• Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
Filtr:
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Jan Kofroň, Ph.D. [32-KDSS], Programování v jazyce Java [NPRG013, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Nechodil na čas, spätná väzba bola minimálna.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi symtpatický cvičící. Neměl jsem žádný problém.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičící pomohl s čímkoli, i s domácím úkolem. Ale člověk si musel pro pomoc sám přijít. Všechny úkoly dobře vysvětlil, ale kontroloval je spíš tak po měsíci, když si člověk o kontrolu explicitně neřekl.
doc. RNDr. Jan Kofroň, Ph.D. [32-KDSS], Programování mobilních zařízení [NPRG056, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Byl nápomocný s předmětem.
doc. RNDr. Jan Kofroň, Ph.D. [32-KDSS], Programování v Pythonu [NPRG065, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičící byl v pohodě. Při problémech komunikoval. Vše se dalo domluvit.
doc. RNDr. Jan Kofroň, Ph.D. [32-KDSS], Programování v Pythonu [NPRG065, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
"Na rovinu" velmi sympatický přednášející :)
doc. RNDr. Jan Kofroň, Ph.D. [32-KDSS], Sémantika programů [NSWI162, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 5. ročník, Informatika, bakalářské
Nemám, co vytknout. S vyučujícím jsem byl velmi spokojený, látka byla dobře vysvětlena.
Vojtěch Zeller, 15.02.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Občas v hodine hodně odbočil od tematu a nestihl vše dovyložit, ale z prezentací se snadlo dalo doučit.
Matěj Volf, 09.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Dobře připravená přednáškocvika, příjemně podaná teorie, přátelské vystupování, úkoly rozumného rozsahu.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.01.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Vyučující je nápomocný při řešení problémů, výklad je dobře strukturovaný, srozumitelný, a při cvičení zapojuje studenty.
Lukáš Prokop [32-KDSS], Programování mobilních zařízení [NPRG056, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Bylo by fajn probírané věci předat než je procházet ze slidů.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 05.02.2024, 4. ročník, Informatika, bakalářské
+ dobře připravený
+ umí odpovídat na dotazy
+ slidy obsahovaly podstatné věci heslovitě

- pomalý monotónní výklad
- myslím si, že se probíraná látka až moc okecávala. Přišlo mi, že by přednáška šla stáhnout možná i na 1,5 až 2 hodiny
- formát tříhodinových přednášek jednou za 2 týdny mi přišel tímto tempem výkladu úmorně uspávající. Zvládl jsem odchodit jen první tři přednášky
Připomínka k předmětu, Programování mobilních zařízení [NPRG056, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Dal alespoň nějaké info o prg mobilních aplikací.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 05.02.2024, 4. ročník, Informatika, bakalářské
Hodnotím na základě prvních tří přednášek, protože poté mi nedávalo smysl
přednášky navštěvovat.

+ uděláte si projekt, který se hodí do CV
+ na projektu si vyzkoušíte práci v týmu
+ dostupné materiály z předchozích let (přednášky, slajdy, příklady)

- materiály z některých letošních přednášek dodány celkem pozdě (po několika týdnech)
- praktické příklady nebyly ani jednou ukázány v Jetpack Compose, který je jednodušší, čitelnější a také doporučovaný nad přístupem Activities-Fragments-ViewModels.

Celkově mi přijde, že kurz potřebuje aktualizovat směrem k Jetpack Compose.
Na přednášce byl Jetpack Compose zmíněn jako moderní a doporučený.
Nechápu tak, proč mu byl věnován pouze jeden slide za celý semestr,
a veškerá probraná látka je učena v kontextu Activities, přičemž v Compose
to jde jednodušeji.

Je pravda, že studenti se mohou rozhodnout projekt implementovat pomocí Activities.
Ale proč dělat nový projekt takto, když je doporučován Compose?

Z obsahu prvních tří přednášek, na kterých jsem byl, jsem využil:
* Setup a struktura projektu
* Názvy prvků UI jako floating action button, overflow menu, ... (díky tomu jsem věděl, z čeho si chci poskládat své UI)
* Základy Kotlinu

Ostatní věci jsem se musel naučit sám. Naštěstí, dokumentace i oficiální tutoriály k Jetpack Compose
jsou dobře napsané.
Připomínka k předmětu, Modely a verifikace chování systémů [NSWI101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2024, 1. ročník, Informatika - Softwarové systémy, navazující magisterské
Good preparation for the exam. Would prefer some more practical examples of some later-stage topics (like PCTL, timed/region automata).
Připomínka k předmětu, Modely a verifikace chování systémů [NSWI101, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2024, 1. ročník, Informatika - Softwarové systémy, navazující magisterské
I'd prefer slower pace and much less formalism (given the final exam). I found the subject overwhelming, especially during later stages. The exam was extremely practical and covered a tiny fraction of everything presented. I liked that we spent some time introducing different tools for model verification. If you're serious about formal verification, this is for sure an excellent start.
Připomínka k předmětu, Sémantika programů [NSWI162, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 5. ročník, Informatika, bakalářské
Sémantika programů je pro mě zajímavý předmět, kde jsem se dozvěděl o použití logiky pro verifikaci programů. Náročnost je odpovídající 1 kreditu, zápočet je za 3 menší úkoly.
Vojtěch Zeller, 15.02.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Čas strávený na úkolech opravdu odpovídá tomu 1 kreditu, je to malý jednoduchý zajímavý předmět.
Matěj Volf, 09.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi zajímavý předmět, přijde mi vlastně docela škoda, že má tak malý rozsah a kreditovou dotaci, určitě by šlo ukázat mnohem víc, a předmět by pak možná mohl být trochu více prakticky užitečný. Takhle z toho je jenom zajímavost na okraj, kterou si asi mnozí splní a už si na ni znova nevzpomenou.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.01.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Zajímavý předmět, ačkoliv by se třeba hodila rozsáhlejší ukázka použití verifikačních systémů na jazycích používaných v praxi (Java, Python) místo jazyka Pi.