Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Aritmetika a algebra I [NMTM105, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Na panu Halasovi se mi líbí, že učivu opravdu rozumí a je do toho zapálený. Jeho výklad je srozumitelný a pan Halas do něj dobře vkládá vtipy a historky z prvního stupně základní školy, takže toho není nikdy příliš na to, aby jsme my studenti byly přehlceni. Zisk kreditů z aritmetiky v jeho podání ale rozhodně není zadarmo. Jak u zápočtových testů, tak u zkoušky, pan Halas chce po studentech, aby měli téměř všechno dobře, jinak musíte test psát znova nebo si jej doplnit. Na druhou stranu ale pan Halas neřeší, na kolikátý pokus se vám povede daný test napsat, a když se opravdu naučíte, tak vše nakonec zvládnete celkem s přehledem
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2025, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pan Halas je skvělý. Velmi trpělivý a přátelský, ale zároveň poměrně přísný. Prostě chce, abychom ukázali, že umíme všechno, co máme umět. Má svůj specifický humor, který nemusí sednout každému, ale zároveň alespoň trochu obzvláštní hodiny. Nicméně musím uznat, že po 2 hodinách už máte čísla "blé" skutečně plné zuby :-D. Velmi si cením přístupu pana Halase u zkoušky/zápočtu, kde se opravdu nemusíte z ničeho stresovat. Jediné trochu nepříjemné je, že zápis a materiály od pana Halase jsou poměrně nestrukturované, takže příprava materiálů na zkoušku trvá trochu delší dobu, ale vše důležité bylo na hodině řečeno/lze nalézt v "portfoliu".
Pan Halas vlastně mezi přednáškou a cvičením nerozlišoval. Prostě když bylo vhodné probírat, probíral, když bylo vhodné nějaký čas věnovat příkladům, učinil tak.
Komentář k Panu Halasovi obecně - viz anketa přednášky.
Mgr. Zdeněk Halas, DiS., Ph.D. [32-KDM], Aritmetika a algebra I [NMTM105, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Na panu Halasovi se mi líbí, že učivu opravdu rozumí a je do toho zapálený. Jeho výklad je srozumitelný a pan Halas do něj dobře vkládá vtipy a historky z prvního stupně základní školy, takže toho není nikdy příliš na to, aby jsme my studenti byly přehlceni. Zisk kreditů z aritmetiky v jeho podání ale rozhodně není zadarmo. Jak u zápočtových testů, tak u zkoušky, pan Halas chce po studentech, aby měli téměř všechno dobře, jinak musíte test psát znova nebo si jej doplnit. Na druhou stranu ale pan Halas neřeší, na kolikátý pokus se vám povede daný test napsat, a když se opravdu naučíte, tak vše nakonec zvládnete celkem s přehledem
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2025, 1. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pan doktor Halas je perfektní pedagog, který dokáže vysvětlit zcela abstraktní matematiku na věcech ze všedního života, ač se to zdá nemožné. Zároveň po každé přednášce zveřejní nějaké příklady (i s řešením) k tématu, které bylo ten den probráno - takže máme možnost si to doma hned zkusit zcela sami.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2025, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pan profesor je velmi milý a vstřícný. Jen se mi občas stává, že v zadních lavicích ho moc dobře neslyším. Ale hodiny s panem Halasem nemůžou být jiné než náročné ale sluníčkové.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2025, 1. Ročník, Chemie se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pan doktor je skvělý přednášející, vždy když člověk nevěděl, mohl za ním po přednášce přijít a zeptat se ho. Na panu doktorovi se mi taktéž libí jeho všeobecný matematický přehled, to se projevilo vždy, když chtěl ukázat souvislosti mezi jeho přednáškou a např. matematickou analýzou.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 25.01.2025, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Na doktoru Halasovi si nejvíce cením jeho smysl pro humor a jeho naládu, která je nakažlivá :D
Pozitiva pana Halase: vynikající pedagog, intuici za látkou dokáže mistrovsky předat, opravdu si něco z přednášky odnesete, hodiny s ním jsou zábavné.
Negativa: někdy dostanete vlastně jen intuici a skutečně formální znění je jaksi druhořadé - vlastně nevíte, co jste se naučili a co jen ochutnali -, největší negativum je ale naprostá neexistence podkladů k přednášce. Jediné, co dostanete, je "osnova předmětu". Což je něco mezi jmenným seznamem témat, dovysvětlivek a sbírkou početních příkladů... Musíte se proto učit z uvedené literatury - a abyste věděli co z ní je požadováno a co ne, musíte prostě slyšet co bylo a nebylo zmíněno na přednášce k danému tématu...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Hodiny s panem doktorem Halasem byly velmi zábavné, je na něm vidět nadšení pro věc, které je nakažlivé. Vždy velmi ochotně odpovídal na všechny naše dotazy, opravdu chtěl, abychom látce porozuměli a odnesli si toho co nejvíce.
Připomínka k předmětu, Aritmetika a algebra I [NMTM105, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednášky i cvičení z aritmetiky (pan Halas mezi nimi nerozlišoval) byly pro mě opravdu zajímavé. Líbilo se mi, jak nám byly představeny různorodé části matematiky, o kterých jsem dosud neslyšel nebo mi nepřišly dostatečně zajímavé. Nejhorší na tomto předmětu tak je, že k němu neexistují žádná skripta, a i když některá témata jsou zahrnuta v doporučených učebnicích, tak ne vždy je to na takové úrovni, aby byl člověk díky tomu schopen složit zkoušku. Je tedy potřeba opravdu na ty hodiny chodit, protože jinak člověk nemá u zkoušky šanci. I když samotný předmět je podle mne jeden z těch jednodušších, tak u samotné zkoušky chce pan Halas po studentem opravdu vše a nepustí vás, dokud nebudete mít testy napsané téměř celé dobře. Takže se zkouška klidně může protáhnout i na 4 hodiny, protože vám pan Halas testy (společně s teorií se u zkoušky píše i druhý zápočtový test) několikrát vrátí. Není ale povinností psát oba testy v jeden den, klidně si můžete v jeden termín napsat zápočtový test a zkoušku z teorie složit až jindy
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Cvičení a přednášky se vhodně prolínaly, jak bylo zrovna potřeba, striktní dělení se nedodržovalo, což podle mě velmi dobře fungovalo.
Připomínka k předmětu, Aritmetika a algebra I [NMTM105, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2025, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednášky i cvičení z aritmetiky (pan Halas mezi nimi nerozlišoval) byly pro mě opravdu zajímavé. Líbilo se mi, jak nám byly představeny různorodé části matematiky, o kterých jsem dosud neslyšel nebo mi nepřišly dostatečně zajímavé. Nejhorší na tomto předmětu tak je, že k němu neexistují žádná skripta, a i když některá témata jsou zahrnuta v doporučených učebnicích, tak ne vždy je to na takové úrovni, aby byl člověk díky tomu schopen složit zkoušku. Je tedy potřeba opravdu na ty hodiny chodit, protože jinak člověk nemá u zkoušky šanci. I když samotný předmět je podle mne jeden z těch jednodušších, tak u samotné zkoušky chce pan Halas po studentem opravdu vše a nepustí vás, dokud nebudete mít testy napsané téměř celé dobře. Takže se zkouška klidně může protáhnout i na 4 hodiny, protože vám pan Halas testy (společně s teorií se u zkoušky píše i druhý zápočtový test) několikrát vrátí. Není ale povinností psát oba testy v jeden den, klidně si můžete v jeden termín napsat zápočtový test a zkoušku z teorie složit až jindy
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2025, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednášky z aritmetiky mě docela baví. Jediné, co mi nevyhovuje, je docela chaotický zápis na tabuli a rozlítanost témat v různých materiálech. Při učení na zkoušku není jednotný dokument se všemi větami, důkazy a definicemi. Je to trochu náročnější předmět, hlavně kvůli vypracovávání portfolia, to zabere asi nejvíce času.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2025, 1. ročník, Chemie se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Člověk, který přijde na přednášku z AA1 zpočátku nechápe, proč mu jsou předkládány informace, který jsou vytržené "z různých koutů matematiky". Ke konci semestru najednou člověk pochopí, jak tyto informace souvisí s ostatními matematickými disciplínami. Na předmětu oceňuji také, že je určen pro učitele, vždy jsem byl rád za moment, kdy se z úst přednášejícího ozvalo: "Až vy budete učitelé..."
Má cenu si předmět zapisovat, pokud nestudujete učitelství? Ne, upřímně asi ne. Pokud máte zájem o probíranou látku, existují určitě předměty, kde je probírána detailněji, tohle je vlastně vždy jen ten základní úvod do tématiky. Tento účel však za mě plní dobře - není příliš dopodrobna ani příliš málo detailně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
První polovina témat je trochu roztroušená po celé matematice, bez nějakého většího propojení. Druhá je však tak krásně a nenápadně propojená skrz Eukleidův algoritmus. Řekl bych, že to i pěkně vystihuje styl a způsob přednášení, který je zprvu trochu chaotický a pak začne krásně dávat smysl. Spojeno s příjemným přístupem, sem tam prohozeným nějakým tím matematickým vtipem, si asi není moc na co stěžovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět mi pomohl propojit si mnoho témat, která jsem už dříve potkala, ale chyběly mi souvislosti.