Připomínky k výuce (Oba semestry)
Filtr:
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Marie Běhounková, Ph.D. [32-KG], Programování pro fyziky [NOFY056, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Paní Běhounková je velmi vstřícná, ochotná, je možné s ní domluvit téměř cokoli. Vždy věděla, o čem mluví, a snažila se nám to co nejlépe podat. Cvičení probíhalo tak, že nás seznámila s problémem a jak se k němu +- bude postupovat. Následně psala kód a komentovala každý krok. Kdo dával pozor od začátku se nemohl ztratit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Velice oceňuji stránky cvičící, během cvičení jsem sice její tempo bohužel nestíhala (neměla jsem žádné zkušenosti s programováním), ale všechno se dalo dohnat právě díky přehledně zpracovanému obsahu cvičení na zmíněných stránkách. Co se týče zápočtů, byla velice ochotná a úkoly neměly daný deadline, takže se na nich dalo zapracovat až ve zkouškovém během přípravy na zkoušku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení občas rychlejší, ale vše přehledně k dispozici na webu.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 08.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Na jedno stranu poradí přes email, když máte problém. Na druhou stranu v Hodinách je tak rychlá, že velká část lidí nestíhá psát/chápat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vynikající pedagog
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
plusy:
+ vypracovane vzorove reseni uloh ze cviceni s podrobnymi komentari (diky tomu jsem se naucil zaklady programovani)
+ domaci ulohy

minusy:
- nekdy jsme se moc babrali v teorii a na samotne programovani zbylo malo casu
- na cvicenich jako takovych je tezke udrzet tempo. Ale diky vzorovemu reseni si to student muze projit doma a ma cas vsechno pochopit.
- na tabuli jsme teoreticky probirali nejake obecne ulohy, pro me by bylo srozumetelnejsi probrat ulohu konkretni a jednoduchou a pak na jejim zaklade vybudovat obecny priklad.

Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Snaží se dobře vysvětlit probíranou látku, zpětná vazba je velmi rychlá.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Formát cvičení (na začátku jsou zadány úlohy, které budeme programovat, pro těžší úlohy programuje prof. Běhounková s námi, můžeme sledovat pro pochopení látky) mi přijde ideální. Vynikající učební látka jsou také vypracované programy na dané téma, které nám posílá. Celkově jsem se cvičeními velmi spokojen.
RNDr. Ladislav Hanyk, Ph.D. [32-KG], Programování pro fyziky [NOFY056, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pán doktor bol vždy ochotný pomôcť, bol ku nám príjemný, ľudský, vždy nám ponúkal konzultácie(ktoré neľutujem, že som využil)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Hanyk je velmi dobrý cvičící. Umí studentům ukázat souvislost toho, co programují s matematikou a fyzikou. Velmi také oceňuji ochotu pomoci, když se někdo s něčím neví rady.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan kantor jest velice zajímavou personou. Rád v případě nouze přiskočí na pomoc a zachrání tonoucího studenta topícího se v pascalském kódě. Odpovídá rád se zájmem jemu vlastním na dotazy (i na ty, které jsou nad rámec učiva).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Medzi pozitíva určite patrí veľká pozornosť venovaná numerickým metódam a dôraz na vizualizáciu výstupu programov. Záporným faktorom je programovanie v jazyku Pascal.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2018, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Velice si vážím strukturovaného přístupu, který byl na cvičeních předkládán. Každé cvičení mělo svou vlastní tématiku, kterou se také podařilo úspěšně v rámci cvičení (nebo domácího úkolu) dokončit a prezentovat tak nějaký zajímavý numerický recept na řešení reálných fyzikálních, či jinak zajímavých problémů. Velice si cením úvodu do různých dalších grafických programů typu GnuPlot, ParaView, aj. Speciálně musím pochválit zpracování všech cvičení doktorem Hanykem na jeho stránkách, které jsou výborně prezentovány a umožňují studentům pracovat paralelně s cvičením, ač na něm nejsou přítomni. Také jsem velice rád, že se doktor Hanyk nebojí zahrnout fyzikální témata přesahující rámec prvního semestru (např. výpočet atomových orbitálů), neboť se studenti tyto znalosti a jistou obezřetnost v možnostech práce s numerickými výpočty tohoto typu jinde mimo kurz programování v rámci bakalářského stupně nenaučí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičící vždy pozvedl náladu a svým enthutiasmem nás podpořil k dalšímu studiu. Navíc jeho konzultace velmi pomohly k pochopení věcí,. co jsem nezvládla pochopit. Líbila se mi jeho ochota a nadšení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Nejlepší vyučující na MFF, kterého jsem zatím měla. Maximálně ochotný pomoct s domácími úkoly. Konzultace poskytuje po domluvě kdykoliv.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Neprogramovali-li jste na střední, a nemáte-li na to vhodné buňky v mozkovně, budete hořet.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Stojí za zmínku ochota pana Hanyka vždy poradit emailem nebo osobní konzultací. To je pro většinu studentů velká pomoc.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Jako hlavní pozitiva cvičení s Dr. Hanykem vyzdvihávám:

Společné programování každou hodinu se zpětnou kontrolou,
výbornou schopnost komunikace se studenty a ochotu odpovídat na dotazy,
ochotu konzultovat domácí úkoly se studenty mimo rámec výuky,
vhodnou úroveň domácích úkolů (pro mě, jakožto začátečníka, jsou úkoly výzva, nikoliv však nepřekonatelná),
oceňuje snahu a práci navíc.

Vytknul bych:
Občas mi přijde, že se příliš zabýváme jedním tématem (např. integer overflow) a nezbude více času na vysvětlení samotného obsahu programu (několikrát jsme narazili na ještě neprobranou látku). Problém je však kompenzován dostatečnou dobou na odevzdání DÚ, je tedy prostor pro pozdější doplnění látky.

Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2015, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vysvetlené všetko veľmi podrobne a od základov - vhodné najmä pre neprogramátorov. Výborný prístup ku študentom.
RNDr. Ladislav Hanyk, Ph.D. [32-KG], Programování pro fyziky [NOFY056, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Lehce monotónní výklad, ale s velkou ochotou pro zodpovězení veškerých dotazů a nejasností.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Milý vyučující. Líbí se mi, že věnuje podstatnou část přednášky numerickým metodám. Zajímavé je také porovnávání syntaxe různých jazyků (Pascal, Fortran, C, Python...).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Tak ako mi pán doktor vyhovoval na cvičeniach, tak mi bohužiaľ nevyhovoval na prednáškach. Výklad mi prišiel monotónny, nevedel som sa dlho sústrediť
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Své serdéčko jsem si vylil již u kolonky cvičení, neb na cvičeních dá se blížeji s panem kantorem sociálně interagovati.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výklad by mohol obsahovať viac vysvetlení pre začiatočníkov.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášející měl velmi monotónní výklad a hodně obtížně se z přednášky filtrovalo to podstatné. Byl ale velmi ochotný a u zkoušky férový a "v pohodě" :-)
Juraj Májek, 18.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Poznámky k prednáške tvorili veľmi dobrú kostru, ktorej sa človek mohol chytať keď sa stratil. Výklad mohol byt rýchlejší a živší, nezriedka som sa na hodinách nudil.
Oceňujem porovnanie schopností a syntaxe jazykov, ktoré ste často dávali.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pán Hanyk používa pri prednášaní prezentácie, čo podľa môjho názoru prednáške viac uberá, ako pridáva. Preto pre mňa čas strávený na jeho prednáškach nebol obzvlášť prínosný. Učivo však skvelo ovláda. Jeho prístup ku študentom na skúške je úžasný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Někdy jsem měla problém udržet pozornost, ale přednáška byla zajímavá. Oceňuji, že to nebyl jen výklad teorie, přednáška obsahovala spoustu příkladů. A oceňuji laskavý přístup ke studentům na zkoušce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Nejvstřícnější učitel na MFF, kterého znám. Ocení i snahu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Dobre, len vyklad je dost uspavajuci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi oceňuji zapojení numerických metod do výuky, neboť je to příjemné zpestření. Přednášky čistě o programování mi přišli nesrozumitelné (jakožto začátečníkovi), až teprve po nějaké době mi začali připadat prezentace k přednáškám "čitelné".
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Prednášajúci má pomerne užitočné skriptá, v ktorých nie je síce veľa vecí vysvetlených, ale dajú sa použiť ako návod na riešenie konkrétneho problému, majú užitočnú hodnotu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášet o programování nezávidím nikomu, protože studenti se dělí do 10 skupin: Ti co programovat neumějí a ti co umějí (ti druzí pochopí). Přednášky je tedy těžké skloubit, protože ti co programovat umějí, tak se tam nudí a často tam nechodí. Ti co programovat neumějí si potřebují programování vyzkoušet v praxi (a ne slyšet přednášku) a tak tam také nechodí. Bohužel Ladislav Hanyk pak u zkoušky chce některou z numerických metod, které byly na přednášce, ale naštěstí si můžete zkoušejícího vybrat po napsání písemné části. Na zkoušku bych doporučil pana Hanyka jen těm, kteří vědí, že mají špatně písemnou část a radši se 'našprtají' numerické metody, nebo masochistům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výklad byl dobrý, i když občas trochu zdlouhavý.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Spatna prezentace. Problem udrzet pozornost.

Zkouska byla prijemnym prekvapenim. (zkousejici si byl vedom, ze pro fyziky neni programovani stezejnim predmetem)
RNDr. Klára Kalousová, Ph.D. [32-KG], Programování pro fyziky [NOFY056, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Dobrá cvičící, látku vysvětluje dobře, ochotně poradí, rychle odpovídá na e-maily.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2019, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
Hodně oceňuji, jak přehledně dala vyučující najevo kritéria k zápočtu. Také se mi líbí, že problémy, které řešíme, jsou pro mne přínosné.
doc. RNDr. Pavel Kocán, Ph.D. [32-KFPP], Programování pro fyziky [NOFY056, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Příjemný přednášející. Vše velmi dobře vysvětlil. Oceňuji, že nebyla povinná docházka (na programování stačí v pohodě i samostudium doma), a i formu získávání zápočtu. Je příjemnější si naprogramovat jeden větší program, který nás zajímá a baví, než se přes semestr mořit s domácími úkoly a mít tak méně času na jiné předměty, které jsou náročnější a hoří více.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Naučil mě přemýšlet jako programátor, už jen za to si zaslouží výbornou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pohodový vyučující. Ochotně poradí, ochotně odpovídá na dotazy. Na cvičeních byly zajímavé úlohy.

Podmínky zápočtu mi vyhovovaly - jeden velký zápočtový program do konce zkouškového, na výběr je několik problémů, lze použít i vlastní nápad.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Zápočet je udělovaný za zápočtový (velký) program. Vyplatí se o zadání říct včas, nebude to znovu připomínat a může se stát, že ho budete muset napsat přes Vánoce. Chce zápočet do ledna. Spíše těžší cvičení.
Juraj Májek, 19.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
+
Cviká boli jedny z tých náročnejších, čo som ocenil.
Páčilo sa mi, že vždy vedel programátorskú úlohu zabaliť do fyzikálneho kontextu.
-
Cvičiaci by ale mohol byť viac precízny, často človeku program tak trochu odmával, keď už ho mal skoro dobre, no do detailov úplne nešiel.

Celkovo dosť dobré cvičenie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pán Kocán si na cvičenia pripravil zaujímavé problémy, čo veľmi oceňujem. Podmienky pre udelenie zápočtu uňho sú primerané. Jediná pripomienka: bol by som rád, keby študenta naviedol viac, keď nevie.
Mgr. David Kofroň, Ph.D. [32-UTF], Klasická elektrodynamika [NOFY026, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.08.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Možná bych jen propříště ocenil, kdybyste vymyslel nějaký spravedlivější postup vybírání lidí k tabuli, protože i když to probíhalo pokaždé v jiném pořadí, někteří byli vyvoláni skoro pokaždé, zatímco jiné jsem u tabule neviděl za celý semestr.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení bylo dobré, jen jsem byl nespokojen s poměrně laxním přístupem cvičícího ohledně opravování domácích úkolů a testů.
doc. Mgr. Pavel Kudrna, Dr. [32-KFPP], Programování pro fyziky [NOFY056, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
vyučující programování rozumí, má dobrý vztah ke studentům. Student si ale z kurzu neodnese znalost programování, jelikož celou dobu pouze opisuje text.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení nebylo až tak produktivní (ve srovnání s ostatními cvičícími), vyučující někdy až moc zabíhal do detailů a teorie, který byla částečně pokryta na přednášce, a nezbýval tak čas na probrání všech modelových příkladů. Výuka ale jinak měla dobrou úroveň.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi poutavý výklad ozvláštněný mnoha zajímavostmi. Jen tempo bylo někdy vysoké a vyučující nepostřehl, že hodně studentů se ztratilo. (příliš optimistický názor na naše mentální schopnosti)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi prijemny a nazorny vyklad.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Bolo by dobré keby sme z cvičení dostávali domáce úlohy, ktoré by sme odovzdávali a boli by nám kontrolované. Poprípade aspoň zoznam úloh, ktoré by bolo vhodné naprogramovať aby sme boli pripravení na skúšku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Na cvičeních jsme nedělali nikjak náročné programy. Pokud jste zkušenější programátoři, budete se nudit. Naopak pokud jste uplní začátečníci skvěle se naučíte základy.
Tomáš Škraban, 04.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Dobrý učitel, vše vysvětlí jasně a tak, že se to dobře pamatuje. Zadá program a pomáhá ostatním, třeba i kolektivně, ho vytvořit.
Mgr. Tomáš Ledvinka, Ph.D. [32-UTF], Klasická elektrodynamika [NOFY026, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Dobrý, trpělivý přístup. Bylo cítit, že vyučující chtěl aby všichni chápali, co se (na tabuli) děje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.08.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Příklady probírané na cvičení jsou přínosné zejména sympatičtějším tempem oproti přednášce, student počítá u tabule svou rychlostí, přičemž je v případě potřeby včas instruován či opravován.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.06.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Ochotný vyučující, cokoliv vysvětlí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.09.2017, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Svižné cvičení a zajímavé příklady. Jedinou poznámku, kterou bych měl je, že občas student ztrácí přehled o tom co se počítá a proč. Výjimečně se např. na cvičení pouze dokazovala matematická identita (konkrétně např. rozklad do Legendreových polynomů) bez fyzikálního komentáře a poukázání na aplikaci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.07.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Dobrý prístup ku študentom, veľmi zaujímavé príklady. Od študentov sa pri tabuli vyžadujú rýchle odpovede, čo pôsobí stresujúco.
Mgr. Tomáš Ledvinka, Ph.D. [32-UTF], Klasická elektrodynamika [NOFY026, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášející se dle mého názoru, až moc zadržuje u témat, která již (bychom měli znát) známe (např. elektrostatika, Biot-Savart) zatímco nedostatek času věnuje věcem novým (ne nutně komplikovaným) a pak to spíše představuje jakýsi šok (např. kulové funkce, Maxwellův tenzor a jeho význam, hybnost elmag.pole, elmag. záření). Přednášející chce stihnout všechno a pak je jeho výklad až moc rychlý.
Vyhovuje mi, že se příliš nezabýváme 'elektrotechnickými' věcmi.
Pokud student má jakoukoliv otázku, přednášející je vždy ochoten odpovědět a v takových chvílích se opravdu ukáže jeho přehled a znalosti, až je to pěkné.
Myslím si, že přednášející byl omezen faktem, že ne všichni měli vykonanou zkoušku ze Speciální teorie relativity (včetně mě). Možná by přednáška vypadala jinak, kdyby toto nebral v potaz.
Martin Zika, 14.09.2018, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášky jsou jistě velmi pečlivě připravené, mnohdy nabízejí nové zajímavé perspektivy. Kvůli velmi osobitému narativu přednášejícího bohužel často student ztratí přehled ve struktuře samotné přednášky a tím už se indukuje i zmatení v obsahu. Jakmile se student ptá: "Co vlastně dokazujeme?" důkaz (ač třeba dobře zpracovaný a podaný) už bohužel takřka postrádá smysl.
Přednášející je u zkoušky velmi shovívavý, typicky přiřadí většinu váhy známky právě tomu, co studentovi jde (např. ústní/písemná část).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.09.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Bylo pro mě náročné sledovat výklad kvůli jeho rychlosti, proto když se ke mně dostal videozáznam přednášek, kde jsem mohla výklad zastavit nebo pustit víckrát za sebou, hned mi vše přišlo srozumitelnější.
Oceňuji nadšení během výkladu, vlastní skripta, pohodový přístup ke studentům na zkoušce i férovost při zkoušení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2018, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášky byly velmi zajímavé. Bohužel jsem vzhledem k jejich tempu polovinu informací nestihla pochytit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.08.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Jakožto pečlivé poznámky si píšící student bylo zklamáním, že přes moje plné soustředení a snahu byly mé zápisky k přípravě na zkoušku téměr nepoužitelné, tempo přednášky rostlo s klesajícím množstvím textu na tabuli, nepopsané obrázky zpětně nerekonstruovatelné, promítané úryvky skript opisovat nemá smysl.
Skripta k přednášce jsou však dostupná a hodnotná, na první čtení hutná a abstratní, ale po opakované konfrontaci s danými problémy téměř nedocenitelná. Schopnost během přednášky včas nalistovat správnou stranu a psát si poznámky přímo do skript je tedy nespornou výhodou, podmíněnou vlastnictvím vytištěných skript.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.07.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Mnohdy nebylo jasne odkad kam se jde. Co je cilem snazeni. Mel jsem dojem, ze se toho chtelo stihnout tolik, az se nestihlo nic.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.06.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Ochotný vyučující, vše ochotně vysvětlí. Je vidět, že ho učit baví.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Aj ked je vyucujuci nepochybne jeden z najlepsich odbornikov, a vyuke rozumie tak ako je to len mozne, jeho slabe pedagogicke schopnosti sposobili, ze castokrat nebolo jasne co chce svojim vykladom ukazat, vysvetlit. Prednaske chybala struktura, opakovacie, pripadne zhrnovacie prvky na zaver.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2018, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující učí předmět kvalitně, ale ocenil bych větší přehlednost výkladu, často jsem se ztrácel. Předmět a přednáška je zorganizována dobře.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.09.2017, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášky byly vždy poutavé a ačkoliv se jedná o oblast, o které by se dalo přednášet mnohem déle věřím, že bylo předneseno vše, co předneseno být mělo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.09.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Je má chyba, že možnost "na přednášce bych uvítal/a, kdyby..." na stránkách doktora Ledvinky jsem si všimla až na konci semestru. Chyběly mi stručné názvy problematiky, o kterou zrovna jde. Přednáška má velice rychlé tempo a často jsem se ztratila a nevěděla, co se vlastně odvozuje.. Jsou k dispozici skripta, tak asi je dobré mít je u sebe a spíše poslouchat, jelikož po přednášce poznámky nejsou moc přehledné, pokud opisujete to, co je na tabuli a dopsat k tomu to, co pan Ledvinka říká není možné stihnout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Rozpráva veľmi rýchlo. Oceňujem, že človeka udrží pri vedomí, nedá sa pri ňom zaspať, nie, že by som chcel. Veľa prepojení medzi rôznymi odvetviami, ale mnoho z toho by som čakal vo fyzike 2.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.06.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Na to jak je to těžký předmět, tak jsou přednášky hrozně zábavné. Člověk se doví spoustu zajímavostí, ikdyž jím často vůbec nerozumí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2016, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Prednasajuci isiel najprv velmi zvolna a nasledne exponencialne pridaval. Prednaska mi vsak aj ked som ju celu nechapal vzdy nieco dala.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.09.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pravdepodobne kvôli množstvu učiva bolo tempo naozaj prirýchle, no vďaka skriptám sa na skúšku dalo pripraviť aj bez poznámok z hodiny. Skúška bola vedená v príjemnom duchu, oceňujem priateľský prístup a dostatok času na premýšľanie počas ústnej časti.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.08.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Nemám co vytknout.

Ač to zní celkem vágně, tak lze říci, že se snaží být ve všem co nejefektivnější, na to si je potřeba zvyknout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.07.2016, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Bohužel pan Ledvinka byl pro mě občas příliš rychlý. Důsledkem bylo, že jsem nestih pochopit podstatu všech jeho příkladů, které na přednášce uváděl, což se mi zdá, jako velká škoda, neboť byly velmi zajímavé. Na druhou stranu jsou na internetu dostupné velmi dobře zpracované podklady k přednášce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.07.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Dr. Ledvinka je dobre pripravený na výuku a ochotný odpovedať na otázky. Jeho energický výklad si vyžaduje vysokú mieru sústredenia.
Mgr. Tomáš Ledvinka, Ph.D. [32-UTF], Programování pro fyziky [NOFY056, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Občas to na mě bylo dost rychlé
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan doktor je na každou hodinu připraven, ochotně odpovídá i na hloupější otázky. Zadává domácí úkoly, které jsou ale velmi podrobně vysvětlené a pomůžou vám pochopit, proč by se mělo něco dělat zrovna tak, jak se to dělá
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vždy poradí, ale rozhodně nic neudělá za studenta, což je dobře. Občas mu trvá déle opravit zápočtové úlohy, nicméně to je s ohledem na vytíženost vyučujícího pochopitelné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
vidno na ňom obrovské nadšenie, ktoré je vcelku nákazlivé
fakt sa vyzná
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pán Ledvinka bol úžasný cvičiaci na tento predmet. Podľa toho, čo som počul, tak aj najťažší, čo mi úplne vyhovovalo, pretože som sa nikdy nenudil. Veľmi ma bavilo sa s ním tento predmet učiť a rozprávať o programovaní. Je to určite typ cvičiaceho pre študentov, ktorí tam nechodia iba z povinnosti, ale chcú z tých cvičení aj dačo mať a niečo sa naučiť, čo Pán Ledvinka určite vykonal s vysokou profesionalitou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Na mně osobně moc vysoké tempo, nestíhl jsem si z hodiny toho moc sebrat a pak jsem měl problém s domácími úlohami. Na zkoušku však připravil dobře.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Energický vyučujúci, ochotne vysvetlí, zistí, kde máte chybu. Hodiny sú rýchle, ale náučné. Dáva pomerne náročné domáce úlohy, ale opäť ochotne pomôže, ak s ňou máte problém, nechá opraviť si chybu bez strhávania bodov.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vždy ochotný poradit, schopný najít chybu ve vašem programu. A ne že vám řekne, co máte napsat jinak, ale dá vám radu, jak přijít na to, kde je chyba a jak ji opravit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi dobré cvičení, vše dobře vysvětleno. Začíná se úplně od začátku, to ocení zejména ti, co s programováním nemají moc zkušeností.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi doporučuji. Pochopitelné vysvětlení, zajímavé úlohy, zobecnění a analogije
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Při rychlém tempu na cvičeních jsem často potřeboval konzultace, které mi nikdy nebyly upřeny a vždy mi byla daná látka znovu lépe vysvětlena, navíc na stránkách pana Ledvinky je základní teorie velmi dobře vysvětlena. Navíc jsou zde i příklady jednoduchých programů, z kterých lze čerpat inspiraci. Doporučuji všem, kteří zvládnou rychlejší tempo a mají již s programováním alespoň trochu zkušenost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vede programování pro pokročilé, které je na rozdíl od běžného v C++. Naučí i pokročilého novým technikám. Zápočtové úlohy jsou ze začátku jednoduché (doporučuji kvůli nasbírání bodů udělat na 100 %), ale ke konci složitější a občas s nimi budete trápit. U ústní části zkoušky vám dá opravit písemku z písemné části, a tím i možnost zlepšit známku (pokud je vše dobře, tak máte rovnou za 1 a už nic nezkouší).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Dobre a podrobne vysvetlené učivo, nevýhodou je jeho rýchle tempo, človek si niekedy už príde ako profesionálny prepisovač kódu.
Mgr. Tomáš Ledvinka, Ph.D. [32-UTF], Programování pro fyziky [NOFY056, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Genius.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Zábavný přednášející s obrovským přesahem do fyziky a matematiky, které na svých přednáškách propojuje s výukou programování. Ve svých přednáškách užívá řady příkladů a výuka je skutečně názorná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pán Ledvinka na prednáške prednášal veľmi zaujato, nadšene a zároveň profesionálne. Oceňujem jeho energiu a nadšenie počas celej prednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělý přednášející, který si udrží Vaši pozornost (pokud chcete), vše Vám vysvětlí tak, abyste to pochopili. Na jeho přednáškách z programování nejvíce oceňuji jeho praktické ukázky psaní kódu. Oceňuji také jeho schopnost dát věci do určitých souvislostí.
Myslím, že vždy byl na přednášce včas. Pokud byl během přednášky nějaký dotaz, vždy se na něj snažil odpovědět. Ke studentům přistupuje s respektem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Nejenže tento pán dokáže vysvětlit probíranou látku takovému programovacímu teleti jako jsem já, ale jeho zábavný a energický projev mi vlévá do žil naději, že programování může být i zábava.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan doktor Ledvinka přednáší velmi sympatickým způsobem a problémy dokáže názorně vysvětlit tak, aby byly pochopitelné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Největší showman, přednášky byly zábavné a zajímavé. Výborný přednášející i cvičící, skvělý přístup ke studentům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Jeho přednášky jsou zábavné. Je poznat, že tomu, co nám říká rozumí. Zároveň bere na vědomí, že někteří z nás nikdy dřív nic jako Pascal neviděli. Ale i ti, kteří jsou v programování zběhlí, si přijdou na své. Nastiňuje problémy, kterými se ti, co nějaký programovací jazyk znají, mohou zabývat.
Jakub Matějka, 08.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pravděpodobně nejchytřejší osoba, s kterou jsem se v prvním semestru setkal. Očividně ví co říká a navíc to umí podat zábavnou formou.
Michal Grňo, 04.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Je plný elánu a nadšený pro předmět.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Nejblíž k Feynmannovi ze všech mých profesorů-enormní vhled do látky mu umožňoval přiblížit nám vnitřnosti počítače do té míry, že jsme se všichni cítili jako "ajťáci". Jako správný programátor po nás nechce vědět, ale umět implementovat, takže na zápočet stačí použít a upravit kód z hodiny či cvičení...přesto nás tím učí myslet o kódu a ve výsledku doopravdy programovat...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
humor ++
Martin Zika, 17.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Nadšení přednášejícího je určitě motivující.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Doporučuji. Občas vtipný a nestandardní přístup k přednáškám. Dobré podání výkladu, dobře pochopitelné, ale doporučuji nepodcenit někdy výklad, protože se může hodně věcí jevit jednoduchých a pak najednou přijde něco, co nejde pochopit tak snadno.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Výstup je velmi živý a může zaujmout přednášenou látkou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Je to velmi příjemný člověk u zkoušky i o přestávce, jen má při přednášení trochu nepříjemný hlas.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 08.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělý vyučující. Zajímavé přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vynikající pedagog
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
musim uznat ze se mi velice libi mazani tabule mopem. Je to velice vynalezavy a efektivni spusob.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Občasně mi přišel výklad zbytečně pomalý, nemyslím si, že je třeba téměř hodinu rozvádět, co je to algoritmus. Myslím si, že by nebylo naškodu věnovat trochu víc času výpočetním metodám.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Má všeobecný prehľad a zmysel pre humor.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2015, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět a hlavně pana Ledvinku můžu jedině vychvalovat. Přednášky byly zajímavé i pro spoustu z těch, co již uměli programovat, a byly vykládány s obrovským zaujetím. Na panu Ledvinkovi je vidět, že svůj předmět a učení má rád a odráží se to velmi pozitivním způsobem i na přednášce.
Mgr. Tomáš Ledvinka, Ph.D. [32-UTF], Použití systémů počítačové algebry ve fyzice [NTMF048, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.08.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující se každému individuálně věnoval, se vším poradil. Často jsme na hodinách dělali i to, co jsme řekli, že nás zajímá.
doc. RNDr. František Němec, Ph.D. [32-KFPP], Programování pro fyziky [NOFY056, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvěle vedené cvičení panem Němcem. Řešili jsme příklady, které se týkají pouze programování a ne jako na jiných cvičeních i fyziky (mnohdy velmi těžké a zbytečně složité). Takže jsme postupovali od základních příkazů po složitější programy. Skvělý přístup. :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výborné cvičení, na každou hodinu jsou domácí úkoly, při cvičení se probere snad vše potřebné, jen doporučuji hned zpočátku dávat pozor a poctivě a sami dělat domácí úkoly, je to na procvičení a těžko se to pak dohání.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Doporučuji, bezproblémový a ochotný přístup ke studentům a vysvětlení, když nechápou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Líbí se mi individuální přístup ke každému jednotlivci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Líbilo se mi, že mi tento vyučující příliš nekritizoval mé domácí úkoly (ani ty, které jsem měl podle mě špatně) a že mi nezakazoval pojmenovávat proměnné podle svého.
Nemám co vytknout.
doc. RNDr. Jiří Pavlů, Ph.D. [32-KFPP], Programování pro fyziky [NOFY056, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Jsem rád, že jste člověka, který na začátku nic neuměl dokázal srozumitelně seznámit se základy programování.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Podával to srozumitelně, zdálo se mi, že k nám přistupuje podle úrovně a nijak nerozlišoval, jak moc to komu jde, hlavně když to všichni nějak pochopili.
Pobavilo mě, když nám chtěl ukázat nějaký kód zevnitř v šestnáctkách, a ty vnitřnosti překvapily i jeho...to bude zhruba můj styl programování:)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičiaci rozpráva praktické veci pochopiteľne, nemôžem nič vytknúť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení byla zajímavá a někdy na nich byla i zábava.
prof. RNDr. Ondřej Santolík, Dr. [32-KFPP], Programování pro fyziky [NOFY056, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji velkou ochotu odpovídat na dotazy, pomoci v případě jakýchkoli nejasností a pohotovou komunikaci mailem. Vše dokáže dobře vysvětlit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Nejvíce u pana Santolíka oceňuji jeho osobní přístup. Vždy vše dobře vysvětlil, vždy byl ochotný poradit nebo osobně konzultovat jakýkoli problém. Velice oceňuji také jeho zajímavý námět k zápočtovému programu. Až snad na jednu výjimku byl vždy dochvilný a vždy byl vstřícný k osobní domluvě.
Martin Zika, 17.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Nejpříjemnější vyučující, kterého jsem na MFF poznal, přístup ke studentům je vyloženě přátelský, obsah cvičení vždy vybere společně se studenty, dokáže všechno zajímavě vysvětlit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Opravdu oceňuji snahu cvičícího o to, aby se zápočtový program týkal oblasti fyziky, kterou chci do budoucna studovat. A také je velice příjemná možnost navrhnout si zápočtový program sám.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Chýbal mi pevný plán na jednotlivé hodiny. Veľa sme toho takto neprebrali.
  • Plán na každou hodinu jsem pochopitelně měl, bez toho se učit nedá.
    Ovšem při tak diametrálně odlišných předchozích znalostech je toto
    cvičení nutné učit vícerychlostně. Přesto jsme probrali, co jsme
    probrat měli a doufám, že se nakonec programovat naučili všichni,
    kdo o to měli zájem. Ti, kdo to už uměli, se snad dozvěděli
    dostatek nového. Kolegyně/kolega měla/měl navíc možnost obsah
    cvičení ovlivnit, ptal jsem se pravidelně, jestli se v něčem
    konkrétním cítí neprocvičeni. Pokud má zmíněný/zmíněná
    stále ještě zájem o konzultaci, jsem k dispozici.


    RNDr. Otakar Svítek, Ph.D. [32-UTF], Klasická elektrodynamika [NOFY026, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.09.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
    Pohodové a nenáročné cvičení, pan Svítek byl vždy ochoten pomoci a vše dobře vysvětlil.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
    Vyucujuci posobil pripravenym, priatelskym dojmom, dokazal vysvetlit vsetko potrebne, nemam ziadne vyhrady.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
    Rozhodne odporúčam, príjemný človek, aj keď príklad riešim inak, než si predstavoval, prispôsobí sa a pomôže aj s mojim riešením.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.07.2015, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
    Pohodové cvičenie. Pri tabuli sme sa striedali, šlo to plynule a nebol problém sa na hocičo opýtať, a nemať pri tom pocit, že sa pýtam na úplnú hlúposť.
    RNDr. Martin Žofka, Ph.D. [32-UTF], Klasická elektrodynamika [NOFY026, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.06.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
    Oceňujem pozitívny prístup vyhovujúceho, no občas mi to cvičenie prišlo až príliš chaotické, až som mal pocit, že nechápem poriadne ani zadaniu. Preto by som odporučil väčšiu systematickosť pri výpočte, napr na začiatku si to rozkrokovať, postupovať po menších krokoch a stále vysvetliť čo robíme.
    Najviac by asi pomohli zadania príkladov (buď vytlačené alebo aspoň na internete) rozkrokované ala písomky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.09.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Super cvičenia s príjemnou atmosférou :) Všetko bolo dopodrobna vysvetlené, tempo tak akurát a veľakrát som sa dozvedel niečo zaujímavé. Naozaj nie je čo vytknúť :)
    RNDr. Martin Žofka, Ph.D. [32-UTF], Klasická elektrodynamika [NOFY026, 1]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 05.09.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
    Cvičenia boli dobré, aj keď som mal občas pocit, že sa prebralo zbytočne veľa vecí, ktoré v konečnom dôsledku na písomkách neboli.
    Připomínka k předmětu, Klasická elektrodynamika [NOFY026, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
    Počítali jsme zajímavé příklady, které souvisely s přednáškou i s následnými zápočtovými a zkouškovými testy. Studenti byli vyvolávani k tabuli, což si myslim, že je účinné, jak pro daného studenta u tabule, tak pro ostatní v učebně (vidí co dělá za chyby, co si neuvědomuje, či naopak).
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.08.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
    Netradiční systém zápočtu a sice "domácích testů" s vymezením necelého dne a půl v kombinaci s domácími úkoly s dlouhou lhůtou na vypracování.
    Test: Pokud zrovna ten den máte výuku do noci, máte celkem smůlu, protože za dvě hodiny byste vypracovaný test nestihli ani přepsat, natož vymyslet postup a test spočítat (z mého pohledu průměrného studenta). Není vyloženě neudělatelný, ale komplexní a dlouhý.
    Úkol: Typově (velmi) podobné příklady jsou dostupné na stránkách cvičení, v porovnání s testem je jednodušší a za méně bodů.
    Po odevzdání je k dispozici kompletní řešení každého zadání.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.06.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
    Cvičení navazovalo na přednášku. Dobře zorganizované - k tabuli se chodilo podle seznamu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
    Ako som uz povedal, predmet mi pride ako doplnkovy seminar k fyzike 2. Cvicenia ale mali lepsiu uroven v porovnani z fyzikou 2, co bolo sposobene najme tym, ze sme mali podstatne lepsi matematicky zaklad a priklady prepocitavane na sviceni boli pochopitelne do velkej hlbky, nemuseli sme si narozdiel od fyziky 2 rozne hlboke vlastnosti domyslat, vedeli sme si ich realne spocitat, celkovo mi teda pride toto cvicenie velmi vhodne, lepsie by bolo mozno rozsirit ho na ukor prednasky
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
    Hlavne počítanie príkladov, to je celkom dobré, neviem, či úplne užitočné, ale bol to jeden z mojich obľúbenejších predmetov.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2016, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
    Narocne cvicenie. Ale o tom kazdy vie a tak aj k tomu pristupuje
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Předmět je dobře uspořádaný, ale osobně jsem z něj neměl dobrý pocit, především jsme zde přes polovinu semestru buď opakovali výsledky předmětu NOFY018, nebo pracovali s pojmy, které jsme nebyli schopni uchopit (především distribuce) bez jejich bližšího vysvětlení.
    Připomínka k předmětu, Klasická elektrodynamika [NOFY026, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
    Čekal jsem něco jiného, resp. očekával jsem, že to bude jistý 'upgrade' toho co se dělá v předmětu Fyzika II (elektřina a magnetismus). Spousta věcí se však opakuje a nových věcí moc není.
    Oba předměty jsem dělal najednou (ne v prváku, v druháku) a přišlo mi, že pokud jsem uměl vše z Fyziky II, tak jsem nemusel dělat mnoho věcí navíc v Elektrodynamice.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.08.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
    Mocné rozšíření, prohloubení a propojení látky z elektřiny, magnetismu a vlnové optiky pomocí vektorových identit a dalších matematických triků pečlivě prokládáné praktickými aplikacemi a příklady. Důraz je kladen na pochopení fyzikálního významu odvozených vztahů a souvislostí mezi nimi.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.06.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
    K předmětu jsou perfektní skripta. Rozšiřuje znalosti z fyziky III.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
    Predmet je sice zaujimavy, ale nepochopil som, co si ma student z predmetu odniest, prislo mi to skor ako nejaky doplnkovy proseminar k fyzike 2.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
    Zaujímavý predmet, ale veľa z neho malo byť vo fyzike 2, do ktorej by sa niečo ešte zmestilo, aj tak to malo veľký prekryv. Neviem, či má tento predmet úplne cenu toho času, ktorý zaberá.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2016, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
    Velmi prijemny predmet, ktory sa dal velmi pekne pochopit a naucit.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.08.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Myslím, že cvičení vhodně doplňuje přednášku - cvičí přesně ty typy příkladů, které lze očekávat u zkoušky, na kterou tím pádem dokáže celkem dobře připravit.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.07.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Zaujímavý predmet, primerane náročný.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2016, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
    Dobré provázání cvičení a přednášky. Výborné technické řešení zápočtových úkolů a testů. Možná moc velký důraz na elektrostatiku, protože zápočet je možno získat i po jistém zanedbání magnetismu a dalších kapitol, pročež je vlastně dobré, že se píše písemka i u zkoušky.
    Připomínka k předmětu, Programování pro fyziky [NOFY056, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Příjemné cvičení.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Jako člověk informatikou nepoznamenaný jsem sám překvapen kolik jsem se toho co se programování týče za semestr naučil. Programování je jedna z těch disciplín, při kterých člověk šest hodin mlátí hlavou o stůl a hledá chybu v kódu, ale v momentě kdy zjistí, že to napsal správně, následuje absolutní katarze.

    Připravte se na hodně bolesti, ale zpětně zjistíte že to není tak strašné.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Dobré cvičení, ve kterém se přirozeně dozvíte něco o praktické aplikaci látky z přednášek.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Výborný cvičící, díky tomu, že předmět i přednáší plnohodnotně propojuje výklad s cvičeními, příklady jsou zajímavé a přitom vždy z fyzikální nebo matematické praxe.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Obecně mi cvičení přinesly mnohem více než přednášky. Na začátku byla vždy řečená teorie, ke které jsem se dřív nebo později dostali i při přednáškách, ale zde byla daná do souvislosti s konkrétním příkladem, který jsme posléze i naprogramovali.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Cvičenie bolo vedené profesionálne, učivo naväzovalo na prednášku. Úlohy mi prišli primerané (konkrétne pre mňa, pretože som už mal s Pascalom skúsenosti a celkovo aj s programovaním). Úlohy boli zaujímavé, náučné a častokrát krásne prepojené na matematiku, ktorá sa vyučuje už na strednej škole, tu sme sa ju v podstate učili algoritmizovať. Pán Ledvinka veľmi ochotne pomáhal slabším študentom, odpovedal na otázky a nenechal sa vyviesť z miery. Ako na prednáške, tak aj na cvičení bolo z neho cítiť nadšenie pre programovanie a celkovo dobrú energiu počas cvičení.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Předně musím vyzdvihnout výběr jazyka, ve kterém jsme se učili programovat - Pascal je jazyk, u kterého jsem velmi rychle pochopil, jak funguje.
    Cvičení z programování pro mě byl jeden z nejužitečnějších předmětů v semestru. Cvičení se výborně doplňovaly s teorií z přednášek. Velice mi vyhovovalo, jak byla cvičení vedena - vždy jsme společně se zadáním nějakého problému dostali i nějakou nápovědu nebo stručný návod, najít řešení jsme ovšem museli sami. Když si někdo nevěděl rady, cvičící mu vždy ochotně poradil a nasměroval ho správným směrem.
    Zadání programů byla vždy zajímavá, přiměřeně náročná a podnětná.
    Jediný námět na zlepšení by asi bylo zveřejňovat vzorová řešení zadaných programů např. na web.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Domácích úkolů jest hodně, ale jsou vesměs zábavné. Díky tomuto předmětu jsem si mohl vytvořiti svůj vlastní Mandelbrotův podivný atraktor. A rozhodně nemohu opomenout zábavnou českou opileckou versi Morseovy abecedy, FIFO a LIFO.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2019, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
    Oceňuji, že jsme při cvičení naráželi na praktické problémy, které jsme také řešili, čímž jsme se zároveň zdokonalovali v jazyku programování.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Cvičení z programování od samotného předmětu nejde v žádném případě odloučit, proto je velmi podnětné. Problémy, které jsme řešili na cvičení byly provázány s přednáškou a jsem rád, že programy ze cvičení byly vždy zveřejněny na webových stránkách.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Vhodný predmet pre ľudí, ktorí majú nenulové základy programovania v C, takisto aspon nejaké teoretické znalosti týkajúce sa programovania sa zídu, ale nie sú nutné. Dôležité je logické myslenie.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Programy psané na cvičeních jsou praktické, myslím že je budeme moci využít v dalším studiu a mohou nám pomoct řešit fyzikální či matematické problémy.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Přišlo mi trošku zvláštní, že nemají cvičící nějaký jednotný program, co nás učit programovat...na druhou stranu alespoň jsem si procvičil víc než jenom to, co bylo na přednášce.
    Jakub Matějka, 08.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    cvičení napřed před přednáškou a dost často velmi složitá zadání domácích úloh.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Cvičení mi hodně pomáhá v plnění domácích úkolů.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Cvičení logicky navazující na probíranou látku z přednášky. Fyzika však programování v Pascalu dnes už moc neobohatí.
    Juraj Májek, 19.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Rozšíril by som na úkor prednášky, programovanie sa lepšie učí podľa mňa praxou.
    Tešil som sa na pokročilejšie simulácie, riešenie diferenciálnych rovníc, nakoniec sme urobili len Eulerovu metódu..
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Pre tých ktorí prvykrát začali programovať až na tejto hodine ide postupnosť ku náročnejším príkladom veľmi rýchlo a tie náročnejšie príklady by sa mohli rozoberať viac do detajlov.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Zadávané úlohy se mi velmi líbily - přiměřená obtížnost a dostatečně zajímavé.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Asi mi chybělo více programování. Pouze jsme upravovali kód a to pak hlavně v pozdějších a složitějších úkolech byl problém, neb jsem nevěděla jak kódit.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Velmi ocenila perfektní webové stránky, které pan doktor má. Je vše, co jsme o hodinách dělali včetně zdrojového kódu s komentářem.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Bohužel to je jen na první semestr a bohužel (pro někoho bohudík) se berou pouze základy softwarového programování, chtělo by to ještě alespoň jeden semestr a nějaké to hardwarové programování by se také mohlo hodit.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Mně osobně přednáška vyhovovala a doplňovala skripta, ale chápu studenty, pro které bylo ve výsledku účelnější učit se pouze ze skript.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Vhodný kurz pro začátečníky, na SŠ jsem neprogramoval nikdy nic, přesto jsem byl schopen se díky dobré výuce mnohému přiučit.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Dobré provedení základními úlohami programování
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Předmět na mě byl velice těžký, ale zároveň jsem si z něj velmi mnoho odnesl. Velmi se mi líbila aplikace programování ve fyzice, jen mi přijde pouze jeden semestr jako nedostačující čas.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Naučíte se co je třeba. Líbí se mi, že je tam prostor k individualnímu myšlení a improvizaci. To vede k rozvoji výuky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Na tomto předmětu oceňuji, že bez něj bych nedovedl programovat.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Ak viete nepísať program s vnoreným cyklom, rekurzívne vypočítať faktoriál a usortiť pole čísel, asi choďte radšej do skupiny pre pokročilých. Musím však povedať, že sa mi páčilo, že celé jedno cvičenie bolo venované práci s Gnuplotom. Pre niekoho, kto s Gnuplotom ešte nerobil to mohlo byť naozaj dosť užitočné a zaujímavé.
    Tomáš Škraban, 04.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    S Pascalem už mám zkušenosti a umím s ním pracovat, takže jsem to bral spíše jako procvičování. Ale líbil se mi přístup vyučujícího i vhodně zadané příklady.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Cvičení se velmi lišila procvičovanými tématy, rychlostí postupu i obtížností.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Na čas, ktorý je predmetu daný, je potrebné toho veľa prebrať a človek, ktorý predtým neprogramoval by s tým mohol mať problém.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Ulohy na cviceni jsou zajimave.

    pro studenty: pokud nemate s programovanim zadne zkusenosti, je dulezite ze zacatku venovat programovani vice casu. Doporuciji ucit se z resenych uloh, tedy ze zdrojoveho kodu s komentarama. Vyzkouset si co jaky prikaz dela. Dale doporucuji opatrit si nejakou knihu kde bude syntaxe jazyka, abyste vedeli kde se pise carka a kde zavorka.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Na cvičeních jsme neustále předbíhali přednášku. Zdálo se mi oproti ostatním cvičením složitější, ale všechny důležité pojmy byly vysvětleny.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Těžké celkově předmět posoudit, ale nemám důvod dát nižší známku.
    Připomínka k předmětu, Programování pro fyziky [NOFY056, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
    V dnešní době by stálo za úvahu, zda v osnově povinných předmětů nedat programování větší prostor a také ho nezačít vyučovat např. na jazyku C.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Přestože byly přednášky zajímavé a měli jsme i skvělého přednášejícího, nikdy se mi nepodařilo udržet pozornost déle, než 30 min. Vzhledem k povaze předmětu bych spíš uvítala, kdybychom místo přednášky měli o cvičení víc a přednášená látka by byla prokládána cvičením, kde by následovala až po "objevení" nějakého praktického problému, případně zbytek by byl řečen jako teoretická "zajímavost".
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Vtipné, přehledné přednášky inspirující k dalšímu samostudiu...ale proč jen to musí být Pascal.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    aký má význam prednáška z niečoho tak praktického ako programovanie?
    nebolo by lepšie ten čas venovať cvičeniu? veď aj tak tých ľudí na nej je ako na cvičení...
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Prednášky boli samy o sebe veľmi zaujímavé, ale po určitom čase som tam prestal chodiť a začal si uvedomovať, že sú aj dosť zbytočné. Pán Ledvinka tam vravel veľa zaujímavých a dôležitých vecí z matematického hľadiska a o ich prepojení s programovaním a fyzikou, ale pre výuku predmetu samu o sebe podľa mňa neboli až tak dôležité. Prednášky celkovo ale boli prednášané s nadšením od Pána Ledvinku a dobre sa počúvali. Zaujímavo boli prepojené učebné osnovy. Učivo bolo predávané zaujímavým spôsobom, ktorý bol celkom ľahko pochopiteľný pre (priemerného) študenta.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Dozvěděl jsem se, jak počítač ukládá do paměti informace. Někdy bylo trochu obtížné soustřediti se na přednášku, za to mě napadla spousta informatických vtípků. Tento předmět tak měl duchovní "panis et circences" (chléb a hry).
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Líbí se mi, že se na přednášce bralo ohled na neprogramátory, takže se jelo úplně od začátku od takových základních pojmů jako algorytmus. Člověk z přednášek velmi rychle pochopí, v čem programování spočívá. Velmi oceňuji, že pan doktor Ledvinka nám často přímo v přednášce ukazoval, jak píše nějaký program, zatímco vysvětloval, co který řádek dělá a proč to píše zrovna takto. Přijde mi, že to člověku pomohlo dostat jakýsi cit pro programování.
    Celkově hodnotím velmi kladně zajímavost a přiměřenou náročnost přednášek. Provázanost se cvičeními není dokonalá, ale za mě postačující.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Myslela som si, že predmet bude aj pre začiatočníkov, ktorí ešte nikdy neprogramovali, ako to bolo povedané na začiatku, ale na prednáške som mala problém sa sústrediť, lebo som nechápala učivu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Coby člověk který se na střední škole programování vyhnul širokým obloukem oceňuji snadnou přístupnost probírané látky. Dnes se člověk ve fyzice bez počítačů neobejde, ale díky tomuto předmětu snad budu tu bakalářku schopen naprogramovat.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2019, 1. Ročník, , Program CŽV - zájmový
    Přijde mi, že se člověk naučí potřebné základy používání počítačů, které v dnešní době potřebuje každý.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Byl jsem jen na několika přednáškách, ale když jsem byl, vždy jsem se dozvěděl něco zajímavého. V rámci tohoto předmětu, by se dalo učit podle mě hodně věcí,takže je těžké říct,co by bylo dobré přidat nebo ubrat. Cesta je myslím dobrá, neřeší se nějak přehnaně programování jako takové, kde má každý jiné dovednosti,ale spíš jeho "zneužití" k dobré (fyzikalni) věci :)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Prednáška je nezáživná. Asi preto, že obsah látky je rádovo menej náročný, ako pri iných predmetoch. Nie je potrebné chodiť na ňu, aby človek vedel, čo sa deje na cvičení. Skriptá sú dosť neprehľadné, ak človek nemá už nejaké základy programovania, z tejto prednášky a skrípt sa toho veľa nenaučí.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Pascal stojí za to mít na cvičení. Je sice otravný, ale je v něm nejjednodušší orientace. Programovat jsem nikdy neuměl, teď jsem schopný napsat alespoň základní jednoduché programy.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    S tím, že jsem o programování nevěděla na začátku října vůbec nic, se teď nebojím říct, že něco už bych sama naprogramovat zvládla. Přednáška je srozumitelná i pro uplného laika, je zábavná a (jste-li na tom jako já) objevujete půl roku něco uplně nového.
    Jakub Matějka, 08.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    vcelku zábavný předmět, jeden z těch pochopitelnějších.
    Michal Grňo, 04.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    I pro mě, který už programuji, jsou přednášky zajímavé a plné neobvyklých, vtipných přirovnání („otrokód“ jako jeden příklad za všechny). Poměrně mi ale vadí volba jazyka. Pascal je podle mě přežitek – v praxi se téměř nepoužívá, a že by byl nějak hezký, to bych také neřekl. Já lobbuji za Python! (Nebo aspoň TypeScript, aby to k něčemu bylo.)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Jakožto naprostý začátečník jsem ocenil, že kurz byl koncipován, aby naučil programovat i opici. Přijde mi jako jeden z nejužitečnějších předmětů, a ohromuje mě, že lze tak široce použít to málo, co jsme se stihli naučit.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    lehký pro toho, kdo už programoval, těžký pro toho, kdo nikdy.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Předmět stručně uvede studenta do základů programování, blíže pak do procedurálního programování. Bohužel velkou nevýhodou je, že se ještě stále vyučuje v Pascalu a člověk si nemohl sám dostatečně osahat např. Octave, Gnuplot či Matlab.
    Juraj Májek, 18.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Skrátil by som prednášku v prospech cvičenia. Základy programovania som ovládal, preto som sa často na prednáškach nudil. Takisto väčšina technických detailov ma príliš nezaujímala, zabudnem ich. Radšej by som investoval viac času do numerických metód. Zvážil by som vytvorenie extra pokročilejšej prednášky, na ktorej by sa základy programovania preskočili.
    Martin Zika, 17.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Přednáška i zkouška byla příjemně koncipovaná. Jednoduchá, ale student se zároveň to důležité naučí.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Takto pro úvodní kurz by podle mého bylo lepší mít více hodin s možností si vše rovnou vyzkoušet a výklad by se tak odehrával na cvičení u počítačů. Moc se mi na druhou stranu líbilo zahrnutí numerických metod, přestože je škoda, že zatím je člověk příliš nevyužije.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Oceňuji webovou stránku, kde jsou poznámky k přednášce, a přesně tyto informace jsou pak vyžadovány u zkoušky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Mě chybělo nějaké to hardwarové programování a trochu rozšířené softwarové. Je na to prostě málo času a tak se musí hodně spěchat
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Mně osobně přednáška vyhovovala a doplňovala skripta, ale chápu studenty, pro které bylo ve výsledku účelnější učit se pouze ze skript.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Často vtipně a relativně přiměřeným přístupem výkladu podané základy programování zaměřené pro potřeby fyziky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Programování vysvětleno jiným způsobem než jen psaním kódů. To je pozitivní. Jen je někdy těžké najít příme spojení.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    První půlku semestru není potřeba na přednášky vůbec chodit. Probírají se jen základy programování. V druhé půlce se začínají probírat i numerické metody.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Pořád úplně nerozumím vnitřní struktuře počítače a nechápu, k čemu to všechno fyzikům je, ale bavilo mě to.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Na prednáške sme väčšinu roka brali teoretický úvod k programovaniu, všetko od štýlov programovania cez dátové typy až po nejaký cykly. Neskôr sme sa dostali k numerickým metódam, ktoré boli pochopiteľne vysvetlené, ale venovali sme im pomerne málo času oproti tomu, ako sme plytvali časom na procedúry, cykly a polia.
    Tomáš Škraban, 04.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Myslím, že k programování je nejdůležitější praxe mezi monitorem a židlí, takže jsem bral tuto přednášku spíše jako zajímavost k Octave a MatLabu. S Pascalem mám již bohaté zkušenosti ze střední školy, takže mi tolik užitku nepřinesla, ale pro ty, co s Pascalem začínají to má jistě větší význam a užitek.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
    Prednaska mi vubec nevyhovovala. Prednasejici prinesl prezentaci plnou textu a zacal cist. Nekdy neco okomentoval dukladneji. Bohuzel bylo velmi narocne udrzet pozornost.

    Mozna by se student vice naucil programovat, kdyz by prednaska vubec nebyla a misto toho mel o 1.5 hodiny cviceni navic.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    predmet mi prisel nestrukturovany
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
    Nevidím tam systém.
    Připomínka k předmětu, Použití systémů počítačové algebry ve fyzice [NTMF048, seminář]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.08.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
    Velmi přínosný předmět. Umět s mathematicou se hodí v mnoha dalších předmětech.