AnketaAnketa(verze: 652)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. Mgr. Libor Barto, Ph.D. [32-KA], Lineární algebra a geometrie 1 [NMAG101, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Prednášky boli fajn. Jediné čo mi vadilo, bolo to, že neboli poriadne dokazované všetky ťažké vety na prednáške, aj keď mali byť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Určitě nejlepší přednáška prvního semestru, nejvíce praktického počítání, nejlepší přístup.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Přednášky opravdu skvělé, zábavné a jasné. Na začátku vždy malé opakování minulé přednášky, fakt není co vytknout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Prednášky na vysokej úrovni, oceňujem snahu zapájať do nej aj študentov. Látka je veľmi dobre vysvetlená (ak ste pred prednáškou aspoň nakukli do skrípt). Príjemnú atmosféru dopĺňa zvláštny humor doc. Barta, ktorý študentom nedá sa aspoň nepousmiať. :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Jeho přednášky se dobře sledují.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 24.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Příliš mnoho slov. Těžké udržet pozornost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Asi najlepší prednášajúci, akého som v prvom semestri stretol. Na každej prednáške pripomenul, čo sa robilo naposledy, a úprimne sa snažil o to, aby sme všetci preberanú látku pochopili.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Naprosto skvělý přednášející, pohodář, vše vysvětlí jasně a srozumitelně. Je vidět, že opravdu chce, aby studenti všemu rozuměli a látku chápali. Pokud vidí, že se studenti v probirane látce ztrácejí, tak se to snaží vysvětlit jinak. Opakování na začátku každé hodiny je super, skripta jsou napsaná lidsky a tak, že to je i celkem zábavné čtení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Výborné, veľmi zrozumiteľné vysvetľovanie, dôkazy a detaily necháva na samoštúdium a tak má čas na viac príkladov, opakovanie, atď. Výborné skriptá a domáce úlohy ideálnej náročnosti, na ktorých sa človek dosť naučí, nemám čo vytknúť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý přístup.Realistický úvod studentů do studia a návod,jak studovat efektivně (či neefektivně). Srozumitelné vysvětlování a hlavně úžasná skripta (kéž by byla taková ke všem předmětům). Navržený přístup ke studiu (předem studovat ze skript, na přednáškách místo zuřivého opisování chápat souvislosti, domácí úkoly a pravidelné testy) funguje!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Naprosto skvěle propracovaný způsob výuky
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Vynikající vyučující, nikoho lepšího si nejde přát. Látku vysvětluje srozumitelně, přehledně a poutavě.
doc. Mgr. Libor Barto, Ph.D. [32-KA], Lineární algebra a geometrie 2 [NMAG102, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.09.2016, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Vážim si jeho aktívny a iniciatívny prístup, ochotu odpovedať a vysvetľovať niekedy triviálne otázky. Zrozumiteľne písané skriptá a hoci som na domáce úlohy často nadával, boli naozaj super na pochopenie látky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2016, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Příjemný přístup, bezproblémová komunikace, férový a dobrý přednášejíci. Nemám co vytknout.
Ľuboš Krnáč, 25.07.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Prednáška zaujímavá, vecná, niekedy nudná no vyrovnalo sa to s vtipom a dôvtipom pána doc. Barta.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.07.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Docent Barto se snaží, aby všichni studenti látku pochopili.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.07.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Oceňuji ochotu odpovědět i na "hloupé" dotazy.
Většinou právě ty "hloupé" dotazy pomohou studentům udělat si v látce jasno.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
10/10 - perfektní podání, srozumitelné, vstřícné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.06.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Přednášející dokáže studenty zaujmout a nadchnout. Líbila se mi varianta hodnocení s průběžnými testy, i když nakonec pro mě byla výhodnější ta bez nich. Písemky mě donutily učit se teorii už v průběhu semestru a díky tomu jsem měla pocit, že látce víc rozumím, a příprava na zkoušku byla jednodušší.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.06.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Rozumný často improvizovaný výklad na velmi vysokej úrovni a zároveň sympatické a priatelské vystupovanie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.05.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Přednášející Libor Barto je perfektní ve spousta ohledech. Umí látku naprosto jednoduše a dokonale vysvětlit. Poradí a vysvětlí na příkladu a často pobaví i nějakým netradičním způsobem. Výborný přednášející. Je vidět, jak ho to baví.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
skvělý člověk, vše krásně vysvětlí a každý to hned pochopí
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Energický prednášajúci so zmyslom pre humor. Ochotný čokoľvek vysvetliť, prednášajúcej látke sa dá v jeho podaní porozumieť hneď. Hodnotím veľmi pozitívne.
Mgr. Milan Boháček [32-KA], Výběrový seminář z MMIB [NMMB471, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2016, 3. ročník, Matematika, navazující magisterské
Líbí se mi přátelská atmosféra tohoto semináře, člověk se může zeptat opravdu na všechno.
Mgr. Ondřej Draganov [32-KA], Lineární algebra a geometrie 1 [NMAG101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Velice ochotný vysvětlovat jakékoliv věci. A velmi příjemný. Každé lavici vždy vysvětloval vše, klidně stále dokola a stále velmi ochotně. Na cvičení jsem chodil rád, byla zábavná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Ondra byl moc ochotný ve všem pomoct, vysvětlit a hlavně má trpělivost všechno opakovat několikrát i pomalejším. Za mě nejlepší cviko semestru! :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Veľmi milý a nápomocný, no niekedy trošku chaotický.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičící je sympatický, na cvičení vždy vše pěkně zopakoval, názorně předvedl a každému se dostatečně věnoval. Učivo se poté případně pokoušel vysvětlit i po svém, což spoustě z nás pomohlo se zorientovat.
Mgr. Ondřej Draganov [32-KA], Lineární algebra a geometrie 2 [NMAG102, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Skvělý cvičící. Na obyčejnou otázku dostanete neobyčejnou odpověď. Zeptáte se třeba na něco jednoduchého a Ondra vám udělá takovou “mini přednášku” na toto téma. Výborně se orientuje v aktuálním i neaktuálním učivu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Ondra byl úžasný cvičící. Nadšený do vysvětlování ukázkového řešení, ochotný individuálně cokoli dovysvětlit... byla jsem maximálně spokojená.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Úžasný cvičící. Vysvětluje velice srozumitelně a je prakticky nemožné od něho něco nepochopit. Navíc je to sympaťák:D
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.05.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Nejlepsi cvicicii, ever
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.05.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Z výkladu vyučujícího jsem si odnesl víc než z přednášek, protože dával jiný pohled než jaký je ve skriptech, což často pomáhá.
RNDr. Michal Hrbek, Ph.D. [32-KA], Lineární algebra a geometrie 1 [NMAG101, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 21.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Parádní cvičící, akorát jsem vždy na hodině měl pocit, že se panu Hrbkovi chce urgentně na malou celou hodinu. Bylo to celkovým stylem a mluvou, nejsem si jist zda to nebylo z nervozity, ale bylo to vtipný, ale i trošku rušící. Dále by to chtělo trochu zpomalit a občas jsem fakt nestíhal dávat pozor natož si zapisovat. Ale určitě doporučuji, látku krásně naučí a nemá problém něco vysvětlit po hodině znovu (jen máte zvláštní pocit, že pořád někam spěchá :)).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Výuka byla velice jasně prezentování a vše jsem dokonale pochopil
Cvičícího hodnotím velice kladně a všem ho mohu jenom doporučit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Vynikající vyučující, vždy se snažil vše vysvětlit, co nejjednodušeji a nejsrozumitelněji. Ukazoval nám, jak něco vypočítat i lépe a rychleji než jsme měli na přednášce. Příklady, které mám vysvětloval se zdály být velmi jasné ba dokonce lehké. Nikdy jsme nebyly pozadu. I když nám odpadla dvě cvičení po sobe, hned na druhém cvičení jsme to dohnali a několikrát jsme byli skoro i napřed přednášky, což jsem brala jako výhodu. Když jsme měli více času, ještě se zeptal, jestli všemu rozumíme a jestli nemá něco zopakovat, ale to ani nebylo třeba, protože vše, co nám vysvětloval bylo velmi srozumitelné. Lepšího vyučujícího jsem si ani nemohla přát.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Vynikající cvičící, všechno vysvětlí srozumitelně. Nemám co vytknout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Látku z prednášok vie výborne vysvetliť na príkladoch a nemá problém pomôcť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Michal bol perfektný cvičiaci, aj keď zo začiatku sa mi zdalo, že ide trocha rýchlo, dalo sa na to zvyknúť a cviká z Lingebry boli napok veľmi dobré. Po pedagogickej stránke 5*.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Nebyl problém si za hodinu a půl domluvit mikrokonzultaci na chodbě ohledně domácího úkolu. I v jiných věcech s ním byla dobrá domluva.
RNDr. Michal Hrbek, Ph.D. [32-KA], Lineární algebra a geometrie 2 [NMAG102, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2015, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Výborné vysvetlenie a prístup k študentom, miestami by som prijal viac praktického počítania.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2015, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičenia sú super! Po skúsenosti z 1.semestra som si aj preto zvolila Michala Hrbeka nakoľko som bola veľmi spokojná a stále som.
Mgr. Jakub Hrnčíř [32-KNM], Lineární algebra a geometrie 1 [NMAG101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Myslím si, že učí správnym štýlom. Na to, ako sa k riešeniu dopracovať, zapája celú skupinu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Skvěle cvičení, brilantně vysvětlené jakékoliv nejasnosti. Hodiny hodně založené na aktivitě studentů, fakt zábava a hlavně si toho hodně člověk odnesl
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Výborný cvičící, který vám všechno srozumitelně vysvětlí. Celou dobu se s námi snažil komunikovat a opravdu ho zajímalo, zda to příklady chápeme. Můžu jenom doporučit. Díky němu jsem neměl se zkouškou z lineární algebry 1 vůbec problém.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Super cvičící, ještě kdyby uměl i hezky psát :)
Mgr. Jakub Hrnčíř [32-KNM], Lineární algebra a geometrie 2 [NMAG102, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2016, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Vynikající cvičení - cvičící se snaží, aby látce všichni rozuměli, spoustu času se věnuje společnému řešení různých příkladů na tabuli, kdy se do daného problému zapojují všichni (nebo alespoň ti co chtějí)
RNDr. Alexandr Kazda, Ph.D. [32-KA], Konvexní optimalizace [NMMB409, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2018, 4. Ročník, Matematika, bakalářské
Ze začátku jsme měli myslím všichni problém s tak velkými požadavky na získání zápočtu. Průměrně jsem (ze začátku) přípravou na hodiny konvexkní optimalizace trávila skoro dva dny v týdnu, což byl problém ve chvíli, kdy jsem potřebovala věnovat čas i jiným předmětům. Zpětně, když už je to za mnou, ale na výuce vidím nemálo pozitiv. Oceňuji snahu vyučujícího předat nám i "big picture" a obecně do hodin mísit hodně motivace. Určitě jsem si z předmětu odnesla užitečné znalosti, které se mi jen tak z hlavy nevykouří.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2018, 2. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Vyučujúci Alexander - jedným slovom = vynikajúci. Super prístup, trpezlivosť, snaha všetko vysvetliť. Jeden z najlepších, akých som doteraz mala :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2018, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Doktor Kazda přednáší výborně - byl vždy připravený, přednáška měla dobrou strukturu (až na pár přednášek spojených s pravděpodobností, kde jsem se chvilku ztrácel), byl naprosto otevřený všem dotazům a konzultacím a navíc přednášky obsahovaly i dost zábavných označení a vtipů.
U zkoušky byl naprosto férový až velmi hodný, pokud student nevěděl, popostrčil a dával téměř neomezené množství času na dokončení, čímž nakonec student na položenou otázku odpověděl.
Zápočet byl udělován za písemky a úkoly. Písemka se psala každý týden, úkol se odevzdával z týdne na týden a býval dost rozsáhlý. Díky tomu jsme ke zkoušce byli dobře připraveni již na konci semestru, nicméně během semestru to vyžadovalo nemalé úsilí, kvůli kterému třeba nebyl dostatečný čas na jiné předměty. Mít takové předměty 2 v jednom semestru, člověk by měl dost co dělat - já měl naštěstí takto časově náročný předmět pouze jeden. Rozsáhlost úkolů je myslím ke zvážení, má to svá pro i proti.
Úkoly obsahovaly i programování v Pythonu, což velmi oceňuji, že to nebylo vše jen teoretické. Člověk si látku osahal a viděl, co a jak funguje.
RNDr. Andrew Kozlík, Ph.D. [32-KA], Kryptografické otázky současnosti [NMMB361, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2016, 3. ročník, Matematika, navazující magisterské
Přátelská atmosféra a pěkný výběr témat.
doc. RNDr. Svatopluk Krýsl, Ph.D. [32-MUUK], Lineární algebra a geometrie 2 [NMAG102, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2016, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Místy mi přišlo, že doktoru Krýslovi je líto toho, že nevede i přednášku. Často nabízel jiný, mírně chaotický, ale překvapivě účinný pohled na přednášené učivo. Fajn cvičící, jehož bych se nebál zapsat znovu.
Mgr. Libor Křižka, Ph.D. [32-MUUK], Lineární algebra a geometrie 1 [NMAG101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Napriek flegmatickej povahe veľmi dobrá príprava na na skúšku/prechádzanie preberanej látky. Vecné pripomienky a rady k učivu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Vždy vše vysvětlil a dával prostor na otázky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Velmi dobrá komunikace.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Velmi organizovaný cvičící, na příkladech se opravdu látka procvičila, velmi lehké průběžné písemky, pečlivě opravené domácí úkoly. Cvičení mi opravdu pomohlo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Jsem spokojený s tím, jakého mám cvičícího. Nejlepší forma, jak vysvětlit látku, je ji vysvětlovat s klidem a humorem ;) a to přesně zde platí.
Mgr. Libor Křižka, Ph.D. [32-MUUK], Lineární algebra a geometrie 2 [NMAG102, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.09.2016, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Najviac flegmatický a lenivý človek akého poznám, no zároveň obľúbený cvičiaci. Asi vďaka lenivosti mal veľmi efektívny prístup - vysvetľoval látku a príklady jasne, dával užitočné rady a správne navádzal k postupu (chodilo sa k tabuli a človek často nevedel, čo má robiť a pomocou pár hintov sa to podarilo). Vždy ochotný pomôcť, cvičenia boli zábavné a záživné. Občas bolo príliš málo času na zápočtových písomkách (vzhľadom na ich počet to nevadilo).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2016, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Pohodář, vysvětlí, jen používá jiné značení než ve skriptech, což bylo občas matoucí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.07.2016, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Nelíbilo se mi to, že cvičící nás volalk tabuli, pak každý psal podle sebe na tabuli pak často nechápali jsme co tam dělal. Mám pocit,že bude cvičení o hodně lepší pokud cvičící nám na začátku ukáže formální způsob počítat typické příklady, pak má nás nechat počítat sami až dokdy narazime problémy. Navíc někdo počítá rychle ale někdo fakt pomalu, proto někdy jsme museli čekat fakt dlouho na 1 příklad ale někdy jsme nestihli tomu rozumět co bylo na tabuli.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.06.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Systém vyvolávania žiakov k tabuli je pomalý a neefektívny. Lepšie je aby cvičiaci príklady predviedol sám stihne sa toho viac a je to zrozumitelnejsie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.05.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Naprosto flegmatický přístup k výuce, nicméně ani nevěřím tomu, jak účinný. Skvělý přístup a spousta konstruktivních rad.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
skvělý přednášející, vše lze snad pochopit ze skript i z přednášek
RNDr. Ctirad Matonoha, Ph.D. [32-KA], Konvexní optimalizace [NMMB409, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
Jak už jsem psal, cvičící k tomuto cvičení přistoupil spíše jako k přednášce, takže po většinu času byl k nám otočený zády a psal věty a tvrzení na tabuli... Ze začáku roku (myslím jeho první) sem si říkal, že snad ani chodit nebudu, pak se to trochu zlepšilo a občas se vyskytla i vtipná situace. Celkově ale bohužel...
Mgr. Jiří Nárožný [32-MUUK], Lineární algebra a geometrie 1 [NMAG101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Moc mi nevyhovuje systém, jakým pan Nárožný vede cvičení. Společné počítání na tabuli není podle mě ideální, spíš bych preferoval, kdyby 2 nebo 3 těžší příklady byly vypočítány na tabuli a ve zbytku cvičení by každý počítal sám a cvičící by byl k dispozici aby případně poradil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Cvičící je ochotný odpovídat na dotazy, na hodinu chodí očividně připravený, ale často se do tématu zamotává a hodina tak působí nepřehledně a zmateně.
Mgr. Jiří Nárožný [32-MUUK], Lineární algebra a geometrie 2 [NMAG102, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Občas mi připadalo, že vysvětlování vytváří další zmatky. Kladně hodnotím vstřícný přístup k přáním studentů.
Mgr. Michal Outrata [32-KMA], Lineární algebra a geometrie 1 [NMAG101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Velmi ochotný a sympatický cvičící. Za mě skvělá volba :).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Lepšího cvičícího težko hledat. Je ochoten se sejít i mimo výuku, když si nevíme s čímkoli rady, vymyslí ten nejpolopatičtější způsob, jak nám to vysvětlit, ze kterého není možné to nepochopit. Člověk díky jeho cvičení získá úplně jiný pohled na lingebru, který postrádám u přednášejícího. Zapisuji i příští semestr jestli to bude možné.
Mgr. Tomáš Salač, Ph.D. [32-MUUK], Lineární algebra a geometrie 1 [NMAG101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Hodiny probíhaly ve stypu "počítejte si s možností se na cokoli zeptat", neprobíhalo nějaké opáčko či názorné počítání u tabule, ale je pravda, že ale asi nikdo nevyužil možnosti říct si o jiný přístup. Na druhou stranu je pravda, že dokázal Tomáš Salač na studenty kladené otázky odpovědět velmi srozumitelně i pro člověka, co třeba vynechal čtení skript.
Myslím si, že pro rychlejší nebo snaživější lidi je Salač dobrým cvičícím, ale pro línější nebo ty, co potřebují zprvu trochu trknout, úplně ne.
Na hodinách se řešily příklady dostupné na webu přednášejícího, kde se nacházela i řešení vždy lehčí poloviny příkladů, takže mnozí účastníci nechodili na cvičení, protože nebyla povinná účast a student si mohl projít příklady až doma.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Každé cvičení jsme samostatně počítali připravené příklady, v případě potřeby nám cvičící odpověděl na dotazy či postrčil směrem k řešení. Mně to tak vyhovovalo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Ocelnil bych, kdyby byli na cviceni alespoň v nejake mire predvedeny postupy probiraneho uciva. Ocenuji sice, ze cvicici radil individualne studentum v prubehu hodiny. Myslim, ze by bylo lepsi, kdyby ze zacatku každého cviceni stravil několik minut vysvetlovanim cvicene latky co a jak s těmito priklady delat. Spise nechal studenty od zacatku pocitat a pripadne odpovidal na individualni dotazy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Přijemný, ochotný, nápomocný...
Mgr. Tomáš Salač, Ph.D. [32-MUUK], Lineární algebra a geometrie 2 [NMAG102, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.06.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Skvěle látce rozumí a vždy je nápomocný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.05.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Po zklamání z cvičení z lineární algebry v minulém semestru jsem se v druhém semestru zapsala k jinému cvičícímu, s tím, že horší už to být nemůže. Pravdou je, že jsem se nejspíš zapsala k druhému nejhoršímu cvičícímu, a tak jsem si moc nepomohla. Pan Salač strávil první čtyři cvičení tím, že pozoroval jakési kolečko na zdi v učebně M5, taky by mě zajímalo, proč tam je, ale o dost radši bych byla, kdyby místo toho učil. Na začátku pátého cvičení se poprvé odhodlal udělat něco jiného než nic a velmi nejistě se od nás snažil zjistit, jestli chceme napsat příklad na tabuli. Většina lidí byla pro, s tím, že to konečně nebude jen samostudium, to jsme ale nevěděli, že napsat znamená doslova napsat. Žádný komentář se totiž nekonal. Většina dalších cvičení se odehrávala v podobném duchu, sem tam i s nějakým komentářem k řešení příkladu. Co mi ale asi nejvíc ze všeho vadilo bylo, že když už se cvičící rozhodl obcházet studenty, vždy jen přišel, chvíli se díval na můj papír vzhůru nohama mě pod ruce a pak beze slov odešel, což shledávám docela nepříjemným a bezúčelným, vzhledem k tomu, že jediné, co mohl svým pozorováním vzhůru nohama zjistit je, že něco píšu. Když už se nějaký student na cokoliv zeptal odpověď pana Salače byla poměrně váhavá a na to, že má cvičení centrálně předpřipravené nepůsobil moc jistě a nepřipraveně. Další problém jeho ne/počítání na tabuli bylo také to, že nám akorát mechanicky ukázal, jak příklad spočíst, ale návaznost na přednášku jsme museli každý hledat sám. Vůbec tu nezpochybňuji, že cvičící se v látce vyzná a sám jí dobře ovládá, problém nejspíš je, že je hodně introvertní, nejistý a látku neumí předat. Studentům, kteří si tedy lingebru chtějí počítat doma toto cvičení doporučuji, protože pak nebudou zabírat místo u jiných cvičících, kam chtějí chodit studenti, kteří chodí do školy pravidelně.
doc. RNDr. Zbyněk Šír, Ph.D. [32-MUUK], Lineární algebra a geometrie 1 [NMAG101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Velmi dobré vysvětlení dané látky. Trochu mi chybělo ale spoň částečné vysvětlení postupu u těžších příkladů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Chtelo by to aktivnejsi pristup
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Vsetko je OK. Mozno by bolo dobre na zaciatku cvicenia preopakovat, comu sa ideme na danom cviceni venovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2015, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Děkuji za skvělé cvičení! Dokonalé vyvážení pracovní i pohodové atmosféry a vždy nějaký nový pohled na věc.
doc. RNDr. Zbyněk Šír, Ph.D. [32-MUUK], Lineární algebra a geometrie 1 [NMAG101, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Skvělý přednášející, který vkládá do přednášek velkou energii. Jeden z nejpoutavějších výkladů. Přednášky mě velmi bavily.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Na to jak je lineární algebra nepříjemný předmět byla přednáška díky docentu Šírovi docela snesitelná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Tohle hodnocení je těžké a to kvůli mně nevyhovujícímu systému výuky. Docent Šír je dobrý přednášející a hodnocení za 3, které mu dávám je nejspíš o něco horší, než by mělo být, ale součástí hodnocení je i vedení přednášek a to mi nevyhovuje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Velice příjemný člověk i přednášející, který splnil svůj úkol
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
je vidno ako ho algebra bavi a zije nou a to dava ziakom energiu do tohto predmetu
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Pokud sedím uprostřed posluchárny, tak odrazy zvuku úplně rozbijí hlas a téměř ničemu nerozumím, ale přesazení to vyřeší. Osobně mi přišli přednášky trochu nudné a mojí pozornost držela více méně spíše zajímavost látky...
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 21.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Dobrý, upřímně paráda, jen si myslím, že když mluví o něčem ze skript a odkazuje na něco, tak by nebylo od věci to třeba zároveň promítat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Výborně vysvětluje danou látku, zejmén ocenuji velký počet konkrétních příkladů v přednášce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
obcasne uzivani terminu, jez jeste nebyly pouzity predtim. Tudiz se student moc nechytal
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Pan Šír má velmi příjemný hlas
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Látku vie výborne vysvetliť na konkrétnych príkladoch. Taktiež oceňujem skriptá ktoré sú dobre spravené.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Sympatický, snaží se věci vysvětlit pochopitelně, na příkladech a třeba i trochu z jiného pohledu než je ve skriptech, jen to přeskakování v nich - 20 stránek sem, 20 tam a najednou jste zase jinde, ani nevíte, jak jste se tam dostali...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Přednášející má dobré tipy na učení, líbí se mi, že sdílí své zkušenosti a vybízí studenty, aby se ptali; bere nás jako kolegy. Ochotně odpovídá na dotazy a snaží se nám ve věcech vyhovět (např. posunutí data DÚ a další...). Přednášky jsou příjemné, ale občas trochu nudné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Prednášajúci sa až moc drží skrípt a vysvetľuje to čo je v skriptách. Robí to dobre,ale ja by som skôr uvítal viac vysvetlenie po lopate,teda aby som k pochopeniu učiva nepotreboval žiadne skriptá.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Sem rad ze tento rok znova uci Sir,velice dobry prednasejici. Latku dokaze vtipne a dobre vysvetlit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Kvalitny prednasajuci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Přednášející i cvičící mi naprosto vyhovují. Z jejich slov se dá látka pochopit daleko snáz, než z knih což je velké +. V podstatě všechno jde pochopit, pokud posloucháte ;)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2015, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Lineární algebra pro mně osobně byl nejnezajímavějším předmětem tento semestr, ale to kvůli latce. Jinak, doc. RNDr. Zbyněk Šír, Ph.D. se snail vysvětlit, co nejlíp, ale částo se mu to nepovedlo. Myslísi, že my fakt, že jsem chodil na přednášky a snažil se pochopit, tomu, co říkal mnoho nepomohl, ale skripta prof. Tůmy je možna nejlepší zpracována skripta, kterou používáme v tomto semestru a obsahuje ě všechno, co je ve zkouškách, co sprobírá na cvičeních a základ pro domácí úkoly. Taky si uplně subjektivně myslím, že finanční matematiky nepotřebují mít stejnou lineární algebru jako obecná matematika a možna by bylo lepší, pokud by to měli rozděleni.
doc. RNDr. Jiří Tůma, DrSc. [32-KA], Lineární algebra a geometrie 1 [NMAG101, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Místy zajímavé, místy víc nudné, těžko říct, zda to bylo způsobené konkrétním učivem nebo přednášejícím. Hodně lidí na přednášky nechodilo, jelikož si je mohli doma pustit z videozáznamu, ale mně docela vyhovovalo dělat obojí (tzn. chodit na přednášky osobně, i si je pak pouštět doma (s jiným přednášejícím)). Jediná rada je sedat si více dopředu, vzadu mluvené slovo jde hůře slyšet, a tím pádem se člověk méně soustředí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Hodiny s Jiřím Tůmou nebyly nepříjemné, byl veselý a snažil se vše vysvětlit, avšak.. Když jsem si nepřečetl skripta, hodina mi nestačila k pochopení látky a naopak při plném pročtení skript mi hodina nepřinesla nové informace. Dost možná je to proto, že šlo o můj první semestr a nebyl jsem naladěn na vlnu vysokoškolských přednášek, ale to nedokážu zhodnotit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Narozdíl od ostatních předmětů jsem měl na přednáškách z Lingebry problémy udržet pozornost. Přišlo mi, že přednášející dělal hodně chyb, sice většinou jen banální chyby (provedl nějakou maticovou úpravu špatně) ale rušili výklad, zvláště když třeba chtěl ukázat třeba, jak jednoduše a účinně se dá metoda použít a pak mu to vyjde špatně.

Většinu látky jsem se pak nakonec učil z videozáznamů přednášek od Libora Barta, které byli mnohem srozumitelnější a koukatelnější.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Pan docent Tůma je velice ochotný, dotazy rád vysvětlí, přednášet umí dobře, ovšem způsob jak byl předmět veden způsobil, že přednášky se staly zdlouhavým sledováním přednáčejícího jak počítá příklady podobné těm ze skript. Bylo potom velmi těžké dávat pozor a člověk si z přednášek toho moc neodnesl. Někomu tento styl ovšem může vyhovovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Velice příjemný a rozumný pán. K předmětu jsou nicméně skvělá skripta, jejichž samostudium asi může být pro zodpovědné jedince přínosnější než přednášky. Cením midtermy jakožto pozitivní motivaci k průběžnému učení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Škoda, že nezkouší ústně, dialog při zkoušce mi chybí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Osobně mi styl přednášek pana docenta nesedí. Vždy si máme na nastávající týden přečíst nějakou část skript, ale na přednášce se pak zopakuje jen to nejzákladnější z tak první čtvrtiny úseku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Pan přednášející je velmi vstřícný, laskavý a v řemesle lineární algebry kovaný. Bohužel pro hodnocení kvalit přednášek je nejpříhodnější termín uspávač hadů. Ovšem uznávám, srovnávat s analýzou je kruté - snad jsem jen použil špatná kritéria.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Systém kurzu mi přijde velmi dobře propracovaný. Na cvičeních se probírají základní úlohy k dané látce, domácí úkoly jsou výrazně složitější, a tudíž musí každý látce rozumět. Kvízy mi přijdou trochu zbytečné, dají se řešit pouze vyhledáním klíčového slova ve skriptech, ale to záleží na každém, jak k nim přistupuje. Velmi dobré mi přijdou midtermy, které donutí látku se naučit a přidají body ke zkoušce jako bonus.
Co mi ale přišlo špatné, byly samotné přednášky. Na přednáškách se probírala látka velmi pomalu, až uspávajícím tempem, často mi to připomínalo výklad na střední škole. Příklady zabíraly velkou část přdnášek, některé jejich části byly úplně zbytečné. Například řešení téže soustavy rovnic 'sčítací' a následně 'odečítací' metodou na přednášce jsem opravdu neocenil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2015, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Příjemná výuka, dostatek kvalitních materiálů (a obecně informací), spravedlivé hodnocení.
Pozitivně hodnotím také občasné prokládání výuky praktickými příklady využití a různými "hříčkami" s probíranou látkou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2015, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Přednáška byla vedena srozumitelně a se snahou pokud možno co nejvíce vysvětlit probíranou látku.
Mně osobně úplně nevyhovovaly pouze dvě věci - ze slajdů se (alespoň mě) učí na zkoušku mnohem hůře než z obyčejných zápisků, osobně bych ocenil spíše klasický způsob psaní na tabuli (navíc takhle se někdy stane, že se člověk zamyslí nad některým důkazem a nestihne si zapsat vše, co na příslušný slajd bylo dopsané a poté, co je tento obrácen, to již není možné dohnat), zadruhé (zcela subjektivně) bych možná ocenil méně "aplikačních částí" na konci jednotlivých kapitol (na druhou stranu vím, že to mnohým naopak vyhovovalo).
Jinak děkuji za zajímavou přednášku.
doc. RNDr. Jiří Tůma, DrSc. [32-KA], Lineární algebra a geometrie 2 [NMAG102, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Dobře připravený na přednášky. Skvělá reakce na dotazy a jejich kvalitní zodpovězení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Přednášející se snažil zodpovídat na dotazy kdykoli, přednáška samotná byla spíš nahlédnutí do tématu než jeho podrobné vysvětlení (což bylo naprosto v pořádku s tím, jak byl kurz koncipován). Také vyhověl požadavku, abychom na zkoušku měli o půl hodiny více času, což bylo skvělé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.06.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Líbila se mi skvěle zpracovaná skripta.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Pan docent Tůma je sice příjemný člověk, který je nám ochotný věnovat nemalý čas i po přednášce, nicméně přednášky byly vysloveně uspávací. Ať už přednášky s doc. Šírem ze zimního semestru, nebo natáčené přednášky s doc. Bartem z akademického roku 16/17, mně přece jen dávaly o něco více...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2018, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
K mému překvapení jsem až na konci semestru při debatě po rozdávání výsledků zjistila, že pan Tůma se považuje za člověka propagujícího inovace, zjednodušení systému na fakultě atd. Lineární algebra totiž působí jako pravý opak. Abych to shrnula, nejsem zrovna nadšený přívrženec systému, který si na katedře algebry pan Tůma a pan Barto zvolili. Z mého pohledu nemají úkoly žádnou vypovídací hodnotu o tom, jestli studenti doma pracují, a už vůbec ne, jak látku umí. Dobře zamýšlená skupinová práce, tak občas přešla u některých studentů spíš v zdokonalování přepisování úkolu, tak aby to nebylo poznat. Další kapitolou je zkouška. Jak už jsem panu Tůmovi napsala před zkouškovým, vypsat na červen jen 3 termíny a další 2 na září není úplně dobré, obzvlášť, když je jeden z těch termínů 28. června, kdy už se všichni stěhujeme domů z kolejí a balíme na cesty pryč. navíc termíny jsou od sebe 14 dnů, takže pokud zkoušku někdo neudělá třeba jen o bod, může se začít učit na jinou zkoušku, protože dalších 14 dnů v kuse na algebry nemá, aby půlku algebry zapomněl, a pak se k ní zase vracet. Z mého pohledu by zkrátka bylo vhodné, aby byly v červnu vypsány termíny 4. Chápu, že připravit zkoušku tohoto formátu je náročné, ale to už si tak zkoušející zvolili a jistě mají tolik praxe, že by je jeden test navíc tak neomezil v jiných činnostech. To, že mi tenhle formát zkoušky nepřijde moc vhodný už radši komentovat nebudu, to není v mé kompetenci. Když se ale vrátím k panu Tůmovi, o jeho přednáškách toho objektivně moc říct nemůžu, protože, jak jsem v komentáři k předmětu napsala, po přečtení všeho napřed nemají moc hodnotu, Na druhou stranu pan Tůma je bezesporu ochotný člověk, který vám tu dobrou známku dát chce a nebude vám dělat žádné naschvály, jen si jí musíte taky trochu zasloužit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.05.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Oproti zimě mi přišly přednášky přínosnější. Škoda, že se nestihly afinní prostory probrat více, na druhou stranu se potom férově ani moc nevyskytovaly ve zkoušce. Trochu mi vadilo, jakou dobu se muselo vždy čekat na výsledky domácích úkolů a kvízů. Pro studenty jsou velmi pevně stanovená data odevzdání, na výsledky se ale čeká často přes týden, což není moc příjemné, a hlavně u kvízů nechápu, proč tomu tak bylo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.06.2015, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Super předmět, skvělý vyučující.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2015, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Přednášky pana docenta Tůmy mi přišly velmi dobré. Není probírána pouze strohá teorie, ale jsou zmíněny i aplikace dané látky, které probíranou látku oživí a udělají tento předmět velmi zajímavým. Dále oceňuji velmi kvalitní skripta, ze kterých se dá výborně připravit na zkoušku. Obtížnost zkoušky je přiměřená.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2015, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Velice si cením zaujetí, s nímž byla přednáška přednášena. Také bych chtěl ocenit osobní reakci doc. Tůmy na mé hodnocení přednášky v zimním semestru. Velice se mi také líbil systém úkolů (člověk je nucen průběžně se učit a má pak mnohem méně práce při učení se na zkoušku) a zápočtů (body za písemky na cvičeních mají podobný efekt jako úkoly). Skripta k tomuto předmětu považuji také za jedna z nejlépe napsaných.
Tím, co naopak můj celkový dojem z přednášky poněkud kazí, je způsob přednášení některých (zejména těžších) důkazů. Těm se často nevěnovala dostatečná pozornost, případně byla zmíněna pouze "idea" důkazu s tím, že zbytek důkazu je ve skriptech. Domnívám se, že důležitým posláním přednášky by mělo být právě i předvedení obzvláště těch obtížnějších důkazů - slyší-li člověk důkaz na přednášce, učí se mu pak mnohem lépe a také jej často lépe pochopí z poznámek z přednášky než ze skript.
Další dvě věci, které mně osobně příliš nevyhovovaly, jsou stejné, jako v zimním semestru. Možná jsem příliš konzervativní, ale více se mi líbí styl přednášky "věta, definice, důkaz, potažmo příklad", než použití slajdů. Mně osobně se například mnohem lépe učí z vlastních poznámek, než ze skript, jakkoliv dobře napsaných (to zmiňuji, neboť v odpovědi doc. Tůmy na mé hodnocení ze ZS bylo napsáno, že k učení se na zkoušku mají sloužit především skripta).
Druhou, ještě subjektivnější, výtkou pak je přílišná pozornost věnovaná aplikacím. Domnívám se, že v jisté míře mohou být zajímavé, nejsou-li však přednášeny na úkor teorie (několikrát v tomto semestru jsem však měl dojem, že tomu tak je - viz připomínka k důkazům). Navíc se domnívám (a vím, že zde se jedná již o zcela subjektivní připomínku), že čas strávený ve škole (vždyť schole = napr. u Aristotela rozjímání nad světem) by měl spíše směřovat k tomu, co je krásné (jak se vyjádřil doc. Tůma o teoretické matematice), nežli k tomu, co je užitečné (tedy aplikace). Myslím, že na "užitečné" věci budeme mít ještě v životě času dost, budeme-li k nim dotlačeni.
Závěrem bych však ještě jednou chtěl zdůraznit, že si velice cením osobního zaujetí, s nímž byla přednáška přednášena, a rozhodně nelituji dvou semestrů strávených na přednáškách z tohoto předmětu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2015, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Hodiny algebry som mala vždy rada, aj keď tie štvrtkové 17:20 boli dosť náročné na koncentárciu mojej pozornosti Jediné, čo by som vytkla je, že pán profesor má zle nastavené rozlíšenie, zaostrovanie na prístroji, cez ktorý premieta. Je to rozmazané, ťažko sa to číta a dosť to ničí zrak študentom. Toto zlepšiť a bude to OK:)
doc. RNDr. Jiří Tůma, DrSc. [32-KA], Ukázky aplikací matematiky [NMAG166, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2017, 2. ročník, Matematika, bakalářské
V prvních hodinách pan docent nádherně ukázal, jak byla za pomocí matematiky rozluštěna šifra ze stroje Enigma. Do každé další hodiny pan docent zajistil nějakého zajímavé hosta. Velmi vstřícný přístup ke studentům. Férové podmínky ke splnění zkoušky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.06.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Přednášky byly velmi zajímavé. Občas mi ale přišlo, že kvůli složitosti tématu byly některé přednášky spíš hodně obrázků a povídání kolem místo matematiky, což mi se mi zdálo jako škoda.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Profesor vždy pripravený; buď téma alebo zaujímavý "hosť". Osobne skúsenosti prednášajúcich oživili hodinu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.05.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Cením si, jak si docent Tůma dává záležet na tomto předmětu. Je to úžasné, jak nabízí lidem vhled do aplikací.
doc. RNDr. Jiří Tůma, DrSc. [32-KA], Aplikace matematiky v informatice [NMMB451, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Velmi hodný učitel, poradil nám i jiné věci, co se týče studium a i jiné předměty.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.06.2017, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Hodný a vtipný učitel.
Mgr. Kristýna Zemková [32-KMA], Lineární algebra a geometrie 2 [NMAG102, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.07.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Odporúčam! Stále na začiatku hodiny vysvetlila teóriu, niekedy formou otázok, inokedy mapou mysle. Stále odpovedala na otázky (aj na tie hlúpe). Nikdy nebol problém s komunikáciou a vždy ochotne pomohla.
doc. Mgr. et Mgr. Jan Žemlička, Ph.D. [32-KA], Lineární algebra a geometrie 1 [NMAG101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Oceňuji trpělivost pana cvičícího. Ze cvičení jsem si toho hodně odnesla
a pomohlo mi to pak při zkouškové písemné práci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Velmi oceňuji, že kromě počítání samotných příkladů jsme dostali i půlhodinovou přednášku na začátku o takových "praktických" věcech, tzn. zopakování nejdůležitějších pojmů z přednášek opravdových a jak s nimi zacházet v té počítací části. A pak jsme se samozřejmě mohli na cokoli zeptat, cvičící mezi námi postupně chodil, koukal se, jak kdo na tom je, a těm, co nevěděli, poradil, i když se ho na nic neptali. Kdo pomoc nepotřeboval, mohl si klidně příklady počítat doma a na cvičení vůbec nechodit, účast povinná nebyla.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Velmi jsem oceňoval jeho úvodní shrnutí probrané látky, kdy na začátku cvik vždy srozumitelně zopakoval pro cvičení podstatné věci z přednášky.
Během cvičení se mi líbilo, že komplexně odpovídal na dotazy a vysvětloval nedostatky v řešení, což ale trochu zapřičiňovalo, že pak toho moc studentům nestihl říci. Možná by bylo lepší, kdyby některé častější chyby vyvětlil rovnou najednou všem, aby pak mohl flexibilně odpovídat na méně časté chyby.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Výborný, ochotný cvičící, který látce velice dobře rozumí. Pana docenta mohu jedině doporučit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Výborný cvičící, vše vždy na začátku cvičení jasně a stručně vysvětleno, v případě nejasností vysvětleno do detailů.
Ľuboš Krnáč, 19.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Nie je čo vytknúť, super cvičiaci, ochotný pomôcť a nazoaj schopný pomôcť s akýmkoľvek problémom.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 24.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Příliš mnoho slov.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Nejlepsi prednasejici na linearni algebru. Dokaze vsechno dobre vysvesvetlit a je velmi vstricny. Urcite doporucuju
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2015, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Podle mého názoru skvělá cvičení vedená s velkým nadhledem, po jejichž absolvování jsem se již prakticky vůbec nemusel učit příklady ke zkoušce.
doc. Mgr. et Mgr. Jan Žemlička, Ph.D. [32-KA], Lineární algebra a geometrie 2 [NMAG102, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení v podání doc. Žemličky mi přišla přínosná zejména zopakováním teorie v úvodu (což vhodně doplnilo přednášku a připomnělo to, co budeme aplikovat na příkladech) a aktivní pomoc v celém průběhu hodiny, kdy se u každého studenta alespoň dvakrát zastavil a v případě potřeby poradil. Výklad doc. Žemličky je fundovaný, zejména pro pokročilejší studenty velmi přínosný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení, které zcela splnilo moje očekávání. Stejně jako v zimním semestru, pan docent začínal cvičení zopakováním a vysvětlením těch nejdůležitějších pojmů z přednášky, jenž budeme na daném cvičení potřebovat, a poté jsme samostatně počítali, přičemž nás pan docent aktivně obcházel, dovysvětloval a radil nám.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.06.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení s panem docentem byla na velmi dobré úrovni. Na začátku zopakování věcí z přednášky a poté samostatná práce studentů mi připadá jako ideální systém.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.05.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Oproti prvnímu semestru se občas trávilo více času teorií na začátku cvičení, která navíc k řešení úloh moc nepomohla, a tím pádem zbývalo méně času na příklady.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.09.2016, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Vše bylo vysvětleno do nejmenších detailů a velmi srozumitelně. Někdy se možná šlo až příliš do detailů a nestihlo se mnoho příkladů.
Ľuboš Krnáč, 22.08.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Vela prikladov preriesenych, velmi dobra priprava na midtermy aj na skusku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Občas cvičení bylo příliš velký kus pozadu za přednáškou, což trochu ztěžovalo pochopení látky, jinak však není co vytknout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Na panu doktorovi je vidět, že ho algebra baví. Projevuje se to i na výuce, která je vykládána hodně v souvislostech s jinou látkou a s intuitivní a geometrickou představou. Jediná výčitka je, že zápočtové testy na začátku hodiny bylo velmi těžké v časovém limitu stihnout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.05.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Podle mě skvělý cvičící, ochotný, výklad byl srozumitelný... jen by asi bylo lepší, kdybychom na cvičeních měli trochu víc samostatné práce. Počítat a zamýšlet se nad problémy samostatně je dost důležité, a sebelepší výklad to nikdy nenahradí úplně.
Připomínka k předmětu, Lineární algebra a geometrie 1 [NMAG101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Krásně sjednocená cvičení, kdy každá paralelka dostala stejnou sadu příkladů, na které si měla učivo procvičit. Dál už to záleželo spíš na konkrétním cvičícím.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení z lineární algebry jednak velmi pomáhá s početními příklady - dobré u úkolů, midtermů a zkoušky, ale hlavně ukazuje využití spousta věcí z přednášek.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Přišlo mi, že řešené úlohy až příliš často a příliš rychle kolabovali v provedení Gausovi eliminace, což jednak odpoutávalo pozornost od procvičované teorie a jednak činila cvičení mnohem únavnějším dělat neboť mi připadala pak monotónní. Velmi oceňuji, že řešení základních cvičení byla na webu, takže i když se člověk nemohl na cvičení dostavit, měl si své výsledky s čím porovnat. Což se také hodilo při opakování si látky během zkoušek.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Oceňuji materiály ke cvičení dostupné i na internetu s příslušným řešením.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Vzhledem k tomu, že lineární algebra nepatřila k mým oblíbeným předmětům (viz mé hodnocení přednášek), tak ani cvičení jsem si moc neoblíbil. Líbí se mi ale provázanost s přednáškou. Je fajn, že máme k dispozici příklady ze cvičení včetně jejich řešení, na druhou stranu pak trochu postrádá smysl na cvičení chodit. Nicméně ale hodnotím cvičení pozitivněji než přednášku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Co říci, tento styl mi moc nevyhovuje no :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení patří mezi ty méně náročné. Výhodou je, že všechny materiály jsou dostupné na stránkách přednášejících a to včetně řešení, což ovšem výrazně snižuje účast většiny studentů na cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Toto cvičení mi přišlo výborné, procházely se základní úlohy k právě probírané látce.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 21.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Bylo by dobrý, kdyby se zpětně vyvěšovaly správné odpovědi k domácím úkolům, když si člověk nevěděl rady, tak by mu to pomohlo, aby to pochopil co s tím. Často se mi také stalo, že jsem dostal opravený domácí úkol, u kterého nebylo jasné za co mi strhli body, chtělo by to nějak domyslet, jako, že by třeba cvičící opravovali i domácí úkoly.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Na tomto cvičení si dobře procvičíte základní a přímočaré příklady z lineární algebry a poté si doma můžete počítat i obtížnější příklady, které dostanete na pracovním listu.
Ľuboš Krnáč, 19.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Precvičovalo sa presne to, čo sme potrebovali. Super cviko.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Cvičilo sa všetko, čo bolo na prednáške.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Předmět mě nijak moc nenadchl, ale byl jsem s to ho pochopit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Často ujasnilo preberanú látku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Bolo velmi ľahké získať zápočet. Príklady boli vysvetlené ale príklady označené za náročnejšie sme počítali málo krát, čo by som počas učenia na skúšku ocenila.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Mělo by se dát více prostoru samostatnému počítání
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Výborně skoordinované s přednáškami. Skvělé jsou zápočtové testíky, které nás nutí se učit pruběžně ale zároveň je tam místo na pochybení/zlý den.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Cviciaci je ochotny sa nam venovat dovtedy, kym danu latku nepochopime.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Písemky zvládnutelné, látka z přednášky dobře vysvětlena, ačkoliv jsme probírali poměrně rychle. Vyplatí se zůstávat na celou hodinu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
S cvičením jsem spokojený, nicméně ty testy by mohly být trošičku těžší :D
Připomínka k předmětu, Lineární algebra a geometrie 1 [NMAG101, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Skvělá organizace, perfektní stránky kurzu. Přednášející mají svá skripta, tedy přesně víme, odkud a co se máme učit. Jsou videopřednášky. Jsou i normální přednášky. Je možnost konzultace. Jsou midtermy, které člověku dají skvělý feedback ohledně toho, jak jeho dosavadní snaha (ne)stačí ke zkoušce. Dále kvízy - skvělý bonus, jak donutit spoustu lidí přečíst si skripta předem a možná za to dostat bonusový bod. A nakonec domácí úkoly - ty by mohly být trochu lehčí, z mé strany jsem je konzultovala všechny se spolužáky (ale sepisovala pak samozřejmě sama), protože jich hodně vyžaduje určitý "trik", na který prostě buď přijdete, nebo ne.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Musím pochválit skripta, která byla (v kombinaci s řešenými příklady z cvičení) dostatečně kvalitní k tomu, aby studenta připravila ke zkoušce; osobně se mi v nich dobře četlo.
Bylo však třeba si skripta číst před přednáškou, a přednášky pak obsah skript nijak moc neobohatily a ani nebyly dostačující náhradou (..alespoň pro mě).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Jednotný systém přednášek, domácích úkolů a příkladů na cvičení funguje výborně. Přetení skript, kvíz ze skript, potom vysvětlení tématu na přednášce a nakonec domácí úkol. Určitě skvělý systém výuky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Přišlo mi, že hodně dlouho trvalo, než se v předmětu začalo dít něco zajímavého. Zpětně ty věci, co se brali ze začátku začali dávat smysl, ale trvalo to hodně dlouho. Možná proto, byl v v předmětu kladen tak velký důraz na ukázku praktických aplikací věcí, které probíráme, ale přijde mi, že by spíše bylo lepší nastínit, jak se věci budou hodit v dalším pokračování předmětu, v jiných odvětvích matematiky, aby člověk už v průběhu chápal probírané věci víc v kontextu. Neříkám, že bych praktické aplikace z výkladu vynechal, ale možná by měli na přednášce částečně ustoupit vysvětlení jiných věcí.

Obecně se mi nelíbilo, že primární studijním materiálem byla skripta nikoliv přednáška. Důvody, kterými to bylo obhájeno sice dávají smysl ale přijde mi, že v praxi to akorát dopadlo tak, že jsme stejně probírali to samé, co je ve skriptech akorát méně pořádně, neboť "to si podrobně přečtete ve skriptech" a tak výklad na přednášce působil spíše povrchně (což možná může být taky jeden z důvodů proč přednášky působili tak nezajímavě).

Líbilo se mi jakým způsobem byla koncipována zkouška a midtermy (které jsem velmi ocenil jako motivaci pořádně se na lingebru podívat už během semestru) přišlo mi, byl hodně omezen vliv náhody (že i kdybych psal jiné verze testů tak mám podobný počet bodů) a že rozumně prořezávali celým učivem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Na předmětu oceňuji skripta panů docentů Tůmy a Barta. Byly velmi užitečné a člověk se z nich dokáže doopravdy naučit celou látku. Neoceňuji způsob, jak jsou vedeny přednášky, tj. přednášející vysvětluje vybrané příklady a tvrzení skript. Myslím, že produktivnější by byla výuka typu Definice - Věta - Důkaz.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Předmět je veden velmi zajímavou formou prubezneho samostudia. Myslim, ze to je dobry postup ovšem nadruhou stranu, jsem mel pocit zbytecnosti prednasek.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Lineární algerba by nebyla tak nepříjemný předmět, kdyby někoho nenapadl ten ultrasystém kolečka domácích úkolů, kvízů, cvičení a všeho ostatního. Oceňuji sice midtermy jako nácvik na zkoušku. Na druhou stranu domácí úkoly měli dost nízkou vzdělávací hodnotu, obzvlášť když si vzpomenu na mnoho spolužák, kteří sami nevypracovali prakticky žádný. Pozor na zkoušku, opravování je opravdu přísné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Vůbec se mi nelíbí systém výuky, v porovnání s analýzou a diskrétní matematikou jsem si z přednášek a cvičení odnášel nejméně. Moc mi nesedí to, že hlavním studijním materiálem jsou skripta. Ze sešitu se mi lépe učí, při psaní si látku líp zapamatuju a vím co je důležité. Skripta nejsou špatná, ale preferoval bych, aby to byl jen pomocný zdroj, když člověk onemocní nebo něco nepochopí na přednášce. S tím souvisí i přednášky. Během semestru jsem získal dojem, že přednášky přednášky vlastně neexistují a že místo toho máme 3 cvičení týdně. Jen výjimečně jsem z přednášek neodcházel s pocitem, že jsem naprosto zbytečně zabil 90 minut. Dále domácí úkoly a kvízy. Domácí úkoly mi přišly v pořádku, ale kvízy mi moc nevyhovovaly (nečetl jsem si skripta dopředu, tento systém mi prostě nesedí). Jediné, co hodnotím opravdu pozitivně, tak jsou midtermy. Možnost vyzkoušet si "zkoušku na nečisto" je fajn, skvělá je i pozitivní motivace (naprostý opak motivace typu "napiš to dobře, jinak nedostaneš zápočet"). Abych to shrnul, spíš bych preferoval systém jako v analýze (a nejsem sám, v mém okolí neznám nikoho, komu by tento systém vyhovoval). Kdyby byl jiný řístup k výuce, možná by mě lineární algebra bavila víc.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Zajímavý předmět
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Líbí se mi systém domácích úkolů a zkoušek - jednoznačné podmínky, kdy člověk získá zápočet a zkoušku. Vzhledem k tomu, že nejlepším učebním materiálem jsou skripta, jsem pro na nich dále pracovat. Tj. doplnit chybějící, opravit chyby (včetně gramatických), uvádět jednoznačné příklady k jednoznačnému výkladu, zpřehlednit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
celkovo zatial linearnu algebru beriem ako nieco velmi abstraktne cize ju moc nemam rad ale temy su usporiadane dobre, akurat domace ulohy su dost narocne
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Řekl bych, že je tento předmět vcelku zajímavý a dost se člověk dozví, ovšem skripta jsou na můj vkus příliš odborná, nevydržel jsem je číst déle, než pár minut a i tak jsem z toho moc nechytil...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Předmět je zajímavý, není obtížný, je velmi dobře uspořádaný a na cvičeních se probírá látka z přednášek.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 21.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Dobrý, jen se mi nelíbí přístup obou učitelů. Přednáška má být samozřejmě o pochopení, ale i o tom, abychom se z toho mohli učit, nikoli to přednášet záměrně tak, aby jsme se nemohli učit z poznámek na zkoušku. Jako dost velký nedostatek v tomto roce (2015/2016) shĺedávám domácí úkoly, které byly z látky, která se teprve měla probrat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Na přednáškách je látka dobře vysvětlena a k přednášce jsou navíc speciální skripta, kde jsou přesně popsané definice a tvrzení. Přednáška slouží především k pochopení látky ve skriptech. Rozhodně doporučuji na přednášku chodit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Na prednáške sa preberie všetko, čo sa má. Okrem toho je potreba sa učiť aj zo skrípt, pretože skúška má mennú obtiažnosť, čo si človek na konci zimného semestra nie vždy uvedomí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Výborné skriptá, veľmi záživný, zrozumiteľný predmet.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Velice se mi líbí videozáznamy z přednášek. Když se na to v klidu doma podívám dá mi to více, než přednáška na které sedí 300 lidí. Je super, že se video dá zastavit, popřípadě vrátit, když něco důležitého uteče.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Oproti napriklad analyze, je na praci vyucujicich linearni algebry krasne videt jak se nas ji snazi naucit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Asi nejlepší předmět 1. úseku studia, fakt zábavné a lehké na pochopení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Páči sa mi celková organizácia tohto predmetu-nepovinné DÚ(vyplatí sa ich však robiť), ktoré pomáhajú s lepším pochopením učiva, výborné prednášky, nepovinná účasť na cvičeniach, možnosť napísania si opravného zápočtového testu, super napísané skriptá. Veľkým plusom je tiež web stránka doc. Barta, odkiaľ študenti môžu čerpať aktuálne informácie, je tam aj mnoho iných zaujímavých vecí (ukážkový skúškový test, ankety, tabuľky, atď...)...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Veľmi pomohlo, že sa všetky prednášky natáčali a uploadovali na internet. Predmet nebol najľahší, no ani najťažší. Domáce úlohy boli niekedy naozaj dosť ťažké, ale rátalo sa iba 9 najlepších z 11, takže aj pokiaľ ste nevedeli vyriešiť 2 série, stále ste mali šancu dostať plný počet bodov.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Domaci úkoly jsou super, jsou zábavné a skvěle se na nich opakuje látka z přednášek.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Ze začátku nejoblíbenější předmět, postupem času ovšem rozumím míň a míň. (Velmi často vás napadne otázka: Kdo tohle vymyslel a k čemu je to dobré?) Ale mezi ostatními předměty určitě nadprůměr.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Ze začátku je to docela nuda, ale potom když to začne dávat trochu smysl, tak je to docela zajímavé. Je super, že máme ta skripta.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Vačšinu vecí som z prednašky nepochopil,celkový obraz som si vytvoril až po absolvovaní online kurzu z lin. algebry.(MIT online kurz)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Oceňuji velice celkový přístup, kvalitní skripta. Na přístupu velice dobré, že je kladen důraz na důkladné pochopení souvislostí (ne na drcení vět). Nabízí kvalitnější vhled do Lineární algebry než stejnojmenný kurz například na informatice. Přitom ale nemyslím, že by byl neúnosně náročný, spíše poskytne kvalitnější pochopení. Vadilo mi pouze, že cvičení byla nejen pozadu za přednáškami, ale hlavně za domácími úkoly. (Například u některých jsme si začali o látce povídat až tak 2 - 3 úkoly po tom, ve kterém se objevila). To pak z úkolů dělá mnohem náročnější a méně prospěšné. Také by bylo dobré znát vzorová řešení (dodnes nevím, jak měly některé být vyřešeny).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Na prednasajucom ocenujem velmi velmi ocenujem styl prednasania.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Lineární algebra je podávaná zábavnou formou. Připadá mi to jednoduché, nicméně se v tom dá ztratit. Chce to získat určitý nadhled a objasnit si některé pojmy a neváhat při jejich používání.
Oceňuji také jak přednášejícího, tak cvičícího, jelikož oba dokáží jednoduchou formou vysvětlit poněkud těžší látku.
Připomínka k předmětu, Lineární algebra a geometrie 2 [NMAG102, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení se vždy vázala k přednáškám, cvičilo se, až když jsme vše teoreticky uměli. Cvičení obsahovala hromadu příkladů základních a zkouškové obtížnosti, potom i pár pokročilejších, takže každý měl celou dobu cvičení co dělat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Jedinou výhradu mám k podmínkám zápočtu, konkrétně k domácím úkolům. Teoretické úlohy z nich jsou zejména pro silnější studenty velmi zajímavé, mám však pocit, že naprostá většina studentů na jejich řešení měla problém přijít a museli si od některého ze spolužáků nechat pomoci. Zdá se mi, že mírné zjednodušení by vedlo k tomu, že by studenti úlohy spíše zvládali řešit samostatně, bez opisování.
Početní příklady v domácích úlohách se mi zdály přiměřenější, jedinou výtku mám k jejich načasování - často byl za domácí úkol do středy analogický příklad jako na cvičení v tom samém týdnu, což zvýhodňovalo studenty, již měli cvičení v úterý před těmi, již cvičili ve čtvrtek, protože řešení viděli na hodině ještě předtím, než jej měli odevzdat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.07.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Páčilo sa mi, že skriptá boli stále aktualizované a to, že tento predmet mal jednu stránku, na ktorej som našla všetko potrebné, či už skriptá alebo cvičenia. Organizácia kurzu patrí medzi najlepšie, ktoré som zatiaľ mala.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.06.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Líbilo by se mi, kdyby část cvičení tvořil výklad k počítaným příkladům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.06.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Líbí se mi, že všechny příklady jsou včetně výsledků a správných postupů dostupná on-line a nevadí tedy, když člověk nepřijde. Trochu mi ale vadí, že všechna cvičení používají stejné příklady, protože se mi stávalo (zvlášť před zkouškovou písemkou), že jsem spočítal všechny příklady na určité téma, ale stále jsem si ještě nebyl úplně jistý a nemohl jsem další příklady sehnat od jiných cvičících.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.05.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Výhodou těchto cvičení je stejně jako v minulém semestru, že příklady i s řešením jsou centrálně zveřejňovány a v případě, že nestíháte/nechcete chodit na cvičení/nemáte dobrého cvičícího se dá látka dobře doplnit. Trochu mi chybí provázanost teorie a příkladů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.05.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Velmi dobře sestavené cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.09.2016, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Hodnotnejšie ako prednášky, tu sa k tomu naozaj človek dostal a zistil, čo mu nie je jasné - doplnil to.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2016, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Pohoda, jasná struktura i podmínky zápočtu, nemám co vytknout.
Ľuboš Krnáč, 22.08.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Super cviko.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.05.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Oceňuji klidnou formu cvičení. Každý si zjistí, kde má nedostatky a případně si je doplní. Víceméně je to zájmové, ale hodně užitečné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
výborný předmět, využitelný v praxi asi nejvíce
Připomínka k předmětu, Lineární algebra a geometrie 2 [NMAG102, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Skripta jsou vynikající a plně dostatečnou studijní pomůckou.
Velmi bych ocenil, kdyby bylo k nahlédnutí do vzorového řešení domácích úkolů. Rozumím tomu, že pro jejich podobnost napříč léty je zveřejňování řešení nepraktické, ale zpětná vazba k úkolu na cvičení, kdy na něj cvičící nemá pořádně čas, je dle mého nedostačující.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Velmi zajímavý předmět. Dozvěděl jsem se toho hodně a v podstatě jediné co většinou stačí, bylo číst skripta.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Druhý semestr lineární algebry mě oproti prvnímu bavil o dost více. A také oceňuji krásně připravené materiály i možnost videopřednášek. Jen možná některé úkoly byly těžší, než by se hodilo (nepřišla jsem na ně sama, ale po vysvětlení jsem je pochopila).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
U předmětu mi mírně vadí, že za hlavní učební materiál jsou považována skripta, nikoliv přednášky. Byť skripta jsou velice dobře udělaná, věřím, že některé těžší důkazy by bylo lepší vidět na přednášce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2018, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Lineární algebra byla předmět, kterého jsem se od začátku semestru děsila, na rozdíl od analýzy jsem musela děla v prvním semestru lingebru na dvakrát a to ve mě nezanechalo zrovna dobré vzpomínky. Nakonec byla organizace podobná jako v prvním semestru. Stejně jako minulý semestr zůstávám u názoru, že s tímto systémem je přednáška naprosto zbytečná. Jak řekl jeden z mých spolužáků: "Když jsem tenhle týden nečetl skripta předem, konečně mi ta přednáška dává smysl." Zkrátka to, že máme všechno načtené předem nevede ani tak moc k tomu, abychom lépe rozuměli jako spíš, že většina lidí nedává pozor nebo ani nedorazí. Tím neříkám, že přednáška je úplně špatná, jen že jí tento systém znehodnocuje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.06.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Osobně mi systém výuky tohoto předmětu nesedí. Skripta jsou skvělá, ale často se mi stávalo, že jsem odcházel z přednášky s pocitem, že jsem zabil jeden a půl hodiny. Víc by se mi líbilo, kdyby nebylo nutné číst skripta dopředu, ale vše by bylo odpřednášeno. Ale abych jen nekritizoval, tak musím ocenit midtermy, které jsou skvělou motivací učit se teorii i v průběhu semestru. Jen by na ně mohlo být víc času. Zápočet i zkouška mi přijdou v pohodě.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.05.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Pěkný předmět. Oceňuji dobře postavená cvičení a systém domácích úkolů a midtermů. Jen kvízy mi stále přijdou zbytečné..
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.09.2016, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Veľmi zaujímavý a využiteľný predmet, bral by som ho ešte (literatúry je dosť :) ). Mid-term písomky ušli, aspoň si to človek vždy zopakoval a ucelil, no výborné na pochopenie látky boli hlavne domáce úlohy a cviká.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2016, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Lingebra je super, čím dál tím víc zajímavá a propojuje se s analýzou, což se mi líbí. Skripta byla horší než v prvním semestru, ale patri k těm nejlepším.
Ľuboš Krnáč, 25.07.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
LA ftw. Zaujímavý predmet, objavili sa prvé aplikácie, čo viac si môže človek priať
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.07.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Celkově se mi líbí systém výuky (scripta, úkoly, minitesty na cvikách, přehledné webové stránky).
Hlavně písemky během semestru byly výborný nápad. Lidé se díky tomu donutili učit i během semestru.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.06.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Výborne spracované skriptá a fungujúci systém domácich úloh a písomiek z ktorých body sa pripisujú ku skúške.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.05.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Přednáška je vedená naprosto přímočarým a srozumitelným způsobem. Snad nenastala situace, kdy bylo vysvětlováno něco nesrozumitelně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
skvělý předmět, lehce pochopitelný a využitelný v praxi
Připomínka k předmětu, Ukázky aplikací matematiky [NMAG166, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2017, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Velmi zajímavý předmět. Konečně se člověk dozví, k čemu to všechno, co se na MFF učí, vlastně v praxi je. Na spoustě přednášek byli zajímaví hosté, kteří ukázali jak v praxi využívají matematiku ve svém oboru.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.07.2017, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Dobrý předmět pro získání obecného povědomí o matematice. Bohužel to bylo vše o aplikaci algebry a jí příbuzných odvětví, tedy naprosto nic o aplikaci matematické analýzy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2016, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Některá témata, resp. jejich podání, mi přišla na můj vkus až příliš nekonkrétní. To nemusí být nutně chyba přednášejících, holt ne každý se v předmětu najde.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Predmet je veľmi zaujímavý, bolo to spestrenie týždňa. Vždy nová téma, väčšinou zaujímavá (pre mňa najviac spracovanie svetla v grafike a kompresia fotiek), vďaka prehľadu tém na ďalšie týždne si každý vedel vybrať, či je pre neho daná hodina lákavá.
Zaujímavý systém skúšky (práca z predmetu); vďaka nemu si každý musí preštudovať ľubovoľnú tému do hĺbky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.05.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Zajímavé ukázky. Některé věci lze aplikovat i při studiu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
skvělá ukázka aplikace matematiky
Připomínka k předmětu, Výběrový seminář z MSTR [NMAG475, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.06.2016, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Prima seminář. Bylo by super, kdyby bylo více zahraničních hostů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2016, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Je super, že se mezi přednášejícími objevilo mnoho zajímavých matematiků, i mimo matfyz.
Připomínka k předmětu, Kryptografické otázky současnosti [NMMB361, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2016, 3. ročník, Matematika, navazující magisterské
Tento seminář má velice přátelskou atmosféru, a zároveň člověku ukáže, jak vypadá kryptografie v praxi a co jsou aktuální problémy. Dle mne výborný seminář!
Připomínka k předmětu, Konvexní optimalizace [NMMB409, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
Ač by se na cvičení asi dala dělat spousta zajímavých věcí, my jsme většinou kopírovali přednášku (čili úplně zbytečné cvičení). Někdy jsme opravdu něco spočítali, ale na cvičení mi to přišlo dost málo. Na konci byla písemka, která nebyla těžká a vyskytovaly se tam pouze věci, probrané na cvičení.
Připomínka k předmětu, Konvexní optimalizace [NMMB409, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2018, 2. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Predmet výborný, no obsahovo dosť rozsiahly. Kľudne by sa dal natiahnuť na dva semestre pre lepšie a hlbšie vniknutie do problematiky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2018, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Předmět považuji za velmi zajímavý, narozdíl od některých abstraktních i dost přímo prakticky využitelný (samozřejmě po rozšíření jednoduchých příkladů malých rozměrů do rozměrů odpovídajících dnešním problémům).
Jsou k němu výborná skripta od Boyda stejně jako videopřednášky na YouTube.
Připomínka k předmětu, Aplikace matematiky v informatice [NMMB451, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Mali sme možnosť samostatne si pripraviť a spolužiakom odprednášať tému podľa vlastného výberu alebo odporúčania vyučujúceho. Pre mňa osobne bol predmet veľkým prínosom, či už v tom, že som sa naučila rôzne nové zaujímavé poznatky, ale zároveň som si aj vyskúšala rolu prednášajúcej. Možno by som ale predmet pomenovala Aplikácie matematiky vo fyzike a informatike, tej fyziky tam nebolo málo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Kromě nových věcí týkající se matematiky si odnáším několik postřehů, jak prezentovat a jak ne. Vytisknout si k povídaní klíčové definice, věty a body a každému posluchači dát jedu kopii je doopravdy dobrý nápad.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.06.2017, 2. ročník, Matematika, bakalářské
zajímavý předmět.
Připomínka k předmětu, Výběrový seminář z MMIB [NMMB471, seminář]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 05.01.2017, 2. ročník, Matematika, navazující magisterské
Jeden z mála praktických předmětů na MMIB
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2016, 3. ročník, Matematika, navazující magisterské
Velice zajímavý seminář, kde se člověk může naučit spoustu nových věcí.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK