Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Andrew Goodall, D.Phil. [32-IUUK], Matematické dovednosti [NMAI069, seminář]
Trosku vice interaktivni hodiny delat. Jinak vyucujici je prijemna a ochotna to nerikam. Ocenuji vsechny papiry ktere jsme dostavali kde bylo vse krasne schrnute. Mozna by bylo dobre je i nahrat na stranky nebo na moodle (mozna uz tam jsou)
Samuel Vaško, 03.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pani Maxova ucivo vysvetlila vyborne, mozno niekedy zdlhavo no ak clovek presiel testami tak tomu rozumie, staci 50% bodov a hlavne su to veci co by mal matfyzak vediet. Ja som tu bol cisto kvoli kreditom a musel som sa v podstate len 3krat ukazat a napisat test, teda za 2hodiny aj s cestou bolo vybavene.
Ako osoba bola chapava a zhovievava, material je na moodle ale davaju sa vytlacky aj na hodinach, k hodinam sa neviem moc vyjadrit lebo som tam vlastne nikdy nebol.
RNDr. Ondřej Pangrác, Ph.D. [32-IUUK], Diskrétní matematika [NDMI002, cvičení]
Pán doktor vždy na cvičení navodil príjemnú atmosféru. Počas semestra s nami písal niekoľko testov, vďaka čomu sa dalo bez problémov získať zápočet. Poctivo s nami zopakoval látku a prešiel viacero zaujímavých úloh.
Jedinou nevýhodou je absence domácích úkolů, jinak ale cvičení samotné bylo záživné a vše co mělo, bylo vždy velice dobře vysvětlené. Podmínky na zápočet byly dle mého názoru také celkem jednoduché (ale určitě ne "zadarmo").
Těžké cvičení, musel jsem se pravidelně a relativně dlouho učit, dokonce jsem málem nedostal zápočet. Ovšem u učení na zkoušku to člověk ocení. Hodiny byly vedeny skvěle.
RNDr. Ondřej Pangrác, Ph.D. [32-IUUK], Kombinatorika pro bioinformatiky [NDMI089, přednáška]
Pán doktor s nami látku na hodinách dobre precvičil a vždy ochotne odpovedal na otázky. Nezadával domáce úlohy (až na jednu výnimku), takže človek musí nájsť v sebe motiváciu si látku doma viac precvičiť, pokiaľ to považoval za potrebné.
Získať zápočet bolo primerane náročné - počas semestra sme písali 3 testy (a jednu domácu úlohu), ktoré odpovedali látke, ako sme ju precvičovali na hodinách.
Christopher Bouma, 27.05.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Jiří Kruchina, 13.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Oceňuji srozumitelné vysvětlení hlavních konceptů z přednášek.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi dobrý cvičiaci. Naučil ma veľmi dobre analýzu. Písomky sú na primeranej úrovni, nič ťažké, nič ľahké. Je férový, keď niečo potrebujete dá sa dohodnúť, čo veľmi cením.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Skvelo vedené cvičenie, bolo mi vysvetlené všetko čomu som na prednáške nerozumel. Zápočet bolo potom pomerne jednoduché získať ak sa človek pripravoval a pochopil o čom je predmet LA
Cvičenia s pánom Pangrácom ma veľmi bavili. Výuka bola vedená interaktívnym spôsobom, na začiatku pán Pangrác napísal na tabuľu nejaký príklad a chcel, aby sme spoločnými silami prišli na to, ako ho vyriešiť. Mohli sme skúsiť aplikovať teóriu, ktorá bola prezentovaná na prednáškach, ale vítané boli aj vlastné nápady. V prípade, že niekto navrhol nie úplne správny postup, pán Pangrác ho hneď nezamietol, ale pokúsil sa ho aplikovať (ako keby šlo o správny postup) a na tom demonštrovať, prečo taký spôsob nefunguje. Po cvičeniach som vždy odchádzala s pocitom, že som teoretické koncepty z prednášok pochopila viac do hĺbky a bola schopná ich implementovať na konkrétne príklady.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 27.05.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Výborná cvičení. Všechny dotazy byly srozumitelně zodpovězeny a nejasnosti vysvětleny. Zápočet za písemky nebylo nijak obtížné získat.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Výborne podané cviko. Pomohlo doplniť prehľad o preberanej látke. Je len škoda, že sme nestihli spočítať toľko príkladov, väčšinou 3-4 veľmi odlišné a pomerne zložité.
Neboli vyžadované domáce úlohy, iba písomky každý druhý týždeň. Tie boli vcelku jednoduché, ale ak si študent nestihol postup riešenia osvojiť, pravdepodobne ich nestihol dokonćiť v krátkom časovom úseku.
Prednes pána Pangráca sa mi však veľmi páčil a pomohol mi lepšie spojitosti medzi hlavnými konceptami.
Skvělý cvičící, obzvlášť pokud se profilujete spíš jako praktický informatik a vši tou matematikou chcete prostě jen nějak prolézt :D
Bylo super, že ochotně suploval přednášku, když nás třeba víc než polovina nevěděla o co go (což se později v semestru stávalo stále častěji). Všechno vyložil velmi srozumitelně a získat zápočet tak bylo relativně jednoduché.
Doporučuji, rozhodně se nenechte zastrašit na první hodině tím že to pro ty co už něco vědí to bude moc jednoduché a nezáživné, v nejhorším případě si to trochu osvěžíte/utvrdíte a dostanete kredity "zdarma".
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
takový zdarma předmět, ale je dobré si ho napsat, aby se člověk naučil matematický formalismus.
Dal bych predmet za 2 kredity pro vetsi motivaci to vsechno umet
Samuel Vaško, 03.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Zadarmo kredity pri dobrom ucitelovi, 2hod na 2kredity ma to cele vyslo.
Ak to vsak niekto nerobi prave a len kvoli kreditom, je to asi fajn predmet na ujasnenie strednej skoly a asi aj taka facka ze uz ideme naostro pozor pozor. Mozno aj indikator toho ci s vytrvalostou clovek ma predispozicie na zvladnutie tejto skoly.
Vediac dopredu ze niekori ucitelia si vyzaduju dochadzku a vediac ako lahko sa daju farmit kredity na filozofickej, nezapisal by som ti tento predmet znovu, no chapem ten strach co ludia maju, resp tu istotu ktoru chcu nadobudnut.