AnketaAnketa(verze: 653)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Martin Doubek, Ph.D. [32-KA], Úvod do diferenciální topologie [NMAG452, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.05.2016, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Zadne pripominky konkretne k prednasejicimu, prednasky byly fajn.
prof. RNDr. Vladimír Souček, DrSc. [32-MUUK], Lineární algebra II [NMAF028, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Příjemná atmosféra cvičení a to hlavně díky nepočítání u tabule. Systém, kdy si každý počítá sám, mi velmi vyhovuje. Látka dobře vysvětlena. Doporučuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výborně vedené cvičení. Pan profesor všechno systematicky a pomalu vysvětlil, takže minimalizoval mezery, které člověku v látce zbydou.
Každé cvičení bylo velkým přínosem a mělo příjemnou atmosféru.
prof. RNDr. Vladimír Souček, DrSc. [32-MUUK], Geometrie [NMAG204, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2016, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Oceňuji nadšení pro předmět, názorný výklad i důraz na představivost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.07.2016, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Kvalita výkladu výborná. Možnost konzultací byla. Na všechny dotazy jsem vždy dostal uspokojivou úplnou odpověď. Zápočet byl udělován spravedlivě, tolerance při zameškání byla.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2016, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Přijde mi, že výklad prof. Součka vzbuzuje zájem. Taky výběr příkladů na cvičení byl rozmanitý.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.06.2016, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Kladně hodnotím zejména schopnost vyučujícího zdúrazňovat "geometrický náhled" - co daný pojem značí a proč je zaveden, jak je zaveden (to píšu i navzdory tomu, že jsem jinak spíše zastáncem "exaktní" výuky).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2016, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Dobrý výklad, pomáhá pochopit věci z přednášky.
prof. RNDr. Vladimír Souček, DrSc. [32-MUUK], Úvod do analýzy na varietách [NMAG335, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2019, 4. Ročník, Matematika, bakalářské
Občas jsme na cvičení dělali část přednášky, ale nebylo to vždy jasně zaznačeno či řečeno, což ve zpětném učení mátlo. Díky skriptům se tento nešvar vyřešil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Vyučujúci je veľmi milý a ochotný. Snaží sa všetko vysvetliť a aj sa tomu dá celkom rozumieť, prípadne sa opýtať. Bola však škoda, že cvičenia boli vedené formou prednášky, pretože príklady boli aj na skúške a prospelo by nám, keby sme si ich skúsili sami. Bolo by lepšie štruktúrovať cvičenia ako ukážkové príklady a po nich nejakú samostatnú prácu, ktorá by sa potom prešla spoločne.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
rovnako ako na prednaske, zapocet za ucast
prof. RNDr. Vladimír Souček, DrSc. [32-MUUK], Úvod do analýzy na varietách [NMAG335, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Vyučujúci je nesmierne milý a ochotný prispôsobiť tempo prednášky pochopeniu študentov aj na úkor veľkého množstva času. Veľmi sa snaží o pochopenie preberanej látke, ktorá je náročná a je ťažko sa v nej orientovať. Bohužiaľ to však znamenalo, že sa prednášalo aj na cvičení, čo nebolo úplne ideálne. Skúška však napokon nebola až tak náročná a mala dosť priaznivé hodnotenie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
obrovske nadsenie prednasajuceho, bohužiaľ v niektorých prípadoch pre az absurdne veci a rozne zvlastne upravy
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
Vyučující vysvětluje obtížné pojmy srozumitelným způsobem. Rozhodně se vyplatí na jeho přednášky chodit, ať už jsou skripta sebelepší.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Zajímavý a pochopitelný výklad.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Přednáška prof. Součka se velmi příjemně poslouchala; dokázal srozumitelně podat dosti abstraktní látku celkem nenásilně, což dosti pomohlo k pochopení látky
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2017, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Profesor Souček přednáší krásně. Příjemným hlasem, se zájmem a zajímavými poznámkami okolo. Někdy bych ocenil zmínění více souvislostí a totožností (například při dvojím způsobu definice vnější algebry).
Mgr. Dalibor Šmíd, Ph.D. [32-MUUK], Úvod do analýzy na varietách [NMAG335, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Je fajn když občas přednášející předvede, jak se něco vzorově počítá, spíš než když všechno počítají studenti. Ocenil bych nějaký čas věnovaný intuitivnímu pochopení věcí z přednášky. Taky mi přijde lepší dodržovat časovou dotaci cvičení a přednášek, protože s přetahováním jsou pak předměty za 5 kreditů těžší než některé za 6.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2016, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení ve stylu "zadají se domácí úkoly a pak se předvádí" je velmi užitečné. Vládla příjemná atmosféra. Vyučující možná mohl pečlivěji volit domácí úkoly (některé byly dost otravné). Naprostým zločinem pak bylo časté přetahování (velmi vyčerpávající) přednášky do cvičení.
Mgr. Dalibor Šmíd, Ph.D. [32-MUUK], Úvod do analýzy na varietách [NMAG335, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Mám pocit, že jsme většinu přednášky strávili abstraktními definicemi a dokazováním vět (většinou triviálním) přepsáním do definic. Mnohem víc bych ocenil, kdybychom dělali hodně příkaldů, po každé definici si nakreslili obrázek, co to přesně znamená, a formální důkazy téměř zřejmých vlastností si nechali na doma nebo na cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Přednášející by se měl víc věnovat věcem těžkým na pochopení, klidně u nich setrvat déle a komunikovat s publikem. Naopak jasné rozepisování nechť klidně nechá za domácí úkol. Umíme upravovat vzorečky, zato nejsme moc zvyklí, že se funkce dosazují do funkcí a podobně. Je nerozumné přetahovat přednášku do cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2016, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Líbilo se mi, že přednes byl prokládán krátkými pauzami, abychom si látku mohli vychutnat. Z mého pohledu jediné negativum bylo slyšet za hodinu 200x slovo "vlastně".
Připomínka k předmětu, Variace na invarianci [NMAG164, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.09.2016, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Na jednej strane úvod do zaujímavých tém/oblastí matematiky, na druhej strane pomerne drahé 2 kredity.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.06.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Velmi zajímavý předmět. Minisérie přednášek nabízí krátký vhled do různých oblastí matematiky a umožňuje studentům dozvědět se zajímavosti, které se do jiných předmětů nevejdou.
Připomínka k předmětu, Úvod do analýzy na varietách [NMAG335, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičenia veľmi neplnili účel, pretože mali formu prednášky a nevyskúšali sme si takmer nič spraviť sami. K predmetu ale existovalo celkom dosť početných úloh, ktoré sa aj skúšali a ukazovali zmysel predmetu, takže by mali byť zásadnou súčasťou cvičenia. Naopak by som ocenila, ak by na cvičeniach bolo menej teoretických úloh a neprednášalo sa na nich.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
vacsinou volne pokračovanie a doplnenie prednasky (pre mna) zbytocne komplikovanymi príkladmi, bolo by vhodne nejak zakomponovat riesenie typovych prikladov zo skusky
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Většinou další přednáška, chtělo by to více klidně i teoretických příkladů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2017, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení bylo bohužel občas trochu utlačováno kvůli obsáhlé přednášce.
Připomínka k předmětu, Úvod do analýzy na varietách [NMAG335, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Predmet je úplne iný ako ostatné doporučené predmety pre odbor Matematické štruktúry a myslím, že pre väčšinu študentov tohto odboru nie je veľmi zaujímavý ani dobre pochopiteľný. Látka je zložená predovšetkým z pochopenia náročných pojmov, vety a dôkazy sú už potom pomerne jednoduché. Napriek priebežnému štúdiu som sa však často v prednáškach strácala.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
Oceňuji skvěle napsaná skripta, která obsahují dokonce i cvičení s řešeními.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Hodně opakování, což je u tak myšlenkově náročného tématu nutné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2017, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Předmět byl zajímavý a jsou na něj výborná skripta.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2017, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Předmět obsahem velmi zajímavý a pro mě náročný, existují k němu však kvalitní skripta, ze kterých lze čerpat jak teorii, tak příklady včetně řešení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Kdybychom nepřetahovali přednášky do cvičení, neměli bychom šanci stihnou vše, co je v sylabu, i s přetahováním jsme to stihli jen tak tak. Radši bych se naučil míň věcí a pořádně jim rozuměl, než spoustu definic bez vysvětlení významu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Předmět nenavazuje na znalosti z předchozích ročníků. Chybí nějaký kurz multilineární algebry a taky fyzikální náhled (jak si máme představovat tenzorové pole nebo Liovu derivaci, když jsme zatím skoro nepotkali ani vektorové pole?). Dá se to naučit nazpaměť, ale s plným pochopením (a chybějícími prerekvizitami) by to byla látka aspoň na dva semestry. A zoufale chybí příklady abstraktních variet, nakonec se ta super teorie aplikuje zase jenom tam, kde už to dávno známe (a často není jasná souvislost - prostě ty příklady počítáme tak, jak jsme se naučili v geometrii).
Připomínka k předmětu, Seminář z diferenciální geometrie [NMAG437, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.07.2017, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
Mnoho zajímavých přednášejících se zajímavými a dost rozličnými tématy, velmi inspirativní. Jediné, co mi vadí je málo aktualizovaná stránka semináře http://muuk.karlin.mff.cuni.cz/cs/node/12, která je tím pádem téměř nepoužitelná (naštěstí fungují mailové pozvánky a tabule v Karlíně).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2017, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
Na semináři jsem byl bohužel jen dvakrát, ale i tak to bylo zajímavé a přínosné.
Připomínka k předmětu, Úvod do diferenciální topologie [NMAG452, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.05.2016, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Prednasky jsou stejne jako algebraicka topologie, tedy zajimave o srozumitelne. Jenom ze chybi cviceni. Na cvicenich by mohly byt probrany ulohy treba na immerce, vnoreni, podvariety, kouknout na nejake lokalni isomorfismy atd.
Připomínka k předmětu, Fibrované prostory a kalibrační pole [NMAG454, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2016, 2. Ročník, Fyzika, navazující magisterské
Prebrali sme relatívne veľkú časť z knihy od Nakahary. Vďaka tomu, že sme túto knihu relatívne presne nasledovali, mohol som si prečítať nejasné veci aj v nej. Tento rok mali prednášky očividne viac fyzikálny ráz, čo (pre mňa) určite nebolo na škodu.

Prednáška bola veľmi užitočná, aj vďaka aktívnej účasti a možnosti s Braňom Jurčom prebrať problematické časti.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK