AnketaAnketa(verze: 653)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. David Heyrovský, Ph.D. [32-UTF], Teoretická mechanika [NOFY003, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Sympatický cvičící, probralo se vše, co bylo potřeba, taktéž bylo zřetelně vysvětleno vše potřebné. Na začátku hodiny zopakoval krátce nejdůležitější teorii, potom vyvolával podle seznamu k tabuli, takže se dostalo stejně často na všechny.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Jeden z nejlepších přístupů ke studentům i k probírané látce, vše vysvětluje s klidem gentlemana a úsměvem britské královny. Nevím jak to dělá, ale ikdyž má student blbý dotaz, Heyrovský to vždy zahraje tak, aby nikdo nebyl za blbce, všichni se dozvěděli něco nového a odcházeli s pocitem porozumění.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučujúci bol dobre pripravený na cvičenie, každý príklad zrozumiteľne vysvetlil a aj chodenie k tabuli sa dalo zvládnuť.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.01.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Vynikající cvičící, vše vždy jasně a srozumitelně vysvětlí, na hodinách panuje příjemná atmosféra. K zápočtu i zkoušce budete skvěle připraveni.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Nejlepší cvičení za mé studium. Počítá se u tabule, pan Heyrovský radí, vysvětluje postup, tím pádem se počítá v přiměřeném tempu. Vybrané příklady zcela pokryly potřebné dovednosti nutné k napsání zápočtové písemky.
Jako bonus je cvičící vtipný, milý, božsky se směje, vypadá i chová se jako zenový mistr a má luxusní azurovou košili.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
všechny důležité příklady byly probrané, vysvětlení mělo pěknou strukturu. moc doporučuju
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Pan Heyrovský místy vykládal na můj vkus trošku moc rychle (zejména fyzikální části složitějších problémů). Když se ale člověk zeptal, vždy vše znovu a podrobněji vysvětlil. Oceňuji, že nás nutil chodit k tabuli - sice to bylo trošku nepříjemné, ale zároveň jsem se tím dost naučil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2016, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Přínosné cvičení - jednoznačně doporučuji!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2016, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Dobrý výklad, pochopí i tupec, teda matematik :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Heyrovský vše dobře vysvětluje, všímá si každého zmateného výrazu v obličeji studenta a ihned se ptá, co je nejasné, takže nikdo nemá vůbec šanci něco nechápat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2016, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Úžasné nadšení a energie do výuky. Místy vtip a obrovské pochopení pro matiky, fyzikou nepolíbení. Chválím všemi deseti.
doc. RNDr. Jiří Langer, CSc. [32-UTF], Teoretická mechanika [NOFY003, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Občas mírně zmatený, ale hrozně hodný a všechno zvládá vysvětlit. (A zná Harryho Pottera! (I když asi ne osobně.))
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Nevím jestli to bylo tím, že jsem matematik, ale celkově mi cvičení přišla velmi nesrozumitelná. Většinou jsem nechápala, co vlastně řešíme za problém a k čemu máme dojít. Příklady bývaly nedokončené s výmluvou, že ,,z toho už je to nějak vidět", což pro mě opravdu neplatilo. Celá cvičení probíhala tak, že studenti psali u tabule. Dost často jsem nakonec jen psala, co mi docent Langer diktoval, protože jsem nevěděla, co se po mně žádá.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičenie sa nesie v ležérnom tempe, vhodné skôr pre študentov, ktorí potrebujú viac času na rozmyslenie. Vyvolávanie k tabuli sa snaží byť rodovo vyvážené, čo je problém, keď samotný počet študentov nie je rodovo vyvážený... Ale pri riešení úloh pred tabuľou vyučujúci navádza a pomáha.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Příjemný vyučující, často nejdříve popsal nějaký příklad ukázkou ze života, než jsme to začali řešit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Látku a příklady nám velmi dobře vysvětlil a na příkladech jsme pak viděli proč se to tak dělá.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2017, 4. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení byla pomalá, často jsme se u tabule zamotali v derivacích a čas zbytečně ubíhal. Navíc někteří vyvolaní strávili před tabulí takřka celou hodinu. Nicméně vysvětleno bylo nakonec všechno dobře a příklady jsme taky vyřešili.
doc. RNDr. Jiří Langer, CSc. [32-UTF], Teoretická mechanika [NOFY003, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Super
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.02.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Výklad je srozumitelný, na můj vkus ovšem postupuje velice pomalu a s minimálním důrazem na intuici.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2019, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
S mikrofonem bych hodnotil za 2, bohužel když v první lavici téměř neslyším jeho výklad, zaniká, že vlastně ten výklad není vůbec špatný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi dobrý vyučující, je vidět, že všemu rozumí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2018, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Docent Langer je dobrý přednášející, občas ale až moc vysvětluje celkem jednoduché věci a u těch složitějších je někdy naopak až moc zkratkovitý.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Sestavte si Langerangian a uvidíte, že tento pán je chodící fyzika. Fascinuje mě tím, kolik věcí si stále pamatuje. Při přednášce udělá chybičku dvě, tři, ale poví vám něco, co nenajdete v žádné knize či skriptech.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Je vidieť, že prednášky pána docenta sú vždy pripravené, učivo je podané zrozumiteľne a je doplnené o rôzne zaujímavosti.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Kvalitní přednáška, kterou brzdí jen nepřehledný zápis na tabuli znemožňující rozumný zápis do sešitu. Je snažší pouze poslouchat a před zkouškou se učit z skript.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Přesnášky nebyly nic moc,přišly mě trošku zmatený. U zkoušky však byl příjemný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučujúci bol veľmi milý.
Avšak... preberaná látka (hlavne kontinuum, rovnica struny bola ešte ako tak fajn) bola príliš zhustená. Chápem ale, že veľa možností, ako kontinuum prebrať za tak limitovaný čas nie je.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2016, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Nevím, pana docenta Langera jsem tento semestr neviděl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2015, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Doc. J. Langer bol zapojený do procesu prednášania len v rámci poslednej prednášky, kde ho čakala neľahká úloha, a to predniesť de facto 2 nové celky - teóriu struny a kontinua, preto by nebolo korektné hodnotiť len na základe tejto prednášky. V súvislosti s tým mi však nedá nespomenuť, že napriek tomu, že tieto dôležité a o nič jednoduchšie učebné celky boli zapojené do skúšania, a to v pozícii jednej z dvoch skúšaných otázok. Osobne mi prišlo paradoxné, že témam, ktorými sa celý semester žilo a cvičilo na cvičeniach bola prisúdená rovnaká dôležitosť, ako témam, ktoré ostali len na samoštúdium. Aby som bol fér, otázky neboli skúšané dopodrobna.
prof. RNDr. Jiří Podolský, CSc., DSc. [32-UTF], Teoretická mechanika [NOFY003, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Jeden z nejlepších profesorů, studenty přesvědčí o jednoduchosti problému, zaujme a jeho výklad je poučný a energetický.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Ocenil bych trochu víc prostoru u tabule, popohánění a napovídání mělo za důsledek, že jsem moc nevěděl, co u té tabule dělám. Jinak perfektní, příklady skvěle procvičily na test i na domácí úkoly.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.02.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Podolský je naprostej Chad. Jeho výklad je mesmerizující jak na přednášce, tak na cvikách. Domácí úkoly jsou radost počítat!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2019, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Neutuchající živel, který se nenechává zdržovat matematikou, a místo toho nás učí přesně tu fyzikální magii, kterou mi doteď nikdo nebyl schopný vpravit do hlavy.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 25.02.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Perfektní cvičení, na test se díky němu člověk téměř nemusel učit. Navíc jsme ke konci semestru stihli i doplnit zajímavosti k přednášce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Nejlépe organizované cvičení, na kterém jsem zatím byla. Nikdy se nestalo, že by bylo zdržení u tabule kvůli tomu, že by student nevěděl, vyučující dával celou dobou pozor a studentům u tabule stále pomáhal, aby bylo cvičení plynulé. Po dokončení každého příkladu se i zmínil o fyzikálním významu. Ke kvalitě výuky přispívalo i střídání u tabule podle seznamu. Na každé cvičení byl vyučující perfektně připravený.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2018, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Profesor Podolský je stejně dobrý cvičící jako přednášející - v obou ohledech je vynikající.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2018, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Zatiaľ jednoznačne najlepší cvičiaci akého sme mali. Názorný a zároveň detailný prístup k príkladom, ku všetkému boli spomenuté zaujímavé dodatky, ktoré robili cvičenie ešte zaujímavejším. Ja osobne som sa nikdy nenudil, a to je jednoznačne známka najvyššej kvality daného cvičiaceho.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Odporúčam
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
skvělý přednášející i cvičící
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičenie bolo priamočiare, dobre nás pripravilo na zápočtový test a opakovanie teórie na cvičeniach malo za následok výrazne kratšiu dobu potrebnú na prípravu na skúšku ako som predpokladal. Bolo to jedno z najlepších cvičení ktoré som absolvoval.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvelé cvičenie, úžasný cvičiaci!
Pán profesor Podolský, patrí Vám moja vďaka za skvelé cvičenia (a prednášky). Všetko bolo prebrané zrozumiteľne a hlavne s nadšením a úsmevom. (:
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Podobně jako při přednášce velmi názorné vysvětlení všech daných problémů i postupů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Prof. Podolský mi zatím přijde jako jeden z nejpříjemnějších učitelů na škole.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2015, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Na cvičení prof. Podolského som mal často pocit, že sa jedná o pokračovanie prednášok. Čo je skôr humorné a vôbec to nebolo na škodu :). Kvalita cvičení bola porovnateľná s kvalitou prednášok (vysoká). Na cvičení sa študenti striedali pri tabuli, to však nebolo nijako bodované. Zápočet bol založený na hromadnej písomke a domácich úlohách. Všetky prípadné otázky, alebo nejasnosti boli zodpovedané a okomentované. Veľmi pozitívne hodnotím vzťah vyučujúceho k študentom.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2015, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Stejně jako dokonalá přednáška i cvičení s prof. Podolským jsou skvělá a přínosná, tedy je všem mohu vřele doporučit. Vždy se na nich počítají příklady z látky, která se zrovna bere na přednáškách, případně se ukazují zajímavé a překvapivé fyzikální příklady. Vše je počítáno jasně a srozumitelně, krok po kroku, bez nepochopitelných operací nebo složitých úprav pomocí podivných triků. V případě náročnější látky je vše pečlivě vysvětleno a propočítáno. Cvičení vás dokáže perfektně připravit na napsání zápočtových i zkouškových písemek, bez nutnosti dlouhé individuální přípravy. Nemám nic co bych mohl přístupu ke studentům a vysvětlování látky cvičícího vytknout.
prof. RNDr. Jiří Podolský, CSc., DSc. [32-UTF], Teoretická mechanika [NOFY003, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Úžasné, zvládá vysvětlit i obtížné věci tak, abychom to všichni pochopili. Baví ho to. A pak to baví i nás.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Jako matematik jsem měla občas problém s některými tématy, které jsme nebrali, takže jsem se občas ztrácela a musela se ptát na význam spolusedících fyziků. Také mi vadily některé nehezké výroky o matematicích a pravidelné velké přetahování výkladu ještě umocněné pokročilou hodinou (dlouhá přednáška měla končit v sedm večer). Přednášející byl ale celkově velmi nadšený, což zlepšovalo celkový dojem z výkladu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Super
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
Slovami fejsbukoveho memečka:
-has a personality cult and probably knows it
(Zaslúžene)

Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Pán prof. Podolský je extra trieda medzi profesormi. Látku vie vysvetliť mimoriadne pútavo, dôkladne a zrozumiteľne. Jeho entuziamus, zhovorčivosť a dôvtipnosť sú dôvodom, prečo žiadna prednáška nie je nudná. Študentov si vie získať aj rôznymi príhodami či vtipnými obrázkami. Na skúške skúma do akej hĺbky študent tematike rozumie, no hodnotí veľmi zhovievavo. Je to najlepší profesor, s ktorým som sa dosiaľ na škole stretol a myslím si, že ho len tak niekto neprekoná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělý pedagog, až na občasné přetahování si nemohu stěžovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Zatím nejlepší přednáška, kterou jsem na MFF prošla. Profesora Podolského baví učit a baví ho neskutečně i fyzika, takže jednotlivé přednášky byly úžasně motivující a do detailu dotažené.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Úžasný, skvelý, fascinujúci, podnetný, úžasný prednášajúci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Je vidět, že prof. Podolského velice baví učit a také to umí. Dokáže velice snadno vtáhnout studenty a předat jim to nadšení. Důkaz může být například to, že i když jsou záznamy přednášek již na stránkách mff, přednášková místnost byla vždy alespoň z poloviny plná.

Na každý dotaz zvládne odpovědět ihned, vždy chodil na čas a ví, o čem povídá.

Přednášky často odlehčuje tím, že řekne vtip, narážku nebo ukáže Opráski sčeskí historje.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.02.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Poutavý a inspirativní výklad. Přednášející rozvíjí v první řadě intuici studentů k danému tématu. Přednášející je energický a srší z něj pozitivní energie (a propos, ta odpovídá hyperbolické trajektorii).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan profesor Podolský je velmi dobrý pedagog a jeho přednášky jsou opravdu přínosné
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2019, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan profesor umí skvěle podat látku a jeho nadšení je skoro až nakažlivé, bohužel časová potřeba výkladu přesahuje dotaci v rozvrhu, ale nikdo, kdo neměl další hodinu, z jeho přednášek neodcházel.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Lituji herce, který přijde po Vás...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2019, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi oceňuji zápal, s jakým vyučující přednášel a jak dokázal posluchače vtáhnout do tématu. Jeden z nejlepších pedagogů, které jsem během studia potkal.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.01.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Perfektní přednášející. Je na něm znát, že ho probíraná látka zajímá a baví ho učit. Látku dokáže skvěle vysvětlit. Naprosto bez problému, není třeba nic vylepšovat nebo měnit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2019, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Fenomenální přednášející i cvičící. Vysvětlí každému všechno, dost důkladně, aby pochopili a dost poutavě, aby se nenudili. Nenechává se tlačit od konce hodiny, ale v jeho případě je to plus-věnuje látce právě tolik času, kolik si látka vyžaduje.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.01.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Na profesoru Podolském je vidět, že ho učení opravdu baví. Navíc má obrovský dar předat znalosti studentům a přenést na ně své nadšení. Jeho přednášky z teoretické mechaniky jsou bezesporu tím nejlepším, co jsem zatím na matfyzu zažila. Vyučující dokáže látku vysvětlit tak, že ji pochopíte hned na hodině; příprava na zkoušku pak nezabere moc času, protože si většinu pamatujete z hodin.
Líbí se mi také systém, kdy studenti kromě zápočtové písemky dělají také domácí úkoly, za které rovněž získávají body k zápočtu. Při dosažení určitého počtu bodů je pak student za práci během semestru odměněn tím, že například nemusí psát zkouškovou písemku, což je velmi motivující =)
Je pravda, že pan profesor celkem často přetahuje, ale protože jsou přednášky tak zábavné a zajímavé, tak to mně osobně vůbec nevadilo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Opravdu úžasný přednášející. Přednáší s neskutečným nadšením a humorem. Danou látku vysvětluje tak, aby to každý pochopil, což je velký rozdíl oproti některým přednášejícím na MFF, kteří si to prostě odpřednáší pro sebe. I kdyby měl profesor Podolský přednášet o roztomilosti brouka, tak jeho přednášku vřele doporučuji!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Geniální, elegantní, nádherné, úžasné. I Achnaton by přepsal svůj velký chvalozpěv na Slunce na Velký chvalozpěv na Podolského, kdyby absolvoval tento předmět.
Přednášky jsou do posledního detailu perfektně připravené a pan profesor nás se zápalem a vášní provází taji teoretické mechaniky. Klade se důraz na pochopení a tomu jsou také přizpůsobeny samotné přednášky, požadavky a množství látky. Zároveň je vyžadována průběžná příprava k úspěšnému dokončení vcelku rozsáhlých domácích úkolů. Drtivá většina teorie se názorně ukazuje na opráscích a je často prokládána exkurzy do historie.
Teoretickou mechaniku s Podolským by měli absolvovat všichni vyučující na mff.

Martin Zika, 25.02.2018, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Nejlépe připravená přednáška. Skutečně se těžko představí lépe odvedená pedagogická práce: přednášky jsou zábavné, poutavé, užitečné, mají skvělou strukturu jak v čase, tak v prostoru tabule, odvození a důkazy jsou přesné a přitom intuitivní a dobře pochopitelné, poznámky o přesahu do složitějších oborů nebo historické souvislosti mají obrovskou motivační váhu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Nejlepší vyučující, motivuje studenty, jak je do fyziky zapálený. Vše pochopitelně vysvětluje. Je vtipný, přednášky jsou zábavnou formou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělý přednášející, úžasná skripta, vše vysvětleno, líbí se mi jeho zapálení. Jediné, co bych vytkla, je přetahování, ale to je celkem malý detail.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi skvěle a zajímavě učil, na hodinách dokázal vše perfektně vysvětlit, ilustrovat na příkladech, po hodinách diskutovat dotazy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2018, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Málokdy se vidí takový vysloveně radostný a poutavý styl výkladu. Hodiny s profesorem Podolským jsou velmi zábavné, zajímavé a i komplikovanější pasáže látky jsou vyloženy takovým stylem, že snad ani není možné je nepochopit. Jistě jeden z nejlepších kantorů na škole. Jediným nedostatkem snad je, že i některé snadnější části jsou vykládány možná až zbytečně pomalu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Legenda. Jsem rád, že jsem měl tu možnost chodit na jeho přednášky, protože jsem skoro pokaždé chtěl vyskočit štěstím z lavice, jak krásná ta teoretická mechanika je, hlavně v podání profesora Podolského.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Výklad má snad všechny představitelné přednosti - je poutavý, uspořádaný, velice dobře podaný, je vysvětlen i přesah do dalších oborů... Zatím nejlepší přednáška, jakou jsem na MFF navštěvoval.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2018, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Tento kurz snáď ani nemôže byť lepšie a prehľadnejšie podaný. Excelentný prístup prednášajúceho ku študentom, každá jedna nejasnosť bola s ľahkosťou vysvetlená. Na začiatku každej prednášky prehľadné zhrnutie toho, kde sa v sylabe nachádzame... a mnoho iných vecí, ktoré robia z profesora Podolského excelentného pedagóga.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Výborne pripravené prednášky, zaujímavo a zrozumiteľne podané učivo. Iba by som si možno dala väčší pozor na prestávky, ktoré sú, v dve a pol hodiny trvajúcom hurikáne, ktorým teoretická mechanika v podaní pána profesora Podolského je, jednoznačne potrebné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výborne vysvetlené učivo, komplexne poprepájané aj s ostatnými predmetmi.

Férovosť a príjemná atmosféra na skúške.

Schopnosť zaujať a udržať si pozornosť poslúchačov aj po troch hodinách.

#želvičkamusívyhrát
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
nejlepší přednášející co jsem kdy měla!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Přednáška teoretické mechaniky pro mě byla zatím nejpříjemnějším předmětem na matfyzu. Pan Podolský dokáže látku podat záživně a zároveň srozumitelně. Oceňuji systém domácích úkolů, který studenta motivuje podívat se na látku během semestru. Jako jedinou chybu vidím fakt, že na mechaniku tuhého tělesa a kontinua zbylo nepoměrně málo času, ačkoliv u zkoušky tvořily tato témata polovinu otázek.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2017, 4. ročník, Matematika, bakalářské
Je naprosto neuvěřitelné, jak profesor Podolský dokáže bavit studenty a vytvořit příjemnou atmosféru i při zkoušce. Na přednáškách dobře vysvětlil probírané téma, ale většinou si k němu připravil i nějakou nefyzikální souvislost, kterou si myslím budou studenti dlouho pamatovat (a třeba díky tomu i tu fyzikální), dokázal si dělat milou legraci ze všeho okolo a odpustili jsme mu i několik prodloužených přednášek.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2017, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášky prof. Podolského jsou bezkonkurenčně záživné, vtipné, zajímavé a srozumitelné, zatímco nepostrádají obsah (i když pan profesor občas pár minut přetáhne).

10/10
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Opravdu úžasný přednášky, který mě fakt bavily. Profesor Podolský má skvělý přednes a výborně vše vysvětluje. Navíc jsem se po absolvování těchto přednášek skoro nemusel učit na zkoušku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Pan profesor přednáší s vlekým nadšením pro fyziku, které přenáší i na studenty. Jeho výklad je srozumitelný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Najlepšia prednáška akú som dosiaľ na matfyze zažil. Názorná, prehľadná, záživná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Prednáška v podaní pána profesora Podolského sa mi veľmi páčila. Skvelý prednášajúci.
Jaroslav Říha, 26.01.2017, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Kvůli panu profesoru Podolskému byly přednášky zábavné, podařilo se mu přenést svoje nadšení na nás :).
Myslím si, že pan profesor Podolský má na učení velký talent.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.01.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Nedokáži si představit, že by tento předmět přednášel někdo lépe.
Viktor Skoupý, 21.02.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášející přednášel látku velmi srozumitelně a důležité věci psal na tabuli, takže se dobře psal zápis do sešitu. Několikrát vysvětloval zajímavé odbočky od probírané látky. Přednášel s nadšením a často říkal tematické vtipy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
To, že pan profesor Jiří Podolský přednáší naprosto fantasticky je už veřejně známo, a proto to tu nebudu dlouze opakovat.

To, že často odbíhá od tématu a přetahuje je už tak profláknuté, že to o sobě i sám během přednášek deklaruje.

Dovolím si proto jen jednu drobnou výhradu: Občas je výklad až příliš pomalý. Možná je to tím, že předmět Teoretická mechanika není příliš obsáhlý (a proto je možné ho vykládat pomaleji) a možná je to tím, že na předmět občas chodí i studenti jiných oborů (a jiných fakult). Občas je ale něco vykládáno velmi pomalu a občas je něco zřejmého několikrát opakováno aby to skutečně všichni pochopili. Samozřejmě, bez toho by byl v přednáškové místnosti někdo, kdo by to nepochopil, a to také není dobře. Píši to sem jen jako informaci, aby budoucí studenti počítali s tím, že se občas můžou na přednáškách trochu nudit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Pan profesor přednášel velmi zajímavě a poutavě a ozvláštňoval svůj výklad historickými a populárními vložkami. Bohužel kvůli tomu několikrát svůj výklad přetáhl. Jednou i o více než hodinu. Ocenil bych, kdyby nejprve odvykládal vše "podstatné" a až po skončení přednášky přidal zajímavosti pro zájemce. Naopak oceňuji to, že při zkoušení byl pan profesor velmi milý, příjemný.
Vítek Veselý, 18.02.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Lze snad něco dodat? Zkrátka a jednoduše vynikající přednáška. Zápal pana prof. Podolského pro fyziku z něj přímo vyzařuje a umí nadchnout i studenty. Učivo je vysvětlováno velice přirozeně a intuitivně. To mělo bohužel za následek, že se nestíhalo a pan profesor pak několikrát přednášku přetáhl o hodinu, či více, což i otrlejší studenti nesnášeli úplně lehce. Ale nad tím se dají přimhouřit oči.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2016, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Přednášky samy o sobě nebyly vyloženě špatné, často i vtipné, hodně mi ale vadila zabíhání do různých historických událostí, která pro samotnou výuku byla nepodstatná, zabírala příliš času a díky nimž pak docházelo i k několikahodinovým přetahováním výuky, kterých se nemálo studentů ani nemohlo účastnit.
Dále mi vadily i některé "drobné" nepřesnosti ve výkladu. Například v kapitole o kinematice tuhého tělesa bylo několikrát silně zdůrazněno, že časová derivace libovolného vektoru je nutně jiná vůči tělesu a prostoru, ale nebyl napsán důležitý předpoklad, že i těleso musí být nutně různé od prostoru. Takovýchto drobností bylo ale bohužel víc.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Opravdu výborné přednášky. Prof. Podolského učení vysloveně baví, což spolu se schopností dobře podat probíranou látku způsobuje, že jsem na přednášky chodil velmi rád a též si z nich mnoho věcí zapamatoval.

Jedinou výtkou je tak pouze časté přetahování, které sice chápu - látku je třeba probrat, ale vzhledem k tomu, že přednáška byla ve středu večer, pozornost studentů při brutálnějším přetáhnutí vlivem únavy klesala až téměř k nule.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Naprosto typický zapálený výklad, názorný a plný historických poznámek.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pán profesor veľmi zrozumiteľne vysvetlil problematiku a pristupoval veľmi ľudsky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Podolský je prostě borec!!!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan Podolský je doslova neskutečný a to v pozitivním slova smyslu. Doslova srší energií a do tématu vás vtáhne ať chcete, nebo ne. Na jeho přednášce se rozhodně nebudete nudit! Vše je perfektně vysvětleno, někdy dokonce až moc podrobně na to, že přednáška má tříhodinovou notaci a přesto pan Podolský velmi často přetahuje a to od třiceti minut do dvou hodin. Vzhledem k zajímavosti přednášky mu to ale každý musí odpustit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Profesor Podolský sice dokáže všechno vysvětlit tak, že to musí pochopit všichni, ale přijde mi, že některé věci často zbytečně opakuje na úkor toho, že potom přetahuje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2016, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Naprosto precizní a výborný přednes, který byl dobře strukturován jak tématicky celkově, tak tématicky po hodinách, stejně tak byl super i přístup ke studentům (velké +) a stejně tak i podnětnost a zajímavost látky. Rozhodně bych zařadil mezi "must-have" předměty na matfyzu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2015, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Profesor J. Podolský odprednášal prednášku z teoretickej mechaniky naozaj bravúrne. Výklad bol v každom ohľade zrozumiteľný, nebol problém pochopiť preberané učivo priamo na prednáške. Na kvalite prednášky sa určite zapísali dlhodobé skúsenosti vyučujúceho, ako aj priam živelné nadšenie z prednášania. Jediné, čo by som chcel vytknúť bolo časté preťahovanie prednášok. S týmto problémom som sa však stretol, viac či menej, u každého vyučujúceho (na iných prednáškach v letnom semestri). Celkovo by som chcel vyzdvihnúť vystupovanie a prístup vyučujúceho, ktorý bol podľa môjho názoru reprezentujúci a porovnateľný so štandardom iných špičkových zahraničných univerzít.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2015, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Zatím nejlepší a nejpříjemnější přednáška za celé 3 semestry na obecné fyzice. Prof. Jiří Podolský vysvětluje látku s neskutečným nadšením a navíc naprosto jasně a srozumitelně. Dokonce i veškeré složitosti dané látky jsou vysvětlovány na mnoha příkladech a krok po kroku tak, že vám vše co nepochopíte z přednášky dojde, když si přečtete zápisky. Jedna z mála přednášek, ze které člověk odchází se skvělým pocitem, že probíranou látku chápe, a že je mu to až na složitější detaily jasné. Na přednášky jsem se vždy velmi těšil, což rozhodně nemohu říci o ostatních předmětech. Za celý semestr jsem nenašel nic, co bych tomuto předmětu mohl vytkout, tudíž mohu přednášky pana prof. Podolského jen doporučit.
RNDr. Martin Žofka, Ph.D. [32-UTF], Teoretická mechanika [NOFY003, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 20.02.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Perfektní cvičící s velmi enthusiaistickým přístupem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení probíhalo formou, že byl vždy některý student vyvolán k počítání u tabule, přesto pan Žofka motivoval zbylé studenty, aby se příklad pokusili spočítat sami. Zvládal radit a opravovat jak lidi u tabule tak ty v lavicích, pokud se však člověk na delší čas v příkladu ztratil, bylo obtížné stíhat tempo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvelé. Všetko sa stihlo poriadne precvičiť. Cvičiaci veľmi príjemný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení fungují stylem "student počítá u tabule", ale fungují dobře. Pan Žofka reaguje rychle a bezradným studentům pomáhá. Dokáže dobře vysvětlit myšlenku postupu a příklady odpovídají tomu, co se objeví u zápočtu. Zejména ze začátku semestru by se mi ale líbilo, kdyby bylo ukázáno více příkladů od pana Žofky, dokud se student nesžije s postupy. Celkově výborné cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
skvelý cvičiaci, dobre vysveľuje, je to celkovo zaujímavé cvičenie
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.01.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělý vyučující se smyslem pro humor. Přesně to je při výuce potřeba.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičenia z teoretickej mechaniky boli veľmi zaujímavé. Pripravenosť doktora Žofku a jeho vedomosti z oblasti riešených príkladov sú naozaj ohromujúce - okrem odpovedí na všelijaké naše otázky nám taktiež povedal kopu zaujímavostí, ktoré sa s daným príkladom spájali. Menšou nevýhodou bolo vysoké tempo, čo ale až tak veľmi nevadilo.
Vítek Veselý, 18.02.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výborně vedená cvičení, k počítání byly zařazeny všechny obtížnosti příkladů, začínalo se jednoduššími typovými a později přišly i poněkud těžší příklady pro fajnšmekry. Veškerý postup byl trpělivě okomentován a učitel byl otevřen i debatě o některých složitějších příkladech. Navíc se student naučí v průběhu výpočtu provádět drobné kontroly, jestli to co počítá, má šanci být správně, jako především kontrolování jednotek.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení bylo určitě přínosné. Doktor Žofka disponuje hromadou nápadů ilustrujících daný fyzikální problém, který byl schopen popsat několika způsoby. V tomto ohledu tedy bylo cvičení zajímavé a hravé. Oceňuji též, že při počítání u tabule byl student vždy veden k výsledku takovým způsobem, aby na řešení přišel sám, i když je bohužel tento přístup někdy časově kontraproduktivní.

Nicméně možná bych osobně ocenil, kdyby se doktor Žofka trochu "zklidnil". Kadence přísunu informací byla totiž někdy příliš vysoká na to, abych si stihl uvědomit všechno, co se mi chce sdělit. Myslím, že by stejný objem informací bylo možno podat v trochu uvolněnější podobě s důrazem na to, co je důležité.
Připomínka k předmětu, Teoretická mechanika [NOFY003, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Jasné a férové podmínky získání zápočtu, odpuštění písemné části zkoušky i získání bonbónu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Počty sú vyslovene príjemné, výber príkladov, ktoré sa na cvičení riešili je ok. V cvičení bola tá správna rovnováha, aby príklady boli zároveň zvládnuteľné ale zas dostatočne zaujímavé. Vo výsledku v príprave na veľký zápočet a skúšku nebolo potrebné venovať veľa času výpočetným detajlom, pretože tie boli v rámci cvičenia a domácich úlôh dostatočne precvičené.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.02.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Teoretická mechanika je zatím můj nejoblíbenější předmět na Obecné fyzice.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2019, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Bez výtky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Na cvičení se stihlo procvičit velké množství příkladů, byla to dostatečná příprava na zápočtový a zkouškový test.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičení jsme měli sice o jednu hodinu dopředu oproti přednášce, ale doc. Langer nám všechno potřebné k počítání příkladu vysvětlil a na přednášce jsme to uceleně pochopili, proč se něco dělá tak či onak.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2018, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Zaujímavé, názorné a občas aj vtipné podanie rôznych fyzikálnych problémov mechaniky. Čo viac si priať? Ja nemám žiadne výhrady, a je zjavné, že Pán Profesor Podolský sa rokmi výuky otesal natoľko, že štruktúre cvičenia sa nedá absolútne nič vytknúť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 3. ročník, Matematika, bakalářské
I pro matematika srozumitelné cvičení. Řešení příkladů u tabule člověka donutilo přemýšlet a skutečně danou věc hned pochopit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Cvičenie trochu popredu a väčšinu som sa musel naučiť sám, z veľkej časti doplnok prednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Skvelý systém príkladov a domácich úloh, ktoré nás pripravili na výsledny test a následnú skúšku
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2017, 4. ročník, Matematika, bakalářské
Vypadalo to, že je snaha o čtyři stejná cvičení, nicméně se ukázalo, že na některých se toho stihlo méně. Během semestru se daly získat body za úkoly a za zápočtovou písemku, dostatečně úspěšní pak nemuseli psát zkouškovou, což mi připadalo jako bezvadná motivace dělat něco i po získání zápočtu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
dobré cvičenie nadvúzujúce na prednášku. Preberú sa všetky potrebné postupy a dobre pripraví na zápočet respektíve skúšku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
celkem zajímavý, doře pochopitelný
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Látka probraná na cvičeních dobře kopírovala přednášku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
S pánom profesorom Podolským Vám tento predmet ani nepríde ťažký. Doporučujem však robiť poctivo domáce úlohy. Vyplatí sa to.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Dobře poskládané cvičení. Cvičilo se, co se mělo, a na to, že se vlastně většinu času "bezmyšlenkovitě integrovalo", bylo cvičení i relativně zábavné.
Vítek Veselý, 18.02.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
U tohoto předmětu byla snad jedna z nejlepších komunikací mezi přednášejícím a cvičícími, jakou jsem zažil, což je vždy ku prospěchu věci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Probírané příklady byly buď přímo nastíněny na přednášce, nebo vybrány tak, aby probírané vztahy dobře ilustrovaly, a to včetně někdy složitějších postupů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2016, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Skvele cvicenie. S domacimi ulohami perfektne pripravilo na skusku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2016, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Je super, ze aj cvicenie fungovalo ciastocne ako prednaska.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Dobré cvičenie, výklad zrozumiteľný, vhodné príklady. Ocenil by som viac domácich úloh.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2016, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Příjemné a velmi dobře uzpůsobené tomu, že na cvičení byla většina matematiků - tj. nefyziků. Zároveň se řešili velmi zajímavé úlohy.
Připomínka k předmětu, Teoretická mechanika [NOFY003, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Dobrá přednáška, obzvlášť kladně hodnotím videozáznamy a skripta.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Úžasná, skvelá, fascinujúca, podnetná, úžasná prednáška.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Tento předmět mě velmi zaujal, neboť mi přinesl do života naprosto jiný pohled na mechaniku. Že to není jen o tom správně popsat působící síly a něco z nic vykoukat, ale o tom přijít s úplně jiným formalismem (oproštění se od sil a vektorových veličin a nahradit je skalárními funkcemi).

Skvělé je, že jsou záznamy z přednášek, které jsou odprezentovány jen o trochu rychleji než byly naše přednášky.

Velmi příjemně mě překvapilo, že k tomuto předmětu jsou i skripta vytvořená právě přednášejícími, tedy prof. Podolským a doc. Langerem.

Veškeré probrané učivo na sebe vhodně navazovalo, průběžně se na přednáškách počítaly příklady různými způsoby, aby se ukázala efektivita různých formalismů.

K zápočtu je třeba napsat písemku a odevzdat 4 úlohy. Úlohy mají v zadání různé záchytné body, do kterých by se student měl během zpracování dostat a díky kterým by měl vědět, že jde při vypracování správnou cestou. Úlohy i písemka byly náročnostně tak akorát. Tento způsob úkolů bych doporučil i do ostatních předmětů.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.02.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Teoretická mechanika je zatím můj nejoblíbenější předmět na Obecné fyzice.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji, že na internetu jsou k předmětu přehledně sepsaná skripta a dostupné videozáznamy přednášek
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2019, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělý předmět, škoda, že se nestíhala poslední část látky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2019, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Považuji za velmi nešťastné umístění předmětu v rozvrhu - totiž tříhodinová přednáška končící až po 19:00, navíc po čase, ve kterém měla většina studentů zapsán tělocvik.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2019, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Začínám mít konečně pocit, že nás učí fyziku a ne Feynmannovo pověstné "sbírání známek", resp. vzorců kterým až tolik nerozumíme a nemáme je dány do souvislostí.
Kdyby se 1. semestr OF věnoval komplet jen a jen matematickému aparátu, pak by teoretická mechanika mohla s klidem nahradit Fyziku I, ze které jsem si odnesl zhruba totéž obsahově, ale mělčí a méně propojené.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Nesmírně důležitý předmět pro další studium obecné fyziky a zároveň zatím nejlépe odpřednášený předmět na MFF. Celá struktura tohoto předmětu je velmi dobře promyšlená, takže kdo si bude dělat domácí úkoly, tak snadno získá zápočet a celá zkouška už je pro něj příjemná záležitost. Choďte na přednášky, protože lepší přednášky v zimním semestru 2. ročníku nezažijete. :)
Martin Zika, 25.02.2018, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Nádherný předmět: koho v prvním semestru bavila mechanika, bude ho milovat, koho nebavila, bude ho bavit ještě víc. Konečně přichází propojení matematiky a fyziky s obrovským přesahem, na které studenti první rok čekali. Objem naučené látky není malý, přesto jde nakonec o velmi jednoduchou zkoušku - díky přednáškám, úkolům a velmi dobře čitelným skriptům na míru přednášce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět je velmi zajímavý, zaváděné formalismy se velmi hodí na výpočty, které se ještě minulý ročník počítaly složitě. Pochopila jsem lépe i nějaké části lineární algebry. Předmět je provázaný s matematikou pro fyziky a STR.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Výborně rozvržené přednášky, vše se stihlo, látky je tak akorát.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět velmi zajímavý, postupujeme od jednoduššího k složitějšímu, všechno je ilustrováno na příkladech. Skripta od doc. Langera a prof. Podolského jsou skvělé na čtení a pochopení výkladu látky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Panu Podolskému dle mého soudu není co vytknout. Skvělý výklad a velká ochota věci vysvětlit. Jeden z nejlepších pedagogů co jsem kdy potkal.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2018, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Velmi oceňuji, jak celý předmět vede zejména k porozumění dané látky. Předmět je nesmírně přínosný, skvělé jsou i "přestávky" od hlavního tématu v podobě historických vsuvek. K dispozici jsou navíc skvělá skripta.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Veľmi pekný predmet, veľmi dobre prednášaný, má veľmi dobré skriptá a je veľmi príjemne skúšaný. Za dobrý výsledok zápočtovej písomky odpustí skúškovú písomku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2017, 4. ročník, Matematika, bakalářské
Předmět překvapivě pochopitelný i pro matematiky, vše bylo dobře vysvětleno, vyučující sepsali výborná skripta.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Patří k těm jednodušším, ale celkem zajímavým předmětům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Nejlepší přednáška (za první rok a půl studia na mff). Vše je vysvětleno dokonale srozumitelně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Pekná prednáška.
Kvalitné skriptá, z ktorých sa dá pripraviť veľmi dobre na skúšku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Zábavný předmět, parádně odpřednášeno
Jaroslav Říha, 26.01.2017, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji způsob, jakým byly zadány domácí úkoly.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2017, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Nesporná výhoda pana Podolského je, že učí rád a (alespoň vypadá, že) má radost z každého studenta, který si z jeho hodin něco odnesl. Vykládá velmi srozumitelně a zajímavě.
Pro mě učitel na svém místě.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Těžko hodnotit zatím jediný fyzikální předmět, na který jsem dosud chodil. Celkově je více šitý na míru fyzikům a pro nás matematiky byl obtížnější, ale bez problémů zvladatelný. Oceňuji volně dostupná a přehledná skripta, která pokrývají většinu vykládané látky.
Vítek Veselý, 18.02.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vynikající předmět, ve kterém si jedna člověk poněkud ujasní některá fakta z prvního kurzu fyziky, ale hlavně je vybudován ohromný aparát, který umožňuje řešit široké spektrum úloh. Škoda je, že na mechaniku struny a kontinua zbývá poměrně málo času.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Úplně jiný přístup k mechanice (alespoň pro mne jako čersvého druháka), ovšem nijak těžko pochopitelný. I z dále probíraných témat bylo jedině kontinuum poněkud obtížnější.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Prof. Podolský je výborný pedagog, který se snaží studenty danou problematiku skutečně naučit. Nicméně někdy by možná bylo lepší vypustit, nebo alespoň zkrátit, ač mnohdy velmi zajímavé, historické vsuvky, které pak občas vedou k značnému prodlužování přednášek.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Studenti by se měli připravit na taneční vystoupení a nadšení, které z pana Podolského jen čiší.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 23.01.2016, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
V doterajšom priebehu štúdia predmet asi "najfyzikálnejší" predmet s vynikajúcim študijným textom (písaným priamo prednášajúcim), skvelým prednášajúcim a vynikajúcou atmosférou nielen počas prednášky, ale aj na skúške.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Dobrá organizace,podáno zábavnou formou. Vytkla bych snad jen časté "přesčasy" a zbytečné příliš podrobné vysvětlování věcí, která má student již znát.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výuka je srozumitelná a díky ní jsem pochopil hodně věcí nejen z mechaniky, které mi do teď úplně nebyly jasné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2016, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Zajímavé, pouze se dost přetahovalo, ale i tak to byly mé oblíbené hodiny týdne. Bohužel poslední dvě přednášky už neměl pan profesor Podolský.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK