AnketaAnketa(verze: 718)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Jiří Fiala, Ph.D. [32-KAM], Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pan docent vždy jedná asertivně a férově. Leckdy však působí dojmem, že má trošku nižší toleranci vůči situacím, kdy je na studentech znát, že nemají zbrusu nové poznatky ještě tolik osvojené.
Celkově mi cvičení pomohla ujasnit si látku z přednášek.
  • Děkuji vám za milý komentář. Cílem cvičení je právě si poznatky osvojit řešením úloh. U nových definic a vět z přednášek očekávám, že je studenti budou schopni reprodukovat.
    O tom, co znamenají, jak se použijí apod., má vést debata na cvičeních. Nerozumím zcela vaší frázi o "nižší toleranci". Myslím, že je korektní dát najevo nelibost, pokud studenti odmítají spolupracovat.
    Anebo naopak, pokud vše funguje, jak má, není důvod dělat na hodině dusno.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
    Cvičenia mali príjemnú energiu a pan Fiala bol vždy ochotný pomôcť s vysvetlením čohokoľvek, ale jeho úvodné tvrdenie o tom, že domáce úlohy zaberú tak hodinu až dve času, bola úplná lož, na tie úlohy nám niekedy ledva stačil týždeň, avšak naučili, čo bolo treba.
  • Děkuji vám za milý komentář. Rád bych uvedl na pravou míru, že jsem očekával, že BY vám úlohy měly zabrat hodinu až dvě času. Navíc jsem nabízel pomoc, pokud by se někomu ukázaly příliš těžké a jejich řešení by mu/jí trvalo nepřiměřeně dlouho.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.02.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Pan Fiala má neobvyklý přístup k výuce, podporuje aktivitu a jde mu vysvětlování.
  • Děkuji vám za milý komentář.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Cvičící dbal na pochopení řešených úloh studenty a vyžadoval aktivitu na cvičeních. Formát zápočtu sestávajícího z minitestů a průběžných domácích úkolů pomohl rozložit zátěž v semestru tak, že během zápočtových písemek z ostatních předmětů neprobíhala žádná větší z diskrétní matematiky. Jeho styl výuky je interaktivní, proto někdy může působit trochu nepříjemně, když se snaží zvýšit aktivitu studentů.
  • Děkuji vám za komentář, vystihl/a jste to přesně.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2025, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Velmi dobré vysvětlovací dovednosti, vždy ochotný pomoci a velice chápavý přístup ke studentům. Díky jeho způsobu výuky byla cvičení srozumitelná a přínosná. Zápočet byl navíc naprosto férový, což oceňuji. Rozhodně bych ho doporučil.
  • Pane Borku, díky za milý komentář. Jsem rád, že se Vám má výuka líbila.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2025, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
    Vyučující mi bohužel lidsky moc nesedl. Občas měl nějaký vtípek, co se mi osobně nelíbil. Občas mi přišlo, že strhával body v úkolech za zbytečnosti (například když jsem napsala sumu a za to jen výsledek, tak jsem měla strženo za nedopočítanou sumu... přitom ta suma měla doslova nějakých 5 členů, tedy šla spočítat v hlavě bez jedinného problému). I celkové cvičení mi přišlo slabší. Jako člověk, co ihned věci neviděl, jsem si z cvičení moc věcí neodnesla. Osobně bych si docenta Fialu již znova nevybrala. Rozhodně není špatný člověk a asi ani ne vyučující, ale musíte si s ním opravdu sednout na stejnou notu.
  • Především mě mrzí, že vám má výuka dala málo.
    Že vám můj humor občas nesedl, mě také netěší, ale to se stává a je to vzhledem k první připomínce o mnohem méně důležité. Pokud by vám vyloženě vadil, vyvaroval bych se ho, kdybych o tom věděl.
    U strhávání bodů připouštíte, že jste úlohy neodevzdala kompletní. Plný počet bodů by tedy nebyl fér vůči těm, kdo si práci s řešením dali. Pokud byste po prvním stržení vzala na vědomí, jak mají úlohy vypadat, a už je odevzdávala v pořádku, šlo by o 1 bod ze 150 ...
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2025, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
    Musím říci, cvičení pana docenta Fialy mě potrápila.
    V průběhu semestru bych i hodnotila diskrétní matematiku jako (pro mě) nejtěžší předmět.

    Zápočet se získává za plnění domácích úloh a za desetiminutovky v hodině.

    Úlohy mi přišly náročné, mnohdy jsem nad nimi trávila více času, než byl doporučený.

    Desetiminutovky pro mě byly obtížnostně v pořádku, ale pokud jste v domácích úlohách průměrní, je zameškání pár hodin (a tím pádem i nezískané body z testu) poměrně potíž (ale ne neřešitelná).

    Zato ale zkouška pro mě byla posléze jako procházka růžovou zahradou.

    Pan docent Fiala je nápomocný, vstřícný, na e-maily s dotazy k úlohám odpovídal velmi rychle. Jeho cvičení bych doporučila.
  • Děkuji vám za milý a podrobný komentář. Jsem rád, že má výuka pro vás měla i navzdory obtížím smysl.

    Jen bych doplnil, že jsem u domácích úloh nabízel pomoc, pokud byly příliš těžké a jejich řešení by trvalo nepřiměřeně dlouho.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2025, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Pan cvičící byl vždy na cvičení připraven, na začátku dal prostor pro libovolné dotazy a nikdy neměl problém s dotazy ani v průběhu cvičení. Každé cvičení začínalo krátkým testem z dříve probrané látky, který nutil člověka být průběžně připraven, což je jistě z pedagogického hlediska skvělé, ovšem ne vždy tolik pohodlné. Kromě testů ale bylo možné získat velké množství bodů za domácí úkoly, které mnohdy nabídly netradiční a vtipně sestavené úlohy.
  • Děkuji vám za milý komentář. Jsem rád, že se vám má výuka líbila a patrně vás občas donutila se něco průběžně naučit, byť to pro vás nebylo pohodlné.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2025, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
    První dojem velmi dobrý, na některých hodinách však mírně pasivně agresivní pokud jste něco nepochopili hned. Na úloh na cvičení dává vždy velmi málo času na zamyšlení nad příkladem, ale to je pochopitelné, protože se vždy snažil ukázat nám co nejvíce příkladů, aby nás nic nezaskočilo. Domácí úkoly každý týden byly přiměřené, ovšem na každém cvičení se na začátku píše test s jednou otázkou, která je většinou velmi lehká, ale když na cvičení nedorazíte nebo Vás během minuty nenapadne jak na to, tak nedostanete žádné body a bojíte se o zápočet. Ale na druhou stranu pokud na něj o nějaké body nedosáhnete, stačí vypracovat další úlohy během začátku zkouškového, které pokud by vám nešly tak po konzultaci zvládnete, tedy zápočet není nánočný, jen mírně stresující. Celkově hodnotím nadprůměrně, protože byť je přísný, je velmi formální a nápomocný.
  • Děkuji vám za podrobný komentář. Jen bych doplnil, že pokud byste potřeboval/a více času na rozmyšlení úloh, tak byly k dispozici na webu zpravidla den dva před cvičením.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.01.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Řekl bych, že vyučující má předmět rád a všem, kteří potřebují s něčím pomoct, rád a ochotně pomůže. Bohužel při setkání se studenty, kteří jsou na tomto předmětu spíše pasivní, už takovým nadšením neplane a občas ho dokáží i frustrovat.
  • Děkuji vám za milý komentář. Bohužel jste v druhé větě vystihl/a atmosféru na cvičeních velmi přiléhavě.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2025, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Pána docenta musím len pochváliť. Je to rozhodne pre mňa stále nezvyk sa stretávať s ústretovosťou pokiaľ beriem do úvahy predošlé akademické prostredia (ako napríklad moja stredná škola). Pán docent je veľmi ochotný, profesionálny a ustretoví a som mu nesmierne vďačný za jeho prístup. Cvičeniam som chápal a mával dobre pripravené príklady.
  • Pane Šugro, děkuji Vám za milý komentář. Jsem rád, že se Vám má výuka líbila.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2025, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Cvičení probíhá společnou diskuzí nad příklady u tabule, což je podle mě adekvátní způsob pro tento typ předmětu, kdy u většiny úloh je klíčem nějaká správná myšlenka, jenom to znamená, že se někdy nedojde k těm nejtěžším úlohám. Látka byla vysvětlena velmi srozumitelně, pouze se mi p. Fiala zdál trochu náladový - někdy byl celé cvičení příjemný, ale jindy se dokázal rozčílit pokud někdo nedával pozor nebo nebyl žádný dobrovolník k tabuli.
  • Díky za komentář, pane Reku. Myslím, že je korektní dát najevo nelibost, pokud studenti odmítají spolupracovat.
    Anebo naopak, pokud vše funguje, jak má, není důvod dělat na hodině dusno.
    RNDr. Dominik Krasula [32-KA], Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Dominik je super cvičící
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Doktor Krasula je nápomocný a jeho systém je pohotový (např. domácí úkoly, možnost dohnat body do zápočtu…), ale co se týče cvičení, tak je z mého úhlu pohledu špatné. Jak jsem již avizoval v hodnocení předmětu, cvičení je naprosto odlišné od jiných (neefektivní).
    Bc. Ondřej Macháč [32-KAM], Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
    Branislav Dubravka, 16.02.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Vždy dobre pripravený, príjemná priateľská atmosféra, zábavné úlohy, promptné odpovedanie na maily a hodnotenie úloh
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Rozhodně jeden z nejlepších cvičících, jeho úlohy byly velmi zajímavé, ale vždy hezky k tématu. Se vším vždy pomohl.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Vyučující byl velmi milý, ale málo průrazný a trochu nervózní, takže bylo cvičení trochu zdlouhavé. Je však velmi ochotný a nemá problém s čímkoliv a komukoliv poradit. Testy i úkoly opravoval vždy velmi rychle.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2025, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
    Na cvičeních byla uvolněná atmosféra, často jsme problémy diskutovali mezi sebou. Málo kdy jsme se dostali k něčemu zajímavějšímu, ale příprava na splnění předmětu byla bez problému, stejně tak přístup cvičícího.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2025, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Bc. Macháč vedl cvičení svědomitě a byl vždy připraven. Odpovídal na dotazy, případně promyslel odpověď na složitější dotaz do následujícího cvičení. Domluva s Bc. Macháčem byla výborná a volba příkladů na cvičení také. Po aktivním absolvování všech cvičení a odevzdání všech domácích úkolů jsem byla schopna s nadhledem vypočítat příklady v zápočtovém testu i u zkoušky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2025, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Průměrný vyučující. Snaží se vždy studentům vysvětlit věci a je vidět, že se snaží nám pomoct. Někdy má sám zmatek v tom, co píše, ale jinak ho považuji za dobrého cvičícího. Jen bych ocenil, kdyby ještě aktivněji chodil mezi studenty a ptal se jestli si vědí rady s příklady.
    Mgr. Martin Mareš, Ph.D. [32-KAM], Diskrétní matematika [NMIN105, přednáška]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.02.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Přišlo mi, že jsme společně objevovali diskrétní matematiku a všechno mělo motivaci v nějakém příkladu, se zájmem odpovídal na dotazy, velice jsem si to užil
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělé hodiny, dělá i záznamy
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Vyučující je velmi zábavný a nemá problém udržet dlouho moji pozornost. Vysvětluje velmi názorně a vše se od něj skvěle chápe.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
    Aj náročné koncepty odprezentoval pútavo a pochopiteľne. Príjemné a zábavné prednášky, naozaj stoja za to.
    Alberto Nicolardi, 15.02.2025, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Na vyučujícímu nelze nic vytknout: Dokáže látku vysvětlit tak, že i nejsložitější témata se stanou intuitivní a poutavá, je vždy ochoten odpovídat na dotazy a vždy byl pozitivně naladěn. Na přednášky s ním jsem se vždy těšil.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Na Medvědovi je vidět, že je zapálený pro věc, což se, samozřejmě, pozitivně promítá i do přednášek. Ty jsou leckdy chaotické, leč vždy zábavné. Dobré je taktéž to, že se Medvěd v průběhu přednášek ujišťuje, zda studenti chápou, o čem je řeč, a vždy ochotně zodpoví položené dotazy.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Medvěd je skvělý přednášející, zápis na tabuli byl velmi přehledný. Na stránkách má také dostupné svoje zápisky a záznamy všech přednášek, což slouží jako výborné studijní materiály. I když diskrétka nebyla můj oblíbený předmět, byly přednášky vždy příjemné. Medvěd dával vždy dostatek prostoru na dotazy a často se nás během přednášky ptal zda vše chápeme.
    U zkoušky se každému snažil napovědět tak, aby nakonec došel ke správnému výsledku a hodnotí velmi mírně
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Celkově byly přednášky v pořádku, ale pro mě byly trochu chaotické, zvláště na začátku semestru, a tempo bylo poměrně vysoké. Měla jsem pocit, že některá témata nebyla pokryta tak důkladně, jak by mohla být, ale myslím, že to bylo způsobeno nedostatkem času na tento předmět. Velmi jsem ocenila, že byly přednášky nahrávány a bylo možné se k nim později vrátit, a také mě bavila praktická cvičení. Mám pocit, že příprava na písemky mi pomohla opravdu se připravit na zkoušky.
    Daniel Kučera, 03.02.2025, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Pan profesor Mareš vyučuje skvěle, jde na něm vidět, že je do toho opravdu zapálený, pravidelně se ptá, jestli posluchači složitějším myšlenkám, důkazům, výrokům atd. porozuměli, a pokud ne, tak rád vše vysvětlí pomaleji a podrobněji.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Pan přednášející umí zaujmout, vysvětluje látku poutavým způsobem a ochotně odpovídá na dotazy studentů a vysvětluje věci znovu pomaleji, když ho někdo poprosí. Zkouška byla v klidné atmosféře a probíhala přesně, jak avizoval na první přednášce - ústní s prakticky neomezeným časem na písemnou přípravu, když měl člověk někde chybu, dostal nápovědu, jak dál (opravdu se snažil pomoct, aby člověk vyřešil co nejvíc věcí)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2025, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Velice sympatický a ochotný vyučující, který je vždy milý a se vším rád pomůže. Jeho přístup je vstřícný a podporující, což vytváří skvělou atmosféru pro učení. Díky tomu, jak vede výuku, bych ho jednoznačně doporučil.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Styl přednášení byl velice poutavý a bylo vidět, že přednášející tématům, která přednášel, dobře rozumí a přijdou mu zajímavá. Občas bylo složité během přednášky všechny informace pochytit, ale na webu přednášejícího byly dostupné zápisky z jeho příprav na přednášky, ze kterých se dala všechna probíraná látka pochopit.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Perfektní řečnické dovednosti, velmi pozitivní vztah ke studentům, skvělý přístup u zkoušky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2025, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
    Vyučující je správně nadšený pro učení. U hodin člověk díky němu udrží pozornost. Občas nadšení může ze začátku lidem bránit v porozumnění, pokud nikdy předtím neviděli něco tak šíleného, ale člověk se naučí, a pak jsou hodiny mnohem příjemnější.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Výborné! Skvělé přednášky, ochotný cokoliv znovu a jinak vysvětlit, přednášky zábavné...
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.01.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Vyučující se snažil, aby látka byla co nejvíce pochopena. Byl rád, když se ho někdo na cokoli zeptal.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.01.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Výborný přednášející na kterém je vidět, že ho to baví a chce aby látku opravdu všichni pochopili, o tom se také několikrát v průběhu hodin ujišťuje a případné nejasnosti vždy vysvětlí znovu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2025, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    V roce 1971 vyšlel v Pokrocích matematiky, fyziky a astronomie článek psaný prof. Jarníkem - Poznámky k otázkám vysokoškolské výuky.
    Přednášky pana doktora Mareše splňovaly snad všechny charakteristiky, které pan profesor Jarník zmiňuje. Pan doktor Mareš vždy přednášel strukturovaně a informace do sebe plynule zapadaly, byla vidět připravenost a schopnost aktivně mluvit z paměti a udržovat kontakt se studenty. Mezi velké klady pana doktora Mareše patří schopnost pracovat s tabulí - bylo jasné co k čemu patří, co je důležité a co pouze doplňující poznámka. S tím souvisí, že pan doktor Mareš aktivně používal barevné křídy, což bylo velmi nápomocné.
    U zkoušky jsem vnímala snahu hodnotit primárně pracovitost a připravenost a až sekundárně nadání a itelekt.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Výborný přednášející s unikátním stylem výkladu, který působí, jako by celou přednášku vyprávěl pohádku a díky tomu vládne na přednášce pohodová atmosféra. Zřídka se stalo, že důkaz předvedl moc rychle, ale vždy je ochoten ho zopakovat v pomalejším tempu. Zkouška je taky klidnou záležitostí, času je dost a příklady nejsou těžší než ty ze cvičení.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Pan doktor Mareš je ochotný a nápomocný.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2025, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Mareš je docela dobrý přednášející. Věci umí vysvětlit dobře. Jenom je na mě moc rychlý a myslím si, že by šlo zpomalit tempo přednášky, aniž by se muselo osekávat učivo.
    RNDr. Jana Maxová, Ph.D. [32-KAM], Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Osobně mi cvičení moc nevyhovovalo, jelikož pro mne jediný způsob, jak si odnést víc než jen papír, bylo každou chvilku sledovat na tabuli řešení některého příkladu. (Víc se mi osvědčil jinde praktikovaný systém řešení samostatně nebo v malých skupinkách, kde cvičící jednou za čas nahlédne a individuálně poradí nebo dovysvětlí – na druhou stranu je toto s uspořádáním lavic v N2 hůře proveditelné.)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Paní doktorka má se studenty velkou trpělivost a látku vysvětluje srozumitelně.
    Mgr. Anna Mlezivová [32-KA], Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.02.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Velice milá a ochotná vysvětlit/poradit když se člověk zasekl na příkladu + opakovala složitou látku z přednášky, rychle odpovídala na digitální dotazy i mimo látku kurzu
    Petr Bednář, 16.02.2025, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Velmi kvalitní cvičící. Materiály pro studenty jsou skvěle připraveny, velkou výhodu vidím v tom, že zadané příklady lze na stránkách cvičící nalézt řešené. Podmínky získání zápočtu jsou férové a cvičící je vždy ochotna pomoci s jakýmkoli problémem. Toto cvičení vřele doporučuji.
    Alberto Nicolardi, 15.02.2025, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Ve třídě vždy panovala příjemná atmosféra, Anna byla ochotná pomoci a odpovědět na všechny otázky, které jsme měli k aktuálnímu tématu. Od testu s vánoční tématikou až po to, že nám vždy poskytla zpětnou vazbu k domácím úkolům, jde poznat, kolik úsilí do svých hodin vložila.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    I enjoyed the practicals with Anna, she has an incredibly bright and enthusiastic energy, which made the lessons fun. She answered all our questions, even after the lesson, and instead of just giving us the answers, she guided us toward different approaches and ways of thinking. I also feel that the test during semester really helped me prepare for the final exam
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Moc milá cvičící, bylo radost chodit na její cvičení. Při opravování úkolů se nás snažila navést na správné řešení a mohli jsme opravený úkol znovu odevzdat.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Výborné! Anička vždycky zopakovala látku potřebnou na dané hodině, zadala práci, během níž procházela třídou a pomáhala či dovysvětlovala, co bylo třeba, na konci většinou některé problematičtější příklady ukázala na tabuli. Má velice lidský přístup, dokáže se vžít do studentů (i v prváku, jako v našem případě), velice ochotně cokoliv vysvětlí a ukáže. Velice doporučuju!
    Jakub Mošovský, 30.01.2025, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Úžasný přístup, odpověď na všechny otázky a pomoc s problémy jak na cvičeních tak v domácích úkolech.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Cvičení rozhodně doporučuji. Cvičící byla moc milá a vycházela nám vstříc. většinu času jsme počítali sami a případně dostávali rady, když bylo potřeba, ale na začátku každého cvičení ještě zopakovala teorii z přednášky a na konci předvedla příklady.
    Zápočet byl za body z domácích úkolů a testů. Hodně oceňuji možnost odevzdávat domácí úkoly opakovaně (když tam byla chyba, dostali jsme zpětnou vazbu a možnost úkol znovu odevzdat a získat plné body). Dokonce i po termínu odevzdání, pak tedy za poloviční počet bodů.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Anička byla skvělá, určitě bych k ní šla znovu. Ochotně pomáhala, nabízela konzultace, dobře vysvětlovala, dělala hodiny zábavné a bylo vidět, že jí to baví.
    Pavel Kletečka, 12.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Líbil se mi způsob udělování zápočtu, který byl převážně za domácí práci a částečně za testy, které měly vhodně zvolenou obtížnost ke zkoušce a tedy na ni i dobře připravily. Bez cvičení paní Mlezivové bych často nerozuměl tématům z přednášky. Cvičení byla dobře konstruována a paní Mlezivová skvěle vysvětlovala probíranou látku. Cvičení se nesla v dobré náladě a byla radost na ně chodit. Vřele doporučuji
    Vít Hanika, 11.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Výborné cviko, pěkné úložky a hlavně náhledy na věci, které z přednášky nemusí být zjevné, jsou super, akorát bych zařadil i pár záludných příkládků mezi standardními (ale už takhle byly fakt dobré). A náboj je úžasná věc :D
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Veškerou látku diskrétní matematiky jsem pochopil právě na cvičeních. Oceňuji individuální přístup, ochotu i schopnost poradit s příkladem. Bodový systém mi přišel přínosný i motivující
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Moc příjemná, vždy ochotná poradit či znovu vysvětlit, když člověk nechápe.
    prof. RNDr. Jaroslav Nešetřil, DrSc. [32-IUUK], Vybrané kapitoly z kombinatoriky 1 [NDMI055, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2025, 1. ročník, Algebra, number theory, and mathematical logic, doktorské
    A bit chaotic, but very wholesome <3
    Mgr. Michaela Seifrtová [32-KAM], Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    najviac sa mi páčil pozitívny prístup vyučujúcej, ochota vysvetliť a pomôcť. do priebehu hodiny sme boli aktívne zapájaní, stále sa mi podarilo pochopiť niečo nové, alebo sa mi vyjasnil pojem z prednášky, s ktorým som predtým mala problém.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Vysvětlování látky mi připadalo chaotické - přijde mi, že se vyučující až moc zabývala banálními věcmi, naopak nejednu zcela nový poznatek přešla se slovy, že už to přeci známe. Na druhou stranu byla sympatická a lidská
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Cvičící vysvětluje látku poněkud chaoticky, tudíž je jednoduché se ve vysvětlení ztratit.
    prof. RNDr. Martin Tancer, Ph.D. [32-KAM], Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Z cvičení s panem docentem mám docela dobrý pocit. Pořád zde panují problémy s cvičeními z DM jako takovými - nekonzistentní náročnost příkladů, soutěživá atmosféra - ale to je problém v podstatě na všech cvičeních, a s panem docentem jsem to necítil až tak intenzivně. Pan docent vedl cvičení rozumně a vcelku docela lidsky, před tabulí jsem se nikdy nebál, a i když jsem si nebyl jistý odpovědí, tak k bodování pan docent přistupoval velmi štědře.

    Moc se mi líbil systém domácích úkolů. Bylo jich trochu málo, možná by bylo lepší je mít nějak pravidelněji, ale všechny domácí úkoly byly velmi povedené a zábavné. Pokud jsme měli s domácím úkolem problém, tak jsme se mohli panu docentovi ozvat přes e-mail (na které mimochodem odpovídal bleskově), aby nás pošťouchnul správným směrem, což bylo super. Velmi se mi líbilo, že jsme úkoly mohli odevzdávat online.

    Většinu bodů na zápočet jsme dostávali ze zápočtových testů, což bylo v porovnání s většinou ostatních cvičících mnohem riskantnější. Testy byly docela těžké, takže jsem se během semestru snažili nahnat co nejvíce bodů u tabule, ale pokud nám na konci semestru chyběly nějaké body na zápočet, tak jsme se mohli domluvit s panem docentem, což bylo hrozně fajn.

    Velmi se mi líbilo, že jsme se na body ze zkoušek/z aktivity mohli dívat online, a měli jsme tím pádem přehled o tom, co všechno nám ještě chybí. Líbí se mi rozvržení stránky, všechno je rozepsané, a pro vyklepaného studenta to působí velmi lidsky. Mrzí mě, že na stránkách nejsou zadání starých zápočtových testů, abychom se mohli pochlubit kamarádům, ale není to konec světa.

    Obecná rada pro studenty: většinou se nevyplácí zapsat si na cvičení stejného učitele, co vede přednášku. Vždy je lepší mít nějakou třetí osobu, která vám může vysvětlit látku z jiné perspektivy, pokud by vám náhodou nesedlo vysvětlení na přednášce. Se cvičeními pana docenta jsem velmi spokojený, a myslím si, že je vedl moc a moc hezky, ale pořád je to riziko, na které se vyplatí myslet.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Ocenil by som nejaké zopakovanie látky na začiatku hodiny a nejaký riešený príklad pred tým ako sa pustíme do riešenia. Inak fajn.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Cvičení dobře doplňovalo probíranou látku na přednášce. Pan docent Tancer byl vždy dobře připravený. Zápočtové testy pana docenta jsou trochu obtížnější, ale pokud jste aktivní během semestru, tak se dá zápočet získat. Cvičení mě dobře připravilo na zkoušku, tedy asi není více co dodat.
    prof. RNDr. Martin Tancer, Ph.D. [32-KAM], Diskrétní matematika [NMIN105, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Výklad byl asympatický a zmatečný, na rozdíl od analýzy bylo ústní přeskoušení peklo. Oceňuji zpřístupnění materiálů k učení
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Věřím, že pan Tancer chce vycházet studentům vstříc, ale jeho výklad mi upřímně vůbec nevyhovoval. Mluvil hodně stroze a neopakoval důkazy, takže jsem se často dost ztrácela.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Pan docent učivu velmi dobře rozumí, ovšem na hodinách se chová lehce zmateně a ve výkladu je potom občas guláš. Osobně jsem přednáškám moc nerozuměl a nestíhal jsem je, ale to je spíš moje vina.
    Lukáš Staník, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Místy chaotický výklad, nicméně dostatečně srozumitelný.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Důkazy byly často předvedené takovým způsobem, že to hodně lidí ani nepochopilo, a často byly jen slovně řečeny.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Osobne som mal pocit, že som niekedy nerozumel myšlienkovým pochodom pána docenta čo ma občas zmiatlo trochu viacej následne kvôli čomu som nerozumel prednáškam. Ale zodpovedať na dotazy nemal problém čo veľmi cením.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Pan docent Tancer má občas ve zvyku zapisovat některé skutečnosti jen zkratkovitě či symbolicky. To není pro psaní poznámek, které jsou vzhledem ke koncipování přednášky, která se nedrží žádných skript, nutné, optimální.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    chaotická výuka. tento vyučující mně i přes veškerou moji snahu absolutně neseděl.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Na přednášce se nedá nic vytknout, výklad byl srozumitelný. Bohužel trochu k zamrzení je nulová koordinace mezi různými cvičícími a mezi obsahem přednášky a cvičení.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Výklad byl občas moc formální a málo nahlížecí, lepší by mi přišlo podat ideu důkazu a poté napsat ten formalismus.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Obsah přednášky je bezesporu lepší než minulý rok. Probraná témata podle mě odpovídají náročnosti kurzu, a obskurnější témata (jako Ramseyovy věty, atd.), se kterými se po zbytek roku nikdy nesetkáme, jsme letos nechali stranou, což je za mě obrovské plus.

    Přednášky jako takové mohly být lepší, pan docent vypadal poněkud nejistě, a člověk měl často tendenci usínat v druhé polovině přednášky (první polovina ok). Poznámky na tabuli bývaly poněkud chaotické, a občas se stávalo, že pan docent myšlenku vysvětlil především verbálně, ale poznámky nechal neúplné a rozepsané. Velmi by pomohlo mít nějaký strukturovanější zápis, buď si rozdělit tabuli na třetiny/čtvrtiny, a psát po sloupcích, nebo se opírat o slajdy.

    Co si však na panu docentovi nemůžu vynachválit, je jeho organizovanost a ochota vycházet studentům vstříc. Na e-maily odpovídá okamžitě, nemá problém s plánováním termínů zkoušek/konzultací/čehokoliv, a je ochotný pro studenty udělat skutečně mnoho. Hrozně se mi líbí, že má na stránkách detailně rozepsané popisy témat bakalářských prací, nikdo z jiných vedoucích to tak nedělá, a upřímně si myslím, že to je škoda. Vadí mi, že na stránkách nemá zadání starých zkoušek (a musíme si je tedy shánět u ostatních studentů), jinak tam má v podstatě všechno.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Častokrát jsem měl dojem, že přednášená látka je formulována více matoucím způsobem, než by musela. Nejedenkrát se stalo, že jsme se na hodině zasekli u nějakého dotazu, na něž se podařilo uspokojivě odpovědět až třeba na třetí pokus. Ochotu a snahu nemůžu vytknout, ale bohužel si prostě ne vždy student a přednášející hned rozuměli.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Přednášky vcelku dávaly smysl a bavily mne.
    Bohužel bylo pro pochopení látky nutné neustále sledovat jak výklad, tak změny na tabuli (ne vždycky lineární), což je někdy spolu s psaním poznámek náročné; navíc se na prvních několika přednáškách nedařilo zprovoznit mikrofon.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Niekedy na prednáške sa učivo bralo až príliš formálne a teda miestami unikala pointa niektorých tvrdení. Napríklad na prednáške o priestore cyklov grafu sme viacerí nevedeli do polky prednášky, čo dokazovaná veta vôbec hovorí. Uvítal by som pred každým dôkazom najprv nejaké polopatistické vysvetlenie.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.01.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Látku probírá strukturovaně. Výklad je nudný, ocenil by zajímavé vsuvky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Je vidět snaha kvalitně látku vysvětlovat, což oceňuji. Bohužel občas se výklad úplně nepodařil a bylo těžké z výkladu látku pochopit.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    jednoduchosť pri vysvetľovaní na prednáškach
    Mgr. Tung Anh Vu [32-IUUK], Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Má největší výtka vůči Tungovi je, že častokrát mohl být více předem připravený. Ovšem zase si nemůžu stěžovat na ochotu pomoci/odpovědět na dotaz a musím ocenit "life hacky" studia na matfyzu, které nám poskytl (ačkoli by to asi neměly být to nejhodnotnější, co si člověk ze cvičení odnese...).
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Pan magistr se snaží pomoct jak jen může a vše vysvětlovat, bohužel i přes tomu nemalá část paralelky (včetně mě) vůbec nerozuměla, ale to nemusí být jeho vina, spíš jsme hloupí a nebo za to může předmět. Jinak přístup oceňuji, akorát by to chtělo zrychlit v opravování domácích úkolů a přidělování bodů za ně (je trochu nanic když za týden začíná zkouškové a někomu tam pořád visí neopravený domácí úkol a stále nemá zápočet, ale tak stane se...)
    Lukáš Staník, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Jediné, co bych vytkl, by bylo asi to, že cvičící někdy na začátku cvičení působil, jako by něco nestíhal, což se párkrát projevilo větší prodlevou v hodnocení úkolů nebo menší připraveností na hodinu. Kvalita výkladu však byla velice dobrá, stejně tak jako celkové působení cvičení.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Milý cvičící, ochotný poradit, jen byl s opravováním úkolů dost pozadu a často jsme na cvičení dělali něco jiného než bylo na přednášce - buď jsme byli pozadu, nebo jsme někdy také na cvičení dělali věci které na přednášce vůbec nebyly.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Na Tungovi oceňujem to, že chápal moje nechápanie prednášky a následne aj cvičení a ku začiatku skúškovému ma menšia konverzácia s ním celkom namotivovala.
    Připomínka k předmětu, Vybrané kapitoly z kombinatoriky 1 [NDMI055, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2025, 1. ročník, Algebra, number theory, and mathematical logic, doktorské
    Interesting, but slightly disorganized.
    Připomínka k předmětu, Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Oceňuji průběžné minitesty i formu domácích úkolů (a přítomnost bonusových úkolů), které motivovaly k průběžnému opakování a studiu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Cvičení bylo zajímavé a přínosné, ale možná by mohlo být více sjednocené, aby každý cvičící neprobíral něco jiného.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Cvičení dobře navazovala na přednášky. Jako pozitivum vidím to, že pro udělení zápočtu byla potřeba průběžná činnost - domácí úkoly a krátká písemka na každém cvičení.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
    Prešlo sa všetko čo by bolo treba na skúšku, niekedy aj veci navyše. Dobré dovysvetlenie vecí, ktoré nás po prednáške ešte miatli.
    Alberto Nicolardi, 15.02.2025, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Oceňuji, že je zde upřednostňováno logické uvažování při řešení problémů, a zvláště u obtížnějších domácích úkolů je potřeba občas se na věci podívat z jiného úhlu. Skvělé cvičení ke skvělé přednášce.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    I enjoyed the practicals with Anna, she has an incredibly bright and enthusiastic energy, which made the lessons fun. She answered all our questions, even after the lesson, and instead of just giving us the answers, she guided us toward different approaches and ways of thinking. I also feel that the test during semester really helped me prepare for the final exam
    Daniel Kučera, 03.02.2025, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Pěkná forma řešení příkladů, s jednoduchým testem na začátku z předchozího cvičení. Domácí úkoly byly často nadměrně složité, klidně se nad nimi dají strávit i 3 hodiny.
    Jakub Mošovský, 30.01.2025, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Dobře pomáhá s pochopením přednášky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Cvičení vždy navazovalo na obsah přednášky, což mi vyhovovalo. Zároveň jsme teorii na začátku stručně zopakovali, takže bylo přínosné i pro lidi, co zrovna na přednášce nebyli.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Na cvičeních byly probírány úlohy, které prohloubily pochopení témat z přednášky a probrané úlohy byly i dobrou přípravou na zkoušku.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2025, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Cvičení byla velice nápomocná, protože jsme se věnovali úlohám přímo z témat probíraných na předchozí přednášce. To výrazně pomohlo upevnit nové poznatky a lépe si látku zažít v praxi. Struktura cvičení byla dobře nastavená a efektivní pro pochopení probíraných konceptů.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Vadil mi Moodle, mnohem radši bych používal Sovu. Často jsem v něm musel pátrat po tom, co je zadání cvika, co domácí úkol a co zajímavá poznámka bokem. Navíc mi přišlo, že zadáním často chybí jakákoliv hlavička, či struktura.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2025, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
    rozhodně bych změnila poskládání přednášek a témat za sebou. Občas jsem potřebovala vidět nejdříve třeba 6. přednášku a až pak nejakou před tím, abych pochopila. Celkově mi přišel předmět jako velice nepřístupný pro lidi, co nikdy nic takového v životě neviděli. Občas to bylo velice zmatečné.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2025, 1. Ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
    "Praktické" příklady zpestří cvičení, což mě osobně vždy velmi pomohlo, že výsledek je něco "reálného", co lze např. nakreslit, či si představit
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2025, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Cvičení pylnule navazovaly na přednášky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2025, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Cvičenia boli veľmi konzistentné s prednáškou a aj forma zápočtu je za mňa adekvátna. Jedinec musí byť konštantne zabehnutý s informáciami lebo ak nie, rozhodne pocíti nedostatky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Fajn cvičení, zábavné a zajímavé.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Cvičení jako takové je v pořádku, že ho máme, protože si potřebujeme procvičit danou látku z přednášky. Ale ne vždy stíhám, co se děje na přednášce. Na ostatních cvičení se na začátku probere teorie a ukáže se vzorový příklad, abychom věděli jak máme danou definic, větu atd. využít .Zde tomu tak není. Je automaticky bráno, že všechny definice, věty atd. známe a následně dokážeme aplikovat na dané problémy. Cvičící je ochotný, ale když se nám něco snaží vysvětlit, tak to nechápeme (to se dělo dost často). Toto cvičení mi bohužel nic nedalo, a zároveň i byla ztráta času tam chodit, na rozdíl od jiných cvičení.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2025, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Cvičení hezky navazovalo na přednášku. Jinak se ničím nevybočovalo od ostatních. Domácí úkoly byly také přiměřeně těžké.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    veľmi príjemne zorganizované cvičenia čo sa celkovej prehľadnosti štruktúry týka, typov príkladov, jasných podmienkach zápočtu, a zaujímavosti hodiny
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Asi to bylo tím, jak je Diskrétka samotná takový předmět "letem světem", ale cítím celkem propast mezi přednáškou a cvičením - zejména v ohledu hloubky, do které se v daném tématu pouštíme.
    Ještě horší je ale asi to, že náplň cvičení není nikterak centrálně dána. Náplň vašeho cvičení zcela závisí na zapsané paralelce...
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Cvičení z diskrétky co k tomu dodat... Diskrétku jsem rád neměl a nerozuměl jsem jí ,takže, můj komentář by v tomto ohledu nebyl objektivní. Byli jsme pozadu za přednáškou a chybělo mi, že nebylo k dispozici řešení příkladů z cvičení. Pro domácí přípravu velmi nepraktické.
    Lukáš Staník, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Podobně jako i u přednášky bylo cvičení zajímavé a ani ne moc náročné.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Cvičenia mi prišli veľmi chaotické a necítil som sa na nich príjemne, preto som sa rozhodol sa ich nezúčastňovať od určitého bodu pretože, vôbec nešli s chodom prednášky. Tak isto ani tomu ako sa riešil zápočet mi úplne nevyhovovalo. Nemal som pocit, že odchádzam o niečo múdrejší z cvičení.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    náboje na procvičení všech témat jsou super věc.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Z cvičení mám upřímně smíšené pocity. Velmi se mi líbí, že chozením k tabuli můžeme získavat body k zápočtu, je to podle mě velmi dobrý systém.

    Hlavní problém je podle mě náročnost jednotlivých příkladů. Diskrétní matematika nemá skoro žádné "typové" příklady (možná kromě izomorfismu grafů), takže příklady jsou většinou teoretické, a většinou se v nich musí něco dokazovat. To znamená, že obtížnost cvičení v průběhu semestru je velmi skokovitá, a často se stává, že se student celou dobu kouká na papír, protože ani s jediným příkladem prostě nedokáže hnout. Některé příklady jsou vážně jednoduché, jiné příklady jsou úplně odporné, a není to vůbec konzistentní.

    Náročnost příkladů vede k dalšímu problému. Chození k tabuli za body je super, ale kolem poloviny roku se vždy najdou 2-3 lidé, kterým ty příklady prostě *jdou*, a ti po zbytek semestru neúmyslně "vyžírají" body ostatním. Pokud by byly příklady konzistentě náročné, tak by to nebyl problém, protože by se každých pár hodin u tabule všichni prostřídali, ale většina studentů se prostě SEKNE, a nedokážou včas vyřešit jediný příklad předtím, než ho u tabule předvede jeden z premiantů. Ve výsledku mají někteří studenti dvakrát tolik bodů, než by potřebovali, zatímco jiní mají bodů velmi málo, a na hodinách panuje nezdravá, soutěživá, velmi stresující atmosféra, na které studenti aktivně nechtějí spolupracovat s ostatními.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Cvičenie prebiehalo formou samostatného počítania a prezentovania riešení pri tabuli. Uvítal by som, keby sa na začiatku cvičení zopakovali nejaké myšlienky, čo sa môžu hodiť, prípadne sa ukázali na nejakom jednoduchom príklade. Ďalším nedostatkom cvičenia bolo, že bolo hneď po prednáške na ktorej bolo prednesené učivo, čo sa malo na cvičení precvičiť. To u mnohých spôsobilo, že do cvičenia nestihli pochopiť prednáške a na cvičení nevedeli riešiť problémy.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Látka diskrétní matematiky je užitečná. Projít si v prvním semestru látku tolik navazující na SŠ učivo mi pomohlo přechod mezi SŠ a VŠ látkou zkompaktnit.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Často dovysvětlení nepochopených věcí z přednášky, což velmi oceňuji.
    Připomínka k předmětu, Diskrétní matematika [NMIN105, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Předmět mi přijde zábavný, užitečný a srozumitelný.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
    Za jeden semester prejde predmet dosť oblastí a náročných konceptov, no je to podané pochopiteľne a zjavne so zameraním skôr na pochopenie, než len odrecitovanie poučiek.
    Alberto Nicolardi, 15.02.2025, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Pro mně byla diskrétní matematika nejzajímavější předmět prvního semestru. Témata jsou prezentována téměř v příběhovém oblouku: ačkoli spolu na začátku zdánlivě nesouvisí, ke konci semestru se spojí tak, že si řeknete: „Aha, proto jsme se o tom učili.“ Navíc jsou prezentována tak, jako byste je objevovali sami. Vřele doporučuji
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Určitě je dobré, že se začíná tématy, jež jsou všem zaručeně známa již ze střední školy. Člověk se tím pádem hned ze začátku nezlekne a může si lépe zvyknout na výuku tohoto předmětu (a VŠ jako takovou).
    Magdaléna Kratochvílová, 05.02.2025, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Poměrně rychlé tempo přednášek ale velmi záživné a fascinující
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Celkově byly přednášky v pořádku, ale pro mě byly trochu chaotické, zvláště na začátku semestru, a tempo bylo poměrně vysoké. Měla jsem pocit, že některá témata nebyla pokryta tak důkladně, jak by mohla být, ale myslím, že to bylo způsobeno nedostatkem času na tento předmět. Velmi jsem ocenila, že byly přednášky nahrávány a bylo možné se k nim později vrátit, a také mě bavila praktická cvičení. Mám pocit, že příprava na písemky mi pomohla opravdu se připravit na zkoušky.
    Daniel Kučera, 03.02.2025, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Zajímavý předmět, dobře strukturováno po nedávné změně.
    Jakub Mošovský, 30.01.2025, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Pro mě zábavná teorie a zajímavé příklady.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Oceňuji, že se člověk zajímavým způsobem dotkne různých témat, která doplňují ostatní přednášky. Bohužel s tímto souvisí určitá absence jednotné linky předmětu, občas člověku unikají souvislosti mezi jednotlivými tématy. Jinak jde ale o hezký předmět, nejvíc mě zaujala teorie grafů, a na konci Ramseyovy věty byly hezkým exkurzem i do současných matematických problémů. Ve studiu mi dost pomohla kniha Kapitoly z diskrétní matematiky - bylo skvělé, že v Tróji i před začátkem zkouškového měli v knihovně dostatek výtisků.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2025, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Předmět mě velice bavil, protože jsme se věnovali zajímavým tématům a jejich řazení mi vyhovovalo. Probírali jsme látku do hloubky tak akorát – dostatečně na to, abychom ji dobře pochopili, ale zároveň jsme se neztráceli v nadbytečných detailech. Celkově byla náplň kurzu dobře vyvážená a velmi mě zaujal přístup k probíraným tématům.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Předmět se zabývá mnoha zajímavými tématy z různých oblastí matematiky, na která je nahlíženo spíše z pohledu selského rozumu než pohledem formální matematiky. Předmět je zajímavým protipólem dvou zbylých povinných předmětů prvního semestru, jelikož informuje o mnoha zajímavých oblastech matematiky, na které v ostatních předmětech není čas.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Ocenil bych větší koordinaci přednášek a cvičení. Třeba společná zadání cvik nebo domácích úkolů a zápočtových písemek.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2025, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
    Předmět mi přišel velice těžko chápatelný. Pro lidi, co viděli něco takového jako důkazy poprvé to opravdu bylo dost dlouho topení se v obsahu hodin. Chyběla tam věětší struktura, aby měli větší šanci chápat i ti, co nikdy nic podobného neviděli
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Letos se diskrétka značně překopávala, ale za mě určitě k lepšímu (vycházím ze svých zkušeností z letoška i informací od starších kamarádů). Je fajn, že se začíná opakování SŠ učiva, určitě je to pro všechny příjemnější, než kdyby rovnou začali pure matikou s definicema a vším :)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.01.2025, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Přednášky byly vedeny zajímavým způsobem, na můj vkus byla látka přednášena občas moc rychle, ale později z videozáznamů byla dobře pochopitelná. Předmět byl zaměřený spíše nad věcmi přemýšlet, než se pouze zpaměti učit teorii. Dobrý předmět na začátek studia.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Diskrétní matematika byla super, intuitivní a plná různých zajímavostí a hříček hned z několika rozdílných témat, plynule navazující na střední školu. Pro mě to byla vítaná změna a rozptýlení například od extrémně formální a suché analýzy.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Zajímavé přednášky, obohacující a zároveň dobře pochopitelné.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2025, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    V některých ohledech je přednáška až příliš v rychlém tempu. A během přednášky se někdy využije termín, který jsme nedefinovali a bere se jako automatický.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2025, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Předmět je zajímavý, ale nelíbí se mi, jak se nově přeuspořádala probíraná látka. Také bych ocenil nějaká skripta ze kterých by se dalo dobře učit.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Diskrétní matematika je za mě zajímavá oblast, bohužel byla přednášena skoro až odrazujícím způsobem
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Předmět mě vůbec nebavil, doporučuju si koupit Kapitoly z diskrétní matematiky, pak je to trošku srozumitelnější.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Osobně nejsem příliš fanoušek diskrétní matematiky, během přednášek jsem jí moc nerozuměl, ale když jsem se učil na zkoušky tak mě to trochu chytlo, takže celkově za 3. Předmět určitě může být zajímavý, ale asi to nebylo pro mě.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
    Predmet by mohol byť zaujímavý, no výklad bol od všetkých vyučujúcich chaotický a neusporiadaný. Ocenila by som pri teórii grafov kreslenie obrázkov, aj keď len názorne. Prepojenie prednášky a cvičenia bolo takmer nulové, o prepojení so skúškovým testom nehovoriac.
    Lukáš Staník, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Předmět byl pro mě velice zajímavý, i když jeho tématika nebyla nijak extra složitá.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    To čím sa zaoberala diskrétna matematika ma vždycky bavilo a tak isto aj jednoduchosť predmetu. Žiaľ práve to, že sme ako študenti mali práve jednu prednášku týždenne som mal pocit, že sa jednalo o nedostatok čo viedlo k môjmu osobnému chaosu. Taktiež boli veľmi rozdielne dôkazy medzi literatúrou a prednáškou kde som nevedel čím sa riadiť.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    dal bych více grafů, méně rovinných grafů, a hlavně vyřadil odhady faktoriálů.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Obsah přednášky je bezesporu lepší než minulý rok. Probraná témata podle mě odpovídají náročnosti kurzu, a obskurnější témata (jako Ramseyovy věty, atd.), se kterými se po zbytek roku nikdy nesetkáme, jsme letos nechali stranou, což je za mě obrovské plus.

    Vadí mi, že letos nebyly přednášky nahrávány, a nahrávky přednášek z minulých let neodpovídaly obsahu těch letošních. Dále mi vadí, že na diskrétní matematiku nemáme žádná jednotná skripta, jako máme na Lineární Algebře, přednášky se většinou opírají o Kapitoly z Diskrétní Matematiky, což je fajn, ale pořád je v tom poněkud chaos.

    Zkouška je vzhledem ke kvalitnímu obsahu přednášky poměrně přívětivá, ale uvítal bych, kdybychom mohli odpovídat na více než 4 otázky. Zkouška je momentálně hlavně o štěstí, a pokud vám nesedne 1-2 otázky, tak máte problém.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Předmět je (jako asi všechny povinné předměty v 1. semestru) prostě úvod do dané tématiky/oboru matematiky. Z dané trojice je z nich asi nejjednodušší, pokud člověk neusne na vavřínech, zároveň je ale nejméně ucelený - takové ochutnávkové letem světem. Tohle dle mého není na škodu (také díky tomu, že za semestr ani nesežere tolik času), člověk má alespoň šanci si vyzkoušet, které oblasti ho baví, a které spíše ne.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2024, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
    Predmet je zaujímavý, ale prednášky boli prezentované miestami chaoticky.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Diskrétna matematika sama o sebe je sama o sebe super predmet s výbornými myšlienkami. Je mi až ľúto, že nie je v obore Obecná matematika zaradených viac semestrov tohto predmetu. Pri skúške však trochu chýbal zoznam pojmov, na ktoré sa môže skúška pýtať. Na stránke vyučujúceho bol len plán, čo sa plánuje prebrať na ktorej prednáške, avšak bez konkrétnych pojmov, ktoré treba ovládať.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.01.2024, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Látka diskrétní matematiky je užitečná. Projít si v prvním semestru látku tolik navazující na SŠ učivo mi pomohlo přechod mezi SŠ a VŠ látkou zkompaktnit.
     
    Univerzita Karlova | Informační systém UK