AnketaAnketa(verze: 653)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. František Mráz, CSc. [32-KSVI], Bioinformatické algoritmy [NTIN084, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Paci sa mi vyuzitie moodle v cviceniach - su v nom vsetky zadania uloh, rovnako ako aj slajdy a pod.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2017, 2. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Vyučující hned na začátku semestru jasně stanovil podmínky na získání zápočtu (které nebyly nijak přísné), takže člověk ví, s čím má počítat. Domácí úkoly byly zajímavé, ale mohly by být opraveny dříve než večer před zkouškou. Výklad je občas poněkud zmatený (takže člověk přesně neví, co má dělat).
RNDr. František Mráz, CSc. [32-KSVI], Bioinformatické algoritmy [NTIN084, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Přednášející látce dobře rozumí, připravené slajdy jsou zcela dostačující na pochopení problémů a přípravu na zkoušky (byť jich je tedy mnoho). Není problém se s ním domluvit, pokud máte s čímkoliv potíže.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2017, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Přednášející byl příjemný a vstřícný člověk, veškerá domluva s ním byla bezproblémová.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2017, 2. Ročník, Bioinformatika, bakalářské
Vyučující je přátelský a vstřícný, a to jak při přednáškách, tak u zkoušky. Výklad byl ale občas poněkud zmatený (především co se biologické stránky věci týče, ale to lze u informatika pochopit a omluvit).
Připomínka k předmětu, Bioinformatické algoritmy [NTIN084, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
I stopped going to the subject, because the seminars required knowledge of Python, all the other students already had it and I got lost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Velmi dobré cvičení, byť mě bavilo o trochu méně než přednáška. Je založené především na implementaci algoritmů z přednášky, případně na jejich úpravách (např. diskuze o různých variantách alignmentů, apod.).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2017, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Celkově se mi formát cvičení líbil, ač mi občas přišlo, že by mohla být trochu lépe připravená. Občas mi též přišlo, že jsme zbytečně ztráceli čas ubíjejícími technikáliemi (ne že by nebylo důležité umět pochopit cizí kód, ale zase zabít tím polovinu cvičení...). Co se mi hodně líbilo byl projekt, obzvláště na něm oceňuji to, že byl rozumně volný -- člověk se na jednu stranu mohl do libosti "vyřádit" na tématu, které ho zajímalo, na druhou stranu nebyl problém udělat rozumný projekt za týden až dva rozumně intenzivní práce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2017, 2. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Oceňuji dostupnost materiálů a provázanost s přednáškou. Líbí se mi, že body získané prací na cvičení se částečně promítají do výsledku zkoušky, myslím si, že je správné hodnotit práci odváděnou během celého semestru.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 2. ročník, Informatika, navazující magisterské
Předmět probral všechny nejdůležitější elementy bioinformatických algoritmů v příjemné a srozumitelné formě. Syllabus považuji za skvěle navržený.

Předmět byl vyučován v angličtině, přičemž angličtina pana profesora byla na velmi dobře srozumitelné úrovni.
Připomínka k předmětu, Bioinformatické algoritmy [NTIN084, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Pekne prebraté základné problémy a algoritmy z bioinformatiky. Na predmete sa viac rieši informatická časť, ku ktorej sa vždy uvádza biologická motivácia.
Jediné, čo úplne nevyšlo bolo, nerovnomerné rozvrhnutie úkolov na semester - viac sa ich nakopilo na konci. Na druhej strane úkoly boli v pohode - primerane náročné a aj zaujímavé.
Pozitívne hodnotím úvod do Pythonu - teda, že sa implicitne nepredpokladá, že študenti ho ovládajú (toto sa o niektorých predmetoch na MFF nedá povedať).
Takisto systém, že body z cvičení prispievajú ku hodnoteniu zo skúšky sa mi páčil, aspoň to človeka motivuje k práci na cvičeniach.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Velmi zajímavý předmět, oceňuji vysvětlené biologické pozadí řešených problémů, které výrazně zvyšují motivaci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2017, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Inu, celkově mi předmět přišel hodně zajímavý a probíraná témata mě zaujala. Bohužel přednášky nebyly úplně ideální, místy mi přišly zamotané (hlavně u zběsilejších pravděpodobnostních částí), některé algoritmy mi úplně nedávaly smysl, nebo mi naopak přišlo, že jsou tak triviální, že skoro nestojí za zmínku (různé backtrackingy a jiné hrubé síly, ač to může být tím, že jako "čistý" informatik automaticky hledám co nejefektivnější řešení). Z velké části mi přišlo, že to bylo slajdy, ze kterých se přednášelo (ale teď už si nemůžu vzpomenout na konkrétní příklady, daň za odkládání ankety), měl jsem pocit, že jejich zlepšení by přednášce mohlo hodně pomoci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2017, 2. Ročník, Bioinformatika, bakalářské
Přednáška je rozhodně zajímavá, i když mi chyběla některá aktuální témata - např. predikce a analýza terciární struktury proteinů (to je v biologii hodně diskutované a zásadní téma), multiple alignment (opět v biologii jeden ze základních nástrojů), apod. Celkově bych uvítala větší návaznost na praktické využití probíraných metod. Veškeré materiály k přednáškám jsou dostupné na Moodlu, což je fajn, ale prezentace občas nejsou úplně vhodné k učení (např. kvůli ne úplně jasným pseudokódům).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 2. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Pan profesor Mráz měl látku dobře připravenou a přednáška měla vysokou úroveň. Byly probrány všechny důležité věci týkající se bioinformatiky a slidy byly přehledné a vhodné pro učení na zkoušku.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK