AnketaAnketa(verze: 658)
V letním semestru akademického roku 2019/2020 probíhá sběr dat 08.06.2020 - 21.09.2020.
  
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Adolf Karger, DrSc. [32-KDM], Matematická analýza III [NMUM201, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2016, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Smysl pro humor a výborný projev.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2016, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
+ na přednášejícího naprosto vyhovující
RNDr. Martin Rmoutil, Ph.D. [32-KDM], Matematická analýza III [NMUM201, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Hodiny jsou tak nějak dvojího stylu (který se střídá) – buď počítá pan Rmoutil na tabuli nějaký ten vzorový příklad, někdy počítají studenti zadané příklady a cvičící chodí mezi nimi, ptá se, zda nepotřebují pomoct, případně nějakou tu pomoc poskytne. Občas se dodělává teorie z přednášek, která se nestihla.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Chyběl nějaký základní příklad u diferenciálních rovnic, na kterém by byl vidět jasný postup pro určení maximálního řešení a lepení (ten jsme vlastně viděli až na posledním cvičení semestru). Kuchařku pro vyšetřování bych očekávala na prvních cvičeních po vstoupení do tématu diferenciálních rovnic.
Průběh cvičení byl dobrý - princip samostatného řešení sady příkladů s radami a správným postupem ukázaným na tabuli v závěru cvičení mi vyhovoval.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.01.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Ohledně diferenciálních rovnic jsme mohli dělat i nějaké lehčí příklady na začátek a ty těžší až později, ale jinak víceméně bez problémů.
Ohledně řad mi to však přišlo daleko horší. Příklady, které jsme na cvičeních dělali, mi přišli daleko jednodušší než to, co se pak objevilo v zápočtových testech nebo dokonce ve zkoušce. Přišlo mi, že zkoušky jsou tvořené tak, aby se otestovala znalost látky probrané při hodinách, ale obsah hodin a obsah početní části zkoušky byl diametrálně jinde. Přijde mi, že tohle byl velký problém a projevil se i na výsledcích zkoušky. Myslím si, že jak pro náš ročník, tak pro další ročníky by měly být buďto příklady ve zkoušce více přizpůsobené cvičením, nebo příklady na cvičení více přizpůsobené příkladům ve zkoušce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2019, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Doktora Rmoutila bych neměnila, rozhodně skvělé okno do světa analýzy (alespoň to, co my učitelé potřebujeme).
RNDr. Martin Rmoutil, Ph.D. [32-KDM], Matematická analýza III [NMUM201, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Velice pěkně strukturované hodiny. Tentokrát nebylo tolik učiva, které bylo potřeba umět ke zkoušce, o to více bylo různých vsuvek a připomenutí. Jen část semestru, kdy se probíraly diferenciální rovnice, se mi zdála poněkud zmatená. Trošku mi přišlo, jako bychom dlouho nic nedělali a pak všechno uměli, ale když se člověk na učivo trošku podíval ještě doma, nebyl s pochopením látky problém. Opět oceňuji snahu vysvětlit a ochotu pomoci.
Co se zkoušky týče, musím především poděkovat za vypsání předtermínu (ač byl tentokrát až poslední den v semestru kvůli nedostatku času), moc mi to pomohlo v organizaci zkouškového. Zkouška samotná měla klasický průběh – početní a teoretickou část, přičemž výsledek z obou se tak nějak zprůměroval. Žádné záludnosti, pouze věci, které se dělaly na přenášce. Tentokrát mi dokonce teoretická část přišla až podezřele jednoduchá.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Těžko si představím lépe vedenou výuku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Přednášky jsou velice příjemné, látka srozumitelně podána a dobře vysvětlena. Oceňuji, že po provedení důkazu je jeho hlavní myšlenka zopakována, hodně to pomáhá v procesu jeho pochopení. Také skvělé jsou doprovodné obrázky, na kterých je probíraná problemtika mnohem názornější.
V tomto semestru mi přišlo téma o něco méně připravené v porovnání s předchozími přednáškami. Část s řadami byla podána skvěle. V části s diferenciálními rovnicemi byl trochu zmatek. Lehce to na mě působilo, jako by téměř do konce semestru nebylo rozhodnuto, jak se diferenciální rovnice budeme vlastně učit, zda kvalitativně či kvantitativně. Pro příště by to chtělo určit jasný cíl hned na začátku probíraného tématu, určitě to pomůže celkové provázanosti a zřetelnosti výkladu.
Atmosféra ve třídě je celou dobu naprosto fantastická, přednášky opravdu doporučuji. Se studenty jedná férově, lidsky a je neskutečně ochotný, ať už po stránce zodpovídání dotazů, konzultací nebo ocenění vloženého úsilí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2019, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Přednáška z analýzy s panem doktorem Rmoutilem je vždy zábavná,přednášky má dobře připravené a zodpoví každý náš "hloupý" dotaz. Tento semestr bylo tempo výkladu o něco pomalejší, než v předchozích semestr, a velmi mi to vyhovovalo.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 22.01.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Letos podle mě nastavena obtížnost zkoušky mnohem výše, než jsme procvičovali na cvičeních. Výklad o diferenciálních rovnicích byl takový rozháraný a trochu mě zklamal. Pan doktor je ale skvělý a zklamalo mě to jen proto, že doteď měl laťku hodně vysoko. Těším se na poslední semestr s ním.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.01.2019, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
K první části - řadám - nemám výčitky.
K druhé části - diferenciálním rovnicím - už ano. Probrali jsme je celkem chaoticky, témata často skákala od jednoho k druhému, spoustu věcí se vynořilo nějak odnikud a obecně to bylo uspěchané, nicméně tohle bylo akorát nešikovným rozložením si počtu hodin na jednotlivá témata řad a dif. rovnic.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2019, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Doktor Rmoutil znovu dokazuje, že je skvělý a příjemný pedagog.
RNDr. Jakub Staněk, Ph.D. [32-KDM], Matematická analýza III [NMUM201, cvičení]
Lukáš Macek, 29.01.2020, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Úžasný, vtipný, věty říká přesně na poprvé, v důkazech se neztrácí. Vždy je všechno jasné a dává smysl. K některým větám, kde to jde, kreslí velmi názorné obrázky, ve kterých je prakticky význam daných vět.
Je vidět, že pan doktor má nekonečné řady velmi rád, čiší z něho zápal a nadšení.
Cvičení jsou příjemná, pan doktor nás obchází, radí a případně upozorňuje na chyby.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji trpělivost s našimi dotazy a hláškami, a ochotu odpovídat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Pomohl nám s počítáním kdykoli jsme nevěděli, jak pokračovat. Všechno ochotně vysvětlil. Oceňuji pohodový a férový přístup.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2016, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Oceňuji hlavně ochotu věnovat studentům čas i mimo výuku, což je občas hlavně u Analýzy nutné. Děkuji
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2016, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
+ přátelská atmosféra
+ osobní přístup ke studentům (obchází třídu a ptá se, co a jak, radí jak s příklady postupovat, hledá chyby přímo v sešitě žáka)
- občas mu kolečko mezi studenty trvá moc dlouho, protože se někde zakecá (tomu se ve stylu vyúky vůbec nedivím)
+ aktivní přístup
RNDr. Jakub Staněk, Ph.D. [32-KDM], Matematická analýza III [NMUM201, přednáška]
Lukáš Macek, 29.01.2020, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Úžasný, vtipný, věty říká přesně na poprvé, v důkazech se neztrácí. Vždy je všechno jasné a dává smysl. K některým větám, kde to jde, kreslí velmi názorné obrázky, ve kterých je prakticky význam daných vět.
Je vidět, že pan doktor má nekonečné řady velmi rád, čiší z něho zápal a nadšení.
Přednášky jsou přehledné, písmo čitelné.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 22.02.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Vyučujúci bol veľmi príjemný a ústretový. Prednášky boli dobre štruktúrované a pomerne jasné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Možná mohlo být u diferenciálních rovnic pro zvýšení motivace studentů zařazeno více příkladů z praxe (fyzika, finančnictví, apod.)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Látku vykládá v rámci možností srozumitelně. Je vidět, že chce, abychom všechno správně pochopili. Oceňuji férový přístup, pohodovou atmosféru při hodinách, prostor pro dotazy a možnost konzultací.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2017, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Někdy to akorát nemůžu přečíst.
Připomínka k předmětu, Matematická analýza III [NMUM201, cvičení]
Lukáš Macek, 29.01.2020, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Skvělé. Byl jsem v paralelce, kde nás nebylo ani 6, a tam to bylo úžasné. Stačí si zopakovat vždy dopředu učivo z přednášky a pak teorii využít na cvičení. Asi jsem tento semestr nezažil cvičení, kdy bych si pořádně nezapočítal. Bylo dobré, že pan doktor měl připravené hezké příklady, a ne nějaké špeky, které by nás odradily hned na začátku po 30 minutách mordování.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2019, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Matematická analýza je základem studia matematiky. Cvika nemusí být jednoduchá, ale mohou být dobře a přehledně strukturovaná, stejně jako to dělá doktor Rmoutil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Osobně preferuji, když se příklady řeší společně na tabuli, alespoň třeba jeden dva vzorové - rychleji se přijde na to, kde má kdo problém, a není třeba tu samou věc vysvětlovat individuálně všem, což zabere spoustu času.
Denisa Navrátilová, 14.02.2017, 2. Ročník, Geografie, bakalářské
Velkou nevýhodou je, že je jenom jedna paralelka cvičení, kde nás je 3O. I přes snahu pana doktora nás někdy obešel jenom jednou, což je nedostačující.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Látku probíranou na přednáškách bych bez cvičení asi těžko pochopila. Spočítali jsme spoustu příkladů ke každému tématu z přednášky. Oceňuji, že byly typově podobné těm v zápočtové a zkouškové písemce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2016, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Forma cvičení mi vyhovuje. Jen to chce pohlídat, aby vždy na konci zbyl čas na vysvětlení mezer studentů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2016, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
+ názorné příklady
+ procvičeny veškeré typy příkladů z přednášky
+ některé naše nejasnosti z přednášky byly ochotně doplňeny
Připomínka k předmětu, Matematická analýza III [NMUM201, přednáška]
Lukáš Macek, 29.01.2020, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Skvělé učivo, skvěle podané. Hodí se vědět, minimálně tušit, že něco takového je a jak to funguje.
Oceňuju zařazení Riemannovy věty do výuky, je hrozně zajímavá a přitom docela přirozená. Krásně nám ukazuje, jak je v nekonečnu všechno jiné, než to známe.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2019, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Náplň MAIII je zajímavá, dobře rozložená
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Látka vypadá na první pohled složitě, ale nakonec se to na zkoušku dalo bez větších problémů naučit. Así toho nebylo tolik jako v prvním ročníku. Nebo už jsme si zvykli. Oceňuji, že i na přednášce jsme si ukázali aplikaci na příkladech
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2017, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Je to předmět náročný. Mě analýza vždycky připadala jako MAGIE (když jsem používali její výdobytky na SŠ, samozřejmě bez důkazu), ale na přednáškách se člověk dozví ("snadno nahlédne"), jak tato magie vznikla a jak se buduje. Pak má alespoň minimální tušení o tom, jak to v té analytické matematice funguje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2016, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Oceňuji "přestávky" během výuky. Opravdu uvolní atmosféru a napomohou opětovné koncentraci.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2016, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
+ pozvolné tempo
- příklady by chtělo i názorně předvést na tabuli, ne jen napsat zadání, říct jednu větu a napsat výsledek
+ struktura přednáška
+ literatura k přednášce, na kterou se odkazuje
- chtělo by občas více vysvětlovat, než opakovat stále větu: To je lehké.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK