Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Vojtěch Černý [32-KSVI], Základy vývoje počítačových her [NPGR038, cvičení]
Snaží se do toho vnést trochu vibe amerického businessmana, který prezentuje svůj produkt, nebo TED talku, a je to fajn, trochu to člověka probudí, ale zase se tam prostě nevejde tolik informací.
Srozumitelný a nenudící výklad.
Férová hodnocení projektů.
Dobrá, rychlá komunikace (Jak na Discordu tak mailu)
Pohodová zkouška.
RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. [32-KSVI], Základy vývoje počítačových her [NPGR038, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 27.08.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
I přes chaotickou organizaci předmětu a cvičení se pan doktor velmi snažil nám předat své znalosti. Bohužel to většinou dopadlo tak, že jsme dělali něco naprosto nesouvisejícího s přednáškou nebo s úkoly.
Jirka je skvělý cvičící (ale i přednášející) a na cvičeních panovala přátelská atmosféra, prakticky to nejdůležitější se člověk dozvěděl právě na cvičení. Nikdy nebylo problém se na cokoliv zeptat nebo si říct o pomoc. Nemám co bych vytknul.
Srozumitelný výklad.
Ochotná poradit.
Rychlá komunikace po discordu.
Dobrý feedback k projektům.
Pokud content cvičení nestál za skutečnou hodinu bylo cvičení na discordu a to nesmírně oceňuji.
Připomínka k předmětu, Základy vývoje počítačových her [NPGR038, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.09.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Samotné cvičení bylo ok, byť trochu pomalé pro mě. Webová stránka nebyla aktualizovaná z roku 2023, informace a deadliny úplně chyběly nebo je nebylo jednoduché najít. Ocenil bych důkladnější vedení projektů , protože jsem špatně odhadnul velikost svého projektu a celkem jsem se (zbytečně) přepracoval.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 27.08.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Návaznost přednášek na cvičení byla až na domácí úkoly velmi slabá. Velký problém byla i komunikace ohledně toho, co vlastně je domácí úkol, co je povinné a co jen dobrovolné, kdy jsou deadliny a co se na cvičeních bude dělat.
Poměrně pohodový předmět. Člověk se naučí používat Unity. Tutoriály a návody k instalaci a používání jsou velmi detailní a dobře zpracované.
Druhá polovina předmětu se věnuje projektům a jejich konzultacím a to my vyhovovalo.
Připomínka k předmětu, Základy vývoje počítačových her [NPGR038, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi dobre spravený predmet. Naučíte sa dôležité základy vývoja hier. Taktiež koncept, že na prednáškach sa striedajú niekoľko vyučujúcich dodáva unikátnosť a zaujímavosť celému predmetu.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.09.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Některá témata byla pro mě nová, ale spoustu toho jsem už znal z youtubu. Nicméně pro začátečníky je to určitě užitečné.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 27.08.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Na přednáškách se většina témat probírala jen velmi povrchně. A to až tak povrchně, že mi někdy přišlo, že by to 10 minutové video shrnulo lépe a věcněji. Předmět se snažil uvést skoro každý aspekt gamedevu, což ve finále vypadalo tak, že jsem si na každé přednášce připadal, jako na úvodní přednášce k nějakému předmětu, která mě vlastně nějakým hlubším poznáním neobohatila.
Rozhodně bych si celý předmět užil více, kdyby se snažil dělat jednu věc pořádně, spíš než zabírat takové množství témat ze kterých toho pak vlastně moc nemám.
Nepomohlo ani to, že přednášky probíhaly v angličtině i přes to, že někteří přednášející na tom byli s angličtinou velmi bídně.
Předmět splnil moje očekávání, probírá se gamedev zeširoka a je pouze přehledový, ale strukturou dobře koncipovaný. Trochu mě překvapilo, že součástí známky (a zápočtu) není pouze programování, ale také dělání game designu nebo třeba traileru závěrečného projektu, což se mi zdálo zprvu trochu zvláštní, ale nakonec mi to přišlo docela fajn, alespoň jsem si oprášil schopnosti úpravy obrázků nebo stříhání videí. Celkově hodnotím kladně, měl bych pouze malou výtku a to k celkové organizaci a komunikaci ze strany učitelů, občas nebylo úplně jasné, kdy je finální deadline které úlohy nebo co je vlastně náplní daného úkolu, ale to bylo možná trochu i záměrné.
Jednoduchý předmět co se přednášek-zkoušky týče, ale s docela velkým workloadem na cvičení-domácí_úkoly.
Přednášky nejsou moc zajímavé. Víceméně to jediné co se na nich člověk dozví je: Hra by měla být zábavná a asi i zajímavá.
Většina témat jsou jen náhledy do toho co se potom seriózně dělá na jiných Gamedevovských předmětech, takže je to spíš série okének, ale samo o sobě to nemá zas takovou value (A u zkoušky se to stejně nezkouší (nebo jen okrajově)). Kromě pár povinných přednášek člověk co se někdy už o Gamedev zajímal nemusí na přednášky chodit a o nic zásadního nepřijde.