Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Jana Hromadová, Ph.D. [32-KDM], Základy zobrazovacích metod [NMTM303, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2025, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Paní doktorka je velmi ochotná, zodpoví každý dotaz. Jejímu stylu výuky nemám co vytknout. V předmětu je mnoho témat a docela málo času, takže se nestíhají všechny úlohy narýsovat na hodinách - doporučil bych si je ale prorýsovat doma.
RNDr. Jana Hromadová, Ph.D. [32-KDM], Základy zobrazovacích metod [NMTM303, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2025, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Jsem rád za pozitivní přístup a připravenost materiálů
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2025, 3. ročník, Biologie se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Příprava na výuku, materiály a výklad je naprosto výborný, ještě jsem nepotkala na matfyzu tak hodnou a příjemnou učitelku. Zná všechny jménem, vždy všem vyjde vstříc a co se týče výuky, tak také bez jakékoliv připomínky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2025, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Paní doktorka je výborný didaktik - opravdu jí velmi záleží na tom, aby její studenti látku chápali a uměli ji i použít v praxi (v tomto případě při rýsování). Opravdu velmi lidský přístup během vysvětlování látky. Paní doktorka dokáže zodpovědět každý dotaz, je vidět, že má tato témata moc ráda. Na konzultacích se snaží studentovi látku vysvětlit trochu jiným způsobem, což moc pomáhá. Během hodin využívá spoustu různých pomůcek (GeoGebra, atd.), které studentům pomáhají s porozuměním jednotlivým zobrazením. Materiálů má paní doktorka připravených opravdu hodně. Paní doktorce snad ani nejde něco vytknout.
RNDr. Petra Surynková, Ph.D. [32-KDM], Základy zobrazovacích metod [NMTM303, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 3. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
V hodinách jsem nestíhala. Když něco rýsuju poprvé a zároveň mi je něco ukazováno a vysvětlováno, tak je skutečně nereálné stíhat obojí... je to škoda, zprotivilo mi to hodiny. Při domácí přípravě jsem dospěla k názoru, že to těžké není, jen prostě příliš příliš rychlé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednášející je výborná, věcem rozumí a odpoví na každou byť hloupou otázku. Jediná věc, která mi vadila celou dobu semestru, byla rychlost výkladu/rýsování. Pravidelně jsem nestíhal a musel si to dorýsovávat jinde.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Během učení se na zkoušku jsem nechápala, co mi během hodin nebylo jasné, ale většinou jsme jen co nejrychleji obkreslovali tabuli a nebyl čas na snahu o pochopení. Přes opakované žádosti o úpravu tempa bohužel bylo stále moc rychlé. Oceňuji přípravu na hodiny a snahu pomoci nám 3D modely těles.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 24.01.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Paní doktorka Surynková je vždy ochotná se vším pomoci, veškerou látku vysvětluje velmi jednoduše a pochopitelně. Její rýsování na tabuli je lepší, jak moje do sešitu.
Připomínka k předmětu, Základy zobrazovacích metod [NMTM303, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2025, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Stejně jako přednáška
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2025, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Cvičení splývalo s přednáškou.
Připomínka k předmětu, Základy zobrazovacích metod [NMTM303, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2025, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Za mě hezký, praktický předmět
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2025, 3. ročník, Biologie se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
I když je podle mého názoru učivo předmětu nad rámec toho, co by učitelé měli umět, díky paní učitelce je učivo skvěle, srozumitelně podané a všechno se dalo pochopit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2025, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednáška obsahovala základní metody zobrazení. Předmět má docela široký sylabus, ale i přesto mě to moc bavilo. Teorie byla trochu upozaděna, jednalo se především o vyzkoušení si zobrazení základních těles v různých zobrazeních. Moc se mi líbilo, že předmět obsahoval na začátku i rychlé zopakování stereometrie (ale probíraly se těžší příklady). Celkově se mi přednáška moc líbila. Zakončena byla početním testem na známky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 3. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Myslím, že je dobře, že jsme si mohli vyzkoušet různé způsoby promítání, ale bylo na vše málo času.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Zajímavý rozšiřující předmět. Rýsování a promítání moc nemusím, ale tohle bylo tak akorát. Na zápočet je třeba si zejména zopakovat axonometrii.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 24.01.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednáška se prolíná s cvičením, kdy je látka neustále vysvětlována a rovnou prakticky demonstrována. S trochou prostorové orientace je předmět i bez předchozích zkušeností se zobrazovacími metodami bez problému.