AnketaAnketa(verze: 652)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. Ing. Václav Hlaváč, CSc. [32-KSVI], Počítačové vidění a inteligentní robotika [NPGR001, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2019, 2. ročník, Matematika, navazující magisterské
Velmi kladně hodnotím jak přístup ke studentům tak renesančnost přednášejícího - dokáže hezky popisovat souvislosti napříč obory a dávat příklady ze života. Spousta dostupných materiálů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2017, 2. ročník, Informatika, navazující magisterské
it would be better if the subjects of examination were well stated before the exam.
Ing. Pavel Krsek, CSc. [32-KSVI], Počítačové vidění a inteligentní robotika [NPGR001, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2019, 2. ročník, Matematika, navazující magisterské
Pan inženýr býval výborně připravený, dával zajímavé podněty a velmi oceňuji zaměření a ukázky praxe - zkrátka jak to všechno (ne)funguje v reálném světě.
Připomínka k předmětu, Počítačové vidění a inteligentní robotika [NPGR001, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2019, 2. ročník, Matematika, navazující magisterské
Zajímavý předmět s velmi širokým záběrem - dává dohromady spoustu oblastí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2017, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Predmet je takovy rychly prulet mnoha tematy. Ocenil bych nejakou praktickou zkusenost, tj. cviceni k predmetu. V nekterych ohledech by chtelo zlepsit materialy k prednasce(slidy). Jsou to drobnosti, ale dost casto se mi stavalo, ze i kdyz jsem na dane latce na prednasce byl, tak potom pri uceni ze slidu bylo casto dost tezke dekodovat co se tam vlastne pise. Rozhodne bych nepredpokladal ze studenti maji nejakou znalost teorie signalu. Rozhodne by se mi na prednasce libilo vysvetleni proc furierovy transformace vlastne funguje, i kdyz to je tema na jinou prednasku. Myslim ze dost lidi toto tema pokryto nemelo.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK