AnketaAnketa(verze: 652)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Martin Čech [32-KMA], Teorie čísel a RSA [NMMB206, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Dostali jsme vytištěná zadání, hodinu počítali, občas bylo něco předvedeno na tabuli. Tak by asi cvičení na matfyzu měla vypadat.

Martin na mne působí plaše. To, že nás obcházel a individuálně se ptal, jestli potřebujeme pomoct, mi moc vyhovovalo.

Přijít s tím, že poslední úloha je za čokoládu je tak prosté a přece tak efektivní. Super nápad.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.09.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičiaci je veľmi ochotný, obchádza celú triedu a vysvetlí všetko na čo sa opýtame. Ocenila by som, keby bola možnosť dostať sa k vzorovým riešeniam príkladov z cvičení. Nikdy som nestihla dokončiť všetky príklady a rada by som sa k nim bola vrátila, minimálne pred skúškou, a pozrela si aj vzorové riešenia.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.07.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Vyučujúci má cvičenia dobre pripravené a systém cvičení bol pri obtiažnosti príkladov dobre nastavený. Páčilo sa mi aj, že na cvičeniach boli v sadách aj základné aj zaujímavejšie príklady. Zároveň vedel cvičiaci vždy pomôcť a dať dobrý návod k riešeniu príkladu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
trochu nepremyslena organizacia cvicenia, hlavne vysvetlovania na tabuli, inak vsetko ok a domace ulohy zvladnutelne a opravene na cas
Mgr. Vítězslav Kala, Ph.D. [32-KA], Proseminář z teorie čísel [NMAG160, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Bohužel, přednášky v podobě studentů mě moc nezaujaly. Ale byli ochotní a vysvětlovali, když jsme si s něčím nevěděli rady.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.06.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
+ ochota a osobní přístup, zápisky z hodin a řešení úloh na webu
- občasná nejistota a chyby při ukázce důkazů.
Mgr. Vítězslav Kala, Ph.D. [32-KA], Komutativní okruhy [NMAG301, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Na začátku cvičení rozdá příklady, pak pomáhá při samostatné práci na nich.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Vyučujúci má na papieri pripravené veľmi dobré príklady na precvičenie, počas riešenia sa prechádza po triede a je ochotný milo a do hĺbky zodpovedať hocijaké otázky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení probíhala jako samostatná práce, kdy cvičící obcházel třídu. Tento styl mně osobně příliš nevyhovuje, protože pokud většinu látky vidíte poprvé v životě, tak nic moc nevymyslíte. Ocenil bych více vyřešených vzorových příkladů na tabuli, aby měl člověk něco, čeho se může chytnout v dalších příkladech. Na předmětu nás bylo hodně na to, aby se člověk mohl pořád ptát.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Vyučujúci má výuku premyslenú a dobre zorganizovanú. Cvičenia nadväzovali na prednášku, dobre ju dovysvetľovali. S vyučujúcim sa skvele komunikuje a rád pomôže s preberanou látkou aj domácimi úlohami.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Víťa byl velmi přátelský a ochotný vysvětlit příklady jak během cvičení, tak případně na konzultaci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
snaha vysvetlit ako sa dane priklady riesia, pripadne dokazuju.
zapocet primerany aj ked obcas tvrdenia v domacich úlohách vyzadovali hlbšie zamyslenie a bolo jednoduchšie ich najst v skriptach alebo na internete
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Vyučující chodil mezi lavicemi, kontroloval studentům jejich cvičení a radil jim.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Dobře vedená cvičení.
Mgr. Vítězslav Kala, Ph.D. [32-KA], Komutativní okruhy [NMAG301, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Skvělé přednášky, vše bylo dobře namotivováno a vysvětleno. Oceňuji vstřícný přístup ke studentům. Přednášející však velmi rychle píše, občas nestíhám.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Pekne pripravené prednášky, dobre vysvetlené, ochota odpovedať na všetky otázky a veľmi prehľadné a dobré poznámky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Výborý přednášející, vzsvětlí a počká, než pochopíte. Zkoušku dělá úměrnou předmětu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Oceňujem vhodné tempo prednášky. Vyučujúci je vynikajúci vo vysvetľovaní dôkazov, ktoré sa vďaka tomu pochopiť už na prednáške. Na skúške si žiaci vytiahli zadanie, na ktorom boli 2 otázky. Skúška bola primerane ťažká.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Víťa má perfektně připravené přednášky a výklad se hezky poslouchá a následně se z něho dobře učí. Předmět sám o sobě je velmi obsáhlý a není to nic úplně jednoduchého, ale s Víťou se to dá zvládnout celkem v pohodě.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2019, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Vita je obecne skvely prednasejici. Na tomto predmetu podle mne spechal.

Pro mne byl predmet druhym neuspesnym pokusem si nejak predstavit a pochopit galoisovu teorii.

Minitestiky byly super, doporucuji je pouzivat i nadale.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Vyučujúci je veľmi príjemný, dobre sa s ním komunikuje, výuka je prehľadná a často aj zábavná. Dobre vysvetľuje a nemá problém sa pri výklade zastaviť pre lepšie pochopenie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Prednášajúci má prednášky vždy dokonale pripravené, poznámky z hodín sú vynikajúcim študijným materiálom.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Víťa je skvělý přednášející, líbila se mi občasná anketní otázka, kdo rozumí tomu, co se občas děje. Tempo výkladu mi přišlo akorát.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
super, dobre vysvetlene, možno trochu zbytocne vela dokazov ako cvicenie, obdivuhodne mnozstvo zlych nielen matfyzackych vtipov
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Jsem rád, že na takto těžkou a důležitou přednášku jsem měl Víťu, je to dobrý učitel.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Látka vysvětlená jasně a přehledně. Možná občas jel malinko rychleji, ale mě osobně to nevadilo. Vtipy při mazání tabule byly skvělé.

Zkouška byla férová a fajn.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Víťa je naprosto super! Vstřícný, pohodový, fakt to chce vysvětlit, nemám co vytknout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2018, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Víťa je skvelý v tom, že aj ťažkú látku vie podať tak, že človek tomu ľahšie a rýchlejšie pochopí. Veľmi oceňujem, že pred dôkazom nám najprv povedal jeho myšlienku a potom pri dokazovaní vysvetľoval každé náročnejšie kroky. Vďaka tomu sa dalo v nich veľmi dobre zorientovať. Prednášky boli vedené v príjemnom duchu, tak ako aj skúška.
Mgr. Vítězslav Kala, Ph.D. [32-KA], Kvadratické formy a třídová tělesa I [NMAG455, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Víťa je prostě super přednášející. Přednášky má skvěle připravené, látka srozumitelně přednesena. Navíc tenhle předmět je trošku něco jiného, než ostatní předměty. Nebyl kladen tolik důraz na důkazy, ale spíš na všeobecný přehled v dané oblasti, což byla příjemná změna. Jedná se o zajímavou část matematiky, která mě několikrát během semestru pěkně překvapila svými důsledky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Na zkoušku doneseš udělané příklady, na které se s tebou Víťa podívá. Dále dostaneš za úkol sepsat co víš k nějakému tématu nebo spočítat nějaký příklad.
Mgr. Vítězslav Kala, Ph.D. [32-KA], Modulární formy a L-funkce II [NMAG473, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.09.2018, 2. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Oceňuji srozumitelný výklad a také neformální styl přednášejícího - fakt není třeba dokazovat všechno do největšího detailu a v největší obecnosti. Podmínky zápočtu by mohly být trochu drsnější, aby studenti víc počítali během semestru a méně se ztráceli v teorii :)
Mgr. Vítězslav Kala, Ph.D. [32-KA], Výběrová přednáška z MSTR 2 [NMAG499, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Oceňuji přeskakování lehkých důkazů, které na ostatních přednáškách zabírají spoustu času.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2016, 1. Ročník, Matematika, doktorské
Trochu podobné jak Šťovíček -- vyučující působí do látky vskutku zapáleně a nadšeně, ale navzdory jeho tvrzením, jak je to jednoduché, to věru jednoduché není. Vybavuji si moment, kdy si vyučující udělal anketu, kolik lidí ví, co znamená nějaký pojem (nerozvětvené rozšíření, či něco takového) a byl trochu zaskočený, že to většina studentů (včetně mne) neví, a neozvali se.

Zkusím vysvětlit proč: Zkrátka jsem v tu chvíli už ani nebyl moc motivovaný pojmům rozumět. Už dříve u skládání forem přistál vzoreček jak z čistého nebe, a když jsem to zkoušel aspoň pro konkrétní případy, tak ani nefungoval. Ale to totiž nebyl vzoreček na to, aby se mu rozumělo, to byl prostě jen vzoreček. V případě ideálů, těles, rozšíření, atp. byla ale situace ještě zoufalejší. Tam se totiž nabrala teorie komutativní algebry (kterou příliš neovládám), Galoisovo rozšíření... to je vlastně přesně které? Usoudil jsem, že je to nějak jedno. Ostatně i přednášející říká, že "na důkazy moc nevěří". Budiž, že ideál je (krom kongruence okruhu :-) ) "něco jako číslo" v tom smyslu, že se umí rozkládat na prvočísla bych ještě pobral. Ale kdo si má zapamatovat všechny ty názvy co tancují okolo prvočíselného rozkladu -- štěpení, větvení, inerce, tak dejme tomu, že "větvení" je nějaká vlastnost. Příští přednáška na mě působí v podobném duchu, a najednou dotaz "Kdo si pamatuje, co je nerozvětvené rozšíření?"

Pořád do látky nevidím dost na to, abych měl představu, jak to říkat efektivně. Tak tady můžu psát akorát obecné fráze -- ke tvrzením je fajn repertoár příkladů, co může nastat. U tvrzení, které platí, ale dá práci to obhájit aspoň dát najevo, proč to není jasné, a ideálně mít dopředu vytyčené cíle. Líp na mně působí: "Chceme dokázat tohle, tak si to rozdělíme do těhle kroků" než "Dokážeme tohle, tohle a tohle lemma, a pak se ukáže, co z toho vypadne." (to je poznámka hlavně ke korespondenci těch různých grup, kde jsem se místy ztrácel, co už máme, a co dokazujeme).

Trochu si teď připadám, že jsem Víťu pořádně zkritizoval :-X. Ale určitě bych hodnotil pozitivně takovou tu kolonku "Vztah vyučujícího ke studentům." ;-) A možná prostě teorie čísel není až tolik můj šálek čaje, nebo jsem si zapsal moc dobré ostatní předměty...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
Přednáška byla příliš rychlá a přestože to přednášející věděl, výklad nezpomalil. Ocenila bych probrání méně látky s větším porozuměním.
Mgr. Vítězslav Kala, Ph.D. [32-KA], Teorie čísel a RSA [NMMB206, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Výborný přednes. Fajn člověk. Nesnese, když mu na přednášce někdo kecá, což chápu. Pěkně vybalancovaná obtížnost zkoušky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.09.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Výklad bol na môj vkus trochu prirýchly.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.08.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Výborná přednáška, vytkl bych jedině trochu rychlejší tempo, než bylo vhodné.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.07.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Přednáška s Víťou prostě super. Je vidět, že mu záleží na tom, aby to všichni pochopili. Všechno umí hezky vysvětlit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.07.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Prednášky sú dynamické a zrozumiteľné, je na nich príjemná atmosféra a nie je problém sa niečo opýtať alebo si nechať dovysvetliť. Skúška bola tiež dobre nastavená časovo aj obtiažnosťou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
nadsenie a vysvetlenie na super urovni, velmi rozumne hodnotenie skusky
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 06.06.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Výborný prednášajúci a človek, veľmi milý pohodový vstrícny, presne aký má profesor byť. Z nejakého dôvodu sa mi vety na prednáške ťažko chápali, aj ked doma po prečítaní boli jednoduché. Možno by bolo na prednáške vhodnejšie viac sa snažiť vysvetliť princíp, a podrobný dôkaz by som si radšej pozrel doma
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Příjemný vyučující, kladl důraz na názornost a ne na technické detaily důkazů, snažil se vyjít vstříc a aby bylo všemu rozumět.
Připomínka k předmětu, Proseminář z teorie čísel [NMAG160, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Seminář mě moc nezaujal, asi to bylo látkou (holt mám jiné oblíbené věci), ale na absolvování nebyl nijak těžký.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.06.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Náplň prosemináře je zajímavá a hodně mne zajímá. Pár věcí jsem již znal, ale i tak docela hodně nových poznatků. Některé domácí úlohy byly hodně zajímavé.
Připomínka k předmětu, Komutativní okruhy [NMAG301, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičenia sa miestami podobalo na prednášku, keďže príklady boli skôr dôkazy a často práve vynechané časti prednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Jedno z mála cvičení ve 3. ročníku, kde se počítalo. Což opravdu pomůže k zažití definic a pochopení znění vět.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičenie je veľkú časť semestra viac o teoretických úlohách než početných, ale vďaka sériám úloh sme si látku aspoň precvičili. Zápočet za domáce úlohy bol dobre organizovaný. Kladne hodnotím aj to, že k dôkazom a poznámkam, ktoré sa nestihli na prednáške, sme sa vrátili na cvičení/v domácich úlohách.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Mne osobne sa tento štýl cvičení (študent na príkladoch pracuje celú hodinu samostatne, konzultuje to s cvičiacim) nikdy nepáčil a asi nikdy nebude, ale uznávam, že to je možno moja chyba. Nikdy som cvičenia nestihla vypracovať ani spolovice a nijako som sa už potom k výsledkom nedostala, čo mi prípravu na skúšku trochu predĺžilo, mnohé nedokončené dôkazy z prednášky boli totiž súčasťou cvičení. Bola by som rada, keby na konci cvičenia prebehla ukážka aspoň tých najdôležitejších cvičení z hodiny.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Testíky za razítko mě motivovaly se na předmět opravdu učit průběžně. Příklady byly dobře zvolené, oceňuji označení těch důležitějších. Domácí úkoly nebyly moc obtížné, ale opět jsem se díky nim musela věnovat předmětu během semestru, což je vždy dobře.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
na cviceni, ktore bolo casto zmenene za prednasku, obcas chybali skutocne priklady, kedze vacsina uloh spocivala v dokazovani tvrdeni, ktore boli prenechane ako cvicenie
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Na tomto předmětu mi přijde trochu zvláštní, že ačkoli má cvičení, které se věnuje příkladům, zkouška je pouze z teorie (tvrzení, definice, důkazy). Ne, že by se člověk příklady nemusel vůbec naučit, protože z nich byly domácí úkoly. Ale ty můžete dělat s někým kdo ám s tím pomůže a vysvětlí o co jde, takže cvičení se dá asi celkem klidně vynechávat.
Připomínka k předmětu, Komutativní okruhy [NMAG301, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Predmet mi prišiel zaujímavý, pochopiteľný. Prednáška sa dá chápať aj priamo na hodine, zápisky sú veľmi prehľadné a stačia ako učebný materiál na skúšku, ktorá bola taktiež veľmi férová a odhadnutá.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2019, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Predmet je zaujímavý, dobre nadväzuje na predchádzajúce znalosti z algebry. Ocenila by som nejaké ukážky aplikácií daných tém v praxi.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Prednáška bola skvelá, veľmi ma bavila. Jediné, čo mi vadilo, bolo obrovské množstvo nedokončených častí dôkazov - cvičení ponechaných "čitateľovi". Pri učení na skúšku som sa v zošite často stretla s nápisom: "Opačná implikácia - snadné", čo nebolo vždy úplne snadné z môjho pohľadu. Oceňujem testíky na opakovanie na začiatku hodín, nemali žiaden vplyv na hodnotenie, iba nás prinútili pozrieť sa na staršie učivo pred prednáškou (aby sme sa nemuseli hanbiť pred spolužiakmi, že máme 0 bodov).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Zajímavý předmět, velmi formálně podaný. U některých vět mi ale chyběla nějaká motivace či ilustrace na příkladech, takže nakonec působily velmi abstraktně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
celkom vela viet ktore na seba ale plynule nadvazuju, vacsinou pekne dokazy
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Přednáška byla hodně nabitá a je to takový ten pořádný předmět. Bylo super, že byl předtermín před Vánoci, za prvé jsem byl rád, že mám tuto (pro mě) těžkou zkoušku z krku a za druhé byly po zkoušce pak ještě 4 hodiny, na které jsem nešel a měl jsem tak trochu více prostoru se připravovat na další předtermíny.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Komutatívne okruhy sú celkom zaujímavý predmet, ale tým že je toho veľa na prebranie, tak prednášky sú veľmi rýchle. To nám viacerým ľudom dosť nevyhovovalo.
Připomínka k předmětu, Kvadratické formy a třídová tělesa I [NMAG455, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Předmět nabízí některé zajímavé výsledky, ale celkově mě to téma moc nenadchlo.
Připomínka k předmětu, Seminář z teorie čísel [NMAG470, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2018, 3. ročník, Matematika, navazující magisterské
Dobře zorganizovaný seminář, oceňuji možnost studentů vyzkoušet si prezentování výsledků na "domácí" půdě.
Připomínka k předmětu, Modulární formy a L-funkce II [NMAG473, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.09.2018, 2. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Přišlo mi, že je trochu na škodu, jak tam chodili studenti z dost odlišných věkových kategorií, takže to pro mě na začátku bylo spíš opakování toho, co jsem už vícektrát slyšel.
Připomínka k předmětu, Teorie čísel a RSA [NMMB206, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.07.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Ze začátku jsme na cvičeních dostali pouze příklady a počítali jsme si sami, což mi osobně nevyhovovalo. Po pár cvičeních jsme se ale dohodli, že se předvede pár ukázkových příkladů, a poté si zbytek budeme řešit sami. To bylo dle mého názoru nejlepší.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.07.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičenie je previazané s prednáškou len čiastočne, ale dôležité veci boli objasnené a dovysvetlené. Páčilo sa mi, že sme na ňom robili niektoré dôkazy tvrdení, ktoré sa nestihli na prednáške a neboli ťažké, sami. Aj výber príkladov bol zaujímavý. V závere by som ocenila menej príkladov na diofantické rovnice, ktoré boli veľmi technické.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
zo zaciatku zaujimave priklady ale ku koncu sa to zacalo zhorsovat, hlavne diofanticke rovnice riesene pomocov euklidovskych oborov boli absurdne
Připomínka k předmětu, Teorie čísel a RSA [NMMB206, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Přednáškovka byla malá, docházely židle.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.07.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Obsahovo je predmet zaujímavý, aj keď nie je úplne jednoduchý. Názov predmetu je trochu zavádzajúci, o RSA sa človek dozvie len trochu, po prednesenej teoretickej látke je to v podstate len zmienka na kúsok prednášky. Určite je však zaujímavým rozšírením znalostí z teórie čísel. Posledná časť o dobrých aproximáciách mi však prišla veľmi technická.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
fakt super, ale niektore dokazy boli dost zbytocne komplikovane
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 06.06.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Ocenil by som lepšie skriptá a poznámky k prednáške, ak som chýbal na hodine len veľmi ťažko som si vedel dobrať čo sa prebralo
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK