AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Ing. Zdeněk Kasner, Ph.D. [32-UFAL], Úvod do strojového učení v Pythonu [NPFL129, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi oceňuji proaktivní vedení výuky. Cvičící se nás snažil co nejvíce zapojit, abychom o nově naučených věcech z přednášky diskutovali. Někdy v půlce semestru nás nechal vyplnit anketu s tím, jak bychom si přáli, aby výuka byla vedená dále a cvičící se tomu hned přizpůsobil. To moc oceňuji. Také cvičící často kladl otázky do publika a zároveň dával prostor pro naše dotazy. Fajn byla i možnost vyzkoušet si něco u tabule, od toho by cvika měla být.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení byla fajn. Cvičící kladl důraz na zpětnou vazbu od nás, review domácích úkolů a naše dotazy.
Mgr. Jindřich Libovický, Ph.D. [32-UFAL], Úvod do strojového učení v Pythonu [NPFL129, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. Ročník, Computer Science, bakalářské
Nice, engaging lecture. Mr. Libovicky is quite knowledgeable, and can get through the proofs without it being too tedious.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Dobře přednáší, i když občas něco splete nebo si hodí křídu do kafe. Ochotně zodpovídá všechny dotazy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Vyučující byl fajn. Oceňuji, že připravoval na začátek každé hodiny krátký kvíz, u kterého jsem vždy zjistil, že už si nic nepamatuji. Občas mi přišlo, že látku vysvětloval trochu zmatečně, což u takových složitých konceptů moc nepomáhalo. Třeba ve srovnání s přednáškami pana Straky z minulého roku to ještě malinko pokulhávalo. Na druhou stranu prostor na otázky pan Libovický dával a byl velmi ochotný.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky byly dobré. Občas docházelo k nějakým zásekům při výpočtech, ale nevadilo mi to.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Oceňuji připravenost na výuku i schopnost reagovat na dotazy. Oceňuji také záznamy přednášek, na druhou stranu forma záznamů od p. Straky byla o něco přívětivější - psaní na tablet.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Přednášející uměl dobře předat vše týkající se strojového učení, až na matematiku za ním(netvrdím, že ji neuměl, jen tomu často chyběla korektnost bez níž matematika... no není tak úplně matematika).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Přednášející je energetický, ale když například derivoval softmax funkci (pokud se dobře pamatuji), tak poněkud zbytečně přepisoval dlouhou sérii rovnic ze slidů na tabuli místo toho aby se studentům třeba snažil vzorec přiblížit intuitivně a místy vypadal, že se sám ztrácí v rovnicích.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Fajn přednášky, kde se člověk dozvěděl spoustu věcí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2024, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
Na to že pan Libovický předmět přednášel poprvé, tak mi to přišlo super. Všechno srozumitelně vysvětlil. Kvízy před každou přednáškou byly také dobré zpestření.
Mgr. Tomáš Musil [32-UFAL], Úvod do strojového učení v Pythonu [NPFL129, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Bylo vidět že předmět cvičí poprvé. Neměl toho moc připraveného a většina cvičení končila klidně i půl hodiny dříve s tím, že nám už vlastně neměl co říct. Řešení domácích úkolů spíše projel a moc navíc k tomu neřekl. Párkrát jsem se koukal na záznam anglického cvičení a tam cvičící velmi dobře vysvětloval, co se v příkladech vlastně děje. Záznamy českých cvičení byly často divně uříznuté, klidně i uprostřed věty.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Snažil se využít ten čas, který zbyl po loňské přednášce.
Připomínka k předmětu, Úvod do strojového učení v Pythonu [NPFL129, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Computer Science, bakalářské
Very time consuming homework, but otherwise very useful
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení byla velmi užitečná, jelikož během přednášky jsem často nechápal, co se děje. Možná by bylo dobré, trochu méně času věnovat prohlížením řešení domácích úloh a naopak více času věnovat opakováním látky z přednášky a nějakými doplňujícími úlohami třeba i u tabule. To člověka hezky probere a zjistí, co všechno neumí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika - Jazykové technologie a počítačová lingvistika, navazující magisterské
Cvičení mi přišla naprosto zbytečná. Nedozvěděl jsem se na nich nic nového. Čekal jsem, že se naučím něco o numpy a scikitu. To se bohužel (až na naprosté základy) nestalo. Dejme tomu, že úkol selhal na čas. Řešením obvykle bylo použít funkci z numpy. Na tu člověk přišel buďto tak, že se zeptal někoho, kdo předmět absolvoval, nebo dlouho procházel dokumentaci k numpy, až kouzelnou funkci (spíš funkce) objevil. Myslím, že takové triky s knihovnami je vhodné prezentovat na cvičeních.
Cvičící ani neprocházel zadání úkolů, jejichž teorie na přednáškách nebyla moc probrána (naštěstí cvičící anglické paralelky byl lépe připravený).
---, Úvod do strojového učení v Pythonu [NPFL129, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Úkoly mi daly mnohé.
Připomínka k předmětu, Úvod do strojového učení v Pythonu [NPFL129, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Zajímavé úkoly, které pomohou procvičit si vyučovanou látku. Oceňuji možnost převést si nadbytečné body z úloh ke zkoušce. Celkově spíše časově náročnější předmět, každopádně rozhodně přínosný.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Zajímavé ale poněkuď časové náročné domácí úkoly. Body nad limit zápočtu se ale počítají ke zkoušce, takže je obtížnost vlastně adekvátní.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Cvika byla někdy fajn, ale občas tam nebylo moc co řešit, záleželo na tématu, ...
Připomínka k předmětu, Úvod do strojového učení v Pythonu [NPFL129, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. Ročník, Computer Science, bakalářské
The course is structured great and the balance of theory and practice is very valuable
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Zajímavý předmět, možná trochu moc těžký (ale dříve byl prý ještě těžší takže si asi není na co stěžovat). Ocenil bych více názorných příkladů, i když chápu, že na to asi není moc čas. Líbíly se mi kvízy na začátku hodiny.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Na předmětu oceňuji hlavně velký důraz na praktickou část ve formě domácích úkolů. Bylo to sice časově velmi náročné, ale na druhou stranu si na tom člověk dobře vyzkoušel, jak látce rozumí. Občas mi přišlo té látky až příliš mnoho, hlavně jelikož jsem ještě neměl předmět Pravděpodobnost a statistika. Dost pravděpodobnostních konceptů pro mě bylo takový blackbox. Hlavně ke konci jsem byl na přednáškách už hodně mimo a moc jsem toho nechápal.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika - Jazykové technologie a počítačová lingvistika, navazující magisterské
Líbil by se mi důslednější matematický formalismus ve slajdech. Přijde mi vhodnější napsat co jaké písmenko znamená (vektor, matice, jejich rozměry), než se spoléhat na tučnost písmenek (a konvence).
---, Úvod do strojového učení v Pythonu [NPFL129, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Výborný předmět, skvělý výběr témat a skvělé domácí úkoly.
Připomínka k předmětu, Úvod do strojového učení v Pythonu [NPFL129, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Výborný předmět, dobře připravený p. Strakou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Předmět mi rozhodně přišel velmi zajímavý. Také hodnotím pozitivně, že se látky probralo skutečně spoustu (mám po pouhém semsetru představu, co všechno mám při řešení ML problému k dispozici, kdy se co hodí a přibližně jak to funguje). V množství látky však zároveň tkví největší problém předmětu, protože v podstatě nic se neudělalo pořádně, především matematika byla vždy uspěchaná, zmatená a často i ne moc korektní. Osobně bych ocenil, kdyby se nějaké témata probrala skutečně pořádně a korektně, zatímco u jiných by se jen krátce řeklo, kdy a proč je použít - matematika by se nedělala vůbec. Obrovské množství úkolů nebudu komentovat, protože to jistě učiní jiní:)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Dobře strukturované úkoly a šablony na úkoly pro pochopení předmětu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Dobrý předmět, který popsal základy strojového učení i matematiku zatím.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.01.2024, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
Velmi jsem ocenil propracované domácí úkoly a soutěže.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK