AnketaAnketa(verze: 652)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Roman Lávička, Ph.D. [32-MUUK], Vybrané partie z funkcionální analýzy [NMMA342, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.07.2018, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Z výkladu jsem byl poměrně zmatený. Jinak odceňuji přístup ke studentům, docent Lávička byl vždy ochotný pomoci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.07.2018, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Prikladu na vypocitani nebylo moc a neprislo mi ze by byl clovek poradne pripraveny na zkousku. Navic materialu na uceni diky tomu bylo strasne malo, protoze jedina skripta ktera jsou k dispozici obsahovala jenom par resenych prikladu a vetsinu z nich byly prave ty, co jsme delali na cviceni.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
zajímavé cvičení
prof. RNDr. Ivan Netuka, DrSc. [32-MUUK], Vybrané partie z funkcionální analýzy [NMMA342, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.07.2018, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Pan profesor látku vysvětloval pečlivě, byl vždy připraven cokoliv vysvětlit. Zdůrazňil klíčové myšlenky, takže jsem se ve výkladu snadno orientoval.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.07.2018, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Prednaska byla dobre vedena, vse bylo dobre vysvetleno.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 26.07.2017, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Ačkoliv jsem měla z tohoto předmětu obavy, díky sympatickému přístupu pana Netuky se nenaplnily. Oceňuji velmi podrobný a srozumitelný výklad, vysvětlení všeho potřebného i milé vystupování během zkoušky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.06.2015, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Příjemná přednáška. Profesor Netuka je milý, srozumitelně a do detailů vysvětluje látku včetně motivace a domluva termínu zkoušky (což je v posledním semestru bakalářského studia důležitá věc) byla naprosto bezproblémová.
prof. RNDr. Ivan Netuka, DrSc. [32-MUUK], Matematická analýza V [NMUM401, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. ročník, Fyzika, navazující magisterské
Pan profesor zcela nereflektoval, že po půli semestru je před ním třída, která vůbec netuší o čem mluví. Na zkoušku jsem se to musel učit celé od začátku, jako kdybych na přednášky vůbec nechodil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Oceňoval bych lepší písmo na tabuli. Dále mi vadilo časté odkazování se na svá skripta. oceňuji rychlost přednášení. Alespoň student stíhal přemýšlet nad daným problémem spolu s přednášejícím.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. ročník, Fyzika, navazující magisterské
Přednáška je dobře strukturovaná, přednášející se ale často ztrácí v tom, co vykládá. Věci, které jsou těžké často přechází slovy, že to je přece jasné. Oceňuji ale dodané studijní materiály a snahu, abychom opravdu pochopili probíranou látku.
prof. RNDr. Ivan Netuka, DrSc. [32-MUUK], Matematická analýza VI [NMUM402, přednáška]
Eliška Bucharová, 19.09.2016, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Oceňuji opakování probraného učiva v úvodu přednášky
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2016, 1. Ročník, Fyzika, navazující magisterské
Osobně bych ocenila větší vstřícnost při určování termínů zkoušky. Dva termíny během zkouškového a jeden v září je pro slabší studenty nedostatečný, obzvláště, když z nějakého důvodu mohou jen na jeden z termínů v červnu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.06.2016, 1. ročník, Geografie, navazující magisterské
Prof. Netuka by měl lépe promyslet strukturu jednotlivých přednášek. Ocenil bych problémovější zaměření výuky, aby bylo jasně vidět, co chceme dokázat, k jakým výsledkům se chceme dopracovat. Pak by se nestávalo to, co jsem zažíval půl semestru, a sice nenalezení smyslu celého výkladu Fourierových řad. Dále by měl prof. Netuka zlepšit přípravu na přednášky. V žádném případě netvrdím, že není dobrý matematik, vždy dokázal odhalit chybu v důkazu bez použití poznámek apod., ale tyto chyby značně snižují přehlednost a pochopitelnost výkladu a narušují jeho plynulost. Oceňuji zmínění interpretace některých vět, které by bez ní byly obtížné na pochopení.
doc. RNDr. Antonín Slavík, Ph.D. [32-KDM], Matematická analýza V [NMUM401, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. ročník, Fyzika, navazující magisterské
Velmi dobře vedeno a vysvětlováno.
Jediné, co to kazilo, bylo, že úlohy v testu byly vždy težší než co se probíralo na hodinách.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Oceňoval bych více slovních poznámek k řešení příkladu bez nutnosti se tázat. (Student pak tápá proč to takhle mohl cvičící provést na tabuli).

Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. ročník, Fyzika, navazující magisterské
Velmi přehledné, systematické a promyšleně vedené cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, navazující magisterské
Pan Slavík skutečně umí vysvětlovat, na druhou stranu, obtížnost písemek je tak vysoko, jako jeho vysvětlovací schopnosti. Každopádně doporučuji.
doc. RNDr. Antonín Slavík, Ph.D. [32-KDM], Matematická analýza VI [NMUM402, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.09.2018, 2. Ročník, Fyzika, navazující magisterské
Vaše hodiny jsou skvělé. Testy bývají docela těžké, ale jste spravedlivý a ochotný pomoci. Byl jste můj oblíbený učitel a moc Vám za všechno děkuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.05.2018, 1. ročník, Geografie, navazující magisterské
Oceňuji ochotu vyučujícího poskytnout konzultace a jeho lidský přístup ke studentům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2016, 1. Ročník, Fyzika, navazující magisterské
Rozumí svému oboru a je ochotný studentům pomoci, když ho požádají.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.06.2016, 1. Ročník, Geografie, navazující magisterské
Doc. Slavík má dobře strukturované cvičení a vhodně vybrané příklady, bohužel cvičení mnohdy vypadá jako přednáška a ne jako cvičení, téměř jsme nedostali možnost samostatně počítat. Kdybychom více počítali sami, měli bychom pak méně problémů s přípravou na zápočet. Doc. Slavík je náročný ve svých požadavcích, čímž nás donutí si učivo důkladně procvičit a osvojit.
Připomínka k předmětu, Vybrané partie z funkcionální analýzy [NMMA342, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.07.2018, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Nedostatek aplikací.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 26.07.2017, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Docela hodně teorie, ke zkoušce bych ocenila víc příkladů propočítaných na cvičení.
Připomínka k předmětu, Vybrané partie z funkcionální analýzy [NMMA342, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.07.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Predmet je povinny pro specializaci Stochastika, navzdori tomu ze se specializaci nema vubec nic spolecneho. Oproti tomu zadny predmet na praktickou cast statistiky neni povinny.
Připomínka k předmětu, Matematická analýza V [NMUM401, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. ročník, Fyzika, navazující magisterské
Náročný a zbytečný předmět, který mě neposouvá, vzhledem k tomu co chci v budoucnu dělat, což je, světe div se, učit matematiku na základní nebo střední škole.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Nenavazuje na přednášku, ale to v tomto případě dle mého názoru ani není moc možné.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 06.02.2017, 1. ročník, Fyzika, navazující magisterské
Kladně hodnotím hlavně zadávání domácích úkolů a jejich řešení na následujícím cvičení. Klidně by mohly úkoly být součástí podmínky k zápočtu - alespoň jejich část.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. ročník, Fyzika, navazující magisterské
Cvičení mi přišlo spíš jako přednáška. Sice se probírali i příklady, ale často byl ukázán jen rychlý postup a student neměl čas se nad postupem příliš zamýšlet.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. ročník, Fyzika, navazující magisterské
Získání zápočtu není zcela triviální, podaří-li se, je to určitě důvod ke slavění..
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2016, 1. ročník, Fyzika, navazující magisterské
Cvičení, které mi víc připadlo jako přednáška a pak domácí úkoly.
Osobně mi víc vyhovuje, když je na cvičeních prostor, aby student počítal sám a vyučující prochází mezi studenty a radí jaké kroky dělat, či nad čím se zamyslet a pod.
Připomínka k předmětu, Matematická analýza V [NMUM401, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. ročník, Fyzika, navazující magisterské
Vzhledem k tomu, že jsem na učitelství matematiky a státnice z matematiky již mám (Tzn. Myslím si, že potřebný nadhled k výuce na střední i základní škole mám) tak byl předmět zcela nepotřebný k budoucímu zaměstnání a zbytečně náročný.
Matematiku již učím, a to co mi chybí opravdu není nadhled, ale jak pracovat s dětmi v hodině matematiky, různé přístupy, atd.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Oceňuji dostupnost literatury
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. ročník, Fyzika, navazující magisterské
Velkou nevýhodou tohoto předmětu je, že se na cvičení dělá velkou část semestru něco jiného, než ne přednášce.
Připomínka k předmětu, Matematická analýza VI [NMUM402, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.05.2018, 1. ročník, Geografie, navazující magisterské
Jedinou nevýhodou byl nedostatek příkladů na procvičování.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2016, 1. Ročník, Fyzika, navazující magisterské
Škoda, že se nedalo víc věci procvičit, přišlo mi to spíš jako druhá přednáška. Patřím mezi slabší studenty a vše jsem musela dohánět konzultacemi.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.06.2016, 1. ročník, Geografie, navazující magisterské
Ve cvičení byly zmiňovány zajímavé příklady, které postihly velmi mnoho typů úloh. Bohužel 3 cvičení suplovala přednášku a na procvičení učiva tak zbylo málo času. Měli jsme málo příkladů k přípravě na zápočet.
Připomínka k předmětu, Matematická analýza VI [NMUM402, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2016, 1. Ročník, Fyzika, navazující magisterské
Předmět mi přijde zbytečně předimenzovaný, je toho hodně a málo času, což snižuje porozumění.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.06.2016, 1. ročník, Geografie, navazující magisterské
Náplň předmětu mi přišla zajímavá, problém ale byl, že přednáška byla vedena stylem, který nemotivuje k zájmu o vyučovaná témata. Předmět byl celkově dobře uspořádaný, ale mělo by se upravit množství učiva tak, aby cvičení mohlo být cvičením a nemuselo suplovat přednášku (např. uvést některé věty bez důkazu). Velice oceňuji text, který nám prof. Netuka dal k dispozici jako studijní materiál ke zkoušce. Dle mého názoru není dobře, že z předmětu zkouší i doc. Slavík, který nehodnotí podle stejných kritérií jako prof. Netuka (na druhou stranu jsem s ním já konkrétně neměl nejmenší problém).
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK