AnketaAnketa(verze: 658)
V letním semestru akademického roku 2019/2020 probíhá sběr dat 08.06.2020 - 21.09.2020.
  
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Jana Hromadová, Ph.D. [32-KDM], Základy zobrazovacích metod [NMUM303, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2020, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Pěkný průřez zobrazovacími metodami, dostatek procvičovacích úloh. Zkouška naprosto v pohodě, zkouší se základní algoritmy.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2020, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Jsem na geometrii a rýsování trochu antitalent a i přesto dokáže doktorka Hromadová podat výklad a zobrazování na přístupné úrovni.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2020, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Paní doktorka je velice vstřícná, milá a nápomocná. Každému pomůže, její tempo je adekvátní a materiálů k práci je více než dost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Je zlatá. Všechno vysvětlí, všechno názorně předvede, vyhoví požadavkům, a ještě půjčuje kružítko po babičce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Jelikož jsem veškerou látku toto předmětu již v minulosti potkal, domluvil jsem se s Dr. Hromadovou na velmi brzkém předtermínu. Ochotně mi vyšla vstříc, dokonce mi poskytla vzorový zkouškový test.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2019, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Příjemné přednášky a cvičení. Vše bylo srozumitelně vysvětleno.
Snad poprvé mě bavil předmět, kde se má rýsovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující je velmi vsřícná a ochotná, má smysl pro humor a v deskriptivě je neuvěřitelně zručná. Poskytovala velké množství materiálů a výuku měla vždy skvěle připravenou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji především ochotu vždy poradit, i když jsem se vůbec nechytal. Vždy když bylo potřeba, byla mi potřebná věc dovysvětlena. Co se mi velmi líbilo, byly reálné ukázky zobrazovacích metod na přinesených modelech, které paní přednášející měla k dispozici.
P.S.: Čeho si opravdu vážím, je půjčení rýsovacích potřeb, když je student zrovna neměl k dispozici (především obdivuji odvahu půjčit dokonce i památné kružítko po babičce) :) Dodatečně ještě jednou za půjčení děkuji.
Matej Štrbka, 13.01.2019, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Vyučujúca bola vždy na hodinu pripravená a príklady boli najskôr názorné a neskôr náročnejšie. Veľmi oceňujem ľudskosť a záujem o študentov počas hodín.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Výklad byl pro mě velmi srozumitelný.
Tereza Hofrichterová, 04.01.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vidět v rozvrhu jméno paní doktorky Hromadové, to je vždy záruka toho, že výuka bude velmi kvalitní a příjemná. Paní Hromadová je skvělá pedagožka, působí velmi inteligentně, vystupuje profesionálně, má příjemný projev a lidský přístup. Je vždy ochotná pomoci, na hodiny je pečlivě připravená, vše se snaží podrobně vysvětlit. Přizpůsobuje tempo práce studentům a zvládá pracovat i s mixed ability class. Přesto, že oplývá všemi těmito kvalitami, stále zůstává velmi skromná a nad studenty se zbytečně nepovyšuje. Ochotně odpovídá na jakékoli dotazy. Poskytla nám velmi kvalitní studijní materiály, které nám posílala na mail, byla ochotná dodat i příklady k domácímu procvičování.
Kéž by takoví byli všichni učitelé. :)
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.01.2018, 3. ročník, Geografie, bakalářské
Velice kladně hodnotím milý přístup vyučujícího. Vždy se snaží pomoct a vysvětluje, dokud to nepochopíme.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2018, 3. ročník, Tělesná výchova a sport, bakalářské
skvele pripravena, vse nazorne ukazuje, materialy dava na net,u zkousky je hodna.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, , Program CŽV - na výkon povolání
Líbila se mi snaha vyučující hledat nové cesty, jak studentům s horší geometrickou představivostí přiblížit probírané pojmy (prezentace, geogebra, modely z kartonu...) Přednášející je milá, snaživá, ochotná ke studentům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Snahu pedagoga naučit velké množství deskriptivy za poměrně krátký čas.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2017, 3. ročník, Geografie, bakalářské
Oceňuji připravenost RNDr. Hromadové na jednotlivé přednášky - situace nám pokaždé názorně modelovala, využívala GeoGebry k ukázání postupu nebo jiných internetových zdrojů.
Oceňuji také její zájem o to, zda si všichni studenti vědí při samostatném rýsování rady - procházela mezi studenty a případně jim radila.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2017, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Názorná výuka, výborný výklad a příjemné vystupování, v případě nejasností perfektně vysvětleno.
RNDr. Jana Hromadová, Ph.D. [32-KDM], Základy zobrazovacích metod [NMUM303, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2020, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Pěkný průřez zobrazovacími metodami, dostatek procvičovacích úloh. Zkouška naprosto v pohodě, zkouší se základní algoritmy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2020, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Paní doktorka je velice vstřícná, milá a nápomocná. Každému pomůže, její tempo je adekvátní a materiálů k práci je více než dost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
viz přednáška
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
vizte přednášku
Tereza Hofrichterová, 04.01.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Slovní hodnocení uvedeno u přednášky ze stejnojmenného předmětu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Snahu pedagoga naučit velké množství deskriptivy za poměrně krátký čas velkému počtu studntů
Připomínka k předmětu, Základy zobrazovacích metod [NMUM303, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2020, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Předmět skvěle shrnuje základní metody a je hravým a odpočinkovým doplňkem zimního semestru třetího ročníku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Nerozumím k čemu tento předmět vůbec existuje. Jakožto aprobace matematika a něco, je mi deskriptivní geometrie k ničemu a aprobace matematika deskriptivní geometrii již stejně toto brali v prváku. Přijde mi to naprosto zbytečné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 3. ročník, Fyzika, bakalářské
Naučili jsme se základy z různých metod zobrazování - opravdu jen základy, bylo to takové prolítnutí, ale viděla jsem v tom krásu a viděla jsem, jak můj mozek usilovně pracuje, když se snaží používat svou geometrickou představivost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět byl pojat velmi dobře, oceňuji, že nebylo nutné chodit na přednášky, šlo se klidně domluvt na testu na začátku semstru, pokud student již měl dost znalostí na jeho zvládnutí. (Takto koncipovaná by podle mě měla být i prostorová geometrie doc. Robové, protože není o nic složitější a všichni jsme ji měli již na SŠ.)
Zkouška patří k těm jednoduchým.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Bohužel je to i po pěkných přednáškách paní Hromadové pro mě docela "španělská" vesnice. Za špatnou známku předmětu nemůže tolik přednášející, jako spíše moje nechuť ke geometrii (potažmo výtvarné výchově, kterou s ní v nadsázce někdy také srovnám). Věřím, že při učení se na zkoušku, konečně zobrazovacím metodám více porozumím a nebudu již více tápat v osové afinitě, která je pro mě velkým strašákem.
Tereza Hofrichterová, 04.01.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět mi přišel zajímavý, dozvěděla jsem se spoustu nového. Jen bych možná ocenila kdybychom se měsíc nevěnovali řezům těles (ty už byly obsaženy v předmětu Základy prostorové geometrie) a raději dělali něco nového. Ocenila jsem dostupnost úloh k procvičování.
Jiří Helus, 23.02.2018, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Pro studenty DG nemá tento předmět jiný přínos, než kreditový.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.01.2018, 3. ročník, Geografie, bakalářské
Akorát rozložené učivo během roku. Určitě více se toho stihnout nedá.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. ročník, , Program CŽV - na výkon povolání
Líbila se mi přirozená návaznost tématických celků. Oceňuji aplikaci probraných zobrazení na řezy těles, což poskytuje propojení se středoškolskou látkou, které budoucí učitelé potřebují. Náročnost mi přišla adekvátní. Oceňuji e-mailem poskytnuté materiály.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Student tímto předmětem získá nadhled nad různými promítacími metodami
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2017, 3. ročník, Geografie, bakalářské
Oceňuji, že byl důraz kladen na praxi - na každé přednášce jsme rýsovali.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 4. Ročník, Matematika, bakalářské
Každá hodina naplněná pěknými obrázky a jasně danými instrukcemi, jak se co dělá, když se to hodilo, dostali jsme nakopírované materiály. Jediná výtka se týká toho, že jsme nestihli všechno, co jsme měli, naproti tomu jsme čas věnovali procvičování jednotlivých úloh, což je rozhodně příjemné.
Připomínka k předmětu, Základy zobrazovacích metod [NMUM303, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2020, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Předmět skvěle shrnuje základní metody a je hravým a odpočinkovým doplňkem zimního semestru třetího ročníku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
viz přednáška
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji předtištěné materiály a promítané postupy, včetně postupného (krásného) rýsování na tabuli.
Tereza Hofrichterová, 04.01.2019, 3. Ročník, Fyzika, bakalářské
Slovní hodnocení uvedeno u přednášky ze stejnojmenného předmětu.
Jiří Helus, 23.02.2018, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Pro studenty DG nemá tento předmět jiný přínos, než kreditový.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Deskriptivní geometrie se nedá efektivně cvičit s takto vysokým počtem studentů. Byla by potřeba zavést pro samostané rýsování paralelku, aby pedagog mohl mít osobnější přístup ke studentům.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK