AnketaAnketa(verze: 653)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Barbora Benešová, Ph.D. [32-KMA], Matematika 1 [NMMA701, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2019, 2. ročník, Demografie, bakalářské
Paní Benešová je moc milá a ochotná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 1. Ročník, Ekonomické teorie, bakalářské
Nemám co bych vyučující vytknul. Vyhovovalo mi to.
Mgr. Jakub Slavík, Ph.D. [32-KMA], Matematika 1 [NMMA701, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. ročník, Ekonomické teorie, bakalářské
Cvičící je pedagogicky velmi schopný, značně oceňuji jeho ochotu vše vysvětlovat, odpovídat na dotazy a odpovědi až polopaticky rozvádět, když je potřeba. Zároveň jsem rád, že se vždy o hodinách ptal na zpětnou vazbu. Děkuji.
RNDr. Václav Vlasák, Ph.D. [32-KMA], Matematická analýza 1 [NMMA101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení mi celkově vyhovovalo.
Ze začátku to bylo hodně těžké. Vlastně to bylo spíše opisování tabule s tím, že pan cvičící psal občas "pekelně" rychle. Ale když si člověk zvykl, začalo to být fajn a začala jsem chápat, co jsme jak dělali.
Oceňuji domácí úkoly, které byly řešitelné a kde si člověk procvičil látku ze cvičení. Zároveň to nebylo stresující, protože úkoly pomáhaly a nebyly nutnou podmínkou k získání zápočtu.
Asi největší problém bylo řešení příkladů s parametrem. Vždy se to zvrhlo do dvou až více parametrů, a při hrubém odhadu při řešení se hodně přepisovalo na tabuli. Člověk se pak ztratil a v mém sešitě to pak nevypadalo opravdu pěkně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Domácí úkoly k počítání byly skvělou přípravou ke zkoušce. Ke každému poskytl zpětnou vazbu, podrobně vysvětlil chyby.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Pan doktor vedl cvičení velmi dobře, všechny příklady počítal na tabuli on sám, vše vysvětlil do posledního detailu, nebyl problém se na cokoliv zeptat. Podmínky zápočtu velmi férové a motivující, celkově systém domácích úkolů(nepovinných) velmi dobře připraví na testy i na zkoušku. Hodnotím jako skvělé cviko.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Nemohu a nechci doporučit.
Návaznost na přednášky minimální, srozumitelnost výkladu je nižší epsilon, vstřícnost a ochota minimální, ne-li žádná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Tato cvičení pro mě byla nejméně přínosná.. vždy jsem akorát odešla naštvaná. Styl p. Vlasáka určitě dokáže ocenit člověk, který zvládá předmět s přehledem a bez problému, protože často řeší velmi složité a zajímavější příklady, než jsou ty základní. Nicméně pochopitelnost látky pro někoho, kdo se nechytá na 100% je téměř nulová. Často řeší jeden příklad půl hodiny a pak půlku smaže, protože se vlastně na začátku spletl - takže když se člověk během cvičení snaží něco pochopit, je to k ničemu. A to nemluvím o rychlosti a nepřehlednosti psaní na tabuli. Ocenila bych kdyby na začátku při probírání nové látky měl PŘIPRAVENÉ nějaké lehčí příklady a pak se postupně dostal k těm nejsložitějším. Navíc dávat test, ve kterém jsou pouze 2 příklady a oba většinou velmi velmi složité + dávat test až na konci hodiny a předtím začít nejlépe nějakou novou látku taky moc nepomáhá..
RNDr. Václav Vlasák, Ph.D. [32-KMA], Matematika 1 [NMMA701, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2019, 1. Ročník, Ekonomické teorie, bakalářské
Vyučující se zpravidla dostavuje včas. Pokud jsem měla nějaký problém (např. se zápočtem), byl obratem vyřešen. Oceňuji průběžné tipy, na co se zaměřit či jak řešit určité typy příkladů u zkoušky, sama bych na mnohé nepřišla.
RNDr. Václav Vlasák, Ph.D. [32-KMA], Matematika 1 [NMMA701, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2019, 2. ročník, Demografie, bakalářské
Pan doktor se zajímal o to, zda máme dotazy a pokud jsme měli, ochotně vysvětloval. To je pěkné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 1. Ročník, Ekonomické teorie, bakalářské
Nemám co vytknout. Výuka vyučujícího mi vyhovuje.
RNDr. Václav Vlasák, Ph.D. [32-KMA], Matematika 4 [NMMA704, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.07.2016, 3. ročník, Ekonomické teorie, bakalářské
Při vysvětlování postupu by nám pomohlo více podstatných jmen a méně zájmen. Občas je obtížné pochopit vysvětlení postupu, když je vysvětlení plné "tohle", "tamtím", "támhle", "toto" - člověk né vždy pochopí co se pod zájmenem skrývá.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.06.2016, 4. ročník, Ekonomické teorie, bakalářské
Celkem tři příklady za jeden seminář jsou na pochopení jedné z kapitol opravdu málo.
Dále by se hodilo vysvětlit nějakou motivaci za danými kroky/postupy než se je jen snažit do studentů naládovat. Chtělo by to občas vysvětlit o co se v jednotlivých příkladech snažíme s trochou nadhledu.
RNDr. Václav Vlasák, Ph.D. [32-KMA], Introductory Mathematics [NMMA713, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2016, 1. ročník, Ekonomické teorie, bakalářské
I think it was well taught. Mr Vejnar was not really teaching it was more about revising, but again I do not really think this course should be about teaching new things. It ought to be about revision of high school math and preparation for math 1, which your teacher covered so once more in my opinion it was sufficiently taught.
Připomínka k předmětu, Deskriptivní teorie množin 1 [NMMA433, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2016, 2. ročník, Matematika, navazující magisterské
K předmětu jsou fajn skripta od doc. Zeleného.
Připomínka k předmětu, Matematika 1 [NMMA701, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2019, 1. Ročník, Ekonomické teorie, bakalářské
Oceňuji nastavení docházky, kdy stačí přítomnost na pouhých 50 % cvičení k dostání zápočtu, jelikož na ně víceméně každý chodí z vlastní vůle. Obsah výuky odpovídá zadání písemné zkoušky, zejména z tohoto důvodu je výhodné cvičení navštěvovat. Probíraná látka odpovídala přednášce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 1. Ročník, Ekonomické teorie, bakalářské
Forma cvičení mi vyhovovala.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. ročník, Ekonomické teorie, bakalářské
Cvičení bylo velmi přínosné, obsah odpovídal potřebám přednášek.
Připomínka k předmětu, Matematika 1 [NMMA701, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2019, 2. ročník, Demografie, bakalářské
Upřímně řečeno mě docela šokovalo, že pokaždé, když jsem psala zkouškový test, aspoň z jedné strany ode mne seděl/a student/ka, který/á psal/a test s pomocí mobilního telefonu. Nevadilo by mi to, kdybych nebyla srab, který vypíná mobilní telefon ze strachu, že by ještě mohl na dně batohu při písemce bzučet. Chtělo by to stejné podmínky pro všechny, pro sraby i odvážlivce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2019, 1. Ročník, Ekonomické teorie, bakalářské
Přednášky (v kombinaci se cvičením) považuji za dostatečnou přípravu ke zkoušce. Matematická analýza je pro studenty, kteří by za jiných okolností na MFF nestudovali, pochopitelně náročnější na uchopení, osobně jsem s tím však neměla problém. Pokud někomu přišlo něco nejasné, vždy se mohl s dotazem obrátit na vyučujícího.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 1. Ročník, Ekonomické teorie, bakalářské
Výborný předmět. Důkazy ve skriptech jsou výborné, hezky vysvětlené, ale poté vyučující nám dává lépe zapamatovatelné důkazy o přednášce - to je vše v pořádku. Jediné, co bych ocenil kdyby seznam těchto lépe zapamatovatelných variací důkazů byl dostupný i v tištěné formě.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK