AnketaAnketa(verze: 653)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Ondřej Čepek, Ph.D. [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury I [NTIN060, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Teoretický výklad vcelku přehledný, konkrétní příklady dělané rozumným tempem a srozumitelné často tak, že by je pochopil i žáček na základní škole. Ale když dojde na důkazy, tempo jde nahoru a srozumitelnost dolů. Často se jedná jen o za sebe seřazené rovnice, ze kterých nakonec vypadne výsledek jakoby otočením kouzelného prstenu. Při opisování důkazů z tabule (pokud chce člověk systém důkazu pochopit jen na přednášce, nestihne držet tempo s přednášejícím) je taky docela problematický fakt, že písmena m, n, u, v jsou dost často téměř k nerozeznání.
Na zkoušce jsem očekával více teorie a méně praxe (která patří spíše na cvičení). Bohužel jsem se spletl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.09.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Na přednášce působí přísně a občas i trochu namyšleně větami typu "to máte dávno vědět", "to je přece vidět".
Na zkoušce je ale vidět, že to tak nemyslí a i když tam řeknete něco špatně, tak se vám určitě nevysměje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.08.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan Čepek měl výborně utříděné informace v prezentaci, kterou dal všem k dispozici, takže si člověk může psát pouze doplňující informace, které nejsou v prezentaci zmíněny / popřípadě psát si poznámky k procházení jednotlivých algoritmů / důkazy. Pro mě byla přednáška vynikající, srozumitelná, názorná. Zkouška byla sestavena z příkladů na algoritmy, které byly probrány v hodinách, ústní doplňující otázky byly taktéž na informace z prezentace nebo na pár důkazů, popis, jak algoritmus funguje. U zkoušky byl pan Čepek trpělivý, nechal člověku čas na rozmyšlenou, pokud si všechny podrobnosti hned nevybavil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.06.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Hezky vedené přednášky, přednášející se snaží, aby tomu studenti rozuměli a nezdržuje se podrobnostmi, ty nechává na cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Všechno pěkné a přehledné, akorát si člověk musí opisovat důkazy vět, nejsou ve skriptech. Zkouška je trochu těžší než u Mareše, ale určitě se dá.
Jiří Pelc, 26.05.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Spojení BioInformatiků a Infromatiků je poněkud neideální, protože se nelze odkazovat na minulý semestr matematiky (Například BioInf neměli Matalýzu). Nicméně cvičení bylo srozumitelné i jednoduché. Ochota pro získání zápočtu spravedlivá a přímá.
Vytknul byl nepřehledný web k výuce, žádné řešené příklady.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.05.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Dobře maže tabuli.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Výborná, uvolněná přednáška. Podle mě kladen velmi málo důraz na věci, které si člověk najde a více kladen důraz na pochopení, které by si měl člověk odnést, což je jen dobře. A snaží se hezky mazat tabuli :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.06.2017, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Výklad byl srozumitelný i zajímavý. Přesto se pan docent někdy tak držel formálního a technického výkladu, že byl hůře stravitelný. Zjednodušené přiblížení by místy mohlo pomoci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.06.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Férová zkouška - na ústní části zadá příklad a když člověk neví, tak sice nerad, ale zadá jiný příklad. Takže se nestane že vás vyhodí když nevíte první věc.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.06.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Zkouška byla velice příjemná, nepamatuji se, kdy bych se naposledy takto zapotil při zkoušení a zároveň byl naprosto v klidu, protože mě pan docent nechal všechno v klidu rozmyslet. Musím pochválit pana docenta za kvalitní mazání tabule.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.06.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Více obrázků, více kreslit na tabuli, méně matematických rovnic, ve kterých se nikdo nevyzná. Méně excesů ve stylu 45minutové dokazování Master's Theoremu pomocí rovnic, kterým vůbec nikdo nerozumí (navíc když to jde daleko srozumitelněji graficky). Látce rozumíte a umíte ji vysvětlit, jen ta forma je velice nešťastná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.05.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
He was willing to go into topics which he even said we should have covered before, if someone didn't understand, so that was really nice.

He was on-time, and well-prepared for teaching.

RNDr. Jan Hric [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury I [NTIN060, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Doktor Hric mluví velmi potichu, konce vět někdy jen tak dodechuje, že vlastně vůbec není rozumět, co říkal. Zkouška nicméně byla velmi příjemně mírně hodnocená a na přednášky v podstatě nebylo potřeba chodit, i když pdf na Hricových stránkách by jistě mohlo být o dost přehlednější a jasnější.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.06.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Doporučil bych proložit výklad nějakou tou zajímavostí nebo alespoň omezit strohé čtení promítaných slidů. Přednáška takto působí nepoutavě až úmorně. Na druhou stranu přednášejícího je zřetelně slyšet i v zadní lavicích a u zkoušky je příjemný a spravedlivý.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.05.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pan doktor Hric není špatný přednášející, ale jeho přednášku trochu snižovala mizerná účast. Přednáška byla v pátek odpoledne, takže to je asi jeden z důvodů. Nicméně přednášející je to opravdu dobrý, snaží se všechno vysvětlovat, jak nejlépe umí. Minimálně pětkrát za přednášku se zeptá, jestli dané problematice rozumíme.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.07.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Ve srovnání s minulými lety se přednášky zřejmě zlepšily: pan doktor má k dispozici už na počítači psaná skripta (ne úplně přehledná, ale učit se z nich dá), s hlasitostí problém nebyl. Přednášky však nijak záživné nebyly a nebylo nutné na ně chodit.
Nicméně zkouška byla opravdu příjemná.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.06.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Nechtěl bych svým hodnocením přednášejícího odradit. Spíš pokopnout (jestli si to tak můžu dovolit říci) k poutavější výuce. Učitel by podle mého měl trávit více času před pultem. Společné čtení skript se mi moc nelíbí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.06.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
příjemný přednášející, opravdu se snaží pochopit co mu říkáte, jne je škoda, že většina přednášky se točí okolo teorie z pezentací, chtělo by to víc ukázek.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Prednášajúci celkovo zlý nie je. Výklad je až na pár drobnosti zrozumiteľný. Čo by som vyčítal sú slidy/skriptá k prednáške, ktoré sú písané veľmi neprehľadne. Taktiež prednášky neboli robené až tak zaujímavou formou. Čo sa týka skúšky, bola spravodlivá, nie príliš náročná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.06.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Studijní materiály spíše špatné a nepřehledné, přednáška skrz naskrz nudná. I když chtěl student dávat pozor, stejně to moc dobře nešlo.
Mgr. Jan Hubička, Ph.D. [32-KAM], Algoritmy a datové struktury I [NTIN060, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 1. Ročník, Bioinformatika, bakalářské
Zo začiatku bolo cítiť, že prednášajúci tento predmet vyučuje prvýkrát, no dokázal to podať veľmi zaujímavým štýlom. Síce sme postupovali podľa skrípt, no algoritmy boli na prednáške pekne odkrokované a vysvetlené pomocou rôznych schém, obrázkov a diagramov.

Na skúšku bol dostatok času a nebola len o tom, či sa človek naučil jednu konkrétnu časť z teórie. Zužitkovali sa poznatky z celého semestra, či už pri teoretických alebo praktických otázkach.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.07.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Ačkoliv to bylo poprvé, co měl přednášející tento předmět, tak ho zvládl výborně. Nemám co vytknout. Líbilo se mi, jak vše podrobně vysvětlil a že si dával záležet, abychom viděli věci na tabuli - a to dokonce i tak, že když se někdo ozval, že to nepřečte, tak to klidně smazal a napsal ještě jednou a lépe.
Mgr. Radek Hušek [32-IUUK], Algoritmy a datové struktury I [NTIN060, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.06.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
This teacher would rarely respond to email homework submissions, and did not always give much feedback.
Mgr. Miloš Chromý [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury I [NTIN060, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 10.09.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Spousta skvělých příkladů, na jejichž základu se vše dobře pochopilo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Jakkoliv bylo cvičení nezáživné, bylo vedeno příjemně, se snahou vysvětlit, co se dá. Na zápočet jsou potřeba pravidelné domácí úkoly každý týden, což v kombinaci s ostatními cvičeními (kdy se zrovna mě sešlo 5 cvičících se stejnými požadavky, tedy DÚ každý týden) bylo dost časově náročné. Úkoly taky byly dost často netriviální.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Domace ulohy opravoval rychlo co je velke plus. Cvicenia boli celkom fajn jedine cco by som vytkol je ze niekedy sme sa moc zavrtali do niecoho ineho. Ale s pár manualmi na nete a GfG sa dá zvládnuť. Domáce úlohy boli celkom ťažké avšak ocenil som to potom na skúške
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičenie bolo trochu mätúce. Domáce úlohy boli dobré a aj hodnotenie bolo rýchle a férové.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.07.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Skvěle zvolené a velice zajímavé úkoly.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Zápočet za zajímavé úkoly s obtížností tak akorát (neztratíte s nimi půl dne). Komunikace výborná, úkoly opravuje skoro vždy do druhého dne.
Nespěchá, výklad je jasný a srozumitelný. Za mě výborný cvičící.
Mgr. Martin Koutecký, Ph.D. [32-IUUK], Algoritmy a datové struktury I [NTIN060, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Snažil se suplovat Kučerovu nepoužitelnou přednášku. Dlouho mu trvá opravit DÚ, ale zase díky tomu snížil nároky na zápočet, takže ho získat nakonec vůbec nebyl problém.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.06.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi milý a vždy ochotný pomôcť a vyjsť v ústrety študentom, jediné negatívum je časové - na opravenie úloh sa čaká naozaj príliš dlho.
prof. RNDr. Luděk Kučera, DrSc. [32-KAM], Algoritmy a datové struktury I [NTIN060, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Uspávač hadů, přednáška je pomalá a nudná, příliš vysvětluje věci, které jsou zřejmé a zabývá se zbytečnostmi (typicky rozbor všech situací při insertu do BVS). Rozhodně nestihl probrat vše. Na zkoušce poměrně v pohodě.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.09.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Na jednu stranu pomalý, nadmíru teoretický výklad. U tohoto předmětu bych očekával více praktických principů a ukázek, a také poutavější povídání. Na druhou stranu - pokud byla látka odpřednesena a člověk urdžel pozornost, pak by pro něj dané téma neměl být v budoucnu větší problém.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Vůbec se nedrží sylabu, nesrozumitelné. Nedá se poslouchat. Běžně na přednášce bylo tak max 15 lidí z 60. Díky bohu za videozáznamy přednášek a skripta Martina Mareše - ty jsou super.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Zatím nejhorší vyučující, kterého jsem na matfyzu potkala: přednášel špatně, nudně, nebylo mu dobře rozumět, nezajímali ho studenti - koukal na tabuli nebo do svého notebooku.
Zkouška po konci semestru byla ještě horší: Nevyrovnaná témata, nespravedlivé hodnocení - i když student téma znal velmi dobře, nedoslat jedničku protože "Pro jedničku bych chtěl ještě vědět tohle, ale už se mi na to nechce ptát". Naopak u někoho pro trojku stačilo na zkoušku přijít a být dostatečně sebevědomý (spíš arogantní).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.07.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Na přednášky nemá moc význam chodit, ke zkoušce je potřeba několik nazpaměť naučených důkazů, které však - co se týče hlubšího pochopení látky - nic nepřinášejí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.06.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Zišlo by sa zlepšiť organizáciu prednášok, a komunikáciu s cvičiacimi o tom, čo sa prebralo. Prednášky boli skôr formou rozprávania s nie vždy jasnou štruktúrou, nepoznám nikoho, kto by si bol schopný z toho urobiť poznámky, z ktorých by sa dalo učiť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.06.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Na přednášce jsem byla asi dvakrát, a přesto, že látku (těch přednášek, na kterých jsem byla) již znám, nepodařilo se mi pochytit, co se nám snaží vyučující předat. Přednáška navíc trochu působila jako reklama na algovizi, ne na probíraná témata.

Rozhodla jsem se, že mi výklad nic nepřináší a přestala jsem chodit.

Nepochopila jsem výběr toho, co máme u zkoušky umět převyprávět (delší úpravy nerovnic a podobné), ale to souvisí obecně s tím, co se probíralo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.06.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednáška byla ze začátku dobrá a srozumitelná, ke konci se ale nestíhalo a konec byl odpřednášen dosti hopem. U zkoušky se mi velmi nelíbila absolutní absence příkladů, zkouška jako taková byla rozhodně koncipována příliš teoreticky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.05.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášející nepůsobil vždy dojmem, že ví o čem mluví. Téma Dijstrův algoritmus se probíralo na třech po sobě jdoucích přednáškách což budilo dojem, že přednášející neví, že jej již předtím přednášel. Oceňuji interaktivní applet Algovize. Při zkoušce vyžadoval spíše opakování svých vlastních postupů z přednášky a jiné, byť korektní nebyly zcela přijaty.
RNDr. Petr Kučera, Ph.D. [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury I [NTIN060, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.05.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Petr knows about the topic of the class with no doubt, but sometimes doesn't teach his knowledge in the right way with the exercises.
Mgr. Vladan Majerech, Dr. [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury I [NTIN060, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.08.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Osobne si myslim, ze cvicenia s Mgr. Majerechom su ovela viac hodnotnejsie ako si pocas semestru studenti uvedomuju. To ze jeho pristup je unikatny, svojsky a samozrejme ma aj nedostatky musi objektivne uznat kazdy. Mne by viac vyhovovalo keby cvicenia boli lepsie zosynchronizovane s prednaskami ale to urcite nieje chyba cviciaceho... Ocenujem osobitny pristup k rieseniam domacich uloh a tiez ze cielom cvicenia nieje iba precvicit latku z prednasky ale obcas(takmer stale) zapalit studenta aby isiel za limit toho co je povedane na prednaskach a naucil sa naviac nieco sam. Na skusku som bol prekvapivo dobre pripraveny takze zamna urcite odporucam, a to hlavne ludom kto prisiel studovat preto lebo ho to bavi a ine z donutenia.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.06.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Nejlepší cvičení z ADS, chci Vladana na všechno!
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.06.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Na první pohled je vidět, že pan Majerech tématu naprosto dokonale rozumí a co neví, to vymyslí. Na cvičení nicméně působí trochu nepřipraveně, vždy se na začátku ptá, co budeme dělat a podle toho teprve na místě vymýšlí hodinu.

Je to spíš cvičení pro pokročilejší. Pokud chcete dělat základní příklady k aktuálně probírané látce, tak jděte jinam. Pokud vás ale zajímají další souvislosti a těžší látka, tak toto cvičení je určitě vhodné (myslím, že na jiném cvičení z ADS I. se o Fibonacciho haldách nic nedozvíte).

A bonus na závěr: dobře se hledá jeho webová stránka
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.05.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičeních se moc necvičilo, získání zápočtu bylo ale z domácích úkolů, které byly hodně těžké, vzhledem k látce probírané na cvičeních. Cvičení se mi nelíbilo, moc jsem se toho nenaučil a v příštím semestru si zvolím určitě někoho jiného.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.07.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení mi bohužel nevyhovovalo. Přišlo mi, že pan doktor Majerech chodil na cvičení zcela nepřipravený, což vedlo k tomu, že se na cvičení probírala témata, která podle mě s přednáskou nesouvisela. Cvičící se pokusil vyložit i některá pokročilejší témata. Nicméně ani u jednoduchých záležitostí jsem jeho výkladu vůbec neporozumněl. U domácích úkolů jsem měl vždy velký problém porozumět zadání (stejně jako mnoho mých spolužáků). I po pochopení úkolu mi často nebylo vůbec jasné, jak jej řešit (úkoly podle mě nesouvisely s látkou probíranou na cvičení).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.07.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Je sice vidět, že cvičící látce opravdu rozumí, nicméně cvičení tolik užitečné nebylo. hodně času se strávilo teorií z přednášky (což je ale také chyba nás studentů, kteří jsme ji neovládali, takže připomenutí asi bylo nutné). Cvičící navíc látku doplňoval o různá vylepšení nebo nám ukazoval všelijaké podivuhodné algoritmy, což bylo jistě velmi zajímavé a třeba se to někomu bude někdy hodit, ke zkoušce to však vůbec nepomohlo. Jediné praktické příklady byly domácí úkoly (které se ale často řešili obtížně vzhledek k absenci procvičování přímo na cvičení). Cvičící často chodil na cvičení ne úplně připraven (to ale studenti také) a stávalo se, že jsme nevěděli co cvičit, protože nikdo nevěděl, co bylo na přednášce, a po deseti minutách přemýšlení se cvičící rozhodl, že nám teda ukáže nějakou zajímavost...
Zápočet je za body z domácíh úkolů. Některé jsou těžké, jiné opravdu lehké a bodů stačí vcelku málo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.06.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Krásné vysvětlení věcí v nulovém čase oproti přednášce, zajímavé praktické implementace a kompletně kvalitní cvičení.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 09.07.2015, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cviko malo skor charakter prednasky, cize latku z prednasky sme si moc neprecvicili. Na druhu stranu vyklad bol velmi zaujimavy, dalo sa ziskat nove pohlady, co sa mi pacilo. Podmienky udelenia zapoctu sme priblizne do polky semestra nevedeli, no nakoniec neboli az take tazke.
Mgr. Martin Mareš, Ph.D. [32-KAM], Algoritmy a datové struktury I [NTIN060, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.06.2017, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Oceňuji osobní a přátelský přístup a snahu o vysvětlení látky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.06.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Medvěd je prostě medvěd, skvělý člověk, který vždy rád pomůžu a vysvětlí vše tak, že člověk nemá šanci tomu neporozumět. Nemohl jsem vybrat lépe.
Mgr. Martin Mareš, Ph.D. [32-KAM], Algoritmy a datové struktury I [NTIN060, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Sledoval jsem přednášky na webu a jsem s nimi zcela spokojen. Výkladu bylo rozumět a byl poutavý.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Jeden ze 2 nejlepších přednášejcích, které jsem zatím na mff potkal.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Martin's lectures were great, he explained not only the main concepts, but also why it's done the way it's done.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.06.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Perfektní přednáška. Všechno bylo vysvětleno dostatečně podrobně a snadno se dalo pochopit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.06.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
This teacher was fairly helpful, but would often take a very long time to answer homework submissions.
  • I think this comment should be given to the instructor of the practicals. I did not give any homeworks :)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.08.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Přístup vyučujícího mi velice sedí.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.07.2017, 1. ročník, , Program CŽV - na výkon povolání
    Velice dobře strukturovaná přednáška, vše velmi srozumitelně vysvětleno a vtipně a zábavně podáno.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Pán Mareš je zatiaľ najlepší vyučujúci, ktorého som na matfyze stretol. Jeho schopnosť vžiť sa do role náhodného okoloidúceho, ktorý o vysvetlovanej látke nikdy nič nepočul je obdivuhodná. Na prednášky som sa tešil.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Passionate and energetic, he seems genuinely interested in teaching students about algorithms and was always worth going to lectures. While he keeps the chalkboard organized it is sometimes easy to get lost as his explanation continues and changes are made quickly to diagrams already written but he seems aware of this and is willing to accommodate questions. His website was up to date with a syllabus and overall he is an enjoyable professor
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.09.2015, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Poutavě, srozumitelně a zajímavě vyložené základní algoritmy a datové struktury, občas se zajímavými přesahy jinam. Vřele doporučuji.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.06.2015, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělá přednáška. Je velmi dobře, že je zaznamenávána na video (dokonce i přestože byla natáčena, tak byla posluchárna vždy úplně plná, sedělo se i na schodech - toto mluví samo za sebe), rozhodně doporučuji natáčet i další přednášky pana Mareše. Děkuji
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.05.2015, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět opakuji z minulého roku a nemůžu si stěžovat. Zatím jedna z nejlepších přednášek (společně s Kombnatorikou a grafy (taky od Martina Mareše) a Principy počítačů). Oproti minulému roku (Čepek) extrémně zajímavé a skvěle vysvětlené. Díky moc
    Mgr. Jan Musílek [32-KAM], Algoritmy a datové struktury I [NTIN060, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.06.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Má dobře připravené cvičení, často zmiňuje nějaké záludnosti, na které se učitelé rádi ptají u zkoušky.
    Dlouhá doba od odevzdání úkolu ke zveřejnění bodů. Někdy i více než měsíc!
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.06.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Dost příkladů - super, dosti pomalé opravování písemek a úkolů - méně super. Jinak možná ještě zlepšit zdůraznění výsledku, protože často jsem teda nevěděl, jak který příklad vlastně dopadl. :D Jinak fajn
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.06.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Ocenil bych více domácích úkolů a jejich rychlejší opravování. Jinak si nemůžu na cvičícího stěžovat, na cvičení chodil připravený, řešené úkoly byly zajímavé a bylo cítit, že cvičící látce dobře rozumí a dokáže vysvětlit i věci mimo základ.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.06.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení samotná dobrý. Není docházka, ani povinné písemky, ale místo toho domácí úkoly. Zápočet je za dostatek bodíků z úkolů, a body jdou přidělat nepovinnýma písemkama nebo zápočtovým programem (nějáká dat. struktura většinou). Výbornou nedávám z motivačních důvodů, a taky protože výborné cvičení by mělo rychlejší opravu úkolů.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.08.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičící je vstřícný a vcelku srozumitelně vysvětluje. Výuka byla dělána z velké části podle přednášky Martina Mareše, což nebyl náš přednášející, takže bylo někdy kvůli tomu těžší se chytat. Bohužel o letních prázdninách, kdy mu většina studentů posílá zápočtové programy, se jeho dostupnost značně sníží a přestože má na webu napsáno, že nemusí být o prázdninách snadno dostupný, jeho nedostupnost více jak jeden měsíc, komplikuje všem výše zmíněným studentům úspěšné zakončení předmětu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.05.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičící ví o čem mluví a je velice ochotný zodpovědět dotaz nebo naplánovat konzultaci. Hodiny jsou názorné a snadno pochopitelné. Na cvičení panuje přátelská atmosféra. Množství práce potřebné pro zápočet je vesměs přiměřené.
    Mgr. Jan Musílek [32-KAM], Algoritmy a datové struktury I [NTIN060, 1]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Náplň cvičení a zvolené úlohy dobré, cvičící jako takový je pohodový a vstřícný, ale to, že mu trvalo občas i měsíc dva opravit úkoly, to bylo poněkud nepříjemné...
    Mgr. Jakub Pekárek [32-IUUK], Algoritmy a datové struktury I [NTIN060, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.06.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Vždy ochotný pomoci při řešení domácích úloh. Na samotném cvičení dobŘe vysvětluje probíranou problematiku.
    Mgr. Jiří Setnička [32-KAM], Algoritmy a datové struktury I [NTIN060, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Na začátku chyběl, což znamenalo střídání lidí, kteří cvičení vedli, ale poté už v pořádku. Fajn člověk, dá se s ním domluvit (kdo jiný vám na sebe dá email, druhý email, jabber a pro zálohu telefon :-).
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Dobrý cvičící, snažil se, aby všichni všechno pochopili, což bylo možná občas trochu na škodu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.06.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Přijde mi, že cvičení dost narušila absence cvičícího. Cvičení mě nijak nenadchla, ale zlá také nebyla.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.05.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Vyžadován zápočtový program.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.05.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Příklady na cvičení byly zajímavé, ale když jsem neměla nápad nebo jsem se nechytala (což bylo dost často), tak to pak vypadalo tak, že jsem tam třeba 20 minut seděla a nic nedělala a čekalo se, až někdo řekne řešení. Přimlouvala bych se za to, aby mělo cviko větší spád (zas tam bude pak míň prostoru na přemýšlení, já vím :/ ) Oceňuju, že se probíralo plno zajímavých věcí, které se na přednášce neříkaly (další typy stromů atd.. ). Domácí úkoly byly fakt super. Byly zábavné, zajímavé a bylo na ně dost času, aby se z nich nestalo něco děsivýho.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.05.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Väčsinou bol výklad jasný. Zápočet nebolo ťažké získať. Bolo fajn, že pri domácich úlohách sme pri nepresnom odovzdaní, mohli ešte opraviť riešenie.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Super cvika, látka se dala bez problému pochopit i když jsem nechodil na přednášku, domácí úkoly zajímavé a adekvátně obtížné, podmínky na zápočet možná spíše mírné.
    Mgr. Veronika Slívová [32-IUUK], Algoritmy a datové struktury I [NTIN060, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Řekl bych, že se Verča s cvičením popasovala docela dobře zvláště s přihlédnutím k tomu, kdo všechno k ní chodil. Obsazení bylo docela problém, protože se většinou někdo vyjadřoval až moc (taktně řečeno) a naopak někdo se moc nedostal ke své myšlence nebo pak ani neměl náladu se přidat.
    Samotné cvičení tak bylo poměrně nenáročné, protože pokud člověk nechtěl dělat, tak nemusel a stačilo poslouchat.
    Zápočet byl za úkoly, které byly poměrně jednoduché a navazovaly přímo na přednesené algoritmy. Ve výsledku pak úkoly byly docela jednoduché, protože stačilo nějaký z algoritmů jen lehce modifikovat a vlastně nebylo potřeba moc kreativně pracovat. Většina času tak padla na pseudokód a důkaz správnosti. Možná by neškodilo sem tam přihodit nějaký těžší úkol, kde by bylo více vymýšlení a aby aplikace odcvičených algoritmů nebyla tak přímočará.
    Úkoly a příklady bere z Medvědova Průvodce.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení byla hodně diskuzní - nebyla to další přednáška, což je dobře. Domácí úkoly nebyly složité a dobře nás připravily na zkoušku. Verča nám dala vždycky předem program cvičení, takže kdo příklad měl, mohl řešit další a nemusel se nudit. Taky byla ochotná a schopná vysvětlit všechno možné i nad rámec probírané látky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    On practicals we solved interesting exercises with somewhat unusual applications of the algorithms, but we sometimes got stuck on a problem for too long time.
    Maximilian Kulikov, 23.06.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Za mě jedna z nejlepších cvičících, co jsem zatím v prváku měl. Perfektně vysvětlená látka, zajímavé domácí úkoly, a hlavně je vidět, že jí upřímně záleží na tom, aby látku studenti pochopili a sami přemýšleli. Několikrát se mi stalo, že jsem třeba nepochopil zadání úkolu, nebo nebylo v zadání explicitně uvedeno nějaké omezení a vedlo to na nějakou nehezkou složitost. Místo řešení jsem poslal odůvodnění (nějaký zjednodušený důkaz), proč to tak nelze řešit rychleji, a i přes to, že to úlohu neřešilo jsem dostal bonusové body za to, že nad problémem nějak správně uvažuji a měl jsem možnost potom úkol odevzdat i s prodlouženým deadlinem. Zkrátka na cvičeních nejde o nějaké formality určené podmínkami získání zápočtu, ale o zamyšlení nad problémy a pochopení látky.
    Co se týče zmíněných deadlinů, líbí se mi, že je možné úkoly odevzdávat i po deadlinu za polovinu bodů. Samozřejmě ale pokud neřešíte úkoly vůbec a pak je odevzdáte po deadlinech, tak na zápočet dost bodů nenasbíráte. Takže se vyžaduje průběžná práce, ale není to tak striktní, což se hodí, když máte zapsány některé časově náročnější předměty.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Úžasně pojaté cvičení. Zajímavé příklady, které rozvíjí "ADS myšlení". Velmi příjemné cvičení, které sice nutilo se trochu zamyslet, ale také hodně naučilo.
    Mgr. Jana Syrovátková [32-IUUK], Algoritmy a datové struktury I [NTIN060, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
    Vysvětlování pěkné, ale občas zmatené. Co mi ale vadilo nejvíc, bylo pozdní opravování domácích úkolů. Po dvou měsících si totiž opravdu nepamatuji, proč jsem tu a tu věc do úkolu napsal, a je těžké se ze svých chyb poučit (což je důvodem opravování domácích úkolů, nebo si to alespoň myslím).
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičící se s námi vždy snažila probrat a také vysvětlit všechny procvičované příklady. Cvičení mohu doporučit.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Body za všechno :D alespoň má člověk motivaci...
    Mgr. Jiří Švancara [32-KTIML], Algoritmy a datové struktury I [NTIN060, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 1. Ročník, Bioinformatika, bakalářské
    Cvičenie nakoniec navštevovali študenti zo všetkých paraleliek prednášok, čo síce občas zapríčiňovalo to, že sa niekto nudil, no úlohy boli zaujímavé a podnetné aj pre tých, ktorí už danú časť teórie počuli. Na začiatku sa vždy rýchlo zopakovalo čo sa dialo na prednáške a niekedy cvičiaci k tomu pridal nejaké vlastné postrehy resp. využitie daných algoritmov. Úloh bolo na cvičení vždy dosť a veľkým pozitívom bola možnosť vybrať si tú, ktorú chce človek riešiť (rovnako to fungovalo s domácimi úlohami, tam stačila 1 z 3). Zápočet síce nebolo ťažké získať aj v polke semestra, no na cvičenia sa určite oplatilo chodiť aj potom.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.06.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičící vše co bylo potřeba důsledně vysvětlil, probírané příklady měly dobrou úroveň obtížnosti.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělé cvičení, všechna látka z přednášky byla na cvičeních nejprve vysvětlena a poté se dělaly zajímavé příklady.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Velmi pekne vedene cviko. Zapocet neni s trochou snahy tezke ziskat. Hodiny maji rad a sestavaji se jak z vykladu, tak i ze samostatne prace. Doporucuji.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.06.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Dobře vedené cvičení - vysvětlení nepochopených věcí + plno příkladů na procvičení. Zápočet poměrně snadný.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 24.05.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Super učitel !! ... vysvetluje tažké veci lahko ... už teraz sa chystam na jeho cviko z ADS II ... ked niečo nepochopite, znova vam to rad vysvetli alebo ukaže postup na priklade ... na jeho cvičenia som sa vždy tešila ...
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Dobré cviko. Požadavky na zápočet jsou spíše mírné a kdo se na to úplně nevykašle, musí získat zápočet již v půlce semestru. Vyučující je ochotný, na začátku vždy ukáže nějakou základní teorii z přednášky na příkladech a poté zadá úkoly.
    Mgr. Karel Tesař [32-KAM], Algoritmy a datové struktury I [NTIN060, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.09.2015, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Na cvičeních panovala vždy dobrá atmosféra. Kromě přemýšlení nad zadanými problémy si člověk procvičí i schopnost prezentovat své řešení ostatním (občas včetně dotazů a zpochybňování správnosti).

    Domácích úkolů je dost a na řešení je 14 dní. Zadány bývají jak jednodušší příklady na vesměs přímočaré použití probírané látky, tak i komplexnější problémy. Získat zápočet není podle mě obtížné, úlohy jsou však natolik zajímavé (a ke zkoušce připravující), že se vyplatí je řešit i po získání dostatečného počtu bodů k zápočtu.

    Kájův přednes bývá občas trochu zmatený, ale je ochotný řešení znovu (a jinak) opakovat, dokud mu všichni neporozumí. Vždy po vysvětlování se ptá, zda je to všem jasné, takže není problém se ptát při neporozumění.
    Mgr. Pavel Veselý, Ph.D. [32-IUUK], Algoritmy a datové struktury I [NTIN060, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.05.2015, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Super cvičení. Cvičící se hodně snaží a cvičení má vždy hezky připravené. Možná by neuškodilo, věnovat malou část cvičení tomu jak se měli řešit domácí úlohy (člověk si rád ověří jestli na to šel dobře, případně jestli existovalo nějaké hezčí řešení), jinak úkoly moc pěkné příklady. Díky moc
    Připomínka k předmětu, Algoritmy a datové struktury I [NTIN060, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
    Bylo fajn procvičit si probíranou látku na vlastní kůži. Fakt, že se na cvičení sešli lidé od více přednášejících (z nichž každý jede svým tempem a hlavně svým pořadím), ale průběh cvičení lehce komplikoval.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Během cvičení se vždy rozdaly příklady, které jsme v jeho průběhu společně vyřešili. Domácí úkoly vždy odpovídaly procvičované látce, a tak si člověk ověřil, zda tématu rozumí.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení bylo užitečné i zábavné.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    It was great that the lectures were synchronized, so it was possible to attend a practical for another lecture without problems.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Navazuje na přednášku, užitečné procvičování praxe.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.06.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět je velmi dobře postaven. Látka je probíráná systematicky a smysluplně, takže není problém ji pochopit. Zároveň je většina věcí formálně zdůvodňována, takže dostáváme souvislosti a ne jen pojmy.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení stejně nezáživné jako přednáška.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Domace ulohy opravoval rychlo co je velke plus. Cvicenia boli celkom fajn jedine cco by som vytkol je ze niekedy sme sa moc zavrtali do niecoho ineho. Ale s pár manualmi na nete a GfG sa dá zvládnuť. Domáce úlohy boli celkom ťažké avšak ocenil som to potom na skúške
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.07.2017, 1. ročník, , Program CŽV - na výkon povolání
    Cvičení byla pěkně vedená a přišla mi přínosná.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.06.2017, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
    Líbil se mi neformální přístup i praktické aplikace obsahu přednášky. Místy ale mohlo být více té aplikace, často se opakovala látka z přednášky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.06.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Mrzelo mě, že 3 cvičení odpadla, nicméně jinak jsem byl relativně spokojen.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.06.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Zápočet byl pouze za domácí úkoly, které bylo opravdu těžké, ale rozhodně se to hodilo později ke zkoušce. Rozhodně doporučuji naučit se ke zkoušce z Marešových skript, jsou hezky zpracované a všemu je rozumět, nic jsem si nemusel googlit navíc.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.05.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Classes are less than average for what it should be a practicals class. We almost can do 2 exercises, and they are resolved by the teacher, with almost no participation of the students. Something more interactive fast and quick examples would be very appreciated.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Možná by nebylo špatné přesunout třeba každé druhé cviko do labu. Teorie je fajn, ale člověk se algoritmy naučí spíše, když si je naprogramuje a pak odladí.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Docela dobré cvičení, v mnohém suplovalo fakt špatnou přednášku. Co by se dalo zlepšit jsou úkoly - zadávat je dřív, aby mohli studenti získat zápočet třeba o týden, dva dřív.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.07.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět mě poměrně bavil. Chodil jsem zde rád, ačkoli nebyla povinná docházka.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.07.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Jednotlivá cvičení se podle mě až příliš lišila svou náplní. Řekl bych, že by neuškodilo vnést do nich nějaký řád a ujasnit cvičícím, co mají cvičit, aby cvičení neprobíhala jako druhá zmatená přednáška.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.06.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Přijde mi fajn, že jsme probírali příklady i přesto, že je po nás nikdo (například u zkoušky) nechtěl.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.05.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení přineslo pochopení látky a mnohdy rozšířilo přednášku.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.05.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět se mi zdá zajímavý, jenom mi přijde že materiály k němu jsou celkem zmatené. Hodně věcí je v angličtině, dokazuje se to většinou jinak než bylo na přednáškách.... Určitě je super, že je k tomu cviko, kde se dá dostat k nějakým rozšiřujícím informacím. (Zdá se mi, že úplně nesloužilo jako procvičení věcí z přednášky - zvlášť když bylo napřed).
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.05.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičenia neboli ťažké, často sme robili aj zaujímavé veci. Asi nie chybou cvičiaceho, ale na cvičeniach sme robili iné veci ako na prednáške.
    Připomínka k předmětu, Algoritmy a datové struktury I [NTIN060, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
    Předmět zajímavý a užitečný, zvláště pro mě, jakožto budoucího učitele.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
    Jakožto matematikovi mi ADS I přinesly mnoho, předmět mě bavil, byl hezky strukturovaný.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Učivo mi přišlo zajímavé, ale příliš lehké (BFS nám vydrželo na celou přednášku). Možná proto, že to byla anglická paralelka...
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    It was a good introduction to algorithms and data structures, I quite liked it. Unfortunately, I knew most of the subject from KSP, so it wasn't very useful for me.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.08.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět představoval úvod do několika základních algoritmů, byly vybrány praktické algoritmy, které se již nějakým způsobem představovaly v Programování I/II. Jasná struktura předmětu, užitečné informace.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.06.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Líbí se mi, že látka je probírána důkladně. Ne pouze přestavení algoritmů, ale také důkazy správnosti a analýza složitosti.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Velmi zajímavý předmět, zároveň teoretický i praktický. Tyto základy je určitě užitečné znát.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.06.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Sometimes the exercises were not clearly explained and did not always relate to the lecture. The goal of the homework assignments were not always explained and answers were often not evaluated.
    Jiří Pelc, 26.05.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět jako takový naplnil mé očekávání obsahu. Nicméně bych čekal nějaké praktické zpracování zmiňovaných algoritmů. Namísto emulací na tabuli spíše přehlednější animace a podobně.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.05.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Pro mě jednoznačně zajímavý předmět, přestože jsme podobné věci dělali i na jiných předmětech.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět sám o sobě je dost nezáživný, těžko ho přednášet nějak zajímavě.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Prednaska bola celkom nezazivna chodilo na nu malo ludi avsak na skuske bol pan Hric prijemny a skuska bola fajn. Podstatne bolo napisat pisomku
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.06.2017, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
    Předmět je zajímavý a určitě přínosný. Některé části látky ale postrádaly zasazení do kontextu (př. návaznost a,b a čč stromů).
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.06.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Přednáška pana docenta byly výborné. Mohu jen doporučit. Jediné, co mě trochu mrzelo bylo, že některé důkazy byly snad zbytečně krkolomné a osobně jsem si z nich nedokázal zaznamenat kvalitní zápisky, měl jsem tedy problém jim později porozumět. Na druhou stranu velice chválím formální přístup, který člověku může hodně dát.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    The course was interesting and the lecturer was passionate about the topic. It became difficult toward the middle and end of the course as lecture topics became more difficult and the mathematics were skimmed over a bit. This course could be made to be a little more connected with the programming I and II courses as the assignments in programming focus heavily on figuring out the algorithms needed to solve the tasks.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.09.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Dobrý informatický předmět. Ocenil bych hlavně kapitolu grafových algoritmů. Na druhou stranu i přes název naší fakulty bych tu ocenil méně matiky, obzvláště velmi těžké důkazy o hloubkách stromů mi přijdou pěkné na přednášku, ale jejich učení je škoda času, která by se mohla věnovat praktičtějším částem předmětu
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Přednáška byla nudná, témata podávaná zbytečně složitě. Většinu semestru se probíraly stromy a něco ze zbytku sylabu se nestihlo. Na přednášku nemělo cenu chodit.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.07.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět mi přišel zábavný i zajímavý.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.07.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Predmet dava slusny prehlad o zakladnych algoritmoch a uvod do algoritmickeho myslenia
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.07.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Komentář se týká převážně paralelky vyučované prof. Kučerou, o ostatních paralelkách moc nevím (i když připomínky o tématech se do určité míry asi týkají i jich):

    Předmět se nepovedl. Myslím, že by stálo za to se rozhodnout, zda jsou náplní ADS I binární vyvažované stromy a hešování (jako letos), anebo jde o úvodní exkurz do algoritmického myšlení (jako loni). Podle mě je správná varianta ta druhá.

    Je pěkné, že jsou k dispozici záznamy loňských přednášek, ale letos to možná nakonec bylo ke škodě vzhledem k nepatrnému průniku letoška a loňska. Vím o lidech, kteří se učili ze záznamů a u zkoušky potom pohořeli (což je samozřejmě neomlouvá, ale je trochu na pováženou, proč tedy záznamy vlastně existují).

    Uznávám, že ve srovnání s Martinem Marešem málo kdo uspěje, ale je velice nešťastné, že se pan profesor asi ani nepodíval na záznamy loňských přednášek. Loňské a letošní přednášky byly jako nebe a dudy, jak obsahem, tak kvalitou výkladu.

    Když už píšu tak dlouhý komentář, asi bych měl na začátek zmínit, proč si myslím, že se čtenáři vyplatí si ho přečíst: Byl jsem na mezinárodní olympiádě v informatice, letos jsem společně s dalšími dvěma kamarády reprezentoval Matfyz na světovém finále ACM ICPC, již minulý semestr jsem si (naštěstí) odchodil ADS II a během prváku jsem si odchodil i Grafové algoritmy I a II, Textové algoritmy a Datové struktury II (bez zkoušky). Myslím tedy, že mám o algoritmech a datových strukturách určitý obraz přesahující ADS I. Následující odstavce ukazují mou představu o tom, jak by předmět měl vypadat, o které netvrdím, že je bez výhrady správná (ale snažím se podat důvody, proč je to podle mne lepší než letošní vzezření).

    Myslím, že předmět ADS I nabízí mnoho zajímavých myšlenek a algoritmů, které lze studentům představit, a chápal jsem ho jako úvodní exkurz do algoritmického myšlení, jako první předmět, kde se studenti naučí řešit algoritmické problémy (z teoretičtějšího hlediska než na Programování). Studenti by se měli naučit představovat si, jak na grafu běží různá prohledávání, jak fungují jednotlivá třídění nebo se naučit používat princip rozděl a panuj. Také by se měli naučit odhadnout, jakou složitost jejich algoritmus bude mít, přičemž jsem přesvědčen, že to se člověk nenaučí tím, že si projde velice technický důkaz složitosti quicksortu. Spíše by se měl student naučit představit si strom rekurze, odhadnout jeho hloubku a složitost na jednotlivých patrech.

    Nemyslím si, že je šťastné začít přednášku povídáním o tom, jak budeme posuzovat složitost algoritmů, a pak hned přejít k binárním vyhledávacím stromům. (Myslím, že je pro studenty přínosnější, pokud co nejdříve vidí nějaké jednoduché algoritmické problémy a (způsob) jejich řešení, aby si udělali představu, o čem předmět bude a co si z něj odnesou.)

    Binární vyhledávací stromy jsou rozhodně zajímavé téma, ale přestože jim bylo věnováno tolik prostoru, že se kvůli nim nestihlo skoro nic jiného (nejkratší cesty v grafech se stihly stěží, minimální kostry dokonce vůbec (což si myslím, že je dost zásadní problém, jsou-li uvedeny v SISu v syllabu, a také veliká škoda)), nemám z rozhovorů se spolužáky pocit, že by jim začali nějak více rozumět. Navíc - alespoň podle mých zkušeností - člověk stejně BST při návrhu algoritmů typicky používá jako černou skříňku, kdy ví, že něco dokáže v logaritmickém čase, ale jak přesně probíhají rotace atp. vědět nepotřebuje. Za úplně zbytečné pokládám to, že jsme na zkoušku měli umět RB stromy - je jistě zajímavé vědět, že existují, znát korespondenci mezi RB stromy a (2,4) resp. (3,4) stromy, ale o implementaci insertu, natož deletu, jsem za celý svůj život měl lepší představu přibližně čtyři hodiny kolem zkoušky.

    Ze zkoušky jsem byl smutný. Pan profesor po nás nechtěl vyřešit žádný příklad (kdosi říkal, že je pan profesor toho názoru, že si máme příklady procvičit cvičeních), zato bylo potřeba vědět, jak fungují rotace u RB stromů nebo kolik rotací se může provést u AVL stromů při jednotlivých operacích. Já vnímám zkouškové požadavky tak, že jimi vyučující dává studentům najevo, co je podle něj z předmětu důležité a co by si měli studenti odnést. A zde se pan profesor trefil v podstatě do doplňku mých představ.

    Doufám, že si pan profesor nevzal kritiku osobně. Velice si ho vážím, jen se rozcházíme v představě o tomto předmětu. Doufám tedy, že se mi anketní odpověď podařila napsat věcně a neosobně. (A pokud by měl zájem jsem samozřejmě ochotný kteroukoli z mých připomínek (ještě více) rozvést.)
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.06.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Nutné základy. Proč proboha pořád stromy :(.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.06.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Přišlo mi, že byl důraz kladen na detaily, které člověk hned po zkoušce vypustí, a důležité informace se v nich ztrácely. Neprobrali jsme celý sylabus.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.06.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    předmět má velmi zajímavý základ. Nové algoritmy a datové struktury jsou skvělé v tom, že ukazují jak dělat věci jinak a lépe. Na druhou stranu např. takový důkaz průměrné složitosti quicksortu mi toho příliš nedal..
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Prednáška je fajn prehľad o základných algoritmoch a štruktúrach. Výhoda je, že sa prednášky dajú pozerať aj na webe. Tito prednášky sú vynikajúco spracované.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.05.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět ADS-I jistě má své místo ve druhém semestru prvního ročníku. Možná přičiněním přednášejícího bohužel chybělo pochopení látky nebo náznak nadhledu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.05.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    It covered a lot of different, very important algorithms and data structures, so that is good.

    I found this course sort of difficult, but also very helpful in recognizing even other algorithms and methods in other classes I have been taking, as well as recognize the algorithms as relevant solutions to problems in computer science, through running into them while programming my own, non-school related projects.
    Připomínka k předmětu, Algoritmy a datové struktury I [NTIN060, 1]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Z prezentací pana Čepka se neučí úplně dobře, ale jinak je to pohodový přednášející, některé jeho vtípky nás dost rozesmáli. A hezky maže tabuli
     
    Univerzita Karlova | Informační systém UK