AnketaAnketa(verze: 652)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. Mgr. Libor Barto, Ph.D. [32-KA], Lineární algebra a geometrie 1 [NMAG101, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Skvelý prednášajúci, prednášky boli vždy zaujímavé a pomohli pri učení sa zo skrípt.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Přistupuje k výuce předmětu lidsky - nemá rád přílišný matematický formalismus, což ale na kvalitě jeho výuky nic neubírá. Jelikož přednášené látce opravdu dobře rozumí, dovede posluchačům velmi dobře nejrůznější složité pojmy a zákonitosti přiblížit na jednoduchých příkladech (které dost často už velmi dobře známe z prvního stupně základní školy).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Vyučující hned od začátku přišel s tím, že si na přednáškách nemáme psát a naopak máme věnovat plnou pozornost jemu. Vyplatilo se. Svým vystupováním dokázal lidi pro předmět nadchnout. Navíc látku, kterou už si navíc člověk předtím sám prostudoval, vysvětloval celkem jasně, pochopitelně a často na příkladech, což je pro pochopení podle mě často lepší, než jenom teorie. Přednášky navíc začínaly krátkou rozcvičkou, na které si člověk mohl ověřit své znalosti, což také velmi oceňuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Najlepšie prednášky a zároveň najlepšia organizácia predmetu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Kvalita vykladu na prednasce mi pripada hrube nedostacujici. Prednasky jsou ztratou casu, k pochopeni latky je nutne precist si skripta.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Hned na první přednášce si mě doc. Barto získal větou "Hlavně si nic nepište!". Což po 8 letech přepisování z tabule na gymplu byla příjemná změna. Všechno bylo totiž ve skriptech a nic víc navíc se neříkalo (dokonce tam jsou i důkazy!), takže zkrátka nebyla potřeba si nic psát a člověk byl více méně nucen přemýšlet i přednáškách, čímž se lingebra liší od jiných předmětů. Lingebru jsem si velmi rychle oblíbil, protože má spoustu využití a člověk zjišťuje, že je to asi nejdůležitější předmět v prváku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Když člověk předmět alespoň trochu zvládá, tak jsou přednášky velice příjemné a občas i zábavné a všechny drobné detaily, které by člověku jinak mohly uniknout jsou zde vypíchnuty.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Vzhledem k tomu, jak je nastavený systém výuky tohoto předmětu, tak dělá přesně to, co dělat má. Snaží se aby všichni pochopili o co v daném tématu jde, a že to není tak složité, jak by to možná mohlo vypadat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Skvělé přednášky, vyučující se snažil, abychom látku opravdu chápali.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Přednášky nejsou moc přednáškami. Je to spíš takové překládání skript, které si měl člověk přečíst před přednáškou, do češtiny. Vysvětlí co znamená to a ono, vysvětlí jak se co a co dělá ale rozhodně nečekejte důkazy vět. Systém s midtermy je dobrý. Člověk si zvykne na to co se po něm chce a i když se mu midtermy nepomohou se známkou, pomohou mu s přípravou na zkoušku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Začalo to na začátku prosince, kdy pan docent nepřišel v kostkované košili. Potom to šlo velmi rychle z kopce i ohledně čísla 37, které se vyskytovalo čím dál tím méně, což vedlo k jedné z největších desiluzí. Ale na trochu serióznější notu, pan docent přednášel zajímavě, bylo vidět, že ho to baví, a často to bylo téměř na hranici divadelního/pěveckého vystoupení, což udrželo skvěle pozornost. Za mě super.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Moderný štýl výuky, hodnotenie v zápočtoch a skúškach nastavené tak, aby nebol predmet príliš stresujúci (výborné domáce úlohy, možnosť započítania midtermov do výsledkov skúšky), zábavné a energické prednášky. Veľmi sa mi páči kombinácia neformálnosti a dôrazu na správnosť logického myslenia pri dôkazoch.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
37
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Přednášky mě bavily.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Vtipnost, zajímavosti+ perfektní systém kurzu
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2019, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
Struktura vyuky je vynikajici. Quizy, DU, skripta, videa, doplnkova literatura a zverejnene priklady k procviceni (s resenim). Doufam, ze i jine predmety MFF casem budou mit obdobnou strukturu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Oceňuji opravdovou snahu, abychom si odnesli většinu vědomostí z přednášek v průběhu semestru, ne až z poznámek ve zkouškovém období, čemuž jistě pomáhají i 2 průběžné písemky. V průběhu přednášky vyučující vysvětluje několik částí ze skript, která si máme číst předem, odpovídá na dotazy položené v elektronickém kvízu. Jen bych ocenila, kdyby byť jen část přednášky probíhala ve formálnějším duchu. Vše je sice formálně zapsáno ve skriptech, ale vzhledem k tomu, že při zkoušce se formálně správné vyjadřování vyžaduje, a prváci se to teprve učí, bylo by dobré trochu formalismus procvičovat i při přednáškách.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Všechno super
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Pan přednášející pojal svůj výklad velice dobře, nechá žáky předem prostudovat danou problematiku a poté vše vysvětluje svými slovy, tento přístup oceňuji, často je i docela vtipný (zajímala by mě záhada čísla 37, které neustále používal), za mě vše v porádku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
pozitívny prístup, humor a 37
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Moc se mi líbil způsob výuky (každý týden online kvíz a domácí úkol, které člověka donutily něco dělat, dva midtermy, kterými si člověk mohl pojistit závěrečný test).
Skripta byla pěkná, snad jen na můj vkus trochu moc příkladů. (Když jsem se učil, vyhledával jsem slova "definice", "věta", "tvrzení" a "pozorování", projíždět celý text bylo nad mé síly)
Na přednáškách byla látka podávána přehledně a s humorem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
vynikajucí prednasajuci na ktoreho prednasky sa fakt oplati chodit. okrem iného ešte aj chápe studentom a nema problem sa vriacat k niecomu co uz vyvetloval
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Výuku má vyučující perfektně propracovanou - kvíz + dotazy, skripta, zápočet, průběžné testy, domácí úkoly. Na začátku každé přednášky bylo opakování z minulé. Přednášky se věnovaly problematickým tématům a počítaly s tím, že si studenti doma přečetly příslušnou část ze skript.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Konečně někdo, kdo nám naprosto bez pocukrování řekl, že všechno, co jsme dělali na střední, jsme dělali blbě. Přednášky občas byly mírně usínací, ale kdo chtěl, tak věděl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Látka na prednáške bola vysvetlená veľmi zrozumiteľne. Možno by som ale ocenil viac času pre vety a ich dôkazy ako počítanie príkladov.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Pan docent je asi můj nejoblíbenější přednášející! Jeho přednášky jsou naprosto úžasné. Vysvětluje co nejjednodušším způsobem, z několika pohledů, věnuje se dotazům studentů a téma podává velice zajímavým způsobem, s čímž souvisí jeho způsob přednesu. :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Na přednášky bylo potřeba se připravit předem pomocí skript na webu, jinak se člověk ztratil a z přednášky si nic neodnesl, ale pro připravené přednáška poskytla vysvětlení a pochopení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Poutavý styl výuky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Velmi dobrý přednášející. Vyučující pojal přednášky trochu méně formálním stylem - nepsal celé důkazy, ale pouze naznačil jejich myšlenku, apod. To však ve výsledku vedlo k lepšímu pochopení dané látky a v kombinaci se skripty to nebylo vůbec na škodu, naopak. Přednášky také uzpůsobil dle toho, co studentům dělalo problémy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Letos s námi zavedl novou metodu vyučování, tedy nejdříve přečíst danou kapitolu ve skriptech, pak až jí probírat na přednáškách. Popravdě, zpočátku jsem tomu moc nevěřil, ale nakonec musím říct, že je to velmi dobrá metoda a že jsem se asi díky tomu nemusel na zkoušku skoro vůbec připravovat.
Jakub Löwit, 06.02.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Vyučující se snažil o co nejlepší intuitivní pochopení předmětu. To se podle mě celkem dařilo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Výklad je veden velice srozumitelně, tak aby každý látku pochopil. Přednášky a cvičení jsou doplněny systémem domácích úloh, které jsou těžší, ale zas mnoho naučí. Dalším plusem jsou přehledná, srozumitelná skripta.
Nevýhodu ovšem vidím v tom, že polopatický výklad postrádá matematický formalismus, který je pak vyžadován u zkoušky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Styl výuky mi bohužel příliš nevyhovoval. Víc bych asi ocenil přednášku jako primární zdroj učiva a skripta na zopakování a doplnění. Takhle mi několikrát přišlo, že účast na přednášce neměla moc smysl. Nicméně se mi moc líbily domácí úkoly, přišly mi často nápadité a zajímavé, a obzvlášť jsem ocenil midtermy, které umožnily jednak přilepšit si u zkoušky a také ověřit si zvládnutí látky už v průběhu semestru.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Oceňuji, že se nebojí zkoušet nové přístupy k výuce a že neodděluje striktně výpočty od teorie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
U testů kladen velký důraz na přesnost, zatímco výuka probíhala spíše neformálně, takže mi celou dobu neyblo úplně jasné, jaké přesně znalosti/schopnosti mám mít.
Juraj Bodík, 01.02.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Výborný prednášajúci, naozaj chce naučiť všetkých ľudí v sále danú tému a robí preto všetko, čo môže. Pre mna najlepší prednášajúci v prvom semestri
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Výborne využíva zavedený systém a prednáška bola skvelou demonštráciou toho, že nemusíme len opisovať tabuľu. Vysvetľoval to, čo bolo dôležité, spravil nám prehľad o učive, snažil sa overiť či tomu rozumieme na príkladoch a kládol nám otázky. Navyše robí prednášku dynamickú a často aj vtipnú, čo prispieva k tomu, že človek nestráca pozornosť. Ochotne komunikuje a odpovedá na otázky. Skúška aj midtermy bola vždy veľmi rozumne a adekvátne zostavená.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Velmi energický a zábavný přednášející, se kterým se dá s lehkostí pochopit probíraná látka relativně nenásilným způsobem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Líbí se mi přednášky pana Barta především proto, že je vede odlišně, než většina ostatních. Nepřednáší tak, aby si z toho student odnesl zápisky, ale vědomosti a pochopení látky, což je přesně to, co je potřeba u studia matematiky. Zbytek se člověk dokáže našrotit sám doma ze skript (která mají pořád chyby, ale nijak zásadní).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Přednášky se mi líbily. Bohužel mi nevyhovovaly testy (málo času, vždy jsem byl ve stresu, i když jsem něco věděl, nebyl čas si to rozmyslet) a kvízy (rád bych se dozvěděl víc na přednášce, než abych musel studovat skripta doma). Je možné, že někomu tento systém vyhovovat bude (mě tedy ne).
Naproti tomu skripta jsou výborná!

Bojím se, že příští semestr nebudu chodit na přednášky a ke studiu využívat hlavně skript a cvičeních...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Pan Hančl byl super. Vždy pozitivní, se smyslem pro humor. Na cvičeních odpovídal na veškeré otázky, látku vysvětloval tak, že se to skutečně dalo pochopit. Když jsem řešil něco individuálně tak byl vstřícný a nebyl nejmenší problém domluvit se na konzultacích. Snad jediná výtka je, že občas psal opravdu hrozně. Ne že já bych psal o něco lépe a on to pak po mě taky musel v domácích úkolech číst, takže tahle výtka je ode mě asi trochu nefér.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.01.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Přednášející dává lehce najevo, že jsme hloupý, když uděláme chybu. Jinak celkem vstřícný a výklad je pochopitelný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Nejlepší vyučující, kterého jsem za dobu celého svého studia (nejen na VŠ) poznal. Skvěle vedené přednášky i systém výuky v průběhu celého semestru. Umí učivo podat tak, aby člověka jednak bavilo a jednak mu člověk porozuměl hned na přednáše.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Dala bych jedničku, jen kdyby nebylo těch stále otevřených oken :).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Prednášky boli fajn. Jediné čo mi vadilo, bolo to, že neboli poriadne dokazované všetky ťažké vety na prednáške, aj keď mali byť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Určitě nejlepší přednáška prvního semestru, nejvíce praktického počítání, nejlepší přístup.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Přednášky opravdu skvělé, zábavné a jasné. Na začátku vždy malé opakování minulé přednášky, fakt není co vytknout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Prednášky na vysokej úrovni, oceňujem snahu zapájať do nej aj študentov. Látka je veľmi dobre vysvetlená (ak ste pred prednáškou aspoň nakukli do skrípt). Príjemnú atmosféru dopĺňa zvláštny humor doc. Barta, ktorý študentom nedá sa aspoň nepousmiať. :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Jeho přednášky se dobře sledují.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 24.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Příliš mnoho slov. Těžké udržet pozornost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Asi najlepší prednášajúci, akého som v prvom semestri stretol. Na každej prednáške pripomenul, čo sa robilo naposledy, a úprimne sa snažil o to, aby sme všetci preberanú látku pochopili.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Naprosto skvělý přednášející, pohodář, vše vysvětlí jasně a srozumitelně. Je vidět, že opravdu chce, aby studenti všemu rozuměli a látku chápali. Pokud vidí, že se studenti v probirane látce ztrácejí, tak se to snaží vysvětlit jinak. Opakování na začátku každé hodiny je super, skripta jsou napsaná lidsky a tak, že to je i celkem zábavné čtení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Výborné, veľmi zrozumiteľné vysvetľovanie, dôkazy a detaily necháva na samoštúdium a tak má čas na viac príkladov, opakovanie, atď. Výborné skriptá a domáce úlohy ideálnej náročnosti, na ktorých sa človek dosť naučí, nemám čo vytknúť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý přístup.Realistický úvod studentů do studia a návod,jak studovat efektivně (či neefektivně). Srozumitelné vysvětlování a hlavně úžasná skripta (kéž by byla taková ke všem předmětům). Navržený přístup ke studiu (předem studovat ze skript, na přednáškách místo zuřivého opisování chápat souvislosti, domácí úkoly a pravidelné testy) funguje!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Naprosto skvěle propracovaný způsob výuky
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Vynikající vyučující, nikoho lepšího si nejde přát. Látku vysvětluje srozumitelně, přehledně a poutavě.
doc. Mgr. Libor Barto, Ph.D. [32-KA], Lineární algebra a geometrie 2 [NMAG102, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2017, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Velmi záživný způsob přednášení, cokoliv nejasného je ihned vysvětleno, učivo není vykládáno pouze striktně matematicky, ale také tak, aby bylo co nejlépe pochopitelné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2017, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Takto by mal podľa môjho názoru vyzerať dobrý vyučujúci na vysokej škole. Poskytol nám vynikajúce skriptá, ktoré sú veľmi super. S pánom docentom funguje veľmi dobre jeho systém spätnej väzby (týždenné domáce úlohy a kvízy, kde máte možnosť každý týždeň spýtať sa ľubovoľné otázky na ktoré pán docent verejne odpovie) a takisto systém cvičení, kde sú materiály k nim prístupné na jeho webových stránkach, spoločne aj s riešeniami a vysvetlením.
Je veľmi komunikatívny a "cooool"(bez irónie).
Skúška aj midtermy sú robené veľmi objektívne.
Hodiny s pánom docentom Bártom a jeho systém výuky rozhodne nebola strata času, musíte síce robiť o trocha práce navyše cez semester, no zato ušetríte obrovské množstvo námahy počas skúškového obdobia.
Jakub Löwit, 15.09.2017, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Vyučující látku dobře a energicky vysvětluje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Pan Barto je excelentní vyučující a skvělý člověk, který nikoho během přednášek svým výkladem nenudí. Vždy na otázky během přednášky, nebo po přednášce rád odpoví a i skrz email komunikuje velmi pohotově.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.09.2017, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Skvěle připravené přednášky.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 23.08.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Vyučující mi vůbec nevyhovoval, požadoval abychom si látku nastudovali dopředu a pokud jsme to udělali, tak hodiny byli zbytečné a pokud ne, tak jste nevěděli, co se děje. Musím ale poznamenat, že to byl oblíbený učitel většiny spolužáků...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.08.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Vyučujúci robí prednášky veľmi prehľadnou, užitočnou a v neposlednom rade zábavnou formou. Skvelý prednášajúci, prednášky je radosť počúvať a dá sa na nich veľa pochopiť. Organizácia celého predmetu je tiež výborná od kvízov až po skúšku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.07.2017, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Systém, který tento přednášející zavedl, je v podstatě ideální (číst skripta předem)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.07.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Velmi zajímavý styl výuky, který mi vyhovoval. Příprava na hodiny v podobě čtení skript je také dobrý. Jediná věc, která se dá vytknout je, že přednáška je až moc podobná skriptům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Zajimavé a podnětné přednášky, jedna z mála na kterou se opravdu vyplatí chodit. Pan docent ukazuje i matematiku formou příkladů, což nacházím velice vhodné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.06.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Jediné, co bych vytkla, je nedostatečný čas při písemkách, a to jak u průběžných midtermů, tak v závěrečné zkouškové písemce. Pro někoho to může být dostačující, ale jakmile se člověk zasekne na nějakém z příkladů, nemá pořádně čas přijít na to, v čem udělal chybu, aniž by se nestresoval, že nestihne ostatní příklady. V časovém tlaku pak spoustu z nás udělá zbytečné chyby, které by jinak neudělal, nebo si pořádně nepromyslí tzv. příklady na zamyšlení, které jsou za hodně bodů, čemuž také odpovídá jejich obtížnost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.06.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
výborná organizace kurzu
- myslím si, že každý, kdo se účastní přednášek a cvičení má vcelku bez problému možnost získat zápočet, i když není génius (rozumně nastavené požadavky, rozumná obtížnost domácích úkolů)
-dalším skvělým bodem jsou průběžné písemky, které člověku mohou, má-li z nich dobrý výsledek, pomoci u zkoušky
-v neposlední řadě je velmi užitečné zveřejňování řešení příkladů ze cvičení

Co mi bohužel nevyhovovalo byl styl přednášky. Na přednášce sice bylo velké množství příkladů, ale to si, myslím, by měla být záležitost spíše cvičení, naopak na přednášce si člověk nemůže udělat poznámky (vyučující to ani nechce, ale člověk pak musí nějak skripta přelouskat, zkrátit a vypsat ve volném čase, což je docela nevýhodné), protože přednáška počítá s předchozím studiem skript a je to tak všechno letem světem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.06.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Sice mi nevyhovoval alternativní výukový systém, ale musím ocenit snahu a nadšení pana docenta pro výuku. Krom toho se mi velmi líbila možnost usnadnit si zkoušku pomocí midtermů a taky nápaditost domácích úkolů.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.06.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Skvělý přednášející, skripta jsou výborná, natáčení přednášek byl dobrý nápad.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.06.2017, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Nejvíce oceňuji, že investuje spoustu času do zodpovídání dotazů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.06.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Vždy ochotný vysvětlovat, přednášky probíhaly zejména podle dotazů studentů z kvízu, což je jistě přínosné, bohužel jsem měla občas pocit že pan docent velkou část přednášky opakuje tytéž základy látky a k obtížnějším pasážím se nedostaneme. Na druhou stranu přednáška téměř vždy ujasnila to, čemu jsem neporozuměla ve skriptech.

Organizace kurzu je podle mě nejlepší ze všech předmětů, které jsem zatím absolvovala, zápočet za 60 bodů z úkolů mi přijde více než férový, a midtermy, které mohou pomoci při zkoušce jsou rozhodně velmi motivační.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
vždy perfektne pripravený, vynikajúci prednášajúci, skvelý výklad
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Dokáže zaujmout, naučit a podívat se na látku lidsky - selským rozumem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.09.2016, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Vážim si jeho aktívny a iniciatívny prístup, ochotu odpovedať a vysvetľovať niekedy triviálne otázky. Zrozumiteľne písané skriptá a hoci som na domáce úlohy často nadával, boli naozaj super na pochopenie látky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2016, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Příjemný přístup, bezproblémová komunikace, férový a dobrý přednášejíci. Nemám co vytknout.
Ľuboš Krnáč, 25.07.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Prednáška zaujímavá, vecná, niekedy nudná no vyrovnalo sa to s vtipom a dôvtipom pána doc. Barta.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.07.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Docent Barto se snaží, aby všichni studenti látku pochopili.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.07.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Oceňuji ochotu odpovědět i na "hloupé" dotazy.
Většinou právě ty "hloupé" dotazy pomohou studentům udělat si v látce jasno.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
10/10 - perfektní podání, srozumitelné, vstřícné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.06.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Přednášející dokáže studenty zaujmout a nadchnout. Líbila se mi varianta hodnocení s průběžnými testy, i když nakonec pro mě byla výhodnější ta bez nich. Písemky mě donutily učit se teorii už v průběhu semestru a díky tomu jsem měla pocit, že látce víc rozumím, a příprava na zkoušku byla jednodušší.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.06.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Rozumný často improvizovaný výklad na velmi vysokej úrovni a zároveň sympatické a priatelské vystupovanie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.05.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Přednášející Libor Barto je perfektní ve spousta ohledech. Umí látku naprosto jednoduše a dokonale vysvětlit. Poradí a vysvětlí na příkladu a často pobaví i nějakým netradičním způsobem. Výborný přednášející. Je vidět, jak ho to baví.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
skvělý člověk, vše krásně vysvětlí a každý to hned pochopí
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Energický prednášajúci so zmyslom pre humor. Ochotný čokoľvek vysvetliť, prednášajúcej látke sa dá v jeho podaní porozumieť hneď. Hodnotím veľmi pozitívne.
doc. Mgr. Libor Barto, Ph.D. [32-KA], Universální algebra 1 [NMAG405, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Přednáška se mi moc líbila. Během přednášky byl kladen větší důraz na pochopení látky než na její množství, i bez velké domácí přípravy nebyl problém udržet s přednáškou krok.
Mgr. Ondřej Draganov [32-KA], Lineární algebra a geometrie 2 [NMAG102, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.05.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Skvělý vyučující, odpovídal na veškeré dotazy a snažil se abychom do problému získali lepší vhled.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.05.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Výborný prístup, ochotný a skvelé vysvetlenie - pochopí každý.
RNDr. Michal Hrbek, Ph.D. [32-KA], Lineární algebra a geometrie 1 [NMAG101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Vysvetlili cokolvek co som sa spytal. Ochotný pomoct. nemám čo vytnkut
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Fajn.
Jakub Löwit, 06.02.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Cvičící mi vyhovoval, učivo uměl dobře vysvětlit. Líbilo se mi, když jsme dostali nakopírované příklady určené na cvičení a mohli jsme je sami řešit.
Bylo by skvělé, kdyby mezi nimi bylo víc těžších a zajímavějších příkladů.
Mgr. Jakub Hrnčíř [32-KNM], Lineární algebra a geometrie 1 [NMAG101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Přístup vyučujícího mi celkově poměrně vyhovoval. Je to ale částečně kvůli tomu, že se na přednášce stihly probrat i základní výpočetní postupy. U jiného předmětu by přístup založený na tom, že studenti se snaží vyřešit problémy samostatně, nemusel nutně fungovat dobře.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Jak mohl, tak pomohl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Cvičící má výborný přístup ke studentům, otevřený debatě. Snaží se pomoct a vysvětlit, co komu není jasné.
Mgr. Jakub Hrnčíř [32-KNM], Lineární algebra a geometrie 2 [NMAG102, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2017, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Přátelský přístup. Vždy dobře připravený - dostatek vytištěných zadání do dvojice. Cokoliv nejasného hned vysvětlí. Na začátku několika hodin ukázal příklad na zamyšlení, který byl velmi dobrý k pochopení látky, která se bude procvičovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.08.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičiaci má veľmi priateľský prístup a nemá problém čokoľvek vysvetliť. Občas je trochu zmätený, ale na všetky otázky odpovedal najneskôr do ďalšieho cvičenia.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Úžasný přístup a atmosféra na cvičení, vím, že cvičící se opravdu snaží přizpůsobit výuku tomu, co zrovna potřebujeme procvičit, mohu se na cokoli zeptat.
Ing. Jakub Krásenský [32-KA], Lineární algebra a geometrie 1 [NMAG101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Ocenuji prakticky pristup k reseni prikladu a schopnost vysvetlit dukazy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Na Kubovi bylo dost vidět, že je to jeho první cvičení. Nevím jak moc je to systém kurzu LA, ale cvičení pro mě nebylo moc přínosné. Ke konci jsem na ně přestal chodit úplně, protože to byl ztracený čas. Kuba se moc neumí pregnantně vyjádřit a tak může člověk i kvůli jednoduché otázce ztratit čtvrt hodiny polemizováním o všem možném.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Příjemný cvičící. Aktivně při cvičeních mezi námi chodí a pomáhá nám. Během zkouškového období se jsem mohl mailem zeptat na nejasnost a zanedlouho mi přišla odpověď.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení jsou vedena ve stylu studenti počítají, cvičící jim v případě potřeby pomůže. Jen v prvních hodinách bych ocenila, kdyby se více příkladů počítalo na tabuli. Oceňuji připravenost cvičícího odpovědět na jakýkoli dotaz k zadaným příkladům. Před průběžnými písemkami a i před zkouškovou písemkou Jakub nabízí konzultace.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Pan cvičící se velice snažil vžy nás obcházet a pomáhat nám, když jsme něco nevěděli, dělal, co mohl a byl přátelský, doporučuj.i
Mgr. Dáša Krasnayová [32-KA], Lineární algebra a geometrie 2 [NMAG102, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.05.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Dáša ještě zřejmě nemá moc zkušeností, takže cvičení vedla s určitou nejistotou. Nicméně je velmi ochotná pomoct a vysvětlit probíranou látku.
Mgr. Jiří Nárožný [32-KMA], Lineární algebra a geometrie 1 [NMAG101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Vie naozaj nádherne vysvetliť veci, ktoré sme nepochopili na prednáške. Snaží sa, aby sme všetci porozumeli a príklady vypočítali sami. Je aj veľmi ochotný, čo sa týka problémov a konzultácií.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičící byl vstřícný, akorát občas měl problém s dochvilností. Ale vždy ochotně se vším poradil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Vše nemůže být dokonalé, ocenil bych, kdyby cvičení z lingebry probíhal buď více jako cvičení z kalkulus (energeticky cvičící jede a počítá se počítá se možná je problém s pochopením u některých studentů, ale počítá se počítá) nebo jako na cvičeních s diskrétní matematiky, kde cvičící více řídí, co se teď děje - řešit společně na tabuli úlohy, s tím, že když se studentům nechce nebo neví tak je tlačit aby to odsýpalo, systém, kdy jako dostaneme papíry, necháte nás jako půl hodiny sedět a pak nám řeknete (těm co třeba netuší), jak udělat základní úlohu moc nefunguje. Neměl jsem sice s úlohy problém, ale stalo se toto cvičení pro mě bohužel nejméně zajímavé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Na cvičeních je sranda ale příprava na hodiny nic moc a vysvětlení nejasného je často také docela nejasné
Mgr. Miroslav Olšák, Ph.D. [32-KMA], Universální algebra 1 [NMAG405, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
Obsah písemek na začátku každého cvičení mi přišel dosti náhodný. Když jsem se snažila připravit a podívat se na obsah předchozího cvičení, obvykle mi to k úspěšnému napsání písemky nijak nepomohlo. Avšak když jsem se zrovna na poslední cvičení nepodívala, byla písemka z velké části založená na znalosti např. definice řečené jen na předchozím cvičení (nikoliv na přednášce).
Celkově však bylo cvičení velmi přínosné a panovala na něm příjemná přtelská atmosféra.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2016, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Látka byla na začátku (včetně příkladů) naprosto identická tomu, co se dělalo na druhácké algebře. Neškodila by lepší informovanost, co se kde učí.
Mgr. Roland Púček [32-KMA], Lineární algebra a geometrie 2 [NMAG102, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 23.08.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Nejhorší učitel, co jsem zatím měl. Naštěstí nebyla docházka povinná, takže jsem na jeho hodině byl jen první dvě hodiny a pak už nikdy. Nedokázal nic vysvětlitn poprvé nevěděl co máme dělat a snad ani co je to za předmět a podruhé nám nepřinesl žádné příklady i přesto, že byly na stránkách přednášejícího a stacilo je jen stáhnout...
Mgr. Tomáš Salač, Ph.D. [32-MUUK], Lineární algebra a geometrie 1 [NMAG101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Na začátku hodiny vždy zopakuje to nejdůležitější z teorie, ukáže, jak se co počítá, a pak máme čas si sami počítat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Ze začátku semestr hodně zmatené. V průhěbu semestru si to sedlo a bylo to moc dobré. Nejprve výklad a paoté výpočti s možností rady, dobře vedené cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Kvalitný cvičiaci s dobrým, podľa potreby aj individuálnym prístupom.
Mgr. Alexander Slávik [32-KA], Lineární algebra a geometrie 1 [NMAG101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Skvělý a ochotný cvičící, který byl vždy připraven pomoct nejen "formálně" ale i pomocí různých "neformálních triků".
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Velice snaživý člověk. Někdy zkusil pojmout cvičení jinou a nevšední formou
Mgr. Dalibor Šmíd, Ph.D. [32-MUUK], Lineární algebra a geometrie 1 [NMAG101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Rozhodně nejlepší cvičící. Vždy zdůraznil důležité definice a věty k počítání a když jsme nevěděli jak dál nebo jak daný příklad vypočítat, vždy nám ochotně pomohl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Skvělý vyučující. Vždy rozdal zadání příkladů, z nichž jsme si mohli individuálně vybírat, co chceme počítat. Pokud si někdo nevěděl rady nebo se chtěl ujistit, tak stačilo zvednout ruku a cvičící ochotně pomohl. Navíc byla k většině příkladů i podrobně sepsaná řešení, takže bylo možné si látku znova doma probrat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Oceňujem individuálny prístup vyučujúceho, ochotu vysvetliť danú tému aj počas prestávok.
Mgr. Dalibor Šmíd, Ph.D. [32-MUUK], Lineární algebra a geometrie 1 [NMAG101, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Výborný přednášející.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Prednáška jasná a dobre zrozumiteľná.
Marek Hlavatý, 04.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Výborne pripravený, veľmi férový.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Celý koncept studia tohoto předmětu mě nadchnul. Přednášející měli perfektně propracovaný systém, který pomáhal udržovat přípravu na přednášky a orientaci v pojmech. Procvičení na příkladech bylo dostatečné a konečné pochopení učiva student dokázal vypracováním těžšího domácího úkolu. Vše férové a skvěle zorganizované.

Co se týče přednášejícího, byl jsem taky moc spokojen. Pan Šmíd látku vykládá zajímavě a neváhá vysvětlit jakýkoli dotaz.

Opravdu perfektně propracovaný učební systém. Díky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Veľmi dobrý vyučujúci, látka prednesená zrozumiteľne, milý prístup.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Pán Šmíd nieje zrovna dochvíľny, často krát mešká, max 5 minút. Ale vždy ked priletí zadýchaný na tej kolobežke tak sa mu to nedá neodpustiť :D
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Oceňujem vysvetľovanie súvislostí, nie iba prázdnych pojmov.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Přednáška působí vždy připraveně, slouží jako skvělé doplnění ke skriptům, když člověk potřebuje něco slyšet nebo dovysvětlit.
Mgr. Dalibor Šmíd, Ph.D. [32-MUUK], Lineární algebra a geometrie 2 [NMAG102, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičící se opravdu snažil vysvětlit techniky, které se používají běžně, ale napoprvé se mohou zdát těžké. Nebyl problém se zeptat a nechat si něco dovysvětlit. Opravdu skvělý učitel.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.06.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Skvělý cvičící, který vždy předvede jak se dáná látka počítá a občas ukáže i techniku, která ani na přednášce nebyla. Vřele doporučuji.
Ing. Magdaléna Tinková [32-KA], Lineární algebra a geometrie 1 [NMAG101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Milá, dochvilná.
Pakliže nemáte otázky, připravte se na hodinu ticha, pakliže máte otázky dostane se Vám na ně odpovědi.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Ing. Tinková na cvičeních funguje pouze jako posel od přednášejících, na začátku hodiny rozdá úkoly a zadání na hodinu a pak bez jakéhokoliv slova odsedí hodinu. Tedy pro studenty je v podstatě jen poslední záchranou, když nepochopí ani postup sepsaný v řešeních příkladů, dostupném na internetu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Cvičící s námi po celý semestr v podstatě nemluvila, na tabuli za celou dobu nic neukázala. Smysl cvičení se pro mne vytrácel, v chození na cvičení nebyla oproti procházení příkladů doma žádná výhoda.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Vzhledem k tomu, že zadání i výsledky příkladů byly k dispozici na internetu a účast na cvičeních nebyla zohledňována pro zápočet, po pár cvičeních jsem přestal chodit.
Cvičící byla vstříná a ochotně odpovídala na dotazy, jen se mi zdálo, že se před studenty trochu stydí.
Každopáně děkuji za organizaci nepovinné soutěže a přeji hodně štěstí v dalším pedagogickém působení.
doc. Mgr. et Mgr. Jan Žemlička, Ph.D. [32-KA], Lineární algebra a geometrie 1 [NMAG101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičící byl výborný, vše ochotně a skvěle vysvětlil, na začátku vždy udělal rychlý úvod do aktuálně probírané látky, abychom viděli i aktivní použití v příkladech, a potom jsme samostatně počítali. Při samostatném počítání procházel mezi námi a vždy si o tom s námi řekl pár slov, popřípadě nabídl efektivnější a rychlejší postup řešení nebo dovysvětlil nejasnosti ze skript/přednášek.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Dobré je, že musíme spolupracovať
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení bylo stejně dobře propracované jako přednáška. Na začátku cvičení zadal vyučující sadu příkladu, které se během hodiny a půl řešily. Během toho obcházel jednotlivě studenty a konzultoval s nimi doposud spočítané příklady. Po spočítání bylo pokaždé k dispozici vytištěné zadání i s řešením u vyučujícího a poté i na webu přednášejícího.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Pozitívum bolo pratické prepočítanie príkladov z teórie a prípadna pomoc ak študent niečo nevedel. Možno by som ale najskôr aspoň 1-2 prílady prepočítal spolu a až potom to robil samostatne.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Ochoten pomoci s čímkoliv.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Fajn cvičící, během cvičení ke každému přijde a individuálně mu pomůže, poradí, vysvětlí... Příjemné hodiny.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Velice ochotný vyučující, oceňuji zejména individuální přístup. S každým se pozastaví nad probíranou látkou, nekonfliktně poukáže na chyby a zmíní i alternativní řešení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Miluju mapy, které Mgr. Jan Žemlička, Ph.D vždy namaluje před začátkem počítání a které vysvětlí, co a proč dneska budeme dělat, zábavnou formou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Vyučujúci veľmi dobre vysvetľuje, odpovedal vždy na všetky otázky k učivu a pomohol mi s jeho porozumením. Komunikácia s ním je bezproblémová.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Velmi dobrá cvičení! Na rozdíl od jiných cvičeních na začátku vysvětlil danou látku (občas jsem se dozvěděl víc než na přednášce). Při počítání ochotný vysvětlit cokoliv kdykoliv.

P.S. Skvělé mapy (už jenom to byl důvod na cvika chodit)!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Dobře strukturované cvičení vzhledem k přednášce, dostatečné množství příkladů i k domácímu procvičování. Oceňuji, že pan Žemlička nechává hlavně pracovat studenty samotné, popřípadě jim jen lehce naznačí jak pracovat, ale to hlavní nechává vymyslet je.
doc. Mgr. et Mgr. Jan Žemlička, Ph.D. [32-KA], Lineární algebra a geometrie 2 [NMAG102, cvičení]
Jakub Löwit, 15.09.2017, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Bylo dobré, že jsme měli dostatek času na počítání a cvičící nám byl kdykoli ochoten poradit.
Připomínka k předmětu, Lineární algebra a geometrie 1 [NMAG101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Provázanost s přednáškami výborná. Na cvičení obrdžíte list úloh, z právě probraného tématu, pro nadanější obsahuje i náročnější příklady.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení je z podstatné většiny připraveno už od přednášejících, a svůj účel rozhodně splňuje, jak má.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Líbila se mi dohledatelnost příkladů ze cvičení včetně řešení. Ocenila bych, kdyby byly vyřešené i těžší příklady.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení bylo přínosné, navazující na přednášku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Kurz je nastavený tak, že cvičení je naprosto samostatné. Téměř žádné předvádění příkladů na tabuli. Výhodou je, že člověk na cvičení vůbec nemusí chodit, nevýhodou je, že kromě počítání se toho moc nedozví.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Bylo super, že zápočet byl za domácí úkoly, což se dalo bez problémů stíhat a nebyla nutná účast na cvičeních, přestože velmi často se tam člověk dozvěděl zajímavé příklady/aplikace. Příklady ze cvičení byly i na internetu spolu s řešeními, takže skvělé pro kontrolu, nebo při prošvihnutém cvičení člověku neujel vlak.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Líbí se mi styl vedení cvičení. Připravené materiály i se vzorovým řešením jsou skvělé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Výborná provázanost s přednáškou. Hromadně zadávané příklady a domácí úkoly, tedy je ve všech skupinkách stejná obtížnost. Na cvičení se procvičují pojmy a tvrzení ze skript na přiměřené úrovni obtížnosti.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Samotné cvičení nebylo špatné, ale jelikož jsme po celou dobu cvičení jen sami počítali, zdály se mi tyto hodiny lehce zbytečné, chtělo by je to zaměřit možná taky trochu na důkazovou techniku nebo diskuzi o daném tématu, a ne jen počítat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení je velmi užitečné, příklady přímo navazují na přednášku. Dobré je, že můžeme najít příklady lehčí i těžší, a tak si každý najde své.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
nemam ćo vytknut cvičenie splnalo moje predpoklady
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení perfektně navazovalo na přednášku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Při řešených příkladech jsem si dobře připomněl učivo z přednášky, a velmi to pomohlo lépe chápat daná témata.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení byla vedena dobře, nemusel jsem díky nim doma počítat žádné příklady navíc, abych to pochopil. Sice jsme na nich dělali pouze to, co jsme mohli dělat i doma, ale když nám to kvůli státnímu svátku odpadlo, tak ta konzultace řešení příkladů se cvičícím chyběla.
Jakub Löwit, 06.02.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Zdálo se mi, že byl kladen zbytečně velký důraz na početní příklady.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Návaznost cvičení na přednášky byla velmi dobrá.
Velmi oceňuji to, že obtížnost příkladů byla volena úměrně tomu, co si student mohl odnést z přednášky. V jiných předmětech jsem značnou části cvičení sledoval cvičícího, jak během čtvrt hodiny rafinovaným postupem vyřeší zapeklitou úlohu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Ocenil bych těžší a občas trikovější příklady ve stylu úloh k zamyšlení z midtermů. Drilování je samozřejmě také potřeba, ale jenom drilování je vyčerpávající.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičenie úplne nadväzujúce na prednášku, je určite treba naň chodiť, dobre pripraví na testy aj skúšku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Veľmi sa mi páčilo, že cvičenia boli centrálne organizované, príklady aj riešenia bol zverejnené. Dajú sa potom jednoducho doštudovať alebo pozrieť pred skúškou atď. a veľmi to uľahčuje štúdium.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Na cvičeních se opravdu hodně počítá, převážně každý sám, ovšem většina semestru je jen o násobení matic, i když pokaždé z jiného důvodu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Páčilo sa mi, keď sme si po samostatnej práci na príkladoch úlohy spoločne skontrovali, prípadne prediskutovali efektívnejšie možnosti riešenia.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Zadání ke cvičením jsou online, takže pokud člověk nechce nic dovysvětlit, je to jen hodina a půl samostatné práce, která se dá dělat i v pohodlí domova.
Připomínka k předmětu, Lineární algebra a geometrie 1 [NMAG101, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Kurz bol skvelo organizovaný, skriptá veľmi pomohli.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Oceňuji odlišnou strukturu výuky: studium skript - kvíz - přednáška - cvičení. Skvěle promyšlený a pro mě osobně velmi efektivní způsob vzdělávání. Pro postupné uvedení do pokročilého učiva algebry jsou k dispozici skvělá skripta, na nichž, mimo všechny další přednosti, musím ocenit i onen "postupně odhalující způsob", jakým jsou napsaná. Pozorný čtenář si zvláště v prvních kapitolách velmi často všimne formulací ve stylu: "Později zjistíme, že... Brzy ukážeme, že..." Čtenář tak má s trochou nadsázky z čtení skript i mírně detektivní zážitek, kterého může využít k hlubšímu pochopení textu. Pokud je čtenář opravdu pozorný, dokáže totiž často na různá tvrzení přijít dříve, než je autoři skript uvedou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Velmi mě zaujal systém výuky předmětu, která probíhá prakticky jako samostudium. Ze začátku mi to přišlo zvláštní, ale zpětně to hodnotím kladně. Oceňuji hlavně dobře vymyšlený systém rozčlenění kapitol na jednotlivé týdny a na ně navazující kvízy a domácí úkoly. Člověk opravdu alespoň trochu studoval průběžně, takže složení zkoušky pak nebylo nemožné. Navíc tu byly midtermy, které také oceňuji...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Hlavně je super vyzkoušet si formou midtermů zkoušku "nanečisto".
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Ocenuji rozsirujici temata na konci kapitol ve skriptech. Nevyhovuje mi absence ustni zkousky. Libi se mi kvizy testujici pochopeni latky. Bylo by dobre videt spravne vysledky ihned po odeslani kvizu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Strašně se mi líbí centrální organizace předmětu - všichni mají stejné podmínky, stejné úkoly, stejné testy. Líbí se mi, že jsme si museli vždy na začátku týdne přečíst skripta na příští, čímž jsem jsem dokázal celkem dobře chytat na přednáškách a jak se tak říka "neujel mi vlak". Také se mi líbí, že získání zápočtu je dosažitelné a člověk z toho nemusí mít strach. Což je oproti jiným předmětům na MFF docela zázrak..
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Netradiční forma je ze začátku trochu zarážející, ale když člověk najede na systém, tak docela příjemná a kvůli většímu naroku na samostudium je pak samotná příprava na zkoušku mnohem příjemnější.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Podle mě nejlépe vedený předmět, na který v prvním semestru lze narazit.
Je uspořádaný takovým způsobem, že jedno téma, probíráte průběžně po tři týdny. To nutí tři týdny studovat průběžně jednu věc a tedy se s ní setkávat delší dobu. A průběžné písemky podobné zkouškové (midtermy) jsou také dobrá myšlenka, která by se mohla provádět i na ostatních předmětech.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Ze skript se velice dobře učí. Rychlé zopakování na přednášce s uvedením příkladů a prostorem na zamyšlení vede k dobrému pochopení látky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Bylo fajn, že byla zadaná četba před přednáškami, na kterých už se přednášející více zaměřoval na vysvětlení všech těch spojitostí mezi jednotlivými úseky probírané látky. Přednáška byla postavená na domácí přípravě a bez ní nemělo prakticky smysl chodit, ale pokud si člověk našel to odpoledne, tak přednášky byly zajímavé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Vedení kurzu se mi líbí. Skripta jsou pěkně napsána s příklady využití i řešenými početními příklady.
Nedával bych dva body za otázku v kvízu. Zdá se mi, že pak se lidi snaží tyto body získat dotazy, které jsou třeba jednoduchou obměnou nějaké části skript. Dotazy týkající se např. důkazů a jejich podstaty, které ukazují, že se dotyčný nad problém zamyslel, jsou ohodnoceny úplně stejně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2019, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
Struktura vyuky je vynikajici. Quizy, DU, skripta, videa, doplnkova literatura a zverejnene priklady k procviceni (s resenim). Doufam, ze i jine predmety MFF casem budou mit obdobnou strukturu.
Rad bych videl neco podobneho od MFF na coursera.org
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
V lingebře je jednoznačně největší (z předmětů 1. semestru) provázanost přednášky a cvičení. Literatura se shání snadno - vyučující píše vlastní skripta, která jsou umístěna na webu a studenti je mají před přednáškou číst. V prvním týdnu však bylo stran k přečtení opravdu mnoho.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Předmět je velmi zajímavý, jen moc nechápu, proč přednášející tolik lpí na přesném znění důkazů a naprosté korektnosti zápisů v midtermech, myslím, že hlavní je když člověk látce rozumí a umí vše vysvětlit svými slovy, ale chápu, že to ktomu si tak nějak "patří". Jinak se mi vše líbilo.
Marek Hlavatý, 04.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Veľmi férový predmet, organizačne perfektný. Skriptá sú online, prednášajú sa priebežne, hoci dosť rýchlo, ale nie je problém sa pýtať.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Oceňuji struktury předměty, kdy jsme si dopředu nastudovali látku a poté jsme při přednášce již věděli, o co jde. Nicméně to bylo někdy časové náročné stíhat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
najlepsia prednaska!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Vyhovoval mi systém kvízů a úkolů. Donutilo mě to alespoň něco dělat během semestru. Velmi oceňuji, že primární studijní materiál je ve formě elektronických skript.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Líbi se mi koncept předmětu, hlavně myšlenka kvízu spolu se samostudiem. Jen je težké si uvědomit, že je to opravdu potřeba akceptovat. To je v prvním semestru těžké.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Předmět je sám o sobě zábavný, určitě i zajímavý. Skvěle zpracovaná skripta pomáhají k jednoduššímu porozumění a také k lepší přípravě na zkoušku. Písemná zkouška, kde musí student řešit hodně úkolů a má na ně dostatek času mi vyhovovala.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Předmět mě nadchl! Jeho organizace mi naprosto vyhovuje - kvízy na budoucí témata a domácí úkoly donutí člověka se učení v průběhu semestru věnovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Chvíli mi trvalo, než jsem si zvykla na systém studování nové látky před přednáškou ze skript, ale když jsem se v nich zorientovala, zjistila jsem, že mi to tak opravdu vyhovuje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Předmět byl výborně organizován. Přednášky vždy přesně odpovídaly daným kapitolám z (velmi dobře psaných) skript. V případě nějaký nejasností bylo možné využívat formulář a vyučující vždy vše vysvětlil.
Jakub Löwit, 06.02.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Předmět mě jako tekový bavil. Občas se mi zdálo, že je kladen dost velký důraz na konkrétní příklady.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Celkem se mi letošní systém výuky, ve kterém jsme si měli přečíst kapitolu ve skriptech už před přednáškou, líbí. Nové pojmy jsem si tak mohl doma rozmyslet a na přednáškách jsem potom lépe rozuměl výkladu.
Ovšem doc. Barto toho někdy trochu zneužíval a vykládal látku místy příliš neformálně (s tím že korektní verzi si můžeme přečíst doma).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Organizace celého předmětu je perfektně vymyšlená. Díky Domácím úkolům, kvízům a midtermům jsem se doopravdy učil průběžně. Vyhovuje mi bezpoznámkový systém.

Ještě postřeh ohledně systému přispívání midtermů ke zkoušce: Studenti, když zjistí, že se jim nepovedl první midterm, uplně ztrácí motivaci se učit na ten druhý. Řešením by zřejmě bylo porovnávat navíc kombinaci zkouška + 2. midterm. To má ale určitě i svá proti, berte to jako podmět na zvážení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Prvá časť nie práve najľahšieho predmetu, je nutné prednášky skutočne absolvovať, lebo napriek dobre spracovaným skriptám je dodatočné vysvetlenie nutné.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Zdalo sa mi príliš pomalé tempo, niekedy som nerozumel ničomu prečo sa nad niečim čo je tak zrejmé strávi toľko času.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Predmet ma veľmi bavil, prišiel mi užitočný, logicky štruktúrovaný a obsažný. Organizácia predmetu je perfektná, systém štúdia pred prednáškou zo skrípt, kvízy, možnosť klásť otázky k látke, následný výklad na prednáške a centrálne organizované cvičenia a domáce úlohy fungovali skvele, veľmi mi pomohli s prípravou a navyše nastavili férové kritériá pre každého. Systém midtermov a možnosť získať body na skúšky bol tiež kvalitnou motiváciou na štúdium a veľmi mi uľahčil skúškové. Len skriptá by boli lepšie už hotové a dostupné aj v tlačenej podobe, inak skvelé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Celkem netradiční styl výuky, který, jako skoro všechno, má své pro i proti. Mně bohužel tolik nevyhovoval, ačkoli výklad přednášejícího byl poutavý a látku víceméně objasňoval. Ke sledování ovšem potřebujete sledovat sami skripta, což se mi nepodařilo v obdobích většího časového pressu vždy dodržovat, a tudíž jsem ztratil přehled a na přednášky obvykle do začátku nového tématu ani nechodil, jelikož to poté mělo pramalý význam.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Přednáška probíhá jinak. Učíte se doma ze skript a na přednášce se jen dovysvětluje, ukazují se souvislosti, odpovídá se na otázky. Po přednášce z analýzy je to jako jiný svět.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Diskrétní matematiku sice moc rád nemám, ale jako předmět byla koncipována velice dobře. Na cvičeních se cvičilo všechno, co bylo na přednášce a dokonce i pár věci navíc. Domácí úkoly každý druhý týden a malé písemky na základní příklady každý týden mě skvěle připravily na zkoušku.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.01.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Nevyhovovalo mi na předmětu, že vlastně na přednášce jsme se nic nenaučili a vše jsme se měli učit ze skript. Přednáška jako taková pak buď bez přečtení skript byla obtížnější na pochopení a nebo po přečtení skript, úplně zbytečná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Tento predmet z hľadiska organizácie a systému jednoznačne patrí k tým najlepším. Je vymyslený skvelý systém, ktorý by bolo fajn zaviesť aj na iných predmetoch. Skripta sú pekne a zrozumiteľne napísané, takže látke chápe aj človek čo zrovna nieje matematický génius. To veľmi oceňujem. Akurát taká maličkosť: značenie podkapitol v skriptách je hrozné. Niekedy 5 minút hladám kde je oddiel 5.3.2, chcelo by to nejak výraznejšie oddeliť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Výborný systém, pokud člověk plní všechny úkoly a kvízy, opravdu to pomůže se v látce vyznat. I když je to tedy opravdu časově náročné.
Připomínka k předmětu, Lineární algebra a geometrie 2 [NMAG102, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2017, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení je velmi dobře provázáno s přednáškou. Po každém cvičení jsou příklady i s řešením dostupné na internetu.
Jakub Löwit, 15.09.2017, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Nebavilo mě, že většina příkladů byla velmi typová a numerická.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 23.08.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Skvělý styl rozrhnutí předmětu a příkladů
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.08.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Predmet je dobre organizovaný, priamo nadväzuje na prednášku a cvičenia sú pripravené rozumne, prehľadne a užitočne. Keď si človek zvykne na nutnosť samostatnej práce, tak mu cvičenia vedia dať dobrú prípravu a cvik.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
mám dojem, že cvičenia podľa tohto konceptu mi nedávajú veľa, študent si môže mechanické príklady počítať aj sám doma, ocenila by som, keby sa riešenie rozoberalo na tabuľu a hodnotili sa rôzne spôsoby riešenia (ktorý je efektívnejší, ktorý menej efektívny ...)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Výborně vedená a organizovaná cvičení.
Připomínka k předmětu, Lineární algebra a geometrie 2 [NMAG102, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2017, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Líbí se mi hlavně, že tento rok došlo k nahrání přednášek na internetové stránky MFF. Celkové propracování předmětu je vynikající stejně jako minulý rok Lineární algebra a geometrie 1. Bodový systém pro získání zápočtu, kvízy a domácí úkoly, které nutí člověka opravdu na odpřednášenou látkou popřemýšlet, dvě písemky během semestru, které mohou usnadnit zkoušku. Provázanost se cvičeními taky super, cvičí se ihned to, co bylo odpřednášeno.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2017, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Zaujímavé témy, dobré previazanie cvičenia a prednášky. Vynikajúce skriptá.
Jakub Löwit, 15.09.2017, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Přednáška byla někdy zbytečně pomalá a na některé zajímavější věci tím pádem bylo méně času.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Přednáška jako taková je vždy vedena účelně a bez zbytečného opakování skript. Řeší se příklady, kterým studenti neporozuměli ve skriptech doma, zkouší se důkazy vět a tvrzení jiné, než jaké jsou ve skriptech a celkově se jedná spíše o shrnutí kapitol, které si daný týden studenti měli sami nastudovat ze skript. Určitě přednášku navštěvovat.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 23.08.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Skripta, skripta jsou tu naprosto úžasný
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.08.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Predmet bol pre mňa veľmi zaujímavý. Spôsob, akým je predmet organizovaný vyžaduje, aby mu študent venoval veľa času počas semestra, ale je skvelý a vypláca sa. Veľmi oceňujem možnosť pridať si body ku skúške midtermami. Štúdium so skriptami, kvízmi a prednáškou je veľmi osožné a tiež zaujímavé. Samotné prednášky boli tiež veľmi užitočné a pomáhali objasniť učivo. Možnosť opýtať sa cez internet otázky k predmetu by som ocenila na každom predmete.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.06.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Líbí se mi, že cvičení následuje až týden po přednášce, takže se nemůže stát, že by cvičení předbíhalo přednášku
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.06.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Lineární algebra je asi nejlépe pedagogicky zvládnutý předmět na matfyzu. Systém závěrečného hodnocení je navržen tak, že si každý může studovat způsobem, co mu nejvíce vyhovuje. (Nebaví mě přednáška -> stačí číst skripta, nebaví mě skripta -> stačí sledovat přednášku, vyvážená kombinace, podobně s úkoly a kvízy...). Oceňuji, že dokazování vět na přednášce nebylo příliš formální, což mi potom umožnilo jim lépe rozumět. Nejvíce si cením toho, že ke každé kapitole je motivační úvod vysvětlující důležitost následujících nových pojmů. Tak by to mělo být ve všech předmětech. Předmět má téměř perfektní skripta.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.06.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Zajímavá přednáška, dobré propojení mezi cvičením a přednáškou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Líbí se mi, že látka se vysvětluje na příkladech a celkem srozumitelně. Naopak mi vadí, že je požadováno abysme četli často mnoho stran skript a k tomu ještě vypracovávali náročné úkoly.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Jediné, čo mi na tomto predmete vadí je, že kvôli potrebnej príprave (D.Ú, čítanie skrípt pred prednáškou, kvízy ... ) sa študent nestíha dostatočne venovať ostatným predmetom
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Výborné materiály k výuce, které zatím nejsou zcela dodělané a obsahují menší chyby, ale oproti ostatním předmětům klobouk dolů. U otázek v kvízu bych zrušil bodovou odměnu, protože vymýšlet dotazy, na které jsem znal předem odpovědi, nebylo úplně přínosné. K přednášce by bylo fajn otevřít volitelný seminář aplikace LA v praxi - například podrobněji rozebrat Google...
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK