AnketaAnketa(verze: 652)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. David Bednárek, Ph.D. [32-KSI], Programování v C++ [NPRG041, cvičení]
Tomáš Licek, 31.01.2019, 1. Ročník, , Program CŽV - zájmový
Pan Bednárek byl velmi ochotný, pružně odpovídal na dotazy a z jeho výkladu jsem vše chápal. Oceňuji i vysvětlování "vnitřností" různých datových struktur a upozorňování na jejich efektivní použití. Cvičení byla dobře připravená a neměl jsem problém s absolvováním úkolů/zkoušky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení je v podstatě druhá přednáška; naprogramuje se málo a na druhou stranu jsou úkoly docela náročné. Možná by bylo dobré, kdyby jako doplněk poskytl sadu jednoduchých úkolů, pak by bylo cvičení velmi dobré.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi dobré cvičení, i když svou obtížností spíše pro pokročilé.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Dochvilnost :-).
Cvicičí neuhýbá před dotazy. (y)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2017, 2. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Pan Bednárek látce nepochybně velice dobře rozumí, umí ji vysvětlit a ochotně odpovídá na otázky. Jak už jsem ale zmiňovala u přednášky, celý semestr mne iritovala jeho nespisovná čeština. :-)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičící velice dobře rozumí C++ (možná až moc - na prvních cvičeních (a přednáškách) se dozvíte věci které můžete pochopit až ke konci semestru (jestli vůbec), pokud nemáte předešlou zkušenost s jazykem). Jinak ale dobré cvičení, a snaha dovysvětlit praktickou stránku věci best-practice apod.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Celé cvičení mi přišlo koncipované tak, že aby se člověk neztratil, musel mít předchozí znalost Cčka a pouze se doučovat C++ové věci. Na každém cvičení (minimálně v první polovině semestru, dokud jsem na ně chodil) byly první polovinu času popisovány algoritmy, které budeme programovat. Předmětu by však prospělo, kdyby se algoritmům věnovalo zásadně méně času a místo toho se procvičovalo porozumění syntaxu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Bohužel jsem si připadal, jako na pokročilém cvičení, mohly by se více procházet základy a méně záludnosti jazyka. Bylo by také vhodné více programovat při hodinách.
RNDr. David Bednárek, Ph.D. [32-KSI], Programování v C++ [NPRG041, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Přednáška nebyla nic moc, C++ se z toho podle mě nedalo moc pochopit a moc jsme toho nestihli. Možná je to víc chyba C++ než přednášky, ale stejně jsem si pak radši přečetl nějakou tu Soustrupovu knížku a na zbytek se doptal na cvičeních.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Já osobně s ním nekomunikoval, ale viděl jsem, že je připraven odpovědět na otázky z publika a současně dokázal logicky dokončit svou myšlenku před odpovědí (to je dobré, přednáška není přerušena kvůli odpovědi). Jasná a hlasná řeč.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Některé ukázky programů, které jsou ve slidech by byly mnohem názornější, kdyby je přednášející na místě naprogramoval (jako to dělá dr. Holan).

Tento problém se dá částečně vyřešit tak, že si na notebooku během přednášky zkoušíte to, co je právě přednášeno. Na druhou stranu takhle přednáška pozbývá smysl.

Jinak OK.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Přednáška pana Bednárka se mi hodně líbila a musím přiznat, že i když jsem se předtím považoval z docela pokročilého v C++, tak jsem zjistil, že spoustu věcí dělám špatně.

Výklad je velmi jasný a srozumitelný, navíc se u všeho dozvíte i to "proč", motivaci, proč je něco v jazyce tak jak je. Taky se mi líbí, že je to přednáška o moderním C++, takže se budete dozvídat jak psát moderní C++ na úrovni C++17 i s výkladem toho, co pravděpodobně přijde v C++20, což je super.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2019, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Dobrý prednášajúci, ktorý sa snaží zaujať. Rýchlosť výkladu je tak-akurát.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášející očividně programování v C++ velice dobře rozumí, má přehled o veškerých novinkách. Jeho přednášky jsou však velice náročné pro lidi, kteří nemají předchozí zkušenosti s jazykem C++ či alespoň C nebo si nestihli před začátkem semestru přečíst jednu z doporučovaných knížek (což vřele doporučuji, jinak se občas můžete na přednáškách cítit dost ztraceně, obzvlášť když přednášející po nějakém dotazu zabrousí do něčeho složitějšího). Zkouška je pak velice nevyvážená, některé termíny jsou velmi jednoduché (na tom, na kterém jsem byla já, nebyly potřeba žádné znalosti z C++, mně na plný počet bodů stačily znalosti z prvního semestru prváckého programování), jiné byly naopak dost náročné. Obecně mi koncept zkoušky přijde docela nešťastný. Myslím si, že by bylo mnohem užitečnější dát více domácích úkolů a zkoušku pojmout jako teoretický test.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Strašně uspávající přednáška, kde bych ocenil více ukázek jednotlivých featur v praxi, respektive v nějakém programu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Prednášky boli záživné, náučné a rozhodne sa na ne oplatilo chodiť. Prednášajúci zvykol mať vtipné poznámky, čo dobre padlo. Týmto rokom sa zaviedol nový systém hodnotenia predmetu, ktorý pozostával z dvoch úloh počas semestra a skúškovým testom. Osobne by som preferoval viacero úloh (niektoré ľahšie, niektoré ťažšie), aby sme mali viac spätnej väzby od cvičiacich na svoj kód, lebo o tom je C++.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.02.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Vyucujuci zrozumitelne vysvetloval, dobre sa ho pocuvalo, obcasny vtipek udrziaval pozornost
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Není to špatný přednášející, občas se ale příliš rozmluvil o něčem, co už bylo probíráno dříve, výklad byl místy zdlouhavý.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášející v zásadě hejtuje všechno možné - od Javy přes C# po ostatní programátory v C++ - místo výuky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Prednášky celkom fajn a zrozumiteľné, slajdy tiež dobré, nepáči sa mi, že časť skúšky, v ktorej sa programuje, bola hodnotená tak, že buď človek dostal 50 bodov (+/-10) za funkčný program alebo 0 bodov.
Ja osobne som si dala na domácich úkoloch dosť záležať a strávila som nad nimi kopu času, aby som získala čo najviac bodov a tesne pred skúškou mi bolo oznámené, že som to vlastne robila zbytočne
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Pán Bednárek je veľmi zapálený pre vec a preto aj jeho prednášky sú veľmi dobré.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Asi by bylo fajn cvika více synchronizovat s přednáškou a celou přednášku jet lineárně podle prezentací a nepřeskakovat, pokud je to vůbec možné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Výborná přednáška, občas trochu nudnější povídání o věcech, které už dávno víme ze cvičení...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Oceňuji, že se na přednášce pouze nepředčítaly slajdy, ale přednášející látku opravdu vysvětloval a uváděl další příklady a na přednášku se tedy opravdu vyplatilo chodit pravidelně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Výborná prednáška!
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 31.01.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Kdykoliv něco vysvětluje, tak to vysvětlí několikrát. Jednou by to stačilo. Celou přednášku říká, jak všichni všechno dělají špatně místo toho, aby nás učil C++.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Dobře přednáší, není problém pochopit učivo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Good, english. knowledgeable
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Tu a tam se narazí na (a vysvětlí) složitější detaily.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi dobra prednaska, mnohem lespi nez z Javy, ale jeste se uplne nevyrovna C#. Ale stalo by za to prednasku nahravat, protoze vysvetluje velmi hezky. Prednasejici velmi dobre vi o cem mluvi na jakykoliv dotaz dokaze odpovedet do detailu. Pri vysvetlovani toho jak nektere casti jazyka funguji napr copy/move semntika by mi mozna pomohlo detailne popsat do ceho se dany kod prelozi - nakreslit zasobnik, projit zavolani funkce presne rici, co se kam kopiruje atd.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2017, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Vyučující zřejmě tématu velmi dobře rozumí, ale zklamala mě kulturní úroveň projevu, kde spoustu věcí je "prasárna". Ocenil jsem však snahu vysvětlovat vlastnosti jazyka pořádně a v rámci úvodního kurzu do hloubky. Myslím ale, že by předmětu prospělo, kdyby měl lepší studijní materiály než jen obří blok několika desítek slajdů, ve kterých se nedá moc dobře orientovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2017, 2. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Přednášející látce rozumí, je vstřícný a reaguje na dotazy. Mně osobně ale hodně vadila jeho (hodně) nespisovná čeština (ale to je asi jenom můj problém, většině spolužáků přišlo, že mluví normálně).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Přednáška dobře vedená, srozumitelná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Uvítal jsem příklady z praxe a uvedení konkrétních situací a záludností jazyka.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Pan doktor velmi dobre rozumi problematice. Obcas by pomohlo nepredpokladat, ze ji stejne dobre rozumeji i studenti.
Slidy dobre slouzi jako podklad pri vykladu, ale moc se z nich neda samostatne ucit. Prisly mi trochu neprehledne - stridani cestiny a anglictiny, absence cisel stranek na vetsine slidu (takova malickost, ale moc by pomohla pri psani poznamek do sesitu)...
Skripta k predmetu by jiste byla uzitecna.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
The instruction is presented very professionally, but without context it was very unmemorable for me.
RNDr. David Bednárek, Ph.D. [32-KSI], Pokročilé programování v C++ [NPRG051, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Pan Bednarek se tomu rozumi a vysvetluje zrozumitelne i kdyz nektere priklady mi boli hodne nejasne a prisli mi hodne tazke a doted zostavaju pre mna zahadou. Jemu vdacim za to ze templaty uz nie su pre mna ciernou magiou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.07.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky tohoto přednášejícího byly zajímavé, ale ve výkladu se dalo lehce ztratit. Oceňuji ale výborné a podrobné slajdy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.06.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Skáče od tématu k tématu. Pořád netuším co jsou to variadic templates, protože se to neukáže na příkladu. Vůbec se nerozebírají koncepty jak to funguje 'under the hood'.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.06.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Pan Bednárek opravdu rád vypráví. Mluví tak rád, že je schopen u jednoho slajdu vydržet celých 90 minut. Nebýt pana Zavorala, tak mám strach, jestli vůbec stihneme za celý semestr něco probrat. :-)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.05.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Někdy mi přišlo, že jsme se drželi jednoho tématu až zbytečně moc dlouho - pak mě to moc nebavilo. Všechna čest před znalostí C++ pana doktora, ta si zaslouží obdiv.
RNDr. David Bednárek, Ph.D. [32-KSI], Vývoj vysoce výkonného software [NPRG054, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.05.2017, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Velmi dobře připravené domácí úkoly. Jsem moc rád za další ukázku templatového pekla v akci. Obtížnost odpovídající, zvlášť vzhledem k tomu, že je možné udělat bonusové úlohy a zlepšit si známku.
RNDr. David Bednárek, Ph.D. [32-KSI], Vývoj vysoce výkonného software [NPRG054, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.05.2017, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Nemám co vytknout. Výborná přednáška se spoustou zajímavých informací (i když ne všech nových). Pan Bednárek problematice perfektně rozumí a umí ji podat a i případně poradit.
RNDr. David Bednárek, Ph.D. [32-KSI], Principy překladačů [NSWI098, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2019, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Chodil som k obidvom cvičiacim, takže to viem porovnať. Pán Bednárek vysvetlil prvé 2 domáce úlohy prehľadne a prakticky. To sa však nedá povedať o pánovi Yaghobovi.

Pri 3. domácej úlohe sa to zase otočilo a vysvetľovanie pána Yaghoba bolo omnoho lepšie ako pána Bednárka.

Jeden vysvetľoval zadanie rovnakej úlohy strašne teoreticky a nedostal sa ani k tomu, kde v kóde vlastne máme čo doplniť a druhý zase toto spomenul ihneď. A potom sa jeden spoliehal na (príšernú) dokumentáciu, ktorú písal a teda na cvičeniach nepovedal skoro nič.

Ak máte čas a neviete si rady s domácou úlohou, tak sa určite oplatí ísť pozrieť na cvičenia aj druhého cvičiaceho. Bez tohto systému by som určite niektoré úlohy sám neurobil.
Petr Hudeček, 22.01.2015, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičeních se pouze vysvětluje, jak vyřešit domácí úkoly, což Bednárek zvládá výborně. Nedoporučuji začít s programováním domácího úkolu podle internetu před příslušným cvičením, protože vždy jsme dostali nějaké tipy navíc, které v písemném zadání nejsou.

Systém "doplňte pár části do tohoto systému a vytvořte tak překladač Pascalu" se mi líbil.

Nelíbilo se mi, že automatické testy, kterými jsou řešení kontrolována, nejsou vůbec podrobné. Zadání po studentech vyžaduje, aby implementovali velké množství věcí, jejichž implementace se pak nekontroluje. Člověk pak má trochu pocit, že nebyl odměněn za svou práci :). Navrhoval bych přidat několik dalších testů, obzvláště k domácím úkolům 5 a 6, a dát je k dispozici i studentům.
RNDr. David Bednárek, Ph.D. [32-KSI], Virtualizace a cloud computing [NSWI150, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2016, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Přednášející umí látku skvěle podat, navíc se u toho i člověk zasměje. Od zkoušky člověk ví co čekat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2015, 4. ročník, Informatika, bakalářské
Část přednášky o technikách virtualizace byla velice zajímavá. Kdyby byla látka více rozvedena do detailu, tak by z toho klidně mohla být samostatná přednáška.
RNDr. Michal Brabec, Ph.D. [32-KSI], Programování v C++ [NPRG041, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan Brabec vedl zapoctove programy a zadaval ukol. Hodnotit tedy moc nelze, max. ochota k domluve na tematu zapoctaku.
Mgr. Vlastimil Dort [32-KDSS], Programování v C++ [NPRG041, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení byla dobře připravená, byly k dispozici slajdy. Oceňuji zpětnou vazbu, kterou jsme dostávali k domácím úkolům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2017, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Líbilo se mi, že nám cvičící postupně zadával drobné úkoly na vypracování a snažil se napravit nedostatek větších domácích úkolů. Rovněž s pomocí vlastních slajdů pěkně vysvětloval některé koncepty jazyka. Bohužel komunikace s ním nebyla příliš dobrá a cvičení byla často nudná a nemotorná.
Mgr. Tomáš Faltín [32-KSI], Programování v C++ [NPRG041, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení z C++ se mi velmi líbilo, i přes to, že jazyk C++ je IMHO strašný a přednáška taky za moc nestála. Tomáš Faltín nám typicky vysvětlil jak se dělají nějaké praktické věci, mohli jsme si je vyzkoušet, byl ochotný nám se vším poradit. Navíc mi připadá velmi dobré, že opravdu dělal detailní review domácích úkolů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
On je pozorný studentům, vždy připraven pomoci. Spravedlivé zacházení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Zatím za mě nejlepší z cvičících na jazyk (měla jsem c# i javu). Cvičení byla dobře využitá, s codexovkama jsem se nijak netrápila.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Dobrý cvičící, který vysvětlí téměř vše, co je na přednášce. Je ochoten odpovídat na všechny dotazy studentů, i na ty pokročilejší od studentů, kteří již mají nějaké zkušenosti. Na začátku cvičení bylo opakování věcí z přednášek a podrobnější vysvětlení některých témat. Ve zbývajícím čase pak byly zadány příklady procvičující dané téma/daná témata. Řešení se posílalo cvičícímu, který poskytl konstruktivní připomínky. Posílat tyto příklady však nebylo povinné. Příklady však opravoval velice dlouho a na dotazy přes email také zodpovídal až po několika týdnech.
Mgr. Ing. Robert Husák [32-KSI], Programování v C++ [NPRG041, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Supr cvičící, vše dostatečně vysvětlil. Měl suprově udělanou prezentaci, ze které se dalo vše doučit, jen škoda, že ji pouštěl do světa postupně (nevím jestli je prezentace už starší nebo jestli si ji dělal sám). Vždy byl k zastižení.
RNDr. Miroslav Kratochvíl [32-KSI], Programování v C++ [NPRG041, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělé cvičení, kde se mimo procvičení témat, které by jste očekávali dozvíte vždy i něco navíc - např. jak si zaprogramovat tak, aby všechnu práci udělal překladač nebo jak si napsat gramatiku pro váš programovací jazyk.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi dobré cvičení, mohu doporučit všem, a to i studentům, kteří již C++ zvládají a na cvičení by nepotřebovali chodit.

Zejména oceňuji:
* aktualizovaný web se zdrojovými kódy ze cvičení
* bonusové informace na webu
* jasně stanovené kritéria zápočtu, které student najde na webu už při zápisu předmětu
* zkouškový příklad na posledním cvičení
* férové a rychlé hodnocení zápočtových programů
* velmi rychlé odpovědi na emaily
Martin Gora, 14.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Na začátku hodiny je zadán nějaký problém týkající se problematiky z přednášky (i nabídnuto více a možnost vybrat si ten, co se nám líbí nejvíc), který se v průběhu bude řešit. Studenti se postupně střídají u počítače cvičícího, kde se programuje zadaný úkol po malých částech. Všichni řešení vidí na plátně. Cvičící se snaží při řešení zapojit co nejvíce lidí, ptá se ostatních a shrnuje co vlastně je zapotřebí, člověk co programuje se pak nestresuje, protože se ve výsledku jedná o kolektivní práci. Také vždy podává svůj výklad k principům C++ i řešení problémů. Co se mi hodně zalíbilo je, že se snaží udržet chod cvičení, aby se nestálo dlouho na jednom místě nebo aby se zkušenější studenti nenudili.

Cvičení bylo vedeno v přátelské atmosféře. Pan Kratochvil dobře rozumí problematice, je plný vtipu a vystupuje velmi pohodově, pohotově odpovídá na otázky a je ochoten řešit problémy studentů. U tabule lidi nestresuje.

Na cvičení se vyplatí chodit, člověk si dobře vyzkouší principy programování v C++ a dozví se celkově nové věci. Někoho by možná odradil způsob výuky, nicméně, byl jsem překvapen, že u pana Kratochvíla to fungovalo velice dobře. Na cvičení bych se určitě zapsal podruhé.

Jediná věc, co bych mohl vytknout, je místy nepřehledný zápis na tabuli. Když už se při vysvětlování píše něco na tabuli, tak aby se to v průběhu, kdy se něco připisuje, nemíchalo s ostatními zapsanými věcmi a bylo jasně vidět co patři k čemu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2019, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi dobré cvičenie, kde si človek (chtiac-nechtiac aj pred celou triedou) vyskúša programovanie. Cvičiaci vie zaujať a vidieť, že vie, o čom hovorí.

Akurát mi veľmi nevyhovovalo, že sa pomerne dosť programovalo priamo vo Vim (ako súčasť programovania pred celou triedou - samostatne si človek mohol programovať v čom len chcel). Nie len, že klávesové skratky cvičiaceho nikto nepoznal a nič nebolo štandardné a teda sa človek viac trápil so samotným Vim ako s tým, čo mal napísať, ale aj záverečná skúška sa píše výhradne vo Visual Studio. Preto si myslím, že používanie Vim-u nemá žiadne výhody (teda žiadne, ktoré by dokázal začiatočník v C/C++ využiť ako remote debugging apod.) a len sťažuje prácu niekomu, kto má stále dosť problémov vôbec napísať nejaký funkčný kód v C++.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2019, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
The teacher was very easy to talk and listen to, always in a good mood and had a lot of interesting insight to share on specific topics. (e.g. compile time constants)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičení jsem nechodil, ale kladně hodnotím zajímavé domácí úkoly, povolená témata na zápočtový projekt (hry!) a že cvičícímu nevadí absence.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Super cvičenia, plné elánu, vtipu, pohody, cvičiaci sa do problematiky rozumie a aj tie najzložitejšie princípy programuje s ľahkosťou. Jedinou vadou bolo dlhé načítavanie Visual Studia na počítačoch, čo spomaľovalo výuku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2018, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Příjemný cvičící, dobře koncipovaná návaznost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělé cvičení, probírají se samé zajímavé věci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Vynikajúce cvičenie!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Nejlepší cvičící ze všech. I když mu napíšete mail v 1 ráno, odpoví za hodinu, kde vše naprosto dokonale vysvětlí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Good english
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
should prepare better
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
It would be helpful for me if the teacher would slow down the instruction just a little bit. I don't know if I have far less programming experience than other students, but in general it was very hard for me to keep up with what the teacher was doing.
Mgr. Petr Malý [32-KSI], Programování v C++ [NPRG041, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Dobre pripravene slidy. Mohly by byt navic v cestine misto anglictiny.
Vyborne bylo, ze pan Maly daval reseni ukolu probiranych na cviceni na internet (byt ne hned a ne uplne vsech) pro domaci studium. Hodilo by se kod programu pecliveji komentovat pro ty, kdo rychle proletnuti na cviceni nepochopili a chteli by programu doma poradne porozumet.
Na cviceni byl cas i na teoreticky vyklad i prakticke psani kodu - idealni doplnek k prednasce.
RNDr. Jakub Yaghob, Ph.D. [32-KSI], Programování v C++ [NPRG041, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičící dobře vysvětluje, má smysl pro humor a hodiny jsou zábavné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Vynikající cvičící, díky němu jsem si ujasnil všechny věci v C++. Moc se mi líbila skladba cvičení, kdy jsme nemuseli moc programovat, ale hlavně se nám ukazovali principy a STL. Na programování došlo v domácím úkolu, který byl zadaný tak, že pokrýval úplně všechnu látku (+ nějaké další užitečné věci). Navíc cvičící každému DÚ prošel a upozornil nás na nejčastější chyby. Postupně jsem i pochopil, proč si občas dělá legraci z Javy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Vyuka byla podávána pochopitelnou formou, srozumitelně.
RNDr. Jakub Yaghob, Ph.D. [32-KSI], Pokročilé programování v C++ [NPRG051, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Po 3 prednaskach som nevedel o moc vic z viacvlaknoveho programovania nez predtym. Treba viac prikladov a menej kecat okolo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.07.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Výklad tohoto přednášejícího byl opravdu poutavý a dala se při něm dobře udržet pozornost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.09.2017, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Dobře vedená přednáška, nicméně na vlákna bylo příliš málo času.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.06.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
To, že jsme schopni vytvořit multiplatformní program pracující s file-systémem když použijeme toto API a tamto API je fajn, ale jak ho máme použít se už neříká. Jak použít mutex a jak vůbec funguje se také nedozvíme. Je to jako listovat dokumentací. Díky bohu za přednášky s Ježkem, díky němu vím, jak to funguje.
RNDr. Jakub Yaghob, Ph.D. [32-KSI], Virtualizace a cloud computing [NSWI150, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2016, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Povídání je jasné a srozumitelné, vzhledem k povaze látky se k ní ale špatně dělají výpisky. To se pak projeví u zkoušky, otázky vypadají exaktně. Hodnocení je ale adekvátní, pokud si člověk dokáže o tématu povídat, neodejde s prázdnou, i když se do otázky úplně netrefí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2015, 4. ročník, Informatika, bakalářské
Látka není nezajímavá a dr. Yaghob je vtipný vypravěč, ale přeci jen si nejsem jist, že povídání o datacentrech je téma na přednášku na MFF.
RNDr. Filip Zavoral, Ph.D. [32-KSI], Programování v C++ [NPRG041, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Férový cvičící, ochotně poradí s jakýmikoli problémy během praktického programování během cvičení (což se zejména u C++ s jeho zatemňujícími chybovými hláškami dost hodí).
Uvítal bych přesnější formulaci zadání DÚ a (zejména u DÚ založených na práci s textem) zveřejnění několika vzorových vstupů a výstupů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Zábavné cvičenia (alebo skôr zábavný cvičiaci), veľmi užitočné slajdy a teória + mali sme aj dosť príležitostí na samostatné programovanie.
Okrem dvoch bodovaných úkolov sme skoro z každého cvičenia mali niečo dokončiť "pre vlastné dobro", ak sme chceli tak sa na to cvičiaci pozrel a zodpovedal otázky
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičeních jsme se naučili vše potřebné pro zvládnutí programování v C++ a také pro zvládnutí zkoušky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2017, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Filip Zavoral je ke studentům velice vstřícný a přátelský, přitom jsou jeho cvičení kvalitně připravená a přínosná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2017, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Prezentace ke cvičením byla velmi užitečnou pomůckou, obzvláště v začátcích s C++. Při vysvětlování principů během cvičení jsem měl občas problém udržet pozornost, během samotného programování se však vždy vše vyjasnilo. Oceňuji skvělý nápad vyhradit jednu hodinu skupinové práci, ve které se vytvářejí návrhy projektů, je to cenná zkušenost. Spolupráce při psaní zápočtového programu je vstřícná, nemohu si stěžovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2016, 1. Ročník, Matematika, doktorské
Celkově líbilo. Už samotné podávání látky "Kompilátor vám to nechce zkompilovat, tak tam v ty 3 v noci připíšete tohle, takže to kompilátorem projde. Ale úplně jste to rozbili!" A místy srandičky jako týmová tvorba projektu, případně výzva, kdo pošle úkol nejpozději :-D A vážně to nebyla jenom sranda, dost jsem se toho dozvěděl.
RNDr. Filip Zavoral, Ph.D. [32-KSI], Programování v C++ [NPRG041, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Pan Zavoral je skvely cviciaci. Netravili sme cas zbytocnostami, ulohy boli primerane tazke a hodnotenie ferove.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Zkouškový test u počítače byl hodnocen poměrně mírně a výsledky byly do večera.
Jakub Tětek, 31.01.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Nevím, kdo Zavoral je, ale anketa mi nutí vyplnit jeho hodnocení a nejde to bez něj odeslat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Ocenuji zivy a zajimavy vyklad, vic asi nemohu, pan doktor prednasel pouze dvakat.
RNDr. Filip Zavoral, Ph.D. [32-KSI], Pokročilé programování v C++ [NPRG051, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Super prednaska, vzdy sa to dobre pocuvalo. Pan Zavoral je super a vsetko dokonale vysvetli nedava zbytocne detaily a rozprava to tak aby tomu clovek pochopil preco to tak je. najviac som sa tesil cely rok na type deducing co som si nacital uz predtym ale pan Zavoral dal tomu uplne inu dimenziu. Super.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.07.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Výklad byl poutavý a zajímavý.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.09.2017, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Zábavná, velmi informativní přednáška.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.06.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Nejlepší přednášející z C++, ale nic nemění to, že jak funguje lambda capture v C++ vím z přednášky Pokročilé programování pro .NET I :(
RNDr. Filip Zavoral, Ph.D. [32-KSI], Virtualizace a cloud computing [NSWI150, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2016, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Látce by prospělo lepší strukturování, zdůraznění "nadpisů". K technologiím chybí motivace a není jasné co se vlastně zkouší. Výklad je však poutavý a dobře se poslouchá.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2015, 4. ročník, Informatika, bakalářské
Obecné povídání o principech "cloud computing" plus nějakých technologií využitelných pro zpracování "big data" atd.
Moc detailů se nedozvíte, ale překvapilo mne, že se to poměrně exaktně zkouší.
Připomínka k předmětu, Programování v C++ [NPRG041, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Byly dokončeny všechny potřebné témata, hodně tréninku (nepovinné, ale užitečné) úkoly.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení je velmi přínosné, zejména oceňuji praktické programování přímo během cvičení - zaprvé si člověk procvičicí koncepty probrané na přednášce a zadruhé (to platí hlavně pro začátečníky s C++) mu cvičící poradí, co ve skutečnosti způsobuje danou chybovou hlášku.

Uvítal bych pravidelné domácí úkoly (ideálně nepovinné/nebodované), zejména z počátku semestru.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2019, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
K tomuto predmetu sú cvičenia určite potrebné. Vyhovovali mi viac, ako cvičenia zo C#, kde sa na hodine vôbec neprogramovalo. Tu si to človek prakticky skúsil.
Domáce úlohy boli pomerne ťažké, ale zase bolo na ne dostatok času. Synchronizácia medzi cvičeniami a prednáškou bola veľa krát zlá, ale nebol to až tak veľký problém.
Tomáš Licek, 31.01.2019, 1. Ročník, , Program CŽV - zájmový
Mám pocit, že ačkoliv v moderním C++ je new/delete prakticky sprosté slovo, mělo by to být alespoň lehce procvičeno a demonstrováno společně s nástroji typu Valgrind. Běžný uživatel je sice od dynamické alokace odstíněn, ale ta je stále přítomná a nejspíš se jí nezbavíme. Navíc i bez explicitního používání new/delete může hrozit nebezpečí memory errorů. Jinak výborný předmět a velmi oceňuji používání VS2017 a moderních prvků C++. Těším se na další pokračování.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2019, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Practicals covered pretty much everything there was to cover. I like the hands-on approach of having students live-code the exercise together. Exam topics were mentioned and partly covered which helped a lot for preparation.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Jediné co mi trochu vadilo bylo zvolené pořadí témat, ale to je jen subjektivní názor.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Možná by mi více vyhovovalo, kdyby bylo několik snadných úkolů, které by byly zadávány častěji, a jeden nebo dva složitějších.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Dobrý cvičící, který napravil škody přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
OK
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení bylo přínosné, dobře připravilo na praktický zkouškový test.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Problém je v hardwarovom vybavení labu, nakoľko zapnutie počítača a otvorenie nového projektu vo VisualStudiu zvyklo zabrať 10-15 min. čo značne ubralo z hodiny. Mohol by sa vymeniť aspoň učiteľský počítač.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Super cvičení, zábavné, poučné. Probírali se jen užitečné věci.

Počítače hrozně pomalé. Boot + načítáním Visual Studia zabije 10-15 min. Alespoň ten učitelský by mohl dostat upgrade.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Interesting seminars.
Second assignment a little bit too difficult
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Didn't like the second hw - too much of formal languages
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Pro mě ideální cvičení - nebylo jen bušení do klávesnice. Škoda jen, že jsme domácím úkolem zabili třetinu semestru (a problémy s ním spojené se občas řešili opakovaně).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2017, 2. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Na cvičení se bohužel moc (cca od poloviny semestru vůbec) neprogramovalo a ze cvičení se tak stala spíše druhá přednáška. Domácí úkoly, které by posluchače nutily pravidelně v C++ programovat, také nebyly (což pro někoho určitě může být plus), výsledkem čehož bylo, že člověk, který v C++ programovat neumí, nemá na tomhle cvičení moc příležitostí ani motivaci se to naučit. Kdybychom přitom byli nuceni v C++ alespoň občas něco napsat (minimálně na tom cvičení), myslím si, že srozumitelnosti přednášky by to ohromně prospělo (mluvím z vlastní zkušenosti: poté, co jsem napsala jediný domácí úkol, který jsme během semestru měli, mi najednou plno věcí bylo mnohem jasnějších).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2017, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Byl bych rád, kdyby se formát cvičení více přiblížil cvičení z jazyka C#. Tedy aby studenti průběžně více programovali a jazyk si dobře procvičili. Při aktuálním stavu, kdy student má na konci semestru za sebou jeden dokončený program v C++, je totiž zápočtový test příliš obtížný a celková schopnost s jazykem pracovat nižší.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2017, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Dobře vedené cvičení. Oceňuji systém nepovinných úkolů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičení z Cpp bych ocenil více domácích úkolů (alespoň dobrovolných), popř nějakou drobnou sadu úloh pro začátečníky - člověk co nikdy nic nenapsal v C nebo C++ si těžko jazyk osvojí z jednoho domácícho úkolu, zápočtového testu a zápočtového programu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2017, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičení se bohužel moc neprogramovalo (druhou půlku semestru v podstatě vůbec), občas to fungovalo jako druhá přednáška. Pokud člověk C++ neumí, na tomhle cvičení se ho asi moc nenaučí. Na druhou stranu jsem si tam docela dost věcí ujasnil, takže mi nepřišlo špatné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Ocenil bych více úkolů v průběhu semestru. Jeden úkol, o to víc ke konci semestru, je málo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Mohl by se zlepsit system zapoctu: misto jednoho velkeho ukolu a hroziveho testu na konci semestru bych uvital vice malych ukolu a testiku - ziskani zapoctu by bylo jistejsi a nekteri studenti by treba latku chapali postupne a ne az pres Vanoce pri umornem delani domaciho ukolu...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičenia sú žial až príliš teoreticé, veľmi podobné a niekedy zhodné s prednáškou. Chýba viac praktických úloh či už na cvičení alebo domácich.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2016, 1. Ročník, Matematika, doktorské
Coby člověku, co už toho dost napsal v čistém C a místy i potkal C++, jsem se opravdu rád dozvědel, jak to vlastně funguje, a co všechno to umí. Jen si nejsem jistý, nakolik moudří z toho byli druháci, kteří před VŠ moc nekódili...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
It was nice being able to (try to) learn from a talented programmer. I would advice students that the lectures, practical sessions and assignments will probably not properly prepare them for the examinations (I would say that the professors should tell students this during the first day of class, since they expect 30%-50% of students to fail the first practical exam. Indeed, this expected rate of failure is why the course received a low score from me). Perhaps some sort of weekly assignments that highlight nuances and important details of what is being taught in the lectures would be helpful.
Připomínka k předmětu, Programování v C++ [NPRG041, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Přednáška pokrývá široké spektrum témat. Dost podrobně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2019, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Super prednáška. Veľmi dobré slidy, ktoré stačia na naučenie. Predmet určite odporúčam.

Páči sa mi, že sa upustilo od systému písomnej skúšky a už je len praktický test (písanie programu - aj keď to má tiež svoje muchy).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Koncepce předmětu mi nepřijde úplně ideální, na druhou stranu mě nenapadá způsob jak ji zlepšit. Je potřeba odpřednášet obrovské množství věcí a přednášející se víceméně musí spolehnou na samostudium studentů. Naštěstí je dobře dostupná literatura pokrývající vše, co je na přednášce. Slidy od přednášejícího jsou však vcelku nepřehledné a nedá se z nich moc učit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
V sylabu asi není nic co by tam nemělo být ani nic nepřebývá.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.02.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Vyborny zakladny kurz C++.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Bylo by skvělé, kdyby byla přednáška nahrávána - člověk by si mohl zopakovat myšlenky, je těžké si zároveň psát a poslouchat (pochopit myšlenky).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Kdyby to učil třeba Ježek, tak to má smysl. Přijde mi, že nenaučí pořádně ani syntax, ani objektové programování.
A přednášející v zásadě hejtuje všechno možné - od Javy přes C# po ostatní programátory v C++ - místo výuky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Prednáška bola fajn, celkom sa oplatilo chodit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Přednáška byla zajímavá a přínosná.
Jakub Tětek, 31.01.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Nechci hodnotit předmět ale pouze vyučujícího. Anketa mi to ale nepovolila, a tak musím ohodnotit i předmět.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Interesting
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Hezké povídání.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2017, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Myslím, že je třeba změnit formát zkoušky, a to tak, aby buď nebyla vůbec, nebo aby nějak rozumně (skrze otevřené odpovědi) testovala znalosti o látce podobně jako ve vedlejším předmětu C#. Momentálně jde jen o drobnou formalitu, která navíc zvláštně pokrývá jen malou část látky, takže student, který se učí temáta ze slajdů, jí nemusí vůbec složit, zatímco student, který si pročte otázky z minulých let, dostane jedničku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2017, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Předmět pro mě byl velice zajímavý a přínosný, na začátku semestru jsem si určitě nemyslel, že bych chtěl pokračovat na Pokročilé programování v C++, na které se teď moc těším. Chápu, že existují asi nějaké formální důvody, ale zkouška je poměrně zbytečná, a pokud chce člověk dostat jedničku, záleží i trochu na štěstí (otázky mají dost různé obtížnosti), takže by bylo nejvhodnější ji úplně zrušit a udělovat známky za domácí úkoly + zápočtový test + zápočtový program, které beztak mnohem více odrážejí cíle předmětu (tj. naučit se programovat v C++).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2017, 2. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Přednáška je nepochybně zajímavá, pro člověka, který C++ nezná, je ale dost náročné výklad sledovat a porozumět mu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2017, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Přednáška obsahuje podstatné základy pro programování v C++, oceňuji důraz na vysvětlování konvencí a dobrých programátorských zvyků (tedy že jsme se učili kromě syntaxe i jak dělat věci dobře). Závěrečný test je podle mého názoru hodnocen celkem přísně, možná až zbytečně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Někdy mi přišlo, že jsme více času trávili tím, co nemáme v C++ dělat než tím, co máme dělat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Bylo by vhodnější zařadit do výuky více než jen jednu přednášku z "čistého" C. Také bych uvítal seznámení se základy jazyka, sice tyto základy se člověk samostudiem naučí velmi rychle, ovšem nemusí se naučit všechny základní aspekty, které později mohou být potřebné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
It was nice seeing many different capabilities of C++. I would advise other students that they need to write some small programs testing out all the topics discussed in class for themselves.
Připomínka k předmětu, Pokročilé programování v C++ [NPRG051, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Ulohy boli celkem tazke a travil som priemerne pri nich tak 2-5 dni fakt stale. Dali mi ale vela a hodne som sa naucil. Nie je to lahky predmet ale urcite stoji za to.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.07.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Oceňuji, že k získání zápočtu stačily domácí úkoly, a že známku bylo možné získat na základě těchto úkolů bez zkoušky. Také se mi líbilo zadávání a podrobný rozbor prvních dvou úkolů. Naopak u třetího úkolu mi chyběl detailnější rozbor a hlavně ukázka možného řešení.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.06.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Cvicenie spociva v domacich ulohach, preto budem hodnotit tie. Prve 2 ulohy boli zadane jasne, opravovane ferovo - mam pocit, ze mi tieto ulohy dali vela a s touto castou cviceni som spokojny.

Tretia uloha bola ale zadana mierne chaoticky. Na cvicenia, na ktorych sa mali riesit otazky k zadaniu zadavajuci nedosiel a preto odpovede na nase otazky boli viac-menej odhady. Spolocne s nedostatkom testovacich vstupov tak vznikali zbytocne straty bodov (co u tohoto predmetu priamo znamena zhorsenie znamky).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Celkově jsem se toho tento semestr v C++ hodně naučil, ale kdyby jsme měli cvičení na kterých by jsme si nově probrané věci mohli vyzkoušet, tak by to určitě nebylo na škodu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2017, 4. ročník, Informatika, bakalářské
Osobne jsem mel problem s druhym domacim ukolem pana Kratochvila, ktery byl extremne narocny (rozsahem prekracoval zapoctove programy do "konkurencnich" predmetu) a bylo na nej pouze 14 dni. Pri primerene plnem rozvrhu (30 kreditu) tak realne neni mozne na programu pracovat vice nez zhruba 3-4 dny. Ocenil bych tedy bud vice casu na zpracovani, nebo mensi rozsah.

Byl bych rad, kdyby ukoly byly lepe promyslene (zadani, ktere dokazete stezi vysvetlit za hodinu a pul zrejme neni prilis dobre) a vice vyvazene a kdyby bylo venovano vice casu zpetne vazbe k nim.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.09.2017, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Myslím, že koncepce cvičení (tři velké úkoly na semestr) je velice dobrá. Bod u mě cvičení ztratilo kvůli přestřelené obtížnosti druhého úkolu - hodnocení bylo rozumné, nemyslím, že někomu ublížilo, ale v porovnání se zbylými dvěma úkoly byl ten druhý několikrát těžší a několikrát časově náročnější.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.06.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Normální domácí úlohy jsou v pohodě, jedna ale letos dost vybočila a i zadavatel uznal, že to bylo daleko složitější, než si myslel. Nakonec byla ale ohodnocena velmi mírně a popravdě při ní jsem se toho z C++ naučil asi nejvíce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.05.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení se stále konají ve formě pouhého zadání úkolů, a na konci ukázaného řešení. Úkoly jsou opět tři.
Přijde mi, že vzhledem k obtížnosti probíraných témat je tento způsob vedení cvičení nedostačující a předmět by si zasloužil normální cvičení každý týden. Tento semestr úkoly zadávali pánové Bednárek, Kratochvíl a Přemysl Čech.
Úkol od pana Bednárka byl relativně obtížný na pochopení. Pan Bednárek strávil velký čas tím, jak se úkol nemá dělat, a samotný fakt jak se dělat má, jsem úplně nepochopil. Kostra, do které jsme měli vepisovat svůj kód, byla obtížně čitelná i s pomocí slajdů, které nám byly poskytnuty jako další objasňující materiál. Body byly strhávány za různé malichernosti. Na krásu kódu (z toho co jsem pochopil) se nehledí, musí to fungovat, je jedno jak, a musí to být platformně přenositelné, i například na pračku nebo ledničku.
Úkol od pana Kratochvíla: Pro krátkou ilustraci, úkolem bylo naimplementovat asynchronní B-strom na vyřizování práce s diskem. Opět jsme měli kostru, do které jsme měli vpisovat své řešení. Dle slov vyučujícího "sebedokumentující kód" mi přišel nejasný (pro příklad obsahoval neokomentované příkaz (u_int64_t)-1, čti „maximální hodnota unsigned int 64-bit“). Ze zadání bylo ale po nějakém studiu relativně jasné, co se má dělat. Úkol byl ovšem natolik obtížný, že ho prakticky nikdo neměl správně. Bodován byl nakonec tak, že na to, aby člověk získal plný počet bodů, nebylo potřeba mít naimplementovanou ani asynchronicitu, ani pořádně B-strom. Stačilo to "nějak rozjet na malý vstup".
Na cvičení se mi líbilo, že u prvního úkolu nám přečetli zdroják, a cvičící nám byl schopen říct, co přesně tam je špatně, a co se mu nelíbilo = nějaký individuální přístup. U druhého úkolu cvičící tohoto schopen nebyl.
Na cvičení by se mi líbilo, kdyby se procvičovalo to, co se dělá na přednáškách. Lze se inspirovat u předmětu "Programování pro .NET I", kde jsou úlohy strukturované tak, aby si student osvojil, co mu bylo na přednáškách vysvětleno. Momentálně tento předmět funguje spíše na principu "hodíme tě do vody, plav, nebo se utop", což může být cenná zkušenost, ale určitě to podle mě není tak efektivní výukový přístup.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.05.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Dost hard-core úlohy, ale hodně se na nich dá naučit, většinou při nich nejvíc pomohlo zkoumat zdrojáky a dokumentaci std.
Připomínka k předmětu, Pokročilé programování v C++ [NPRG051, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Super prednasky clovek sa dozvi vsechno co potrebuje. I neco navyse :D
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.07.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky všech přednášejících byly zajímavé. Předmět dobře navazoval na Programování v C++. Oceňuji, že byly ke všem přednáškám na webu dostupné slajdy.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.06.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Pomerne dobre podana prednaska. V porovnani s pokrocilym C# trochu zaostava - keby sa ale C++ chcelo prebrat do rovnakej hlbky, potrebovali by sme viac nez jednu prednasku. Preto predmet celkovo hodnotim kladne.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Moc doporučuji, předmět mě opravdu hodně naučil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2017, 4. Ročník, Informatika, bakalářské
Prednaska, ktera zacina slovy pana Bednarka: "Na zkousku nechodte, protoze si stejne akorat zhorsite znamku," snad ani nemuze byt prinosna. Jak muze vyucujici vubec neco takoveho rici a pritom predmet stale vyucovat?
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.09.2017, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Předmět je velice zajímavý a přínosný, navíc vcelku poutavě přednášen.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.06.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Kéž by přednáška vypadala jako C# s Ježkem :(
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.06.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Zajímavý koncept předmětu: vystřídají se tři přednášející, každý mluví o jiných tématech. Celkově hodnotím jako výborné, předmět vám opravdu může hodně dát (hlavně tři domácí úkoly, při jejichž řešení se opravdu zapotíte).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.05.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Exceptions bych spíše zařadil do základního kurzu, protože jsou často potřeba.
Připomínka k předmětu, Vývoj vysoce výkonného software [NPRG054, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2017, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Je škoda, že neexistuje způsob jak porovnat své řešení se vzorovým, protože nemáme přístup k referenčnímu hardware. Možná by stačilo změřit vzorová řešení na strojích v labu.
Připomínka k předmětu, Virtualizace a cloud computing [NSWI150, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2019, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Zajímavý předmět, který se věnuje virtualizaci jak z technického hlediska na úrovni implementace, tak z hlediska využití virtualizace v praxi. Zajímavé by mohlo být cvičení, ve kterých by si studenti vyzkoušeli nejčastější nástroje.

Velmi oceňuji organizaci zkoušky, zejména její paralelizaci, ale hlavně to, že byl zaveden funkční systém s propracovanými detaily, které dávají smysl (barevné papírky pro různá témata atd.).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2018, 2. ročník, Informatika, navazující magisterské
Zajimava prednaska, na ktere se konecne dozvite, co je to cloud, kontejnery a jak funguje virtualizace.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2017, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
zajimave, velmi obsahle, technicke detaily misty velmi slozite. zkouska tezka.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2016, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Zajímavé povídání o zajímavé látce. Nejzajímavější byla technická část, jak se realizuje virtualizace na hardware. Zasloužila by si větší díl času. Druhá část (v obvyklém pořadí) připomínala neformální sbírku historek, ale rozhodně stály za to si je poslechnout. Poslední pak pro mě byla přehlídka buzzwordů a úplně jsem asi nepochopil její smysl.

Ze závěrečných dvou přednášek hostů mám smíšené pocity, bezpečnost a virtualizace byla skvělá, technologie od IBM mi vůbec nic nedaly, nebo se to schovalo pod nánosem manažerských pojmů.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK