Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Tomáš Horák [32-KTV], Tělesná výchova III [NTVY016, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Výborný vyučující, se kterým je pohoda a legrace. Zároveň toho hodně naučí.
Mgr. Tomáš Jaroš [32-KTV], Tělesná výchova III [NTVY016, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.02.2025, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Príjemný cvičiaci, skvele zvláda balanc medzi úplnou laxnosťou a vojenským prístupom, čo sú dva prístupy učiteľov telocviku s ktorými sa (bohužial) často stretávam.
Jeho hodiny badmintonu pozostávali z časti na tréning techniky a hrania, technika mi prišla dobre zvládnutá. Ocenil by som však trochu viac času venovanému hraniu.
Samuel Vaško, 13.02.2025, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
fajn ucitel, naucil nas zaklady bedmintonu, celkom milo a bezbolestne. Pacilo sa mi ze sme si mohli aj zahrat a nebolo to len drill podani a technik - to ma bavilo najviac.
Každá hodina měla připravený program. Hodiny byly zábavné a zároveň jsme se věnovali tréninku specifických drilů a technik.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2025, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Měla jsem s panem Jarošem hodiny badmintonu, a celkově jsem spokojená. Přišla jsem si hlavně zahrát, protože mě badminton jako takový docela baví, a mám pocit, že jsem se toho na hodinách naučila poměrně hodně. I když jsme hráli různé turnaje a podobné soutěže, tak jsme se nemuseli až tak stresovat kvůli bodům a kvůli tomu, kdo vyhrál, a kdo prohrál, což mi vyhovovalo. Jediné, co mi na hodinách vadilo, bylo, že pan Jaroš měl místy poněkud nepříjemné poznámky vůči dívkám, což bylo velmi frustrující. Ke konci semestru se to zlepšilo, ale začátkem semestru to bylo velmi nepříjemné.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Výborný vyučujúci/tréner. Badminton som si veľmi užil, keďže na každej hodine sme robili niečo iné a každá hodina bola pre mňa zábavná a prosperujúca.
Jeho basketbal je zábavný, nevyžaduje vysoký výkon a snaží se o budování vztahu k sportu a ví, že z nás nebudou vrcholoví sportovci
Taky organizuje i turnaje navíc, které jsou moc fajn
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Výborný vyučující, který umí vysvětlit a názorně ukázat vše co učí. Velmi zábavnou formou naučí člověka i pokročilejší techniky badmintonu. Hodina zahrnuje také volnou hru a další prvky na oživení. Na hodiny jsem se vždy velmi těšil.
Mgr. Martin Kozák [32-KTV], Tělesná výchova III [NTVY016, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.02.2025, 4. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Futsal s Martinem Kozákem byl fajn. Nebyly na nás kladeny žádné přehnané požadavky; spíše šlo o to, abychom si dobře zahráli. Zároveň byly možné až 3 absence, takže se člověk nemusel bát onemocnět nebo jít k lékaři.
Martin Buc, 05.02.2025, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Najlepší učiteľ telesnej výchovy akého som mal. Vtipný, na nič sa nehrá a aj ľudsky chápe, keď sa niekomu nedá prísť, lebo nestíha so školou.
PhDr. Marek Paulík [32-KTV], Tělesná výchova III [NTVY016, cvičení]
Nemám pocit, že by mě cokoliv naučil. Uměl bych toho stejně i bez přítomnosti takovéhoto vyučujícího a aspoň bychom nemuseli poslouchat sarkastické poznámky, když někomu něco nejde.
S panem Paulíkem jsem chodil jak v prváku do posilovny, tak v druháku na lezení. První hodiny byly hlavně o vysvětlení bezpečné techniky lezení a jištění, zbytek semestru jsme mohli lézt podle svého uvážení. Lezení je určitě fajn jak pro zkušenější lezce, tak i pro ty, kdo jdou na stěnu poprvé.
Pan Paulík je skvělý učitel, ochotně poradí, vysvětlí a pomůže. Do cvičení nikomu zbytečně "nekecá", pouze pokud vidí, že někdo něco dělá opravdu špatně, nebo upozorní na prostor pro zlepšení.
Na hodinách byl vždy dobře naladěn a tomu odpovídala i atmosféra na lezení – prostě fajn, vždy jsem se na ně těšil.
Lezení s panem Paulíkem je moc fajn, vyučující je přívětivý a na lekcích panuje přátelská atmosféra.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Lezení s panem Paulíkem 10/10
Mgr. Jana Pospíšilová [32-KTV], Tělesná výchova III [NTVY016, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2025, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Na hodiny pilates s paní Pospíšilovou jsem se vždy těšil. Přichází vždy připravená a s dobrou náladou. Oceňuji, že někdy používáme různé pomůcky na cvičení.
Libi se mi ze se poradne ucime zakladni styly, pricemz ale dochazi k chytremu oziveni, diky kteremu se clovek nenudi (delame ruzne cviky navic, plavali sme treba jednou s ploutvama, vanocni hodinu kdy nam pani Pospisilova este pustila koledy velice ocenuju. :D)
Pani cvicici je navic prijemna a hodiny s nou byly strasne super.
Vítečná tělocvikářka, celkem milá a přátelská. Svým sportům očicidně rozumí, vybírá takové cviky, že po nich studenti nejsou zbytečně vyčerpaní.
Mgr. Milan Šafr [32-KTV], Tělesná výchova III [NTVY016, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.02.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Jóga je skvělá, mám jen jedinou výtku – absence se řeší až po skončení hodiny a pokud máte po tělocviku další hodinu, moc času na přesun vám nezbývá.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.02.2025, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Pána Šafra som už poznal z predošlých telocvikov a tentokrát len 2x suploval, no musím povedať, že mi vždy chýbal náš učiteľ.
Pán Šafr má svoj charakteristický prístup, (najmä pri rozcvičke), kedy chce študentov "zahriať" a dať im pocítiť že asi nepodávajú výkon podľa jeho predstáv. To by mohol byť fajn prístup pre trénera závodných športovcov, v tomto prípade to však spôsobí zbytočne prehrotene.
Pointa povinného telocviku je podľa mňa stráviť nejaký čas aktívne, naučiť sa základy nejakého športu a áno, aj sa uvolniť a pri ňom zabaviť - Šafrove rozcvičky boli síce vtipné, no zo všetkých zlých dôvodov. Človek na hodinách nemal pocit, že ide o nejaký rešpektujúci vzťah tréner - dospelý športovec, ale akýsi zvláštny návrat na telocvik zo strednej školy.
Oceňujem však veľkú časť hodiny veonovanú aktívnej hre.
Samuel Vaško, 13.02.2025, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Asi 3krat nam zastupoval badminton, vratila sa mi trauma z tennisu.
Ja ako chapem ze to je jeho vasen tento sport a veci okolo, ale nemusi nas sikanovat zbytocne, tento telocvik by si nikto nezapisal dobrovolne kebyze nemusi.
Existuju ludia co by za taketo prasaciny platili nemale peniaze a kazdy chce vkuse na nieco trenovat, hlavne rodicia malych deti - tak nechapem preco, ked to berie tak vazne, ma stale potrebu ucit matfyzakov stylom, ako keby sme hardcore sportovci...
Matfyzak je dobry v tom co robi pretoze tomu uz obetoval vela inych veci od celkom utleho zaciatku zivota a castokrat nevedome, jedna z nich vie byt napr aj jemna motorika pretoze namiesto kopkania si do lopty proste clovek programoval. Ak to je stale nepochopitelne je mi to luto.
S panem Šafrem jsem absolvoval Hatha jógu a byl jsem spokojený -- mohu doporučit. Velice jsem ocenil, že jsme měli cvičit do *svých* krajních poloh (nikoli předem stanoveného ideálu) a důraz byl kladen na to, aby hodina byla pro nás a naše tělo přínosná.
Jen tedy mějte na paměti to, že pan Šafr si velmi zakládá na dochvilnosti a pořádku, jinak byste mohli dojít k neshodě.
Jóga s magistrem Šafrem byla dobrá. Byla hodně vysilující, bolely z toho svaly, ale kdo nějakou pozici nezvládal, vždy mohl odpočívat a čekat na další pozici. Magistr Šafr hodně dbal na včasné příchody a nedalo se se tam flákat, ale i pro neohebné lidi, kteří nemají moc svalů, to bylo v pohodě. Ze zdravotního hlediska velmi přínosné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Nejlepsi vyucujici na fakulte :-)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2025, 2. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Jóga s panem Šafrem byla skvělá, na nic se netlačilo, dělaly se víceméně základy, každý mohl podle svého tempa, když mohl, tak i poradil, což ale ve velkém množství lidí často nebylo snadné.
P. Šafr by si měl uvědomit, že není lampasák a není placený za ponižování studentů.
Co mi přijde maximálně urážlivé je jeho neúcta k času studentů; hodina má v rozvrhu daný konec a není v jeho pravomoci si ji prodlužovat pod výhružkou absence.
Pokud nechcete být ponižováni a uráženi za rozvázanou tkaničku nezapisujte.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Pokud nechodíte pozdě (nebo si třeba nezapomenete sálovky), tak je pan Šafr přátelský a florbal s ním je docela fajn, ať už ho umíte dobře nebo špatně. Nedriluje vás, každou hodinu je rozcvička, pak nějaká cvičení kombinací přihrávek/střel a zbytek hodiny se prostě hraje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2024, 2. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
nejvetsi frajer, hrozne pana magistra cenim a bavi me jeho pristup k hodinam a to, co v hodinach delame, i kdyz obcas mi prijdou nektera cviceni pomerne repetitivni a moc me nebavi, jinak fakt bomba, doporucuji zapsat cokoliv pod vedenim pana magistra
No hodiny byly fajn, je dost zasedlý na pozdní příchody, což je těžké, když tam doslova nestíháte přejet. :D
Krom toho úplně v klidu, takže já jsem asi spoko.
Jen možná bych zmenšil intervaly, přijde mi, že střídat po třech minutách je trochu moc, flórbal má být sprint tam, sprint zpět a vystřídat, tedy tak po minutě střídat.
Celkem asi lepší dvojka ;)
Mgr. Pavel Šodek [32-KTV], Tělesná výchova III [NTVY016, cvičení]
Plavání s panem Teplými bylo kvalitní. Dost jsem se toho naučil a celkem mě to bavilo. Oceňuji zpětnou vazbu, jelikož si často neuvědomuji, jaké všechny pohyby dělám špatně.
Skvělý vyučující, má velkou trpělivost a umí vše krásně vysvětlit, na jeho hodinách jsem se nikdy nenudil a mám pocit, že jsem za ten semestr díky němu udělal velký pokrok.
Mgr. Zuzana Vaníčková [32-KTV], Tělesná výchova III [NTVY016, cvičení]
Možnosť telesnej na matfyze oceňujem, povinnosť 4 semestrov telesnej na matfyze odsudzujem. Výber športov je fajn ale väčšina sa koná na Hostivaři a keď chcem robiť okrem telesnej aj niečo iné v ten deň zabijem 2 hodiny len cestovaním na telesnú a z nej naspäť. Na samotnom cvičení nebolo nič zlé, vybavenie, čistota a podobné veci boli v poriadku, ale aj tak by som si radšej šiel zacvičiť do kolejného fitka a ušetril 2 hodiny. Často som zvažoval neísť na telesnú, lebo som mal pocit že môžem ten čas využiť lepšie.
Nabídka sportů na MFF v porovnání s ostatními univerzitami (a i jinými fakultami UK) je prostě smutná, za tím si stojím. Nicméně ve druháku už alespoň něco je, takže lze si vybrat.
Osobně jsem navštěvoval Hatha jógu s panem M. Šafrem a byl jsem spokojený -- mohu doporučit. Velice jsem ocenil, že jsme měli cvičit do *svých* krajních poloh (nikoli předem stanoveného ideálu) a důraz byl kladen na to, aby hodina byla pro nás a naše tělo přínosná.
Líbilo se mi, že na každém stanovišti bylo více možností cviků, z kterých bylo na výběr, nebylo to monotónní takže super
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2025, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Kruhovy trenink je jednou z hodin, na kterou se tesim. Letos to mame v Karline, coz je velky plus, ze se nemusim tahat nekam pres pulku Prahy. Trenink trva hodinu, myslim, ze to je tak akorat. Kdyby byla moznost chodit na telak nekolikrat tydne, vyuzila bych jsen si toho.
Adam Jahoda, 23.01.2025, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Furt jsem trochu zmaten, že je tento předmět (a ostatní tělocviky) povinný . Zápis na něj probíhá přes šílený systém, který padá ještě víc než SIS při zápisu. Samotné cvičení pak je v pohodě, ale cesta z libovolné budovy mff do Hostivaře zabere tolik času, že jedna lekce není na hodinu, ale fakticky na tři, ne-li více. To pak vede k celkové frustraci studentů, kteří by se i klidně rádi hýbali, ale třeba ve svém okolí, a toto jim jen sebere spoustu času, který by mohli věnovat studiu.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 21.01.2025, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Volejbal je zábava a velká sranda
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2025, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Tělesná výchova jako taková je fajn. Je trochu nešikovné, že kvůli některým sportům musíme dojíždět až daleko na Hostivař, ale to, že můžeme jako studenti jednou týdně pravidelně sportovat za dohledu lektora, a že můžeme zdarma využívat náčiní a prostory školy, je VELMI příjemné, a jsem velmi vděčná za to, že tuto možnost máme.
Libi se mi ze si mozu zvolit jaky telocvik chcu (ve smyslu esi treba posilovani nebo micovky).
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 10.01.2025, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Squash jako takový je doopravdy příjemný sport a já jsem si jej oblíbila. Nicméně celý koncept povinného tělocviku na který člověk musí dojíždět hodinu přes celou Prahu je neskutečně postavený na hlavu. Jediné pozitivum na tomto celém bylo, že na squashpark Cibulku se jezdí přes Anděl, takže jsem cestou šla nakoupit.
Volejbal pro pokročilé si mohou zapsat i ti, kdo volejbal nikdy nehráli:(
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Jsem velmi rád za to, že máme 4 semestry tělocviku. Z mého pohledu je pohyb pro člověka důležitý a jelikož strávím netriviální část dne studiem a dojížděním, tak na pohyb pak není zase tolik času.
Na hodiny lezení jsem se těšil a odcházel jsem s dobrou náladou. S kamarády jsem díky tomu vyrazil lézt i mimo hodiny.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Jeden z nejlepších předmětů na Matfyzu, trocha aktivního odpočinku vždycky prospěje. Možná by toho tělocviku mohlo být i víc. Jenom škoda, že tolik zasahuje do rozvrhu.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Ač na tělocvik dost lidí nadává, mě přijde super :)
Bez tělocviku bych to studium nepřežil, je skvělé si alespoň jednou za týden provětrat hlavu a odpočinout si od matematiky. Velmi oceňuji bohatý výběr sportů a vysokou úrověň výuky.
Ze začátku se mi zdálo, že sport mírně překáží, ale postupem času se mi tato možnost velmi líbí a jsem za ni rád. Badminton jako sport velmi doporučuji pro kohokoliv.