AnketaAnketa(verze: 653)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Tomáš Cipra, DrSc. [32-KPMS], Časové řady [NMST537, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2019, 2. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Přednáška příjemná, dobře vysvětlená.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 2. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Přednáška byla uspořádaná, přehledná a snadno srozumitelná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 2. ročník, Matematika, navazující magisterské
Na vyučujícím oceňuji vstřícný přístup ke studentům.
Petr Kuc, 19.02.2016, 2. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Pan Cipra je poctivý a pracovitý člověk. Oceňuji na něm, že se ke studentům chová slušně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2016, 2. ročník, Matematika, navazující magisterské
Oceňuji přístup ke studentů, zapálení pro předmět, orientaci na praxi. Uvádění numerických příkladů, resp. psaní výsledků na tabuli jsem považovala za nadbytečné (vzhledem k tomu, že jsou přehledně zpracovány v v knize prof.Cipry).
RNDr. Radek Hendrych, Ph.D. [32-KPMS], Časové řady [NMST537, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 2. ročník, Matematika, navazující magisterské
Doktor Hendrych má fajn cvičenie. Je prínosné a páči sa mi forma udelenia zápočtu za domáce úlohy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2019, 2. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Vstricny pristup vyucijiciho.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2018, 2. Ročník, Matematika, doktorské
Nejlepší cvičící, jakého jsem na Matfyzu potkal. Cvičení byla velmi dobře členěna a byla naprosto srozumitelná. Hodně jsem ocenil zkušenosti cvičícího z praxe a nadhled, který měl u probírané látky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2018, 2. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Hodnocení úkolů bylo s velkou časovou prodlevou po odevzdání.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2017, 3. Ročník, Matematika, navazující magisterské
The teacher is patient when I ask him questions.
Petr Kuc, 19.02.2016, 2. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Pan Hendrych je bez přehánění jeden z nejlepších cvičících v dějinách lidstva. Jen tak dál!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 2. ročník, Matematika, navazující magisterské
Pečlivě připravené cvičení, srozumitelný výklad.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2016, 2. ročník, Matematika, navazující magisterské
Milý přístup, vstřícnost, důraz na zodpovědnost studenta.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 26.01.2016, 2. ročník, Matematika, navazující magisterské
Ochotný vyučující, dá se s ním dohodnout.
Připomínka k předmětu, Časové řady [NMST537, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2019, 2. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Srovnani teorie s praxi, velmi obohacujici.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 2. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Oceňuji praktické domácí úkoly.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2018, 2. Ročník, Matematika, doktorské
Velmi dobré cvičení, přehledné a prakticky zaměřené.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2018, 2. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Předmět Časové řady obsahuje cvičení, na kterém se stručně opakuje teorie, která se následně používá prostřednictvím SW EViews 9. Práci se sw bohužel doprovázely různé komplikace s licencemi (nemožnost ukládání workfiles, nemožnost použití balíčků ve studentkých verzích). Domácí úlohy v EViews nebyly plně uchopitelné a často bylo nutné použít ještě Excel nebo Mathematicu. Cvičení celkově hodnotím jako užitečné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2017, 2. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Trochu škoda je, že kvůli množství úkolů člověk musí čekat na zápočet poměrně dlouho i během zkouškového období.
Petr Kuc, 19.02.2016, 2. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Výborná cvičení a systém domácích úkolů. Není co vytknout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2016, 2. ročník, Matematika, navazující magisterské
Oceňuji formu, kdy je na cvičení stručně shrnuta použitá metoda, je předvedeno možné využití softwaru a následně si student v rámci domácího projektu vyzkouší zpracování individuálně zadaných dat. Ke každému z odevzdaných projektů student obdrží recenzi cvičícího a jednoho z dalších studentů, získá tak dobrou zpětnou vazbu ke své práci a zároveň v rámci recenzování cizí práce má možnost porovnat přístup kolegy (k analyzování jeho dat). Ve srovnání s ostatními předměty je vyžadovaná domácí příprava časově velmi náročná.
Co se týče doporučení na zlepšení, bylo by vzhledem k vyžadované domácí přípravě vhodné zajistit pro studenty licenci EViews pro instalaci na soukromé počítače (obdobně jako má např. Mathematica).
Cvičení považuji za povedené a přínosné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2016, 2. ročník, Matematika, navazující magisterské
Ocenila jsem příklady na reálných datech, zpracování samostatně i následné recenze.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2016, 2. ročník, Matematika, navazující magisterské
Cvičení se koná skoro jen formou domácích úkolů. Daleko lepší by bylo dát polovinu úkolů, ale předvádět více na cvičeních.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2016, 2. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Viac praktických príkladov v softwary na cvičení by bolo vhodnejších, teoriu si študent može dobrat na prednáške alebo doma.
Připomínka k předmětu, Časové řady [NMST537, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2019, 2. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Zajímavá témata, praktické příklady. Je však hodně obsáhle.
Možnost písemného testu je také výhodou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 2. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Podle mého názoru vykládaná látka a způsob výkladu nezapadají do kontextu předešlého studia. Snaha o to udělat přednášku více praktickou než teoretickou podle mě vyústila v přednášení školních příkladů, jejichž praktická aplikovatelnost je obtížnější než v případě přednesení obecné teorie. Přednáška by mohla trochu více navazovat na přednášku z náhodných procesů a to i s využitím vybudované teorie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2018, 2. ročník, Matematika, navazující magisterské
Prednaska velmi kvalitni a prehledna, ze zapisku se skvele ucilo na zkousku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2018, 2. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Předmět je zaměřen na dekompoziční a autokorelační metody pro jednorozměrné časové řady, finanční časové řady a stručně vícerozměrné časové řady. Za výhodu předmětu považuji, že je látka psaná na tabuli a teorie je tak postupně představována. Vypisování dlouhých tabulek na tabuli mi přišlo zbytečně zdlouhavé pro přednášejícího a mohl by tak ušetřit čas dataprojektorem. Čas by bylo možné využít spíše k dotazům, kterých na konci semestru přibývalo s tím, jak téma bylo komplikovanější. Celkově předmět hodnotím jako užitečný a prakticky orientovaný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2017, 3. Ročník, Matematika, navazující magisterské
It will be better if the professor can change the language to English. Studying by students themselves is really hard and time consuming.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2017, 2. ročník, Matematika, navazující magisterské
Srozumitelná a pěkně strukturovaná přednáška.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2016, 2. ročník, Matematika, navazující magisterské
Přednášená látka je velmi dobře uspořádána a navíc doplněna příklady.
Petr Kuc, 19.02.2016, 2. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Líbí se mi, že předmět je velmi praktický a svůj sylabus opravdu čerpá z prakticky používaných řešení různých druhů problémů. Byl bych rád, kdyby se věnovalo více prostoru modelům podmíněné heteroskedasticity.
Studentům bych poradil, aby šli na ústní (nikoliv písemnou) zkoušku. Písemné zkoušení je více subjektivní a navíc pan Cipra známkuje zkouškové písemky docela tvrdě. Při ústním zkoušení je naopak mírný.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 26.01.2016, 2. ročník, Matematika, navazující magisterské
Oceňuji praktické příklady.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2016, 2. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Zajímavý předmět, hodně informací, skoro žádné důkazy. :-) Přednáška skoro kopíruje doporučenou literaturu.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK