• Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
Filtr:
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Václav Vlasák, Ph.D. [32-KMA], Matematická analýza 2 [NMAI055, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 5. ročník, Informatika, bakalářské
Se cvičením jsem velmi spokojený. Cvičící chodil na hodiny připravený, všechny příklady spočítal na tabuli, každý krok výpočtu popsal a vysvětlil. Oceňuji, že řešené příklady ze cvičení jsou i na webu. Během semestru byly 3 dopředu ohlášené písemky. Podmínky zápočtu nastavené férově.
Filip Makara, 17.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičeniach je Pán Vlasák odborný a skúsený. Oceňujem, ako predstavil množstvo techník ako riesiť problémy reálnych funkcií viacerých premenných. Pri riešení príkladov častokrát počítal prirýchlo a nestíhali sme odpisovať z tabule. Taktiež niektoré ktory úprav výrazov preskočil a museli sme sa veľa pýtať.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Doktor Vlasák nedává dostatečný prostor pro cvičení. Skoro všechno spočítá sám a studentům obvykle nedává čas si příklady rozmyslet. Zbytečně ztrácí čas s dodatečnou teorií, která se probírá na Karlíně, u nás však nikoli. Kvůli tomu pak nezbyl čas na počítání vícerozměrných integrálů. Na webu má nedostatek řešených i neřešených příkladů. Na druhou stranu oceňuji povinnou účast - pomohla by i řadě jiných předmětů. Také má možná zbytečné nároky při bodování, ale bodů není potřeba tolik. Nejvíc mě mrzí, že jsem si dal(a) dost práce s řešením domácích úkolů, na které se ani nepodíval (a ani předem neoznámil, že je nebude kontrolovat).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2024, 2. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Nedalo by se říct, že bych si ze cvičení něco odnesl. Pan doktor počítal na tabuli, komentoval to, ale většinu času mi to přišlo jako monolog, nakonec jsem si to musel cvičit sám doma (nemyslím tím standardní domácí přípravu).

Možná by mohl pan doktor příšt více interagovat.
RNDr. Václav Vlasák, Ph.D. [32-KMA], Deskriptivní teorie množin 1 [NMMA433, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 2. ročník, Matematická analýza, navazující magisterské
Na vyučujícím oceňuji, že nám některé argumenty ze skript více rozepsal. Též oceňuji velkou flexibilitu ohledně termínu zkoušek.

Často mi však připadal velmi zmatený, zamotával se do vlastních argumentů občas, nebo nevěděl, jak to chce vlastně říct apod. Působilo to, že by si hodiny mohl připravit výrazně lépe. Navíc někdy pokulhával v poměrně základních věcech vzhledem k danému předmětu. Např. v první přednášce jsme si dokázali, že spočetný součin polských prostorů je polský. Cca o 5 přednášek dále se student v jednom důkazu zeptal, zda zde stačí, že jsme jistou věc dokázali pouze pro posloupnosti. Přičemž to stačilo, neb šlo o spočetný součin polských prostorů. To si však učitel neuvědomil a 20 minut přednášky věnoval tomu, že to dokazoval pro nety.

Neprobrali jsme Hurewiczovu větu - pouze ji formuloval. Přičemž tato věta je dosti důležitá a prostor na důkaz jsme měli - dle jeho slov jsme jeli nějak moc rychle a poslední přednášku před Vánoci jsme proto neměli.

Jeho angličtina je vyloženě otřesná. Výslovnost je velmi špatná - tak česká, že cizinec by tam ta správná anglická slova ani nemohl rozklíčovat občas. Navíc v gramatice se zarazil na přítomném čase prostém, což je sice dostačující pro pochopení látky, ale člověk by čekal přeci jen trochu lepší angličtinu od učitele na vš....

Jsem toho názoru, že nemá přílišné pochopení pro to, jaké je to být studentem. Občas měl, alespoň co mne se týče, dost nevhodné poznámky. Např. na poslední přednášce řekl, že přeci nejsme v prváku, takže zkouškové jsou přeci prázdniny. Jednak ze SISu mohl vědět, že nemalá část z nás jsou prváci. Jednak velká část studentů má plné ruce práce se studiemi, diplomkou a občas i nějakou tou prací (která může být z finančního hlediska nutná pro studenta). Proto mi poznámky tohoto typu připadjí dost nevhodné a pro studenta velmi deprimující či pobuřující.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2024, 1. ročník, Matematická analýza, navazující magisterské
Pan doktor byl ochotný. Jsem rád, že většinu věcí vysvětlovat podrobněji, než je ve skriptech, což velmi usnadnilo pochopení.
RNDr. Václav Vlasák, Ph.D. [32-KMA], Matematická analýza II [NOFY152, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.07.2023, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičiaceho hodnotím prevažne pozitívne. Na začiatku stručne zopakoval učivo z prednášky, potom nasledovalo počítanie. Ku každému typu príkladov vypočítal 1-2 sám na tabuli, potom sme my počítali 1-2 sami do zošita. Občas som sa strácal v množstve používaných skratiek v zápise na tabuli. Z obtiažnosti príkladov počítaných na hodinách boli na zápočtových testoch skôr tie stredne náročné. Chýbajúce body na zápočet bolo možné získať za domáce úlohy, tie už však boli podstatne náročnejšie
Připomínka k předmětu, Deskriptivní teorie množin 1 [NMMA433, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 2. ročník, Matematická analýza, navazující magisterské
Velmi zajímavý a úžasný předmět!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2024, 1. ročník, Matematická analýza, navazující magisterské
Podle obsahu by se předmět mohl jmenovat Obecná topologie 3. Líbilo se mi spojení topologie a klasické teorie množin. Předmět pokryl mnoho různých zajímavých témat. Doporučuji.