AnketaAnketa(verze: 652)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Vojtěch Chlan, Ph.D. [32-KFNT], Úvod do praktické fyziky [NAFY003, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Ochota a kladný přístup k dotazům.
RNDr. Vojtěch Chlan, Ph.D. [32-KFNT], Fyzikální praktikum II pro obor Obecná fyzika [NOFY024, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Občas jsem neměl jasno, co mám dělat, ale spíš výjimečně. Bylo ale příjemné se na praktiku i zasmát.
RNDr. Vojtěch Chlan, Ph.D. [32-KFNT], Fyzikální praktikum IV pro obor Obecná fyzika [NOFY030, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2017, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Príjemná atmosféra, ochota pomôcť a mnoho nových informácií z rôznych oblastí fyziky, ktoré mi spríjemnili čakanie pri praktikách :)
RNDr. Vojtěch Chlan, Ph.D. [32-KFNT], Úvod do praktické fyziky [NOFY055, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Semináře byly – zásluhou pana doktora – příjemným zpestřením každého týdne. Člověk se na nich dozvěděl spoustu užitečných informací a rad (i nad rámec předmětu). Motivovaly k dalšímu studiu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
K předmětu přistupuje se vší vážností člověka, který je ochoten aproximovat nekonečno sto tísíci. Se studenty jedná otevřeně a bez zábran, vytváří v člověku pocit, že na to není proti všem matematikům a jejich obáváné korektnosti sám.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pán Chlan je sám o sebe zaujímavý učiteľ, ktorý by avšak niekedy mohol rozprávať viac nahlas a zrozumiteľnejšie. Veľa krát som mu nerozumel. Často sa s ním dalo dohodnúť, jeho prístup k študentom bol v poriadku, bral všetko v pohode. Nič ho nedokázalo nejako nahnevať alebo rozohniť. Niekedy mi pripadal letargický, ale celkový dojem bol príjemný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji břitký humor pana kantora. Rád a ochotně odpovídá na dotazy. Jest povahy přímé. P.S: Připomíná mi herce Ondřeje Sokola.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2019, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
Přístup přednášejícího se mi líbí, oceňuji, že studentům dává rady, které se sice netýkají úvodu do fyziky, ale studia obecně, nicméně je považuji za inspirativní.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Je to pohodář.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Ochotně odpovídá na dotazy. Mohl by déle nechávat na tabuli odvození vzorců.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vysoká spokojnosť, učivo bolo dostatočne vysvetlené a zverejnené na internete vo forme prezentácií. Oceňujem priateľský prístup k študentom.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Dobře vysvětlená látka, mohl by být trochu energičtější.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Férový solidní přístup - zápočet sestává z dvou testů, na které se jde snadno připravit z poskytnutých materiálů.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 08.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující měl hodiny dobře připravené. Oceňuji zejména přístup ke studentům, přátelské vystupování a příjemné podmínky pro získání zápočtu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
užitočná príprava na praktickú realizáciu v ďalšom semestri, snaha o podanie učiva zrozumiteľnou formou,ochota prípadne poskytnúť konzultáciu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvíčící by měl zapracovat na stylu výkladu, zejména na odvozování vztahů a podrobné rozdrolení vztahů na nejmenší kousky. Studenti 1. ročníku často nemají matematické základy potřebné k pochopení látky tohoto předmětu. Já osobně jsem přišel na matfyz a integrovat jsem už uměl, ani to mi ale přípravu nijak nezlehčilo. Je skutečně nutné studentům poskytnout dobrou průpravu, co se děje na tabuli (prezentaci), eventuelně poskytnout nějaký zdroj navíc.
Výklad byl dost odborný, neintuitivní, příliš rychlý a nestravitelný. Je mi líto zanechávat negativní kritiku, ale skutečně jsem si z předmětu téměř nic neodnesl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělý přístup, rád vše vysvětlí, velmi ochotný. Na hodině občas něco bylo vysvětleno dost krátce, někdy nesrozumitelně, ale to je spíš kvůli omezenému času.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vyucba praktickych, pouzitelnych veci v praktiku a branie ohlad na to ze studenti nemusia vediet co je a ako sa pocita urcity integral (na analyze zavedeny az posledny vyukovy tyzden )
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Optimistický a ochotný poradit, konzultovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Dostaneme dle mého názoru veškeré/většinu potřebných informací, ale dost nezáživnou formou. Myslím, že by se to u takového předmětu dalo zapojit více praktických :) metod výuky než jen suchá teorie a vzorce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Výklad byl sice srozumitelný, ale s ne příliš zajímavým přednesem.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Nenáročné podmienky zápočtu. Kladne hodnotím hlavne druhú časť semestra, pri látke o spracovávaní dát vyučujúci často rozprával praktické a využiteľné rady a informácie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Ochotný přednášející, v případě potřeby nejasnost dobře vysvětlí. Vlastní výklad je však trochu nezáživný, všední a monotónní (snad je to látkou?) Celkově ale připraví dostatečně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující o předmětu ví dost, bohužel ho občas přednáší stylem, který nemusí všem studentům sedět - občas smaže tabuli dřív, než si to stihne člověk napsat a použití kombinace projektoru a tabule není občas štastné. Bohužel díky dotaci nelze příliš navazovat na předchozí látku, takže pokud si student neopakuje z hodiny na hodinu, tak se velmi snadno ztratí. Oceňuji zejména ukázku některých příkladů v vědeckém textu, a vysvětlení ohledně nich.
Jako materiály dává domácí úkoly, které jsou nepovinné, ale jsou podobné úlohám v písemných testech.
Na zápočet je potřeba napsat 2 testy, oba alespoň na 50%. Zápočtové písemky jsou vcelku jednoduché, pokud u nich student přemýšlí. Navíc díky tomu, že v první písemce se nevyskytují integrály, je omezena látka, která se v testu může vyskytnout.

Studentům doporučuji tento předmět se učit z hodiny na hodinu - alespoň si to ještě jednou projít. Dále je tento předmět spíš potřeba do fyzikálních praktik v druhém semestru.
Připomínka k předmětu, Úvod do praktické fyziky [NAFY003, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Hodily by sa ukážky ako počítať domáce úlohy človek dostane iba teóriu a postup riešenia domácich úloch hladá iba na internete hlavne tie rozdelenia. Chyby prístrojov a všetko okolo toho je jednoduché a vystačí k tomu vysvetlenie teórie.
Připomínka k předmětu, Radiofrekvenční spektroskopie pevných látek [NFPL092, přednáška]
Patrik Švančara, 18.06.2016, 1. Ročník, Fyzika, navazující magisterské
Vynikajúca prednáška - rozumne zvolená náročnosť. Veľmi oceňujem, že ťažšie časti preberanej látky boli vysvetlené na tabuli, a nie len pomocou prezentácie.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK