AnketaAnketa(verze: 652)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. David Kofroň, Ph.D. [32-UTF], Aplikovaná matematika I [NMAF071, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vadilo mi že niektoré typy príkladov, ktoré boli na písomkách neboli predtím prepočítané na cvikách aj ked bola teoria vysvetlená na prednáške.
Mgr. Lukáš Krump, Ph.D. [32-MUUK], Lineární algebra I [NMAF027, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Na zacatku strucne vysvetleni latky, ktera se probira na danem cviceni. Pomoc kdykoliv behem cviceni, ochota. Moznost konzultaci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Líbilo se mi, že nám na začátku cvičení stručně připomněl teorii z minulé přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Úžasný cvičící, na jeho cvičení chodila i řada lidí, která ho neměla zapsané. Před každým cvičením zrekapituluje, co by studenti měli vědět, vždy empaticky a srozumitelně umí poradit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Je velmi ochotný zodpovědět každý dotaz, domluvit se se studenty na konzultacích, jednoduše a pochopitelně vysvětlí jakoukoli nejasnost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Výborný pedagog. Vždy nám na cvičeních dokázal během chvíle vysvětlit vše, co jsme nepochytili z přednášek. Pan doktor Krump je velice ochotný, vždy rád věcně odpověděl na každý dotaz od studentů. Když si někdo nevěděl rady s nějakou úlohou, vždy mu ochotně poradil a nasměroval ho správným směrem. Často také sám nabízel osobní konzultace.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Milý, ochotný vysvětlit když něco není jasné, učivo podává srozumitelně, doporučuji:)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Jeden z nejlepších cvičících. Ochotný a usměvavý, což dělalo atmosféru na cvičení velmi příjemnou.
Cvičící nás nechával počítat samotné a vždy, když viděl, že někdo neví jak dál, tak ihned poradil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Krump ochotně odpovídal na jednotlivé dotazy ohledně příkladů i látky z přednášky, pokud se ptalo na něco víc lidí, vysvětlil na tabuli
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vždy je ochotný pomoct a poradit s příkladem, s nímž si nevíte rady.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Rád vysvětlí cokoli, pomůže i s věcmi do hodnocené úlohy, pokud to není přímo řešení HÚ (i když někdy taky). Vysvětluje velmi srozumitelně
Juraj Májek, 19.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičiaci nám tiež prednášal, cviká boli skvelé. Príklady boli názorné, výklad prehladný a dobre pripravený. Ocenil som na konci krátke náhľady do pokročilejšej algebry.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičenia úzko späté s prednáškou, veľmi nápomocné pri hľadaní súvislostí v učive. Trpezlivý výklad, pútavá forma.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení s doktorem Krumpem bylo úžasné, nelze nic vytknout. Pan doktor je maximálně ochotný, látce rozumí a výborně přednáší. Neváhá věci na požádání dovysvětlit do nejmenších detailů. Často cvičení fungovalo jako dobrá opora přednášky (i z hlediska nepokryté látky).

Rozhodně doporučuji.
Mgr. Lukáš Krump, Ph.D. [32-MUUK], Lineární algebra I [NMAF027, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Látka bola prednesená systematicky a zrozumiteľne.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvelý prednášajúci. Veľmi dobre a zrozumiteľne podáva preberané učivo. Veľmi ochotný. Interaguje s okolím.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Za mě naprosto perfektní přednášející, ze všech přednášek v zimním semestru mi tahle dala nejvíce. Tempo tak akorát, že jsem si stíhal psát poznámky a chápat obsah. Narozdíl od jiných přednášejících tento přednášející pouze nečetl obsah skript, ale vysvětloval látku, ukazoval různé souvislosti. Doporučuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vynikajúci prednášajúci, ktorý vie podať aj komplexné problémy jednoduchou rečou, prípadne raz za čas uvoľniť atmosféru vhodným vtipom alebo príhodou :) odporúčam
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Najlepší prednášajúci semestra.
Dôvod prečo v pondelok ráno vstávať.
Dokázal tie vcelku abstraktné pojmy podať zrozumiteľne a preniesť na nás to nadšenie.
Nemôže prednášať aj v letnom semestri?
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Jestli se v jiných předmětech daly přednášky vypustit, v lineární algebře by to byla opravdu škoda. Pana Krumpa považuji za asi nejlepšího přednášející, kterého jsme v prvním semestru měli. Látku umí vysvětlit tak, že je snadno pochopitelná, a navíc působí dojmem, že mu dělá radost něco vysvětlovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan kantor má serdéčko na dlani. Jest velice vstřícný a obětavý. Má smysl pro humor.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Dobre a pochopiteľne vysvetlená látka.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělý přednášející, nemám co vytknout. Na hodiny jsem chodila ráda, neměla jsem problém udržet pozornost a vyloženou látku ihned pochopit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2019, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
Líbí se mi sice, jak přednášející detailně vysvětluje problematiku, podle mě se to však děje na úkor množství probrané látky, což je škoda.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
fajn
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vždy odpovídal na dotazy, vše se snažil vysvětlit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oddychovější přednáška, která byla bez velkého úsilí pochopitelná. Občas mě mrzelo, že jsme několik důkazů přeskočili.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Krump je vstřícný člověk, na každou přednášku chodí připraven a na všechny dotazy zvládne ihned odpovědět. Vše, co nám vyložil, mi ihned dávalo perfektní smysl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výborný přednášející, hodiny byly zábavné a látka dobře vysvětlena. Na hodinách se často dlouho zabýval jednoduchými věcmi a pak se některé věci nestihly, což vzhledem ke skriptům příliš nevadilo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášejícího byla radost poslouchat. Vše dobře (a vždy s úsměvem) vysvětlil a ilustroval na srozumitelných příkladech.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Krump pečlivě vysvětluje základy daného tématu tak, aby tomu každý porozuměl, většinou pak ale nezbyde čas na složitější věci, které ovšem není problém probrat například během cvičení.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvěle vedené přednášky, kde bylo vše srozumitelně vysvětleno, vstřícnost a ochota. Pana doktora Krumpa rozhodně doporučuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Srozumitelnost výkladu, přirovnávání složitých problémů k jiným (k jednodušším, představitelnějším).
Jakub Matějka, 08.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělý vyučující, snaží se látku vysvětlit, ne jen odpřednášet.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi dobrý, umí látku podat lépe než suché a místy příliš složité prezentace na webu předmětu. Pamatuje i na to, že jsme bytosti líné, a pravidelně nám připomíná, čeho že to teď při tom důkazu využívá a že jsme si to minule dokazovali...tohle osvěžení se velmi hodí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Píše na tabuli, nepoužívá prezentace, což mně vyhovovalo. Věci vysvětluje i víckrát, pochopení je pohodlné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Snaží se vše pečlivě vysvětlit, bohužel se proto zejména těžší učivo nestihne.
Juraj Májek, 19.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Rozprával prehľadne, ľudsky a zrozumiteľne, bol milý a ochotný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Snaha o to,aby študenti danému učivu porozumeli, trpezlivý výklad a ochota dodatočne vysvetliť nepochopené zložky učiva. Príjemná atmosféra a pútavá forma prednášky.
Martin Zika, 17.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Přednáška byla skvěle strukturovaná, příjemná a jediná, na které jsem opravdu pochopil tématiku během přednášky a zároveň měl dobře použitelné zápisky. Zkouška byla bohužel - ač zajímavě koncipovaná - na jiné úrovni, vyžadovala hlubší souvislosti, které mi z přednášek jednoduše nedošly. Ke složení nakonec skripta dobře postačily jako doplněk k přednášce, ale pro většinu studentů byla zkouška trochu šok. Možná by stačilo nějaké "varování" předem, vzorová písemka dostupná už během semestru, nebo krátké poznámky k hlubším vlastnostem dané látky (které by např. donutily studenta prostudovat si je ve skriptech) na konci přednášky apod.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Krump je výborný učitel. Opravdu se snaží, aby probíranou látku studenti uměli a chápali. Konzultace mi nabídl bez problémů, byl velmi milý a vstřícný. :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňujem, že dokáže učivo jednoducho a zrozumiteľne vysvetliť. Ale mal som pocit, že na prednášky nechodil veľmi dobre pripravený, preto sme látku preberali pomalšie a nestihli sme niektoré dôležité veci. Podľa môjho názoru, keď študent ovláda všetko, čo bolo na prednáške, mal by dostať jednotku, čo v tomto prípade žiaľ neplatí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan doktor Krump měl hodinu pokaždé velmi dobře připravenou, zapisky na tabuli měl rozvržené tak, aby nemusel mazat tabuli. V přednášce se věnoval hlavně částem, které jsme podle otázek z kvizu nechápali.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Po pedagogické stránce bylo vše v absolutním pořádku, výuka byla zajímavá a studenti většinou ani nemuseli vznášet během hodiny dotazy, protože vše bylo srozumitelně vysvětleno během ní. Pokud už dotazy vzneseny byly, dostalo se studentům jasné odpovědi.


Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Všechno výborné, zejména se cení úhledné písmo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Krump je jeden z nejlepších vyučujících, které jsem kdy měl to štěstí poslouchat, při přednáškách hýří pozitivní energií a i složitější koncepty vysvětluje takřka Faynmanovsky. Kromě důležitých informací se zaměřuje i na zajímavosti, především na lingvistický původ cizích pojmů (což je dělá zapamatovatelnými).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Na vyučujícím oceňuji, že látku vždy dokáže vysvětlit snadno pochopitelným způsobem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Elegance, lehkost, decentní množství kvalitního humoru a zřetelnost s kterými je výklad podáván, velice obdivuji. Jedná se o nejpřehlednější a nejsnáze pochopitelný způsob s který jsem měl tu čest se na matfyzu setkat. Rychlost hlasu, srozumitelnost, úhlednost psaní a vůbec všechny pedagogické schopnosti jsou velimi profesionální. Myslím, že jsem se nesetkal se schopnějším pedagogem. Na přednášku i cvičení se vždy moc těším a opravdu mne nenapadá jediná negativní záležitost.

Ale přeci tu jen možná něco je. Lehce mne děsí, jak jsem byl kvalitou podání zcela odzbrojen a nevím, jestli mám být vděčný, nebo naštvaný, ale pan doktor Krump způsobil znepokojivě veliké prohloubení moji lásky pro matematiku. Možná ji teď obětuji zásadně větší část svého života, než jsem původně plánoval. Děkuji (asi).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi dobré jsou např. různé "grafické" a jiné pomůcky ve výkladu, ne namísto, ale spíš k práci s indexy atd... Všeobecně je výklad pochopitelný a velmi příjemný.
Ne nadarmo se říká, že pan Krump je zlatíčko.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pekne a zrozumiteľne vysvetlená téma.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
vyucujici dokaze latku skvele vysvetlit
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášející přednáší dobře, snaží se vysvětlit všechno, na dotazy odpovídá ochotně, občas akorát přeruší dotaz kvůli časovému nedostatku a zodpoví dotaz po přednášce. Pokud je čas, ukáže problematiku na nějakým příkladu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vie pekne vysvetliť aj na prvý pohľad ťažko pochopiteľné veci.
Mgr. Lukáš Krump, Ph.D. [32-MUUK], Projektivní geometrie I [NMUG106, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Dobrý výklad, v prípade nejasností vyučujúci ochotne problematiku vysvetlil a pomohol. Skvelý prístup.
Mgr. Lukáš Krump, Ph.D. [32-MUUK], Projektivní geometrie II [NMUG303, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2016, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
+ Vyučující aktivně odpovídá na naše dotazy.
+ říká souvislosti s ostatními předměty
+ nechává nám čas na promyšlení si daného problému
Ing. Milan Macura [32-OPMK], Matematicko-logické metody v bridži [NMAG961, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Velmi dobrý přístup ke studentům, je vidět, že se bridžem živí. Hlavně musím ocenit velmi dobrou tabulku, která velmi usnadňuje licitaci.
prof. RNDr. Vladimír Souček, DrSc. [32-MUUK], Úvod do analýzy na varietách [NMAG335, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2019, 4. Ročník, Matematika, bakalářské
Občas jsme na cvičení dělali část přednášky, ale nebylo to vždy jasně zaznačeno či řečeno, což ve zpětném učení mátlo. Díky skriptům se tento nešvar vyřešil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Vyučujúci je veľmi milý a ochotný. Snaží sa všetko vysvetliť a aj sa tomu dá celkom rozumieť, prípadne sa opýtať. Bola však škoda, že cvičenia boli vedené formou prednášky, pretože príklady boli aj na skúške a prospelo by nám, keby sme si ich skúsili sami. Bolo by lepšie štruktúrovať cvičenia ako ukážkové príklady a po nich nejakú samostatnú prácu, ktorá by sa potom prešla spoločne.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
rovnako ako na prednaske, zapocet za ucast
prof. RNDr. Vladimír Souček, DrSc. [32-MUUK], Úvod do analýzy na varietách [NMAG335, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Vyučujúci je nesmierne milý a ochotný prispôsobiť tempo prednášky pochopeniu študentov aj na úkor veľkého množstva času. Veľmi sa snaží o pochopenie preberanej látke, ktorá je náročná a je ťažko sa v nej orientovať. Bohužiaľ to však znamenalo, že sa prednášalo aj na cvičení, čo nebolo úplne ideálne. Skúška však napokon nebola až tak náročná a mala dosť priaznivé hodnotenie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
obrovske nadsenie prednasajuceho, bohužiaľ v niektorých prípadoch pre az absurdne veci a rozne zvlastne upravy
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
Vyučující vysvětluje obtížné pojmy srozumitelným způsobem. Rozhodně se vyplatí na jeho přednášky chodit, ať už jsou skripta sebelepší.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Zajímavý a pochopitelný výklad.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Přednáška prof. Součka se velmi příjemně poslouchala; dokázal srozumitelně podat dosti abstraktní látku celkem nenásilně, což dosti pomohlo k pochopení látky
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2017, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Profesor Souček přednáší krásně. Příjemným hlasem, se zájmem a zajímavými poznámkami okolo. Někdy bych ocenil zmínění více souvislostí a totožností (například při dvojím způsobu definice vnější algebry).
Mgr. Dalibor Šmíd, Ph.D. [32-MUUK], Variace na invarianci [NMAG164, seminář]
Martin Zika, 14.09.2018, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Týmová práce na důkazech, které jsou jednoduché, ale ne triviální, je zajímavý nápad, který se opravdu hodí do semináře typu Variace na invarianci.
Mgr. Dalibor Šmíd, Ph.D. [32-MUUK], Úvod do analýzy na varietách [NMAG335, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Je fajn když občas přednášející předvede, jak se něco vzorově počítá, spíš než když všechno počítají studenti. Ocenil bych nějaký čas věnovaný intuitivnímu pochopení věcí z přednášky. Taky mi přijde lepší dodržovat časovou dotaci cvičení a přednášek, protože s přetahováním jsou pak předměty za 5 kreditů těžší než některé za 6.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2016, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení ve stylu "zadají se domácí úkoly a pak se předvádí" je velmi užitečné. Vládla příjemná atmosféra. Vyučující možná mohl pečlivěji volit domácí úkoly (některé byly dost otravné). Naprostým zločinem pak bylo časté přetahování (velmi vyčerpávající) přednášky do cvičení.
Mgr. Dalibor Šmíd, Ph.D. [32-MUUK], Úvod do analýzy na varietách [NMAG335, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Mám pocit, že jsme většinu přednášky strávili abstraktními definicemi a dokazováním vět (většinou triviálním) přepsáním do definic. Mnohem víc bych ocenil, kdybychom dělali hodně příkaldů, po každé definici si nakreslili obrázek, co to přesně znamená, a formální důkazy téměř zřejmých vlastností si nechali na doma nebo na cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Přednášející by se měl víc věnovat věcem těžkým na pochopení, klidně u nich setrvat déle a komunikovat s publikem. Naopak jasné rozepisování nechť klidně nechá za domácí úkol. Umíme upravovat vzorečky, zato nejsme moc zvyklí, že se funkce dosazují do funkcí a podobně. Je nerozumné přetahovat přednášku do cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2016, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Líbilo se mi, že přednes byl prokládán krátkými pauzami, abychom si látku mohli vychutnat. Z mého pohledu jediné negativum bylo slyšet za hodinu 200x slovo "vlastně".
Připomínka k předmětu, Aplikovaná matematika I [NMAF071, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Teóriu pekne vysvetluje hned na príkladoch. Prednáška je dlhá možno by bolo lepšie ju rozdeliť na dva ako je napríklad fyzika. Potom by bolo aj viac času. Nestíhali sme všetko prebrať.
Připomínka k předmětu, Variace na invarianci [NMAG164, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Jeden z mých nejoblíbenějších předmětů. Přestože se jednotlivá témata většinou škrábnou po povrchu, mám pocit, že jsem se dozvěděl velmi mnoho. Líbily se mi domácí úkoly, které byly přiměřeně obtížné. Škoda, že není navazující předmět.
Martin Zika, 14.09.2018, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Zajímavý seminář, který umožní studentům různých oborů jednoduše nahlédnout do rozličných matematických témat. Systém bodování je motivující a většinou funguje dobře, snad se jen někdy liší obtížnost získání bodů v jednotlivých sériích.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.09.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Seminář se skládá z několika minisérií, které přibližují různá zajímavá témata algebraického charakteru a vhodně motivují k dalšímu studiu. Požadavky na zápočet rozumné, ocenil bych však delší časový interval na odevzdávání domácích úkolů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.09.2016, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Na jednej strane úvod do zaujímavých tém/oblastí matematiky, na druhej strane pomerne drahé 2 kredity.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.06.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Velmi zajímavý předmět. Minisérie přednášek nabízí krátký vhled do různých oblastí matematiky a umožňuje studentům dozvědět se zajímavosti, které se do jiných předmětů nevejdou.
Připomínka k předmětu, Úvod do analýzy na varietách [NMAG335, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičenia veľmi neplnili účel, pretože mali formu prednášky a nevyskúšali sme si takmer nič spraviť sami. K predmetu ale existovalo celkom dosť početných úloh, ktoré sa aj skúšali a ukazovali zmysel predmetu, takže by mali byť zásadnou súčasťou cvičenia. Naopak by som ocenila, ak by na cvičeniach bolo menej teoretických úloh a neprednášalo sa na nich.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
vacsinou volne pokračovanie a doplnenie prednasky (pre mna) zbytocne komplikovanymi príkladmi, bolo by vhodne nejak zakomponovat riesenie typovych prikladov zo skusky
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Většinou další přednáška, chtělo by to více klidně i teoretických příkladů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2017, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení bylo bohužel občas trochu utlačováno kvůli obsáhlé přednášce.
Připomínka k předmětu, Úvod do analýzy na varietách [NMAG335, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Predmet je úplne iný ako ostatné doporučené predmety pre odbor Matematické štruktúry a myslím, že pre väčšinu študentov tohto odboru nie je veľmi zaujímavý ani dobre pochopiteľný. Látka je zložená predovšetkým z pochopenia náročných pojmov, vety a dôkazy sú už potom pomerne jednoduché. Napriek priebežnému štúdiu som sa však často v prednáškach strácala.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
Oceňuji skvěle napsaná skripta, která obsahují dokonce i cvičení s řešeními.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Hodně opakování, což je u tak myšlenkově náročného tématu nutné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2017, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Předmět byl zajímavý a jsou na něj výborná skripta.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2017, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Předmět obsahem velmi zajímavý a pro mě náročný, existují k němu však kvalitní skripta, ze kterých lze čerpat jak teorii, tak příklady včetně řešení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Kdybychom nepřetahovali přednášky do cvičení, neměli bychom šanci stihnou vše, co je v sylabu, i s přetahováním jsme to stihli jen tak tak. Radši bych se naučil míň věcí a pořádně jim rozuměl, než spoustu definic bez vysvětlení významu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Předmět nenavazuje na znalosti z předchozích ročníků. Chybí nějaký kurz multilineární algebry a taky fyzikální náhled (jak si máme představovat tenzorové pole nebo Liovu derivaci, když jsme zatím skoro nepotkali ani vektorové pole?). Dá se to naučit nazpaměť, ale s plným pochopením (a chybějícími prerekvizitami) by to byla látka aspoň na dva semestry. A zoufale chybí příklady abstraktních variet, nakonec se ta super teorie aplikuje zase jenom tam, kde už to dávno známe (a často není jasná souvislost - prostě ty příklady počítáme tak, jak jsme se naučili v geometrii).
Připomínka k předmětu, Matematicko-logické metody v bridži [NMAG961, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Skvělý odpočinkový předmět. Nic jsem od toho nečekal, ale nakonec jsem se na něj vždycky těšil. Systém "výuky" je skvělý, zápočet za účast v turnaji také.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Rád jsem se dozvěděl a osvojil pravidla další hry. Doporučuji předmět každému, koho baví stolní a karetní hry.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Solitér mezi předměty na MFF, pokud vás baví vyzkoušet si nové věci, je to předmět pro vás. Náplň se asi bude vždy trochu lišit podle složení paralelky, pro mne to bylo pozoruhodné nahlédnutí do světa bridže (a takových crossoverů by mohlo být k dispozici více).
Připomínka k předmětu, Projektivní geometrie II [NMUG303, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2016, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
+ dobře strukturovaný
+ vše názorně načrtnuté na tabuli
- vyučující zatím neučí daný předmět moc dlouho, občas má vypadky, které zachraní nahlédnutí do knížky (za pár let se určitě spraví)
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK