AnketaAnketa(verze: 653)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Ladislav Skrbek, DrSc. [32-KFNT], Experimentální metody fyziky I [NOFY059, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Na vyučujícím oceňuji, že ho na konci semestru zajímala na předmět zpětná vazba od studentů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Jediné co se mi nelíbilo bylo udělování zápočtů. Bylo delší, než bylo třeba, jelikož připomínalo veřejný výslech těch, kteří nenapsali konkrétní fyzikální metody ve svém zápočtovém protokolu.
doc. RNDr. Helena Valentová, Ph.D. [32-KVOF], Experimentální metody fyziky I [NOFY059, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Ochotná vyučující, má kladný přístup ke studentům.
Připomínka k předmětu, Experimentální metody fyziky I [NOFY059, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2019, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pěkný výběr, jenom ke konci začli všichni přetahovat třeba i o 30+ minut...Přeci jen, když se musí vše odehrávat tak pozdě, měli bychom alespoň dodržet rozvrh.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.01.2019, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět sám o sobě byl zajímavý, nelíbilo se mi pouze to, že se měnilo místo exkurzí (což je samozřejmé, že nemůžeme navštěvovat pořád stejné laboratoře), takže polovinu exkuzrí jsem nestíhala kvůli přejezdu z Troji na Karlov.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.02.2018, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji snahu přiblížit studentům práci jednotlivých kateder. Nezávisle na tom jaké zaměření katedry je mi bližší, velmi záleželo na jednotlivých pracovnících. Se svými omezenými znalostmi z fyziky bylo často náročné a vyčerpávající se orientovat v houževnaté snaze pánů docentů/doktorandů nám vysvětlit podstatu svých zajisté fascinujících výzkumů. Za tak krátký čas není ve studentových silách se zorientovat, bylo by vhodnější se pokusit o více populárně-naučnou formu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět byl velmi přínosný. Je zajímavé vidět, jak to na jednotlivých pracovištích funguje. Zároveň tato hodina podněcuje přemýšlení o výběru magisterského oboru.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Zajímavé exkurze, dobré pro ty, kteří neví, kam by chtěli pokračovat dál.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výborná příležitost projít si různá pracoviště na mff, podívat se, kde se co dělá, může pomoct při rozhodování, jakým směrem směřovat svoje další studium. Na jednotlivých katedrách byli opravdu příjemní, většinou tím příjemnější, čím větší zájem jsme projevili.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Zaujimavy predmet. Clovek si vyberie, co by ho dalej bavilo a moze sa rovno dohodnut na projektoch, bakalarkach, magisterskom zamerani...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Užitečné hlavně pro ty, kteří (jako já) se potřebují rozhodnout, který směrem se v budoucnu vydat. Ale i pro ty rozhodnuté by to mohlo být zajímavé, neboť na takové množství pracovišť se asi těžkou dostanou sami.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Jsem rád, že tento předmět existuje, neboť myslím, že nejednomu studentovi pomohl s výběrem oboru magisterského studia, případně výběrem projektu. Určitě bych tento předmět doporučil, protože každá exkurze byla něčím zajímavá, a tak si každý mohl přijít na své a navíc jsme měli možnost seznámit se s tím, jak se "dělá fyzika v praxi".
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2016, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Navrhla bych doporučit kurz v dřívější době studia. Experimentální metody fyziky byly hodně zaměřeny na možnost žádat o studentské fakultní granty, o které se žádá nejčastěji na začátku druhého studijního roku. V této době se již katedry prezentují spíše pro bakalářské studim.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Užitečný předmět pro všechny, kteří neví, čemu by se jako budoucí fyzici chtěli věnovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2016, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Vynikajúci predmet pokiaľ sa rozhodujete čo ďalej.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK