AnketaAnketa(verze: 662)
V letním semestru akademického roku 2019/2020 probíhá sběr dat 08.06.2020 - 21.09.2020.
  
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Nino Peterek, Ph.D. [32-UFAL], Základy rozpoznávání a generování mluvené řeči [NPFL038, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 2. ročník, Informatika, navazující magisterské
It would be nice if the lecturer could provide the slides of the topics explained in the class so that the students can follow better.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Nice presentation of topics, intuitive explanations. Voice is quiet, hard to hear in the back of the room. Teacher-student classroom dynamic could be better, maybe allow students to participate more often. Lectures were sometimes dull.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2017, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Předmět poměrně snadný. Ale bohužel působí to, že přednášejícímu není angličtina zrovna komfortní - kdyby přednáška byla v češtině, mohla být daleko víc zajímavá. Takto ale učitel mluvil potichu, často to úplně nedávalo smysl, občas se ptal na slovíčka. Jinak ale velmi ochotný, rád cokoli vysvětlí.
Mgr. Nino Peterek, Ph.D. [32-UFAL], Základy rozpoznávání a generování mluvené řeči [NPFL038, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Good one-on-one discussions with the HMM assignment and guidance on pitfalls.
Připomínka k předmětu, Základy rozpoznávání a generování mluvené řeči [NPFL038, přednáška]
Vilém Zouhar, 08.01.2020, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
Výborná přednáška, jejíž hlavní přínos vidím zejména seznámení s rozšířenými metodami vektorové kvantizace a HMM, které se v ostatních lingvistických předmětech tolik nevyučují.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 2. ročník, Informatika, navazující magisterské
The topics are relevant and interesting
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Lectures were OK, the teacher knows well the topics presented. Some algorithms discussed are quite difficult, but the grading of the exam is extremely mild. There's a project about making your own speech recognition system, but you don't need to do it at home: the students are given complete instructions (shell commands) to do the project and only follow them line by line.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Good class materials and resources on the topic.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2016, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
- After the course, I could use HTK and MaryTTS to build speech recognition and synthesis for a language.
- And I also know key stages and algorithms required in these processes.
Připomínka k předmětu, Základy rozpoznávání a generování mluvené řeči [NPFL038, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
The directions to get the HMM assignment set up were most helpful. It would be nice if it was posted to a website instead of email.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK