AnketaAnketa(verze: 711)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Tomáš Bílý [32-KSVI], Programování 1 [NPRG030, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
K samotnému průběhu cvičení nemám výhrady. Mě vyhovuje jak jsou teď.

Pracovat s ReCodExem může být velmi bolestné když jedinou zpětnou odezvu, kterou dá, je FAILED a třeba 106 != 107. V programu, kde může být několik kroků jak se dostat k očekávanému výsledku, to není nijak užitečné. Buď dát sample kódy, kde pokud kód funguje pro všechny, tak je správně, nebo přímo ukázat jaké kroky byly použitý pro daný výsledek by velmi pomohlo.

Taky by ušetřit čas, kdyby u úkolů neříkal jenom FAILED, když jedinou chybou je, že je tečka na konci věty, když nemá být.

Přijde mi i divné, že úkoly jsou za několik bodů, ale lze dostat jenom buď 0 nebo plný počet. Chápu že to má znamenat váhu, ale je to prostě velmi divné.
Mgr. Tomáš Bílý [32-KSVI], Programování 2 [NPRG031, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pán profesor odpovedá na maily a hodnotí domáce úlohy bežne aj niekoľko týždňov. Inak je ale veľmi ochotný na cvičeniach podať pomocnú ruku a ústretový pri zápočte.
Mgr. Jiří Frantál [32-KSVI], Programování 1 [NPRG030, cvičení]
Mikuláš Fiala, 16.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Jeden z top 3 mých vyučujcích v 1. semestru. příjemný, pokud je problém, tak pomůže vyřešit, snaží se hledat jak to studentůmudělat co nejpříjemnější ale aby se také něco naučili
Jakub Klesa, 15.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý cvičící. Je pohodový, férový a umí dobře poradit. Cvičení mě velice bavila.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Hodiny jsou skvělé. Velmi zábavné, probíhají v dobré atmosféře.
RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. [32-KSVI], Programování 1 [NPRG030, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pán doktor bol vždy veľmi príjemný, ochotne odpovedal na otázky, spravodlivo hodnotil, pracoval s nami na hodinách na zaujímavých úlohách. Jediné, čo mi na cvičení chýbalo bolo to, že sme nerobili až tak veľa úloh.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi dobře vedené cvičení. Na začátku se nás pan doktor Holan zeptal, zdali nemáme nějaké nejasnosti ohledně minulé přednášky (nebo něčemu jinému). Na cvičeních se často spolupracuje ve dvojicích, správné řešení úkolů z minulého týdne úkáže někdo ze studentů u tabule.
Otomar Miskolczi, 15.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Oceňuji, že kromě samostatného programování a programování v malých skupinách nás Holan občas nechá všechny dohromady po částech sestavovat řešení úkolů.
Markéta Velková, 04.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Vyučující má velmi poutavý způsob výkladu, pomáhá tomu názornost barevných fixů na ČISTÉ tabuli. Zadává hodně domácích úkolů v průběhu, které mají pevně dané termíny a nelze s tím nic udělat (prý je to jako když člověku jede vlak, tady by možná stálo za to podívat se na výpisy zpoždění ČD jenom třeba za poslední den...). Na druhou stranu ale zase člověk má už před vánocemi relativní klid, stresuje se jenom zápočtovým programem a testem.
RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. [32-KSVI], Programování 1 [NPRG030, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pán doktor bol vždy príjemný, ústretový, ochotne odpovedal na otázky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky jsem většinou nenavštěvoval, ale ty, na kterých jsem byl, byly přednesené velmi dobře.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Občas pan doktor působí lehoulince zmateně.
Fráze "Kopírování je častým zdrojem chyb" se bude objevovat v mých snech :D
Samuel Vaško, 03.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
V skratke, nie kazdy akademik moze byt aj ucitel.

Na prednasky som nechodil a nebolo to ani kvoli tomu ze som vsetko vedel a mal pokrocile cvika, ale skorej kvoli tomu, ze Pan Holan nemal uz len uvodnu prednasku pripravenu a pocas vysvetlovania sa asi 5krat zamotal a debugoval code, ktory vlastne aj tak neukazal a ktoremu vlastne neviem ci vobec sam rozumel (zvysne hodiny boli podobne co som pocuval od kamaratov). Cele to mal v IDLE co je same osebe vtipne.
Na tej jednej jedinej (prvej) prednaske som teda aspon pocuval ako sa snazi veci vysvetlovat a simuloval som si ze som clovek co vzivote neprogramoval, vyslo mi ze by som asi s placom odisiel a informatiku nikdy nechcel vzivote vidiet pretoze sa mi zhnusila na veky vekov a isiel studovat na filozoficku alebo za pas do tesca. Cielom bolo teda vydrzat robit informatiku aj napriek prednaskam.

Rad by som povedal nejaku pozitivnu vec ale ja som ho vlastne videl jediny krat a nepoznam ani jeho osobnost.
RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. [32-KSVI], Programování 2 [NPRG031, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičení jsme řešili algoritmizační úlohy a líbilo se mi, že jsme pracovali většinou ve dvojici nebo menší skupince a potom každý řekl svůj návrh. Prostě každý se zapojil. Na cvičení jsem chodil rád a byly zábavné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý cvičící, vždy připravený na všelijaké dotazy. Hezky připravená cvičení, úlohy byly z velké většiny zajímavé a člověk se na nich přiučil nějaké věci, ale hlavně hezky připravily na zkoušku.
RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. [32-KSVI], Programování 2 [NPRG031, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý přednášející, zábavný, příjemný.
Jiří Kruchina, 13.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Probíraná látka byla vysvětlena srozumitelně s výbornými příklady. Navíc se na každé hodině dozvíte nespočet praktických tipů (nejen) k programování.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Ačkoliv jsem předmět moc nemusel, tak musím uznat, že pan doktor Holan je skvělý učitel, takže to, co tu napíšu myslím se vší úctou a nechci, aby to vyznělo negativně. Jen tedy... Ty Wim form aplikace... K čemu, proč prostě??? Já z toho byl vždy uplně znechucen... Přišlo mi to prostě k prdu. Místo toho, abychom se učili něco zajímavého, tak jsme skládali obrázky na sebe... Prostě to je "k ničemu".
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi milý a hodný člověk, také skvělý přednášející. U zkoušky byl myslím velmi benevolentní.
Šimon Jůza, 13.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Záživné přednášky, ze kterých si něco odnášíte, otevřenost pro otázky a dovysvětlení. Za mě není co vytknout.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Super prednasky, ale programuje v ceskem jazyku
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Připravenost skvělá, témata skvělé, jen... proč ten Comic Sans??
RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. [32-KSVI], Algoritmizace [NPRG062, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pan doktor Holan je člověk na svém místě. Cvičení má vždy připravená a pokud čemukoliv z přednášky nerozumíte, je ochoten učivo dovysvětlit.

Na začátku cvičení vždy jeden vyvolený (vybraný panem Holanem) jde k tabuli prezentovat své řešení domácího úkolu. Tím prospěje jak sobě (učí se vyjadřovat), tak ostatním, kteří mohou nahlédnout do jeho procesu přemýšlení nad problémem.

Během cvičení se pak společně řeší různé úlohy, které dovedou někdy dost potrápit. Naštěstí v úkolech se podobné věci neobjevují. Získat zápočet tak nebylo až tak náročné (čistě z mého subjektivního pohledu).

Cvičení celkově hodnotím velmi kladně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pán doktor vždy navodil príjemnú atmosféru na cvičení, dôkladne s nami prešiel látku prebranú na prednáške, aby sme si učivo zapamätali a pochopili ho. Dával priestor na otázky a spravodlivo hodnotil pravidelné domáce úlohy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi dobře vedené cvičení. Pan doktor Holan u důležitých témat vždy dbal na to, aby vyvolal každého (např. u procvičování stavění minimové haldy). Navíc nás vždy povzbuzoval, zdali nemáme nějaké otázky k minulé přednášce (nebo něčemu jinému). Na cvičeních se často spolupracuje ve dvojicích, správné řešení úkolů z minulého týdne úkáže někdo ze studentů u tabule.
Mgr. Martin Mareš, Ph.D. [32-KAM], Programování 1 [NPRG030, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení je navazuje na cvičení z algoritmizace.
Kromě úloh z algoritmizace, které se většinou řeší v kompilovaných jazycích, jsme dostávali pár jednoduchých úloh z Pythonu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Bezchybné, doporučuji všem trochu pokročilým co mají alespoň nějaké znalosti v C/C++. Velkou výhodou je i absence zápočtové písemky.
Samuel Vaško, 17.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Myslim si ze slova nedokazu popisat ako je tento ucitel dobry, mat ho ako ucitela by mala byt #1 priorita pri zapise aj ked by ten predmet byval v piatky vecer.
Mgr. Martin Mareš, Ph.D. [32-KAM], Programování 2 [NPRG031, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Vynikající cvičení. Oproti předchozímu semestru bylo získání zápočtu poměrně složité (ale dalo se to zvládnout). Úlohy byly težší a bylo nutné jich vyřešit víc. Pokud bych měl(a) hodnotit s ohledem na předmět, pak bude hodnocení slabší: vůbec nešlo o cvičení z programování, ale spíše z algoritmizace. Je to trochu škoda, na druhou stranu vymýšlení algoritmů se nikde jinde neprocvičí tak dobře jako u Martina Mareše.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Medvědovo a Jirkovo cvičení mě naučilo hrozně moc, byť je to cvičení poměrně náročné a to i časově. Obzvlášť začátek prvního semestru pro mne nebyl jednoduchý, neboť jsem neměl vůbec zkušenost s teoretickými úlohami, ale když se do toho člověk dostane a má z čeho vycházet, už se to dá zvládnout. Zápočťák vám najespíš zabere netriviální část zimního zkouškového, letního zkouškového a letních prázdnin. At the time of writing zápočet ještě nemám :) Pro KSPáky nutnost, hodí se předchozí základní znalost Cčka.
Mgr. Jakub Mestek [32-KTIML], Programování 2 [NPRG031, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky neměly pevně danou strukturu. Téma bylo většinou představeno pomocí prezentace a poté předvedeno v praxi. Součástí přednášek bylo také mnoho zábavných historek.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Občas jsem měl pocit, že se nás cvičící bojí, nebo se minimálně bojí mluvit před lidmi. Některá cvičení byla úmorná, bez jakékoliv energie a nadšení. Komunikace vázla, doporučuji se připomínat a nepsat na poslední chvíli.
RNDr. František Mráz, CSc. [32-KSVI], Programování 1 [NPRG030, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý, ochotný vyučující. Každý týden byl zadán úkol v Recodexu, témata úkolů odpovídala látce z přednášek. Některé týdny byl zadán úkol i pro pokročilejší, který však nebylo povinné řešit.
Na začátku cvičení někteří studenti prezentovali řešení poslední úlohy.
Doktor Mráz byl vždy ochotný pomoct s řešením domácích úloh i úloh na cvičení.
RNDr. Martin Pergel, Ph.D. [32-KSVI], Programování 1 [NPRG030, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Potřebné informace během přednášek byly předány, ale přednášky byly poměrně často trochu chaotické. Stávalo se, že ukázka něčeho nefungovala, a tak se šlo dál, a k ukázce jsme se vrátili až na začátku další lekce, a jen krátce. Některé věci byly proto složitější pochopit, než by bylo třeba
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
často chybuje, ale to nejhorší je, jaké má vtipy. poprvé to možná vtipné je, ale popáté už je to bolestné. Vyslovovat None jako noné fakt nepotřebuji. Další mi vadilo, když na přednášce se ptá často velkého publika. To patří na cvičení. A taky se na přednáškách ptá na věci, které on probíral na cvičení, ale nejspíš jen on je probíral a ostatní skupiny tedy nemohou vědět.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
good
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Dr. Pergel je velmi specifickým vyučujícím, který vám buď sedne, nebo ne. Často odbíhá od tématu a jeho projev někdy působí zmateně, ale dokáže vysvětlit. Rozhodně patří k mým oblíbeným vyučujícím.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
pan doktor je doopravdy typ ucitele ktereho chcete ale zaroven i nechcete
tolik vtipku, historek jsem urcite nikdy jeste od nejakeho ucitele neslysel
prednaska byla zabavna ale bohuzel byla probirana moc rychle. Kvuli tomu jsem musel jit na tzv "podradne tutorialy", jak by rekl pan doktor, a musel jsem se latku vetsinou doucovat sam, protoze jsem toho moc na prednaskach nepochytil
RNDr. Martin Pergel, Ph.D. [32-KSVI], Programování 2 [NPRG031, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Celkom dobrý štýl úloh - vyučujúci zadal úlohu (zvyčajne dynamické programovanie), debatovali sme v skupinkách/robili na tom samostatne a potom sa diskutovalo riešenie pred tabulou
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi dobrý cvičiaci. Úlohy boli zaujímavé a rôzne. Cviko je skôr viac určené pre pokročilejších ako pre začiatočníkov.
Vít Kološ, 19.07.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Doktor Pergel se stal jedním z mých oblíbených vyučujících, byť nejsem schopen příliš posoudit kvalitu výuky, neboť mi velká část látky kurzu Programování nebyla neznámá. Občas se mi zdálo, že pan Pergel mluví trochu „krypticky“ – pokud jsem věděl, co se snaží vysvětlit, přesně jsem mu rozuměl. Pokud jsem ale vysvětlovaný koncept nechápal, příliš mi v tom nepomohl ani jeho výklad. Přesto jsem se na cvičení velmi těšil, mimo jiné díky různým historkám ze života a rovněž mnoha postavám – známým našeho cvičícího – které umně zařadil do zadávaných úloh. Kromě toho je s ním rozumná řeč a snaží se studentům vycházet vstříc, což hodnotím velmi pozitivně.
RNDr. Martin Pergel, Ph.D. [32-KSVI], Programování 2 [NPRG031, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Jsme v období zkouškovém temném
a nad střechou rotundy se svítá,
hlasitě buší ve studentově srdci skleslém,
Pergel nervózního jinocha vítá.
Teskně odsouzenec usedá za stůl,
pokus poslední jeho zkoušky je dnes.
Proč jen neučil se ten hloupý vůl,
teď bude zbitý hůře než zlý pes.
Však Pergel dnes v dobré náladě je,
studentovi plánuje šanci dát,
a tak blýská se naděje
na hrdinský čin hodný Cida.
Tak Pergel vesele se usadí.
Teď dívají se navzájem do očí.
Sečetlo se všech těch strašných dní
před nimiž spasiv se chtěl z okna skokem.
A tak vzduch pomalu houstne
a studentova střeva se začínají svírat.
Pergel, rozhodnuv se, že ticho utne,
začne pomalu jinocha vyzvídat.

Tak pověz mi, studente můj milý,
co tak nějak víš o haldě?
Student nyní v obraz snivý,
však v paměti hledá marně.
Snad potřeboval bych času více,
nejde to z hlavy lehce, to víte.
To nevadí, dál hoří mé trpělivosti svíce,
vždyť vy mi to nějak vymyslíte.
Zahanben však sedí dál mlče,
po haldě v mysli ani stopy.
Snad nebude muset ho prosit v kleče,
vyndavaje peněženku ze saka klopy.
A jeho smutné zahanbené oči se
pod potokem slz lesknou jakoby díc,
o tomto tématu já obávám se,
nebudu schopen vám říci víc.

Pergel dále sedí nevyveden z míry,
mávnutím přejde studentův prohřešek,
neopustiv od svojí víry
být shovívavý, byť jen pro dnešek.
Nevadí, že halda míjí váš svět,
z toho přeci planeta nezačne se drolit.
Inu, řekněte mi radši pár vět
o mých oblíbených principech SOLID.
Student dál sedí mlče jak knihovník,
co by alespoň to S znamenat mohlo,
struktura, sled, syntax, sůl, slovník.
Ne, nic z toho mi nepomohlo.
Jinochův pot na židli močál tvoří,
když přemýšlí, co O ve zkratce znamená
obor, ohrada, oplocení, okurka, oři,
mysl službu vypovídá znavená.
Snad potřeboval bych času více,
nejde to z hlavy lehce, to víte.
To nevadí, dál hoří mé trpělivosti svíce,
vždyť vy mi to nějak vymyslíte.

Tak ubíhá hodina za hodinou,
ti dva spolu stále na Malé Straně sedí,
Pergel si na svoji povinnost jedinou
vzpomene a důležitě nyní hledí.
Víš co, ty studente, se ti svěřím:
my dva jsme tady jenom o vodě
a když tak po očku čas změřím,
já už dávno, dávno měl sedět v hospodě.
Student, v grimasu strašnou,
jeho čas se chýlí ke konci,
proseděl tady od rána hodinu každou,
než měsíc oznámil začátek noci.
Však Pergel je dnes shovívavý,
ten den vše zdá se býti pohoda.
Jen pojďte se mnou, vy kluku mladý,
dozkouším vás v místě zvaném hospoda.

Tak dali fakultě student a Pergel vale
a neuvěřili byste nejspíš tomu,
že tu noc se až ze Strany Malé
přesunuli k Černému volu.
Tak hospodský přináší na stůl dvě,
poslední otázkou to dnes zavání,
co vás tam vlastně ještě učil Medvěd
o dynamickém programování?
Tu studenta setnul tak jak kat,
v mysli ani stopa po dynamice,
tak jeho mrtvé oči začnou se koukat
velmi upřeně do sklenice.
Co s tebou udělám můj hochu?
Dnes cítím se tak nějak lehce.
Chtěl bych pomoci ti trochu,
čtyřku do SISu zapsat se mi nechce.

Tak oba sedí u stolu zkroušení,
V tom najednou Pergel východisko vidí,
nežli se trápit u zkoušení,
pojďme si radši dát souboj v pití.
Divoká hrůzná tahle hra je,
dvakrát víc nebo nic, tak jest,
a ztratí ten, kdo prohraje
své boty, kalhoty, duši i čest.
Jistě v tomto příběhu byl další zvrat,
však zradila mě tehdá mysl má.
Pro velké množství alkoholu nastal zkrat,
a onen student, tak to, to jsem byl já.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Nesmyslně arogantní a pasivne agresivní člověk, kdykoliv, když se na něco zeptám, tak mám z odpovědi pana Krůliše pocit, že jsem mentálně opožděný a hloupější otázku nelze vymyslet (což doufám není pravda). Přitom by stačilo na dotaz odpovědět a jít dál. Hodnocení úkolů je peklo, nejasné připomínky, vracení úkolů pro naprosté maličkosti.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky špatné, ale u zkoušky byl fajn
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi dobrý prednášajúci. Prednášky boli oproti zimnému semestru oveľa lepšie. Boli usporiadané, zaujímavé a odniesol som si veľa z nich. Nenudil som sa na prednáške.
Mgr. Vít Šefl [32-KSVI], Programování 1 [NPRG030, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
best teacher
Mgr. Vít Šefl [32-KSVI], Programování 2 [NPRG031, cvičení]
Jiří Kruchina, 13.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení jsou záživná a velice dobře naučí práci s C#.
Petr Tvrdek, 07.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Super cvičící, moc pěkně vše vysvětluje. :)
Maria Filtsova, 06.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Je moc vstřícný a nápomocný, na cvičení mluví věcně a vždy ukazuje něco zajímavého navíc.
Mgr. Jiří Šejnoha [32-KSVI], Programování 2 [NPRG031, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Jiří Šejnoha má skvělý přístup ke studentům, ale bohužel je to znát na množství probrané látky. Ačkoliv se nás ptal, jak bychom to chtěli pojmout, asi jsme nebyli schopni sami vědět, protože mi přijde, že kromě odkazů na pár dobrých dokumentací, jsme se toho moc nedozvěděli.
Také bych řekla, že jeho osobnost není pro všechny a chce to vědět, do čeho člověk jde.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Jedinečné, přátelské a velmi vstřícné. Kvalita výuky byla naplněna ve všech ohledech. Především zainvestovanost a zájem vyučujícího o cvičení byl inspirativní pro celý kolektiv. Zápis velmi doporučuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi ehm... specifický zážitek :D

S Jirkou prozkoumáte všemožné hlubiny vesmíru, společnosti a kultury... a na to programování taky místy narazíte.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.06.2023, 1. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Tady se asi trochu rozepíšu. Na cvičení jsem šel s tím, že mi většina říkala, že je to celkem nic moc. To se, ale ukázalo, že úplně neplatí. Mám na to vlastní teorii: lidem vadily věci, které mně nevadí, "Má velmi černý humor" -- Chápu, někomu to může vadit... Ale za mě celkem pr*el. "Neodepisuje na emaily" -- Chápu ale, když napíšu téměř nula emailu, není na co odepsat :D (A i když se domlouvalo něco přes email, nakonec to vždy šlo. Konkrétně jsem slyšel, že byl problém s domluvou zápočťáků, ale to vyřešila Sova a tam odpovídal... Nevím do dne :D). Ve zkratce než vyslechnete nějaký hate, zeptejte se na konkrétní informace, zda by vám konkrétně vadily. A teď k vyučujícímu jako takovému, co se mi hodně líbilo, že se nebál vysvětlit látku z přednášky, i když to není jeho povinností a mohl by rovnou říct, "jdeme programovat". Dále myslím, že byly celkem zajímavé úlohy a to jak na cvičení, tak na doma. Co bylo ještě fajn, k programování pouštět písničky, cvičení bylo v pátek a dodá to tomu takovou klidnou atmosféru.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.06.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičenia plné energie. Pomerne dosť úloh so zameraním na DP. Výborná komunikácia.
Mgr. Michal Töpfer [32-KDSS], Programování 1 [NPRG030, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Naozaj rozumel tomu, o čom sme sa bavili.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Přestože s programováním mám zkušenosti, byla látka probírána tak, aby i zkušenější měli o zábavu postaráno. Látka byla doplňována různými typy navíc, které bych normálně jinde nenašel. Úkoly neobsahovali jen probrané učivo, ale byly mnohdy příjemně praktické (naprogramovat Spotify Yearly Review) nebo zábavné "in nature" (udělat cyklický Game of Life).
Mgr. Michal Töpfer [32-KDSS], Programování 2 [NPRG031, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Michal je super vyučující s přátelským přístupem, který vždy se vším ochotně pomůže a poradí. Jeho cvičení jsou přehledná a člověk z nich snadno pochopí, co se ho snaží naučit.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Jeden z nejlepších cvičících za poslední semestr. Velice ochotný, příjemný a látku dobře vysvětluje. Započet není nijak náročný a většinou studenti zvládnou zápočtový test na první pokus (což podle mě tak obvyklé není).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Ústretový a príjemný vyučujúci, pekne vysvetlí a dá sa s ním dohodnúť.
Připomínka k předmětu, Programování 1 [NPRG030, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Bavilo ma to, na cvičeniach bola príjemná atmosféra a veľa som sa toho naučil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Absolvoval jsem cvičení pro pokročilé, klasická cvičení hodnotit nemůžu.
Oceňuji existenci zápočtového programu, myslím si, že je na něm možné se mnoho naučit.
Mikuláš Fiala, 16.02.2024, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Snažil se navazovat na přednášku, i přesto že asi půlka změnila přednášejcího oproti doporučenému a přednášejcí jeli věci v jiném pořadí. Věci jako spojové seznamy jsme si názorně ukázali, a studenti měli možnost si je vyzkoušet teoreticky u tabule, a pak prakticky je naprogramovat. Body se získávali z domácích úkolů, takže člověk měl dost času na vyřešení problému.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
best course this semester
Samuel Vaško, 17.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
(pokrocile) cvika boli len na recodexe, na hodine sme si vysvetlovali riesenia a zvysok venovali algu. Po vysvetleni sa dali odovzdat ulohu za polovicu bodov, no casu na vyriesenie bolo dost a dalo sa to v pohode stihat. Doraz bol na tom aby sme tomu rozumeli, v prvom semestri odpustili test z programovania, nakolko to maresovi a jirkovi prislo ponizujuce. No opat podotykam, toto boli pokrocile cvika a v septembri sa museli robit "prijimacky" ~ 2priklady obtiaznostou leetcode hard v c++/c.
Otomar Miskolczi, 15.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení je naprosto nutné.
Markéta Velková, 04.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
předmět je velmi zajímavý, myslím, že nám ještě zdaleka neukázal, co všechno můžeme v Pythonu udělat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Vše celkově dobře vysvětlené, přínosný předmět jak pro ty, kdo s programováním teprve začínali, tak pro zkušenější.
Připomínka k předmětu, Programování 1 [NPRG030, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Predmet pôsobil na mňa ako rýchlokurz programovania, ale všetko bolo zrozumiteľné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Oceňuji výběr Pythonu jako vyučovaného jazyka, je jednoduchý pro začátečníky i pokročilé.
Líbí se mi, že bylo zmíněno i několik užitečných balíčků.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.02.2024, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednáška vpohodě, jen trochu pomalá
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
good
Otomar Miskolczi, 15.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Vysvětlení programovacích praktik studentům je důležité, ale lépe si je pamatují praxí. Zvážil bych nahrazení přednášky druhým blokem cvičení.
Samuel Vaško, 03.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Vsetko co sa robilo som uz vedel z leetcodu a ksp, chodil som na pokrocile cvika a tie ulohy boli uz poriadnejsie, chapem ze prvy semester a paradoxne si myslim ze to malo celkom strmy learning curve.
Prednasky neviem o com boli (len ten outline mi je znamy) a kebyze je nieco nejasne pozeral by som to zo zaznamu. Toto je idea, realizacia je vsak celkom smutna kapitola sama o sebe
Připomínka k předmětu, Programování 2 [NPRG031, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Odcenil by som viac úloh na OOP, aspoň nejakých dobrovoľných, a prišlo mi, že sme robili moc DP
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení mnohdy byla jen o tom, že jsme si ukazovali nějaké webové stránky, kde je to dobře popsané.
Petr Tvrdek, 07.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Fajn cvičení, hodně jsem se toho naučil, i přesto, že už jsem jazyk C# znal dříve. :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení bylo skvělé - přátelské, probíraná témata byla velmi zajímavá a s domácími úkoly pokrývající potřebou látku. Na cvičeních panovala skvělá atmosféra. Cvičení velmi doporučuji všem zvídavým studentům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.06.2023, 1. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Moc mě nebavil Csharp, ale zase se mi líbilo, že už nám nepovolil každou zhovadilost jako Python... Takové... Radši bych programoval v něčem jiném, ale zase fajn se v Csharpu něco naučit.
Připomínka k předmětu, Programování 2 [NPRG031, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Úprimne si nie som istý čo bolo náplňou predmetu. Prednášky mi neprišli veľmi prínosné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Líbí se mi, že jsme přestali používat Python a přešli na C#, což je dle mého názoru jazyk mnohem příjemnější a užitečnější. Rovněž je fajn, že jsme míň algoritmizovali a více se orientovali na návrh a další praktičtější aspekty programování.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky byly zajímavé, cvičení byly ok, ale zážitek trochu pokazil cvičící.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Asi zatím nejhorší předmět. Kromě toho, že přednášky jsou úplně k ničemu, je tento předmět neúměrně časově náročný - každý týden úkol v ReCodExu, zápočtový test, zkouška a zápočtový program. Jedině cvičení byla fajn.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Nechci házet na nikoho špínu, ale mě teda programko 2 moc nesedlo. Nechápu, proč dělat zrovna Csharp. Dost se to negovalo s předmětem Úvod do Linuxu. A vždy, když se řeklo jdeme dělat Wim form aplikaci, tak: "BLEEE". Ale zase třeba vlákna a tak, to bylo velmi zajímavé. Death lock... Fajne fajne
Šimon Jůza, 13.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Zajímavý vhled co C# (delegáty, abstraktní metody, třídy,...), diskrétních simulací a dynamického programování.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
S tímhle předmětem je špatně snad úplně všechno. Čekal jsem, že se zde naučím pokročilejší programátorské techniky a postupy, místo toho, pro mě z nepochopitelného důvodu, se zde přednáší algoritmické problémy (které se následně přednáší na předmětu ADS 1). Nejpodivnější pro mě byla posedlost přednášejících Dynamickým programováním, algoritmická technika, která má se skutečným programováním společné asi jen název. Přednášky jsou naprosto zbytečné, chodil jsem na všechny, jen abych zpětně po každé hodině zjistil, že to byla naprostá ztráta času. Zkouška nedávala vůbec smysl, ať už písemná, na které se po vás chce vyřešit úloha, která údajně "nelze za dvě hodiny naprogramovat", nebo ústní, kde se zkoušející rádi doptávají i na věci, které odpřednášeny nebyly. Přál bych si, aby se pro budoucí studenty něco změnilo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Přednáška občas obsahem kolidovala s jinými předměty (ADS) a dostali jsme tedy stejný obsah podaný dvakrát jako kdyby poprvé. Jinak adekvátně obtížnější témata oproti minulému semestru.
Připomínka k předmětu, Vývoj počítačových her - pro učitele [NUIN018, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Za mě jeden z nejlepších předmětů z informatické části. Zajímavý obsah, důležité zopakování si programování a možnost závěrečného masterpieců nelze jinak než chválit. Předmět vás detailně naučí v Unity a pokud vás to i baví, sami si najdete cestu k dalším vymoženostem. Možná bych ale změnil výrazně sylabus, kde bych polovinu semestru věnoval nějakému jinému enginu a druhé půlce semestru třeba Unity. Možnost přednášet bylo fajn a každá praxe se hodí.
Připomínka k předmětu, Vývoj počítačových her - pro učitele [NUIN018, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
stejné jako cvičení
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK