AnketaAnketa(verze: 653)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Martin Balko, Ph.D. [32-KAM], Základy kombinatoriky a teorie grafů [NMIN331, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.07.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Příjemný, povzbuzující cvičící.
Mgr. Pavel Dvořák [32-IUUK], Lineární algebra I [NMAI057, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pohodové cvičení, cvičící vše dobře vysvětlí. Zápočet je možné získat ještě před Vánocemi (v zimním semestru).
Mgr. Elif Garajová [32-KAM], Lineární algebra I [NMAI057, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičící nám vždy donesla A5 s příklady, tedy jsme se nemuseli zdžovat opisováním zadání a mohli jsme si příklady později zopakovat a ověřit si, zda jim rozumíme. Hodiny probíhaly způsobem připomenutí definice z přednášek a pak následné samostatné vypočítání příkladů po jednom. Následně se vždy uváděla alespoň jedna část řešení na tabuli (další řešení bylo ponecháno na ověření studenty, ale skoro vždy se řekl alespoň výsledek). Cvičící byla ochotná látku vysvětlit, není třeba se bát zeptat, naopak, je lepší se ptát hned a dotazy neodkládat. Pro studenty, kterým nestačilo zadání normálních domácích úkolů zadala krásně tematicky laděné bonusové úlohy se zimními motivy. Písemné práce byly každou hodinu, což také beru jako plus pro průběžné opakování. Celkově byla cvičící milá a ochotná, se zkouškou jsem neměla problém.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělá cvičící. Na začátku každého cvičení jsme psali písemku na téma předchozího cvičení, pak jsme opakovali látku z přednášky a po zbytek cvičení řešili příklady. Na řešení každého příkladu jsme vždycky měli nějaký čas a pak nějaký student, který to vyřešil, mohl jít k tabuli a předvést své řešení. Nebo cvičící řešení úlohy ukazovala sama. Vždy hezky popisovala postup a občas taky ukazovala několik možných řešení a nějaké triky k tomu. Úlohy samy od sebe byly užitečné a poměrně těžké. Domácí úkoly (každý týden jsme měli jeden domácí úkol) byly taky velmi užitečné a byly těžší než příklady z písemek, ale šlo je vyřešit pomocí znalostí, získaných na cvičeních. Když jsem se ale připravovala na zkoušku, tak mi bylo trošku líto, že jsme řešili málo úloh podobných zkouškovým úlohám, moc by se to hodilo. Jinak suprové cvičení, pomůže pochopit lineární algebru a doporučuji ho všem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Dobrá cvičící, akorát by mohla být trošku více asertivní.
Mgr. Tomáš Gavenčiak, Ph.D. [32-KAM], Základy kombinatoriky a teorie grafů [NMIN331, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.07.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Domnívám se, že by v přednáškách mohla být více používána tabule, pro poznámky-si-píšící-studenty je pak snazší držet krok a pro pozdější opakování potom mají po ruce vhodný studijní materiál. Přednášejícímu se zato rozhodně nedá upřít ochota.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.07.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Důkazy podány dost často ve stylu "máchání rukama", a mnohdy jen odříkané, nezapsané na tabuli. Samotné přednášky se mi dost líbily a byly zajímavé, ale špatně se z nich dali dělat zápisky a na zkoušku se mi z nich učilo o poznání hůře než ze zápisků, které mám z jiných přednášek.
V průběhu semestru šla vidět snaha reagovat na naši zpětnou vazbu (kterou aktivně vyhledával).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.06.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Vše srozumitelně vysvětlováno, jen bych ocenil trochu více psaní na tabuli, tvořit si zápisky bylo takto občas trochu obtížnější.
Andrew Goodall, Ph.D. [32-IUUK], Lineární algebra I [NMAI057, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Andrew Goodall clearly just loves teaching, he is always willing to give you time for your questions and explain interesting things. His approach is always to start simple, making sure everyone is on board and then build up gradually to more complex concepts. Despite the relaxed approach, we still managed to cover quite a decent amount for a first course.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
He was good, welcoming, worked at a good pace and was a good oral examiner. Was prepared and answered many questions. Provided lots of online resources too.
RNDr. Jaroslav Horáček, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra I [NMAI057, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení byla zajímavá a předváděla lineární algebru z jiné perspektivy. Cvičící se snažili ukázat k vykládaným věcem motivaci a uplatnění. Oceňuji snahu zapojit studenty do dokazování vět. Cvičící byli vždy připravení a ochotni disktovat otázky.
Mgr. Pavel Hubáček, Ph.D. [32-IUUK], Lineární algebra I [NMAI057, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičící dobře a zajímavě strukturoval výuku a kvalitně připravil na zkoušku. Není co vytknout.
Mgr. Pavel Hubáček, Ph.D. [32-IUUK], Lineární algebra I [NMAI057, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Přišlo mi, že přednášející téměř předčítal skripta (vyjma aplikací lineární algebry), na přednášku se nevyplatilo chodit. Navíc občas nebyl slyšet a tabule někdy nešla přečíst.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Bohužel mi výuka lineární algebry připadala úplně k ničemu - přednášky byly jenom přečtená skripta (navíc velmi nezáživně) a ze skript se podle mě nedá skoro nic pochopit, alespoň ne na jedno přečtení (nebo poslechnutí na přednášce).

Výuka spočívala v tom, že bez motivace a bez vysvětlení byly předloženy nějaké definice, věty, důkazy a občas se vyskytnul nějaký příklad, který ale vůbec neilustroval jak ty věci spolu souvisí a jak spolu fungují, jenom jak funguje ta jedna konkrétní definice nebo věta. Chápu, že nás chtějí na matfyzu naučit formálnosti, ale nemělo by si to odporovat s tím, že se "lidsky" vysvětlí co to vlastně znamená. Možná to někomu vyhovuje, ale já jsem si neodnesl skoro nic. Ještě že jsme měli cvika a internet.

Zkouška byla nicméně v pohodě - bylo dost času na to dovymyslet většinu detailů co jsem si nepamatoval a nebylo tam moc ošklivých numerických příkladů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Ukazuje některé zajímavé aplikace probírané látky. Líbilo se mi, že na začátku přednášky vždy zopakoval nejdůležitější věci z minula.

Probírání látky je ale bohužel jen opisování/čtení skript.

Příklady ve zkoušce (společná pro obě pararelky) byly docela těžké, ale zase nebylo potřeba získat tolik bodů (stačilo cca 75% na 1).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Trochu monotonní výklad, těžko se udržovala pozornost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Předmětu zřejmě rozumí velmi dobře, ale při přednášce zpravidla opisuje skripta na tabuli a mluví potichu. Na druhou stranu ochotně odpovídá na případné dotazy a snaží se vysvětlit nejasnosti.
Zkouška je spravedlivá, sestává hlavně z praktických úloh a hodnotí se postup. Má volitelnou ústní část.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Bějem přednášky působí nudně a neudržuje kontakt se studenty, při bližším poznání během zkoušky člověk však zjistí, že je vlastně docela fajn. Mluví velmi potichu, čitelnost písma obzvláště ze zadních lavic je také velmi špatná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Prednášky boli iba prepisom toho, čo sa píše v skriptách s nejakou občasnou zmenou. Na prednášajúcom bolo najmä zo začiatku vidno, že je dosť nervózny a stávalo sa, že rozprával viac do tabule než k študentom. S postupom semestra sa to zlepšovalo, no stále to nie je ideálne. Myslím si, že ak prednášajúci naberie skúsenosti, tieto chyby môže odstrániť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášející mluvil velmi potichu a psal malým písmem, takže jsem měl ze zadních lavic problém učivo slyšet i přečíst. Navíc říkal doslova to, co bylo v Hladíkových skriptech, takže jsem na přednášku přišel jen dvakrát a zbytek jsem se doučil ze skript sám.
Jinak byl Hubáček milý a ochotný s čímkoli pomoci.
U zkoušky jsem měl pocit, že testuje hlavně poznatky nabyté na cvičení. Každopádně šlo hlavně o využití znalostí a spočítání/určení něčeho. Doporučuji si předem prohlédnout zadání dřívějších zkoušek. Bodové hodnocení zkoušky bylo velmi mírné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan Hubáček je fajn. Líbí se mi, že každý důkaz ještě jednou zopakuje, pro lepší porozumění a že se občas ptá publika.

Jediný problém je hlasitost výkladu a velikost písma, proto doporučuji sedět v první polovině přednáškovny a nebudete mít problém.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Místo přednášek lze přečíst skripta, bohužel až na pár dotazů mi jeho přednášky nedali nic navíc. U ústní zkoušky velmi příjemný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Nudní přednašejici. Na přednašce jenom přepisoval skriptu. Zanechal jsem chodit na ní už na čtvrté.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2018, 1. Ročník, Bioinformatika, bakalářské
Nováček pan Hubáček bohužel neudělal ten dojem, který by kde kdo od mladého přednášejícího očekával. Přednáška byla vedena stylem předčítání a opisování ze skript, občas se i stalo, že se pan Hubáček zasekl uprostřed základních pojmů lineární algebry, jako je například odstupňovaný tvar matice.
Na druhou stranu, když mu někdo položil nějakou otázku na probíranou látku, úplně se rozzářil v obličeji a byl schopen na dotaz dokonale odpovědět i bez konzultace jeho materiálů, ačkoliv se místy i přesto zasekl.
Chce to více sebevědomí, pane Hubáčku, není čeho se bát, máte na to :) Věřím, že to příští rok bude mnohem lepší.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Jako pozitivní beru, že pan Hubáček probíranou látku čerpal z konkrétní knihy, kterou si studenti mohli obstarat a sledovat přednášku i v ní, protože si nedokážu představit, jak by studenti ze zadních lavic mohli vidět na text, který pan Hubáček z učebnice na tabuli přepisoval. Pan Hubáček psal čitelně, avšak protože se snažil psát na tabuli skoro vše, co bylo v knize, psal malým písmem a na indexy často nebylo vidět ani z druhé řady. Co se týče hlasového projevu, pan Hubáček má jistě čas více se do něj položit a zdokonalit ho. Celkově výuku beru jako pozitivní díky výše zmiňované učebnici Lineární algebra pro informatiky, která byla panem Hubáčkem dobře odpřednášena. Vyučující ochotně odpovídal na dotazy studentů, na výuku byl vždy připraven.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pan doktor Hubáček sice není příliš výrazná osobnost a mluví poměrně potichu, ale při zkoušce byl velmi ochotný a se vším pomáhal. Přednášky tak na 95 % kopírovaly obsah skript, občas byla přidána nějaká jiná aplikace daného tématu, nebo příklad. Z toho důvodu jsem na přednášky chodila jen tehdy, když jsem se nepotřebovala připravovat na nějakou písemku další den. Doporučuji si ještě před první přednáškou skripta vytisknout, nechat svázat a jen zvýrazňovat, co se zrovna probírá a místo opisování se snažit pochopit, co se dělá. Na zkoušku se dá perfektně naučit ze skript. Na zkouškovou písemku doporučuji nepodcenit různé drobné věty v kapitolách o maticích, grupách a tělesech. Písemka je sice především o vektorových prostorech a lineárních zobrazeních, ale vyskytují se i otázky za pár bodů, které vyřešíte díky znalostem těch menších vět. U pana Hubáčka se probralo o něco více látky než u pana Valtra.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.01.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Mluví dost potichu a do tabule. Ze začátku semestru to vypadalo, že bude jen opisovat skripta na tabuli a skoro je nebude ani komentovat. Ke konci se to trochu zlepšilo a látka byla vysvětlována více. Bylo by dobré ukazovat více konkrétních příkladů (a jiných než jsou ve skriptech).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2018, 2. ročník, Psychologie, bakalářské
Pan doktor na mě působí velmi vlídně a přívětivě.
Na druhou stranu by mohl zapracovat na svých pedagogických dovednostech, přednášky časty probíhají tak, že pan doktor prostě jen opisuje své záípisky z papíru na tabuli, ocenil bych více komentářů k učivu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Je dobré, mít jako podklad pro výuku nějakou literaturu, avšak pouze jako podklad. Vyloženě mi nevyhovovala výuka v podobě opisovaní skript na tabuli. Přivítal bych lepší vysvětlení jednotlivých věcí.
Mgr. Mark Karpilovskij [32-IUUK], Kombinatorická a výpočetní geometrie I [NDMI009, cvičení]
Jakub Löwit, 06.02.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Velmi oceňuji příjemnou atmosféru. Cvičení byla opravdu úžasně připravená a obdivuji ochotu opravovat úkoly.
Mgr. Tereza Klimošová, Ph.D. [32-KAM], Matematické dovednosti [NMAI069, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Tato vyučující mi, ani většině mých spolužáků, příliš neseděla a nevyhovovala. Některé výklady mi přišly chaotické a neuspořádané. Přesto ocěňuju její pečlivost a přípravy na hodiny.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Většinou v pohodě, ale vysvětlení některých příkladů bylo horší.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Tento predmet mi dal jediné, 2 kredity. Cvičiaca pôsobí strašne neiste a na tabuľu vysvetľuje niečo a potom do minipísemky dá niečo 3x ťažšie. Nebavilo ma to vôbec, chodil som len kvôli dochádzke.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Na tomto předmětu se probírají tři témata - výroková logika, základy teorie množin a metody důkazů. Na začátku se píše informativní test, podle kterého se máte rozhodnout, jestli má pro vás smysl na tento předmět chodit. Pokud napíšete test dobře, budou se vás snažit "odradit", že pro vás tento předmět nemá smysl. Není tomu tak, je to přesně můj případ. Můj informativní test dopadl docela dobře, ale i přes to jsem se toho na tomto předmětu hodně naučil a usnadnilo mi to pochopení konceptů z dalších, povinných matematických předmětů. Takže ačkoliv je tento předmět nepovinný, rozhodně doporučuji si ho zapsat. Co se týče vyučující, tak také nemám žádné výtky - všechno se snaží vysvětlit tak, jak nejlépe umí.
Mgr. Karel Král [32-IUUK], Lineární algebra I [NMAI057, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi ochotný pomoct, dobré vysvětlování.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvicenia boli zaujimave, aj napriek neoblubenosti predmetu dokazal zaujat a vysvetlovat ucivo zabavnou formou. Zapocet bol za body z malych pisomiek na cviceniach, co nebol problem ziskat. Cviciaci bol velmi ochotny a nevahal poskytnut aj osobnu konzultaciu, dokonca mal velku trpezlivost vysvetlit aj trivialne veci, ktore mi neboli jasne.
Vojtěch Mykiska, 30.01.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Vše mi bylo příjemně vysvětleno a k většině probíraných témat byl i uveden příklad reálného využití. Za mne 10/10
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.01.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý cvičící, lidský přístup, názorné příklady probírané látky, že je pak problém to nepochopit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Naprosto super. Přátelský přístup, velmi poučný, rozumí tomu skvěle a skvěle to i podává, hodiny jsou spis jako prijit si pokecat s kamosema o lingebre. Nicmene v cem je opravdu nejlepsi je to, ze velmi rozumi nasim problemum a snazi se vzdy vysvetlit nejen, jak neco spocitat, ale co DOOPRAVDY pocitame, jak si to predstavit atd. Obcas udela odbocku a vlastne se nepocita, jen ukazuje, co to vlastne znamena. Coz je obrovska pomoc.
Maximilian Kulikov, 08.01.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi uvolněný přístup, se studenty si při cvičení prostě povídá, jako by ani nešlo o výuku, což naprosto odbourává znuděný pocit z prostého "šprtání" definic a vět, a právě naopak motivuje studenty k vlastnímu intuitivnímu pochopení témat. O jakékoliv definici mluví stylem "To přece zvládnete vymyslet sami..." na což naváže naprosto perfektním intuitivním vysvětlením, po kterém se člověk už nikdy ani nezamyslí nad přesným zněním formální definice, protože jeho formulace se již zdá naprosto triviální.
Tento uvolněný přístup se však negativně projevil v případě písemek u mě osobně, protože byly prostě jednoduché, a to mi dalo možnost místo učení se lingebry se soustředit na jiné předměty, kde byl zápočet náročnější, což způsobilo mírný skluz v přípravě. To už ale je na studentovi, ne vyučujícímu, takže záleží na vaší schopnosti se ke studiu samostatně dokopat.
Shrnuto: Velmi zajímavý výklad, ale člověk se musí sám donutit ke studiu, což může být trochu náročné při spoustě dalších důležitých předmětů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Občas jsem se ztrácela ve výkladu, co s čím souvisí. Jinak výborný přístup ke studentům, snažil se ve všem najít reálné využití (což u matematiky není zrovna jednoduché) :)
prof. RNDr. Jan Kratochvíl, CSc. [32-KAM], Problémový seminář z kombinatoriky [NDMI052, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.08.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Ještě jsem nezažil předmět na MFF, kde by vyučující nabídl studentům čaj :)
prof. RNDr. Jan Kratochvíl, CSc. [32-KAM], Základy kombinatoriky a teorie grafů [NMIN331, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.07.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Výborný přednášející s hlubokým porozuměním a schopností látku srozumitelně podat. Obzvláště obdivuji systematickou práci s tabulí a názorné příklady.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.07.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Výborný přednášející, přijde mi, až škoda, že na jeho přednášky nás chodilo tak málo. Záživné na poslech, zajímavé tématicky, podrobně a srozumitelně odpřednášené. Zkouška překvapivě lehká (mohl jsem si vybrat jakou větu z přiděleného tématu dokáži, "praktická" úloha šla vyřešit velmi přímočaře z definice")
Mgr. Jan Kynčl, Ph.D. [32-KAM], Kombinatorická a výpočetní geometrie I [NDMI009, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2019, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Formát cvičení je následující: dostaneme 3 příklady, které vyžadují využít nástroje, které jsme probírali v posledních pár přednáškách. Příklady řešíme v týmech po dvou. Jakmile máme řešení, jdeme za Honzou nebo Michalem to svoje řešení obhájit. Za každý vyřešený příklad dostaneme zápočtový bod, když příklady vyřešíme všechny, odejdeme ze cvičení dřív.

Formát se mi hodně líbí, obzvlášť jsem měl rád ty týmy. Člověka to víc namotivuje se na to cvičení trochu připravit, aby mohl druhému studentovi pomoct získat cenné zápočtové body. No a občas člověk dostane potaháno, když parťak všechny příklady rychle vyřeší, pak vám to řešení před obhajobou pečlivě vysvětlí.
Jakub Löwit, 06.02.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Velmi oceňuji příjemnou atmosféru. Cvičení byla opravdu úžasně připravená a obdivuji ochotu opravovat úkoly.
Mgr. Jan Kynčl, Ph.D. [32-KAM], Kombinatorická a výpočetní geometrie I [NDMI009, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2019, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky mi přišly velmi dobré. Tempo mi přišlo perfektní, vždycky jsem byl schopen stíhat, co děláme, ale nikdy jsem se tam ani minutu nenudil. Přednášky jsou navíc obohaceny zábavnými momenty, kdy třeba mi studenti hlasujeme o tom, kolik stěn má krychle. Nenapadá mě, co by šlo na přednášce zlepšit.

Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Ve výsledku jsem se to učil z literatury
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
V angličtině se přednášející stává uspávačem.
Jakub Löwit, 06.02.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Oceňuji dobré tempo výkladu, barevné obrázky (které dobře ukazovali dané problémy).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2016, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášení silně uspávající a rozdělit text na tabuli správně na slova byl taky občas nadliský výkon.
Mgr. Michal Opler [32-IUUK], Kombinatorická a výpočetní geometrie I [NDMI009, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2019, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Viz co jsem napsal k Honzovi. Michal vysvětlujě řešení domácích úkolů, vždycky dobře a srozumitelně.
RNDr. Ondřej Pangrác, Ph.D. [32-IUUK], Lineární algebra I [NMAI057, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý cvičící, který nám vždy dokázal látku opravdu vysvětlit.
RNDr. Ondřej Pangrác, Ph.D. [32-IUUK], Matematické dovednosti [NMAI069, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Vyučující vysvětloval asi srozumitelně a ochotně vysvětloval.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Vidno na pánovi profesorovi, že sa veciam rozumie, je ochotný vysvetľovať aj keď niečo nie je na prvý, či druhý krát jasné. Pôsobí priateľsky a férovo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi dobrý vyučujúci, učivo bolo predané zaujímavo ako pútavo ako to len pri dovednostiach ide :D
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Přesně to v co jsem doufal. Všechno srozumitelně a pomalu vysvětlí.
Mgr. Veronika Slívová [32-IUUK], Lineární algebra I [NMAI057, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
I když všichni cvičící, co jsem měl v prvním semestru byli super, tak Veronika byla za mě nejlepší.

Ocenil jsem hlavně ochotu a to, že část každého cvičení byla věnovaná dovysvětlení toho, co bylo na přednášce. No a taky velmi názorné a srozumitelné vysvětlování příkladů.

Hodně se mi taky líbilo to, že jsme se dozvěděli i různé reálné aplikace probírané látky. Hned jsem měl větší chuť studovat.
Mgr. Jiří Šejnoha [32-KAM], Lineární algebra I [NMAI057, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Výborné cvičení, naučí látce rozumnět. Je poznat, že Jirka již má s cvičením LA zkušenosti, cvičení je dobře připravené, ví, co často dělá problémy.

Pravidelně se píší malé písemky (teorie i příklady), což donutí učit se průběžně - příprava na zkoušku pak není moc náročná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Bylo vidět, že lineární algebře opravdu rozumí a poskytl nám dobrý nadhled.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Dokáže vysvětlit věci tak, aby si je člověk dokázal představit. Dbá na mezioborové vztahy, vymýšlí nové možné aplikace LA. Je schopný nahradit přednášku, když je třeba. Cvičení jsou zábavná a přátelská. Měli jsme na výběr, co se týče rozložení písemek a úkolů v rámci semestru.
Drobný problém je v komunikaci: není jasné, kterou e-mailovou adresu máme používat, někdy maily čte až po upozornění. Na webu je tabulka bodového hodnocení, ale bývá neaktuální.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Jirka je super člověk, studium s ním je doslova zábava, umí komunikovat se studenty, umí zaujmout. Je schopen vykládat látku jak jednoduchou pro ty co se nechytali na přednáškách, tak zároveň v průběhu toho házet i zajímavé otázky bystřejším, které později začnou všem dávat smysl (nejpozději při učení na zkoušku :))
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Vyučujúci má dobrý zmysel pre humor a cvičenia sú zábavné. Občas však trochu odbočí od témy a látka sa stáva ťažšie zrozumiteľnou. Príprava na cvičenie zaberie rozumne dlhú dobu a študent potom naozaj vidí svoj reálny pokrok.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení bych označil jako velice nadprůměrné. Neslo se v příjemné atmosféře nicméně tempo bylo dobře určené tak, abyste si ze cvičení něco odnesli. Cvičící se snažil dovysvětlit teorii z přednášek tak, aby ji všichni chápali. Možná bych pro příště doporučil naznačovat, jaký typ příkladů by se mohl objevit u zkoušky, už v průběhu semestru a ne jen na konci. Přesto asi nejlepší cvičení v prvním semestru.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2018, 1. Ročník, Bioinformatika, bakalářské
Osobní a přátelský přístup, odlehčená atmosféra, schopnost představit studentům klíčová zákoutí lineární algebry pochopitelným způsobem, *(vložit spoustu dalších skvělých popisků).
Velmi doporučuju.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Fajn cvičení, cením filosofické vsuvky, ale občas jsou až na úkor učiva.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.01.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Možná až moc odbíhání od tématu - různé odbočky a přirovnání občas zabíraly čas příkladům. Zápočet možná zbytečně náročný - písemky, úkoly, napsat poučení (lepší úvaha), strukturální diagram. Taky se mi nelíbilo, že byl omezen maximální počet bodů, které člověk mohl dostat za jednu sadu domácích úkolů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičení z lingebry jsem se vždycky těšila, protože byla víceméně odpočinková a bez stresu. Písemky byly tak akorát těžké, takže pokud jste se alespoň trochu připravili, tak to bylo jednoduché. Úkoly už byly těžší a zvlášť nad posledním úkolem z vektorových prostorů jsem strávila o Vánocích skoro 3 dny. Na druhou stranu mi úkoly vždycky dost pomohly pochopit látku. Důležité je vědět, že cvičení s Jirkou není pouze o lineární algebře, ale je taky o něčem víc. Kvůli častým nejen filosofickým debatám se mohlo zdát, že jsme toho vlastně moc nenapočítali. Ale ty těžké věci přišly až cca v posledním měsíci semestru. Na celé lineární prostory nám zbyla jen 1 hodina, což bylo žalostně málo. Vektorové prostory dle mého byly taky poměrně svižně odvyprávěné. Ale to není chyba cvičícího, dost dobře se nedá procvičovat látka, co ještě nebyla na přednášce.

V podmínkách zápočtu bylo mimo úkolů a písemek napsat poučení, které mě na jednu stranu iritovalo v tom, proč to musím dělat, na druhou stranu jsem si odpočinula od poněkud stereotypního analytického přemýšlení, takže jsem to v závěru ocenila. Možná ještě víc jsem proklínala strukturální diagram, který je taktéž součástí zápočtu. Ale bylo to asi něco, co mi nejvíc pomohlo pochopit látku a jak se všechno propojuje.

Velmi jsem oceňovala, že narozdíl od jiných cvičení, se na začátku nerozdali příklady a počítejte si - takže člověk, pokud dané věci neznal už dřív, nebo není extra bystrý, se vlastně musel dopředu připravovat na to, aby na cvičení mohl počítat. U Jirky se teorie vysvětluje znovu, ale úplně jinak, než jak je ve skriptech.

Trochu bych vytkla lehce chaotický způsob výuky. Více bych, zvlášť v posledních týdnech semestru, upřednostnila jednoznačné postupy, jak se co počítá a více procvičovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Ze začátku bylo obtížné se připravovat na průběžné testy, neboť probírané příklady na hodině mi přišly jiné než ty v písemce. Zápočet tím ale moc ohrožen nebyl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
K obsahu cvičení v zásadě nemám výhrady; míchá teorii a počítání ve zdravém poměru. Úplně mi ale nesedne Jiřího humor/"omáčka", kterou ke cvičení přimíchává. Hlavně mám na mysli značný počet politických vtípků a narážek; je až překvapivé, jak je dokáže dostat do cvičení z lineární algebry. Třeba jeho příklad funkce byl "funkce mapující z teroristů na jejich zbraně" a podobně.
doc. RNDr. Martin Tancer, Ph.D. [32-KAM], Kombinatorická a výpočetní geometrie I [NDMI009, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2019, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Stejně jako Honza velmi dobře přednáší. Před tím, než cokoliv formálně zadefinuje, nakreslí náčrtek a neformálně vysvětli, co to vlastně je ta věc, kterou chceme zadefinovat, což je velmi dobrý postup. Díky tomu jsem se v průběhu přednášky nikdy neztratil. Taky mě nenapadá, v čem by šla přednáška zlepšit.
doc. RNDr. Pavel Valtr, Dr. [32-KAM], Kombinatorická a výpočetní geometrie I [NDMI009, přednáška]
Jakub Tětek, 31.01.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi ochotný přednášející, ale přijde mi, že přednášky byly opravdu zmatené. Většina důkazů vypadala stylem ,,takhle nějak se to udělá, detaily si vymyslete sami". Někdy používal zbytečně moc formalizmu, někdy zas důkaz neřekl pořádně. Z jeho přednášek jsem toho moc neměl. Taky opravit úkoly mu vždy trvalo strašně dlouho.
doc. RNDr. Pavel Valtr, Dr. [32-KAM], Kombinatorika [NMAG403, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2019, 2. ročník, Matematika, navazující magisterské
Pan docent přednášel sice jenom několikrát, jeho výklad však byl strukturovaný a zajímavý, není co vytknout.
doc. RNDr. Pavel Valtr, Dr. [32-KAM], Lineární algebra I [NMAI057, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
až na to, že ze začátku bylo dost suplovaných hodin, takže jsem zapoměl jak vlastně vypadal (mám špatnou paměť na lidi), byl ochoten nám vysvětlit cokoliv co jsme nevěděli nebo si chtěli vyjasnit
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Asi jediné cvičení z matematik v prvním semestru, ve kterém jsem nebyl totálně ztracen. Super-jednoduchý výklad docela složité látky s možností doptat se na věci, kterým nerozumím. Možná bych ale probral vždy první příklad nové látky tímto pomalejším tempem - pak už většina chápala a poté zrychlil a dal více příkladů. Více si pak počítání osvojíme a pochopíme i více různých situací, které můžou nastat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičení jsme toho moc neudělali, po většinu semestru se jednalo o "odpočinkovou hodinu" a kdyby pro zápočet nebyla nutná docházka tak bych tam ani nechodil. Na zkoušku jsem se musel připravovat podle příkladů ve sbírkách a na stránkách jiných cvičících
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
doc. Valtr rád vysvětluje věci do podrobna. Až moc. Tím se člověk jedno dané téma krásně naučí a procvičí, rozumí mu pak perfektně. Nicméně to může dělat cvičení nudné. Procvičí se toho také relativně málo. Ovšem v Lingebře toho stejně není na cvičení moc, takže více méně také dobré.

Získat zápočet není moc těžké, rozhodně je to velice jednoduché v porovnání s jinými předměty. To je rozhodně velká výhoda.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Zábavná cvičení a velmi milý přístup, ale zařadil bych víc konkrétních příkladů
doc. RNDr. Pavel Valtr, Dr. [32-KAM], Lineární algebra I [NMAI057, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Teachers knowledge of English is lacking.
Poor translations and mistakes in material provided were common.
Explanations seemed quite vague.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Mr. Pavel Valtr is friendly and an approachable tutor. However, the quality of the lecture is poor. Our tutor seems to lack the ability to make us understand the material. Most of the lectures are just coping the notes from the blackboard and even when we would ask questions, he would not be able to help us. Therefore, doing the Homework is very hard if you have not seen these topics before or if you do not have a personal tutor.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášející je milý, snaží se vysvětlit látku, avšak až moc se drží skript a definice a věty pouze přepisuje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Přišlo mi, že pan doktor Valtr je pomalý. Hodiny jsou takové ležérní a víceméně je to opisování skript. Pokud by se jelo trosicku rychleji mohlo by se stihnout vic dukazu, popr. vice vysvetlovani. Nicemene na druhou stranu se snazi velmi dobre latku vysvetlit a osvetlovat, jak latku pochopit, ci si nektere veci predstavit. Je take velmi napomocny a snazi doopravdy, aby lide veci nejen umeli, ale i CHAPALI.
doc. RNDr. Pavel Valtr, Dr. [32-KAM], Matematické dovednosti [NMAI069, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Nepáčilo sa mi, že sme sa niekoľko týždňov držali úplne triviálnej témy a omieľali ju znovu a znovu z každej strany, nestihli sme teda prebrať nič okrem dôkazov a negácie výrokov, avšak ani to v takej forme, aby to pomohlo k ďalšiemu štúdiu hoc len 1. ročníka matfyzu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Dobrý prístup k žiakom občas hovorí veľmi potichu a je mu zle rozumieť
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přijde mi, že jsme se moc dlouho zabývali látkou, která by šla zvládnout tak za poloviční čas. Vysvětloval hodně do detailů a pomalu, což mně nevyhovovalo, ale někomu by se právě jeho volný a podrobný výklad mohl líbit, právě díky tomu, že ve všech matematikách se žene a nestíhá, tak toto je přesný opak. Vysvětluje tak, že to musí pochopit úplně každý.
doc. RNDr. Pavel Valtr, Dr. [32-KAM], Základy kombinatoriky a teorie grafů [NMIN331, cvičení]
Jakub Löwit, 15.09.2017, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Líbilo se mi, že jsme měli dostatek času na řešení příkladů.
doc. RNDr. Pavel Valtr, Dr. [32-KAM], Základy kombinatoriky a teorie grafů [NMIN331, přednáška]
Jakub Löwit, 15.09.2017, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Přednáška byla spíš pomalejší, na druhou stranu byla většina témat vysvětlena tak, aby je všichni pochopili.
Mgr. Peter Zeman [32-KAM], Lineární algebra I [NMAI057, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení byla zajímavá a předváděla lineární algebru z jiné perspektivy. Cvičící se snažili ukázat k vykládaným věcem motivaci a uplatnění. Oceňuji snahu zapojit studenty do dokazování vět. Cvičící byli vždy připravení a ochotni disktovat otázky.
Připomínka k předmětu, Kombinatorická a výpočetní geometrie I [NDMI009, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2019, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Viz. co jsem napsal k přednášce
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2019, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Z žádného jiného letošního předmětu mě úlohy nebavily tolik, jako z KVG
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2017, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Ocenil bych radeji klasicky format cviceni, s nejakym blizsim rozebranim veci z prednasky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2017, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení spočívá v tom, že se na začátku se zadají příklady,
v průběhu studenti tyto příklady samostatně řeší,
a na konci se řeknou řešení.
Jakub Löwit, 06.02.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení bylo vedené skvělým způsobem - sám jsem si mohl probíranou olátku procvičit na pěkných příkladech, a to jak v klidu, tak pod časovým tlakem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Domácí úkoly jsou časově náročné, při zápisu je s tím potřeba počítat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Úlohy se mi líbily, byly pěkné a poučné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Je to geniálně vymyšlený předmět, aby byl co nejzajímavější, naučil dost a přitom nedal až moc tolik práce se zkouškou a zápočtem.
Samotné cvičení bylo na předmětu to nejlepší, řešení příkladů, poslouchání řešení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Domácí série byly těžké, ale bavily mě. Cvičení bych uvítal pojaté trochu jinak než jako další samostatné řešení úloh.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Domácí úkoly byly rozhodně zajímavé. A jednodušší příklady na hodinách zábava.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2016, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení? On měl tenhle předmět i cvičení? Ahá, vy máte na mysli takové to kde se říkala řešení domácích úkolů a zadávaly domácí úkoly. Dobrá to bych asi křivdil, ještě se většinou zadaly tři příklady, za jejichž vyřešení se daly získat bonusové body. To byl vlastně asi jediný důvod, proč jsem na ta cvičení chodil (neb každý bod byl dobrý). Opravdu nechápu, proč byl zvolen zrovna takový formát cvičení. Myslím si, že cvičení by měla člověku pomoci látku pochopit a to tato cvičení rozhodně nedělala. Jediné, co cvičící udělali bylo, že zadali úkoly, a pak řekli řešení, jinak celý zbytek cvičení byl o tom, že člověk seděl a počítal pár příkladů -- a pokud nevěděl, tak znamenalo si hodinu počkat na řešení.

Co se mi ještě hodně nelíbilo bylo paralelní zadávání domácích úkolů. To, že na jednu sérii jsou čtyři týdny, je sice hezké, ale když jsou zadány dvě série jen s týdením odstupem, tak je toho času fakticky mnohem méně.
Připomínka k předmětu, Kombinatorická a výpočetní geometrie I [NDMI009, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 4. Ročník, Informatika, bakalářské
Předmět těžký, ale zajímavý. Dá se v případě potřeby domluvit jak na termínech, tak na zápočtech, tak na všem, co je potřeba.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2019, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Předmět se mi velmi líbil. Hlavně mi předmět přišel hodně zábavný, i když nedovedu přesně říct proč. Ocenil jsem silnou provázanost s ostatními předměty, protože mě Kombinatorická Geometrie nejvíc bavila, byla to motivace i na ostatních předmětech. Některé úlohy se řeší přes hrubou kombinatoriku kterou máme na Diskrétce, něco jde umlátit Lineární Algebrou a něco se zase musí řešit přes limity nebo jiné nástroje z Analýzy. Obtížnost předmětu je relativně vysoká, myslím, že byl předmět zamýšlený pro magistry, ale první semestr je na Informatice spíš trochu lehčí, takže předmět můžu doporučit i prvákům kteří chtějí trochu výzvu navíc.

Známku (nejenom zápočet) je možné získat z domácích úkolů a účasti na cvičení. To mám hodně rád, domácích úkolů na tu známku je třeba vyřešit sakra hodně, ale když to člověk udělá, tak má zaručeno, že z toho předmětu opravdu skoro všechno dobře ovládá. Je to efektivnější a o hodně míň stresu než se na nějakou zkoušku připravovat.
Jakub Tětek, 31.01.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Nechci vyplňovat tuto část ankety, ale SIS mi to jinak nepovolí odeslat, tak to vyplňuji.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Není to VÝPOČETNÍ geometrie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2017, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Myslim, ze prednasce by prospelo, kdyby byla vice provazana se cvicenim.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2017, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Výpočetní geometrii bohužel není věnován prakticky žádný čas - algoritmy se probíraly pouze na části poslední přednášky a stihly se 2 nebo 3. Přičemž se pouze rychle proletěly.

Uvítal bych kdyby byl v příštích letech kladen podstatně větší důraz na výpočetní část (na úkor té kombinatorické), či kdyby byl alespoň otevřen předmět, který se výpočetními geometrií zabývá. Například něco, jako byla (alespoň podle sylabu a prezentací) dnes už nevyučovaná "Aplikovaná výpočetní geometrie" - NPGR016. Podle mě je totiž výpočetní geometrie velmi zajímavé téma, které se hodí znát.
Jakub Löwit, 06.02.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Přednáška byla zajímavá.
Výjimečně jsme nějaké těžší tvrzení nedokazovali (což je škoda, ale někdy by to asi ani v rozumném čase nešlo).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
V přednášce bych uvítal větší důraz na algoritmickou část.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý předmět. Asi spíš těžší, ale dává pěkný vhled do geometrie lineárních věcí ve více dimenzích.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Předmětu velmi pravděpodobně uškodilo, že byl přednášen v angličtině, chvíle, kdy se mluvilo česky, mi přišly mnohem zábavnější a živější. Jinak má předmět velmi kvalitní skripta.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2016, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Celkově jsem se na tento předmět dost těšil a o to víc mě potom zklamal. Hodně k tomu přispěla absence pořádných cvičení a nedostatek souvislostí. Též mě hodně zklamala ona výpočetní část. Stihly se probrat celkem tři algoritmy/datově struktury, z toho jeden byla spíš triviální a druhý probraný už na dvou jiných (povinných) předmětech.
Připomínka k předmětu, Kombinatorická a výpočetní geometrie II [NDMI013, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.07.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Velice zajímavé téma. Bylo vidět, že přednášející mají k látce vztah, což hodinám velice pomohlo. Látka byla vysvětlená jasně a srozumitelně, myslím, že změna k lepšímu oproti KVG I byl i jazyk přednášky (tentokráte čeština).

Oproti techničtější geometrii konvexních množin z první poloviny KVG I se na přednášce celou dobu dělala pěkná, hravá, "olympiádní" kombinatorická geometrie a důraz se kladl na klíčové myšlenky důkazů, ne už tolik na jejich precizní technické provedení (které by často asi bylo hodně nepříjemné).

Moc se mi i líbila forma cvičení (píšu to k přednášce, protože se jí to bezprostředně týká) a možnost získat zkoušku za dostatek bodů - není to časově efektivní řešení, ale rozhodně mnohem zábavnější a přínosnější.
Připomínka k předmětu, Problémový seminář z kombinatoriky [NDMI052, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.08.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Byl jsem rád, že jsem se mohl účastnit a přemýšlet o zajímavém problému. Předmět mi přijde jako skvělá příprava, chce-li člověk pracovat ve výzkumu.
Štěpán Šimsa, 21.02.2016, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Bylo velmi zajímavé pokusit se pokročit s řešením složitějšího, volněji zadaného problému. Asi by mi vyhovovalo, kdyby vyučující trochu více usměrňovali, jakým směrem se budeme ubírat. Takto jsme strávili velké množství času opakováním, na co všechno jsme doposud přišli v nesčetných variantách stejného problému.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2016, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Zajímavé téma, bohužel po půlce semestru jsme se začali točit v kruhu a moc s ničím novým nepřišli. Možná by pomohlo nás víc donutit už během semestru něco sepsat, aby se tak často neopakovalo, co už vlastně víme. Přítomnost pánů Koburova a Kratochvíla určitě semináři pomohla, protože více mentorů může klást více otázek, které je k danému tématu napadají.
Připomínka k předmětu, Lineární algebra I [NMAI057, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Na pokročilém cvičení mi vyhovovalo, že jsme důkazy vymýšleli sami a obecně se snažili si lineární algebru nějak představit a nakreslit, aby to dávalo smysl. Jen doporučuji si zapsat i běžné cvičení, tady se cvik v řešení soustav nat tělesem Z11 nezíská.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení patří k těm jednodušším. Příklady, které se procvičují nejsou zásadně náročné, většinou jde o dokázání vlastností definice nebo početní příklady, povětšinou matice a jejich další úpravy. Cvičení oceňuji jako praktickou aplikaci znalostí z přednášek, cvičení na přednášky dobře navazovalo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pokročilá cvičení byla úplně skvělá. Sice jsem se občas přestal chytat (spíš vlastní vinou), ale jinak byla na cvičeních vysvětlena lineární algebra tak, že to dávalo smysl, zapadalo to do sebe a dalo se to tak zapamatovat a použít. Moc jsme si toho teda neprocvičili, ale suplovat přednášku bylo podle mě vzhledem k její kvalitě velmi prospěšné.

Zápočet byl jenom za vyřešení poměrně zajímavých (a ne úplně jednoduchých) domácích úkolů a bylo docela příjemné, že to bylo bez stresu z nějakých testů a tak.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Dobře provázané s přednáškou, cvičící se aktivně domlouval s přednášejícím co bude probírat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Dobrý poměr mezi počítáním příkladů a procvičování (a dovysvětlení) definic a vět.
Trochu zbytečné mi přišly úkoly "diagram" a hlavně "článek", obzvlášť jako nutná podmínka k získání zápočtu z povinného cvičení. Zamýšlet se nad něčím mi nevadí, ale ani jedno z témat, které jsme měli k dipozici, mi navíc nepřišlo nijak zvlášť zajímavé. A diagram byl sice fajn na rozmyšlení si souvislostí, ale pro někoho, kdo se musí nejdřív naučit používat orgpad, byl poměr stráveného času a užitečnosti docela špatný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení je super, zábavné, studenti si ho mohou do jisté míry přizpůsobit svým potřebám. Rozhodně doporučuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pokročilé cvičení bylo velmi zajímavé, přinášelo nové pohledy na probrané témata, na druhou stranu numerické výpočty, které se objevily na zkoušce, na cvičení nebyly.
Pokud se zajímáte o LA, ale nejste si jisti, že chápete všechno, doporočuji kombinovat docházku na pokročilé a základní cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Sometimes I think it would've been better if we had more practice and less theory in the tutorials. But, on the other hand, we had enough practice anyway.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.01.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Špatná synchronizace přednášky a cvičení - na nejtěžší poslední kapitolu nám zbylo málo času.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi zajímavě podané cvičení, kdy je nám efektivně vysvětlena látka.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pro mě rozhodně nejoblíbenější cvičení, na kterém jsem se vždy dozvěděl něco nového k probírané látce na přednášce.
Připomínka k předmětu, Lineární algebra I [NMAI057, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skripta doc. Hladíka velmi dobře pokrývají přednášenou látku, přednáška mohla mít ke skriptům nějakou přidanou hodnotu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Zajímavý předmět, líbí se mi zahrnutí praktických aplikací probírané látky.
Výborně dostupná literatura - skripta (M. Hladík) jsou psaná přímo pro tento kurz a zveřejněná v pdf.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Zajímavé byly zmínky o konkrétních aplikacích v informatice.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky jsou jen přepisování skript a možná trochu také uspávání hadů. U vyučujícího mi během přednášek chyběl kontakt se studenty (obzvláště v porovnáním s jinými), při bližším poznání během zkoušky člověk však zjistí, že je vlastně docela fajn. Je chápající a je schopen akceptovat, že lineární algebra pro každého není klíčový předmět. Do budoucna by však bylo rozhodně fajn zapracovat na srozumitelnosti přednášek a doplnit je komentáři. Mluví velmi potichu, čitelnost písma obzvláště ze zadních lavic je také velmi špatná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
The course was inspiring and a joy to take. Another great thing was how clearly the exam was organised, having a syllabus and list of theories, definitions and concepts that might be visited in the exam as well as an outline of the format of the exam, meant we could perform at our best for a first exam.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Látka mi přišla zajímavá a za semestr (na rozdíl od matalýzy) dobře stihnutelná. K předmětu jsou minimálně dvoje výborná skripta - Hladíkova a Klavíkova.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Skripta jsou dostupná na internetu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Good course, very useful and fundamental for other Computer Science courses. Everything was interesting and taught well and in a good order to develop understanding. There was some cohesion between lectures and tutorials, but sometimes the tutorial leader had to ask the class what we did in the most recent lecture.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2018, 1. Ročník, Bioinformatika, bakalářské
Největším kámenem úrazu tohoto předmětu pravděpodobně bude to, že se většina prváků stále ještě příliš upínají na klasickou středoškolskou matematiku, která s tím, že by si někdo zvolil Matfyz, evidentně nepočítá. Představují se zde pro studenta zcela nové pohledy na matematiku, které mezi sebou úzce souvisí, jen si tu souvislost uvědomit a umět aplikovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Ze začátku semestru je probíraná látka jednoduchá a dá se sledovat s přehledem. Postupem času se však k maticím začnou přidávat další pojmy, které už nejsou tak jasné a očividné, jako látka předešlá. Proto radím ostatním, komu ujíždí vlak, aby si ho nenechal ujet až na konec semestru a řešil své nejasnosti včas. Ušetří vám to spoustu problémů. Sehranost s probíraným učivem na přednášce a cvičení byla dokonalá.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Na lineární algebře se mi nejvíce líbilo především to, že existují skvělá skripta (což mi u ostatních předmětů chybělo). Člověk se tak nemusel bát toho, že při učení na zkoušku něco v sešitu nebude dávat smysl, protože to pravděpodobně špatně napsal, nebo to bylo špatně napsáno na tabuli. Lingebra mi z těch třech matematických předmětů sedla nejvíce a zdála se mi nejjednodušší (což je ale pouze subjektivní názor, pro jiné to byl abstraktní horor). Oba zkoušející (pan Hubáček i Valtr) měli zkoušku dohromady a pro obě paralelky byla stejná písemka. Po písemné zkoušce byla ústní, která se tvářila jako dobrovolná, ale zkoušející většinou všechny přesvědčili k tomu tam jít.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Jako jeden z mála předmětů má výborná skripta, ze kterých se dobře učí.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.01.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednáška byla téměř jen opisování skript na tabuli, ale snaha o alespoň trochu vysvětlení důkazu byla většinou byla.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2018, 2. ročník, Psychologie, bakalářské
Oproti ostatním matematickým předmětům mi lineární algebra přijde až příliš obsáhlá – jinde má vyučující čas se zastavit, zeptat se, zda všechno chápeme apod. Lineární algebrou jsme ale doslova prolétli. Možná by stálo za zvážení, zda některá témata nepřesunout do dalšího semestru, popř. zda nerozšířit časovou dotaci předmětu z 90 na 135 minut.
Připomínka k předmětu, Matematické dovednosti [NMAI069, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Předmět zajímavý a užitečný pro začátek na MFF. Myslím, že by neměli být všichni studenti od tohoto předmětu odrazování s tím, že je určen jen pro ty slabší. Předmět patří k lehčím a není na něj potřeba se připravovat doma.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Předmět byl zezačátku dost jednoduchý, až ke konci jsme se dostali k látce, která pro mě byla užitečná - k důkazům. Splnění mi přišlo dost nenáročné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Kdo moc nerozumí důkazům a logickým výrokům, tak by sem měl zavítat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Príjemná atmosféra a uvoľnenosť na predmete. Človek si zopakoval a posilnil si vedomosti z oblasti matematických tvrdení a ich dôkazov, základy logiky a matematických výrokov. Ľuďom sa tu chce chodiť najmä kvôli pocitu, že aspoň niečomu rozumejú. Pre zdatnejších matematikov je to však zbytočný predmet podľa mňa. Inak odporúčam!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi užitečné cviko. Doporučuji všem, co si nejsou v základech jistí.
Připomínka k předmětu, Základy kombinatoriky a teorie grafů [NMIN331, cvičení]
Jakub Löwit, 15.09.2017, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Příklady na cvičeních se mi líbily, dokonce bych jich upřednostnil víc.
Připomínka k předmětu, Základy kombinatoriky a teorie grafů [NMIN331, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.07.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Trochu jsem se bál, že bude problém, když si předmět zapíši už v prváku ale nakonec nevyžadoval žádné znalosti, které jsem neměl (až na jeden důkaz). Témata byla obvykle zajímavá a velmi různorodá, akorát u párování v grafu mi přišlo, že se jím zabýváme příliš dlouho. Skvělé rozšíření znalostí k diskrétce ze zimního semestru.
Jakub Löwit, 15.09.2017, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Témata se mi zdála zajímavá, podle mě jsme však postupovali zbytečně pomalu.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK