AnketaAnketa(verze: 682)
V letním semestru akademického roku 2021/2022 probíhá sběr dat 30.05.2022 - 16.09.2022.
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Jiří Beneš [32-KSVI], Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.09.2021, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Super cvičící. Interaktivní cvičení. Všechno procvičeno, pokud člověk byl napřed, mohl řešit těžší úlohy.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.08.2021, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Líbila se mi ochota udělat s námi konzultaci, když jsme se někde ztratili, a důkladná zpětná vazba k úkolům.
Michal Medek, 15.06.2021, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi milý a nápomocný cvičící. Kdykoliv jsem měl jakoukoliv nejasnost ohledně přednášky, cvičení či úkolů, vždy vše velmi ochotně a velmi rychle vysvětlil. Cvičení byla zábavná a užitečná a cvičící byl vždy perfektně připraven. A i když jsme na cvičení nestihli všechny příklady, bylo možné si domluvit konzultaci a projít je mimo cvičení.
Mgr. Michal Berg [32-KAM], Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, cvičení]
Martin Picek, 14.07.2020, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Doba opravování domácích úkolů byla extrémně dlouhá - obvykle panu Bergovi trvalo opravení jedné série přes měsíc. To je dost nepříjemné, protože když vám přijde oprava, vy už ani nevíte, jak jste úlohu řešili. Kvůli tomu jsme také všichni dostali zápočty ohromně pozdě a dal nám je i přesto, aby opravoval poselední sérii..
doc. RNDr. Ondřej Čepek, Ph.D. [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury I [NTIN060, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pán Čepek je veľmi dobrý prednášajúci, látku vedel vysvetliť veľmi zrozumiteľne. Zdalo sa mi ale, že na skúške chcel formálnejšie dôkazy ako tie, čo ukazoval na prednáške, takže sa ich treba učiť z iných zdrojov.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.06.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Seems to get side tracked or teaches about algorithms and data structures but not the algorithm and data structure itself. He motivates the topic, however, the motivation of the topic becomes the majority of the lecture.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.06.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
A bit hard to follow the lecture, he writes a lot on the blackboard but his handwriting is sometimes hard to read.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Teoretický výklad vcelku přehledný, konkrétní příklady dělané rozumným tempem a srozumitelné často tak, že by je pochopil i žáček na základní škole. Ale když dojde na důkazy, tempo jde nahoru a srozumitelnost dolů. Často se jedná jen o za sebe seřazené rovnice, ze kterých nakonec vypadne výsledek jakoby otočením kouzelného prstenu. Při opisování důkazů z tabule (pokud chce člověk systém důkazu pochopit jen na přednášce, nestihne držet tempo s přednášejícím) je taky docela problematický fakt, že písmena m, n, u, v jsou dost často téměř k nerozeznání.
Na zkoušce jsem očekával více teorie a méně praxe (která patří spíše na cvičení). Bohužel jsem se spletl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.09.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Na přednášce působí přísně a občas i trochu namyšleně větami typu "to máte dávno vědět", "to je přece vidět".
Na zkoušce je ale vidět, že to tak nemyslí a i když tam řeknete něco špatně, tak se vám určitě nevysměje.
Tereza Miklóšová, 20.08.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan Čepek měl výborně utříděné informace v prezentaci, kterou dal všem k dispozici, takže si člověk může psát pouze doplňující informace, které nejsou v prezentaci zmíněny / popřípadě psát si poznámky k procházení jednotlivých algoritmů / důkazy. Pro mě byla přednáška vynikající, srozumitelná, názorná. Zkouška byla sestavena z příkladů na algoritmy, které byly probrány v hodinách, ústní doplňující otázky byly taktéž na informace z prezentace nebo na pár důkazů, popis, jak algoritmus funguje. U zkoušky byl pan Čepek trpělivý, nechal člověku čas na rozmyšlenou, pokud si všechny podrobnosti hned nevybavil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.06.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Hezky vedené přednášky, přednášející se snaží, aby tomu studenti rozuměli a nezdržuje se podrobnostmi, ty nechává na cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Všechno pěkné a přehledné, akorát si člověk musí opisovat důkazy vět, nejsou ve skriptech. Zkouška je trochu těžší než u Mareše, ale určitě se dá.
Jiří Pelc, 26.05.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Spojení BioInformatiků a Infromatiků je poněkud neideální, protože se nelze odkazovat na minulý semestr matematiky (Například BioInf neměli Matalýzu). Nicméně cvičení bylo srozumitelné i jednoduché. Ochota pro získání zápočtu spravedlivá a přímá.
Vytknul byl nepřehledný web k výuce, žádné řešené příklady.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Dobře maže tabuli.
RNDr. Jiří Fink, Ph.D. [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury I [NTIN060, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 22.05.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Jediné, co bych cvičícímu vytkl je občasná "arogance" při odpovídání na dotazy spolužáků. (Ty uvozovky jsou opravdu velké) Párkrát se stalo, že se nějaký student na něco zeptal a cvičící otázku skoro odbyl, jako kdyby to byla hloupá otázka. Za celý semestr jsem to zaznamenal asi jen dvakrát nebo třikrát, ale trochu mě to odradilo od ptaní se na otázky typu "co že to vlastně děláme?" Spíš to od cvičícího jen špatně vyznělo a nebylo to úmyslné a je to skutečně jediná moje výtka.
Jinak byl ale cvičící na cvičení dobře připraven a velmi dobře vysvětlil a naučil danou látku. Má smysl pro humor a místy je s ním i sranda.
Domácí úkoly jsou pevně zadané a podle mě i zajímavé. Zápočet není z nejlehčích, ale hlavně díky praktickým domácím úkolům v ReCodExu není ani těžké ho získat.
RNDr. Jan Hric [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, cvičení]
Vladimír Drechsler, 29.08.2021, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Nejsem si jistý, jak se ohledně cvičení doktora Hrice cítit.
Je sympatický, velmi ochotný a není problém u něj projít, pokud dáváte pozor na přednáškách a plníte úkoly.
Bohužel, co se týká jeho schopnosti přednášek, považuji to za katastrofu. - Je vidět, že předmětu více než rozumí, ale nemám pocit, že by zvládal jeho znalosti efektivně předávat.
Během cvičení jsem často nevěděl o čem je řeč, pan doktor nemluvil plynule, skákal od tématu k tématu, nedostatečně popisoval problematiku, o které mluvil a obecně měl jeho výklad podtón "Funguje to nějak takhle, to si zvládnete domyslet".

Být to jen takhle, není to tak špatné. Osobně jsem zvolil taktiku na cvičení později nedocházet a jen plnit domácí zadání, která byla jedinou podmínkou zápočtu.
To by fungovalo, ale psaný projev pana doktora, jak v zadáních a opravách úkolů, tak i v materiálech, by místy potřeboval titul z kryptografie.
Tomuhle faktu nepomohlo ani to, že zadání úkolu byl občas jen odkaz do materiálů (ne hypertextový, jen číslo kapitoly a cvičení), které byly vesměs psané poměrně fádně, a žádaly si ústní doplnění.
Jednou dokonce úkol vedl odkazem do materiálů, odkud vedl dalším odkazem na webové stránky se zadáními - Proč?
Z hlediska výuky mi cvičení doktora Hrice přišlo prakticky nepoužitelné, ale musím zdůraznit, že mi nepřijde, že by patřil mezi vyučující, kteří na výuku a přípravu nějak kašlal záměrně, nebo se snažil studenty nějak zanedbat. Pouze jeho metody už nepatří mezi ty nejefektivnější.

Pokud člověk překoná mezery v komunikaci a má talent na rozsáhlé domýšlení zadání úkolů, k dosažení zápočtu bohatě stačí znalosti z přednášky a/nebo Průvodce labyrintem algoritmů.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 20.09.2020, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Profesor bol milý k študentom a vždy dobre pripravený, nevýhodou je len monotónnosť výkladu
Samuel Krajči, 13.09.2020, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
[distancny semester]
Pocas tych asi troch cviceni ktore sa stihli prezencne to bola katastrofa. Nie je to ani tak cviko ako alternativna prednaska. Zla alternativna prednaska.
Dostat zapocet je pomerne jednoduche, domace ulohy su lahke, avsak pochopit zadanie moze byt challenging, najma ked vyucujuci ignoruje vase otazky a maily.
Ked sa chcete flakat - odporucam, ked sa chcete nieco naucit - vobec.
RNDr. Jan Hric [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 21.09.2020, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Prednáška predstavuje čítanie materiálov, častokrát monotónnym hlasom. Pri skúške je férový.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 20.09.2020, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Profesor bol vždy ochotný vysvetliť látku aj naviac keď niekto nerozumel. Jediná nevýhoda je trochu monotónny výklad. Pri skúške bol férový
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 10.09.2020, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Přednáškybyly takové uspávající. Když jsme si něco vysvětlovali na příkladech, tak to bylo velmi srozumitelné a výklad byl v pořádku, ale většinu doby přednášející hlavně četl své poznámky nebo srcipta a vysvětloval je, což bylo často zdlouhavé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.09.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
U zkoušky byl přednášející férový. Jeho výklad mi nepřišel příliš záživný. Rozhodně ale oceňuji materiály k přednášce dostupné na webu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.09.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Prednášajúci milý, ochotný vysvetliť,aj na skúške priateľská atmosféra, ocenil by som môže trochu viac práce s hlasom počas prednášok, inak slušné
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.09.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Přednáška je docela dobrá, ovšem udržet pozornost je někdy obtížné. Pan profesor je ale velmi milý a vstřícný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Výklad byl bohužel nezáživný, pan doktor většinu času předčítal skripta, takže na přednášku nemělo moc smysl chodit. Ústní část zkoušky mi nepřišla moc spravedlivá, protože byl velký rozdíl v obtížnosti témat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky mi nepřišly velmi přínosné. Ne vždy jsem z vysvětlení přednášejícího látku pochopila a nakonec jsem tam přestala chodit. U zkoušky byl však velmi příjemný, férový a ochoten dovysvětlit případné dotazy na zadané příklady či témata z ústní části. Zkouška byla přiměřeně obtížná a s dobrou přípravou šla složit. Avšak je nutné získat dostatečný počet bodů z písemné části, jinak je pokus neúspěšný a k ústní už vás nepustí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.08.2019, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Na přednáškách bylo těžké udržet pozornost, nicméně zkouška byla příjemná, férová.
Jan Kleprlík, 11.08.2019, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Hodina byla vedená celkem dobře. Přednes sice trochu potichý, a učení ze "skript" bylo občas jako za trest, ale každou chvíli se ptal jestli je všechno srozumitelné. Bylo vidět, že chtěl mít jistotu že to studenti chápou.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.07.2019, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Přednášky mi připadaly nezáživné a bylo obtížné udržet pozornost. Pan doktor Hric byl však u zkoušky velmi shovívavý.
doc. Mgr. Jan Hubička, Ph.D. [32-KAM], Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.09.2020, 2. Ročník, Computer Science , bakalářské
Tutorials were sometimes a bit fast-paced, however the teacher always took the time to reiterate the solution if someone had a question. It was clear that he enjoys his subject and wants to pass on that understanding to his students. I think overall he did an excellent job, even through Zoom lectures.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.09.2020, 2. ročník, Computer Science , bakalářské
Great teacher
David Košťál, 06.06.2019, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení probíhala kolektivním řešením příkladů za pomoci pana Hubičky. V rámci řešení nás nechal prozkoumat i způsoby, o kterých se ukázalo, že nevedou k řešení, ale alespoň jsme si to mohli vyzkoušet a mělo to efekt.
doc. Mgr. Jan Hubička, Ph.D. [32-KAM], Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.09.2020, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Mr. Hubička is kind, helpful, always positive but quite scattered.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.09.2020, 2. ročník, Computer Science , bakalářské
Great teacher
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2020, 1. ročník, Computer Science , bakalářské
The teacher does everything to help us with finding extra resources and places to study from in addition to his lectures. He is also always ready to answer any questions we have and will help us out whenever we need it. He is also very nice, kind and understanding towards the students and tries to do everything so that we actually enjoy the classes, which, I believe, is one of the most important things in the student-teacher relationship.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2020, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Vyučující je milý a přívětivý, ochotně vysvětlí nepochopené znovu a znovu. V zápisu algoritmů na slajdech má docela často chyby, což ovšem není vždy na škodu, neboť to studenty přiměje opravdu algoritmus pročíst a snažit se ho pochopit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.07.2020, 1. Ročník, Computer Science , bakalářské
In the few classes that were held in person, professor Hubicka took great interest in making sure all the students understood the topic. He was completely okay with repeating the subject matter multiple times to make sure the goal was achieved. Regarding the special circumstances for the rest of the semester, he kept very clear and detailed notes for every lecture which significantly helped to prepare for the exam.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.06.2020, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý přednes a vysvětlování. Velmi férová zkouška. Přednášející má v oboru očividně zkušenosti a občas k teoretickým tématům zmíní související aplikaci z praxe.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.09.2019, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Po vyložení nového kusu látky se vždy laskavě zeptal, jestli tom rozumíme. Když se přihlásila menšina, zopakoval nějak jinak to, co zrovna vyložil. Působil tedy velmi vstřícným ahlavně sympatckým dojmem. Jako člověk, kterého se nebojíte na něco zeptat, nebo před kterým se nebojíte přiznat svou nechápavost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.09.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Někdy byl výklad mírně zmatečný (respektive spíše zápisky - když člověk chvilinku nevnímal, tak se úplně ztratil a ze zápisků se nedalo už poznat, o co přesně jde). Jinak byl přednášející milý a vše vysvětloval. Zkouška probíhala také poklidně.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.08.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi pohodový vyučující, velmi vstřícný. Zkouška u něho byla možná až moc lehká.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.08.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Velice nadšený přednášející, který se opravdu snaží látku podat tak, aby tomu studenti porozuměli. Při zkoušce je velice příjemný a snaží se studenty navést tak, aby k řešení úloh dospěli.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.06.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Příjemný přednášející, látku dobře vysvětlil, vše mi bylo jasné. Zkouška probíhala ústně s písemnou přípravou, času je dost a pokud člověk neví, dostane nápovědu a může to ještě vymyslet. Rozhodně doporučuji.
David Košťál, 06.06.2019, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan Hubička naučí, ale občas je mírně nervózní - nicméně na studenty je vždy příjemný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.05.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Nejhodnější vyučující, doporučuji jít na předtermín.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.05.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Vzdy usmiaty vyucujuci, na ktorom vidno ako ma rad tento predmet. Prednasky boli vzdy vesele a ucivo bolo dobre vysvetlene. V pripade otazok vyucujuci nevahal odpovedat a ak bol problem, rad ho vysvetlil este raz. Na skuske bol maximalne ferovy a ustretovy. Nemam co vytknut, skvely vyucujuci!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.05.2019, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Na zkoušce jsme dostali libovolně mnoho času na čtyři příklady na probrané algoritmy a jejich aplikace na vyřešení konkrétních úloh. Myslím, že pokud člověk chodí na cvičení a dělá domácí úkoly, měl by být schopen řešení vymyslet. Přišlo mi, že Hubička nevyžadoval zcela formální popisy a důkazy algoritmu, stačilo, když viděl ideu řešení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 1. Ročník, Bioinformatika, bakalářské
Zo začiatku bolo cítiť, že prednášajúci tento predmet vyučuje prvýkrát, no dokázal to podať veľmi zaujímavým štýlom. Síce sme postupovali podľa skrípt, no algoritmy boli na prednáške pekne odkrokované a vysvetlené pomocou rôznych schém, obrázkov a diagramov.

Na skúšku bol dostatok času a nebola len o tom, či sa človek naučil jednu konkrétnu časť z teórie. Zužitkovali sa poznatky z celého semestra, či už pri teoretických alebo praktických otázkach.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.07.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Ačkoliv to bylo poprvé, co měl přednášející tento předmět, tak ho zvládl výborně. Nemám co vytknout. Líbilo se mi, jak vše podrobně vysvětlil a že si dával záležet, abychom viděli věci na tabuli - a to dokonce i tak, že když se někdo ozval, že to nepřečte, tak to klidně smazal a napsal ještě jednou a lépe.
RNDr. Radek Hušek, Ph.D. [32-IUUK], Algoritmy a datové struktury I [NTIN060, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.06.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
This teacher would rarely respond to email homework submissions, and did not always give much feedback.
RNDr. Miloš Chromý, Ph.D. [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury I [NTIN060, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.09.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Podle mého vyžaduje přílišné formalizmy. Hodiny jsou vedeny volně, což vyvolává zmatek ve výkladu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení bylo přínosné, úlohy byly přiměřeně obtížné. Je fajn, že domácí úkoly stíhal opravit ještě v den odevzdání.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Docela často se nechá unést k jiným tématům, která nesouvisí s přednáškou. Sice se tím cvičení osvěží, ale nezbyde tolik času na to podstatné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičenie bolo podľa môjho názoru veľmi dobré. Páčila sa mi možnosť vybrať si z viacerých príkladov na domácu úlohu, ale možno by bolo dobré potom na ďalšom cvičení aspoň načrtnúť riešenia všetkých príkladov. Okrem toho by som ocenila, keby sa na webe objavovali aj krátke popisy úloh, ktoré sa riešili (aspoň jednou vetou, aby bolo aspoň jasné o aký problém išlo). Inak som bola s cvičením veľmi spokojná.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 10.09.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Spousta skvělých příkladů, na jejichž základu se vše dobře pochopilo.
Mgr. Marika Ivanová, Ph.D. [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 20.09.2021, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení byla celkem dobrá akorát se cvičící občas zasekla, jak už nad daným problémem anebo protože byla online výuka. Na druhou stranu je lepší problém pořádně projít než nad ním jen tak mávnout rukou. Asi jediné co bylo řekl bych špatné byla způsob výuky online. To z části je naše vina, protože jsme se sami nepřihlašovali.
Adam Barbora, 17.09.2021, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Komunikace se studenty byla slabá a zároveň úroveň výkladu také. Chápu, že při distancu to není jednoduché, každopádně na cvičení nemělo cenu chodit, byla to spíše ztráta času, jelikož slidy si člověk mohl projet sám třikrát rychleji. Oceňuji obtížnost úkolů, neseděl jsem nad nimi ani málo ani příliš času.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2021, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičící byla pohodová, vstřícná při vysvětlování. Zápočet jsem získala celkem snadno a úkoly se mi líbily.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.09.2021, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělá cvičící. Někdy může působit velmi rozpačitě, zato je velmi chápavá k možnostem studentů. Velice oceňuji náročnost úkolů - byl to jediný předmět, který mi nepřišel těžký, ale přesto zajímavý.
Mgr. Václav Končický [32-KAM], Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.09.2021, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení bylo pěkně sehrané s přednáškou.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.08.2021, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Bc. Končický byl přátelský a nápomocný. Občas se zamotal do svého výkladu, ale povětšinou jsme se díky interaktivní tabuli pochopili.

Domácí úkoly byly přiměřeně obtížné a Václav je férově hodnotil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.07.2021, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičící byl přátelský, úkoly byly dobře připravené tak, aby procvičily témata, která byla probrána hodinu předem na přednášce. Získat zápočet tedy nebylo obtížné. Oceňuji i velmi rychlou zpětnou vazbu (někdy i v řádech několika minut).
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 21.06.2021, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Výborný vyučující.
Mgr. Martin Koutecký, Ph.D. [32-IUUK], Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.09.2021, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan Koutecký má skvělé vysvětlovací schopnosti a je velmi důsledný. Dokáže každému vysvětlit cokoliv, tak aby to pochopil. Moc mi pomohl si vybudovat intuici a osvojit si spoustu nových technik řešení problémů. Perfektně mě připravil na zkoušku. Také moc oceňuji ochotný a přátelský přístup.

Pan Koutecký je archetyp dobrého učitele a dobrého člověka.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 23.09.2021, 2. ročník, Informatika - Umělá inteligence, navazující magisterské
Mm.. jako obvykle, skvělý prostor se něco naučit, příjemná komunikace atd.. a hlavně - flexibilita a férovost u termínů domácích úkolů a získání zápočtu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.09.2021, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Super, moc mi vyhovovala forma cvičení - řešení úloh v menších skupinkách.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.09.2021, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Dobre vedene cviceni, zajimave ukoly a ferovy zpusob odevzdavani i narocnost zapoctu.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.09.2021, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Líbila se mi práce ve skupinách, ale občas se stalo, že byli ve skupině jenom dva nebo jeden aktivní členové. Možná za to může distanční výuka,ale chtělo by to nějak vyladit, protože když probíhala diskuze, tak byla práce mnohem efektivnější.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.08.2021, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení z ADS bylo dobře připravené, pracovali jsme ve skupinkách na úlohách. Pokud jsme něco nevěděli, tak nám cvičící pomohl. Nejvíc oceňuji to, že nás úspěšně vedl k tomu, abychom se aktivně zapojovali, což bylo u distanční výuky docela výjimečné. Úkoly odpovídaly obtížností úlohám, které jsme řešili na cvičení.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.07.2021, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pro budoucí ročníky doporučuji využít korektorství klidně u úloh s menším počtem bodů, protože i tak je to spousta bodů za dú zdarma a pořád je to lepší než tu možnost nechat propásnout úplně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2021, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Líbí se mi styl distanční výuky, osobní přístup a rozmanité úlohy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2021, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Martinovy cvičení jsou super. Strávíš je v menších skupinkách společným řešením zadaných úloh, což je podle mě pro ADSka ideální formát. Další úlohy dostaneš za domácí úkol - těch není málo a doporučuji i je řešit ve skupině (to už si ale musíš zorganizovat sám/sama). Měl jsem Martina na cvičení z diskrétky (ty probíhají stejně) i ADS a na zkoušky z obou předmětů jsem pak mohl jít s jistotou, že ty praktičtější úlohy v nich určitě zvládnu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2020, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
styl, jakým je cviko vedeno (práce ve skupinkách) nutí k přemýšlení = velké plus a přínos
Mgr. Martin Koutecký, Ph.D. [32-IUUK], Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, přednáška]
Lukáš Macek, 17.09.2020, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Skvělý, kamarádský a racionální přístup. Záleží mu na tom, aby to studenti pochopili. Jede trošku vyšším tempem, ale díky tomu má pak čas na to se zastavit u těžších věcí, případně se vrátit k tomu, co studentům není úplně jasné.
Staví dost na obousměrné komunikaci a umožňuje si napsat "zkoušku nanečisto", což je super.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.09.2020, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Je v pohode
Tomáš Sláma, 30.08.2020, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Jedno ze cvičení, na které jsem se pravidelně každý týden těšil. Vždy jsme byli rozděleni do skupin a řešili jsme problémy tématicky odpovídající přednášce. Cvičící (Martin Koutecký) chodil od skupiny ke skupině a o řešení si s námi povídal. Atmosféra byla přátelská a přístup mi obecně velice vyhovoval.

Co se zápočtu týče, tak bylo mnoho způsobů, jako ho získat - domácí úkoly, zápočťák, korektury ostatních domácích úkolů, atd... Zdarma rozhodně nebyl, ale příliš těžký také ne.
Jan Ruman, 24.06.2020, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
K samotné výuce toho moc říct nemohu, přednášky jsem nesledoval, zkouška byla fajn. Použití Průvodce jako skript mi přišlo super.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2020, 2. ročník, Teologie, bakalářské
Vyučující byl velice ochotný a během karantény nám nabídl všechnu možnou podporu a materiály. Zkouška také probíhala i přes svou délku v příjemné atmosféře a všichni přítlmní se nám snažili pomáhat, jak to šlo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.06.2020, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
ve snaze držet se "labyrintu" se přednášející zamotával nebo postupoval v "odrážkách", takže bylo celkem těžké ve výkladu udržet nit
(přednášky hodnotím jako průměr)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.06.2020, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Přednáška nebyla moc záživná, přednášející promítá skripta, ze kterých předčítá.
Mgr. Veronika Králová, Ph.D. [32-IUUK], Algoritmy a datové struktury I [NTIN060, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Řekl bych, že se Verča s cvičením popasovala docela dobře zvláště s přihlédnutím k tomu, kdo všechno k ní chodil. Obsazení bylo docela problém, protože se většinou někdo vyjadřoval až moc (taktně řečeno) a naopak někdo se moc nedostal ke své myšlence nebo pak ani neměl náladu se přidat.
Samotné cvičení tak bylo poměrně nenáročné, protože pokud člověk nechtěl dělat, tak nemusel a stačilo poslouchat.
Zápočet byl za úkoly, které byly poměrně jednoduché a navazovaly přímo na přednesené algoritmy. Ve výsledku pak úkoly byly docela jednoduché, protože stačilo nějaký z algoritmů jen lehce modifikovat a vlastně nebylo potřeba moc kreativně pracovat. Většina času tak padla na pseudokód a důkaz správnosti. Možná by neškodilo sem tam přihodit nějaký těžší úkol, kde by bylo více vymýšlení a aby aplikace odcvičených algoritmů nebyla tak přímočará.
Úkoly a příklady bere z Medvědova Průvodce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení byla hodně diskuzní - nebyla to další přednáška, což je dobře. Domácí úkoly nebyly složité a dobře nás připravily na zkoušku. Verča nám dala vždycky předem program cvičení, takže kdo příklad měl, mohl řešit další a nemusel se nudit. Taky byla ochotná a schopná vysvětlit všechno možné i nad rámec probírané látky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
On practicals we solved interesting exercises with somewhat unusual applications of the algorithms, but we sometimes got stuck on a problem for too long time.
Maximilian Kulikov, 23.06.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Za mě jedna z nejlepších cvičících, co jsem zatím v prváku měl. Perfektně vysvětlená látka, zajímavé domácí úkoly, a hlavně je vidět, že jí upřímně záleží na tom, aby látku studenti pochopili a sami přemýšleli. Několikrát se mi stalo, že jsem třeba nepochopil zadání úkolu, nebo nebylo v zadání explicitně uvedeno nějaké omezení a vedlo to na nějakou nehezkou složitost. Místo řešení jsem poslal odůvodnění (nějaký zjednodušený důkaz), proč to tak nelze řešit rychleji, a i přes to, že to úlohu neřešilo jsem dostal bonusové body za to, že nad problémem nějak správně uvažuji a měl jsem možnost potom úkol odevzdat i s prodlouženým deadlinem. Zkrátka na cvičeních nejde o nějaké formality určené podmínkami získání zápočtu, ale o zamyšlení nad problémy a pochopení látky.
Co se týče zmíněných deadlinů, líbí se mi, že je možné úkoly odevzdávat i po deadlinu za polovinu bodů. Samozřejmě ale pokud neřešíte úkoly vůbec a pak je odevzdáte po deadlinech, tak na zápočet dost bodů nenasbíráte. Takže se vyžaduje průběžná práce, ale není to tak striktní, což se hodí, když máte zapsány některé časově náročnější předměty.
RNDr. Petr Kučera, Ph.D. [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.07.2021, 1. Ročník, Computer Science, bakalářské
Professor Kučera was very helpful in deciphering troubling aspects of an algorithm and prompted us to think about them in new ways with his problems from the practicals. He also introduced us to the ways - which may not be very obvious - an algorithm or data structure can be used depending on various constraints in order to optimise the resultant behaviour.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.09.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Petr Kucera's teaching in this course was better than his teaching in Unix. Nevertheless, his explanations do not really help to understand topics and solutions for exercises. I wish he would spend more time preparing for classes.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.06.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
He is knowledgeable about the topic, however, a very poor teacher. Explains topics via mumbling, pointing, talking to himself, and expects students to solve problems in class for topics that were never taught.

On a positive note, he gives good feedback on homeworks and is fair in his grading.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.06.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Quite hard to follow the practice. In the end, we were 2 or 3 students, and sometimes they were blank moments for 5minutes with nothing happening, and you didn't really know what you should do.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.05.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
He seems confused at times, and often had to write things on the board and rewrite them - which was very confusing for me.
Mgr. Vladan Majerech, Dr. [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.09.2021, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Po úvodním cviku a domácím úkolu, které má hodně lidí odradit na chození pokročilejšího cvika, tak poté cviko bylo již přiměřeně obtížné.
Na druhou stranu u prvního domácího úkolu jsem zase zjistit, že zajistit si konzultaci k úkolu u cvičícího, není nutně špatně či ostuda, a myslím, že tento úkol mě posunul dále.
Vladan má vlastní styl výuky a někomu nemusí sedět, ale pro mě byl úžasný cvičící.
#svedciVladanovi
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.09.2020, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Dobre cviceni predevsim pro pokrocile v algoritmech studenty. Probiraji se do hloubky algoritmy, ukazuji se zajimave aplikace a algoritmicke ulohy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.08.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Osobne si myslim, ze cvicenia s Mgr. Majerechom su ovela viac hodnotnejsie ako si pocas semestru studenti uvedomuju. To ze jeho pristup je unikatny, svojsky a samozrejme ma aj nedostatky musi objektivne uznat kazdy. Mne by viac vyhovovalo keby cvicenia boli lepsie zosynchronizovane s prednaskami ale to urcite nieje chyba cviciaceho... Ocenujem osobitny pristup k rieseniam domacich uloh a tiez ze cielom cvicenia nieje iba precvicit latku z prednasky ale obcas(takmer stale) zapalit studenta aby isiel za limit toho co je povedane na prednaskach a naucil sa naviac nieco sam. Na skusku som bol prekvapivo dobre pripraveny takze zamna urcite odporucam, a to hlavne ludom kto prisiel studovat preto lebo ho to bavi a ine z donutenia.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.06.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Nejlepší cvičení z ADS, chci Vladana na všechno!
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.06.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Na první pohled je vidět, že pan Majerech tématu naprosto dokonale rozumí a co neví, to vymyslí. Na cvičení nicméně působí trochu nepřipraveně, vždy se na začátku ptá, co budeme dělat a podle toho teprve na místě vymýšlí hodinu.

Je to spíš cvičení pro pokročilejší. Pokud chcete dělat základní příklady k aktuálně probírané látce, tak jděte jinam. Pokud vás ale zajímají další souvislosti a těžší látka, tak toto cvičení je určitě vhodné (myslím, že na jiném cvičení z ADS I. se o Fibonacciho haldách nic nedozvíte).

A bonus na závěr: dobře se hledá jeho webová stránka
Mgr. Martin Mareš, Ph.D. [32-KAM], Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.09.2021, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Úžasné přednášky, které se velmi pěkně poslouchají a které jsou dobře připraveny.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.09.2021, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Doktor Mareš přednáší velice poutavě.
K dispozici jsme měli dostatek materiálů (nahrávky, poznámky, kniha), takže učení se na zkoušku bylo bezproblémové.
Bravurně zvládnutá distanční výuka.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.09.2021, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Hodina pana Mareše je jako kdyby přednášku Donalda Knutha přednášel Jan Werich.
Nejen velký přínos, ale i krásný zážitek.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.09.2021, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Pán Mareš má veľmi dobrý hlas - ak si odmyslím význam toho, čo rozpráva, tak mám pocit, že počúvam rozprávku.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 23.09.2021, 2. ročník, Informatika - Umělá inteligence, navazující magisterské
Kromě krásných, teplých, duševních přednášek, které by měly být na výstavě nejlepších přednášek světa, velmi, velmi oceňuji flexibilitu a vstřícnost ve smyslu zkouškových termínů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.09.2021, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Těžko si představit lepšího přednášejícího na ADS. Schopnost cokoli vizualizovat výstižným obrázkem a systematičnost v pojmenovávání zaručují, že 80% látky si člověk pamatuje zcela samovolně. Na zbytek je tu Průvodce a snímky tabule.

Zkouška je přemýšlecí a iterativní, takže když člověk po 3 hodinách odchází, ví, že se sebe dostal (nebo z něj bylo dostáno) maximum.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 22.09.2021, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi kvalitní přednášky od jednoho z nejlepších vyučujících.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2021, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Dokáže přednést látku tak, že člověk nemá problém udržet pozornost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.09.2021, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Perfektní. Bez výtek. Skvěle se poslouchá a k tomu látku i perfektně vysvětlí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.09.2021, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Pan Mareš má úžasnou schopnost vysvětlovat zapeklité algoritmické problémy tak, že zní jako pohádka. Občas bych ocenila trochu rychlejší tempo, ale jinak bylo všechno vysvětleno krásně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2021, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi oceňuji připravenost vyučujícího na distanční výuku, měl dobře čitelnou digitální tabuli, na kterou během výuky kreslil a po ukončení hodiny sdílel screenshoty.
Václav Krňák, 10.09.2021, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
výborný.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 08.09.2021, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi milý a ochotný člověk, skvěle rozumí přednášené látce, je vstřícný, na zkoušce se choval více než férově. Skvělá zkušenost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2021, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý vyučující, který vykládá velmi poutavě. Ochotný vysvětlit nejasnosti a na zkoušce férový.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.09.2021, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Jeden z nejlepších a nejcharizmatičtějších přednášejících na Matfyzu. Výborně předneseno, skvěle vysvětleno, velice oceňuji obrázky.

Jediné, co mi vadilo, a to celkem dost, bylo přetahování - raději bych skončil 5 minut dříve než 5 minut později a měl vsuvku z minulého tématu na začátku příští přednášky; pozornost mi klesá už 5 minut před koncem hodiny a věci vysvětlované po formálním konci hodiny už jsem opravdu neměl sílu vnímat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.08.2021, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Vynikajúci prednášajúci, páčil sa mi štýl distančnej výuky - poznámky, obrázky, príklady, proste všetko. Mohlo by byť viac takýchto profesorov.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 31.08.2021, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Za ty dva semestry zatím nejlepší přednášející. Jakékoliv téma přednáší srozumitelně a zábavně. Snažím se vymyslet co vytknout, ale nic mě nenapadá.
Vladimír Drechsler, 29.08.2021, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Medvěd je jednoduše Pan přednášející.
Jeho přednášky mají neuvěřitelně přátelskou a uvolněnou atmosféru, skvěle se u nich soustředí, vše vysvětluje polopaticky a bez újmy na podrobnostech.
Jedinou výtkou by asi bylo to, že u opravdu náročných konceptů může "pohádkové vyprávění" působit jako pohádka na dobrou noc a mít tak trochu uspávací efekt - obecně se to ale nestává příliš často.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.08.2021, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Veci, ktoré sa mi páčili:
+veľmi dobre zvládnuté online hodiny(trúfam si povedať, že najlepšie zo všetkých vyučujúcich, ktorých som mal v tomto semestri).
+Formát v akom boli prednášky bol prehľadný a použitie virtuálnej tabule s perom(asi na tablete) bol dobre zvolený prístup.
+Na prednáškach prevládala uvoľnená atmosféra( doktor Mareš má hlas, ktorý sa veľmi príjemne počúva :D).
+Prístup k učebným materiálom(záznamy prednášok , tabuľa ) je prehľadný a ľahko dostupný na stránke vyučujúceho .

Veci, ktoré by sa dali zlepšiť
-nič ma nenapadá.
Adnan Al Ali, 19.08.2021, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Vyučujúci podal látku na vysokej úrovni, aj napriek nepriaznivej situácii dištančného vzdelávania.
Tomáš Arnold Tillmann, 18.08.2021, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Nejvíce oceňuji jeho ochotu vše vysvětlit a jeho schopnost vše vysvětlit velmi jednoduchým způsobem, až je skoro nemožné tomu pak nerozumět.

Jeho výklad je poutavý a jde vidět, že pro předmět (učení) velmi zapálen. I přesto, že má velmi nabitý program, tak se několikrát na přednáškách nabízel, ať se nebojíme napsat o soukromé konzultace.

Pana Mareše jako vyučujícího všem velmi doporučuji!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.08.2021, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Vše dobře vysvětleno s ilustracemi. Nahrávky jsou tak dobré, že mám obavu o zájem budoucích studentů účastnit se přednášek prezenčně. Zkouška dobře testuje pochopení obsahu předmětu i schopnost aplikace.
Líbí se mi open-sourceový přístup k studijním i zkušebním materiálům.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.08.2021, 1. ročník, Informatika, bakalářské
U Ph.D. Mareše si cením jeho řečnických schopností, vše vykládal velmi zapáleně, ale přitom klidně a srozumitelně.

Použití virtuální tabule se velmi povedlo! Nejen díky použití více barev byla velmi přehledná a dobře se z ní učilo na zkoušku.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.08.2021, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Líbilo se mi, že se snažil z přednášek udělat tak trochu divadlo a člověka tím trochu víc navnadit a pomoct mu udržet pozornost. Taky se mi velmi zamlouvalo, že nepřednášel z předpřipravených textů, ale psal na tabuli, mě osobně to pomáhalo udržet tempo s výkladem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.07.2021, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Vyučující byl vždy připraven, tématu opravdu dobře rozumí a u zkoušky hodnotí objektivně, dokáže pomoci.
Patrik Trefil, 16.07.2021, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělé vysvětlování, skvělá forma přednášek. Nemám co vytknout.
Jan Bronec, 12.07.2021, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvěle vysvětlená a podaná látka.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.07.2021, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Celkově asi jedna z těch lepších přednášek online. Během přednášky nebyla jen statická prezentace ale interaktivní tabule, ke které jsme měli přístup a to si myslím, že je hodně dobré. Jinak přednáška byla přehledná a látka dobře popsaná a vysvětlená.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 21.06.2021, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Výborný přednášející.
David Nguyen, 18.06.2021, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Není co vytknout.
Velice poutavý a hlavně srozumitelný výklad.
Vždy výborně připraven na přednášku, ochotný.
Záznam i tabule z přednášek vždy rychle na webu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2021, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Chtělo by to kameru na kočky. Jinak super
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Sledoval jsem přednášky na webu a jsem s nimi zcela spokojen. Výkladu bylo rozumět a byl poutavý.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Jeden ze 2 nejlepších přednášejcích, které jsem zatím na mff potkal.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Martin's lectures were great, he explained not only the main concepts, but also why it's done the way it's done.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.06.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Perfektní přednáška. Všechno bylo vysvětleno dostatečně podrobně a snadno se dalo pochopit.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.06.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
This teacher was fairly helpful, but would often take a very long time to answer homework submissions.
  • I think this comment should be given to the instructor of the practicals. I did not give any homeworks :)
    Mgr. Viktor Němeček [32-KAM], Algoritmy a datové struktury I [NTIN060, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.08.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Na cvičení se vždy rozdaly příklady, které si každý řešil individuálně. Cvičící obcházel a ptal se na vaše řešení a při tom vám ochotně poradil. Tento styl výuky mi ale velice nevyhovoval, protože pokud skoro nic z příkladů nevíte, moc si toho z cvičení neodnesete. Proto bych oceňoval společné dělání příkladů u tabule.
    Mgr. Michal Opler [32-IUUK], Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, cvičení]
    František Kmječ, 24.09.2021, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Milý a ochotný cvičící, dobře komunikuje.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.09.2021, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Oceňujem rýchlosť opravovania úloh, naozaj nápomocné komentáre k odovzdaným riešeniam a možnosť odovzdávať viac krát. Tiež oceňujem, že sa na nás pán Opler nevykašlal aj napriek tomu, že mu polovica študentov vrátane mňa prestala aktívne chodiť na cvičenia a ďalej zverejňoval dodatočné študijné materiály. Z cvičení na ktorých som bol som mal pocit, že látka je veľmi dobre a systematicky vysvetľovaná.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2021, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Formát distančních cvičení mi vyhovoval a Michal jako cvičící také. Zápočet šlo získat pár týdnů před začátkem zkouškového a úkoly byly přiměřeně náročné.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2021, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Vyučující se snažil, měl na hodinách i zajímavé příklady. Počet lidí, kteří se zapojovali na jeho hodinách v průběhu semestru klesal, ale nejsem si jist, jestli je problém na straně vyučujícího (je pravda, že schopností zaujmout byl mezi ostatními vyučujícími podle mne spíše průměrný, což je možné přičíst nové distanční formě výuky) nebo studentů.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.08.2021, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Hodnotenie cvičenia z ADS 1
    Veci, ktoré sa mi páčili:
    +Priebeh cvičenia bol taký, že prvých niekoľko desiatok minút sme sa vrátili k preberanej látke na prednáške neskôr sme dostali úlohy a mali sme možnosť buď pracovať sami alebo v skupine so spolužiakmi. Na konci cvičenia (+- posledných 20 minút sme si prešli všetky riešené úlohy spolu a povedali si správne odpovede) tento spopôsob mi osobne vyhovoval a hlavne prvá časť keď sme si všetko z prednášky zopakovali padla počas semestra veľmi vhod.
    +Posledných 20 minút sa vždy nahrávalo, takže nebol problém sa k tomu dostať ani spätne.
    +Domáce úlohy boli nápadité s optimálnou obtiažnosťou vzhľadom k preberanej látke. Nebol problém ani dokončiť nejaké bonusové úlohy keď chýbali nejaké body na zápočet.
    +Na cvičeniach panovala uvoľnená atmosféra.
    +cvičenia neboli vôbec nudné.
    +cvičenia ma dobre pripravili na skúšku.

    Veci, ktoré by sa dali zlepšiť:
    -nemám nejaké vážnejšie výhrady. Cvičenia a aj vyučujúceho hodnotím pozitívne.
    -Možno iba jedna pripomienka a to, ze niekedy sme si v posledných minútach nestihli prejsť úplne všetky priklady a často sme sa k zabudnutým už nevrátili.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.08.2021, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Opakování na začátku bylo užitečné. Prostředek cvičení hodně záležel na účastnících cvičení, většinou se dařilo, ale někdy jsme se zadrhli. Vysvětlení příkladů na konci bylo jasné a oceňuji jeho nahrání do moodle. Získat zápočet bylo možná až moc jednoduché. Zařadil bych nějaký implementační úkol na AVL/ab stromy.
    Patrik Trefil, 16.07.2021, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení bývala dobře strukturovaná a organizovaná. Úlohy probírané na cvičení i domácí úkoly byly zábavné a naučné.
    Jan Bronec, 12.07.2021, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Vysvětlení a příklady na cvičeních mi rozhodně pomohly si utvrdit znalosti z přednášky. Osobně jsem preferoval řešení ve skupinkách, než společné procházení úloh ke konci semestru.
    David Nguyen, 08.06.2021, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Výborně vedené cvičení.
    Na začátku vždy proběhlo shrnutí přednášky a poté se zadaly úlohy, které se měly řešit ve skupinkách. Vzhledem k online výuce a asi i stydlivosti lidí to občas ale končilo tichem a samostatným řešením :)
    Úkoly přiměřené obtížnosti. Vždy se nějak pojily s probíranou látkou. Byly zadávány i bonusové úkoly.
    Užitečná zpětná vazba k domácím úkolům. Odevzdané DÚ bylo možné odevzdat znovu k opravě.
    Rychlá elektronická komunikace.
    Ochota a schopnost vysvětlovat.
    Matúš König, 21.09.2020, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Veľmi dobrý cvičiaci, ochotný vysvetliť, vždy pripravený.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.09.2020, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    je mega v pohode , komunikuje, vysvetli, proste super
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 10.09.2020, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení probíhalo dobře, pochopila jsem z toho většinu látky. Získat zápočet sice nebylo snadné, ale cvičící nám dal dost možností jak body získat. Líbila se mi také zpětná vazba ke každému úkolu, myslím, že hlavně díky tomu jsem pak zvládla zkoušku daleko lépe.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.06.2020, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Velmi dobrý, příjemný cvičící. Cvičení jsou zajímavá a přínosná, úkoly jsou opravené většinou rychle. Docházka není povinná, zápočet je za domácí úkoly a bodování je nastaveno férově.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.06.2020, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Na začátku cvičení se vždy rychle a přehledně zopakuje látka z přednášky. Zajímavé příklady na cvičení i domácí úkoly. Oceňuju, že domácích úkolů bylo o dost víc než kolik bylo potřeba bodů na zápočet, takže si šlo vybrat, které úlohy budu řešit.
    Mgr. Kristýna Pantůčková [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.08.2021, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičenia boli cez MS Teams, extremne nudné a keďže cvičiaca nemala zapnutú kameru tak aj celkom neosobné. Našťastie účasť na nich nebola potrebná, aj keď sa oplatilo si sem tam pozrieť záznam pretože dosť používa príklady z Marešových skrípt aj cez cviko aj v domácich úlohach. Och bože a tie domáce úlohy, ktoré sú všetko alebo nič. Buď dostanete jeden bod ak sú vypracované podľa jej predstáv alebo jej posielate milión opráv až kým motyka nevystrelí, čo bolo občas dosť demotivujúce.
    Takže plusy: robili sa príklady, ktoré dobre pripravili na skúšku, záznamy z cvík takže som na ne realne nemusela chodiť a neobmedzený počet opráv domácich úloh.
    Keby viem, vyberiem si iného cvičiaceho.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.08.2021, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Vyučujúca, žiaľ, počas hodín robila len to, čo bolo povinné prejsť, a to značne nezaujímavým spôsobom.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2021, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvicenia boli hrozne nudne, nic mi nedali. Treba zmenit sposob vyuky ab bol interaktivny.
    Mgr. Jakub Pekárek [32-IUUK], Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, cvičení]
    Lukáš Macek, 17.09.2020, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
    Kamarádský přístup se spoustou zpětné vazby.
    Domácí úkoly byly asi jednou za dva týdny většinou střední obtížnosti s tím, že malé chybky pohltily pouze desetinky bodu, tj. při pravidelné práci a komunikaci by mělo být získání zápočtu bez problému.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.08.2020, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Aktívny prístup cvičiaceho, rýchla komunikácia.
    Priebeh cvičení: v prvej časti vysvetlenie domácej úlohy z minulej hodiny, v druhej časti vysvetlenie preberanej látky a precvičenie si pár príkladov priamo na cvičení, na záver zadanie a vysvetlenie ďalšej domácej úlohy.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.08.2020, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Velmi kvalitní cvičící. Látku dokázal téměř dovysvětlit a domácí úkoly byly sice těžší, ale dokonale připravily na zkoušku. Rozhodně doporučuji.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.09.2019, 2. ročník, Matematika, bakalářské
    Nejvíc oceňuji zadání domácích úloh. Vždy byla velmi obzoryrozšiřující, zábavné a procvičující danou látku. Jinak pan Pekárek působil trochu zmateným až nepřipraveným dojmem. Takže samotné cvičení bylo poměrně rozpačité.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.09.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Úkoly na cvičení byly poměrně náročné a člověk se musel opravdu snažit, aby získal zápočet, ale nakonec se to dalo v pohodě zvládnout. Na cvičeních by člověk občas mimo, ale po chvíli jsme si zvykli a i cvičení byla přínosná. Jinak opravdu dobrá příprava na zkoušku, ta je skoro jednodušší než jednotlivé úkoly na cvičení.
    Vít Koštejn, 29.08.2019, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Na cvičeních se dělají poměrně obtížné úlohy a za domácí úkoly se dostávají úlohy podobné obtížnosti. Zápočet není úplně lehký, ale za to jsem neměl u zkoušky žádný problém a dozvěděl jsem se i mnoho věcí navíc.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.08.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Líbila se mi možnost si opravit domácí úkoly - měla jsem tak příležitost se poučit z toho, co jsem měla napoprvé špatně.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.08.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičící byl velice často zmatený. Dával příklady, které v zadání obsahovaly chyby anebo neexistovalo vhodné řešení. Výklad látky mi nic nepřinesl a úkoly byly těžko zvládnutelné.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.05.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Zkouška v předtermínu ve srovnání s úkoly zadávanými na cvičení byla skoro procházkou v růžovém sadu. Způsobil mi spousty nad algoritmy probdělých nocí a občas jsem měla pocit, že si na nás na cvičení prostě honí ego.
    Snad bude příští semestr cvičit ADS 2 ať je taky umím pořádně.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.05.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Na cviceniach sa vzdy prebralo vela roznorodych a zaujimavych prikladov, ktore prispeli k pochopeniu uciva. Cviciaci sa nesnazil kopirovat prednasku, ale skor mu islo o to, aby sme preberane priklady pochopili. Domace ulohy boli sice niekedy narocnejsie, ale boli skvelou pripravou na skusku. Cviciaci bol vzdy mily, odpovedal na kazdu otazku, casto aj zavtipkoval. Celkovo to boli velmi prijemne cvicenia.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 22.05.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    domace ulohy boli sice tazsie, ale aspon ma to prinutilo do toho pozriet, cvicenia zaujimave
    Lukáš Bastián, 01.06.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Vždy ochotný pomoci při řešení domácích úloh. Na samotném cvičení dobŘe vysvětluje probíranou problematiku.
    Mgr. Jana Syrovátková [32-IUUK], Algoritmy a datové struktury I [NTIN060, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
    Vysvětlování pěkné, ale občas zmatené. Co mi ale vadilo nejvíc, bylo pozdní opravování domácích úkolů. Po dvou měsících si totiž opravdu nepamatuji, proč jsem tu a tu věc do úkolu napsal, a je těžké se ze svých chyb poučit (což je důvodem opravování domácích úkolů, nebo si to alespoň myslím).
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičící se s námi vždy snažila probrat a také vysvětlit všechny procvičované příklady. Cvičení mohu doporučit.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Body za všechno :D alespoň má člověk motivaci...
    RNDr. Jiří Švancara, Ph.D. [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2020, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Jirka ochotně vysvětluje, podněcuje k vymýšlení a předvádění vlastních řešení. Vyhovoval mi formát cvičení: příklady dostanu několik dní předem, můžu si je projít, případně dostudovat teorii, v průběhu cvičení pak řešíme dál a když někdo ví, předvádí své řešení. Možná by chtělo zlepšit podněcování i těch stydlivějších k předvedení svého řešení, neboť se "u tabule" střídali pravidelně titéž studenti.
    Příliš brzo (v půlce semestru) jsem se dozvěděl, že už mám nárok na zápočet. Zpětně bych byl raději, kdybych to býval nevěděl, neboť jsem se od té doby nepřiměl udělat jediný domácí úkol (což je škoda: dělat domácí úkoly se vyplatí, připraví vás to na zkoušku).
    Jan Ruman, 24.06.2020, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Hodiny dopředu dobře promyšlené, opakování tématik z přednášek + prostor pro studenty na cvičení, adekvátní úkoly.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2020, 2. ročník, Teologie, bakalářské
    Co mohu soudit po Zoomu, tak férový a přívětivý. Na úkoly odpovídal velmi rychle, vždy napřed zopakoval látku. Byla jsem spokojená.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.09.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Velmi dobře rozvržené cvičení, dobře vysvětlená látka z přednášek a skvělý systém domácích úloh.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.07.2019, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
    Cvičení mi připadala dobrá a probíhala v dobré atmosféře, na začátku vždy v rychlosti cvičící srozumitelně připomněl, co se probíralo na přednášce, poté zadal úlohy k řešení, které studenti dobrovolně chodili ukazovat na tabuli, za což mohli dostat body pro zápočet - naštěstí chodil na cvičení dostatečný počet aktivních studentů (přestože účast na cvičeních nebyla povinná). Další body se získaly za domácí úlohy, takže kdo úlohy na místě vyřešit nedokázal, mohl bez problému získat zápočet i tímto způsobem. Oceňuji, že cvičící zadával úlohy jako např. odkrokování určitého algoritmu (např. min kostry) na tabuli, osobně mi to velmi pomáhá. Také oceňuji to, že cvičící velmi rychle komunikoval přes email ohledně domácích úloh.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 1. Ročník, Bioinformatika, bakalářské
    Cvičenie nakoniec navštevovali študenti zo všetkých paraleliek prednášok, čo síce občas zapríčiňovalo to, že sa niekto nudil, no úlohy boli zaujímavé a podnetné aj pre tých, ktorí už danú časť teórie počuli. Na začiatku sa vždy rýchlo zopakovalo čo sa dialo na prednáške a niekedy cvičiaci k tomu pridal nejaké vlastné postrehy resp. využitie daných algoritmov. Úloh bolo na cvičení vždy dosť a veľkým pozitívom bola možnosť vybrať si tú, ktorú chce človek riešiť (rovnako to fungovalo s domácimi úlohami, tam stačila 1 z 3). Zápočet síce nebolo ťažké získať aj v polke semestra, no na cvičenia sa určite oplatilo chodiť aj potom.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.06.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičící vše co bylo potřeba důsledně vysvětlil, probírané příklady měly dobrou úroveň obtížnosti.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělé cvičení, všechna látka z přednášky byla na cvičeních nejprve vysvětlena a poté se dělaly zajímavé příklady.
    Připomínka k předmětu, Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.09.2021, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Perfekní výběr témat a úkolů. Forma i obsah cvičení jsou dokonalé a nemám jim co vytknout.
    František Kmječ, 24.09.2021, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení v online podobě probíhalo tak, že cvičící nejdříve na začátku rekapituloval přednášku, pak se po skupinkách řešily úlohy a na konci se předváděla řešení. Pro online podobu myslím ideální, bylo to živé a podnětné.
    Skvěle volená obtížnost domácích úloh, moc pěkně jsem si procvičil látku.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 23.09.2021, 2. ročník, Informatika - Umělá inteligence, navazující magisterské
    Už jsem ohodnotil!
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.09.2021, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičenie podľa mňa dobre nasledovalo prednášku. Nebolo podľa mňa priveľmi náročné a odzneli na ňom aj témy rozširujúce prednášku, tieto však neboli potrebné k získaniu zápočtu.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 20.09.2021, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Myslím, že problémy probrané na cvičení byly zajímavé a také bylo dobré, že jsme si skoro všechny algoritmy procházeli skoro krok po kroku. Takže si to člověk může lépe představit.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2021, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Při cvičení jsem si zopakovala věci z přednášky, někdy i něco pokročilejšího. Hodnotím je kladně.
    Vladimír Drechsler, 29.08.2021, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Na předmětu není nic špatného. Kohokoliv, koho zajímá programování a algoritmizace by mělo přirozeně táhnout i pozadí, které tenhle předmět pojímá.
    Tématika je zajímavá, přímo doplňuje a významně pomáhá s programovacími předměty a otevírá nové možnosti jak přemýšlet nad všedními koncepty i problematikou náročných programovacích zadání.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.08.2021, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Predmet poskytuje precvičovanie praktických úloh, čo je vzhľadom na charakter predmetu ADS 1 veľmi dôležité.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.08.2021, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Každá hodina cvičení navazovala na právě uplynulou přednášku, a to se sérií úloh ke společnému vyřešení.

    Některé úlohy mi přišly příliš náročné na samostatné vyřešení, a tedy byla diskuse a výpomoc cvičícího nutná. Většina studentů ale byla v průběhu hodiny pasivní a úlohy reálně řešily jednotky lidí. Možná by cvičení fungovalo lépe, kdybychom pracovali ve více skupinách. Nevadilo by také přidat nějaké jednoduché (či vzorové) úlohy na osvěžení látky z přednášky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.07.2021, 1. Ročník, Computer Science, bakalářské
    I greatly value to discussion during the practicals. There is only so much time the semester allows to befriend all these algorithms and data structures. The discussion allows us to share so many facts and details about them that may not come to us as obvious on our own. The practicals built nicely on the foundations presented during the lectures, providing nice problems to put them to use.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2021, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Predmet bol vedeny veľmi nezaujimavo. Monotonne. Cvicienia mi nic nedali. Ulohy ktore, sme dostavali boli ohodnotene 1 bodom, len ak boli splneen na 110%.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 21.06.2021, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Výborná přednáška.
    Michal Medek, 15.06.2021, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení je nezbytné k přednášce. Je velmi důležité na procvičení znalostní a dovedností získaných na přednášce.
    David Nguyen, 08.06.2021, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Zajímavé, užitečné cvičení.
    Naučí člověka přemýšlet.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 20.09.2020, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičenie bolo dobre previazané s prednáškou s veľmi zaujimavými úlohami
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.09.2020, 2. ročník, Computer Science , bakalářské
    Very interesting and useful course
    Lukáš Macek, 17.09.2020, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
    Cvičení u tohoto předmětu jsou důležitá a pomáhají víc pochopit principy probírané v předmětu, jakožto se i dobře připravit na praktickou část zkoušky.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.09.2020, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    nejlepsi ucitel na skole
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.08.2020, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Poměřně jednoduchý a zábavný předmět, který je zároveň velmi důležitý v jiných předmětech.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2020, 2. ročník, Teologie, bakalářské
    Váhám, jestli je dobrá forma, že dostaneme všichni úkoly od začátku a pak na nich pracujeme, zatímco někdo z ostatních třeba prezentuje. Na jednu stranu je skvělé, že máme hodně času si vše rozmyslet a vybrat si dobrý příklad, na druhou stranu pak docela jistě část lidí neposlouchala a bylo těžké vstřebat a zaznamenat všech probraných úloh. K tomu by se snad hodil nějaký stručný zápis, i kdyby ho měl dělat třeba každou hodinu jiný student.
    Ocenila jsem, že jsme zadání dostávali předem.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.09.2019, 2. ročník, Matematika, bakalářské
    Cvika k ADS mi přijdou jako skvělá věc, teprve tam se pozná ta pravá zábava při práci s grafy apod.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.09.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    This practical course will not prepare you for the exam questions at all. Learn everything about covered algorithms by yourself. Also, to pass exam you should have good skills in programming.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.06.2019, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
    Pravděpodobně méně tradiční cvičení, nicméně já osobně oceňuji probírání témat nad rámec přednášek. Zápočet je za domácí úkoly a bodové podmínky jsou rozumné.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.06.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Problems integrated topics from combinatorics and graph theory, making said problems more challenging but better regarding the pedagogical outcome.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.06.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Homeworks are great, not hard but you'll have to think twice. The practical itself is also useful, with exercises about the lecture.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.06.2019, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
    Velké množství procvičených příkladů, fajn cvičení.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
    Bylo fajn procvičit si probíranou látku na vlastní kůži. Fakt, že se na cvičení sešli lidé od více přednášejících (z nichž každý jede svým tempem a hlavně svým pořadím), ale průběh cvičení lehce komplikoval.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Během cvičení se vždy rozdaly příklady, které jsme v jeho průběhu společně vyřešili. Domácí úkoly vždy odpovídaly procvičované látce, a tak si člověk ověřil, zda tématu rozumí.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení bylo užitečné i zábavné.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    It was great that the lectures were synchronized, so it was possible to attend a practical for another lecture without problems.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Navazuje na přednášku, užitečné procvičování praxe.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.06.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět je velmi dobře postaven. Látka je probíráná systematicky a smysluplně, takže není problém ji pochopit. Zároveň je většina věcí formálně zdůvodňována, takže dostáváme souvislosti a ne jen pojmy.
    Připomínka k předmětu, Algoritmy a datové struktury 1 [NTIN060, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.09.2021, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Velice zajímavý a důležitý předmět.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.09.2021, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Krásný předmět plný nádherných témat a myšlenek. Tento předmět je to co dělá Matfyz Matfyzem.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.09.2021, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Osobne som nechodil na prednášky, ale keď som sa učil na skúšku, tak som nemal problém pochopiť všetko dôležité z tabulí a záznamov, ktoré boli zverejňovaná na stránke predmetu. Skúška mi tiež prišla férová - narozdiel od iných predmetov som nepociťoval toľko stresu, nakoľko sme mali kopec času premyslieť si odpovede a podľa mňa celkom dobre zhodnotila ako vieme "informaticky" rozmýšlať.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.09.2021, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Učivo je rozříštěné do spousty ne moc souvisejících částí, což dost stěžuje pochopení, ale rozumím, že to asi jinak nejde.
    Na druhou stranu, když člověk pochopí na co a proč se tyto věci má učit, není předmět složitý.
    Možná by stálo za to na začátku ukázat motivaci pro strukturu a to pořádně a až poté ji začít konstruovat, lépe by se pak sledoval běh myšlenek.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 23.09.2021, 2. ročník, Informatika - Umělá inteligence, navazující magisterské
    Samotný předmět? Cokoliv co přednáší Medvěd bude skvělé.. ale je super, že jsme prošli, pokryli spoustu věcí.. a netrávili zbytečně moc času nějakou jednou věcí.. například red-black nebo (a,b) trees - teoreticky by to asi mohlo být vyloučeno, nebo naopak - zabrat několik přednášek.. ale my jsme tím strávili ideálně moc času - cca 1 přednášku.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.09.2021, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Je skvělé, že:
    * přednášku velmi dobře doplňuje Průvodce
    * záhy po přednášce byl k dispozici záznam a snímek tabule
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 22.09.2021, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Zábavný a užitečný předmět s rozumně zvolenou obtížností. Těším se na další díl!
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.09.2021, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Po pár přednáškách už mi přišlo, že se probíraly dokola stále stejné věci ("tady je další typ stromu, takhle funguje, tohle je časová složitost vkládání a mazání"). Možná by pomohlo zkusit si třeba na cvičeních některé datové struktury reálně implementovat a využít, aby člověk spíš pochopil, k čemu se která hodí.
    Václav Krňák, 10.09.2021, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    výborný.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 08.09.2021, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Super přednáška, dobře dostupné a většinou dobře pochopitelné zápisky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2021, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Zajímavá a poutavá přednáška, rozhodně nutná pro další studium. Přehled základních i pokročilejších algoritmů, většina přednášky obsahově čerpá z Průvodce labyrintem algoritmů.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.09.2021, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Dobrý a na oboru asi potřebný předmět. Obecně mívám pocit, že se teoretické předměty příliš soustředí na důkazy, nicméně na tomto předmětu v podání dr. Mareše mi i důkazy přinesli lepší vhled do problematiky.
    Vladimír Drechsler, 29.08.2021, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Je skvělé, že celý sylabus předmětu je obsažen v Průvodci labyrintem algoritmů, který je dostupný jak vázaně, tak zdarma online v podobě pdf.
    Díky tomu lze předmětem projít bez jediné přednášky, pokud je člověk ochotný číst - navíc tím, že Průvodce pojednává i o pokročilejším učivu, student se z něj může dozvědět návaznosti a koncepty, které samotná přednáška prozatím vynechává.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.08.2021, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Veci, ktoré sa mi páčili:
    +Obsah prednášky hľadko nadviazal na učivo preberané v zimnom semestri(konkrétne na predmet NPRG062 Algoritmizace).
    +Obsah učiva bol primerane náročný.
    +Obsah preberanej látky bol dobre rozčlenený. Začalo to veľkým množstvom nových algoritmov potom algoritmy na pár týždňov vystriedali o trochu menej náročné dátové štruktúry(subjektívny názor) a semester bol zakončený znova dávkou algoritmov.
    +Literatúra: bola možnosť si k predmetu obstarať knihu “ Průvodce labyrintem algoritmů” ale učivo bolo na prednáškach pokryté veľmi kvalitne a ja som ju vôbec nevyužil.
    +/- Neviem, či je to úplne výhoda ale prednášky mi v dosť veľa veciach pripomínali predmet Diskrétna matematika 1, ktorý sme v zimnom semestri tiež mali s doktorom Marešom.
    +Skúška bola primerane ťažká a týkala sa problémov, ktoré sme prebrali na prednáškach alebo cvičeniach.

    Veci, ktoré by sa dali zlepšiť:
    -na nič také som počas semestra nenarazil takže predmet hodnotím veľmi pozitívne a len tak ďalej.
    Adnan Al Ali, 19.08.2021, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Predmet objasňuje koncepty, s ktorými som sa doteraz stretol, ale nerozumel som ich princípom. Je pútavý a prínosný.
    Tomáš Arnold Tillmann, 18.08.2021, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět mi přišel zajímvaý, akorát náročný ( patří k těm lehčím ), témata navazovala příjemně a občas vznikala přímá paralela s předměty jako programování II a algoritmizace.

    Jako studijní materiál mi stačili poznámky z přednášek p. Mareše, pokud jsem chtěl jít hlouběji, tak má napsanou skvělou knížku, která je volně dostupná na netu (průvodce labyrintem algoritmů).

    Nejzajímavější pro mě byly stromy, trie, dynamické programování, minimální kostry, nejkratší cesty a různé algoritmy, jako hledání cyklů, zda je graf DAG atd...

    Nejméně zajímavé pro mě bylo hešování, výpočetní model RAM a linear select. Hešování a RAM mi přišly až příliš teoretické. U hešování se to ale aspoň trochu prolínalo s lineární algebrou z prvního semestru, což bylo příjemné.

    Linear select byl pro mě nezajímavý, protože se nepoužívá v praxi a dělali jsme ho podle mě zbytečne precizně, na to že jej nikdo nepoužívá.

    Celkově hodnotím jako skvělý předmět. Co mi trochu chybělo je nějak algoritmy a datové struktury namotivovat. Často jsem měl pocit, že je daná látka zbytečná pro praxi.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.08.2021, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Nejlepší předmět letního semestru. Literatura excelentní. Přednáška a cvičení se vhodně doplňovaly.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 11.08.2021, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Tento předmět je velmi podnětný, pokrývá spoustu zajímavých a důležitých témat. Témata jsou celkem dobře vzájemně provázaná, a to jak mezi sebou, tak i s přednáškou Programování II.

    Má jediná vítka se týká obsáhlosti předmětu, a sice že některá témata nejsou tak důležitá (červeno-černé stromy aj.) a snad by stálo za to je přeskočit a věnovat víc času těm důležitějším.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.08.2021, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
    Velmi zajímavý předmět a Průvodce labyrintem algoritmů byl skvělý studijní materiál.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.07.2021, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět mi v porovnání s NPRG031 přišel přínosnější zejména v počtu nových informací, literatura pro ADS je kvalitně zpracovaná.
    Patrik Trefil, 16.07.2021, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Celý předmět byl velmi povedný a dobře organizovaný.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.07.2021, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Přednáška byla hodně dobrá, témata zajímavá a také důležitá. Celkově to bylo dobře podané a vysvětlené.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 21.06.2021, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Výborná přednáška.
    David Nguyen, 18.06.2021, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Velice zajímavý předmět. Naučil jsem se lépe přemýšlet.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2021, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět dává smysl
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 20.09.2020, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Učivo je zaujímavé a primerane náročné. Veľmi dobre prepojené s programovaním
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.09.2020, 2. ročník, Computer Science , bakalářské
    Very interesting and useful course
    Lukáš Macek, 17.09.2020, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
    Užitečné informace z IT, dobré základy.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.09.2020, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    V pohode
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2020, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělá literatura Medvědův Průvodce labyrintem algoritmů.
    Tomáš Sláma, 30.08.2020, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Super přednáška, z části díky skvělým materiálům (Průvodce labyrintem algoritmů, dostupné zdarma), ze kterých bylo učení na zkoušku jedna radost. Styl přednášejícího (Martina Kouteckého) mi velice vyhovoval - mluvil jasně, opakoval/říkal jinak když bylo třeba.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.07.2020, 1. Ročník, Computer Science , bakalářské
    Overall the course is very interesting, and most certainly useful. It gives a great deal of knowledge about graph algorithms in particular, as well as grater incite in the topics covered in Introduction to Algorithms that we had in the first semester.
    Jan Ruman, 24.06.2020, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Jeden z nejlepších a nejdůležitějších předmětů na fakultě, velmi zajímavá tématika, tempo předmětu tak akorát.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2020, 2. ročník, Teologie, bakalářské
    Náplň předmětu odpovídala plánu v SISu i zařazení do studia. Přednášky a cvičení na sebe docela dobře navazovaly. Předem bych možná ocenila jasnější instrukce, která (tvrzení, věty atp.) a jak přesně máme umět. To mi v informacích připadalo poněkud vágní. Nějak jsem si nedokázala zařadit dynamické programování. Ne že bych nepochopila, o co jde, spíš jen jak souvisí s těmi ostatními věcmi a proč se učí v tomto čase na tomto místě.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.06.2020, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    velké překrývání s algoritmizací a naopak pak "zmatečně-nestíhavé" probrání některých kapitol, ač se nakonec s přehledem? stíhalo?
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.06.2020, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
    This course was really good the instructor kept up his morale even after the unfortunate pandemic situation.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.09.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Veľmi užitočný predmet.
    Jan Kleprlík, 11.08.2019, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Užitečný a celkem i zábavný předmět.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.06.2019, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
    Na přednáškách doporučuji sedět spíš v předních řadách, tedy pokud z výkladu chcete něco mít. "Slajdy" (pdf materiál) je spíš kusý a chce to tedy buď chodit na přednášky nebo přečíst knihu od Mareše.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.06.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Learned the fundamental algorithms and data structures. However, there were times when what was taught in the lecture and practical were not the same.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.06.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Large cover of basic algorithms, really interesting course, with some quite hard feature.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.05.2019, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Na přednášky jsem nechodil, celá probraná látka se dá naučit z dobře srozumitelného Průvodce labyrintem algoritmů.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
    Předmět zajímavý a užitečný, zvláště pro mě, jakožto budoucího učitele.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Jakožto matematikovi mi ADS I přinesly mnoho, předmět mě bavil, byl hezky strukturovaný.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Učivo mi přišlo zajímavé, ale příliš lehké (BFS nám vydrželo na celou přednášku). Možná proto, že to byla anglická paralelka...
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    It was a good introduction to algorithms and data structures, I quite liked it. Unfortunately, I knew most of the subject from KSP, so it wasn't very useful for me.
    Tereza Miklóšová, 20.08.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět představoval úvod do několika základních algoritmů, byly vybrány praktické algoritmy, které se již nějakým způsobem představovaly v Programování I/II. Jasná struktura předmětu, užitečné informace.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.06.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Líbí se mi, že látka je probírána důkladně. Ne pouze přestavení algoritmů, ale také důkazy správnosti a analýza složitosti.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Velmi zajímavý předmět, zároveň teoretický i praktický. Tyto základy je určitě užitečné znát.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.06.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Sometimes the exercises were not clearly explained and did not always relate to the lecture. The goal of the homework assignments were not always explained and answers were often not evaluated.
    Jiří Pelc, 26.05.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět jako takový naplnil mé očekávání obsahu. Nicméně bych čekal nějaké praktické zpracování zmiňovaných algoritmů. Namísto emulací na tabuli spíše přehlednější animace a podobně.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 25.05.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Pro mě jednoznačně zajímavý předmět, přestože jsme podobné věci dělali i na jiných předmětech.
     
    Univerzita Karlova | Informační systém UK