AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Tomáš Bárta, Ph.D. [32-KMA], Matematická analýza 1 [NMMA101, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Ideální přístup ke studentům - schopnost individuálně poradit
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Nejlepší cvičící na analýzu.
prof. RNDr. Stanislav Hencl, Ph.D. [32-KMA], Matematická analýza 1 [NMMA101, cvičení]
Lukáš Staník, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Super cvičící, mrzí mě, že v letním semetru budu mít někoho jiného.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pan profesor je skvělý, přál bych si ho mít i v dalším semestru (leč bohužel nemáme). Myslím si, že lepšího cvičícího jsem dostat ani nemohli. Vše je přehledně vysvětleno tak, aby všichni rozuměli. Hodiny byly uvolněné a příjemné. Pan profesor aktivně obchází třídu, radí, koriguje, napovídám když někdo něco nechápe tak bez problému vysvětlí a zároveň rozdává i nějaké zábavné průpovídky. Za mě super.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Obtížnost příkladů odpovídá zápočtu a zkoušce. Velmi dobrý vztah ke studentům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Poznať pána profesora na prednáške bola skúsenosť na celý život, ale poznať ho práve na cvičeniach bolo niečo ešte omnoho lepšie. Vždy ma vedel správne navodiť ak som bol zmätený, prípadne vysvetliť čo robím zle práve vďaka jeho prehladu, na každý maličký dotaz mi zodpovedal tak, že som mu skutočne pochopil. O profesionalite pána profesora niet pochýb pretože to čo sa mu darí predávať študentom je niečo na extrémne vysokej úrovni. Preto môžem prehlásiť, že som sa vždy na cvičenia s pánom profesorom veľmi tešil a som nesmierne rád, že som mal tú česť sa zúčastniť takejto skúsenosti, na ktorú budem ešte veľmi dlho spomínať.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Dobrý profesor, vyučující, cvičící, silné doporučuji. Na cvičeních vždy předvedl vzorový příklad, potom zadal příklady pro nás, a postupně obcházel, jestli někdo nepotřebuje pomoc. Písemky byly střední obtížnosti, kdo nenapsal, tak dostal možnost náhradního termínu, pokud se účastnil cvičení, zápočet nakonec dostal každý, kdo na cvičení a další pokusy písemek chodil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Kdo dostal pana Hencla na cvika, vyhrál. Tečka.
Při obcházení studentů se snaží nejen napovědět řešení atd., ale hlavně předat tu intuici, jak na příklady jít: "Na kterém sčítanci záleží a který je tam pro srandu králíkům?"

Opravdu si myslím, že mít kohokoli jiného, nejsem ani na poloviční úrovni toho, kde jsem teď. Jsem zdrcen tím, že v LS ho již mít nebudeme.
prof. RNDr. Stanislav Hencl, Ph.D. [32-KMA], Matematická analýza 1 [NMMA101, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
bolo od začiatku jasné, čo sa od nás očakáva, čiže sa v predmete dalo dobre orientovať a príjemne sa to učilo. prednášky mali štruktúru nastavenú podľa náročnosti preberanej témy, aby sme ju zvládali vstrebať, čo bolo pekné. na každej bol nejaký malý hlasovací kvíz, kde sme mali skúsiť aplikovať čo sa práve odprednášalo, čo tiež pomáhalo s pochopením. u vyučujúceho mi prišlo, že je jeho hlavným cieľom aby sme urobili skúšku a naučili sa základy, čo neviem ako lepšie ešte by sa dalo robiť zo strany prednášajúceho.
čo mi trochu chýbalo bolo asi nejaké obšírnejšie nadšenie z analýzy? niečoho takého som na vysokej škole asi celkovo očakávala viac, alebo neviem ako to lepšie popísať, cítila som ho u seba a spolužiakov, prednášky mi prišli hlavne praktické.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Suverénně nejlepší profesor který mě vyučoval - oceňuji lidskost, vstřícný přístup a smysl pro humor
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Za mě je Hencl nejlepší profesor. Strašně dobře vysvětluje a vytváří dobrou atmosféru na přednášce i při zkoušce. Je s ním veselo.
Lukáš Staník, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Absolutní frajer.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pan profesor vše výborně vysvětluje, do toho přidává občasné odlehčení v podobě vtipů a různých historek. Celkově mi jeho přístup přijde ze všech vyučujících jako "nejlidštější" a zároveň také nejpoutavější. Snad jedinou výhradu bych měl k rychlosti, která by dle mého vkusu mohla být nižší, ale ve výsledku pan profesor vše několikrát zopakovává, aby to bylo jasné.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Vyučujúci je vždy pripravený a snaží sa učivo podať ľudsky a pochopiteľne, rád zopakuje dôkaz aj odpovie na otázky. Rád porozpráva vtipný príbeh na vyplnenie času medzi dôkazmi. Zápočtové písomky aj skúšková písomka odpovedali prebranému učivu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Důkazy vysvěteny velmi přehledně. Po provedení důkazu dotazy na studenty jestli vše chápou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Profesor Hencl přednáší skvěle, důkazy často ukazuje jednodušší nebo lépe vysvětlené než jsou ve skriptech, jen je škoda, že nikde nejsou v takové podobě sepsané, jak bývají na přednáškách, je doopravdy užitečné si na přednáškách vše psát.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pán profesor, z môjho uhlu pohľadu bol výborne pripravený na prednášky a aj keď sme preberali niečo veľmi náročné stále sa mu darilo to udržiavať vo veľmi pohodovej atmosfére čo je za mňa nesmierne náročné urobiť ale predsa pán profesor mal celú prednášku veľmi výborne zvládnutú. Preto pre mňa nebolo prekvapením, že keď sa vedelo, že bude prednášať práve pán profesor Hencl, prednášková sála sa veľmi naplnila (v pomere s ostatnými predmetmi). Čo som veľmi ocenil a pomohlo mi chápať dôkazov, ktoré robil na tabuli bolo aj také "neodbornejšie vysvetlenie" aby človek pochopil čo sa deje. A samozrejme dotazov po prednáške mal niekoľko, ktoré sa mu za mňa vždycky podarilo zodpovedať výborne ale aj s humorom.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Kdybych mohl ohodnotit lepší známkou, ihned bych tak udělal.

Z pedagogického hlediska je pan Hencl to nejlepší, co si můžete přát. Nejenže dokáže látku perfektně vysvětlit, ale na studentech mu záleží a je to vidět - nebojí se cokoli zopakovat, znovu vysvětlit, či zpomalit tempo výkladu - stačí se jen zeptat :).

A jakoby tohle nebylo dost, tak hodiny s ním mají příjemnou, přátelskou atmosféru - jsou až zábavné. Prostě top.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Přednášky s prof. Henclem jsou opravdým klenotem. Výklad je přesný a jasný, prof. Hencl vždy odpoví na položený dotaz a také dělá maximum pro to, aby studentům byly koncepty jednodušší k pochopení. U zkoušky je přístup a hodnocení také velmi férové.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Vynikající přednášející, jeden z nejlepších na celé fakultě. Pan profesor přednáší zapáleně a energicky, rád odpovídá na otázky (na které se díky jeho přívětivosti nemusíme bát ptát), a jeho přednášky jsou velmi zábavné. Občas přednášku přeruší krátkou historkou či zkušenosti, což je nečekaně geniální způsob, jakým si pan docent udržuje tempo, aby si studenti stihli dopsat poznámky na tabuli. Povahově je pan docent velmi přívětivý, je velmi lidský a empatický, a pokud má student s něčím problém, tak rád pomůže. Líbí se mi způsob, jak vždy na konci důkazu celý důkaz ještě jednou shrne.

Letos se u zkoušek změnilo hodně věcí k lepšímu - písemná a ústní část jsou navzájem oddělené, a pokud se nám nepovede ústní část, tak si nemusíme opakovat písemnou. Obě tyto změny jsou naprosto fenomenální, a přijdou mi velmi rozumné a smysluplné. Velmi se mi líbí nový teoretický příklad v písemné části, je to velmi chytrý způsob, jak propojit písemnou a ústní část zkoušky. Velmi se mi líbí i nová otázka na implikace, je to upřímně má nejoblíbenější část celé zkoušky, jenom mě mrzí, že její jediný účel je pomoci studentům, kteří by si chtěli zlepšit známku. Líbí se mi, že jsme si na písemnou část mohli nosit tištěné/psané poznámky, abychom se nemuseli šprtat dvacet různých derivací/známých limit.

Líbí se mi rozložení stránky předmětu, a velmi se mi líbí, že si můžeme bodování písemné části zkontrolovat online. Vadí mi, že na stránkách není vzorové řešení testů, abychom si mohli naše výsledky s něčím porovnat. Mrzí mě, že v sylabu přednášky chybí důkazy jednotlivých vět, ale naštěstí má pan profesor k dispozici nahrávky z doby Covidové, které rozsahově odpovídají obsahu přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Naprostá většina učiva se (aspoň v mém případě) dala pochopit na přednášce: rozebrána myšlenka, proveden důkaz, zrychlené opakování; vše v kontextu využitých dřívějších vět. Kde se dalo, nakreslen obrázek nebo příklad. Průběžná kontrola, kdo se chytá, pomocí hlasování. Dobře definované požadavky na zkoušku. Jen tak dál; těším se na příští semestr.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Perfektní styl přednášení (srozumitelný i poutavý) i vstřícný přístup u ústní zkoušky
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Výborný vyučující, není co bych vytkl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cením vtipy a príhody. Látka bola tiež výborne odprezentovaná, ale to je vedľajšie :D
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pan profesor velice dobře látku vysvětluje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2024, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Místy do výkladu vměšuje látku nad rámec MA1, což je z mého pohledu spíše na škodu, i když pan profesor to zjevně míní jako zajímavost. Jinak se jeho přednášky velmi příjemně poslouchají.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2024, 1. Ročník, , Program CŽV - zájmový
DTTO, navíc bych dodal, že hodnocení u zkoušky a zápočtových písemek (kterou jsem ještě neměl, ale dostali jsme zatím nějaké informace) je hodnocení snad nejvíce férové, jaké by mohlo být :)
prof. RNDr. Miroslav Hušek, DrSc. [32-KMA], Matematická analýza 1 [NMMA101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
veľmi sa mi páčilo, že ma hodiny nútili premýšľať a nie len precvičovať nejaký overený postup. znamenalo to, že si človek musel dohľadávať príklady a učiť sa postupy častejšie sám, ale mne to konkrétne vyhovovalo, lebo sme sa na cvičenaich dozvedali nejaké rozširujúce informácie aj mimo prednášku, alebo zaujímavé príklady. tiež som mala pocit, že keď sme nad nejakým problémom rozmýšľali, že môžem povedať hocijaký nápad, aj keď si ním nie som istá, lebo mi priestor prišiel dostatočne otvorený na diskusiu bez súdenia. na cvičenia som sa tešila
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Oceňuji lidský přístup pana profesora. Na prvních několika cvičeních jsme všichni trochu znejistěli, když považoval některé známé nerovnosti za triviální k dokázání, ale potom už vše probíhalo bez problémů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičení s prof. Huškem splnilo má očekávání. Bylo probráno vše co student potřebuje k dalšímu samostudiu, pokud bylo něco nejasné, nebyl pro cvičícího problém nejasnosti objasnit. Hodnocení zápočtových písemek bylo nanejvýš férové.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Profesor Hušek je akademická zbraň, ví všechno a je vidět na něm, že tyto znalosti chce podat dál, úspěšně mě připravil na zkoušku, ale věnuje se i znalostem nad rámec zkoušeného učiva. Výborný cvičící.
doc. Mgr. Petr Kaplický, Ph.D. [32-KMA], Matematická analýza 1 [NMMA101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičící mi připadal ze začátku lehce zmatený, během semestru ale dokázal kvalitně vyučovat
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvika s Kaplickým probíhaly tak, že na začátku předvedl pár příkladů, pak nás nechal počítat a jen obcházel a případně radil, což je podle mě super způsob výuky. Občas mluví trochu zmateně, ale je moc hodnej.
RNDr. Kristýna Kuncová, Ph.D. [32-KMA], Matematická analýza 1 [NMMA101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Naprosto vynikající cvičící, bezesporu jedna z nejlepších na celé fakultě, všichni se o její cvičení perou. Je nesmírně těžké popsat všechno, co si na jejích cvičeních vážím, protože paní Kuncová je tělem i duší člověk, který do své práce dává 200% a velmi se o své studenty stará, a my ji za to máme moc a moc rádi.
Líbí se mi obsah cvičení, probíraná látka dává smysl, dává smysl, proč probíráme zrovna to či ono, na stránkách má řešení příkladů. Moc se mi líbí, jak interaktivně přistupuje k učení dané látky - obrázky, grafy, pexeso, skupinové práce, atd; neznám jediného cvičícího, který by do přípravy hodin dával tolik času a energie, jako paní Kuncová. Líbí se mi, že zadání cvičení obsahuje i důležité věty a definice, abychom věděli, jak se s daným tématem poprat, myslím si, že by něco podobného měla být standardní praxe na cvičeních jako takových.
Moc se mi líbí, že nám kontroluje zkouškové příklady na cvičením, abychom věděli, co máme čekat. Načasování bych možná posunul až na následující hodinu, někdy je těžké setkat se s tématem a hned ho použít na zkouškovém příkladu, ale samo o sobě mi to přijde naprosto úžasné.
Konzultace jsou také úžasné. Velice se mi líbí, že konzultace můžeme mít i online, a že si můžeme stáhnout záznamy z konzultací, abychom se na ně podívali později.
Dinosauří samolepky jsou super. Studenti matfyzu se často bojí chodit k tabuli, a moc se mi líbí, jak se nás paní Kuncová snaží motivovat.
Moc mě těší, že je paní Kuncová na hodinách otevřeně inkluzivní, a že je velmi milá a vlídná. Mám pocit, že se na jejích hodinách mohu skutečně cítit bezpečně, a velmi si toho vážím.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičení paní Kuncové jsou jedním z hlavních důvodů proč jsem já (a i spousta dalších) zvládl úspěšně složit zkoušku. Cvičení jsou velmi dobře sestavena a látka je vždy dopodrobna vysvětlena. Paní Kuncová se na cvičení stíhá věnovat všem a zároveň stíhá pomáhat i jednotlivcům s případnými nejasnostmi. Její materiály jsou velmi kvalitní a jsou využívány i studenty, kteří paní Kuncovou nemají. Cvičení paní Kuncové jsou nejlepší přípravou, kterou může student ke zkoušce mít.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 30.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Vynikající schopnost vysvětlit látku a motivovat studenty (samolepky a razítka :) ). Zpracování řešení příkladů je velmi pochopitelné a během hodin máte vždy co dělat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
11/10 perfektní, není co vytknout
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.01.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Doktorka Kristýna Kuncová vždy vypadal, že si myslí: "Já vím, že je to fakt těžký, ale zkuste neumřít."
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2024, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Paní doktorka má skvělý přístup ke studentům i k vlastnímu výkladu látky. Vždy se snaží rozvrhnout cvičení tak, aby byl dostatek času na předvedení vzorových příkladů a zároveň na samostatnou práci studentů. Aktivně se snaží individuálně vysvětlit případné nejasnosti, a to velice přívětivým způsobem s dávkou trpělivosti. Srozumitelnost jejího výkladu je velmi vysoká.
prof. RNDr. Luboš Pick, CSc., DSc. [32-KMA], Matematická analýza 1 [NMMA101, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Na panu profesorovi je vidět, že je profík v tom co dělá, proto byly občas dotazy odbity slovami ,,To je triviální" a ne moc dukladně dovysvětleny. Po čase se ale dalo zvyknout na tempo cvičení a když si k tomu člověk sedne i doma, na zkoušku bude dobře připraven, takže hodnotím pozitivně. Se zápočtem problém vubec není.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Za mě jednoznačně nejlepší cvičení semestru. Pan profesor Pick je skvělý cvičící se smyslem pro humor. Cvičení mě skvěle připravila na písemnou část zkoušky, takže jsem doma na písemnou část už nemusel trávit příliš času. Na jeho cvičení panuje uvolněná atmosféra, kdy většinou ukazuje na tabuli, jak se co má řešit. Občas to okoření nějakou teoretickou úlohou či poví nějakou historku ze života. Na jeho cvičení jsem se vyloženě těšil. Mohu vřele doporučit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Skvělý humor a opravdová kapacita. Cvičení s ním jsou opravdu zábavné a i když jsem šla na cvičení s tím, že látce úplně nerozumím, na každé cvičení jsem se těšila.
Připomínka k předmětu, Matematická analýza 1 [NMMA101, cvičení]
Lukáš Staník, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Super cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičení z analýzy byly super, bavilo mě to. Materiály jsou dostupné na webu pana profesora i s řešením (až na výjimky), což je ideální pro domácí přípravu. Zápočtové písemky byly za mě přiměřeně obtížné, není to nic extra hrozného.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
S cvičeními z matematické analýzy jsem docela spokojený. Obsah cvičení dává smysl, netrávíme příliš moc času tématy, se kterými se už pravděpodobně nesetkáme, a jsem spokojený se strukturou a obtížností zápočtových testů. Možná, že by stálo za to zauvažovat nad nějakými kvízy, které by se týkaly probírané látky z přednášky, něco podobného, jako ty, které máme na lineární algebře. Nejsem si jistý, jestli je analýza vhodný předmět pro takovéto kvízy v porovnání s lineární algebrou, ale možná by to pomohlo s hlubším pochopením teorie, aby studenti nějak intuitivně chápali, co se v té analýze děje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Organizácia cvičení bola veľmi moc super kde som mal pocit, že som skutočne pochopil tomu čo sa deje na prednáške. Zohranosť s prednáškou bola sto percentná. Youtube videá na cvičenia boli taktiež dostupné, čo bolo za mňa veľmi super.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvika z Matalýzy byla prostě efektivní. Účelem je si započítat a procvičit si aplikování přednášených vět a tvrzení v praxi. Ze začátku to může jít dost z tuha, ale výběr příkladů je kvalitní - kdo je poctivě propočítá (někdy to znamená doma), má velkou šanci zkouškou alespoň projít.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 30.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Zkouškové příklady a příklady o cvičeních jsou náročností trochu někde jinde.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Vše bylo skvěle vysvětleno, není co dodat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2024, 1. Ročník, , Program CŽV - zájmový
Kromě skvělého přednesu musím ocenit i vtipné poznámky a historky, kterými je hodina protkaná.
Připomínka k předmětu, Matematická analýza 1 [NMMA101, přednáška]
Lukáš Staník, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Velice zajímavý předmět. Bavil mě, i když jsem už měl nějaké předchozí zkušenosti s danou látkou. Někdy bylo tempo trochu rychlejší, než by mi vyhovovalo, ale výklad byl pořád srozumitelný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Předmět jsem si jako jeden z mála oblíbil. Oceňuji provázanost a praktické využití různých vět atd. při počítání. Zároveň cením fakt, že se zkoušelo jen to, co bylo řečeno na přednášce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
MA bola za mňa nesmierne farebný predmet, kde rozhodne nechýbala divokosť tém. Jeho rôznotvarosť ma veľmi bavila a mal som pocit, že každá jedna prednáška je diametrálne odlišná od tej predošlej. Veľmi veľké plus bolo youtube spracovanie pánom profesorom Henclom, na ktoré sa dalo aj odkazovať a človek ak niečo nepochopil na prednáške bolo si veľmi jednoduché dohladať dané video a pochopiť to na viackrát. Nemám čo vytknúť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Ze začátku se mi předmět zdál poněkud nesourodý, ale od kapitoly 2 (posloupnosti) již nabyl jasného směru. Samozřejmě se nejde příliš do hloubky, ale to asi není (jakožto úvodní předmět) na škodu. Jen mě trochu mrzelo, že nebyla nějaká odpovídající skripta jako v LG1.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Z analýzy mám upřímně panický strach, bezesporu se jedná o nejtěžší předmět v prvním ročníku. Letos se hodně věcí změnilo k lepšímu, hlavně co se týče obsahu a zkoušky.

Obsah předmětu je rozhodně příjemnější. Každá věta z přednášky hraje nějakou roli, a nikdy jsem neměl pocit, že jsme se museli něco učit jenom kvůli tomu, abychom se to naučili, konec a basta fidli. Vadí mi, že nemáme nějaká sjednocená skripta z matematické analýzy, máme sice předběžnou verzi, ale jsou hrozně nahuštěná a pro potřeby běžného studenta téměř nerozluštitelná.

Zkouška je oproti minulému roku mnohem přístupnější, což beru jako OBROVSKÉ plus. Písemná a ústní část jsou navzájem rozdělené, a pokud se nám nepovede ústní část, tak si nemusíme opakovat písemnou část, změnilo se ještě pár věcí, ale to už je jenom taková omáčka, ty hlavní dvě jsou oproti všemu ostatnímu naprosto monumentální, a jsem za ně neskonale vděčný.

Zkouška je tedy mnohem více "user-friendly", ale pořád je velmi náročná, což podle mě souvisí se strukturou samotné zkoušky. U ostatních předmětů se můžeme nějak opřít o to, co nám jde nejvíc, v diskrétce i lingebře máme otázky na důkazy, ale pokud nám nevadí trojka, tak je v obou předmětech možné napsat zkoušku bez toho, aniž bychom museli něco dokázat. U analýzy tomu tak není, protože má samostatnou ústní a písemnou část, a co hůř, z obou částí potřebujeme získat nějaký minimální počet bodů k tomu, abychom prošli. V ústní části musíme správně napsat aspoň jeden důkaz, a pokud nám nesedne zadání, tak bohužel máme smůlu.

Nová teoretická otázka v písemné části je super, a nová otázka na implikace je naprosto úžasná (upřímně se jedná o nejzábavnější část celého testu), protože v obou případech máme šanci využít naučenou teorii v praxi. Mrzí mě však, že implikace slouží pouze od toho, aby si člověk mohl zlepšit známku z testu, a jinak ne. Myslím si, že by na ústní části měla být aspoň jedna další otázka, buď na implikace, nebo třetí důkaz, aby se předešlo situacím, že si student vylosuje zrovna ty věty, které mu nejdou, a potom má smůlu na ústní část jako takovou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Výborná prednáška. Nemám čo vytknúť. Privítal by som teoretické domáce úlohy, ktoré by mi pomohli prinútiť sa učiť sa teóriu počas semestra.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.01.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Než se přišel na Matfyz bál jsem se důkazů. Kvůli matematické analýze už nechci dělat nic jiného než důkazy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2024, 1. Ročník, , Program CŽV - zájmový
Na předmětu bych v momentální podobě absolutně nic neměnil, tempo, přednes, náročnost a vše ostatní jsou naprosto skvělé
Připomínka k předmětu, Seminář z prostorů funkcí [NMMA454, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2024, 1. ročník, Matematická analýza, navazující magisterské
Seminář mě obsahem moc nezaujal, ale organizace probíhala perfektně.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK