AnketaAnketa(verze: 649)
Aktuálně není povolen sběr dat
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Martin Balko, Ph.D. [32-KAM], Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Keď bol problém bol ochotný pomôcť a dalo sa dohodnúť. Možno by bolo dobré vysvetliť niektoré príklady do hĺbky nech vieme ďalej sami pracovať lepšie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Zápočtové písomky by sa mohli písať skôr nech majú žiaci šancu ísť na predtermíny. Tak isto systém domácich úloh ktoré sú do konca semestra a nie pravidelne podporuje študentov aby odkladali tento predment na neskor co vedie k nedostatocnemu pochopeniu prednasok.
Mgr. Martina Bekrová [32-KAM], Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 21.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Dobrý, procvičí se většina témat, celkem dobrý přednes, rozhodně doporučuji, ale slečna Bekrová by měla vylepšit ještě pár věcí. Cvičení probírá dost plošně jako na přednáškách, chtělo by tam zařadit více individuálního přístupu. Dále vypadá, jako by na studenty koukala "z patra", což je špatná vlastnost některých lidí co začínají učit. Domácí úkoly zadává většinou ústně, což zabere dost času, které by se mohlo věnovat příkladům, ale myslím, že kdyby to poslala e-mailem, tak ušetří dost času a navíc pokud někdo chybí, tak je to opět výhodnější. Někdy to poslala a to pak bylo fajn.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Ochota, schopnost naučit, a připravenost na hodiny. Super cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Zaujímavé cvičenia z ktorých som mal dobrý pocit a pochopil som tomu, čomu na prednáškach nie. Boli zaujímavo vedené a vytvoril som si tam aj aplikaciu niektorých problémov do reality. Cvičenia z DM boli pre mňa veľmi užitočné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Velmi dobrá komunikace.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Výborné cvičení. Po celou dobu semestru jsem byl v obraze co se dělá, kvůli úkolům, které byly zadávány. Každý úkol byl na následující hodině objasněn a pokud to stále někdo nechápal, tak nám to slečna Bekrová vysvětlila.
Toto cvičení se mi líbilo ze všech nejvíc, na které jsem chodil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Dobra cviciaca. Ocenujem system cviceni.
Mgr. Jan Bok [32-IUUK], Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Podle mě skvělý cvičící... v hodinách a úkolech se objevily dost různorodé typy úloh, osobně se mi obzvlášť líbilo, že součástí byly i eseje, zápočet nebylo podle mě nijak těžké získat, ale zase to nebylo že by pro to člověk nemusel nic udělat. Nemám co vytknout. :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Oceňujem hlavne to, ako učivo dokáže podať. Dokázal vždy zrozumiteľne popísať prečo sa niečo má riešiť tak alebo inak. Možno by som doporučil trochu viac ľahších príkladov prebrať v rámci celej triedy, nielen, aby študenti riešili všetko sami.
  • Ahoj, snažil jsem se ten poměr úloh, co dělám celé rovnou na tabuli držet trochu níže, protože mi přišlo, že vám nenechávám moc prostoru. Záleží taky dost na tématu a obtížnosti příkladů. Nicméně díky za připomínku. Honza
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Výborný cvičiaci, vedel na cvičeniach zaujať (teda aspoň mňa).
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Oceňuji Honzův vstřícný přístup. Je na něm vidět, že ho diskrétní matematika opravdu baví a že mu opravdu záleželo na tom, aby nás jeho cvičení obohatilo. Občas jsem však byl zmatený, jaké je zadání příkladu v hodině. Častokrát jej napsal heslovitě a když jsme v daných pojmech ještě nebyli úplně zběhlí, tak jsme vlastně nevěděli, co máme řešit. Také u příkladů na doma někdy nebylo úplně zřejmé, jaké je zadání.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Vyučování mi přišlo takové pomalé. Na rozmyšlení příkladů napsaných na tabuli bylo někdy až moc času. Ti, co věděli, jak se příklady počítají, je měli rozmyšlené rychle, a pak akorát čekali na ostatní, kteří nad tím stejně jen špatně přemýšleli. Podle mě by to chtělo prozrazovat řešení na tabuli dříve.
  • Ahoj, k pomálemu tempu se vyjádřilo více lidí. Není však problém, a i jsem k tomu nabádal, abyste si vždy řekli. Nicméně beru přípomínku a budu se snažit (už to tak v letním semestru dělám) udělat cviko dynamičtějši.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Na zkoušku mě připravil dobře.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Mohl by chodit včas, série úloh by mohl opravovat dříve než po měsíci, abych se mohl poučit z chyb, a nemusel by jen tak ztrácet části mých písemek. Ale asi má spoustu svojí práce, taky je na to opravování hald papírů sám.
  • Ahoj, tohle trošku nechápu. Nejsem si vědom, že bych se někdy zpozdil více než o minutku. Taktéž si nepamatuju, že by si kdo stěžoval na ztrátu písemky. Jetli chceš, napiš mi mail, každopádně obecně platí, že lepší je se ozvat hned jak se něco stane. Měj se.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Občas trochu nesystematický výklad. Diskrétní matematika v podání tohoto vyučujícího byla opravdu nebývale diskrétní.
  • Ahoj, máš pravdu. Tohle je ale tak trochu "vina" diskrétní matematiky a kombinatoriky samontně, která je někdy spíš než ucelenou teorií souborem problěmů. Na toto téma vřele doporučuji delší, ale skvělou esej "Two Cultures of Mathematics" od Gowerse.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Výborný pomer vysvetľovania učiva z prednášok (veľmi zrozumiteľne) a riešenia príkladov (najskôr individuálne, potom spoločne). Na zápočet pomerne mierne podmienky - body z domácich úloh a nepovinná písomka na prilepšenie.
    doc. RNDr. Jiří Fiala, Ph.D. [32-KAM], Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Cvicenia boli vzdy dobre pripravene, s mnozstvom prikladov, ktore sme si postupne vsetky presli, ci sme sa uz na riesenie snazili prist spolocne alebo nam bolo predvedene na tabulu vzdy bola snaha aby rieseniu porozumeli vsetci, co si velmi cenim.
  • Děkuji vám za pochvalný komentář. Jsem rád, že se vám cvičení líbilo.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Systém s domácími úkoly a pětiminutovkami na začátku cvičení mi vyhovoval, v písemce je vždy to, co se dělalo minulé cvičení, takže si to rychle zopakujete a nemáte takový stres, když se jedna nepovede.
  • Děkuji vám za komentář. Jsem rád, že vám formát cvičení vyhovoval.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Hodnocení bylo vždy férové. Líbilo se mi, jaké byly podmínky k zápočtu, jen mě mrzí, že jsem si nezapsala i jeho přednášky.
  • Děkuji vám za pochvalný komentář. Jsem rád, že se vám cvičení líbilo.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Na cvičeních je požadována aktivita studentů. To je dobře, hodně se toho stihne, pan profesor často i vysvětlí kus látky, nechá studenty tvořit i u tabule a následně zapíše formálně řešení. Na přednáškách povětšinou vše dobře vysvětlí. Občas mám dojem zaniknou poslední slova v jeho projevu, nepopsal bych to jako šepot. (nicméně i poslední slova jsou důležitá).
  • Pane Vočadlo, děkuji Vám za pochvalný komentář. Jsem rád, že se Vám cvičení i přednáška líbily. Zkusím si dát příště pozor, abych hlasitost udržel až do konce.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Naprosto skvělý vyučující. Vše dokáže vysvětlit jasně a lidsky. Opravdu skvělý minimálně pro studenty prvního ročníku.
  • Děkuji vám za pochvalný komentář. Jsem rád, že se vám cvičení líbilo.
    doc. RNDr. Jiří Fiala, Ph.D. [32-KAM], Diskrétní matematika [NMIN105, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Pismo byvalo obcas trosku necitatelne ale po opytani nebol nikdy problem a vzdy nam bolo precitane co bolo napisane na tabuli.
  • Děkuji za připomínku. Pokusím se na písmo více dbát.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Snad před každou přednáškou byl doc. Fiala přítomen a doplňoval/odpovídal na dotazy studentů. Občas má nečitelné písmo, ale vysvětlí, co je třeba. Bonusová zkoušková písemka je fajn možnost předtermínu, ale přijít na normální termín je možná lehčí (písemka je poměrně náročná a je na ni málo času).
  • Děkuji za pochvalné i kritické připomínky. Pokusím se na písmo více dbát. Souhlasím s vámi, že bonusová písemka je do jisté míry náročnější než zkouška. Tato písemka je ovšem bonus, který nijak neomezoval se nechat vyzkoušet ústně.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Dává důraz na důležité aspekty přednášeného předmětu a dokáže je nadstandartně vysvětlit.
  • Děkuji vám za pochvalný komentář.
    Bc. Martin Hora [32-IUUK], Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Dochvilný, milý, vždy ochotný vyjít vstříct. Byl problém s výkladem na přednášce, něco jste nepochopili? Nevadí stačí se zeptat, bude-li čas vysvětlí třeba třikrát. V řadě. Na jednotlivá cvičení připraven, dokonce poskytuje extra úlohy pakliže cvičení odpadají.
    Nemám, co vytknout.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Martin je neskutečně nadaný a jeho civčení mají velice příjmený formát. Mnoho věcí jsem pochopil a zvládl až na cvičeních s ním a ať už jsem měl jakékoliv nejsanosti, byly mi vždy na cvičení osvětleny.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Vstřícný. Líbí se mi systém bodů za aktivitu. Ocenil bych kdyby cvičící mluvil trochu víc nahlas a pomaleji, občas jsem mu stěží rozumněl.
    doc. RNDr. Vít Jelínek, Ph.D. [32-IUUK], Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Cvičiaci bol vždy dobre pripravený na hodinu, jeho výklad bol systematický a vždy, keď sme potrebovali, nám osvetlil časti z prednášky, ktoré sme nepochopili. Určite odporúčam zapísať si docentove cvičenie.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Skvělý cvičící. V hodině projde příklady související s předcházející přednáškou od lehkých po těžší. Zodpoví otázky studentů a případně dovysvětlí nejasnosti z přednášky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Diskrétní matematika nebyl předmět, který mě zajímal či bavil. Pan docent ho ovšem učinil snesitelným.
    Cvičení pana docenta mi vcelku vyhovovala. Spousta času na řešení příkladů na tabuli, poté vysvětlení postupu. Domácí úkoly byly, v porovnání s ostatními, vcelku obtížné ale daly mi asi nejvíce. Jakoukoliv nejasnost z přednášky či cvičení rád objasnil. Na konci semestru nám vyšel vstříc a strávil s námi nemálo času konzultací.
    Dvě přednášky při kterých zaskakoval byly ty nejlepší přednášky celého předmětu.
    Oceňuji férovost při zápočtu a obdivuji schopnost pana docenta vše vymýšlet z hlavy. Pan docent byl vždy příjemný a je poznat, že je ve svém oboru vskutku odborník.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Každé cvičení začalo dotazem, zda je potřeba dovysvětlit něco z přednášky. Navíc pan docent Jelínek vysvětluje opravdu moc dobře a ochotně. Možnost konzultace byla po domluvě v podstatě kdykoli.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Náš cvičící docent Jelínek byl asi celkově můj nejlepší cvičící, je hodný, spravedlivý, jeho nároky na zápočet sou přiměřené, vybízí studenty k aktivitě u tabule, nutí je přemýšlet nad nejrůznějšími problémy a je ochotný vždy pomoci. Když jsme něco nechápali z přednášky, pokaždé nám danou látku vysvětlil. Z velké části mu vděčím za to, že jsem předmět udělal.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Ocenuji, ze cvivici nas nechal bez jakekoliv poznamky predvadet dukaz nepravdiveho tvrzeni a upozornil az na chybu v dukazu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Jedinou nevýhodu vidím v tom, že pokud mají studenti sami vymýšlet řešení na položenou otázku, tak pan docent nechává až příliš mnoho času, který potom může ke konci hodiny chybět. Z pana docenta jinak srší znalosti, touha je předat a naprostá ochota cokoliv dovysvětlit během cvičení nebo i na konzultaci. Na začátku hodiny se vždy zeptá jestli je všem jasné všechno z přednášky a pokud ne tak všechno srozumitelně a jednoduše vysvětlí. Pokud má student zájem, donutí ho přemýšlet o daném tématu. Na cvičení z DM vřele doporujučuji!
    RNDr. Pavel Klavík, Ph.D. [32-IUUK], Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Přišlo mi, že jsem příliš málo probíraly diskrétní matematiku na úkor lineární algebry a různých filozofických debat na téma výuka a učení (tyto debaty považuji zpětně za poměrně užitečné, ale přesto mi přijde, že zabíraly příliš času).
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Oceňuji prokládání výkladu filozofií matematiky a vzdělávání a lineární algebrou, ale myslím si, že by se přece jenom měla výuka více soustředit na diskrétku.
    Mgr. Peter Korcsok [32-IUUK], Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Výborný cvičící. Na hodiny je dobře připraven a snaží se přimět studenty přemýšlet. Nevýhodou jsou přísnější podmínky pro získání zápočtu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Dobrý cvičící v tom, že testy lze nahradit domácími úkoly, jinak mi ale toto cvičení moc nedalo....
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    U vyučujícího mám problém s pochopením jednotlivých řešení, na druhou stranu je velmi vstřícný a v pohodě. Zároveň je ale docela přísný, strhává body za drobnosti. Rozhodně cvičení s ním není jednoduché.
    prof. RNDr. Martin Loebl, CSc. [32-KAM], Diskrétní matematika [NMIN105, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Přednášející diskrétní matematice bezesporu rozumí opravdu do hloubky, někdy to ale v jeho případě bývá i mírnou komplikací, jelikož už mu mnoho věcí přijde zcela zřejmých, přestože je student vidí na tabuli poprvé v životě. Pamatuji si na první přednášku, která pro mě skutečně byla šokem, neboť jsem z definice relace (coby podmnožiny kartézského součinu) nerozuměl téměř ničemu. Rozuměl jsem všem slovům této věty, neměl jsem ale nejmenší představu, co tato věta znamená jako celek, a tedy co to vlastně relace je. Dnes už mi to přijde jasné, ale všeobecně ve výuce chyběly konkrétní příklady. Ty se sice na tabuli také objevovaly, většinou mi ale přišlo, že je vyučující uváděl v případech, kde nebyly potřeba (neboť představa byla triviální) a naopak v případech, jejichž pochopení bylo obtížné (nebo stěžejní pro další část výuky, jako třeba relace), příklady neuvedl a sám daný případ považoval za triviální.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Přednášky pana profesora Loebla bych popsal jako řízený chaos. Profesor probírané látce rozumí do značné hloubky, což vede k obligátním obratům "to je zřejmé", "a teď už je to naprosto jasné" a "nyní je vidět". Několikrát se stalo, že "zřejmé" důkazy odolávaly pochopení i několik hodin studia. Dále je velmi vhodné nejen "tupě opisovat tabuli", ale také k obrázkům, náčrtkům a důkazům dopisovat slovní komentáře, neboť jsou esenciální pro pochopení při učení se na zkoušku. Kromě výše zmíněného nemám vůči profesoru Loeblovi žádné větší výhrady - jeho přednes je naprosto v pořádku (nejedná se o "uspavače hadů"), má svůj osobitý smysl pro humor a čas od času nadhodí nějaký otevřený problém na zamyšlení.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Profesor Loebl je jistě člověk s obrovskými znalostmi. Nicméně podle mě to není vhodný vyučující pro studenty prvního ročníku. Z přednášek jsem si odnášela často jen nepochopené a zmatené poznámky. Spousta důkazů mi přišla jen "odmávána", tedy pan profesor nakreslil a ústně popsal obrázek. Když už jsem náhodou důkaz pochopila, bylo těžké si ho poznamenat tak, abych i za týden pochopila, jak to fungovalo. A než jsem si to zapsala, nestihla jsem další část výkladu...
    Naopak oceňuju ochotu odpovídat na otázky nebo třeba krátká opakování naposledy probírané látky, na kterou se bude navazovat.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Prednášky pána Loebla sú mierne chaotické. Niet pochýb, že on sám rozumie tomu, čo hovorí, no nám ostatným zostáva iba sledovať pri jeho výklade kapitoly a dúfať, že sa chytíme.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Ve srovnání s přednáškami doc. Jelínka byl výklad velmi nesrozumitelný.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Dukazy bylo nekdy obtizne sledovat protoze nektere dulezite kroky nebyly napsany na tabuli. Nektere pojmy byly zprvu definovany velmi nejasne (cesta sled a tah).
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Pan profesor je velmi inteligentní a je vidět, že danému tématu rozumí možná až moc dobře. Ze začátku bylo poměrně obtížné držet tempo přednášek a většinu věcí jsem musel pochopit až sám doma. Pan profesor také někdy mluvil příliš potichu, což je v M1 docela problém. Výklad mi také znepřijemňovalo někdy trochu nečitelné písmo. Celkově ale pan profesora Loebla hodnotím pozitivně, protože je velmi ochotný - v průběhu semestru se nás často ptal, zda nám vyhovují cvičící a nabízel nám konzultace. Myslím, že by pro příště stálo za zvážení pomalejší rozjezd a trochu zčitelnit písmo. Jinak mě diskrétní matematika bavila, myslím, že má spoustu využití i v praktickém životě.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Pokud je člověk fandou do existenciálního humoru, a rád se zasměje nad marností života, jsou přednášky s Profesorem Loeblem skvělým zážitkem.
    Je velice jasné, že Profesor Loebl se ve svém oboru vyzná, a možná až trochu moc na běžné smrtelníky, takže věci které mu přijdou zcela zřejmé by si zasloužily trochu více pozornosti.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Přednášky byly celkem zmatené. Na druhou stranu je vyučující velice hodný a ochotný.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Student nic netušící o tématu, které pan prof. Loebl přednáší odejde z přednášky většinou zmaten. Na přednášce se často přeskočí od jedné věci k druhé, tak rychle, že je složité udržet nit důkazu. Určitě by bylo dobré, kdyby se studenti při přednáškách pana profesora více ptali na to co je nejasné, protože tím by přednáška mohla být mnohem srozumitelnější. Jinak pan profesor má skvělý přístup ke studentům a náročnost zkoušky odpovídá důležitosti předmětu, tedy není zbytečně náročná.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Přednášky v průběhu semestru jsou poměrně dost chaotické a pro studenty neuchopitelné. Díky cvičícímu, který nám vše znovu vysvětlil, se poznámky z přednášky staly přínosnými. Přednášející je však velmi ochotný odpovídat na dotazy v průběhu přednášky a u zkoušky nedělá příťeže.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    často byla přednáška zmatená
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Prednášky boli veľmi náročne na porozumenie, ale ak sa to poslucháčovi podarilo, spoznal krásu diskrétnej matematiky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Štýl prednášky dosť chaotický, ťažko pochopiteľný.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Výklad pana profesora byl chvilkami dosti zavádějící, ale to bylo také zapříčiněno obtížností předmětu. Zase byl vždy ochotný odpovědět na otázku a i případně pomoci mimo přednášky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Pan profesor jistě probírané látce bezchybně rozumí, ale jeho schopnost vědomosti předávat bohužel pokulhává.
    Většina posluchačů tohoto předmětu se s diskrétní matematikou nikdy předtím nesetkala. Pan profesor ovšem přednáší způsobem, kterým bych čekal, že se přednáší pokročilým studentům. Chybí příklady, důkazy jsou často pouze naznačeny, a ne rigorózně sepsány tak, jak bychom se je měli učit v prvním ročníku psát. Zápis na tabuli ve vcelku chaotický. Nebýt přednášek profesora Nešetřila na internetu a Kapitol z diskrétní matematiky, o svém úspěchu u zkoušky bych si nebyl vůbec jistý.
    Oceňuji férovost pana profesora během zkoušky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Pan profesor má velmi specifickou formu výkladu, mně osobně moc nevyhovovala, často se ztrácel ve svých poznámkách, látka byla někdy vykládána na přeskáčku, jeho písmo je také velmi nečitelné a mohl by se také více soustředit na vysvětlení daných pojmů, uvádět příklady, často jsem vůbec nevěděl, o čem právě mluví.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Človek musí pochopiť spôsob prednášajúceho, a potom sa to dá.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Co jsem slyšel od ostatních studentů, kteří chodili k doc. Fialovi, tak přednášky profesora Loebla byly o něco obtížnější. Některé věci se tu probírali navíc, u některých vět byl důkaz přenechán studentům. Pokud však člověk nemá problémy s pochopením látky nebo se s ní dokonce už někdy setkal, pak se tady nejspíš naučí o něco víc.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Ocenil bych, kdyby vyučující uváděl jednoduché přiklady po zavedení nových pojmů či definic. Pomohlo by to lépe pochopit vykládanou látku.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Na prof. Loeblovi je vidět, jak moc se v problematice vyzná. To mu ale nejspíš brání v tom předat studentům požadované znalosti. Častokrát se opravuje, napíše věc na tabuli, potom ji rukou smaže a napíše tam něco jiného. V kombinaci s jeho ne-úplně úhledným písmem to není příjemné. Byl jsem na všech přednáškách a v sešitě měl napsané všechno co bylo na tabuli, ale i tak jsem měl při učení na zkoušku hodně obtíží pochopit co to má znamenat a hojně jsem využíval ostatní zdroje. Hlavně Kapitoly z DM, záznam přednášek z DM prof. Nešetřila a přípravy na přednášky doc. Fialy. Prof. Loebl je ale velmi ochotný cokoliv dovysvětlit a několikrát během semestru nabízel konzultace nebo změnu nevyhovujícího cvičícího. Navíc zkoušky hodnotí poměrně mírně.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    pan prof. Loebl mluví zmateně, z jeho výkladu, ani z nečitelných zapisů na tabuli jsem se nedokázal v předmětu zorientovat, naopak mě ještě víc mátl.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 21.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Parádní přístup ke studentům, pěkný přednášky, někdy i zábavný, ale upřímně jsem byl z hodin trochu zmatený, chtělo by to zpracovat na lepší struktuře a jasnějším vyjadřování. Chvílemi jsem fakt nevěděl o čem je řeč a podle obličejů spolužáků nás byla většina. Taky mi tam chybělo více počítání - příkladů. Jinak na přednáškách dost oceňuji dokazování vět a i mnemotechnické pomůcky na zapamatování látky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Prědnášející dobře definuje pojmy, ale né vždy pochopitelně vysvětluje matematické věty.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Pomerne časté prepisovanie sa pri tabuli a mohol by byť výklad viac utriedený.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Větší písmo.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Pana profesora obdivuji, nicméně přednášení není úplně srozumitelné.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Prednáškam som takmer vobec nerozumel. myslím že na priblíženie učiva by sa viac mohli určité problémypredstavovať na praktických príkladoch pre lepšiu predstavu a pochopenie učiva.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Profesor Loebl mi prišiel strašne chaotický, často som sa uprostred dôkazu stratil, pretože robil tri veci naraz a aj napriek tomu, že sa ich snažil vysvetliť, veľa ľudí mu nerozumelo.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Zmatenějšího přednášejícího svět neviděl. Co dodat...?
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Niekedy sa mýlil aj častejšie ako trikrát za prednášku.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Dala by sa zlepsit technika podavania dokazov. Prednasajuci by mohol trochu zlepsit system prednasania a organizaciu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Ne moc zajímavé podání, je dobré mít při přednášce po ruce Kapitoly z diskrétní matematiky, je lepší chodit na přednášky pana profesora Nešetřila.
    Mgr. Lukáš Mach [32-IUUK], Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Hodiny probíhaly tou formou, že byly vysvětleny některé úlohy z domácího úkolu, a poté každý samostatně pracoval na úlohách nově zadaných. Této fázi se v hodině věnovalo příliš mnoho času, což bylo nesmyslné, protože ti, kteří měli vůbec šanci s úlohami uspět, je měli hotové během pár minut. Na konci se pan Mach vždy snažil rychle úlohy vysvětlit, ale už mu na to nezbývalo mnoho času, takže to obvykle vůbec nestihl. Způsob výuky mi nevyhovoval, ale po lidské stránce je pan Mach vstřícný a hodný člověk :D
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Super komunikace, ptal se, na to, co nevime a moc hezky vysvetloval latku.
    Mgr. Martin Mareš, Ph.D. [32-KAM], Úvod do řešení problémů kombinatorických, mat. i jiných (IPS) I [NDMI050, seminář]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Spolu s docentem Šámalem skvělé vedení tohoto předmětu. Otevřený přístup a podnětné úlohy.
    Mgr. Martin Mareš, Ph.D. [32-KAM], Úvod do řešení problémů kombinatorických, mat. i jiných (IPS) II [NDMI051, seminář]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.05.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Výborný přístup a neuvěřitelná zásoba informací. Krásně vymyšlené úlohy a žádný problém. Přednáší složité věci tak jednoduchým způsobem, až se tají dech.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.09.2015, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Pěkný předmět, kde kromě namáhání mozkových závitů, vysvětlování/obhajování svého řešení před ostatními a pití čaje nahlédnete do různých zajímavých oblastí matematiky a informatiky.
    Mgr. Martin Mareš, Ph.D. [32-KAM], Diskrétní matematika [NMIN105, přednáška]
    Ľuboš Krnáč, 19.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Super prednášky veľmi ma bavili, len tak ďalej.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Nie nadarmo je pán Mareš českou kapacitou na grafy. Rozumel som každej prednáške a o grafoch som sa veľa naučil.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Opravdu skvělý přednášející. Dokázal matematiku vyprávět skoro jako pohádku, která byla napínavá a kde snad každý krok k vyřešení problému byl jasný a srozumitelný. Určitě doporučuji zapsat si jakýkoliv předmět s Martinem Marešem.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Grafy v podání tohoto profesora, asi to nejlepší co jsem kdy slyšela :)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Líbí se mi jeho styl výuky. Je zapálen do svého předmětu a umí to opravdu dobře podat a vysvětlit studentům.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Umí dobře vysvětlit, výklad je přehledný
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Dobrý přednášející
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Výborně přednáší a vysvětluje. Až při jeho přednáškách mi přestala diskrétní matematika připadat jak obrovský chaos. Nemám co vytknout.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Hrajeme si s grafy :) přednášky odlehčené a zábavné, látka vysvětlena dobře a zapamatovatelně. Daly se psát přehledné zápisky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    velice příjemný a vtipný.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 24.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Pan Mareš je vynikajícím řečníkem, který dokáže látku vysvětlit pochopitelně a zároveň tomu rozumí. Jeho hodiny patřily k těm lepším.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Je to dobrej frajer, umí vysvětlovat tak, že to zvládnu pochopit, někdy i napoprvé. Má vždycky dobrou náladu
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    +1
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    I přes to, že diskrétka nebyla mým oblíbeným předmětem tak musím konstatovat, že pan doktor Mareš byl nejlepším kantorem, kterého jsme v zimním semestru v prváku měli. Jeho (místy až pohádkový) výklad byl geniální a velmi srozumitelný. Škoda, že pan doktor Mareš neučí analýzu, to by to šlo jedna báseň. :-)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Dobre a polopatististicky vysvetlená látka, veľmi svojským a zaujímavým spôsobom. Príjemné vystupovanie. :)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Dokonale srozumitelné přednášení optimální rychlostí.
    Bc. Ondřej Mička [32-KTIML], Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Skvělý cvičící! Na jeho cvičení jsem se vždycky moc těšila. Uměl vysvětlit jasně, jednoduše a zábavně to, co mi na přednášce připadalo jako nerozluštitelný rébus. Byl ochotný zopakovat cokoliv, kolikrát bylo třeba. A to i v případě, že jsme se už potřetí ptali na něco celkem triviálního... Navíc z něj vyzařuje tolik pozitivní energie, že bylo snadné mu věnovat pozornost i pozdě večer (cvičení bylo od 17:20). Prostě úžasné cvičení.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Oceňuji, že po počátečních očekáváních, kdy cvičící předpokládal, že umíme věci z přednášky, toto pominulo a Ondra nám všechny potřebné definice a věty vysvětlil. Navazovat na chaotickou přednášku jistě nebylo lehké. Před zápočtovými testy byla možnost konzultací. Systém úkolů donutí studenty se alespoň trochu diskrétce věnovat již v průběhu semestru. Díky Ondrově nasazení se dá diskrétka zvládnout.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Som rád, že sa nešlo podľa prednášky.
    Mgr. Matej Moravčík [32-KAM], Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    U cvičícího oceňuji zlepšení v kvalitě vysvětlování během semestru.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    nesrozumitelná vyjádření myšlenek - tím pak i nefungující komunikace se třídou, bez návaznosti na přednášky, často nebylo jasné, proč má výsledek fungovat či navrhovaná řešení nefungovat
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Minimálna pripravenosť, nejasná formulácia zadaní a preberaná látka sa precvičovala veľmi slabo...
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Cvičící působí dost zmateně. Látku vysvětlí, nicméně né vždy úplně srozumitelně.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Väčšinou nevysvetlená látka(alebo nedostačujúc), často sa mýlil alebo strácal.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Oceňujem nízke požiadavky na udelenie zápočtu, ktoré sú pre úspešné zvládnutie skúšky naozaj postačujúce(na rozdiel od niektorých iných vyučujúcich, kde sú nároky vzhľadom na nenáročnosť záverečnej skúšky až prehnane vysoké). Vyučujúci je však niekedy nesvoj a nie každá preberaná látka je úplne zrozumiteľne vysvetlená.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Vyučujúci sa predmetu a jeho výučbe vôbec nevenoval. Na začiatku semestru nám sľúbil domáce úlohy asi za 60 bodov a dva testy. Úlohy sme mali "až" dve za 12 bodov a jeden zápočtový test. Hodiny nemal pripravené takže sa niekoľkokrát stalo, že nevedel čo má robiť, prípadne nás pustil o 20 minút skôr. Toto je možno aj vinou prednášajúceho Loebla (ale to neviem) keďže vyzeralo, že náš cvičiaci mal nedostatok alebo nepravdivé informácie o tom čo sa na prednáške preberalo.
    Bc. Viktor Němeček [32-KAM], Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Ze začátku jsem měl na cvičeních problém, že jsem si nepamatoval co se dělalo na přednášce a tak jsem měl na cvičeních problém se chytnout. Postupně si toho ale Viki všimnul a začal nám dávat i "taháky" kde byly vypsané definice a někdy i věty. (možná by bylo přínosné, kdybychom alespoň ze začátku řešili úlohy společně, abychom viděli jak se například správně dokazuje, atd..) Což mi strašně pomohlo a bylo pro mě mnohem snažší řešit úlohy. Takže i přes můj počáteční odpor k DM se mi tento předmět nakonec oblíbil. Také se mi líbilo, že nás cvičíci obcházel a když jsme nevěděli, tak nás postrčil správným směrem.
    prof. RNDr. Jaroslav Nešetřil, DrSc. [32-IUUK], Vybrané kapitoly z kombinatoriky II [NDMI056, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2016, 2. Ročník, Informatika, navazující magisterské
    Přednášeno s nadšením a důkladnou znalostí problematiky.
    prof. RNDr. Jaroslav Nešetřil, DrSc. [32-IUUK], Diskrétní matematika [NMIN105, přednáška]
    Ľuboš Krnáč, 19.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Je naozaj dobrý v tom, čo robí. Prednášky boli super
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Profesor Nešetřil bol na každú prednášku skvele pripravený a vždy odprednášal maximum informácií, ktoré boli vždy osožné.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Velmi sympatický, má skvělý přehled a stále dobrou náladu. Někdy trochu roztržitý, takže jsem v hodinách některé věci nepochopil nebo jsem ztratil nit. Nicméně díky jeho skvěle napsaným skriptům (Kapitoly z diskrétní matematiky) jsem z diskrétní matematikou neměl větší problémy a bavila mě.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Pan profesor Nesetril, je velmi zabavny a urcite proto je jeho knizka tak zabavna, ale na prednaskach to bohuzel obcas usti ve zmatenost.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Přednášky mi přišly trochu zmatené, ale když si přečtete Kapitoly z diskrétní matematiky od tohoto profesora, tak i Kombinatorika Vás bude bavit.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Přednášky s ním jsou velmi zábavné a zajímavé, bohužel někdy trochu nepřehledné.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Skvěle přednášky, u zkoušky mírné hodnocení :)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Přijde mi hloupé, takhle hodnotit přednášejícího. Vystupování před tabulí dobré, bylo snadné udržet pozornost, nebylo kde se ztratit, protože všechno bylo vysvětleno srozumitelně i pro ospalého studenta.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    velice příjemný a vtipný.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 24.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Pak profesor je uznávaný profesionál ve svém oboru, nicméně jeho výuka je pro mě velmi náročná na pozornost a pochopení. Raději si v klidu přečtu jeho knihu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Skvělý odborník, jenom mluví někdy dost nesrozumitelně a složitě, možná nebyl úplně dobrý nápad, že učí prváky...ale chápu, že nechápe, že nechápeme učivo :D
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Pan profesor Nešetřil byl velmi vstřícný a výklad byl místy srozumitelný, místy nikoli. Vím, že je zkušený pedagog, ale začátek se šatnářkou se mi nezdál moc ideální.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Veľmi dobre vysvetlené učivo, miestami však trochu nezrozumiteľný(tichý?) prejav. Príjemné vystupovanie. :)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Vtip a obsah hodnotím velmi pozitivně, ale na druhou stranu vyjadřování je poněkud horší
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Geniální přednášející. Příliš geniální na průměrného žáka prvního ročníku.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.12.2014, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    V průběhu semestru došlo k výměně přednášejících. profesor Nešetřil vykládal velmi zajímavě, ale jeho přednášky byly někdy velmi zvláštěn uspořádané, často se pojem definoval až poté, co jsme na něj narazili. Oproti tomu výklad pana Mareše je uspořádaný pochopitelněji.
    Mgr. Michael Skotnica [32-KAM], Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    S vedením cvičení vyučující ještě zřejmě neměl zkušenosti, úkolu se zhostil ale opravdu zodpovědně, a naučil nás všemu, čemu jsme z přednášky neporozuměli, čehož bylo opravdu dost. Byl velmi ochotný a nápomocný. Velmi dobře se popasoval i s tím, že k němu na cvičení chodili i studenti z druhé paralelky, k nimž jsem patřil. Rozdílné tempo dvou přednášejících dokázal velmi dobře stíhat. Nešetřil rozdanými body za aktivitu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Velice snaživý a ochotný cvičící. Pokud se na něco zeptáte (ať osobně nebo mailem), snaží se vždy co nejvíce pomoct
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Pro Mgr. Michaela Skotnicu to bylo první cvičení, proto bylo místy chaotické, ale odpovídal na všechny dotazy, byl ochoten ke konzultacím a co se nestihlo v hodině, ještě doposlal emailem. Byly průběžné testy a úkoly každé 2 týdny, což hodnotím kladně, protože se student připravuje průběžně a když sem tam chybí, tak to nevadí. Hodně hodnotí i účast u tabule.
    doc. Mgr. Robert Šámal, Ph.D. [32-IUUK], Úvod do řešení problémů kombinatorických, mat. i jiných (IPS) I [NDMI050, seminář]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Spolu s Martinem Marešem skvělé vedení tohoto předmětu. Otevřený přístup a podnětné úlohy.
    doc. Mgr. Robert Šámal, Ph.D. [32-IUUK], Úvod do řešení problémů kombinatorických, mat. i jiných (IPS) II [NDMI051, seminář]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.05.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Naprosto kamarádský přístup ke studentům, což velice obdivuji. Stejně tak i chválím za vymýšlení nápadů + jisté chytáky v řešení.
    Mgr. Peter Zeman [32-KAM], Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Tykání je fajn. Povídal nám k tématu hodně věcí, občas mi přišlo, že i víc, než bylo řečeno na příslušné přednášce (tj. občas z minulého týdne, občas z rána, občas z příštího týdne). A skoro vždy jsem látku pochopila.
    Připomínka k předmětu, Úvod do řešení problémů kombinatorických, mat. i jiných (IPS) I [NDMI050, seminář]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Fajn seminář, ale myslím, že předmět nevyužil plně svého potenciálu. Chodili tam přeci jen talentovaní studenti, ochotni tomu věnovat celý večer. V naší skupině jsme většinou buď řešené problémy už znali, nebo byly naopak moc složité.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělá atmosféra při řešení zajímavých úloh (matematických, logických, algoritmických). Řešení probíhá ve volně utvořených skupinkách. Doporučuji
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Velice vlídný předmět pro milovníky matematických problémů, čaje či nočních procházek Prahou.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělý předměť, doporučuji všem. O zápočet se nebojte.
    Připomínka k předmětu, Úvod do řešení problémů kombinatorických, mat. i jiných (IPS) II [NDMI051, seminář]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Prostě IPS. Odpočinkový čas strávený na půdě matfyzu s matfyzáky o matematice a informatice.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Občas představí zajímavé problémy, důkazy a způsoby řešeni.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Zajímavý nápad a forma předmětu, ale obsahově by se dal určitě pojmout lépe.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.07.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Pokud vás bavilo IPS I, určitě se zapište. I v letním semestru se najde čas na procházku noční Prahou :) .
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.05.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Perfektní předmět na kterém se snad ani nedá nudit. Vždy se probírá něco zajímavého nad čím se musí dostatečně dlouho přemýšlet a pak je řešení "triviální".
    Připomínka k předmětu, Vybrané kapitoly z kombinatoriky II [NDMI056, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2016, 2. Ročník, Informatika, navazující magisterské
    Ucelené probrání jedné kapitoly, dobře navazující včetně historických souvislostí. Náročné, ale dobře vysvětlené.
    Připomínka k předmětu, Diskrétní matematika [NMIN105, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Na cvičeních byly probírány velmi dobře zvolené úlohy, které se ke zkoušce skutečně hodily. Obtížnost domácích úkolů byla přiměřená zátěži, která je na studenta prvního semestru všeobecně naložena. Získat zápočet se zprvu zdá být takřka nemožné (zisk 100 bodů ze 150 možných), nakonec to ale jde zvládnout. Přínosem by jistě bylo, kdyby po odevzdání domácích úkolů bylo zveřejněno i jejich vzorové řešení, jinak cvičení (na rozdíl od přednášek) nelze nic vytknout.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Na cvičení se objevilo mnoho typů příkladů pokrývající tématiku kombinatoriky, teorie množin a grafů. Mnohé z nich byly velice zajímavé a zdaleka ne všechny příklady byly triviální. Domácí úkoly často vyžadovaly delší zamyšlení. Cvičení obsahově doplňovalo přednášku, ale nebylo příliš synchronizované - nejednou se na cvičení nejdříve probrala část teorie, která byla nutná pro vyřešení zadaných příkladů.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Dle očekávání navazuje na přednášky z Diskrétní matematiky. Několikero důkazů a příkladů Vás zde nemine. Provázanost s přednáškami byla velmi slušná a to i přesto, že v jednu chvíli jsme cvičení měli 2 hodiny napřed.
    Z prvního semestru pravděpodobně nejzajímavější předmět a jeden z těch náročnějších.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Cvičení mi přišla skvělá! I když byla až do 18:50, vždycky jsem se na ně moc těšila. Diskrétní matematika mě moc zaujala a to bylo hlavně zásluhou cvičení, na kterých byla nepochopená látka jasně, vtipně a poutavě vysvětlena. Bohužel nám ale některá cvičení odpadla (imatrikulace, sportovní den) a vysvětlování zabíralo dost času (většina lidí nepochopila většinu přednášek profesora Loebla), takže zase nebyl čas na tolik příkladů a ani jsme neprocvičili všechnu látku, co bych chtěla. Rozhodně bych ocenila ještě jedno cvičení týdně navíc.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Ide sa rychlym tempom ale definicie a pojmy su vzdy velmi jasne a dobre vysvetlene.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Líbilo by se mi, kdyby byla jednotlivá cvičení více sjednocená. Aby měli všichni stejné úkoly a tedy i podmínky získání zápočtu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Cvičení byla skvělá. Výborně upevnila probíranou látku z přednášky a rozšířila o řešení těžších problémů.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    K zápočtu se člověk musel propracovat celým semestrem v nelehkých příkladech, ale zato vedli k pochopení nutnému pro zkoušku.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Cvičení mi velice pomohlo s pochopením tématu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Cvičení ne vždy navazovala na přednášku, ovšem to nebylo příliš na škodu. Systém udělení zápočtu po zisku bodů z úkolů, písemek apod. se mi zdá spravedlivý.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Když budete při přednášce mimo, tak se neděste, když to před zkouškou budete číst znovu, tak to bude dávat smysl. Pan profesor Loebl je hrozně milý a ochotný, sice píše trochu neúhledně, ale nakonec se to dá přečíst.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Ocenuji stupnujici se obtiznost prikladu zadavanych na cviceni.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Všechno dobrý.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Pán Skotnica pôsobí trochu roztržitým dojmom, ale je veľmi ochotný konzultovať, každé učivo dobre vysvetlí a precvičí ho so študentami. Veľmi sa snaží, aby študenti téme porozumeli, avšak to spôsobuje, že sa mešká s učivom.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Na tomto cvičení jsme probírli velmi zajímavé přilady.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    příklady k přednáškám byly přínosné
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Je to odlišný predmet ako algebra alebo analýza. Spočiatku moje sympatie k predmetu boli na bode mrazu, ale na konci semestru sa ukázalo, že ho mám asi najradšej.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Niekedy mi príklady na hodinách či za úlohu prišli na našu úroveň príliš ťažké. V našej skupine malo dosť ľudí problém so získavaním zápočtu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Ještě, že jsme to cvičení měli, jinak bych z toho předmětu nic neměla.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Cvičení jako takové mi nevadilo, příklady byly v pořádku, nicméně dost lehké. Těžké se moc netrénovaly.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Na mě moc nesouvislý předmět.. Těžko jsem nacházel spojitosti mezi přednáškami a cvičeními.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Prijemny predmet.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Hodně mě to bavilo, občas cvičení dokonce předběhly přednášku, co se látky týče. Líbilo se mi, jak byly hodiny interaktivní, a celosemestrální zápočtový domácí úkol je jednak pohodlný, jednak jsem se na něm hodně věcí naučila (hlavně do Lineární algebry ;) ). Atmosféra na cvičeních pohodová.
    Připomínka k předmětu, Diskrétní matematika [NMIN105, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Diskrétní matematika je krásná, o tom člověka tento semestrální kurz jistě přesvědčí. Bohužel mě o tom nepřesvědčil přednášející, ale samostatné studium Kapitol z diskrétní matematiky (Matoušek, Nešetřil) a cvičení.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Diskrétní matematika je jedním z nejzábavnějších předmětů prvního semestru. Často není jednoduché probíranou látku pochopit napoprvé, ale kombinatorika, teorie množin a teorie grafů dodávají nový pohled na mnoho matematických problémů. To je zároveň i nevýhodou, neboť existuje mnoho typů příkladů (se svými triky na řešení), které se mohou objevit v zápočtových písemkách. Velice záleží na konkrétním cvičícím.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Vzhledem k tomu, že většina z nás (alespoň mi to tak přišlo) odcházela z přednášek dosti zmatená, na cvičeních jsme hodně opakovali a vysvětlovali věci z přednášek. A navíc nám nějaká cvičení odpadla, takže jsme ani zdaleka nestihli procvičit všechnu látku. Takže rozhodně bych ocenila ještě jedno cvičení týdně navíc (i když to je možná způsobené hlavně tím, že jsme měli skvělá cvičení).
    Jinak je diskrétní matematika skvělý předmět, moc mě bavil, škoda, že byl jen v jednom semestru...
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Prednasky boli vynikajuco vedene. Vzdy bolo vsetko presne definovane a použite na prikladoch. Výklad bol vzdy vyborne pripraveny a podany.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Předmět není náročný, probíraná témata jsou ale zajímavá.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Předmět není moc centrálně organizovaný. Sice jsou podmínky zápočtu na všech cvičeních stejné - získat 2/3 všech bodů. Ale udělování bodů si určují jednotliví cvičící. Takže byla cvičení, kde lidé měli bez problému zápočet na začátku prosince a některá, kde sotva na konci prosince, což vzledem k povaze zápisu ke zkoušce - až když má člověk zápočet, není moc fér. Dále vidím docela problém v tom, že se přednášená témata liší u různých přednášejících. Celkově bych tento předmět shrnul tak, že by potřeboval nějakou centrální organizaci - viz. lineární algebra.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Předmět mi připadal velice zajímavý a zábavný.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Myslím, že na přednášce se probralonohem více a těžších témat než v ostatních skupinách, možná na úkor kvality.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Předmět, který ukazuje studentům zajímavou část matematiky okolo Kombinatoriky a teorie grafů, vzhledem k výuce programování v prvním ročníku má v rozvrhu svoji nezanedbatelnou roli.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Pro mě jednoznačně nejzajímavější předmět prvního semestru!
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Myslím, že rozdíly mezi látkou na přednáškách jiných cvičících by mohly být menší.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Celý význam tohoto předmětu mi vcelku uniká. Jistě, jedná se o vcelku zajímavá témata, ale spousta matematiků už se s grafy vůbec nemusí setkat a v letním semestru existuje specializovaná přednáška na teorii množin. Tento předmět není prerekvizitou k žádnému jinému. Proč se tedy těmito oblastmi zabýváme? Kdyby mě zajímali grafy, pak se stejně musím zapsat na předmět z informatické sekce. Pro zájemce o teorii množin existuje zvláštní přednáška, která podle sylabu nevyžaduje předchozí znalosti. Kdyby se mě někdo zeptal, o čem byl tento předmět, musel bych odpovědět, že se jedná o všehochuť témat, která mi z velké části jsou k ničemu.
    Zajímavé mi přišlo téma kombinatoriky. Toto se mi zdá, že dělá spoustě studentům, kteří přišli ze střední školy problémy. Tomuto tématu bych věnoval více pozornosti, zdá se mi užitečné a ne úplně jednoduché.
    Velice oceňuji možnost se na internetu podívat na přednášky od profesora Nešetřila.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Ocenil bych lepší návaznost látky, často se stávalo, že jsme přeskakovali mezi různými tématy, také by neuškodilo poskytnout lepší materiály ke studiu, když člověk něco nechápal, bylo dost složité najít vysvětlení daného problému.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Zajimavý předmět. Neobvyklý typ úloh. Osvěžující ve srovnáni s analýzou nebo algebrou. Vyšší náročnost, složité důkazy tvrzení.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Přednáška, která je pro první ročník něco naprosto nového, co 95
    % z nich v životě nevidělo a tak je velmi náročné udržet krok s tématem, bohužel přednášející prof. Loebl tomu moc nepřidává, spíš ubírá.
    Marek Hlavatý, 04.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Pán profesor prednáša veľmi odborne, vedecky. Nakoľko som prvák, nerozumiem mnohým veciam, termínom a vyjadreniam, preto hodnotím 2. V prípade, že nerozumiem výkladu, nie je problém sa opýtať, ale opäť dostanete len vysoko odbornú odpoveď. Pána profesora odporúčam najmä študentom vyšších ročníkov.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Líbí se mi jednoduchost předmětu, má dobrou logiku
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 21.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Parádní, jelikož je to povinný předmět na matice i informatice, tak lidi si nemůžou vybrat, ale myslím, že je to dobrý předmět, měl by zůsat povinný a dá se dobře naučit z knihy Kapitoly z diskrétní matematiky. Jediný co se mi nezdá je přístup u zkoušek zvláště u pana Mareše. U studentů koluje, že pan Mareš spíše zkouší praxi (příklady) a pan Nešetřil spíš teorii, ale upřímně trochu to tak je, ale pokud se důkazy berou jako teorie, tak asi nevím.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Na tomto předmětu ocňuji odlišný pohled na matematiku oproti analýze a algebře.
    Ľuboš Krnáč, 19.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Jedna z najlepšie zvládnutých prednášok na mff, odporúčam každému.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Veľmi sa mi páčili myšlienky, ktoré boli odprednášané.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Zaujímavá látka, pomohlo získať novú perspektívu na niektoré problémy.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Předmět zábavný, každý si v něm najde sve.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Diskrétní matematika má něco do sebe, nicméně byla přednášená dost zvláštním a nespojitým stylem.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Přišlo mi, že není domyslený obsah tohoto kurzu. Na rozdíl of Lineární algebry nebo Matematické analýzy jsem netušila co se ode mě očekává. Co se zkoušky týka byla velmi praktická a myslím, že studentum by se hodilo varování, že není potřeba se učit všechny dukazy a věty. Spíš naopak je potřeba soustředit se na aplikace.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Už od začátku se bralo dost látky, kterou jsme neměli na střední, a pokračování výuky na ni pěkně navazovalo. Když jsme přeskočili k teorii grafů, bylo to snadno pochopitelným způsobem. Líbilo se mi, že přednášky byly hravé, bavilo mě to.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 24.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Předmět je hravý, silně využívá logiky studentů. Doporučuji průběžně pročítat Kapitoly z Diskrétní matematiky už od začátku studia.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Bavila mě nejvíc, řešení problémů z diskrétky mě bavilo už na gymplu (ale nevěděl jsem, že je to diskrétní matematika). Škoda, že nepokračuje, snad takové předměty budou i dál
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Predmet bol pre mňa veľmi zaujímavý, má veľmi blízko informatike, takže pokiaľ rozmýšľate v budúcnosti nad programovaním, veľa sa tu toho dá dozvedieť.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
    Nemám rád.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Prijemny predmet, relativne lahko pochopitelny.
     
    Univerzita Karlova | Informační systém UK