AnketaAnketa(verze: 647)
V zimním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 04.01.2019 - 25.02.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Martin Balko, Ph.D. [32-KAM], Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Keď bol problém bol ochotný pomôcť a dalo sa dohodnúť. Možno by bolo dobré vysvetliť niektoré príklady do hĺbky nech vieme ďalej sami pracovať lepšie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Zápočtové písomky by sa mohli písať skôr nech majú žiaci šancu ísť na predtermíny. Tak isto systém domácich úloh ktoré sú do konca semestra a nie pravidelne podporuje študentov aby odkladali tento predment na neskor co vedie k nedostatocnemu pochopeniu prednasok.
Mgr. Martina Bekrová [32-KAM], Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 21.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Dobrý, procvičí se většina témat, celkem dobrý přednes, rozhodně doporučuji, ale slečna Bekrová by měla vylepšit ještě pár věcí. Cvičení probírá dost plošně jako na přednáškách, chtělo by tam zařadit více individuálního přístupu. Dále vypadá, jako by na studenty koukala "z patra", což je špatná vlastnost některých lidí co začínají učit. Domácí úkoly zadává většinou ústně, což zabere dost času, které by se mohlo věnovat příkladům, ale myslím, že kdyby to poslala e-mailem, tak ušetří dost času a navíc pokud někdo chybí, tak je to opět výhodnější. Někdy to poslala a to pak bylo fajn.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Ochota, schopnost naučit, a připravenost na hodiny. Super cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Zaujímavé cvičenia z ktorých som mal dobrý pocit a pochopil som tomu, čomu na prednáškach nie. Boli zaujímavo vedené a vytvoril som si tam aj aplikaciu niektorých problémov do reality. Cvičenia z DM boli pre mňa veľmi užitočné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Velmi dobrá komunikace.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Výborné cvičení. Po celou dobu semestru jsem byl v obraze co se dělá, kvůli úkolům, které byly zadávány. Každý úkol byl na následující hodině objasněn a pokud to stále někdo nechápal, tak nám to slečna Bekrová vysvětlila.
Toto cvičení se mi líbilo ze všech nejvíc, na které jsem chodil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Dobra cviciaca. Ocenujem system cviceni.
Mgr. Jan Bok [32-IUUK], Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Podle mě skvělý cvičící... v hodinách a úkolech se objevily dost různorodé typy úloh, osobně se mi obzvlášť líbilo, že součástí byly i eseje, zápočet nebylo podle mě nijak těžké získat, ale zase to nebylo že by pro to člověk nemusel nic udělat. Nemám co vytknout. :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Oceňujem hlavne to, ako učivo dokáže podať. Dokázal vždy zrozumiteľne popísať prečo sa niečo má riešiť tak alebo inak. Možno by som doporučil trochu viac ľahších príkladov prebrať v rámci celej triedy, nielen, aby študenti riešili všetko sami.
  • Ahoj, snažil jsem se ten poměr úloh, co dělám celé rovnou na tabuli držet trochu níže, protože mi přišlo, že vám nenechávám moc prostoru. Záleží taky dost na tématu a obtížnosti příkladů. Nicméně díky za připomínku. Honza
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Výborný cvičiaci, vedel na cvičeniach zaujať (teda aspoň mňa).
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Oceňuji Honzův vstřícný přístup. Je na něm vidět, že ho diskrétní matematika opravdu baví a že mu opravdu záleželo na tom, aby nás jeho cvičení obohatilo. Občas jsem však byl zmatený, jaké je zadání příkladu v hodině. Častokrát jej napsal heslovitě a když jsme v daných pojmech ještě nebyli úplně zběhlí, tak jsme vlastně nevěděli, co máme řešit. Také u příkladů na doma někdy nebylo úplně zřejmé, jaké je zadání.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Vyučování mi přišlo takové pomalé. Na rozmyšlení příkladů napsaných na tabuli bylo někdy až moc času. Ti, co věděli, jak se příklady počítají, je měli rozmyšlené rychle, a pak akorát čekali na ostatní, kteří nad tím stejně jen špatně přemýšleli. Podle mě by to chtělo prozrazovat řešení na tabuli dříve.
  • Ahoj, k pomálemu tempu se vyjádřilo více lidí. Není však problém, a i jsem k tomu nabádal, abyste si vždy řekli. Nicméně beru přípomínku a budu se snažit (už to tak v letním semestru dělám) udělat cviko dynamičtějši.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Na zkoušku mě připravil dobře.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Mohl by chodit včas, série úloh by mohl opravovat dříve než po měsíci, abych se mohl poučit z chyb, a nemusel by jen tak ztrácet části mých písemek. Ale asi má spoustu svojí práce, taky je na to opravování hald papírů sám.
  • Ahoj, tohle trošku nechápu. Nejsem si vědom, že bych se někdy zpozdil více než o minutku. Taktéž si nepamatuju, že by si kdo stěžoval na ztrátu písemky. Jetli chceš, napiš mi mail, každopádně obecně platí, že lepší je se ozvat hned jak se něco stane. Měj se.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Občas trochu nesystematický výklad. Diskrétní matematika v podání tohoto vyučujícího byla opravdu nebývale diskrétní.
  • Ahoj, máš pravdu. Tohle je ale tak trochu "vina" diskrétní matematiky a kombinatoriky samontně, která je někdy spíš než ucelenou teorií souborem problěmů. Na toto téma vřele doporučuji delší, ale skvělou esej "Two Cultures of Mathematics" od Gowerse.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Výborný pomer vysvetľovania učiva z prednášok (veľmi zrozumiteľne) a riešenia príkladov (najskôr individuálne, potom spoločne). Na zápočet pomerne mierne podmienky - body z domácich úloh a nepovinná písomka na prilepšenie.
    RNDr. Pavel Klavík, Ph.D. [32-IUUK], Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Přišlo mi, že jsem příliš málo probíraly diskrétní matematiku na úkor lineární algebry a různých filozofických debat na téma výuka a učení (tyto debaty považuji zpětně za poměrně užitečné, ale přesto mi přijde, že zabíraly příliš času).
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Oceňuji prokládání výkladu filozofií matematiky a vzdělávání a lineární algebrou, ale myslím si, že by se přece jenom měla výuka více soustředit na diskrétku.
    Mgr. Peter Korcsok [32-IUUK], Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Dobrý cvičící v tom, že testy lze nahradit domácími úkoly, jinak mi ale toto cvičení moc nedalo....
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    U vyučujícího mám problém s pochopením jednotlivých řešení, na druhou stranu je velmi vstřícný a v pohodě. Zároveň je ale docela přísný, strhává body za drobnosti. Rozhodně cvičení s ním není jednoduché.
    prof. RNDr. Martin Loebl, CSc. [32-KAM], Diskrétní matematika [NMIN105, přednáška]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 21.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Parádní přístup ke studentům, pěkný přednášky, někdy i zábavný, ale upřímně jsem byl z hodin trochu zmatený, chtělo by to zpracovat na lepší struktuře a jasnějším vyjadřování. Chvílemi jsem fakt nevěděl o čem je řeč a podle obličejů spolužáků nás byla většina. Taky mi tam chybělo více počítání - příkladů. Jinak na přednáškách dost oceňuji dokazování vět a i mnemotechnické pomůcky na zapamatování látky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Prědnášející dobře definuje pojmy, ale né vždy pochopitelně vysvětluje matematické věty.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Pomerne časté prepisovanie sa pri tabuli a mohol by byť výklad viac utriedený.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Větší písmo.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Pana profesora obdivuji, nicméně přednášení není úplně srozumitelné.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Prednáškam som takmer vobec nerozumel. myslím že na priblíženie učiva by sa viac mohli určité problémypredstavovať na praktických príkladoch pre lepšiu predstavu a pochopenie učiva.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Profesor Loebl mi prišiel strašne chaotický, často som sa uprostred dôkazu stratil, pretože robil tri veci naraz a aj napriek tomu, že sa ich snažil vysvetliť, veľa ľudí mu nerozumelo.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Zmatenějšího přednášejícího svět neviděl. Co dodat...?
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Niekedy sa mýlil aj častejšie ako trikrát za prednášku.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Dala by sa zlepsit technika podavania dokazov. Prednasajuci by mohol trochu zlepsit system prednasania a organizaciu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Ne moc zajímavé podání, je dobré mít při přednášce po ruce Kapitoly z diskrétní matematiky, je lepší chodit na přednášky pana profesora Nešetřila.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2014, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Přednáška byla fajn, obzvlášť když si k ní člověk otevřel Kapitoly. Jen nevím, zda jsme měli probrat částečně uspořádané množiny (na konci semestru se s nimi pracovalo v důkazech), nebo se od nás jejich znalost očekávala odjinud - každopádně jsme je nebrali ani tady, ani jinde :)
    Mgr. Lukáš Mach [32-IUUK], Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Hodiny probíhaly tou formou, že byly vysvětleny některé úlohy z domácího úkolu, a poté každý samostatně pracoval na úlohách nově zadaných. Této fázi se v hodině věnovalo příliš mnoho času, což bylo nesmyslné, protože ti, kteří měli vůbec šanci s úlohami uspět, je měli hotové během pár minut. Na konci se pan Mach vždy snažil rychle úlohy vysvětlit, ale už mu na to nezbývalo mnoho času, takže to obvykle vůbec nestihl. Způsob výuky mi nevyhovoval, ale po lidské stránce je pan Mach vstřícný a hodný člověk :D
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Super komunikace, ptal se, na to, co nevime a moc hezky vysvetloval latku.
    Mgr. Martin Mareš, Ph.D. [32-KAM], Úvod do řešení problémů kombinatorických, mat. i jiných (IPS) I [NDMI050, seminář]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Spolu s docentem Šámalem skvělé vedení tohoto předmětu. Otevřený přístup a podnětné úlohy.
    Mgr. Martin Mareš, Ph.D. [32-KAM], Úvod do řešení problémů kombinatorických, mat. i jiných (IPS) II [NDMI051, seminář]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.05.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Výborný přístup a neuvěřitelná zásoba informací. Krásně vymyšlené úlohy a žádný problém. Přednáší složité věci tak jednoduchým způsobem, až se tají dech.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.09.2015, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Pěkný předmět, kde kromě namáhání mozkových závitů, vysvětlování/obhajování svého řešení před ostatními a pití čaje nahlédnete do různých zajímavých oblastí matematiky a informatiky.
    Mgr. Martin Mareš, Ph.D. [32-KAM], Diskrétní matematika [NMIN105, přednáška]
    Ľuboš Krnáč, 19.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Super prednášky veľmi ma bavili, len tak ďalej.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Nie nadarmo je pán Mareš českou kapacitou na grafy. Rozumel som každej prednáške a o grafoch som sa veľa naučil.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Opravdu skvělý přednášející. Dokázal matematiku vyprávět skoro jako pohádku, která byla napínavá a kde snad každý krok k vyřešení problému byl jasný a srozumitelný. Určitě doporučuji zapsat si jakýkoliv předmět s Martinem Marešem.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Grafy v podání tohoto profesora, asi to nejlepší co jsem kdy slyšela :)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Líbí se mi jeho styl výuky. Je zapálen do svého předmětu a umí to opravdu dobře podat a vysvětlit studentům.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Umí dobře vysvětlit, výklad je přehledný
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Dobrý přednášející
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Výborně přednáší a vysvětluje. Až při jeho přednáškách mi přestala diskrétní matematika připadat jak obrovský chaos. Nemám co vytknout.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Hrajeme si s grafy :) přednášky odlehčené a zábavné, látka vysvětlena dobře a zapamatovatelně. Daly se psát přehledné zápisky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    velice příjemný a vtipný.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 24.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Pan Mareš je vynikajícím řečníkem, který dokáže látku vysvětlit pochopitelně a zároveň tomu rozumí. Jeho hodiny patřily k těm lepším.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Je to dobrej frajer, umí vysvětlovat tak, že to zvládnu pochopit, někdy i napoprvé. Má vždycky dobrou náladu
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    +1
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    I přes to, že diskrétka nebyla mým oblíbeným předmětem tak musím konstatovat, že pan doktor Mareš byl nejlepším kantorem, kterého jsme v zimním semestru v prváku měli. Jeho (místy až pohádkový) výklad byl geniální a velmi srozumitelný. Škoda, že pan doktor Mareš neučí analýzu, to by to šlo jedna báseň. :-)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Dobre a polopatististicky vysvetlená látka, veľmi svojským a zaujímavým spôsobom. Príjemné vystupovanie. :)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Dokonale srozumitelné přednášení optimální rychlostí.
    Mgr. Matej Moravčík [32-KAM], Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    U cvičícího oceňuji zlepšení v kvalitě vysvětlování během semestru.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    nesrozumitelná vyjádření myšlenek - tím pak i nefungující komunikace se třídou, bez návaznosti na přednášky, často nebylo jasné, proč má výsledek fungovat či navrhovaná řešení nefungovat
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Minimálna pripravenosť, nejasná formulácia zadaní a preberaná látka sa precvičovala veľmi slabo...
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Cvičící působí dost zmateně. Látku vysvětlí, nicméně né vždy úplně srozumitelně.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Väčšinou nevysvetlená látka(alebo nedostačujúc), často sa mýlil alebo strácal.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Oceňujem nízke požiadavky na udelenie zápočtu, ktoré sú pre úspešné zvládnutie skúšky naozaj postačujúce(na rozdiel od niektorých iných vyučujúcich, kde sú nároky vzhľadom na nenáročnosť záverečnej skúšky až prehnane vysoké). Vyučujúci je však niekedy nesvoj a nie každá preberaná látka je úplne zrozumiteľne vysvetlená.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Vyučujúci sa predmetu a jeho výučbe vôbec nevenoval. Na začiatku semestru nám sľúbil domáce úlohy asi za 60 bodov a dva testy. Úlohy sme mali "až" dve za 12 bodov a jeden zápočtový test. Hodiny nemal pripravené takže sa niekoľkokrát stalo, že nevedel čo má robiť, prípadne nás pustil o 20 minút skôr. Toto je možno aj vinou prednášajúceho Loebla (ale to neviem) keďže vyzeralo, že náš cvičiaci mal nedostatok alebo nepravdivé informácie o tom čo sa na prednáške preberalo.
    prof. RNDr. Jaroslav Nešetřil, DrSc. [32-IUUK], Vybrané kapitoly z kombinatoriky II [NDMI056, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2016, 2. Ročník, Informatika, navazující magisterské
    Přednášeno s nadšením a důkladnou znalostí problematiky.
    prof. RNDr. Jaroslav Nešetřil, DrSc. [32-IUUK], Diskrétní matematika [NMIN105, přednáška]
    Ľuboš Krnáč, 19.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Je naozaj dobrý v tom, čo robí. Prednášky boli super
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Profesor Nešetřil bol na každú prednášku skvele pripravený a vždy odprednášal maximum informácií, ktoré boli vždy osožné.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Velmi sympatický, má skvělý přehled a stále dobrou náladu. Někdy trochu roztržitý, takže jsem v hodinách některé věci nepochopil nebo jsem ztratil nit. Nicméně díky jeho skvěle napsaným skriptům (Kapitoly z diskrétní matematiky) jsem z diskrétní matematikou neměl větší problémy a bavila mě.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Pan profesor Nesetril, je velmi zabavny a urcite proto je jeho knizka tak zabavna, ale na prednaskach to bohuzel obcas usti ve zmatenost.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Přednášky mi přišly trochu zmatené, ale když si přečtete Kapitoly z diskrétní matematiky od tohoto profesora, tak i Kombinatorika Vás bude bavit.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Přednášky s ním jsou velmi zábavné a zajímavé, bohužel někdy trochu nepřehledné.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Skvěle přednášky, u zkoušky mírné hodnocení :)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Přijde mi hloupé, takhle hodnotit přednášejícího. Vystupování před tabulí dobré, bylo snadné udržet pozornost, nebylo kde se ztratit, protože všechno bylo vysvětleno srozumitelně i pro ospalého studenta.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    velice příjemný a vtipný.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 24.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Pak profesor je uznávaný profesionál ve svém oboru, nicméně jeho výuka je pro mě velmi náročná na pozornost a pochopení. Raději si v klidu přečtu jeho knihu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Skvělý odborník, jenom mluví někdy dost nesrozumitelně a složitě, možná nebyl úplně dobrý nápad, že učí prváky...ale chápu, že nechápe, že nechápeme učivo :D
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Pan profesor Nešetřil byl velmi vstřícný a výklad byl místy srozumitelný, místy nikoli. Vím, že je zkušený pedagog, ale začátek se šatnářkou se mi nezdál moc ideální.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Veľmi dobre vysvetlené učivo, miestami však trochu nezrozumiteľný(tichý?) prejav. Príjemné vystupovanie. :)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Vtip a obsah hodnotím velmi pozitivně, ale na druhou stranu vyjadřování je poněkud horší
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Geniální přednášející. Příliš geniální na průměrného žáka prvního ročníku.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.12.2014, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    V průběhu semestru došlo k výměně přednášejících. profesor Nešetřil vykládal velmi zajímavě, ale jeho přednášky byly někdy velmi zvláštěn uspořádané, často se pojem definoval až poté, co jsme na něj narazili. Oproti tomu výklad pana Mareše je uspořádaný pochopitelněji.
    doc. Mgr. Robert Šámal, Ph.D. [32-IUUK], Úvod do řešení problémů kombinatorických, mat. i jiných (IPS) I [NDMI050, seminář]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Spolu s Martinem Marešem skvělé vedení tohoto předmětu. Otevřený přístup a podnětné úlohy.
    doc. Mgr. Robert Šámal, Ph.D. [32-IUUK], Úvod do řešení problémů kombinatorických, mat. i jiných (IPS) II [NDMI051, seminář]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.05.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Naprosto kamarádský přístup ke studentům, což velice obdivuji. Stejně tak i chválím za vymýšlení nápadů + jisté chytáky v řešení.
    RNDr. Marek Tesař [32-KAM], Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2014, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Líbil se mi systém, že se zápočet dá získat jen za úkoly i jen za testy a záleží na každém, co si vybere.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.12.2013, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Měl jsem problémy občas rozumět slovenským výrazům RNDr. Tesaře. Možná by bylo vhodné místo "párný" říkat "sudý" apod. Přeci jenom studujeme na české škole.
    Mgr. Vojtěch Tůma [32-KAM], Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2014, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Jedina vec co bych vytknul (nicmene behem studia mi to nevadilo), je moznost nekonecnych oprav zapoctovych testu. Studenti tak ztraceji imaginarni bic nad sebou a nenuti je to studovat stejne usilovne, jako v jinych predmetech. Jinak vyuka super
    Mgr. Peter Zeman [32-KAM], Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Tykání je fajn. Povídal nám k tématu hodně věcí, občas mi přišlo, že i víc, než bylo řečeno na příslušné přednášce (tj. občas z minulého týdne, občas z rána, občas z příštího týdne). A skoro vždy jsem látku pochopila.
    Připomínka k předmětu, Úvod do řešení problémů kombinatorických, mat. i jiných (IPS) I [NDMI050, seminář]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Fajn seminář, ale myslím, že předmět nevyužil plně svého potenciálu. Chodili tam přeci jen talentovaní studenti, ochotni tomu věnovat celý večer. V naší skupině jsme většinou buď řešené problémy už znali, nebo byly naopak moc složité.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělá atmosféra při řešení zajímavých úloh (matematických, logických, algoritmických). Řešení probíhá ve volně utvořených skupinkách. Doporučuji
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Velice vlídný předmět pro milovníky matematických problémů, čaje či nočních procházek Prahou.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělý předměť, doporučuji všem. O zápočet se nebojte.
    Připomínka k předmětu, Úvod do řešení problémů kombinatorických, mat. i jiných (IPS) II [NDMI051, seminář]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Prostě IPS. Odpočinkový čas strávený na půdě matfyzu s matfyzáky o matematice a informatice.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Občas představí zajímavé problémy, důkazy a způsoby řešeni.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Zajímavý nápad a forma předmětu, ale obsahově by se dal určitě pojmout lépe.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.07.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Pokud vás bavilo IPS I, určitě se zapište. I v letním semestru se najde čas na procházku noční Prahou :) .
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.05.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Perfektní předmět na kterém se snad ani nedá nudit. Vždy se probírá něco zajímavého nad čím se musí dostatečně dlouho přemýšlet a pak je řešení "triviální".
    Připomínka k předmětu, Vybrané kapitoly z kombinatoriky II [NDMI056, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2016, 2. Ročník, Informatika, navazující magisterské
    Ucelené probrání jedné kapitoly, dobře navazující včetně historických souvislostí. Náročné, ale dobře vysvětlené.
    Připomínka k předmětu, Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Na tomto cvičení jsme probírli velmi zajímavé přilady.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    příklady k přednáškám byly přínosné
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Je to odlišný predmet ako algebra alebo analýza. Spočiatku moje sympatie k predmetu boli na bode mrazu, ale na konci semestru sa ukázalo, že ho mám asi najradšej.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Niekedy mi príklady na hodinách či za úlohu prišli na našu úroveň príliš ťažké. V našej skupine malo dosť ľudí problém so získavaním zápočtu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Ještě, že jsme to cvičení měli, jinak bych z toho předmětu nic neměla.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Cvičení jako takové mi nevadilo, příklady byly v pořádku, nicméně dost lehké. Těžké se moc netrénovaly.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Na mě moc nesouvislý předmět.. Těžko jsem nacházel spojitosti mezi přednáškami a cvičeními.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Prijemny predmet.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Hodně mě to bavilo, občas cvičení dokonce předběhly přednášku, co se látky týče. Líbilo se mi, jak byly hodiny interaktivní, a celosemestrální zápočtový domácí úkol je jednak pohodlný, jednak jsem se na něm hodně věcí naučila (hlavně do Lineární algebry ;) ). Atmosféra na cvičeních pohodová.
    Připomínka k předmětu, Diskrétní matematika [NMIN105, přednáška]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 21.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Parádní, jelikož je to povinný předmět na matice i informatice, tak lidi si nemůžou vybrat, ale myslím, že je to dobrý předmět, měl by zůsat povinný a dá se dobře naučit z knihy Kapitoly z diskrétní matematiky. Jediný co se mi nezdá je přístup u zkoušek zvláště u pana Mareše. U studentů koluje, že pan Mareš spíše zkouší praxi (příklady) a pan Nešetřil spíš teorii, ale upřímně trochu to tak je, ale pokud se důkazy berou jako teorie, tak asi nevím.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Na tomto předmětu ocňuji odlišný pohled na matematiku oproti analýze a algebře.
    Ľuboš Krnáč, 19.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Jedna z najlepšie zvládnutých prednášok na mff, odporúčam každému.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Veľmi sa mi páčili myšlienky, ktoré boli odprednášané.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Zaujímavá látka, pomohlo získať novú perspektívu na niektoré problémy.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Předmět zábavný, každý si v něm najde sve.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Diskrétní matematika má něco do sebe, nicméně byla přednášená dost zvláštním a nespojitým stylem.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Přišlo mi, že není domyslený obsah tohoto kurzu. Na rozdíl of Lineární algebry nebo Matematické analýzy jsem netušila co se ode mě očekává. Co se zkoušky týka byla velmi praktická a myslím, že studentum by se hodilo varování, že není potřeba se učit všechny dukazy a věty. Spíš naopak je potřeba soustředit se na aplikace.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Už od začátku se bralo dost látky, kterou jsme neměli na střední, a pokračování výuky na ni pěkně navazovalo. Když jsme přeskočili k teorii grafů, bylo to snadno pochopitelným způsobem. Líbilo se mi, že přednášky byly hravé, bavilo mě to.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 24.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Předmět je hravý, silně využívá logiky studentů. Doporučuji průběžně pročítat Kapitoly z Diskrétní matematiky už od začátku studia.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Bavila mě nejvíc, řešení problémů z diskrétky mě bavilo už na gymplu (ale nevěděl jsem, že je to diskrétní matematika). Škoda, že nepokračuje, snad takové předměty budou i dál
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Predmet bol pre mňa veľmi zaujímavý, má veľmi blízko informatike, takže pokiaľ rozmýšľate v budúcnosti nad programovaním, veľa sa tu toho dá dozvedieť.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Nemám rád.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Prijemny predmet, relativne lahko pochopitelny.
     
    Univerzita Karlova | Informační systém UK