AnketaAnketa(verze: 662)
V letním semestru akademického roku 2019/2020 probíhá sběr dat 08.06.2020 - 21.09.2020.
  
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Tereza Bártlová, Ph.D. [32-OPMK], Matematický proseminář I [NMUM161, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
motivačně oddychové připomenutí potřebných středoškolských základů
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Výborná komunikace.
RNDr. Jana Hromadová, Ph.D. [32-KDM], Matematický proseminář I [NMUM161, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Na základě vstupního testu cvičicí ušila proseminář na míru podle toho, co zapsaní studenti neuměli/ přáli si procvičit. Systematické opakování středoškolské látky v poklidné atmosféře. Cvičící měla vždy připravené příklady a byla možnost si projít nejen zadané, ale i další. Podmínky zápočtového testu: 6 úloh z probíraných témat, zápočet za cca 63 % bodů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vždy perfektně připravená.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Velmi prijemna pani, skvela ucitelka
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Paní doktorka Hromadová je velice milá vyučující. Proseminář probíhal tím způsobem, že jsme dostali papír s příklady, prvních pár příkladů vzorově vyřešila na tabuli samotná vyučující a následující příklady jsme u tabule počítali my, přičemž byla občas využita výpočetní technika, např. byl nám pro názornost ukázán graf nějaké složitější funkce či systému funkcí na GeoGebře. Hrozná škoda, že na hodiny chodilo velice málo lidí (což lze odůvodnit tím, že výuka probíhala v pátečních odpoledních hodinách). Zápočtový test byl jednoduchý, skoro jsem se na něj nemusel učit. Pokud by to chtělo něco málo zlepšit, tak možná trochu přidat na hlase a trochu více zápalu do přednášení. Jinak děkuji za velice příjemné hodiny.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Příjemné osvěžení znalostí z Gymnazia.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Paní doktorka je velice příjemný vyučující a hodiny s ní byly super. :) Vždy je ochotná vše vysvětlita pomoct.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Vždy připravené hodiny, rychlé zopakování teorie a pak příklady, to mi velmi vyhovovalo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Dobře připravený seminář, zajímavé úlohy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Super, dokáže vysvětlit, ochotně odpovídá na jakýkoliv dotaz. Nároky na zápočet vysoké nebyly, ale zadarmo taky nebyl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Velice příjemný přístup, velmi srozumitelně podáno a vysvětleno. I když to bylo v pátek, tak vždycky bylo proč přijít.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Oceňujem pripravenosť vyučujúcej, ochotu pomôcť, vysvetliť.
RNDr. Vlasta Moravcová, Ph.D. [32-KDM], Matematický proseminář I [NMUM161, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující dbá na aktivitě studentů ve výuce i doma. Oceňuji velkou zásobu příkladů, které nám vyučující dodával k povinnému nebo dobrovolnému řešení. Během výuky nám říká rady pro učení daného tématu, jaké jsou nejčastější chyby nebo pomůcky jak si něco zapamatovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 1. ročník, Geografie, bakalářské
Na vyucujici nejvíce oceňuji její velmi dobré vysvětlovací schopnosti, schopnost zorganizovat čas a snahu vše vysvětlit, i když se to na poprvé nepovedlo. Na hodinu byla vždy připravena. Zápočet byl těžký, ale spravedlivě hodnoceny. Nejvíce bych jí vytkl přílišnou přísnost a nepříjemnou kritiku našich chyb, i když nebyly závažné, to bylo možná ale způsobeno únavou vyucujici.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Paní Moravcová je velmi milá, zábavná, snaží se vše vysvětlit, abychom všemu rozuměli
Mgr. Karel Otruba [32-KDM], Matematický proseminář I [NMUM161, seminář]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 21.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Dobrý přednes, umí vysvětlit a předvést. Rozhodně doporučuji je to vynikající učitel s velkými zkušenostmi, ale najdou se tu i nějaké nedostatky. Nejvíce co jsem shledával, byly chyby v domácích úkolech a poskytnutých materiálech. Většinou zpětně poslal oznámení o chybách v textu či to řekl na hodině, ale domnívám se, že by tomu šlo lehce předejít. Dále bych se nebránil na začátku vysvětit případně ukázat pár důkazů, protože to je asi jedna z největších změn oproti sš, které studentům nedává spát. Dále také na hodině byla často nuda možná proto, že většina ty věci uměla, ale stejně by to chtělo trochu oživit nejen povídáním o zkušenostech. Asi nejvíc co mě a spolužáky bavilo bylo vyprávění, které bylo parádní, ale jinak to bylo dost nezáživný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Rozhodně doporučuji, skvělý a zkušený vyučující s často zajímavými postřehy a historkami, příklady z matematiky a vysvětlením pojmů určitě překvapí něčím, co člověk nezná. Na rozšíření a upevnění matematických základů velmi dobrá volba
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Matematice rozumí, je rozhodně hodně zkušený co se pedagogiky týče, ale měl by se podle mě v tomto předmětu víc zaměřit na samotné počítání, než na výklad látky. Domácí úkoly začít vybírat a opravovat, se studenty více probírat jejich řešení. V tomto předmětu nejde o to probrat co nejvíce témat, ale zaměřit se na počítání příkladů, se kterými mají studenti problém (nebo tak jsem to alespoň pochopila, ale přesně toho jsem se nedočkala).
RNDr. Jakub Staněk, Ph.D. [32-KDM], Matematický proseminář I [NMUM161, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičící byl vstřícný, akorát občas měl problém s dochvilností.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Pan Staněk je rovný a férový chlap. Proseminář je vhodný k doplnění hodin analýzy, algebry a diskrétky a člověk si aspoň po střední připomene jaké to je opravdu počítat a moc nedokazovat. Doktora Staňka vřele doporučuju!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Příjemný vyučující. Na prosemináři byl dostatek času řešit úlohy z oblastí SŠ matematiky, ve kterých se v úvodním testu nejvíce chybovalo. Pan doktor mezi námi chodil a radil či vysvětloval.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Veľmi férový, milý vyučujúci, jeden z najlepších, čo som mal na matfyze.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Na hodinách byla příjemná atmosféra.
Byl to pro mě odpočinek po náročném týdnu.
Mgr. Dalibor Šmíd, Ph.D. [32-MUUK], Matematický proseminář I [NMUM161, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Vyučující notnou měrou přispívá k pohodové atmosféře a během jedné hodiny prosemináře dokáže pokrýt opravdu úctyhodné pole různorodých témat (od trojúhelníků, přes komplexní čísla až k řadám), ale hodiny vždy měly svůj systém a člověk si z nich vždy něco odnesl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pan profesor Šmíd byl skvělý cvičící, který přiměl se na výuku připravit a průběžnou prací tak budoval (tedy alespoň mou) schopnost zpracovávat obtížnější části učiva.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Vyučující byl pohodový a stejně tak tyto hodiny. Docela jsem ocenila procvičování matematické indukce a příprava důkazů z přednášek taky nebyla špatná a během zkouškového šetřila čas. Trpěl si na správné potulování vět a jejich důkazů, což dobře připravilo na realitu, že nepřesnosti se neuznávají na zkouškách z matematických předmětů. Vtípky na fyzikální půlku třídy vždycky pobavily (z pohledu fyzika).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan Šmíd je skvělý vyučující se skvělým přístupem k výuce. Velmi se mi líbí, jakým způsobem byl vedený proseminář z matematiky. Byla to super možnost učit se prezentovat důkazy vět.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Oceňuji ochotu pana profesora, který se vždy snažil vysvětlit látku tak aby byla pro všechny pochopitelná. Opakování středoškolské matematiky, zároveň však zaměření na nejasnosti z ostatních předmětů, v čemž vidím výhodu semináře. Doporučuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Doktor Šmíd je výborným pedagogem. Struktura jeho semináře dokonalá a je otevřen všem návrhům na jakékoli změny v programu. Během každé hodiny jsme všichni měli šanci ukázat, co umíme, zkusit si předvést důkazy a zjistit jak látce rozumíme. Doktora Šmída jsem si oblíbil do té míry, že je mi líto, že neučí Lineární algebru i matematiky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Oceňuji především množství důkazů, které jsme si mohli sami vyzkoušet.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Přístup vyučujícího se mi velice líbil v tom ohledu, že snažil co nejlépe nám pomoct s adaptovat se na, pro nás nový, styl výuky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Výtečný vyučující, který naslouchá studentům a jejich studentským tužbám. Výuku přizpůsobuje tomu, co studenti potřebují a nechává jim tolik prostoru, kolik je rozumné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Jsem velice ráda, že jsem si zapsala tento předmět právě u tohoto vyučujícího. Nejen, ze dokáže odhadnout téma, které by mohlo studenty zajímat, ale velmi dobře také volí formu a úroveň výkladu, který vede k úplnému pochopení dané látky a nevadí, když se zasekneme celou hodinu na jednom příkladu, protože od toho tam přeci jsme, nebo aspoň takto na mně působí naše páteční snažení. Doporučuji a doufám, že budu mít možnost zapsat se znovu v letním semestru.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Občas by mi přišlo lepší vyřešení vzorového příkladu cvičícím, než nechat studenty počítat samostatně. Oceňuji výběr příkladů a hlavně schopnost dobře vysvětlit daný problém.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Dle mého názoru je při hodině věnováno příliš času samostatné práci a vyučující málo vysvětluje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Škoda, že se vyučující víc neangažuje a sám nepředvádí, co s danými problémy dělat. Jen nám zadal příklady a počítejte, ačkoli třeba vůbec nevíme, co s tím.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Katastrofalny system vyucovania. Preberaju sa priklady, ktore nie su v sylabe. Nevysvetluje sa.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Zajímavá forma výuky. Je fajn být opraven v něčem, co si myslíte, že děláte naprosto správně, protože jen tak se někam posunete. A tento vyučující jde vždy do detailů, což dává zajímavý "pohlded" do budoucna.
Mgr. Tomáš Zadražil [32-KDM], Matematický proseminář I [NMUM161, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Cvičenia boli zaujímavé s netradičnými príkladmi. Cvičiaci bol zanietený pre predmet a otvorený otázkam. Určite odporúčam ako voliteľný predmet.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Pan kantor jest inovátor. Má svůj vlastní styl. Positivně hodnotím, že nepotlačuje mou individualitu, alebrž ji rozvíjí! Jest perfektně připravený na výuku a učí nás myslet mimo náš matrix! Jest vyvoleným, on dokáže porazit Matrix!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Cvičící se snažil udělat své hodiny co nejzajímavější a to se mu povedlo, byl vtipný, akorát náročný a cvičení s ním mě bavila.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
najlepší proseminár zo všetkých skupín
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Přístup vyučujícího je naprostá pecka. Je super potkat člověka tak zapáleného do matematiky. Díky němu panuje na semináři vždy pozitivní nálada.
Mgr. Michal Zamboj, Ph.D. [32-MUUK], Matematický proseminář I [NMUM161, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Vyučující je příjemný, vtipný a má v rukávu vždy nějakou tu peprnou úlohu. Hodiny probíhají stylem: řešte, kdo bude první, což mi vyhovovalo. V hodinách byla uvolněná atmosféra, vypracování seminárky za zápočet je férové.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Vyučující ochotný vysvětlit i ty "nejhloupější" dotazy. Zajímavé ukázky souvislostí mezi středoškolskou a vysokoškolskou látkou, atmosféra při výuce pohodová.
Podmínkou zápočtu je vypracování kolektivní seminární práce, což mi přijde jako docela zajímavý a fungující nápad.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Ochotný a vstřícný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Vadí mi to věčné drbání na hlavě.
Připomínka k předmětu, Matematický proseminář I [NMUM161, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Dlouho jsem přemýšlel, k čemu nejlépe předmět přirovnat. Nakonec mě napadlo jen srovnání s "aktivním odpočinkem." Hodiny jsou pohodové, ale člověk se zároveň nenudí a je stále v kontaktu s matematikou. Možná je to zvláštní, ale po celém týdnu nelehké matematiky se dá u prosemináře příjemně "aktivně" relaxovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět rozvíjí a opakuje znalosti ze střední školy. Téměř všechno se odvozuje, to ze střední školy rozhodně chybí a jsem rád že jsem si to doplnil (odvození goniometrických a komplexních vzorců). Probraná látka se dá určitě využít v ostatních předmětech nebo při výuce. Předmět je kvůli dodělání důkazů ze střední a radám k didaktice matematiky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Hrozně mě s ním seminář bavil, sice jsme si museli připravovat důkazy a ne vždy jsem tak učinil, ale člověk se alespoň více té teorii věnoval a s ním byl ten seminář rozhodně přínos.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Ocenuji vezove polynomy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení bylo rozhodně přínosné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý seminář na procvičení důkazů z předmětů ZS. Ačkoliv je toto vyjádření stručné, tak výše zmíněnou část shledávám za nejvíce přínosnou z hlediska pozdějšího průběhu studia, protože zvládnutí dokazování je jedna z jeho stěžejních částí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2019, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Možnost procvičit si středoškolskou matematiku a její rozšíření je fajn.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Díky tomuto předmětu se už na mathematiku nikdy nebudu dívat stejnýma očima! Jest fascinující, kolika zásadních zajímavých mathematických themat se může dotknouti seminář jako jest tento.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Předmět byl v pořádku, probírali jsme různé zajímavé úlohy i procvičovali středoškolskou látku, takže za mě spokojenost
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2019, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Je velmi vhodné, aby si všichni touto formou zopakovali látku ze střední školy. Na druhou stranu ale jsem tomuto předmětu věnoval podobné množství času jako cvičení z analýzy, což mi přijde neúměrně hodně, vzhledem k počtu kreditů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Výborný předmět k opakování/doučení středoškolské matematiky.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Výborný predmet, odporúčam prvákom. Zaujímavé príklady, často "pekná matematika"
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět splnil mé očekávání - počítaní jednodušších příkladů, prohlubování znalostí ze střední školy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Proseminář byl dobře zaměřen na řešení problému, který se zde v prváku objevuje - první setkání s důkazy. Vzájemné přednášení důkazů a hledání chyb ve formulaci ostatních pak zlepšuje schopnost chyby rozlišovat i u sebe. Celkově pak vede k lepšímu porozumění matematických důkazů. Proseminář hodnotím velice kladně, protože mi s důkazy hodně pomohl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2018, 1. ročník, Geografie, bakalářské
Na předmětu oceňuji přehledné zopakování středoškolských témat z vysokoškolského pohledu zajimavou formou vcetne mnoha příkladů. Předmet byl velmi podnětný. Probojoval i poznatky z ostatních předmětů. Nejvíce mne zaujalo téma relací a disjunktniho rozkladu. Byl naopak těžší, nez jsem čekal, nároky vyucujici nebyly malé. Příklady k předmětu nebyly příliš dostupné, často jich ale nebylo potřeba.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Matematický proseminář s Daliborem Šmídem je velice příjemné odreagování od matematiky, která se učí na všech ostatních přednáškách a cvičeních.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Zajímavý předmět, ve kterém jsme nejdříve zopakovali nepříjemné oblasti matematiky ze střední školy (komplexní čísla) a poté se přes rady k životu na MatFyzu dostali k tématu důkazů, které jsme většinu semestru probírali. Předmět mi vyhovoval, byla možnost si říci, co bychom rádi na hodinách dělali a jakým směrem bychom je rádi směřovali.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Opakování středoškolské matematiky. Jsou probírána ta nejdůležitější témata, jenž jsou potřebná ke studiu (úpravy výrazů,rovnice, funkce, komplexní čísla, techniky důkazů, případně analytická geometrie či kombinatorika)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Látka je zvolená dobře, rozhodně mi byly otevřeny nové možnosti a pomáhá to i, co se týče nově braného učiva.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Jeden z mála předmětů, který má opravdu pro učitele smysl, probírá se středoškolské učivo
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Příjemné opakování témat ze střední školy složitějšími úlohami.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Předmět mi osvěžil důležité oblasti ze středoškolské matematiky, které jsem po maturitě pozapomněla. Výuka v semestru byla vhodně rozvržena, stihli jsme probrat vše důležité. :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Skvělý předmět pro začátky, hlavně po čtyřměsíčních prázdninách.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Osvěží středoškolské znalosti
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Tento předmět mě osobně velmi zklamal, neboť jsem od něj očekával zajímavé příklady rozšiřující středoškolské znalosti tak, abychom si je tím procvičili. Místo toho jsme počítali úplně obyčejné a jednoduché středoškolské příklady. Nicméně určitě doporučuji Slovákům, kteří neměli komplexní čísla a chtějí se v nich procvičit. Pro ně to mělo smysl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Dobré připomenutí matematiky ze střední školy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Skvělý předmět na zopakování a osvěžení látky ze střední školy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Opakování středoškolské matematiky - fajn na zlepšení sebevědomí po cvičení z analýy, i když někdy trochu nuda.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2017, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Opravdu opakování
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
zábavný předmět, hezky strukturovaný, pěkné opakování SŠ látky
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2017, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Osobně bych preferoval spíše přístup - na začátku krátké uvedení do tématu (zopakování pojmů apod.) a poté až práce na příkladech.
Jiří Helus, 06.01.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Předmět má zajímavý potenciál, nicméně v dnešní podobě je to pro většinu studentů spíše zabitá hodinka a půl za 2 kredity. Nevím, jaké obory mají tento předmět doporučen, ale chtělo by to ho přizpůsobit daným oborům (učitelství - důraz na didaktiku, odborné předměty - využití v oboru, ...).
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 21.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Proseminář je sranda předmět, upřímně pokud nemáte nějak extra mezery ve středoškolské matice, tak se tam budete děsně nudit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
O tomto předmětu jsem měl představu, že slouží spíše pro ty co nemají ze střední školy dostatečně dobré základy z matematiky. Ovše příde mi, že tento předmět spíše pro ty kteří se chtějí matematikou zabívat nad rámec běžmého učiva na MFF.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Skvělé rozšíření a zopakování základů matematiky ze SŠ.
Ľuboš Krnáč, 19.02.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Viac menej nudné opakovanie strednej školy, no ak ste si nie istý sebou v stredoškolskej matematike, tak to bude určite nápomocné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Dobré na precvičenie a prehĺbenie stredoškolských vedomostí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět je prohloubení středoškolské matematiky, respektive opakování složitějších problémů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Vhodné pro zopakování středoškolské látky, ale nic nového jsem se nedozvěděla. Udělala jsem si představu, že středoškolská škola, kterou jsem studovala, byla fakt na dobře úrovni.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Myslel som že cielom hodiny je niečo sa naučiť a zopakovať čo štýlom že žiaci samostatne skoro celú hodinu rátajú príklady nie je moc efektívne.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Velmi pestrý záběr učiva.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Na hodnoceni jsem tam chodil prilis kratkou dobu
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Po trošku slabším začátku jsem se začali věnovat zajímavostem ze středoškolské matiky, což jsem ocenil a bavilo mě to
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Dobře připraveno i s dobrou improvizací, ale na hodnocení '1' ještě krůček chybí, ale časem určitě bude '1' i ode mne. :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Predmet, ktory mal byt opakovanim, im vobec nie je. Viac opakovat, menej nadstavovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Doufala jsem, že to bude víc jako doučko středoškolské matematiky s nějakou nadstavbou. Tento předmět mě ale nakonec zklamal. Při samotném cviku to byla spíš taková přednáška s projekcí slajdů týkajících se středoškolské matematiky, ale za tu hodinu jsme si nic na místě nespočítali. Vše se nechávalo na doma, kde ty příklady byly až moc obtížné a potřebovaly by vysvětlit blíže na tom cviku, kde se ale zas téměř nic nespočítalo a přešlo se zas na slajdy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2016, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Seminář je zábavná forma matematiky. Vyzkoušíme si různé oblasti z té "neprimitivní" stránky. Což je velice užitečné, protože budeme mít rozšířenou znalost základních věcí.
Sem rád, že se zde spíš počítá, než dívá na to, jak se něco počítá :)
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK