AnketaAnketa(verze: 653)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Martin Branda, Ph.D. [32-KPMS], Teorie optimalizace [NMSA403, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Příklady k zápočtovému testu i zkoušce jsme myslím dostatečně procvičili. Bylo by fajn udělat i nějaké teoretické úlohy týkající se první části přednášky (oddělování množin, bodů atd.): v každém termínu zkoušky nějaká taková úloha je (někdy těžší, někdy lehčí). Dr. Branda se snažil v rámci cvičení zachovat i část vyřazených úseků přednášky a poskytovat nějaký geometrický pohled na věc, což oceňuji, v těchto částech by to však chtělo o trochu víc formálnosti (když si člověk detaily v přednášce nedohledá).
  • Moc děkuji za připomínky. Oddělitelnost určitě zařadím i teoreticky. Otázka je, jestli bude i v budoucnu na cvičení látku z přednášky rozšiřovat (spíš ne).
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2018, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Pan doktor Branda měl občas trochu zmatek ve svých poznámkách a nebyl vždy úplně na hodinu připraven, nicméně to se na hodině zas tolik neprojevilo, jelikož se vždy stačil celkem včas zorientovat. Co bych ale vytkla a co mě rozhodně nepotěšilo bylo to, že si pan doktor Branda rušil cvičení ze zdravotních důvodů (to je pochopitelné a akceptovatelné), nicméně náhradou za cvičení, které neproběhlo byla vždy jen hodina další paralelky, nikdy nebyla odpadlá hodina řádně nahrazena. Dalo by se to pochopit, kdyby s tím třeba studenti z odpadlé paralelky souhlasili, ale nikdy nebyl nabídnut náhradní termín. Vzhledem k tomu, že zápočet byl i z docházky, tak je takovéto řešení situace celkem neadekvátní. Sice ten, kdo nemohl přijít, byl omluven, ale to je pak zas nefér k ostatním studentům, kteří na cvičení museli přijít, jelikož to pro ně bylo povinné, pokud byli z paralelky kde se výuka zrovna konala.
  • Milá kolegyně/kolego. To mě sice mrzí, ale Vaši kolegové s náhradami souhlasili na začátku semestru - vím, že mívám v zimním semestru problémy s hlasem, tedy jsem si ověřil předem, že jsou takové náhrady možné. "Příště" prosím stačí komunikovat rovnou, teď už Vám to bohužel kompenzovat nemůžu.

    Připomínku na "zmatek v poznámkách" též ne úplně chápu - na mých stránkách byla vždy před cvičením k dispozici sbírka příkladů, podle které jsme "lineárně" postupovali. Sice už mi asi neodpovíte, ale hodil by se příklad, v čem byl konkrétně zmatek. Každopádně díky za připomínky. Doufám, že jste úspěšně složil(a) zkoušku.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Na některých hodinách byly předvedené příklady velmi jednoduché a příliš neodpovídaly těm, které se poté objevily ve zkouškové písemce. V některých chvílích byla cvičení zmatečná a bylo těžké udržet pozornost. V některých případech ale naopak cvičení pomohla k získání intuitivní představy o probírané látce. Zápočtový test byl (podstatně) náročnější než většina příkladů probíraných na cvičení, nebylo snadné test napsat.
  • Moc Vám děkuji za připomínky. Nemůžete mi prosím (anonymně) napsat, které příklady ze zápočtovky dělaly problémy? Když se ohlédnu, zápočtovky byly nezvykle úspěšné (a i když jsem s někým řešil DÚ, tak to u každého byl vesměs jiný příklad), tak se mi to těžko hodnotí. Budu-li předmět ještě někdy učit, dám si pozor;) Děkuju!
    Jan Vávra, 09.02.2017, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
    Projev bych jedním slovem ohodnotil asi jako ledabylý. Příprava na hodinu na kusu papíru, ve kterém se potřeboval velmi často zorientovat. Několikrát došlo ke zmatkům v řešení i u těch jednodušších úloh. Sice nám byl dán prostor k tomu, spočítat si něco sami, ale uvítal bych třeba i nějakou složitější úlohu vzorově vyřešenou.
  • Moc Vám děkuju za komentář, pokusím se se zlepšit. Díky!

    Trošku nevážně: Já těch příkladů mám připraveno totiž strašně moc (těch kusů papíru mám vždycky sebou spousty), tak se mi v tom vážně hůř orientuje - na příště to musím přebrat ;)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.01.2017, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Pan Branda je velmi milý člověk, ale cvičení bohužel musím hodnotit jako jedno z nejhorších, se kterými jsem se za svou studijní dráhu setkal. Hodiny působily nepřipraveným dojmem a byly tak pomalé, že jsem měl pocit, že se za celý semestr probralo podobné množství informací jako v jiných předmětech za měsíc. Co se týče obsahu samotného, bohužel musím konstatovat, že cvičení studenty nepřipravilo dostatečně ani na závěrečnou zápočtovou písemku, ani na zkoušku.
  • Moc Vám děkuji za připomínky, vážím si jich. Nebudu se na nic vymlouvat, zpětně vidím, že to rozhodně nebylo ideální. Nevím, jestli mi můžete ještě (anonymně) odpovědět, na který typ příkladu ze zápočtovky jsem Vás během cvičení nepřipravil? (Vážně si nejsem jistý, protože úspěšnost zápočtů byla letost nezvykle vysoká ... ať si ale příští rok dám pozor). Děkuju.
    RNDr. Petr Čoupek, Ph.D. [32-KPMS], Náhodné procesy 1 [NMSA334, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.06.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Opravdu dobré cvičení, vše bylo připravené a dobrá nálada a nadšení cvičícího tomu jenom přídalo.
    Mgr. Petr Dostál, Ph.D. [32-KPMS], Náhodné procesy 1 [NMSA334, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.05.2018, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
    Ocenuji trpelivost vyucujiciho, dochvilnost, ne prilisne nuceni chozeni k tabuli :-). Take ocenuji ochotu vse na pozadani (i mimo cviceni) vysvetlit.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 26.07.2017, 3. ročník, Matematika, bakalářské
    Oceňuji velice pečlivě připravené hodiny i skvěle zpracované vzorové písemky.
    Jan Vávra, 06.06.2016, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
    Naučil nás základní postupy výpočtu a dával si záležet na tom, abychom prošli všechny možné typy příkladů. Vždy jsme dostali základní přehled používané teorie spolu se spoustou příkladů, které jsme posléze procvičovali. Pozor na netradiční vyvolávání k tabuli, nechce být ani ten, kdo zvolí člověka, který bude počítat u tabule. Takže vždy dal křídu někomu, aby on zvolil, kdo půjde k tabuli :D.
    doc. RNDr. Daniel Hlubinka, Ph.D. [32-KPMS], Oborový seminář [NMSA401, seminář]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Upřímně, výuka neprobíhala nějakou výukou učitele..
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Nulová zpětná vazba, což dělá z už tak celkem zbytečného předmětu naprosto zbytečný.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Mohl mít více připomínek k prezentacím. Bez zpětné vazby se člověk nemůže nic naučit.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2016, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
    Předmět byl hrozný, ale mám dojem, že zde vyučující nemůže nic ovlivnit.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 2. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Milý přístup, ocenila bych zpětnou vazbu k přednesu.
    RNDr. Šárka Hudecová, Ph.D. [32-KPMS], Náhodné procesy 1 [NMSA334, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.06.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
    Cvičení s paní Hudecovou patří za mě k nejlepším na MFF. Vše do detailu vysvětleno a předvedeno na tabuli, skvělé materiály (souhrn teorie + příklady) ke každému cvičení.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2018, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
    Vyborná komunikace se studenty a porozumění mezi cvičícím a studenty. Látka byla přehledně vysvětlena a doplněna zajímavými příklady.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
    Všechno bylo naprosto super. Ač se cvičící přiznala, že toto učí poprvé, byla na všechno plně připravená, všechny dotazy zodpověděla a vše bylo srozumitelné. Asi nejlepší cvičící, kterou jsem měla!!!
    RNDr. Václav Kozmík, Ph.D. [32-KPMS], Teorie optimalizace [NMSA403, cvičení]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2016, 2. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Způsob výuky, kdy se začne rovnou důkazy, které studenti musí vymýšlet u tabule, se mi zdá dost nešikovný.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Výuka sama o sobě probíhala v pohodovém tempu a srozumitelně, trochu mi ale vadilo že ještě po předposlední hodině, kde se učilo jsme měli probrán sotva jeden typ příkladu ke zkouškové písemce. To je na druhou ale hlavně ta látka, kterou bych já jako student chtěl umět..
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Atmosféra na cvičení byla příjemná, zápočtové testy adekvátní. Doktor Kozmík dokázal vysvětlit vše probírané. Zásadní problém vidím v obsahu cvičení, jak píši v komentáři k předmětu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Kvalitní hlasový projev i přístup ke studentům. Ocenil bych méně opakování teorie z přednášky, ačkoli to bylo v dobré víře, neboť všichni věděli, že přednášky téměř nikdo nenavštěvuje. Koncept "vytištěná skripta mají na stole všichni, tak to nemusíme opakovat", by byl dle mého názoru lepší.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2016, 4. ročník, Matematika, bakalářské
    Nejsem schopen rozlišit nedostatky cvičícího a předmětu samostatného, tedy nehodnotím (viz hodnocení cvičení samotného). Pan doktor Kozmík je ale jinak milý, zábavný, tempo je přizpůsobené studentům, výklad jasný. Rozhodně doporučuji.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Protože témata ze cvičení jsou klíčová pro písemnou část zkoušky, ocenil bych, kdyby u některých klasických úloh cvičící ukázal třeba několik typických příkladů, a tak se toho stihlo více, místo volání studentů k tabuli, které je často na úkor efektivity a srozumitelnosti. Nemělo by se stávat, že i studenti, kteří odchází od zkoušky, si nejsou jistí, jestli správně načrtnuli tečný kužel.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Zdálo se mi, že cvičení neměl vyučující takřka vůbec připraveny. Často pozval studenta k tabuli a pak se bavil s ostatními studenty ve třídě, čímž vlastně rušil ostatní, kteří chtěli pracovat.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Byl bych rád, kdyby bylo více času věnováno přípravě na písemnou část zkoušky.
    doc. RNDr. Petr Lachout, CSc. [32-KPMS], Náhodné procesy 1 [NMSA334, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.05.2018, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
    Hodnotim pouze z doslechu, na prednasku jsem nechodil.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.06.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Docent Lachout jede přesně podle uvedených skript což vede k tomu že v polovině semestru je v posluchárně zlomek studentů co na začátku. Bylo by příjemné kdyby k výkladu byly zařazeny například nějaké příklady navíc, které nejsou k nalezení ve skriptech, nebo jiné zajímavosti, které by udržely docházku studentů.
    Ale jinak pan docent je férový a nelze mu nic dalšího vytknout.
    Jan Vávra, 06.06.2016, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
    Musím pochválit, že veškerá látka byla velmi nádherně vysvětlena do posledního detailu. Mělo to ovšem cenu času. Nestihlo se probrat úplně vše, co by mělo.
    doc. RNDr. Petr Lachout, CSc. [32-KPMS], Oborový seminář [NMSA401, seminář]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2017, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
    oceňuji styl opravování, kde vyučující správně komentoval referáty a odhaloval v nich chyby/nepřesnosti a dodával další poznatky z daného tématu, ale i tak referáty prošly, jen systém oponentů je zvláštní (většina oponentur byla stylem "bylo to pěkné")
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
    Tento předmět se dá pojmout různými způsoby, oceňuji, že vyučující byl otevřen různým formám referátů a poskytnul zpětnou vazbu.
    doc. RNDr. Petr Lachout, CSc. [32-KPMS], Teorie optimalizace [NMSA403, přednáška]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
    Prednášky boli extrémne pomalé- pán doc. Lachout rozprával veľmi potichu a pomaly, a na prednáške sa dala len veľmi ťažko udržať pozornosť. Bol by som rád za zrýchlenie tempa aj prednášky, aj výkladu
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
    Doc. Lachout se snaží přednášet srozumitelně a důkazy předvést precizně, bohužel je pak někdy tempo přednášky neúměrně pomalé. Na dotazy odpovídá ochotně, přesto bych ocenila větší komunikaci s publikem během přednášek (více komentovat postup a pořádně představit ideu důkazu, než se do něj pustíme (třeba u Slatera a FONC pro NLP, což byl hodně dlouhý důkaz, ve kterém člověk snadno ztratí ponětí o tom, co a proč dělá), průběžně se ptát, zda nejsou dotazy apod.).
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2017, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Oceňuji přehledná skripta, výklad v hodině trochu nepřehledný, občas chyběl slovní komentář k podstatným pojmům, větám, aby student získal lepší (intuitivní) představu, co je podstatou zrovna probírané látky. Přístup ke studentům velmi dobrý.
    Jan Vávra, 09.02.2017, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
    Je sice vidět, jak tomu všemu rozumí a jak to vše ovládá, ale myslím, že z přednášek jsem si toho asi neodnesl tolik, kolik bych chtěl. Uvítal bych rychlejší tempo, ve kterém by se stihlo více povyprávět o tom, proč to a to platí a čím se to a to liší.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Anglický hlasový projev byl tak špatný a tichý, že nebylo možné vydržet déle než jednu přednášku.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Špatné, jak se dá vytušit z nedocházky na přednášku. Samozřejmě chyběla příprava přednášky v angličtině. Doporučil bych využít projektoru a již připravených skript. Dalo by se tím trochu zrychlit tempo a dostat se k většímu detailu v důkazech jednotlivých tvrzení.
    Dále bych doporučil sladění požadavků na zkoušku s probíranou látkou na cvičeních.
    doc. RNDr. Petr Lachout, CSc. [32-KPMS], Principy invariance [NMTP434, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.09.2016, 2. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Důležitý předmět, jakým byly Principy invariance, byl doc. Lachoutem vyučován pomalu, klidně a díky tomu s důslednou precizností, kterou většina studentů nejspíše ocenila. Pro studenty, které moc nebavilo chodit na Teorii optimalizace, bude toto opravdové překvapení. Principy invariance jsou vyučovány velmi poutavě a rozhodně velmi dobře. S angličtinou se doc. Lachout popasoval také výborně.
    doc. Ing. Marek Omelka, Ph.D. [32-KPMS], Oborový seminář [NMSA401, seminář]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Oceňuji možnost nácviku prezentací formou promítání slidů, témata byla dobře zvolená (často ve vztahu k lineární regresi). Některá byla obtížnější na zpracování. Konzultace před samotnou prezentací byla spíše o formátování prezentace než o obsahu, což byla trochu škoda. Myslím, že určení "oponentů" mělo za následek, že se ostatní studenti k probíhající prezentaci nevyjadřovali téměř vůbec.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2017, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
    Oceňuji výběr formy - tedy prezentace s projektorem - a mám pocit, že jsem se mnohému naučil, jak z vlastní prezentace, tak z prezentací ostatních. Obecné rady o tom, jak přibližně by měla vypadat obhajoba diplomové práce jsou také užitečné. Taktéž volba mít seminář jednou za dva týdny byly celkem příjemná a pro první semestr myslím vhodná.
    Témata byly téměř výhradně statistická, což ale vzhledem k zaměření pana doktora Omelky dává smysl (a osobně to nepovažuji za mínus, byť se tímto směrem nevydávám).
    Oceňuji také zdůrazňování toho, že při hodnocení má předcházet pochvala před kritikou. Možná ale není třeba rozdělovat tyto dvě části do separátních zhodnocení a nechat hodnotící jednoduše shrnout všechny své postřehy najednou - je to přirozenější, navíc často spolu kladné a záporné hodnocení úzce souvisí.
    RNDr. Michaela Prokešová, Ph.D. [32-KPMS], Náhodné procesy 1 [NMSA334, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2017, 3. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Cvičení bylo skvělé, dr.Prokešová vše pečlivě a se zájmem vysvětlovala, uváděla do kontextu. Byla vstřícná, povzbudivá.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.05.2017, 3. Ročník, Matematika, navazující magisterské
    Cvičení bylo výborně vedené. Vyučující kladla důraz na pochopení látky, na propojenost mezi tématy. Moc se mi líbil i přistup ke studentům. Toto cvičení bylo přínosem.
    Připomínka k předmětu, Náhodné procesy 1 [NMSA334, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2018, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
    viz přednáška
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.05.2018, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
    Ocenuji zajimavost predmetu, ne prilisnou narocnost cviceni. Usporadanost mezi prednaskou a cvicenim byla v poradku.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2017, 3. ročník, Matematika, navazující magisterské
    vysvětlení souvislostí, zajímavé (veselé) příklady v zápočtové písemce
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 26.07.2017, 3. ročník, Matematika, bakalářské
    Cvičení u mě dost "zachraňovalo" přednášku. Oceňuji sposutu typových příkladů i teoretické základy, které mi velice pomáhaly pochopit, co se vlastně dělo na přednášce.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2016, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
    Výborná příprava i ke zkoušce, vzhledem k tomu, že se tam píše písemka, kde se vyskytují úkoly podobné těm ze cvičení.
    Jan Vávra, 06.06.2016, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
    Kvůli pomalému tempu přednášky bylo cvičení značně napřed. Takže jsme se nejprve naučili mechanický postupu jak něco ověřovat a až později jsme se dozvěděli, co to vlastně ověřujeme a proč to můžeme ověřovat právě takto.
    Připomínka k předmětu, Náhodné procesy 1 [NMSA334, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2018, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
    Užitečnost a široké možnosti aplikace dělají předmět zajímavý, upřednostnil bych ale více příkladů z financí. Důkaz byl kladnem na orientaci v tématu a ne na technické důkazy, což hodnotím velmi pozitivně.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.05.2018, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
    Hodnotim pouze z doslechu, na prednasku jsem nechodil.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 26.07.2017, 3. ročník, Matematika, bakalářské
    Nejsem si pořád jistá, co si mám o předmětu myslet. Jedná se o velice zajímavou látku, ale výklad byl často velmi těžko srozumitelný. Naštěstí k předmětu existují dobrá skripta.
    Jan Vávra, 06.06.2016, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
    Na zkoušce se výsledná známka odvíjí hlavně od početní části. Dost věcí z přednášky nakonec ani nebylo zahrnuto ve zkušebních okruzích.
    Připomínka k předmětu, Oborový seminář [NMSA401, seminář]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2019, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Seminář má dvě paralelky a přístup vyučujících i organizace výuky na nich je velmi odlišná (statistická vs. pravděpodobnostní témata, výuka každý týden vs. ob týden apod.) Tato informace bohužel nelze nikde dohledat a člověk se jí dozví až po zápisu a příchodu na první přednášku.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2018, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Moc prijemna atmosfera, prinos nejen ve vyzkouseni si prezentovani, ale take jsme se dozvedeli spoustu uzitecnych informaci.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2017, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
    zajímavý předmět, kde si studenti z vlastních referátů zopakují některé základy a poznají nová témata (samozřejmě záleží na volbě témat, ale nabídka byla více než dostatečná)
    Jan Vávra, 09.02.2017, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
    Zde jsme měli konečně možnost si nějak vylepšit naše prezentační dovednosti. Každý něco prezentoval a každý také měl někdy vyjádřit svůj názor o tom, jak se prezentace povedla druhým. Také jsme si připomněli důležité základy, a dokonce se občas dozvěděli i něco nového.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2017, 2. Ročník, Matematika, navazující magisterské
    Na předmětu je dobré, že si člověk vyzkouší jaké to je prezentovat matematické téma před publikem. S tím je, ale také svázán nedostatek předmětu neboť na fakultě nemáme moc možností prezentovat a tak si myslím, že by v rámci předmětu mělo být kladen důraz na prezentační dovednosti (jak má vypadat správná prezentace, projev, oční kontakt apod.) nejen faktická správnost prezentace.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2017, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
    Jedna z mála šancí naučit se troše soft-skills, především prezentačních schopností.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Nepřipadalo mi nějak naplňující, pokud je cílem nás naučit prezentovat/vykládat u tabule, tak bych si způsob výuky představoval dost jinak - chyběly mi nějaké postřehy, tipy co a jak dělat, případně i zpětná vazba. Ztráta času...
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Naprosto zbytečný předmět. Nic jsem se nenaučil ani nedozvěděl, nenašel jsem na něm jedinou přínosnou věc. Doporučuji jeho náplň kompletně přepracovat nebo ho vyřadit ze studijních plánů.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Pokud měl předmět sloužit pro nacvičení přezentačních dovedností, ocenil bych alespoň nějakou zpětnou vazbu. Pokud měl zase předmět sloužit ke zopakování základních vlastností pravděpodobnosti, nebylo by od věci aby se prezentace předvedli zpaměti, nebo alespoň aby bylo nutno materiál připravit a ne pouze opsat z knihy. Naopak ovšem oceňuji nenáročnost předmětu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Poněkud zbytečný předmět. Člověk si sice vyzkouší, jaké je vést přednášku, nicméně 90 % semestru pouze poslouchá věci, které dávno zná.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2016, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
    Naprosto příšerný předmět. Nemá vůbec žádný smysl a nedovedu si představit větší ztrátu času.
    Probíhá to tak, že studenti postupně přednáší připravené referáty z látky Teorie Pravděpodobnosti 1. Není k tomu žádná zpětná vazba a nikdo z ostatních to nevnímá (jsou tam jen z důvodu povinné docházky). Je to sice pěkný čas na učení se jiných předmětů, ale to se dá i jinde a jindy.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 2. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Dobrý začátek pro přednášení látky ostatním, škoda, že není zpětná vazba k přednesům.
    Připomínka k předmětu, Teorie optimalizace [NMSA403, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.02.2018, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Cvičenie bolo celkom v pohode. Prepočítali sme rozumný počet príkladov. Možno by neuškodilo pridať viac riešených príkladov do zbierky. Inak OK.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2018, 4. ročník, Matematika, bakalářské
    Cvičení bylo fajn, ale vadily mi neustále organizační změny (přesuny a slučování pondělního cvičení).
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Myslím, že na kvalitě cvičení se trochu podepsala relativně pozdní hodina, i velký počet studentů na cvičení.
    Jan Vávra, 09.02.2017, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
    Jelikož cvičení nemohlo jít napřed oproti přednáškám, tak trvalo, než jsme se dostali k zajímavým a opravdu optimalizačním úlohám. Takže to nejpodstatnější bylo až na posledních pár cvičeních. Docela bych i uvítal nějakou sbírku příkladů, aby měl člověk na čem si při přípravě na zkoušku trénovat. Příklady jen ze cvičení k tomu samy o sobě nestačily, na zkoušce byla mnohem pestřejší škála příkladů.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Nevím, co je vlastně cílem cvičení k tomuto předmětu. Velká většina je věnována teoretickým záležitostem ze skript, případně opakování záležitostí z přednášky. Je pravda, že vzhledem k nepříliš vysoké účasti na přednášce to je pro mnohé užitečné, nicméně cíle cvičení by asi měly být jiné. Zároveň se počítané příklady nedají příliš využít u písemné části zkoušky. Rozhodně by mělo dojít k lepšímu propojení přednášky a cvičení, dle mého by nebylo na škodu zvážit změnu hodinové dotace z 2+2 na 2+1.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Látka obsažená na cvičení se od přednášky a zkoušky vzdálila natolik, že se mohlo jednat o dva odlišné předměty. Polovina zkoušených témat nebyla na cvičení probrána vůbec nebo jen ve spěchu ve snaze dohnat vše za poslední hodinu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2016, 4. ročník, Matematika, bakalářské
    Bylo by dobré mít nějaké zdroje na cvičení, případně doplňující příklady, atd. Vzhledem k povaze předmětu (tj. z velké části cvičení teorie a důkazové techniky) je jednoduché se ztratit v tom, co je opravdu potřeba umět.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Na cvičeních se nedostatečně probrala látka. Příklady, které vypracovávali studenti, což bylo na cvičení pravidlem, nebyly už dostatečně okomentovány vyučujícím a měly často velmi malou informační hodnotu - nechápal jsem, o co v nich šlo a jak se vyřeší.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Cvičení bylo hodně zaměřeno na teorii. Čas by z mého pohledu zbytečně mnoho věnován konvexitě. Obecně bych ocenil více početních částí, které by pomohly u písemné části zkoušky.
    Připomínka k předmětu, Teorie optimalizace [NMSA403, přednáška]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
    Veľmi pekné skriptá, učivo prehľadné a dobre sa učilo
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
    Pořád tak úplně nechápu, proč vlastně výuku tohoto předmětu zajišťuje KPMS, u Úvodu do optimalizace mi to přišlo ještě celkem logické (probíraly se konkrétní algoritmy řešení apod.), tento předmět byl z velké části prostě matematická analýza. Oproti předchozímu roku došlo k nějakým změnám v sylabu (tj. vyškrtly se některé části), myslím však, že se kvůli tomu ztratily mnohé souvislosti a dost se odtrhlo cvičení od přednášky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2017, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Předmět patří k těm jednodušším, bohužel mu nejde vzhledem k náročnosti jiných povinných předmětů věnovat moc pozornosti. Obtížnost zkoušky odpovídá obtížnosti předmětu.
    Jan Vávra, 09.02.2017, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
    Tato teorie optimalizace je velmi obsáhlá a tempo přednášky tomu neodpovídalo, bylo přeskočeno spoustu věcí, a to jen, aby se dostalo k tomu podstatnému. Spousta věcí, souvislostí, důvodů byla nutná objevit až při samostudiu při přípravě na zkoušku. Ale musím uznat, že i když bylo něco přeskočeno, tak to bylo provedeno tak, aby byly "škody" minimální.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Jako jedinou pozitivní věc na tomto předmětu vidím kvalitně zpracovaný studijní text. Přednášky byly velmi špatné a účastnil se jich jen zlomek studentů, protože účast na nich neměla přidanou hodnotu. Látka je zvolena tak, že student má při přípravě na zkoušku pocit, že se připravuje na Hodinu pravdy.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Přednáška je naprosto zbytečná. Naštěstí k ní jsou materiály na stránkách doc. Lachouta. Pan docent neumí přednášet a v našem roce se k tomu přidala i špatná angličtina. Tempo přednášky bylo závratně pomalé a byla čtena z již zmíněných skript. To se samozřejmě odrazilo na v podstatě nulové docházce na přednášku. Za semestr se stihlo dokázat asi 15 vět z toho dobrá polovina byla opakováním z (funkcionální) analýzy. Pozor na písemnou část, která je výpočetně obtížná.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
    skvělé materiály k přednášce od docenta Lachouta
    Připomínka k předmětu, Principy invariance [NMTP434, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2017, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
    Principy invariance jsou velice zajímavý předmět, který je ale trochu schovaný za svou prezentací. Věnuje se vztahu různých prostorů (topologický, metrický, R^T, C[0,1], a Skorochodův) a náhodnosti v nich. V důsledku toho ale trpí trochu roztroušeností a snahou naučit studenta opravdu všechno a pak se v něm trochu ztratí hlavní myšlenky (zvlášť, když se k samotným principům invariance ve výsledku už ani tolik nedostane). Spousta důkazů se pak naopak z časových důvodů přeskočí. Místy méně rozpracovaná teorie by tedy myslím ve výsledku pomohla hlavním cílům přednášky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.09.2016, 2. ročník, Matematika, navazující magisterské
    Předmět, který má podle mě oprávněně místo ve studijním plánu pro pravděpodobnost na oboru PMSE. Znalosti z tohoto předmětu jsem v podstatě ihned po absolvování zkoušky využila v dalších předmětech či článcích, se kterými jsem se od té doby setkala. Cením si zavedení tohoto předmětu do studijních plánů.
     
    Univerzita Karlova | Informační systém UK