AnketaAnketa(verze: 718)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Tomáš Bílý [32-KSVI], Programování 1 [NPRG030, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2025, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
Overall not too pleased. The teacher obviously has a lot of skill and knowledge in programming, but cannot say the same about teaching skills. Difficult to understand and very inconsistent in giving homework and bonus exercises as well as the final exam. Always less time, more difficult and stricter requirements especially compared to the other parallel. Would not recommend.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
K samotnému průběhu cvičení nemám výhrady. Mě vyhovuje jak jsou teď.

Pracovat s ReCodExem může být velmi bolestné když jedinou zpětnou odezvu, kterou dá, je FAILED a třeba 106 != 107. V programu, kde může být několik kroků jak se dostat k očekávanému výsledku, to není nijak užitečné. Buď dát sample kódy, kde pokud kód funguje pro všechny, tak je správně, nebo přímo ukázat jaké kroky byly použitý pro daný výsledek by velmi pomohlo.

Taky by ušetřit čas, kdyby u úkolů neříkal jenom FAILED, když jedinou chybou je, že je tečka na konci věty, když nemá být.

Přijde mi i divné, že úkoly jsou za několik bodů, ale lze dostat jenom buď 0 nebo plný počet. Chápu že to má znamenat váhu, ale je to prostě velmi divné.
Mgr. Tomáš Bílý [32-KSVI], Programování 2 [NPRG031, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pán profesor odpovedá na maily a hodnotí domáce úlohy bežne aj niekoľko týždňov. Inak je ale veľmi ochotný na cvičeniach podať pomocnú ruku a ústretový pri zápočte.
Adam Dingle, M.Sc. [32-KSVI], Programování 2 [NPRG031, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.09.2024, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
He is one of the best professor in this faculty. He is so nice, friendly, and considerable professor. His lecture is so fun and practical. His office hour is also nice to join. Exam is always based on what we exactly learn and from the lecture note, so it is very helpful to prepare.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2024, 1. Ročník, Computer Science, bakalářské
Professor Dingle's teaching methods are outstanding and have significantly contributed to my positive learning experience in his course.

One of the most remarkable qualities of Professor Dingle is the strong connection he establishes with his students. He creates an inclusive and supportive classroom environment where students feel comfortable expressing their thoughts and asking questions.

Professor Dingle consistently comes to class well-prepared, with organized lectures that are both engaging and informative. His thorough preparation is evident in the smooth flow of his classes and the clarity with which he presents complex concepts.

He is always willing to answer questions, both during and after class. His patience and dedication to ensuring that every student grasps the material are highly commendable. Professor Dingle is consistently punctual. He is also readily available for consultations outside of class hours, providing additional support whenever needed.

The quality of instruction is top-notch. Professor Dingle explains difficult topics in a way that is easy to understand, often using real-life examples.

Furthermore, Professor Dingle is fair and transparent in his grading. He provides clear guidelines and criteria for exams and assignments, ensuring that all students are evaluated objectively.

Overall, Professor Dingle’s teaching methods are exemplary. His ability to connect with students, combined with his preparedness and quality of instruction, makes his courses highly effective and enjoyable. I deeply appreciate his dedication and the positive learning environment he fosters.
Mgr. Lenka Forstová [32-KSVI], Aplikační software [NDIN011, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2025, 1. Ročník, , Program CŽV - na výkon povolání
Líbila se mi milá atmosféra a komunikace paní Forstové. Hodnotila spravedlivě a vše ochotně vysvětlila.
Mgr. Lenka Forstová [32-KSVI], Didaktika uživatelského software [NDIN012, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2024, 2. Ročník, Učitelství matematiky pro střední školy, navazující magisterské
K vyučující paní Forstové nemám žádné výtky. Velice oceňuji její lidský a také kolegiální přístup jak na semináři, tak mimo něj.
Mgr. Jiří Frantál [32-KSVI], Programování 1 [NPRG030, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Jeden z top 3 mých vyučujcích v 1. semestru. příjemný, pokud je problém, tak pomůže vyřešit, snaží se hledat jak to studentůmudělat co nejpříjemnější ale aby se také něco naučili
Jakub Klesa, 15.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý cvičící. Je pohodový, férový a umí dobře poradit. Cvičení mě velice bavila.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Hodiny jsou skvělé. Velmi zábavné, probíhají v dobré atmosféře.
RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. [32-KSVI], Základy vývoje počítačových her [NPGR038, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 27.08.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
I přes chaotickou organizaci předmětu a cvičení se pan doktor velmi snažil nám předat své znalosti. Bohužel to většinou dopadlo tak, že jsme dělali něco naprosto nesouvisejícího s přednáškou nebo s úkoly.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičící byl hodně vpohodě, s Unity umí výborně a hrám rozumí a má je rád, takže celkově supr
RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. [32-KSVI], Programování 1 [NPRG030, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pán doktor bol vždy veľmi príjemný, ochotne odpovedal na otázky, spravodlivo hodnotil, pracoval s nami na hodinách na zaujímavých úlohách. Jediné, čo mi na cvičení chýbalo bolo to, že sme nerobili až tak veľa úloh.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi dobře vedené cvičení. Na začátku se nás pan doktor Holan zeptal, zdali nemáme nějaké nejasnosti ohledně minulé přednášky (nebo něčemu jinému). Na cvičeních se často spolupracuje ve dvojicích, správné řešení úkolů z minulého týdne úkáže někdo ze studentů u tabule.
Otomar Miskolczi, 15.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Oceňuji, že kromě samostatného programování a programování v malých skupinách nás Holan občas nechá všechny dohromady po částech sestavovat řešení úkolů.
Markéta Velková, 04.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Vyučující má velmi poutavý způsob výkladu, pomáhá tomu názornost barevných fixů na ČISTÉ tabuli. Zadává hodně domácích úkolů v průběhu, které mají pevně dané termíny a nelze s tím nic udělat (prý je to jako když člověku jede vlak, tady by možná stálo za to podívat se na výpisy zpoždění ČD jenom třeba za poslední den...). Na druhou stranu ale zase člověk má už před vánocemi relativní klid, stresuje se jenom zápočtovým programem a testem.
RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. [32-KSVI], Programování 1 [NPRG030, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.02.2025, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky doktora Holana pro mě byly zajímavé i přesto že už jsem většinu toho co bylo probíráno znal. Přednášející programuje přímo na místě a nemá připravené programy (pouze myšlenku) - to vedlo k velmi interaktivním přednáškám. Jednak mohli začátečníci lépe pochopit jak vlastně Python funguje a zároveň to často pomohlo udržet pozornost pokročilejších, kteří rádi hledali typické chybky v programech, které zde občas doktor Holan záměrně vkládal.
Samuel Hlavatý, 16.02.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pán profesor bol vždy pripravený na hodiny a myslím si, že bolo dobré aj to, že nám ukazoval reálne aj teóriu v reálnom programe.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky pana doktora Holana byly celkem zábavné, přednášející ochotně odpovídal na dotazy. Ze začátku mě trochu mrzelo, že ve svých ukázkách nedodržoval obvyklé konvence Pythonu (což může být pro studenty, kteří se s jazykem dříve nesetkali, matoucí), ale to se naštěstí během semestru změnilo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvely
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2025, 1. Ročník, , Program CŽV - na výkon povolání
Nemohl jsem docházet z pracovních důvodů
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2025, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Oceňuji, že je vyučující zábavný, přátelský, a že rád interaguje s publikem. Když o přednáškách programuje, tak často omylem dělá různé drobné chyby, což je příjemně lidské.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pán doktor bol vždy príjemný, ústretový, ochotne odpovedal na otázky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky jsem většinou nenavštěvoval, ale ty, na kterých jsem byl, byly přednesené velmi dobře.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Občas pan doktor působí lehoulince zmateně.
Fráze "Kopírování je častým zdrojem chyb" se bude objevovat v mých snech :D
Samuel Vaško, 03.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
V skratke, nie kazdy akademik moze byt aj ucitel.

Na prednasky som nechodil a nebolo to ani kvoli tomu ze som vsetko vedel a mal pokrocile cvika, ale skorej kvoli tomu, ze Pan Holan nemal uz len uvodnu prednasku pripravenu a pocas vysvetlovania sa asi 5krat zamotal a debugoval code, ktory vlastne aj tak neukazal a ktoremu vlastne neviem ci vobec sam rozumel (zvysne hodiny boli podobne co som pocuval od kamaratov). Cele to mal v IDLE co je same osebe vtipne.
Na tej jednej jedinej (prvej) prednaske som teda aspon pocuval ako sa snazi veci vysvetlovat a simuloval som si ze som clovek co vzivote neprogramoval, vyslo mi ze by som asi s placom odisiel a informatiku nikdy nechcel vzivote vidiet pretoze sa mi zhnusila na veky vekov a isiel studovat na filozoficku alebo za pas do tesca. Cielom bolo teda vydrzat robit informatiku aj napriek prednaskam.

Rad by som povedal nejaku pozitivnu vec ale ja som ho vlastne videl jediny krat a nepoznam ani jeho osobnost.
RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. [32-KSVI], Programování 2 [NPRG031, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.07.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Vždy připravený, se vším velmi nápomocný, cvičení mi přišla užitečná a přiměřeně náročná.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
tohle je jedna z nejlepších přednášek. řešené příklady jsou zábavné a dost mi otevřely obzory na řešení různých problémů. Přednášku jsem měl jako jedinou hodinu v den a stejně jsem na ni chodil protože to stálo za to.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičení jsme řešili algoritmizační úlohy a líbilo se mi, že jsme pracovali většinou ve dvojici nebo menší skupince a potom každý řekl svůj návrh. Prostě každý se zapojil. Na cvičení jsem chodil rád a byly zábavné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý cvičící, vždy připravený na všelijaké dotazy. Hezky připravená cvičení, úlohy byly z velké většiny zajímavé a člověk se na nich přiučil nějaké věci, ale hlavně hezky připravily na zkoušku.
RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. [32-KSVI], Programování 2 [NPRG031, přednáška]
Artemiy Shipovalov, 15.09.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Super lektor. Každé téma vysvětluje jasně a na příkladech. Zahrnuje i příklady ke zkouškám.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.07.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Skvěle reaguje na veškeré dotazy, zajímavé a zábavné přednášky.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 26.06.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
To jsou přednášky kam se vyplatí chodit, může to znít divně ale jsou reálně zábavné a odlehčující. Pan Holan vám samozřejmě vysvětlí všechnu teorii ale když přijde na nějaké kreativnější téma je hned znát že ho to samotného baví a má vždy vymyšlené příklady které by vás nikdy nenapadly a pak vám na nich ukáže něco co vám opravdu otevře oči.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pán doktor je vynikajúci prednášajúci, látku vždy kvalitne vysvetľuje a ochotne odpovedá na otázky študentov.
Markéta Velková, 28.05.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Nejvíc oceňuji asi velmi nevšední smysl pro humor, na tyhle přednášky se člověk těšil už jenom pro ty vtipné momenty. Přesně ví, kdy je dobré výklad proložit nějakou historkou, aby se obnovila pozornost posluchačů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý přednášející, zábavný, příjemný.
Jiří Kruchina, 13.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Probíraná látka byla vysvětlena srozumitelně s výbornými příklady. Navíc se na každé hodině dozvíte nespočet praktických tipů (nejen) k programování.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Ačkoliv jsem předmět moc nemusel, tak musím uznat, že pan doktor Holan je skvělý učitel, takže to, co tu napíšu myslím se vší úctou a nechci, aby to vyznělo negativně. Jen tedy... Ty Wim form aplikace... K čemu, proč prostě??? Já z toho byl vždy uplně znechucen... Přišlo mi to prostě k prdu. Místo toho, abychom se učili něco zajímavého, tak jsme skládali obrázky na sebe... Prostě to je "k ničemu".
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi milý a hodný člověk, také skvělý přednášející. U zkoušky byl myslím velmi benevolentní.
Šimon Jůza, 13.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Záživné přednášky, ze kterých si něco odnášíte, otevřenost pro otázky a dovysvětlení. Za mě není co vytknout.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Super prednasky, ale programuje v ceskem jazyku
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Připravenost skvělá, témata skvělé, jen... proč ten Comic Sans??
RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. [32-KSVI], Algoritmizace [NPRG062, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Jsem velmi rád, že pan Holan byl můj cvičící. Jeho výuka je velmi flexibilní, zábavná, nikdy monotónní. Celkově mě pan Holan velmi naučil, za co jsem velmi vděčný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Na panu Holánovi se mi líbí jeho přístup a atmosféra na hodinách. Není vůbec problém tam cokoliv říci a vůbec vám nezáleží na tom, že se po chvíli ukáže, jaká to byla blbost. Jsem rád, že jsem se na cvičení zapsal k němu.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pan doktor Holan je člověk na svém místě. Cvičení má vždy připravená a pokud čemukoliv z přednášky nerozumíte, je ochoten učivo dovysvětlit.

Na začátku cvičení vždy jeden vyvolený (vybraný panem Holanem) jde k tabuli prezentovat své řešení domácího úkolu. Tím prospěje jak sobě (učí se vyjadřovat), tak ostatním, kteří mohou nahlédnout do jeho procesu přemýšlení nad problémem.

Během cvičení se pak společně řeší různé úlohy, které dovedou někdy dost potrápit. Naštěstí v úkolech se podobné věci neobjevují. Získat zápočet tak nebylo až tak náročné (čistě z mého subjektivního pohledu).

Cvičení celkově hodnotím velmi kladně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pán doktor vždy navodil príjemnú atmosféru na cvičení, dôkladne s nami prešiel látku prebranú na prednáške, aby sme si učivo zapamätali a pochopili ho. Dával priestor na otázky a spravodlivo hodnotil pravidelné domáce úlohy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi dobře vedené cvičení. Pan doktor Holan u důležitých témat vždy dbal na to, aby vyvolal každého (např. u procvičování stavění minimové haldy). Navíc nás vždy povzbuzoval, zdali nemáme nějaké otázky k minulé přednášce (nebo něčemu jinému). Na cvičeních se často spolupracuje ve dvojicích, správné řešení úkolů z minulého týdne úkáže někdo ze studentů u tabule.
Mgr. Martin Mareš, Ph.D. [32-KAM], Programování 1 [NPRG030, cvičení]
Martin Šindelář, 02.02.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Super, asi najlepšie cvičenie podľa mňa. Občas som ale vyriešil príklady celkom rýchlo, tak by som možno ocenil aspoň jeden taký poriadne ťažký príklad, nech sa každý má nad čím zamýšľať až dokonca.
Matúš Púll, 24.01.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Vždy dokázal pomoci
Pomohl se zápočťákem, když bylo třeba
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení je navazuje na cvičení z algoritmizace.
Kromě úloh z algoritmizace, které se většinou řeší v kompilovaných jazycích, jsme dostávali pár jednoduchých úloh z Pythonu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Bezchybné, doporučuji všem trochu pokročilým co mají alespoň nějaké znalosti v C/C++. Velkou výhodou je i absence zápočtové písemky.
Samuel Vaško, 17.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Myslim si ze slova nedokazu popisat ako je tento ucitel dobry, mat ho ako ucitela by mala byt #1 priorita pri zapise aj ked by ten predmet byval v piatky vecer.
Mgr. Martin Mareš, Ph.D. [32-KAM], Programování 2 [NPRG031, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
S tou nejelegantnější rétorikou na celé fakultě dokáže vždy rozuzlit i ty nejzapeklitější úlohy. Hodiny i domácí úlohy jsou náročné, ale každá úloha posouvá hranice přemyšlení o krok dále a Medvěd tam pro vás bude v každém z těchto kroků.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Vynikající cvičení. Oproti předchozímu semestru bylo získání zápočtu poměrně složité (ale dalo se to zvládnout). Úlohy byly težší a bylo nutné jich vyřešit víc. Pokud bych měl(a) hodnotit s ohledem na předmět, pak bude hodnocení slabší: vůbec nešlo o cvičení z programování, ale spíše z algoritmizace. Je to trochu škoda, na druhou stranu vymýšlení algoritmů se nikde jinde neprocvičí tak dobře jako u Martina Mareše.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Medvědovo a Jirkovo cvičení mě naučilo hrozně moc, byť je to cvičení poměrně náročné a to i časově. Obzvlášť začátek prvního semestru pro mne nebyl jednoduchý, neboť jsem neměl vůbec zkušenost s teoretickými úlohami, ale když se do toho člověk dostane a má z čeho vycházet, už se to dá zvládnout. Zápočťák vám najespíš zabere netriviální část zimního zkouškového, letního zkouškového a letních prázdnin. At the time of writing zápočet ještě nemám :) Pro KSPáky nutnost, hodí se předchozí základní znalost Cčka.
Mgr. Jakub Mestek [32-KTIML], Programování 2 [NPRG031, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičící ochotně a rychle reagoval na dotazy emailem a ochotně vyřešil jakýkoliv problém ať už technický nebo s úkolem. Cvičení byla trochu méně interaktivní ale mě to vůbec nevadilo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.08.2024, 4. ročník, Informatika, bakalářské
Nelíbili se mi nekonzistentní deadliny na domácí úkoly. Někdy byl deadline jeden týden, někdy dva. Někdy se deadline prodloužil, někdy ne. Někdy jen o týden, někdy do konce semestru. Pokud se něco takového děje tak by to mělo být pro všechny úkoly, ne jenom pro některé.
Velké množství času se doslova promrhalo na algoritmických úlohách které vůbec nesouviseli s programováním (minimálně 3 cvičení(!)). Výklad dynamického programování byl velmi matoucí.
Některé domácí úkoly byli dost náročné a to, znovu, po algoritmické stránce, ne programovací.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pán magister síce pôsobí trochu hanblivo, ale vedie svoje cvičenia poctivo a kvalitne - vždy s nami vhodne precvičil látku z prednášky, materiály sme mali k dispozícií na jeho webstránke. Keď sme mali otázky, ochotne na ne zodpovedal.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky neměly pevně danou strukturu. Téma bylo většinou představeno pomocí prezentace a poté předvedeno v praxi. Součástí přednášek bylo také mnoho zábavných historek.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Občas jsem měl pocit, že se nás cvičící bojí, nebo se minimálně bojí mluvit před lidmi. Některá cvičení byla úmorná, bez jakékoliv energie a nadšení. Komunikace vázla, doporučuji se připomínat a nepsat na poslední chvíli.
RNDr. František Mráz, CSc. [32-KSVI], Programování 1 [NPRG030, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2025, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Hezky vedená cvičení, viz. komentáře k algoritmizaci
Oliver Hruban, 31.01.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Úkoly z programování a algoritmizace pan profesor opravuje až na konci roku, myslím si že to postrádá docela smysl, neboť chybami se člověk učí a po půlroce co jsme dostali obodované úkoly si nevzpomenu co a proč jsem to udělal špatně.
Tedy z úkolů jsem se moc nenaučil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý, ochotný vyučující. Každý týden byl zadán úkol v Recodexu, témata úkolů odpovídala látce z přednášek. Některé týdny byl zadán úkol i pro pokročilejší, který však nebylo povinné řešit.
Na začátku cvičení někteří studenti prezentovali řešení poslední úlohy.
Doktor Mráz byl vždy ochotný pomoct s řešením domácích úloh i úloh na cvičení.
RNDr. Martin Pergel, Ph.D. [32-KSVI], Programování 1 [NPRG030, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Úkoly byly zadávány na 2 týdny s týdenním překryvem, což mi přišlo občas vhod.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 30.01.2025, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičiaci niekedy viedol výuku chaotickým dojmom.

Musím ale pochváliť štafety, kde sa postupne vyvolávajú študenti a každého sa niečo opýta. Vtedy sa išlo postupne a pán Pergel kládol dôraz na to, aby každý problematika rozumel. Z tých hodín som si odniesol najviac.
RNDr. Martin Pergel, Ph.D. [32-KSVI], Programování 1 [NPRG030, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky bych spíše nedoporučil, pan doktor má problém se držet tématu. Často odbíhal k historkám, které jen vzdáleně souvisely s učivem
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2025, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Vyučující nemá rád Python. Bohužel tomu i odpovídalo vedení přednášek. Nízká připravenost vyučujícího (měl alespoň připravenou prezentaci), programováním při přednášce se ztrácel čas (odlaďování kódu trvalo extrémně dlouho). Úplné základy jsme ale prošli. Je rozhodně lepší chodit na přednášku 2. paralelky (vedené panem Holanem), i když cvičení "nesouhlasí" (provázanost cvičení s přednáškou byla nulová), pokud chcete alepoň trochu ovládat Python.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 30.01.2025, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Prednášajúci pôsobí chaotickým dojmom a množstvo príbehov o všetkom možnom organizácii neprospieva. Je ochotný na otázky odpovedať, no častokrát tým ešte viac študenta pomýli. Príprava taktiež nie je vzorná a na prednáške ide skôr o freestyle.

Na druhej strane, problematike rozumie a zbytočne študentom problémy nerobí. Má naozaj ľudský prístup.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 21.01.2025, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Obecně přednáškám škodila nepřipravenost (často ukázky nefungovaly), časté odbíhání od tématu a nesympatie k Pythonu, která je verbální a značně vidět (se kterou sice soucítím, ale na přednášce nejlepší není).
Martin Menšík, 17.01.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Hrůza. Výklad působil zcela nepřipraveně a improvizovaně. Žádný ukázkový kód neměl hotový, takže většinu přednášky jsme koukali jen jak píše dlouhý kód. Zbytečné. Zbytek času věnoval svým zcestným a nevtipným historkám. Když už mluvil k tématu, tak nesrozumitelně, chaoticky, používal pojmy, které jsme ještě neznali, a neustále jen říkal, co všechno je v ostatních jazycích jinak a lépe, než aby nám vysvětlil jak to je v Pythonu.
Za každou cenu se panu doktorovi vyhněte.
Petr Ševěček, 14.01.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Způsob přednášejícího mi nesedl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2025, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pan Pergel rád odbočuje všude možně. Jeho materiály nepatří k těm nejlepší. Celkově se to dá, vysvětluje docela slušně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2025, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Kedze na prednasky z programovania moc nechodim, tak sa velmi neviem vyjadrit ani k vyucujucemu.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 06.01.2025, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Chápu že přednášet základy programování na matfyzu není obzvlášť naplňující pozice a obsahy přednášek tomu odpovídají. Pan Pergel není dobrý přednášející jelikož jeho charakteristické rysy jsou nepřipravenost a časté nepovedené pokusy o humor. Jeho pomlouvání tutoriálů a ostatních přednášejících na které se po absolvování jeho přednášek student beztak odkáže je v jeho pozici naprosto nevhodné stejně jako náplň valné většiny jeho přednášek. Zhruba 80% přednášky je obsazeno rádoby žoviálními projevy a trapnými pokusy o humor. Tato nepřipravenost a kvalita přednášky je až moc zjevná když na jeho přednášky navazuje pan Dvořák s jeho nádhernými prezentacemi.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Potřebné informace během přednášek byly předány, ale přednášky byly poměrně často trochu chaotické. Stávalo se, že ukázka něčeho nefungovala, a tak se šlo dál, a k ukázce jsme se vrátili až na začátku další lekce, a jen krátce. Některé věci byly proto složitější pochopit, než by bylo třeba
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
často chybuje, ale to nejhorší je, jaké má vtipy. poprvé to možná vtipné je, ale popáté už je to bolestné. Vyslovovat None jako noné fakt nepotřebuji. Další mi vadilo, když na přednášce se ptá často velkého publika. To patří na cvičení. A taky se na přednáškách ptá na věci, které on probíral na cvičení, ale nejspíš jen on je probíral a ostatní skupiny tedy nemohou vědět.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
good
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Dr. Pergel je velmi specifickým vyučujícím, který vám buď sedne, nebo ne. Často odbíhá od tématu a jeho projev někdy působí zmateně, ale dokáže vysvětlit. Rozhodně patří k mým oblíbeným vyučujícím.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
pan doktor je doopravdy typ ucitele ktereho chcete ale zaroven i nechcete
tolik vtipku, historek jsem urcite nikdy jeste od nejakeho ucitele neslysel
prednaska byla zabavna ale bohuzel byla probirana moc rychle. Kvuli tomu jsem musel jit na tzv "podradne tutorialy", jak by rekl pan doktor, a musel jsem se latku vetsinou doucovat sam, protoze jsem toho moc na prednaskach nepochytil
RNDr. Martin Pergel, Ph.D. [32-KSVI], Programování 2 [NPRG031, cvičení]
Artemiy Shipovalov, 15.09.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Dobré cvičení. Větší důraz na řešení algoritmických problémů samostatně i v týmech, jejich řešení se pak společně probírají.
Jan Burda, 13.09.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Rozhodně se jedná o dost specifické cvičení. Na žádném jiném nemáte šanci prezentovat objektové návrhy vysoce výkonného výtahu v jednopodlažní budově, nebo třeba večerky s nedostatečně placeným personálem, zatímco se vám cvičící tiše vysmívá a nekale na monitoru vyhledává znělku z Pata a Mata, jen aby s ní za pár chvil mohl ocenit váš výkon. Žádný jiný cvičící se také během chvíle nedokáže dokonale metamorfovat v Mikuláše a obdarovat vás všemožnými nezdravými pochoutkami odměnou za správné aplikování binární haldy.
Na jednu stranu jsem si jistý, že určitě existují učitelé, kteří dokáží látku naučit lépe, na druhou ale tohle cvičení rozhodně patřilo k těm, na která jsem se díky příjemné a uvolněné atmosféře opravdu pokaždé těšil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.08.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Dr. Pergel mi veľmi vyhovoval, bol ochotný a ak sme niečo chceli vedieť tak prišiel a pomohol/vysvetlil, taktiež vedel pobaviť s historkami.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Celkom dobrý štýl úloh - vyučujúci zadal úlohu (zvyčajne dynamické programovanie), debatovali sme v skupinkách/robili na tom samostatne a potom sa diskutovalo riešenie pred tabulou
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi dobrý cvičiaci. Úlohy boli zaujímavé a rôzne. Cviko je skôr viac určené pre pokročilejších ako pre začiatočníkov.
Vít Kološ, 19.07.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Doktor Pergel se stal jedním z mých oblíbených vyučujících, byť nejsem schopen příliš posoudit kvalitu výuky, neboť mi velká část látky kurzu Programování nebyla neznámá. Občas se mi zdálo, že pan Pergel mluví trochu „krypticky“ – pokud jsem věděl, co se snaží vysvětlit, přesně jsem mu rozuměl. Pokud jsem ale vysvětlovaný koncept nechápal, příliš mi v tom nepomohl ani jeho výklad. Přesto jsem se na cvičení velmi těšil, mimo jiné díky různým historkám ze života a rovněž mnoha postavám – známým našeho cvičícího – které umně zařadil do zadávaných úloh. Kromě toho je s ním rozumná řeč a snaží se studentům vycházet vstříc, což hodnotím velmi pozitivně.
RNDr. Martin Pergel, Ph.D. [32-KSVI], Programování 2 [NPRG031, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.09.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
He is talktive(sometimes too talktive) and has some humor
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.06.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Zábavný přednášející, který umí zaujmout. Dovolím si tvrdit, že množství skutečně probrané látky úplně neodpovídalo 1.5 hodinové dotaci, nicméně přednášky byly zajímavé a užitečné. Na zkoušku nebylo moho materiálů, nicméně povahou zkoušky jich ani mnoho potřeba nebylo.
Samuel Vaško, 21.06.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Videli sme sa prvykrat az na skuske, myslel som ze ma vyhodi no on mi chcel dat z nejakeho dovodu 1ku, dohodli sme sa na 2ke. Je to mily profesor no zial tazko sa mi hodnoti ked som s nim bol ~30mins.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Jsme v období zkouškovém temném
a nad střechou rotundy se svítá,
hlasitě buší ve studentově srdci skleslém,
Pergel nervózního jinocha vítá.
Teskně odsouzenec usedá za stůl,
pokus poslední jeho zkoušky je dnes.
Proč jen neučil se ten hloupý vůl,
teď bude zbitý hůře než zlý pes.
Však Pergel dnes v dobré náladě je,
studentovi plánuje šanci dát,
a tak blýská se naděje
na hrdinský čin hodný Cida.
Tak Pergel vesele se usadí.
Teď dívají se navzájem do očí.
Sečetlo se všech těch strašných dní
před nimiž spasiv se chtěl z okna skokem.
A tak vzduch pomalu houstne
a studentova střeva se začínají svírat.
Pergel, rozhodnuv se, že ticho utne,
začne pomalu jinocha vyzvídat.

Tak pověz mi, studente můj milý,
co tak nějak víš o haldě?
Student nyní v obraz snivý,
však v paměti hledá marně.
Snad potřeboval bych času více,
nejde to z hlavy lehce, to víte.
To nevadí, dál hoří mé trpělivosti svíce,
vždyť vy mi to nějak vymyslíte.
Zahanben však sedí dál mlče,
po haldě v mysli ani stopy.
Snad nebude muset ho prosit v kleče,
vyndavaje peněženku ze saka klopy.
A jeho smutné zahanbené oči se
pod potokem slz lesknou jakoby díc,
o tomto tématu já obávám se,
nebudu schopen vám říci víc.

Pergel dále sedí nevyveden z míry,
mávnutím přejde studentův prohřešek,
neopustiv od svojí víry
být shovívavý, byť jen pro dnešek.
Nevadí, že halda míjí váš svět,
z toho přeci planeta nezačne se drolit.
Inu, řekněte mi radši pár vět
o mých oblíbených principech SOLID.
Student dál sedí mlče jak knihovník,
co by alespoň to S znamenat mohlo,
struktura, sled, syntax, sůl, slovník.
Ne, nic z toho mi nepomohlo.
Jinochův pot na židli močál tvoří,
když přemýšlí, co O ve zkratce znamená
obor, ohrada, oplocení, okurka, oři,
mysl službu vypovídá znavená.
Snad potřeboval bych času více,
nejde to z hlavy lehce, to víte.
To nevadí, dál hoří mé trpělivosti svíce,
vždyť vy mi to nějak vymyslíte.

Tak ubíhá hodina za hodinou,
ti dva spolu stále na Malé Straně sedí,
Pergel si na svoji povinnost jedinou
vzpomene a důležitě nyní hledí.
Víš co, ty studente, se ti svěřím:
my dva jsme tady jenom o vodě
a když tak po očku čas změřím,
já už dávno, dávno měl sedět v hospodě.
Student, v grimasu strašnou,
jeho čas se chýlí ke konci,
proseděl tady od rána hodinu každou,
než měsíc oznámil začátek noci.
Však Pergel je dnes shovívavý,
ten den vše zdá se býti pohoda.
Jen pojďte se mnou, vy kluku mladý,
dozkouším vás v místě zvaném hospoda.

Tak dali fakultě student a Pergel vale
a neuvěřili byste nejspíš tomu,
že tu noc se až ze Strany Malé
přesunuli k Černému volu.
Tak hospodský přináší na stůl dvě,
poslední otázkou to dnes zavání,
co vás tam vlastně ještě učil Medvěd
o dynamickém programování?
Tu studenta setnul tak jak kat,
v mysli ani stopa po dynamice,
tak jeho mrtvé oči začnou se koukat
velmi upřeně do sklenice.
Co s tebou udělám můj hochu?
Dnes cítím se tak nějak lehce.
Chtěl bych pomoci ti trochu,
čtyřku do SISu zapsat se mi nechce.

Tak oba sedí u stolu zkroušení,
V tom najednou Pergel východisko vidí,
nežli se trápit u zkoušení,
pojďme si radši dát souboj v pití.
Divoká hrůzná tahle hra je,
dvakrát víc nebo nic, tak jest,
a ztratí ten, kdo prohraje
své boty, kalhoty, duši i čest.
Jistě v tomto příběhu byl další zvrat,
však zradila mě tehdá mysl má.
Pro velké množství alkoholu nastal zkrat,
a onen student, tak to, to jsem byl já.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Nesmyslně arogantní a pasivne agresivní člověk, kdykoliv, když se na něco zeptám, tak mám z odpovědi pana Krůliše pocit, že jsem mentálně opožděný a hloupější otázku nelze vymyslet (což doufám není pravda). Přitom by stačilo na dotaz odpovědět a jít dál. Hodnocení úkolů je peklo, nejasné připomínky, vracení úkolů pro naprosté maličkosti.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky špatné, ale u zkoušky byl fajn
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi dobrý prednášajúci. Prednášky boli oproti zimnému semestru oveľa lepšie. Boli usporiadané, zaujímavé a odniesol som si veľa z nich. Nenudil som sa na prednáške.
Mgr. Klára Pešková, Ph.D. [32-KSVI], Programování 1 [NPRG030, cvičení]
Samuel Hlavatý, 16.02.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Vynikajúca učiteľka. Naozaj super vysvetlila všetky učivá.
Test nebol ťažký. Naozaj odporúčam
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 30.01.2025, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Paní doktorka Pešková byla velmi milá, nápomocná a vždy byla na cvičení dobře připravená. Opravování úloh občas trvalo déle.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2025, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Vše dobře vysvětleno. Recodex je úžasná věc.
Mgr. Vít Šefl [32-KSVI], Programování 1 [NPRG030, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2025, 1. Ročník, Computer Science, bakalářské
Willingness to help students.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
best teacher
Mgr. Vít Šefl [32-KSVI], Programování 2 [NPRG031, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.09.2024, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
His explanation is a little bit too quick and it was sometimes difficult for me to keep up with, but he is nice professor. It was also helpful that he always shared his code from tutorial on gidhub.
Jiří Kruchina, 13.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení jsou záživná a velice dobře naučí práci s C#.
Petr Tvrdek, 07.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Super cvičící, moc pěkně vše vysvětluje. :)
Maria Filtsova, 06.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Je moc vstřícný a nápomocný, na cvičení mluví věcně a vždy ukazuje něco zajímavého navíc.
Mgr. Jiří Šejnoha [32-KSVI], Programování 1 [NPRG030, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2025, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičenie Mgr. Šejnohy nie je dobré. Nemá šturktúru, skáče chaoticky od témy k téme, čarbe nečitatelné hieroglify po tabuly. Neodpisuje na maily, neopravuje úlohy. Udelenie zápočtu trvá nezmyselne dlho, a to aj po splnení všetkých požiadavok. Svoju nekompetenciu sa snaží kompenzovať kultúrnymi vsuvkami a tatkovskými vtipmi. Ušetrite si trápenie, zapíšte sa inam.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2025, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Výrazně nedoporučuji. Především začátečníkům. Pan Šejnoha nemá moc dobře rozvržené hodiny, byť připravené je nějak má, ale téměř nikdy mu nevyjdou. Jeho styl výuky není vhodný pro začátečníky. Málo co vysvětlí, zadá úkol a pracujte, po 10 minutách ukáže své řešení a jde se dál. Úkoly opravuje asi tak minimálně měsíc, takže už nemáte ponětí, o čem úkol byl. Zadává poměrně hodně úkolů, které jsou docela náročně. A v neposlední řadě má neustálé nevhodné narážky, vtipy a poznámky.
Petr Ševěček, 07.01.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan Šejnoha je velmi osobitý. Hodiny pro mě měli vždy přínos a vždy látku dobře vysvětlil.
Mgr. Jiří Šejnoha [32-KSVI], Programování 2 [NPRG031, cvičení]
Samuel Vaško, 21.06.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Ak by ste mali naladu odlahcit vaznost situacie, Pan Sejnoha to dokaze perfektne, mozno az moc. Okrem toho jedneho cvika kde som bol, sa mi tazko hodnoti, ale je to clovek s dobrou dusou, az mi pride luto co o nom ludia hovoria, ale hodnoti sa asi to ako vela nauci a ja som vsetko aj tak cerpal z youtubu a kedze som tam nechodil, tak ma to nebolelo casovo ani energicky. Kamosi si to tieto cvika dost uzivali a vkuse mi hovorili co za insane veci robili, ja som niekedy az neveril. 

Dvakrat si premyslite ci chcete ist touto cestou, bude to ine ako ostatne cvicenia. Cielom cvik je spravit zapoctovy test a myslim si ze Pan Sejnoha bol pri tomto velmi ustretovy :)
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Jiří Šejnoha má skvělý přístup ke studentům, ale bohužel je to znát na množství probrané látky. Ačkoliv se nás ptal, jak bychom to chtěli pojmout, asi jsme nebyli schopni sami vědět, protože mi přijde, že kromě odkazů na pár dobrých dokumentací, jsme se toho moc nedozvěděli.
Také bych řekla, že jeho osobnost není pro všechny a chce to vědět, do čeho člověk jde.
Martin Dostál, 02.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Jedinečné, přátelské a velmi vstřícné. Kvalita výuky byla naplněna ve všech ohledech. Především zainvestovanost a zájem vyučujícího o cvičení byl inspirativní pro celý kolektiv. Zápis velmi doporučuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi ehm... specifický zážitek :D

S Jirkou prozkoumáte všemožné hlubiny vesmíru, společnosti a kultury... a na to programování taky místy narazíte.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.06.2023, 1. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Tady se asi trochu rozepíšu. Na cvičení jsem šel s tím, že mi většina říkala, že je to celkem nic moc. To se, ale ukázalo, že úplně neplatí. Mám na to vlastní teorii: lidem vadily věci, které mně nevadí, "Má velmi černý humor" -- Chápu, někomu to může vadit... Ale za mě celkem pr*el. "Neodepisuje na emaily" -- Chápu ale, když napíšu téměř nula emailu, není na co odepsat :D (A i když se domlouvalo něco přes email, nakonec to vždy šlo. Konkrétně jsem slyšel, že byl problém s domluvou zápočťáků, ale to vyřešila Sova a tam odpovídal... Nevím do dne :D). Ve zkratce než vyslechnete nějaký hate, zeptejte se na konkrétní informace, zda by vám konkrétně vadily. A teď k vyučujícímu jako takovému, co se mi hodně líbilo, že se nebál vysvětlit látku z přednášky, i když to není jeho povinností a mohl by rovnou říct, "jdeme programovat". Dále myslím, že byly celkem zajímavé úlohy a to jak na cvičení, tak na doma. Co bylo ještě fajn, k programování pouštět písničky, cvičení bylo v pátek a dodá to tomu takovou klidnou atmosféru.
Rastislav Vojtuš, 01.06.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičenia plné energie. Pomerne dosť úloh so zameraním na DP. Výborná komunikácia.
RNDr. Michal Töpfer [32-KDSS], Programování 1 [NPRG030, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2025, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Vyucujuci je ten isty ako na algoritmizacii a je velmi napomocny a mily. Paci sa mi aj system prezentovania aspon 1 veci pred triedou a k tejto hodine ani k vyucujucemu nemam co vytknut.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Naozaj rozumel tomu, o čom sme sa bavili.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Přestože s programováním mám zkušenosti, byla látka probírána tak, aby i zkušenější měli o zábavu postaráno. Látka byla doplňována různými typy navíc, které bych normálně jinde nenašel. Úkoly neobsahovali jen probrané učivo, ale byly mnohdy příjemně praktické (naprogramovat Spotify Yearly Review) nebo zábavné "in nature" (udělat cyklický Game of Life).
RNDr. Michal Töpfer [32-KDSS], Programování 2 [NPRG031, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Skvelý prístup! Čokoľvek mi nefungovalo, tak cvičiaci mi vždy ochotne pomohol a poradil, môžem len doporučiť
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Kvalitní cvičící. Cvičení jsou vedena v přátelském duchu. Příklady na webu byly nápomocné. Praktické vysvětlování věcí z přednášky bylo skvělé. Předposlední cvičení věnované zkoušce mi pomohlo v tom, jak bych se na ni měl připravovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Michal je skvelý vyučujúci. Vždy bol na hodinu veľmi dobre pripravený. Väčšina cvičení prebiehala tak, že nám na začiatku hodiny v skratke zhrnul teóriu, ktorá sa mala brať na prednáške daný týždeň (keďže sme boli pomiešaní od dvoch prednášajúcich, nie vždy sme mali prebraté to isté, takže to dosť pomohlo, aby sme mali všetci „zjednotené znalosti“). Následne nám prakticky ukázal na vlastnom kóde (či už vopred pripravenom alebo ho písal súčasne s nami), ako sa jednotlivé veci implementujú. Taktiež mal pre nás pripravenú sériu príkladov na precvičenie danej témy. Podmienky na zápočet boli jasne stanovené – dostatok bodov z domácich úloh, zápočtový test a zápočtový program. Výhodou boli aj bonusové body za dochádzku.

Na Michalovi veľmi oceňujem jeho zodpovedný, no zároveň kamarátsky prístup. Nech sme sa spýtali na čokoľvek, vždy bol ochotný všetko zodpovedať a vysvetliť a bolo vidieť, že daným veciam naozaj rozumie. Taktiež nám dával veľa užitočných rád a tipov do praxe. Cvičenia ma bavili a naučila som sa veľa nových vecí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.08.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení byly obsahově zajímavé a dobře připravené, cvičící šel podle obou přednášek.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Michal je super vyučující s přátelským přístupem, který vždy se vším ochotně pomůže a poradí. Jeho cvičení jsou přehledná a člověk z nich snadno pochopí, co se ho snaží naučit.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Jeden z nejlepších cvičících za poslední semestr. Velice ochotný, příjemný a látku dobře vysvětluje. Započet není nijak náročný a většinou studenti zvládnou zápočtový test na první pokus (což podle mě tak obvyklé není).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Ústretový a príjemný vyučujúci, pekne vysvetlí a dá sa s ním dohodnúť.
Připomínka k předmětu, Praktikum z herního vývoje s řízeným kódem [NCGD008, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2025, 1. Ročník, Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her, navazující magisterské
Probíraná látka je perfektní, a člověk si ji musí osvojit v průběhu vývoje zápočtového projektu. Tento zápočtový projekt, včetně veškeré dokumentace a požadavků kolem, je ovšem rozsahově příliš velký a stojí příliš mnoho práce na to, že je předmět pouze za 3 kredity. Zmenšit jeho rozsah mi nepřijde moc možné, spíš navrhuji přehodnotit za kolik kreditů by tento předmět měl být.
Připomínka k předmětu, Aplikační software [NDIN011, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2025, 1. Ročník, , Program CŽV - na výkon povolání
Líbilo se mi, jak podrobně byla všechna témata připravena a probrána. Bylo pro mě zajímavé se naučit další dovednosti v Excelu (např. pokročilá práce s filtry).
Připomínka k předmětu, Didaktika uživatelského software [NDIN012, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2024, 2. Ročník, Učitelství matematiky pro střední školy, navazující magisterské
V rámci semináře jsme se určitě dozvěděli zajímavé věci týkající se didaktické stránky různých témat ve školské informatice. Velice se mi líbilo, že seminář byl veden hlavně formou diskuze a jako současný učitel jsem mohl sdílet i své zkušenosti z praxe.

Bohužel největší problém u tohoto semináře spatřuji v tom, že jsme se věnovali převážně výuce informatiky na ZŠ, což vůbec neodpovídá oboru, v němž je výuka tohoto předmětu zařazena - učitelství informatiky pro střední školy. Navíc mi připadalo, že bylo trochu potlačeno téma výuky na odborné SŠ a věnovali jsme se, když na to přišlo, hlavně výuce informatiky na neodborných školách (tj. gymnázia aj.). Přínos tohoto předmětu by mohl být v uvedených ohledech větší.
Připomínka k předmětu, Programování 1 [NPRG030, cvičení]
Samuel Hlavatý, 16.02.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Super predmet naozaj ma veľa naučili z programovania.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.02.2025, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Zápočtové testy mívají opravdu velmi různou obtížnost - nenechte se odradit při nepovedeném pokusu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2025, 1. Ročník, Computer Science, bakalářské
The course should contain midterms of the same difficulty as end of semetser exams.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Oceňuji "propojení" se cvičením z Algoritmizace, díky kterému je možné věnovat některý týden více času jednomu z předmětů a jiný týden zase druhému. Také si myslím, že tvorba zápočtového programu je velmi přínosnou částí předmětu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2025, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
The course itself was okay. I still think it was not very fair being led to believe that it would be suitable for complete beginners. It was very fast paced similar to the lectures and students with previous experience had a big advantage.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 30.01.2025, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičenia k programovaniu sú spojené s algoritmizáciou. Niekedy sa len riešia úlohy z Recodexu, inokedy sa aj niečo preberá. Keď sa len zadajú úlohy do Recodexu, pôsobia celkom zbytočne, lebo to isté by som robil aj doma.
Matúš Púll, 24.01.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělé cvičení, moc mě posunulo
Úlohy byly dobré a o myšlence
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2025, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Předmět je zábavný.
Petr Ševěček, 07.01.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení pro mě měli mnohem větší přínos jak přednášky. Osobně bych retrospektivně chodil pouze na cvika a na přednášky (s Pergelem) nikoliv. Na cvikách se hodně programuje a trénuje látka z přednášek. Úkoly jsou vždy smysluplné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2025, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvicenia z programovania sa mi velmi pacia, bavi ma to a pride mi ze som sa za pol rok toho dost vela naucil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Bavilo ma to, na cvičeniach bola príjemná atmosféra a veľa som sa toho naučil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Absolvoval jsem cvičení pro pokročilé, klasická cvičení hodnotit nemůžu.
Oceňuji existenci zápočtového programu, myslím si, že je na něm možné se mnoho naučit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Snažil se navazovat na přednášku, i přesto že asi půlka změnila přednášejcího oproti doporučenému a přednášejcí jeli věci v jiném pořadí. Věci jako spojové seznamy jsme si názorně ukázali, a studenti měli možnost si je vyzkoušet teoreticky u tabule, a pak prakticky je naprogramovat. Body se získávali z domácích úkolů, takže člověk měl dost času na vyřešení problému.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
best course this semester
Samuel Vaško, 17.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
(pokrocile) cvika boli len na recodexe, na hodine sme si vysvetlovali riesenia a zvysok venovali algu. Po vysvetleni sa dali odovzdat ulohu za polovicu bodov, no casu na vyriesenie bolo dost a dalo sa to v pohode stihat. Doraz bol na tom aby sme tomu rozumeli, v prvom semestri odpustili test z programovania, nakolko to maresovi a jirkovi prislo ponizujuce. No opat podotykam, toto boli pokrocile cvika a v septembri sa museli robit "prijimacky" ~ 2priklady obtiaznostou leetcode hard v c++/c.
Otomar Miskolczi, 15.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení je naprosto nutné.
Markéta Velková, 04.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
předmět je velmi zajímavý, myslím, že nám ještě zdaleka neukázal, co všechno můžeme v Pythonu udělat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Vše celkově dobře vysvětlené, přínosný předmět jak pro ty, kdo s programováním teprve začínali, tak pro zkušenější.
Připomínka k předmětu, Programování 1 [NPRG030, přednáška]
Samuel Hlavatý, 16.02.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Programovanie bola sranda a je to asi najdôležitejší predmet pre nás informatikov. Musím povedať, že za tento semester som sa toho veľa veľmi veľa naučil z programka.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Řazení látky občas působilo lehce neorganizovaně, ale celkově látka pokryla nejen samotné programování v Pythonu, ale i základy obecnějších konceptů jako testování, kvalita kódu a podobně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2025, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Naučili jsme se sice úplné základy Pythonu, na druhou stranu jsme se k žádným pokročilejším technikám nedostali (v porovnání s druhou paralelkou), což je pro studenta, který nemá s Pythonem velké zkušenosti, velká nevýhoda.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 30.01.2025, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Predmet je časovo náročný a vyžaduje dosť vela podmienok na splnenie.
Podmienka zápočtového testu dokáže byť naozaj stresujúca, lebo vyžaduje za celkom limitovaný čas odladiť program na 100%. Zas nekontroluje sa kvalita programu. Skôr ide o to, či človek dokáže za krátky čas zbúchať niečo, čo funguje.
Marian Šámal, 28.01.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Šel jsem na první přednášku, slyšel že Pergel čte Python jako pitón a na zbytek přednášek radši ani nepřišel
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2025, 1. Ročník, , Program CŽV - na výkon povolání
Nemohl jsem docházet z pracovních důvodů
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 21.01.2025, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky jsou obecně spíše pro lidi, co programovali velmi málo, ne-li vůbec. Pokud už člověk programovat umí ale ne v Pythonu, pak jediný co předmět učí je syntax, který lze velmi rychle pochytit i ze cvičení.
Pokud za sebou už nějaký program máte, přednáška není pro vás. Neříkám že je to špatně, ale je to tak.
Martin Menšík, 17.01.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Předmět má fungovat jako úvod do světa kódu i pro ty, kteří (jako já) s ním neměli žádné zkušenosti. Výuka není postavena o nic lépe (spíš hůře) než např. ta na webu W3Schools. Za mě je předáška ztráta času i pro nezkušené
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2025, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Oceňuju, že jsme se učili i věci, které jsem předtím neznal.
Petr Ševěček, 14.01.2025, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky mi dali méně než cvičení. Osobně jsem tedy po půlce už přestal chodit na přednášky a chodil pouze na cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2025, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Na programovanie som vela nechodil, lebo mi pride celkom nudne pozerat na niekoho ako programuje. V programovani sa ja najviac naucim ked programujem sam nejake ulohy, takze v tomto pripade by mi nevadilo, keby prednaska nebola alebo bola skor formou cviceni, kde by si kazdy zaroven s vyucujucim precvicoval veci. Mohli by byt napriklad dve cvicenia z programovania alebo 1 dlhsie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Predmet pôsobil na mňa ako rýchlokurz programovania, ale všetko bolo zrozumiteľné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Oceňuji výběr Pythonu jako vyučovaného jazyka, je jednoduchý pro začátečníky i pokročilé.
Líbí se mi, že bylo zmíněno i několik užitečných balíčků.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednáška vpohodě, jen trochu pomalá
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
good
Otomar Miskolczi, 15.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Vysvětlení programovacích praktik studentům je důležité, ale lépe si je pamatují praxí. Zvážil bych nahrazení přednášky druhým blokem cvičení.
Samuel Vaško, 03.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Vsetko co sa robilo som uz vedel z leetcodu a ksp, chodil som na pokrocile cvika a tie ulohy boli uz poriadnejsie, chapem ze prvy semester a paradoxne si myslim ze to malo celkom strmy learning curve.
Prednasky neviem o com boli (len ten outline mi je znamy) a kebyze je nieco nejasne pozeral by som to zo zaznamu. Toto je idea, realizacia je vsak celkom smutna kapitola sama o sebe
Připomínka k předmětu, Programování 2 [NPRG031, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Předmět a hlavně zadané úkoly byly náročnější než u Programování 1, ale díky tomu mě naučily se před řešením problému nejdřív pořádně zamyslet než se snažit začít rychle něco programovat, a zjistil jsem že se to ve výsledku opravdu vyplatí. Toho si cením a věřím že mi získané zkušenosti pomohou jak v dalším studiu tak i do budoucna. Jediné co bych vytknul by byl zápočtový test který mi svým zadáním připomínal spíše úlohu z algoritmizace a nemyslím si že taková úloha nad kterou je třeba spíše více přemýšlet než programovat se hodí jako časově omezený test, jelikož to dle mě testuje spíše schopnost pracovat pod tlakem než to jestli to člověk dovede naprogramovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičenia ma bavili, domáce úlohy boli väčšinou zaujímavé a pre človeka, ktorý pred matfyzom neprogramoval, boli veľmi prínosné.

Jediné, čo by som vytkla, je forma zápočtového testu, keďže ide o programovanie na čas. Takáto forma skúšania bola v prípade programovania dosť stresujúca a nemyslím si, že dokázala úplne odraziť naše znalosti, skôr šlo o testovanie, kto dokáže dostatočne rýchlo vymyslieť riešenie.

Celkovo však hodnotím ako veľmi užitočný predmet.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.08.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Výukový materiál byl dobře podán (podle přednášek), pomohl mi v pochopení látky, úkoly byly ale náročné po časové i intelektuální stránce, přestože jsem se zúčastnila všech cvičení. Doporučuji cvičení pokročilejším studentům, ostatním si vybrat jednodušší cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.08.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Oceňujem, že Dr. Pergel venoval prvé 2-3 týždne semestra úlohám rovnakým ako zo zimného semestra, aby študenti, ktorý robili v C# prvý krát sa do neho dostali.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.07.2024, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
It was a pleasure to attend in every tutorial of Programming 2. I worked on a wide variety of problems and figured out the different ways to solve them.
Samuel Vaško, 21.06.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Neviem posudit uroven cvik nakolko som na ne nechodi. Bol som oklamany, ze sa na poslednom cviku pise zapoctovy test a jedine co sa pisalo bol useless feedback ku ktoremu som sa radsej ani nevyjadril lebo som bol prave na prvej a poslednej hodine zaroven. Prepisal som sa od Maresa na basic cvika, lebo som potreboval po 3tyzdnoch skoly ubrat trochu a ked to porovnam tak toto bol mozno 20% vykon ak vobec - vlastne predmet zadarmo.

Zapoctovy test bol ferovy, avsak C# ako jazyk mi prisiel uplne nesympaticky. Pytal som sa viac ucitelov preco sa fakulta ubrala tymto smerom a chapem argumenty ale nesuhlasim s nimi, mam s tymto jazykom osobny problem, mala to byt java alebo pokracovanie pythonu.

Ulohy na recodexe boli, uzavrime to takto
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičenie je veľmi nápomocné k tomu, aby sa človek bližšie zoznámil s novým jazykom C# a trochu si ho precvičil. Je tiež fajn, ako sme boli vedení k tomu, aby sme svoje kódy napísali prehľadne a pekne (čo niekedy vedelo veľmi pomôcť v domácich úlohách, keď na seba nadväzovali).
Adam Jahoda, 19.06.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Chodil jsem na pokročilá cvičení s Medvědem (Martinem Marešem), takže to je dost specifická kapitola sama o sobě, ale hlavně sem chci napsat, že v letňáku je pokročilé cvičení ještě těžší než v zimáku (a už to byl dost brutus). Protože nejsou úložky na python, tak nasbírat potřebné body trvá déle než dříve. To není kritika předmětu, spíš varování :)
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 28.05.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
toto cvičení je trochu odlišné od jiných, pan Holan má vždy připravené příklady které by vás nikdy nenapadli a o to je zábavnější je řešit. Některé domácí úkoly jsou i kompetitivní a můžete se umístit v online tabule což mi přijde jako skvělý nápad, jedna věc je napsat kus hnusného kódu co projde recodexem jen tak tak a druhá je napsat nebo najít lepší efektivnější řešení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Odcenil by som viac úloh na OOP, aspoň nejakých dobrovoľných, a prišlo mi, že sme robili moc DP
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení mnohdy byla jen o tom, že jsme si ukazovali nějaké webové stránky, kde je to dobře popsané.
Petr Tvrdek, 07.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Fajn cvičení, hodně jsem se toho naučil, i přesto, že už jsem jazyk C# znal dříve. :)
Martin Dostál, 02.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení bylo skvělé - přátelské, probíraná témata byla velmi zajímavá a s domácími úkoly pokrývající potřebou látku. Na cvičeních panovala skvělá atmosféra. Cvičení velmi doporučuji všem zvídavým studentům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.06.2023, 1. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Moc mě nebavil Csharp, ale zase se mi líbilo, že už nám nepovolil každou zhovadilost jako Python... Takové... Radši bych programoval v něčem jiném, ale zase fajn se v Csharpu něco naučit.
Připomínka k předmětu, Programování 2 [NPRG031, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.09.2024, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
This was only one subject I really enjoyed from the 2nd semester:)).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.08.2024, 4. ročník, Informatika, bakalářské
Tohle je bezkonkurenčně nejhorší předmět jaký jsem kdy zažil. Má sice v názvu programování ale reálně se programování týká tak polovina obsahu. Mám pocit že zbytek si přednášející spletli s ADS anebou jedou totální freestyle.

Tak například zkouška. Zadání je nějaká absurdní algoritmická úloha s obskurním omezením na množství paměti, vyskytují se taky otázky na datové struktury. Tohle nemá co do činění s programováním. Jistě, studenti by tyhle věci měli znát z ADS1, ale neexistuje jediný důvod proč by tohle měla být součást zkoušky z PROGRAMOVÁNÍ (navíc když se zkoušejí na ADS1 ten samý semestr).

Přednášející mají zvláštní fetiš na dynamické programování. Asi se jim líbilo že to má v názvu "programování", jinak si to neumím vysvětlit. Dynamické programování je totiž tak niche algoritmická technika že se s ní už nikdy nesetkáte. Na bakalářském studiu jsou tři(!) předměty které se věnují algoritmům a datovým strukturám. Neexistuje důvod aby se přednášející pouštěli do výkladu algoritmů na hodinách PROGRAMOVÁNÍ, navíc když je jejich výklad matoucí, neúplný a ani zdaleka nedosahuje kvalit vyučujících ADS.

Potkáte se s Winforms. Proč je tenhle framework součástí tohoto předmětu? V dalším průběhu studia je to k ničemu. Naprostá ztráta času.

"Programování je o řešení problémů." Pokud jsem tuto hlášku na přednáškách neslyšel stokrát tak ani raz. Začínám si myslet že ve skutečnosti jsou ty problémy dva a jmenují se T. Holan a M. Pergel, protože to oni jsou zodpovědní za obsah tohoto předmětu. Možná by se měli podívat na to jak vypadají úvodní kurzy programování v zahraničí.

Tento předmět je ostudou školy. Měl by dát studentům solidní základy ze kterých by měli těžit na dalších předmětech, no kromě několika málo přednášek je spíš prohlídkou nesouvisejících témat.
Nedokážu pochopit jak může Programování 2 existovat v takto odfláknuté podobě už léta aniž by s tím zodpovědné osoby cokoliv dělali.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.07.2024, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
Programming 2 is an amazing crash C# course. It teaches the fundamentals of C# and how to code in C# obviously.
Samuel Vaško, 21.06.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pytal som sa, preco preboha ten c# a nie java, co som z toho pochopil je, ze vlastne ani oni sami nevedia. Jeden argument bol, ze tu vedia lepsie vysvetlit niektore specificke veci ale to je podla mna skorej argument preco by sa to ucit nemalo nakolko to Pan Jezko objasni pre ludi ktori si c# vyberu ako predmet.

OOP nie je moja oblubena vec ale z nejakeho dovodu to vlastne ani nebolo cele uplne tak o tom, ako skor sa naucit proste nebyt nechutne prasa a dobre clenit kod, ale vlastne ani to nie lebo tam zabludilo DP z ADS a nejake Windows hluposti co tam podla mna nemali co robit a presne toto iste nas mali ucit na POS...

Zapoctak som este nerobil ale pride mi dost zle meritko pocet riadkov kodu, lebo ja si viem fakt ze do 3klikov skopirovat kniznicu a pouzivat ju localne implementovanu, nechapem uplne pointu tejto zalezitosti lebo backbone projektu sa kopiruje a dorobit si funkcie ktore tak nejak dokopy zapadnu mi pridu trivialne, resp kebyze nechcem programovat tak studujem na vse... asi mam skresleny pohlad lebo programujem od zaciatku strednej ale tento predmet by sa mal cely prekopat. Paradoxne vlastne ale bol prospesny a idea skusky sa mi velmi pacila.

Nebol som na jedinej prednaske ani na jedinom cviku a myslim si ze mi to nechybalo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Náplň prednášok mi v niektorých momentoch prišla nie veľmi užitočná či zaujímavá (grafika v C#), no na druhú stranu oceňujem nadväznosť prednášky na cvičenie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2024, 1. Ročník, Computer Science, bakalářské
The course has been exceptional and stands out as the best course I have taken during my first year at the university. Professor Dingle is, without a doubt, my favorite professor. His teaching style is engaging, and he has a remarkable ability to make complex topics accessible and interesting.

The course content was not only interesting but also inspiring. Professor Dingle’s enthusiasm for the subject matter is infectious, motivating me to delve deeper into the topics covered.

The course was very well-organized. The lectures and classes were cohesive and well-coordinated, ensuring a smooth learning experience.

Overall, the course was incredibly beneficial, and I am grateful for the opportunity to learn from such an outstanding professor.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Úprimne si nie som istý čo bolo náplňou predmetu. Prednášky mi neprišli veľmi prínosné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Líbí se mi, že jsme přestali používat Python a přešli na C#, což je dle mého názoru jazyk mnohem příjemnější a užitečnější. Rovněž je fajn, že jsme míň algoritmizovali a více se orientovali na návrh a další praktičtější aspekty programování.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky byly zajímavé, cvičení byly ok, ale zážitek trochu pokazil cvičící.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Asi zatím nejhorší předmět. Kromě toho, že přednášky jsou úplně k ničemu, je tento předmět neúměrně časově náročný - každý týden úkol v ReCodExu, zápočtový test, zkouška a zápočtový program. Jedině cvičení byla fajn.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Nechci házet na nikoho špínu, ale mě teda programko 2 moc nesedlo. Nechápu, proč dělat zrovna Csharp. Dost se to negovalo s předmětem Úvod do Linuxu. A vždy, když se řeklo jdeme dělat Wim form aplikaci, tak: "BLEEE". Ale zase třeba vlákna a tak, to bylo velmi zajímavé. Death lock... Fajne fajne
Šimon Jůza, 13.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Zajímavý vhled co C# (delegáty, abstraktní metody, třídy,...), diskrétních simulací a dynamického programování.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
S tímhle předmětem je špatně snad úplně všechno. Čekal jsem, že se zde naučím pokročilejší programátorské techniky a postupy, místo toho, pro mě z nepochopitelného důvodu, se zde přednáší algoritmické problémy (které se následně přednáší na předmětu ADS 1). Nejpodivnější pro mě byla posedlost přednášejících Dynamickým programováním, algoritmická technika, která má se skutečným programováním společné asi jen název. Přednášky jsou naprosto zbytečné, chodil jsem na všechny, jen abych zpětně po každé hodině zjistil, že to byla naprostá ztráta času. Zkouška nedávala vůbec smysl, ať už písemná, na které se po vás chce vyřešit úloha, která údajně "nelze za dvě hodiny naprogramovat", nebo ústní, kde se zkoušející rádi doptávají i na věci, které odpřednášeny nebyly. Přál bych si, aby se pro budoucí studenty něco změnilo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Přednáška občas obsahem kolidovala s jinými předměty (ADS) a dostali jsme tedy stejný obsah podaný dvakrát jako kdyby poprvé. Jinak adekvátně obtížnější témata oproti minulému semestru.
Připomínka k předmětu, Vývoj počítačových her - pro učitele [NUIN018, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Za mě jeden z nejlepších předmětů z informatické části. Zajímavý obsah, důležité zopakování si programování a možnost závěrečného masterpieců nelze jinak než chválit. Předmět vás detailně naučí v Unity a pokud vás to i baví, sami si najdete cestu k dalším vymoženostem. Možná bych ale změnil výrazně sylabus, kde bych polovinu semestru věnoval nějakému jinému enginu a druhé půlce semestru třeba Unity. Možnost přednášet bylo fajn a každá praxe se hodí.
Připomínka k předmětu, Vývoj počítačových her - pro učitele [NUIN018, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
stejné jako cvičení
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK