AnketaAnketa(verze: 653)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Karel Houfek, Ph.D. [32-UTF], Teorie grup a její aplikace ve fyzice [NTMF061, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2016, 2. Ročník, Fyzika, navazující magisterské
Přednes Dr. Houfka je jako vždy přátelský a lidský, přednáška je dobře připravena a přednášející je vždy ochoten vysvětlit nejasnosti.
prof. RNDr. Václav Janiš, DrSc. [32-UTF], Termodynamika a statistická fyzika I [NTMF043, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2018, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Veľmi ochotný, ale odpovedá na otázky zmätočne, necháva sa uniesť prúdom myšlienok, ktoré by si možno mal zrovnať aspoň pár sekúnd predtým, ako ich povie. Štruktúra prednášky veľmi pekná, postupne budovaná, prednášajúci si dokáže udržať pozornosť študentov aj na dlhej prednáške.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Některé pasáže mi přišly nesrozumitelné a pochopil jsem je až ze skript.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2018, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující měl zájem na tom, aby studenti pochopili danou látku, bohužel zde nefungovalo mnoho věcí: Přednáška byla velice zmatená , sám jsem často měl pocit, že se v tom prof Janiš hodně motá. Bylo by dobré lépe zdůvodnit Těžké kroky výpočtů a použité matematické věty úpravy, než je napsat a vysvětlit jednoduché kroky výpočtu (sčítání násobení a krácení). Zkouška byla super, u zkoušky jsem měl fakt pocit že vyučujícímu jde o to, abych předmětu rozuměl a ne pouze něco papouškoval
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2018, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Všechno podstatné bylo odpřednášeno a pan profesor byl schopný a ochotný odpovídat na dotazy.
Výklad byl ale někdy poněkud monotónní a nebylo mi úplně zřejmé odkud, kam a proč vlastně jdeme, k čemu se snažíme dojít. V kombinaci s tříhodinovou přednáškou pak bylo udržení pozornosti náročné.
Zkouška se nesla ve velmi příjemném duchu.
Oceňuji poměrně slušně napsaná skripta k přednášce (i když v některých odvozeních ke konci jsem se mírně ztrácel).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2018, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Na přednáškách se opakuje, zejména zřejmé věci. Zajímavé věci špatně vysvětlí nebo přeskočí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2016, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednáška je téměř přesnou kopií učebního textu.
RNDr. Přemysl Kolorenč, Ph.D. [32-UTF], Termodynamika a statistická fyzika I [NTMF043, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňujem odbornosť a pripravenosť cvičiaceho ako aj ochotu zodpovedať otázky študentov. Cvičenie bolo výborne štrukturované a organizované, učivo dobre vysvetlené. Zápočtový test bol pomerne náročný, avšak s efektívne neobmedzeným časom na vypracovanie (6h).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2019, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi dobře rozmyšlené a připravené cvičení. Jedno z nejnáročnějších cvičení na matfyzu, zároveň asi jedno z nejužitečnějších. Doktor Kolorenč je náročný na zápočtu, ale faktem je, že vše se na cvičení skutečně udělá a vysvětlí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2019, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Dobré vysvetlené. Človek sa naučil naozaj veľa pri príprave na zápočtovú písomku, čo ušetrilo čas pri príprave na skúšku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2018, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Páčila sa mi zápočtová písomka - hoci náročnejšie príklady, no (takmer) neobmedzený čas (6 h), dávali možnosť si poriadne premyslieť príklad a v prípade chyby tiež začať výpočty odznovu. Okrem toho cvičenia boli vedené veľmi dobre a príklady dostatočne vysvetlené.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělý vyučující, látku přehledně a lidsky vysvětluje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Snad bych vytkl jen trochu přísné hodnocení testů a domácích úkolů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2018, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Naprosto super cvičení, jedno z nejlepších cvičení co jsem zatím měl, probírali se zajímavé příklady i zápočtový test odpovídal probranému učivu (mít na test dostatečně času je opravdu skvělé)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2018, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení bylo naprosto perfektní. Výklad byl srozumitelný a svým způsobem poutavý (možná i díky velmi specifické dikci pana doktora).
Kladně hodnotím i domácí úkoly jejichž obtížnost byla naprosto adekvátní a během semestru vedly k výrazně lepšímu porozumění látce. Náročnost zápočtové písemky není úplně nízká, ale je na ni dostatek času a bodování je lidské (za technické chyby se příliš nestrhávalo). Problém může být trochu omezené množství příkladů podobného typu, na kterých by bylo možné se učit.
Oceňuji i celkový přístup pana doktora. Po celou dobu na mě působil velmi přátelsky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2018, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výborná cvičení, v některých věcech dokonce suplovala přednášku. Přiměřená četnost a časová náročnost domácích úkolů. Domácí úkoly dobře pomůžou pochopit detaily.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Dobrá koncepce probírané látky, poměrně poutavý výklad. Velmi milý mi přišel neomezený čas na zápočťák (vyváženo těžšími příklady, takže člověk nemusel řešit minuty, ale mohl se plně soustředit na počítání.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2017, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňujem pripravenosť a ochotu vysvetliť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2017, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Poměrně náročné cvičení, které ale u mnoha studentů uvede do obrazu více než přednáška samotná. Cvičící výborný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělé cvičení, pochopitelné vysvětlování, náročné, ale zajímavé domácí úkoly, přátelský přístup ke studentům.

Zápočtový test je sice obtížný, ale při dobré přípravě zvládnutelný. Oceňuji u zápočtového testu také dostatek času k vypracování.

Není co vytknout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2016, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Dobré cvičení. Často jsme se však u nějakého příkladu zasekly, a nestihli jsme toho pak spočítat více.
RNDr. Přemysl Kolorenč, Ph.D. [32-UTF], Teorie grup a její aplikace ve fyzice [NTMF061, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, navazující magisterské
Oceňujem kvalitu výkladu a ochotu odpovedať na otázky.
RNDr. Karel Netočný, Ph.D. [32-UTF], Termodynamika a statistická fyzika I [NTMF043, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Ocenil bych mírné zpomalení zejména při vysvětlování klíčových úvah.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2019, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Doktor Netočný přesně formuluje a vystavuje termodynamické principy. Jen bych vytknul poměrně vysoké tempo. Ačkoliv je většinou vše potřebné řečeno, ne vše je napsáno na tabuli a tedy není snadné si vše poznamenat. Díky tomu bylo bohužel náročné v průběhu semestru neztratit niť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2019, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Velice příjemný přednášející i zkoušející.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2017, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Občas poněkud nudnější výklad, ale někdy zase o to zajímavější.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2017, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Dobrý a ochotný přednášející, u kterého je radno dávat dobrý pozor. Ve vyučované látce mi jen chyběl nějaký podrobnější úvod do statistické fyziky, který je pro porozumění důležitý (i když ne tak obtížný), ale to se může v jiném semestru změnit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2017, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňujem kvalitný výklad a férový prístup.
Dominik Beck, 06.01.2017, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Netočný je vynikající přednášející - na začátku shrne látku z minulé hodiny a plynule naváže dalším výkladem. Samotný výklad vede kritickými otázkami, které mne motivovali ke zkoumání podstat problémů, které nastiňoval. Termodynamiku buduje postupně a ze zdánlivě jednoduchých předpokladů vyvozuje mnohačetné někdy až na první pohled nevyvoditelné závěry o systémech v termodynamické rovnováze. Přednáška je plynulá, pečlivě připravená a bez zbytečných zádrhelů, málokdy nestihneme probrat během 3 hodin dotace předmětu, co si na jejím začátku zavdal. Přesto však dává široký prostor pro diskuse. Za mě tedy [1-výborně].
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2015, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Jediné, čo by som Dr. Netočnému vytkol je istá nepozornosť v znamienkach, ktoré sú pre pochopenie práve TD pomerne dôležité. Inak to bola jedna z najlepších, ak nie vôbec najlepšia, prednášok, aké som za päť semestrov mal a veľmi ma bavila.
Připomínka k předmětu, Termodynamika a statistická fyzika I [NTMF043, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2018, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Prednáška samotná bola viac o myšlienkových experimentoch a trochu historická, cvičenie budovalo spolu s výpočetnými schopnosťami aj matematický základ, v podstate celú teóriu ešte raz, axiomaticky. Veľmi pekné prepojenie s prednáškou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2018, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Doporučuju spojit přednášku se cvičením, aby přístup aplikovaný na přednášce byl stejný jako přístup aplikovaný na cvičení
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vše OK.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2017, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňujem zaujímavé príklady a Callena ako hlavný zdroj.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2017, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět dobře uvádí studenta neseznámeného s pojmy termodynamiky a statistické fyziky do obrazu v souvislostech s mnoha dalšími předměty. Dle mého názoru jeden z nejzajímavějších předmětů během studia na MFF.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2016, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Počítané příklady se dobře doplňovaly s teorií probranou na přednášce.
Připomínka k předmětu, Termodynamika a statistická fyzika I [NTMF043, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2019, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Termodynamika u mě patřila spíše k méně oblíbeným částem fyziky, tato přednáška mě ale velice mile překvapila, zaujala, naučila.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2018, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Možná by bylo lepší změnit přístup k termodynamice a spíše postupovat podle Callena, tento styl byl těžko pochopitelný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2018, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Dobrý předmět, pojatý pěkně teoreticky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2017, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Dobře koncipovaná přednáška.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2017, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Predmet bol zaujímavý, vhodne usporiadaný. Výklad Dr. Netočného sa občas líšil od skrípt prof. Janiša a vtedy mi chýbali odkazy na vhodnú literatúru (napr. kedy Callen, kedy Kvasnica, apod.)
Připomínka k předmětu, Teorie grup a její aplikace ve fyzice [NTMF061, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, navazující magisterské
Trochu mi vadilo velké množství příkladů na symetrie molekul. Jinak ale OK.
Připomínka k předmětu, Teorie grup a její aplikace ve fyzice [NTMF061, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, navazující magisterské
Prednáška bola veľmi zaujímavá, usporiadaná, s odkazmi na literatúru. Cvičenie bolo bez priameho zapojenia študentov, čo hodnotím vcelku pozitívne, keďže sa dalo stihnúť viac a počítanie pri tabuli bolo nahradené domácimi úlohami, ktoré boli primerane náročné a bola možnosť konzultácie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, navazující magisterské
Velká část předmětu je věnována konečným grupám. Zbytek potom grupám Lieovým. Z Lieových grup jsme toho bohužel nestihly probrat dost k pochopení jejich užití v kvantové mechanice a kvantové teorii pole.
Pro seznámení se s grupami a pochopení základů teorie grup ale předmět naprosto dostačuje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2016, 2. Ročník, Fyzika, navazující magisterské
Náplň předmětu odpovídá názvu. Student se seznámí se základy teorie grup a přednáška je doplněna o řadu příkladů s ohledem na praxi. Většina probraných tvrzení se dokáže a snad všechna se aplikují. Na předmět navíc navazují některé další. Rozhodně doporučuji.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK