AnketaAnketa(verze: 652)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Vlasta Moravcová, Ph.D. [32-KDM], Základy rovinné geometrie [NMUM106, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.09.2018, 1. ročník, Geografie, bakalářské
Na vyucujici oceňuji její přísnost, kterou nás chtěla odnaučit dělat skolacke chyby. Oceňuji také možnost počítat někdy příklady u tabule, tam se to člověk nejvíc naučí. Ovšem navrhl bych trochu snížit tvrdost a ukázat lidskou tvář, hlavně však snížit neúměrně vysoké nároky u závěrečného testu. Jinak byla vyucujici na výuku relativně připravena, dochvilna, na dotazy odpovídala a byla ferova, na všechny velmi přísná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.05.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Didakticky velice schopná vyučující, co má co nabídnout. Občas je trochu nepříjemné, jakým stylem komunikuje.
RNDr. Vlasta Moravcová, Ph.D. [32-KDM], Základy rovinné geometrie [NMUM106, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.09.2018, 1. ročník, Geografie, bakalářské
Na vyucujici oceňuji hlavně její snahu vše studenty přesně naučit, bez jediné nejasnosti, za jakoukoliv malou chybu studenty čekala tvrdá kritika. Přesto bych někdy i trochu slevil z nároku a ukázal trochu lidskosti, občas mi to přišlo až příliš tvrdé. Dále ocenuji celkem zábavný a ne nudný výklad, občas však příliš rychlý a ne moc systematicky. Na výuku byla vyucujici celkem připravena, na dotazy odpovídala a byla ferova.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2018, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Dr. Moravcová má hodiny perfektně připravené (ke každé přednášce sadu příkladů na cvičení, na webu k nim zveřejňuje v průběhu semestru řešení), látku bezchybně ovládá (nejen odborné, ale i pedagogické) a studentům se snaží předat nejen teorii, ale i rady do pedagogické praxe. Kolokvium bylo poměrně náročné, oceňuji však jeho ústní část - myslím, že i z ní si studenti mohou leccos odnést.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.06.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
V přednášce jsme probírali základní teorii, kterou lze nastudovat samostatně. Ocenil bych, kdybychom se věnovali tématům více do hloubky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Cenil jsem si pedagogických schopností doktorky Moravcové na Matematickém prosemináři I, ale s vedením ZRG jsem velice nespokojená. Požadavky na splnění doopravdy neodpovídají kreditovému ohodnocení. Doktorka s námi prošla jednoduché definice a místo toho, abychom se naučili pořádně řešit úlohy, jsme jich prošli pár a na těžší se pořádně nedostalo. Když jsem si dělal kompletaci na zápočtový test z Matematemického prosemináře I, vešly se mi zápisky na 4 papíry A5, ale na Základy rovinné geometrie jsem popsal 10 papíru velikost A4 a to to jsou předměty o stejné kreditové dotaci. Pokud má být předmět takto náročný, jako bezesporu je (což dosvědčuje úspěšnost), dejte mu více kreditů, nebo snižte požadavky, či změňte vedení hodin. Samostudia bylo prostě přespříliš.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Možná na začátku semestru vznikla dezinformace o tom, jestli docházka na přednášky je, nebo není povinná.

Prvně řečeno, že přednáška povinná je.
Později po zjištění některých okolností nám bylo řečeno, že docházka byla jen orientační, aby paní doktorka věděla, kdo kdy chyběl a mohla dotyčného informovat.
Takže z tohohle postupu jsem byl nejen já trošku zmaten.

Dle mého není moc fér měnit pravidla v průběhu hry, na druhou stranu změna pravidel nám hrála do karet, proto nemám nic proti. Jen ti poctiví, co na přednášky chodili od začátku poctivě, ostrouhali, protože zjistili, že nemuseli. Proto je dle mého názoru dobré pravidla nastavit hned na začátku a jasně.

Jinak si paní doktorky vážím a děkuji za předání znalostí, škoda jen, že v tomto oboru není jednotná symbolika, zato však paní doktorka nemůže a třeba se to časem změní.

Překvapila mě forma kolokvia, ale uvítal jsem ji a byl jsem s ní spokojen.

Mgr. Karel Otruba [32-KDM], Základy rovinné geometrie [NMUM106, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2016, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Srozumitelný výklad, s ničím nebyl problém.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
nic moc přístup, který žáka spíše odrazuje, než nabádá dále se dané problematice věnovat
Mgr. Karel Otruba [32-KDM], Základy rovinné geometrie [NMUM106, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2016, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Srozumitelný, ale trochu nudný výklad. Férový vyučující.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
nudné vystupování, a nepříliš dobrý přístup
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.05.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
tento predmet ucit nevi
Připomínka k předmětu, Základy rovinné geometrie [NMUM106, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.09.2018, 1. ročník, Geografie, bakalářské
Na cvičeních oceňuji možnost procvičit si látku z přednášek na tradičních i méně tradičních příkladech. Problémem bylo, že má cvičení většinou zbylo málo času, ještě umocněné častým odpadáním, takže moc příkladu se nestihlo a ještě byly často provedeny rychle a zmateně a člověk se v tom snadno ztratil. Dale bych vytkl velke mnozstvi nelehkych příkladů nutnych spocitat k zaverecnemu testu, nedalo se to pořádně stihnout. Naroky tohoto testu byly velmi vysoké. Klidně bych některé příklady ani neprobiral a nepozadoval, naopak bych ty stěžejní navrhoval probrat důkladně a dobře. Jinak byla cvičení zajímavá, na přednášku navazovala a byla i relativně uspořádáná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.06.2018, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Chtělo by to řešit více úloh.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.05.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Zajímavá látka, která se nepřekrývá s žádným jiným seminářem. Až na zabijácký večerní čas.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2017, 2. ročník, Fyzika, bakalářské
Oceňuji přehledné rozdělení témat a jejich ucelenost. Bylo přínosné středoškolská témata rozvinout a podívat se na ně i přes Eukleidovy a Hilbertovy axiomy. Protože jsem o těchto axiomech slyšela prvně, ocenila bych, kdybychom se jim věnovali více.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Nepřekračuje znalosti ze SŠ, nové byly akorát některé informace z historie. Přednáška se prolínala se cvičením.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Uspávající, nic nového neříkající blok
Připomínka k předmětu, Základy rovinné geometrie [NMUM106, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.09.2018, 1. ročník, Geografie, bakalářské
Na předmětu ocenuji přehledné shrnutí středoškolské látky geometrie a přidání vysokoškolských poznatků k tomu. Naproti tomu nároky předmětu jsou neuvěřitelně vysoké, většině studentů dělal v tomto semestru největší problém právě tento předmět. Zakončení předmětu kolokviem je vskutku zajímavé a užitečné, přesto je postavené na kritice ostatních a na dobrých vztazích v ročníku nepřidá. Škoda je několika odpadlych přednášek, možná by šlo v případě delší absence prednasejiciho zařídit suplování.
Předmět byl zajímavý, uspořádány, provazany s cvičením, literatura byla snadno dostupná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.06.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
O něco málo prohlubuje učivo základní a střední školy. Sjednocuje terminologii. Vytváří obecný přehled.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Předmět je zajímavě koncipován, je důležité, abychom jako budoucí učitelé měli takovéto přesné znalosti. Dosti však nesouhlasím s kreditovým ohodnocením.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2017, 1. Ročník, Fyzika, bakalářské
Konečně jsem se dozvěděl, kde se ty poznatky v geometrii vzaly a jak je autor myslel.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2016, 2. Ročník, Fyzika, bakalářské
Nepřekračuje znalosti ze SŠ, nové byly akorát některé informace z historie. Přednáška se prolínala se cvičením.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.06.2016, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Myslím že daná látka se dá pojmout i lépe.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 27.05.2016, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Kdybychom vzali čistou látku z hodin a zahodili historky a všechno okolo, zbyly by tak tři přednášky. Navíc povinná docházka s maximálně dvěma absencemi je nešťastná pro dojíždějící, když je předmět v pátek odpoledne.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK