AnketaAnketa(verze: 652)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. Ing. Jaroslav Křivánek, Ph.D. [32-KSVI], Základy počítačové grafiky [NPGR003, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2019, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Excellent.
doc. Ing. Jaroslav Křivánek, Ph.D. [32-KSVI], Základy počítačové grafiky [NPGR003, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2019, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
The teacher speaks english fluently.
He answered any of our questions.
He is very enthusiastic, dedicated to his profession.
He is a very good lecturer.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
He is a good teacher, but a bit superficial. Many times he came to the lecture unprepared, once he even forgot the slides so he did not have the material, thus ending the lesson earlier.
When he does prepare for the lecture, it is great. I really liked that he showed us videos in which he demonstrated certain things he discussed. I would describe him as someone who is thinking outside of the box. The lecture was not just the lecture were he taught the material. He went beyond that by telling interesting facts, or how they are related to certain topics in research, etc.
One downside of him being very busy is that he sometimes does not reply to important e-mails for a long time. Often homeworks are corrected quite late as well, so it is harder to keep track of our progress.
RNDr. Josef Pelikán [32-KSVI], Základy počítačové grafiky [NPGR003, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Nevyžaduje se aktivní účast studentů. Většina cvičení vypadala jako vysvětlení, co se po nás bude chtít v domácí úloze (což oceňuji, protože některé úkoly nebyly na první pohled jasné). Dále se ukazovaly techniky, kterými je možno k problému přistoupit. V jednom cvičení se dobírala látka z přednášky.
Účast na cvičeních nebyla povinná, ale rozhodně pomohla zorientovat se v tom, jak na řešení domácích úloh. Názorně byla ukázána aplikace některých záležitostí z přednášek.
Přestože mě problematika zajímá, raději jsem měla přednášky než cvičení.
Jinak k zápočtu: Pan Pelikán byl moc vstřícný při opravování domácích úloh a minimum bodů dával pouze za strohé splnění zadání. Což znamenalo, že jakákoliv další invence studenta byla oceněna, což bylo velmi motivující. Na splnění zápočtu není třeba odevzdat všechny úlohy, student si může vybrat, které vynechá (k téměř plnému počtu bodů mohl student vynechat 4 úlohy z 11). Záleží, jak máte obodované úlohy. Pokud jste šikovní a dostáváte lépe hodnocené úlohy, je možné jich vynechat ještě víc. Dále oceňuji, že přebytečné body ze zápočtu se přičítaly k výsledkům ze zkoušky, takže člověk mohl udělat více domácích úkolů na pojištění si pěkné známky z předmětu (= další motivace, proč si vyzkoušet více domácích úloh). Podmínky zápočtu proto hodnotím jako velmi příjemné a motivující.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Pán Pelikán je veľmi milý a vždy sa snaží výjsť študentom v ústrety. Taktiež výborne ovláda látku a vie ju dobre podať.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Doporučil bych lidem více na začátku zdůraznit, že optimální řešení není cílem a často ani neexistuje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Vyučující by měl zapracovat na rychlosti opravování úkolů, jinak dobré.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.01.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvelý cvičiaci. O každej téme dokáže hovoriť s úžasných nadšením.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Hezke cviceni - neni potreba aby bylo v PC ucebne. Vestinou jde o mensi pokracovani prednasky a vysvetleni zadani ukolu. Hezky pripravene ukoly to velmi ocenuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2017, 4. ročník, Matematika, bakalářské
Dobrý systém zápočtu, který spočíval v domácích úkolech, ve kterých jsme sami dělali něco z témat na přednáškách, kdy základní programy jsme měli připravené.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2017, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Na cviceni se vetsinou vysvetluji ukoly nebo ukazuji priklady k latce probirane na prednasce. Studenti sice nedelaji vubec nic, ale to asi nevadi, moc by se stejne nestihlo, takto to je asopn opravdu vuyzity cas. Zapocet je za domaci ukoly - minimum bod je 50 a maximum 80, 16 musi byt z 3D grafiky. Body za ukoly se scitaji s body za zkousku, takze se opravdu vyplati jich delat vic. Ocenuji vyklad se zaujetim a zajem o to, aby student latku opravdu pochopil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2017, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Výborné cvičení, úlohy jsou zajímavé a je jich dostatek, aby si každý mohl vybrat to, co jej nejvíce zajímá/baví. Navíc je možnost za body navíc dostat bonus ke zkoušce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělá domluva a to je to hlavní. Když co člověk trochu snaží, není zápočet problém. Ale musí se snažit během semestru a tech pár hodin si na každý ten úkol najít. Nějaké jsou na dlouho, nějaké jsou hned, rozhodně je skvělé že bodů je získatelných o dost více než je potřeba na zápočet, takže opravdu nepěkné úkoly se dají vynechat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení jsou částečně doplněním přednášky o příklady které se lépe předvádí v labu než v přednáškovém sálu, dále pak slouží k zadání domácích úkolů - úkoly jsou časově náročné a jejich hodnocení je zčásti subjektivní (což je pochopitelné - většinou jde o vygenerování nějakého vizuálně zajímavého díla).

Uvítal bych kdyby cvičící k jednotlivým řešením domácích úkolů poskytl alespoň drobný komentář - co bylo špatně a co dobře.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičeních byly zajímavé ukázky, které se nestihly na přednášce. Občas ukazoval cvičící kusy kódu s komentářem, u čehož jsem často měla problém udržet pozornost a tato část cvičení mi přišla občas poměrně zmatená. Nejzajímavější na cvičeních bylo zadání domácích úkolů a komentáře k nim. Ocenila bych, kdyby se na cvičeních ukazovaly výsledky domácích úkolů, které již měly po datu odevzdání. Myslím, že to a případná diskuse nad jednotlivými řešeními s jejich autory mohla cvičení hodně zlepšit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Oceňuji kvalitní popis problému, který musíme vyřešit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi se mi líbil styl domácích úkolů. Kde jsme museli pouze upravovat nějakou vykreslovací funkci v již připraveném projektu. Jenom bohužel občas tyto projekty byly strašně navržené a úprava byla dost těžkopádná a nepohodlná. Což ve finále vedlo k tomu, že člověk strávil daleko více času upravováním API než aby skutečně pracoval na úkolu, jenž mu byl zadán.
Nejspíše to bylo způsobeno přechodem na jiný programovací jazyk a v příštích letech už to bude lepší.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan cvičící/přednášející velmi dobře odpovídá na otázky, případné nejasnosti diskutuje a snaží se velmi dobře vysvětlit.
Petr Hudeček, 03.02.2015, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Úkoly jsou opravovány pozdě.
Všechny úkoly dovolují projevit určitou formu kreativity (což je hezké), ta ovšem není odměněna. Úkoly jsou bodované podle toho, jak jsou hezké, a popř. kolik jste si s nima dali práce, ale zdá se mi, že pokud věnujete úkolu třeba třicet hodin, tak získáte jedenapůlkrát až dvakrát tolik bodů, co člověk, který věnuje dvě hodiny. Tušil jsem to, tak jsem věnoval jen dvě hodiny :) a pak se jen díval na animace, které vyprodukovali ostatní :).

Úkoly jsou ale dobře předpřipravené, dovolují se věnovat přímo cvičené látce a jsou přesně zadané. Nikdy jsem nepotřeboval se ptát na doplňující informace, a bavilo mě úkoly plnit.
RNDr. Josef Pelikán [32-KSVI], Základy počítačové grafiky [NPGR003, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Vyučující se o problematiku zajímá, jeho přednes je názorný, ukazuje příklady některých výsledků aplikací teorie, která se probírá. Velmi oceňuji hezky zpracované prezentace k přednášce, které dobře sloužily jako učební materiál spolu s poznámkami z přednášek.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Zajímavý a poutavý výklad, je vidět, že přednášející má k látce blízký vztah.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.02.2018, 4. ročník, Informatika, bakalářské
Úžasný přednášející. Zajímavý, zábavný, se zápalem pro přednášenou látku a zřejmě s hlubokou znalostí. Moc rád jsem chodil na jeho přednášky a moc rád budu dál. Díky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Vyučující je příjemný a přednáší energicky a srozumitelně. Občas mi přišly některé jasné věci zbytečně podrobně vysvětlované, ale možná na to má trochu vliv zápis až v prvním ročníku Mgr. studia, kdy už má člověk některé věci zažité.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Dobrý přednášející, správné nadšení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.01.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvelý vyučujúci, ktorý sa do danej témy vyzná a prednáša ju s nadšením. Je to super človek plný optimizmu a samotné prednášky sa nesú v priateľskom duchu.
Ochotný pomôcť. Prednáša zrozumiteľne a niektoré veci viac-krát opakuje, čiže ich pochopí naozaj každý.
Slajdy použité na prednáškach sú veľmi dobré a bohato stačia na skúšku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi se mi libil Vas pristup. Hezky vedena prednaska. Mozna bych priste dal mene informaci o grafickych formatech - konkretni implementaci si gif si kazdy nastuduje sam. Ocenuji velmi dobre zpracovane domaci ukoly, mozna bych radsi vice povinnych ukolu na pochopeni/vyzkouseni si nekterych grafickych algoritmu, technik.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2017, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi zajimava prednaska. Prednasejici vyklada s opravdovym zaujetim. Slidy obsahuji casto jen takovou osnovu probiraneho uciva, ocenil bych nektere casti vice rozvest (treba v rozsahu potrebnem pro zkousku...).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2017, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Předmět pokrývá absolutní základ z počítačové grafiky, který by každý matfyzák měl znát i nějaké další zajímavosti, Přednášející dává k dispozici prezentace z přednášek a většinou na konci přednášek shrne to, co by chtěl aby jsme si pamatovali ke zkoušce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Výborná domluva, chvalitebný výklad, prostě je to fajn vyučující. Bonus pak je docela lehká zkouška, kde když člověk alespoň trochu umí, tak to Pepča ocení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan Pelikan vie pomerne zaujimavo hovorit o tomto ucive.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Přednáška byla pěkná. Přednášející vysvětloval některé věci až moc polopatě, což u mne vedlo občas ke ztrátě pozornosti a unikly mi pak věci, které nebyly úplně samozřejmé. Zároveň však bylo znát, že se přednášející v dané problematice orientuje a má v ní dostatečnou praxi.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělé přednášky a studijní materiály.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Bohužel mi nevyšel rozvrh a byla jsem jen na dvou hodinách české paralelky (první a poslední). Přišlo mi, že informační hustota je sice nižší, ale vše je podáno zajímavě a poutavě. Také se mi líbil přátelský přístup.
Petr Hudeček, 03.02.2015, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Zkouška vám může dát až 100 bodů, typicky se skládá ze 4 úloh. Pokud máte v úloze chybu, je vám určitý počet bodů stržen. Třeba já jsem dostal 89 bodů :), netuším, proč jsem ztratil právě 11 bodů :).

Slajdy jsou celkem dobré, učil jsem se hlavně z nich a nenašel v nich žádnou chybu, ale při učení na zkoušku se chcete občas na několik pojmů podívat na wikipedii.
doc. Alexander Wilkie, Dr. [32-KSVI], Počítačová grafika I [NPGR003, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Professor Wilkie was punctual and helpful in when answering queries concerning technical details and submissions of the projects.
doc. Alexander Wilkie, Dr. [32-KSVI], Počítačová grafika I [NPGR003, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Professor Wilkie is an engaging and skilled lecturer. His classes were always interesting and his habit of occasionally dipping into fascinating tangential topic was much appreciated.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
I think that the professor has a great approach to the student,so he is able to catch the attenction of everyone
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Very interesting way of teaching . Keeps one engaged all through the lectures .
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Přednáška nebyla špatná, ale občas se mi zdálo, že se pan Wilkie hůře sžívá se slidy J. Pelikána a vyhovovalo by mu víc, kdyby vyučoval trochu jinak. Líbilo se mi, že zařazoval různé příklady i s informacemi, kde se co používá / používalo. Akorát mi nepřišlo, že by mi absolvování přednášky pomohlo k české zkoušce u J. Pelikána, na zkoušku jsem se učila ze slidů + googlu.
Připomínka k předmětu, Základy počítačové grafiky [NPGR003, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2019, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
The practicals consisted of the teacher explaining the next homeworks.
Homeworks consisted of us finishing already started projects.
I enjoyed his practicals.
The SVN git-like version controll stuff I did not like though!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Practical weren't that useful.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.02.2018, 4. ročník, Informatika, bakalářské
Domácí úkolu z tohoto cvičení patřily mezi to nejzajímavější, co jsem na matfyzu dělal. Velmi oceňuji obrovský prostor pro kreativitu, který nám domácí úkoly dávaly, a také široký výběr témat a jejich široký záběr. Poprvé během studia jsem vytvářel něco, z čeho byl na konci opravdový a použitelný výsledek - obrázky a animace, na které jsem se mohl koukat a ukazovat je například své rodině (která nic o grafech, algoritmech či integrálech neví). Moc díky za to!

Velmi drobná výtka: připadalo mi, že kostry úkolů jsou psané spíš v C s C# syntaxí, než v opravdickém C#. Především s nespočtem statických metod, které jsme měli implementovat, jsem se obvykle vypořádával tak, že jsem je používal jen jako API pro přístup ke kódu uvnitř objektů.

Velmi oceňuji, že nás úkoly vedly na použití C# pointerů na místech, kde to dávalo smysl (např. do bitmap). Myslím, že studenti, kteří neabsolvovali Pokročilé programování v .NET II by mohli ocenit drobný tutoriál k tomu, jak pointery v C# používat (hlavně, jak to dělat správně v koordinaci s garbage collectorem a gc-haldou).

Je škoda, že jsem ze začátku nevěděl, jaké přibližně budou úkoly, jinak bych si lépe rozvrhl body mezi 2D a 3D úkoly a také bych asi raději dělal jiné úkoly.

Oproti domácím úkolům (a přednáškám), samotná cvičení mi až tak užitečná nepřišla a neměl jsem velikou motivaci na ně chodit.

Ještě poznámka ke slidům (především k přednášce): ocenil bych ukázky kódů v jazyce s C-like syntaxí (C, Java, C#, klidně Python) - Pascal jsme sice měli v prvním semestru, ale málokdo si z pamatuje jeho syntaxi a oproti jazykům, se kterými děláme denně, se čte kód v Pascalu o dost hůře. Taky by pomohlo, kdyby ukázky kódu používaly syntax highliting (na to jsou nástroje, které to udělají za Vás).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
This projects required for this practical were well polished and allowed great creative freedom. Though towards the end the amount of them did feel somewhat overwhelming.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Úlohy na tento predmet sú zamerané na kreativitu a nie na rozvoj vedomostí z prednášky a cvičenia. Napriek tomu môžu zabrať niekoľko hodín.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičenia sa až tak neoplatilo chodiť, ale boli tam občas ukazované zaujímave veci, čo sa nestihli na prednáške.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Předpřipravené programy pro jednotlivé úlohy jsou výborné, lze tak pracovat na zajímavých úkolech, jejichž kompletní implementace by zabrala spostu času. Vzhledem k tomu, že zadání úkolů je navíc dobře popsané, není ani případná absence na cvičení nijak fatální.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Úkoly na cvičení zabraly docela hodně času a byly dost náročné. Zadání bylo důkladně předem probráno na cvičení. Problémem bylo, že některé podstatné informace řečené na cvičeních nebyly napsané na stránkách u zadání.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.01.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Myslím si, že by úplne stačila dotácia 2/1. Na cvičeniach sa aj tak zo 75% len opakovala prednáška. Zvyšok bolo rozšírenie prednášanej látky a vysvetlenie domácich úloh. Prakticky sme na počítačoch v priebehu cvičenia nemuseli robiť absolútne nič.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Úlohy byly zajímavé a celkově mě bavilo je vypracovávat. Oceňuji, že je často velký prostor pro vlastní invenci a "bonusové body". Pro řešení úloh jsou připraveny ukázkové projekty, ve kterých je třeba měnit pouze jeden soubor; kvalita připraveného kódu (a někdy i frameworku grcis) ale mnohdy není příliš velká, což u "vzorového" kódu je poněkud nešťastné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Přijde mi, že cvičení k tomuto předmětu je trochu zbytečné. Úkoly ponechat, cvičení ne.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Možná méně ukazování kódu a více praxe? Jinak ovšem velice kvalitní cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Zajímavé a kreativní domácí úlohy, které člověka baví plnit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení jsou velmi aplikovaná, názorné ukázky, jak fungují věci probrané na přednášce. Na domácích úkolech, které byly tento semestr hodně hravé a kreativní, jsme si vyzkoušeli praktické problémy, které těsně korespondovaly s tím, co se bralo na přednášce.
Připomínka k předmětu, Základy počítačové grafiky [NPGR003, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2019, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
One of the most enjoyable courses that I attended.
The courses were informative and up-to-date.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Náplň přednášky znamenala hezký úvod do 2D a 3D grafiky. Nevěnuje se žádnému tématu do hloubky, ale dostatečně na to, aby na tom člověk mohl stavět další vědomosti.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.02.2018, 4. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi zajímavý a užitečný předmět. Po letech matematiky a grafových algoritmů VELMI příjemná změna. Bylo to zároveň dostatečně matfyzácké a zároveň dostatečně konkrétní a praktické. Rozhodně si zapíšu pokračování.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
The topics in this course are well presented and the slides used were of exceptional quality. Perhaps my only criticism is that the course feels a bit too broad in scope.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi zaujímavá prednáška. Skúška nebola vôbec ťažká.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
I really liked this course,but I was already interested in this topic
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Pěkný úvod, který uvede do mnoha oblastí grafiky od rastrové přes vektorovou až po 3D. Předmět jsem si zapsal, jelikož jsem chtěl mít alespoň základy z této oblasti a přednáška více než splnila má očekávání.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Místy trochu nudné a monotónní. Bylo by dobré vždy poukázat na nejdůležitější koncepty a algoritmy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.01.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi zaujímavý a užitočný predmet. Človek sa toho naučí naozaj veľa praktického ako aj teórie.
Štýl domácich úloh je asi najlepší, aký som kedy zažil. Na vypracovanie každej sú minimálne 3 týždne. Určite netreba robiť každú jednu úlohu. Dostatok bodov (a plus nejaké bonusové) sa dajú získať aj keď človek neurobí 2-3 úlohy, ktoré sa mu nepáčia. Ale treba na tom zapracovať. Určite body za domáce úlohy nie sú zadarmo. Hodnotenie úloh samotných je viac-menej subjektívne, hlavne čo sa týka bonusových bodov za dodatočnú funkcionalitu. To oceňujem.
Na vypracovanie domácich úloh netreba vedieť nijaké pokročilé programovacie techniky. Úplne stačí znalosť C# na úrovni Programovania II.
Skúška samotná je veľmi ľahká - hlavne ak človek nazbiera dostatok bonusových bodov z domácich úloh.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2018, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Myslím, že by stálo za to přednášku trochu aktualizovat. Podle všeho byl obsah přednášky vytvořen v polovině devadesátých let a od té doby pouze inkrementálně upravován, takže některé oblasti pokryté přednáškou (dithering a halftoning, různé algoritmy na určení viditelnosti, ...) již nyní nejsou tak relevantní jako byly před dvaceti lety, a i když jsou zajímavé, možná by bylo lepší se více věnovat jiným tématům (klidně z navazující přednášky PG II).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Prehledova prednaska. Hezky uvede cloveka do problematiky, ale rozhodne nikde nejde do hloubky, takze si v zadne z oblasti nepripadam uplne jisty v kramflecich.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Very engaging . Alot new to learn and interesting.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2017, 4. ročník, Matematika, bakalářské
Velmi zajímavý předmět, plný zajímavých informací. Šlo o úvod, který nebyl moc náročný, ale odnesl jsem si z něj základní přehled o mnoha tématech z počítačové grafiky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Fajn předmět o základu grafiky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Predmet samotny je len viacmenej taka ochutnavka z pocitacovej grafiky, nicmenej da dobru predstavu coho vsetkeho sa pocitacova grafika vlastne tyka.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Dobrý průřez základních konceptů a metod používaných v počítačové grafice
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Velice zajímavý obsah přednášek.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Předmět byl zajímavý, takový přehled a úvod, hodně zajímavé byly domácí úkoly, které se zadávaly.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK