• Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
Filtr:
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Miroslav Bulíček, Ph.D. [32-MUUK], Matematická analýza II [NOFY152, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.07.2023, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Způsob výuky mi moc nevyhovoval. Rozdala se nám sada příkladů a chtělo se po nás, abychom si vybrané příklady připravili doma a potom na cvičeních počítali u tabule. Neboli styl "naučte se to sami doma a pak to prezentujte u tabule a pan docent to pak okomentuje". Některé příklady v zápočtových písemkách pak svou obtížností dokonce přesáhli obtížnost zkoušky. Cením, že během 135 minut dlouhého cvičení jsme měli krátkou pauzu. Člověk se pak daleko lépe soustředí, než kdyby se jelo v jednom kuse.
Mgr. Lukáš Krump, Ph.D. [32-MUUK], Matematická analýza II [NOFY152, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2023, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Cvičení probíhala v dobré atmosféře, celkově mi vyhovoval způsob, jakým cvičící vysvětloval látku. Zápočtové testy byly férové, obsahovaly typy příkladů, na kterých jsme se na cvičeních domluvili a byly spíše o něco jednodušší (minimálně ve srovnání s některými jinými cvičeními).
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 23.06.2023, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Stručně a jednoduše řečeno, pan Krump je darem z nebes
doc. RNDr. Dalibor Pražák, Ph.D. [32-KMA], Matematická analýza II [NOFY152, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2023, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Přednášky se mi líbily. Oproti zimnímu semestru přednášející po formulaci věty častokrát situaci ilustroval obrázkem nebo komentářem. Vznikl tak prostor pro zorientování se, navíc to byla možnost si větu trochu promyslet před důkazem. Stejně jako v zimním semestru se na stránkách předmětu dalo nalézt velké množství podrobně vyřešených příkladů.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.07.2023, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Odceňujem jasný a systematický spôsob vedenia prednášok. Môžno nešlo o najzábavnejšie hodiny, na druhej strane však vedel pán docent zrozumiteľne vysvetliť aj tie zložitejšie vety a dôkazy. Skúšková písomka nebola prehnane náročná.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.06.2023, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Pan docent je velmi systematický a korektní, podává látku velmi přehledně a uspořádaně. To mi dost pomáhá k udržení pozornosti během výkladu a aspoň částečnému neztrácení se v těžké matematické analýze. Oceňuji i dostatečné množství materiálu na webové stránce. Naopak bych ocenil možnost záznamu z přednášek a myslím, že zkouška je docela dost obtížná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.05.2023, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Někteří říkají, že největším pražským matematikem byl Bolzano. To není pravda, protože již z definice vyplývá, že největším pražským matematikem je docent Dalibor Pražák.
Mgr. Dalibor Šmíd, Ph.D. [32-MUUK], Matematická analýza II [NOFY152, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.07.2023, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení pana doktora Šmída z MA sice nejsou tak bravůrně strukturovaná jako celý jeho kurz LA, ale i tak jsou, myslím, dobrá. Náročnost je nastavana "tak akorát", kdy je možné si neúspěšné písemky nahradit domácími úkoly a od studenta se vyžaduje průběžná práce v předmětu. Jediné, co by se dalo vytknout, je, že pan doktor často působí až příliš důrazně a na studenty, kteří mají v předmětu problémy, je dost drsný. Cvicení hodnotím jako výborné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.06.2023, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan profesor ač působil milým dojmem, tak zrovna na analýze toho moc neprobral. Spíše jsme počítali příklady sami na tabuli s tím, že na začátku cvičený byl ukázán pouze jeden či dva ukázkové. Ocenil bych trochu více hlubšího vysvětlení. Na druhou stranu probráno bylo všechno co mělo být.
RNDr. Václav Vlasák, Ph.D. [32-KMA], Matematická analýza II [NOFY152, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.07.2023, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičiaceho hodnotím prevažne pozitívne. Na začiatku stručne zopakoval učivo z prednášky, potom nasledovalo počítanie. Ku každému typu príkladov vypočítal 1-2 sám na tabuli, potom sme my počítali 1-2 sami do zošita. Občas som sa strácal v množstve používaných skratiek v zápise na tabuli. Z obtiažnosti príkladov počítaných na hodinách boli na zápočtových testoch skôr tie stredne náročné. Chýbajúce body na zápočet bolo možné získať za domáce úlohy, tie už však boli podstatne náročnejšie
Připomínka k předmětu, Matematická analýza II [NOFY152, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.06.2023, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Osobně mi přijde, že cvika na tři hodiny jsou již moc dlouhá a raději bych viděl cvika například rozdělená. Učivo mi místy přišlo probíráno až moc rychle a nebyl moc čas na procvičení.
Připomínka k předmětu, Matematická analýza II [NOFY152, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.05.2023, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Je to těžké. Ale aspoň je za to hodně kreditů.