AnketaAnketa(verze: 653)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Jan Kofroň, Ph.D. [32-KDSS], Java [NPRG013, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Řešení příkladů na procvičení záludných zákoutí Javy je dobrá příprava na zkoušku. Témata probíraných příkladů byla možná až moc skoková a často mi přišlo, že jsme byli hozeni do tématu bez nějakého většího výkladu. Nepomáhá tomu ani to, že cvičící nechává studenty, aby zadání vypracovávali samostatně – samozřejmě pokud se někdo nepřihlásí o pomoc, což pochopitelně ne každý udělá. Kromě vzorových příkladů (na webu) tedy člověk tedy nemá žádnou zpětnou vazbu, zda kód, který píše, píše správně. Jako budoucího učitele by mě zajímalo spíše jak napsat pěkný a přehledný kód v Javě, než jen napsat nějaký fungující kód v Javě.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičení se implementovaly příklady z doporučeného cvičení pana Hnětynky. Vždy se šlo od nejjednodušších cvičení/dílčích příkladů k složitějším. Cvičící ochotně pomáhal při problémech, které mohly při implementaci nastat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Učitel je velmi pohodový a pozitivní. Na dotazy rád odpovídá a žádný neodbude, ale snaží se podat plnohodnotnou odpověď.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Během cvičení vždy dokázal pomoci s jakýmkoli problémem. Výuka probíhá v uvolněné atmosféře.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Atmosféra na cvičeniach bola príjemná a cvičiaci vždy s dobrou náladou vysvetľoval učivo pútavo, dbal na to, či tomu rozumieme a bol ochotný zopakovať aj viackrát.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Pán Kofroň je veľmi sympatický chlap. Vždy som rád šiel na cvičenie s ním. Na každé cvičenie prišiel pekne oblečený. Doporučujem si ho vybrať, vďaka nemu som dal Javu na jedničku hneď prvý termín!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení se mi zdálo poněkud nepřínosné, co se týče povinné docházky, vzhledem k tomu, že se na cvičení dělají úkoly připravené od Hnětýnky, a přístup k tomu byl takový:
Udělaly se testy, což bylo fajn, když se to vysvětlilo, člověka to poučilo
Pak se přistoupilo k úkolům, kde bych za sebe ocenil, kdyby se k tomu dal nějaký komentář a projevila se větší iniciativa od cvičícího, popř. diskuze k danému úkolu před jeho děláním.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Cvičení byla příjemná a zábavná. Zkusil bych více trvat na dokončování úloh doma, aby se dalo postupovat rychleji a připravit se tak lépe na zápočtový test.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičeních moc užitečný nebyl, ale když měl student problém třeba s úkolem mohl se ozvat, to bylo fajn.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Pokud už nehodnotím, že obecně cvičení z javy nejsou příliš přínosné, tak v rámci mezí toho, co se s námi probrat mělo bylo asi vše v pořádku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Na to ako slabý mi tento predmet prišiel, je cvičiaci pán Kofroň celkom dobrý. Každé cvičenie sme si prešli pár testov typu "čo program vypíše" a spravili nejakú úlohu k tomu čo sa prebralo na prednáške. Pán Kofroň nás obchádzal a radil nám jednotlivo. Chýbalo mi nejaké aspoň zhrnutie riešenia, alebo vzorový kód - nikdy som nevedela, či je moje riešenie super, v pohode alebo na figu. Cvičenia boli pre mňa zvykaním si na jazyk, a nie čerpánim informácií. Na zápočet trebalo aj dochádzku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Vždy se ukazuje v praxi to co se dělá na přednášce, ale i zevláci co na přednášky nechodí dokázali docela držet krok. Povinné úkoly nejsou. Řekl bych v pořádku cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Ač předmět samotný nestojí za ni moc, cvičící za to nemohl. Vysvětloval Javu docela fajn a pomáhal při řešení úkolů dostatečně, následně dal dobré rady k zápočtovému testu díky kterým jsem ho na první pokus udělal.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2016, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Kdykoliv dobre poradi s cimkoliv.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2015, 3. ročník, Informatika, bakalářské
určitě doporučuju, cvičení fajn, na všem se dá domluvit
RNDr. Jan Kofroň, Ph.D. [32-KDSS], Vývoj aplikací pro mobilní zařízení [NPRG056, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2017, 2. ročník, Informatika, navazující magisterské
Tento předmět byl učen externisty.
RNDr. Jan Kofroň, Ph.D. [32-KDSS], Modely a verifikace chování systémů [NSWI101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2018, 2. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Oceňuji konzistenci mezi deklarovaným smyslem domácí úlohy a přístupem k ní.
RNDr. Jan Kofroň, Ph.D. [32-KDSS], Sémantika programů [NSWI162, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Vyučijící přednáší poutavě, působí příjemně a rád s vámi o látce diskutuje, skvělý předmět !
prof. Ing. František Plášil, DrSc. [32-KDSS], Modely a verifikace chování systémů [NSWI101, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2018, 2. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Líbila se mi struktura přednášek, efekt do sebe zapadajících koleček.
Připomínka k předmětu, Vývoj aplikací pro mobilní zařízení [NPRG056, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2018, 2. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Formát cvičení mi přišel velice nešťastný. Tutoriály si můžu projít doma sám. Shodou okolností jsem ty samé tutoriály procházel poměrně nedávno kvůli zápočtovému programu, takže přednášková čast byla vyloženě zbytečná. Přestože dostupné tutoriály jsou pedagogicky velice dobré, věřím že osobně podaná problematika může být ještě lepší.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2017, 2. ročník, Informatika, navazující magisterské
Vývoj mobilních aplikací je určitě zajímavé téma s velkým potenciálem. Zaměření nejvíce na Android je v dnešní době určitě v pořádku. Formát výkladu se mi také líbil, nejprve teorie a poté možnost spolu s přednášejícím plnit připravené krátké úkoly. Také je velmi pozitivní snaha o nahrávání přednášek. jediná výtka je tišší a nudnější anglický projev vyučujícího. Jedna přednáška probíhala v češtině a zde jsem byl naprosto spokojen. Věřím, že příští rok to bude lepší.
Připomínka k předmětu, Modely a verifikace chování systémů [NSWI101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2018, 2. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Cvičení mi kolidovala v rozvrhu, proto jsem se jich nemohl účastnit. Domácí úlohy však procvičily dostatečně, byť mi možná zabraly řádově více času než bylo očekáváno.
Připomínka k předmětu, Modely a verifikace chování systémů [NSWI101, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2018, 2. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Předmět jsem si původně zapsal "z donucení studijním plánem", ale po pár přednáškách mě ve skutečnosti začal bavit. Obsahem přednášky je spíše přehled současných metod a úvod do problematiky, přesto umožní si vyzkoušet to podstatné a dokázat naučenou teorii aplikovat. Jen od zkoušky jsem nevěděl co čekat, protože jsem si nedovedl představit ty praktické příklady. Ukázalo se, že příkladů lze vymyslet poměrně hodně a teoretická příprava byla vlastně skoro zbytečná.
Připomínka k předmětu, Sémantika programů [NSWI162, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Zajímaví a poměrně jednoduchý předmět, rozhodně stojí za to.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Chyběla poslední plánovaná přednáška, kde se mělo demonstrovat propojení předmětu s praktickým využitím.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK