AnketaAnketa(verze: 658)
V letním semestru akademického roku 2019/2020 probíhá sběr dat 08.06.2020 - 21.09.2020.
  
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Jaromír Antoch, CSc. [32-KPMS], Matematická statistika 2 [NMSA332, cvičení]
Jan Vávra, 06.06.2016, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení probíhalo způsobem, že se nadhodil nějaký problém do třídy a potom se nějak řešil, ovšem než se pochopilo, o co se vlastně snažíme, tak došlo ke ztrátě drahocenného času, během něhož bychom si stihli vyřešit mnohem více vzorových příkladů. Druhá paralelka spočetla mnohem více příkladů než my. Na druhou stranu v zápočtových písemkách nebylo zase nic, co by nebylo zmíněno. Sice je jistá hranice bodů, která člověku stačí na zisk zápočtu, ale doporučuji se snažit o co nejlepší výsledky (i když to není třeba). Na zkoušce už nebyl žádný písemný test a jen ústní zkouška, která se zaměřovala v podstatě na chyby napsané v zápočtových písemkách. Vypadá to, že se od toho i odvíjela výsledná známka.
prof. RNDr. Jaromír Antoch, CSc. [32-KPMS], Matematická statistika 2 [NMSA332, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.07.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Přednáška mi bohužel nevyhovovala. Výklad mi přišel chaotický a skoro nesrozumitelný. Nebýt cvičení by mi předmět nedal téměř nic, krom motivace přečíst skripta. Zdálo se, že výsledek zkoušky příliš nezávisel na míře vědomostí, jako spíš na celkovém dojmu vyučujícího (a na náhodě).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.07.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Byl jsem pouze na první přednášce a ta mi přišla tak zmatená a nepřehledná, že jsem již na žádnou další nechodil. Zkouška mi připadala jako "přípravka" na státnice, z obsahu toho předmětu bylo třeba znát pouze definice zbytek byl zkoušený ze statistiky 1 a druhácké statistiky a pst. Jinak pan profesor byl na zkoušce velice příjemný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.07.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Přednášky byly zajímavé a zábavné, oceňuji snahu předat nám širší obrázek. Akorát bylo občas těžké najít v tom všem to nejdůležitější, možná by mi pomohlo předem znát téma, resp. stránky v učebnici, kterých se daná přednáška týkala.

Průběh zkoušky vyžaduje velikou důvěru k férovosti pana profesora. Tu nemám důvod nemít, ale příjemné to v tu chvíli nebylo. (Přiřazení konkrétního příkladu studentovi a následně se vinoucí diskuze neočekávatelnými směry, na závěr často neznámá známka.) Na druhou stranu, kdyby to nebyla zkouška, kterou je nutné udělat, tak je to vlastně hrozně zajímavá konzultace. A chápu, že to je nejlepší způsob, jak zjistit, jestli předmětu celkově rozumíme.

Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 26.05.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Pán profesor Antoch prednášal veľmi vágne. Nemalo to žiadny systém, skákal z témy na tému a bolo veľmi ťažké sledovať jeho tok myšlienok, poznámky sa vobec nedali robiť. na konci hodiny som si z jeho prednesu vôbec nič neodniesol. Odporučil by som poriadne napísať čo sa dnes preberie a snažiť sa čo najviac štruktúrovane písať na tabuľu a držať sa témy.

Skúšku samotnú pobral pán professor Antoch veľmi netradične, pýtal sa mnohé otázky ktoré sa vobec neprebrali resp. prebrali sa na inom predmete, takže sa na ňu dalo iba veľmi ťažko učiť. Taktiež na skúške pôsobil veľmi negatívne a extrémne stresujúco, často nebolo plne pochopitelné čo sa vlastne pýta. Neviem si predstaviť ako by som sa mal učiť aby som dostal jednotku, musel by som asi iba vedieť celú pravdepodobnosť a štatistiku ako na štátnice, a aj tak by som musel mať šťastie. Na druhej strane na trojku nechával prejsť aj človeka čo nevedel základné pojmy.
Veľmi ťažko sa dá s ním o niečom dohodnúť, či už na skúške alebo mimo nej. Vačšinou si poriadne ani nevypočuje študenta, ale začne hned oponovať.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Nie som si celkom isty, ci sa oplati navstevovat prednasky pana profesora. Prednasky castokrat posobia, ako keby nemaly ziadnu strukturu a castokrat nie je celkom jasne, co pan profesor robi (ci robi nejaky dokaz alebo obecny priklad, pripadne motivaciu). Po case (koncom semestra) si ale student zvykne na tento styl a potom su prednasky znacne prinosne.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.05.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Výklad trochu zmatený - občas vůbec nejsou ohlášeny věci jako "věta" nebo "důkaz", ale přednášky rozhodě nebyly nudné a teorie byla doplňována zajímavými příklady.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2018, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Prednaska byla vyborne vedena, bylo velmi osvezujici se zamerovat na praktickou cast veci nez jenom formulovat definice, vety a dukazy celou hodinu. Bylo davano plno prikladu a vzdy uvedene dulezite veci z minula, aby clovek chapal a daval si to do souvislosti. Pan profesor umi i pobavit, rozhodne se vyplati byt na kazde hodine.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2016, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Vysvětluje všechno v souvislostech a motivačních úvahách a to až do takové míry, že je prakticky nemožné mít použitelné a strukturované zápisky z hodin. V kombinaci se skripty je to ideální, bez nich to moc nepůjde.
Jan Vávra, 06.06.2016, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Co oceňuji, tak názornost a uvedení zajímavých příkladů použití teoretických výsledků v praxi. Na druhou stranu připravenost na hodiny kolísala. Často docházelo ke zmatkům přímo na přednášce a bylo třeba vše konzultovat s učebnicí, zda to souhlasí s tím, co bylo napsáno na tabuli.
Mgr. Stanislav Nagy, Ph.D. [32-KPMS], Matematická statistika 2 [NMSA332, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Ph.D. Nagy vede cvičení velice dobře a poutavě. Vše má dobře připravené a je vidět, že látce skutečně rozumí a nejspíš ho i baví. Někdo by mohl namítnout, že je tempo vcelku vysoké ale alespoň se toho hodně stihne.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 26.05.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
asi najlepší cvičiaci semestra. Výborná štruktúra, vždy je plne pochopitelné čo robí, radosť chodiť na cvičenia (mimochodom, som rád že hoci na začiatku semestra boli ambície na vyvolávanie študentov k tabuli, tak sa to skoro vôbec nedialo. Myslím že ked vysvetľuje nejaký príklad on tak je to omnoho lepšie)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Pan Nagy najprv urobi prehladny sumar teorie, ktoru vyuzivame na danom cviceni, co je velmi prinosne. Bohuzial, tempo pana Nagya je obcas prirychle a tak som niekedy akurat stihal opisovat priklady z tabule a postup som pochopil az ked som si po cviceni sam prechadzal danu latku.
doc. Ing. Marek Omelka, Ph.D. [32-KPMS], Matematická statistika 2 [NMSA332, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.07.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení bylo výborné. Zatímco z přednášky jsem si odnesl jen zmatení, cvičení alespoň praktickou část látky vyjasnilo a důkladně procvičilo. Proto jsem také velmi ocenil shrnutí teorie na papírech s úlohami. Pan docent byl jako vždy velmi vstřícný a snad všechno vysvětlil jasně.
Jediné, co bych změnil, je, že aspoň třeba v druhé půlce semestru podle mě není potřeba některé výpočty předvádět úplně do detailu. Například derivováním a výpočtem střední hodnoty se někdy strávila půlka cvičení,i když by některé kroky bylo určitě možné přeskočit / nechat na doma, aby se neztrácel čas a neodváděla se pozornost od toho podstatného.
  • Děkuji za zpětnou vazbu a za podnět k zamyšlení, co se týká toho derivování a výpočtů střední hodnoty.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.07.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
    Pan docent všechno pěkně vysvětluje, jenom zápočtové písemky mi přišli dost těžké ještě s vědomím, že zkazíte jednu a už jste celkem na hraně aby jste vubec mohli skladat zkoušku.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.07.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
    Tradičně dobrý cvičící. Cvičení jsou příjemná a odnáším si z nich, co potřebuji.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
    Jako vždy super!
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.06.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
    Skvělý cvičící, vše bylo pečlivě vysvětleno a přehledně ukázáno, jak se příklady počítají. Plus za cvičebnici s přehledným souhrnem používaných tvrzení a teoretických výsledků.
  • Děkuji. Člověka také potěší, že ta práce, kterou má se cvičebnicí, není zbytečná.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2018, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
    Docent omelka byl velmi dobře připravený, systematický, kladl otázky a odpovídal na dotazy, ukazoval na souvislosti mezi tématy.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.05.2018, 3. ročník, Matematika, bakalářské
    Omelka je skvělý cvičící. Výborné cvičení.
    Připomínka k předmětu, Matematická statistika 2 [NMSA332, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.07.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
    Ten systém těch zápočtových testů mi přijde zbytečně náročný. Upřímně když srovnám čas vynaloženy na učení na zkoušku a na oba započtové testy tak je cca 4krát větší ve prospěch započtových testů...
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.07.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
    Cvičení byla důležitá pro zkoušku.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
    Skvělé cvičení, které je o mnoho zajímavější než přednáška. V podstatě jsem celou látku pochopil až na cvičeních. Obtížnost příkladů je volena dobře a to jak řešených na cvičení, tak zadaných do zápočtových testů. Se zápočtovými testy není problém, úroveň odpovídá lehčím/průměrným příkladům.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 26.05.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
    Výborná zbierka úloh, pekná štruktúra cvičení. Vynahrádzalo to celú prednášku
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2018, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
    Chyběla mi práce s daty na cvičeních, jinak výborné.
    Jan Vávra, 06.06.2016, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
    K látce probírané na přednášce existuje celá řada příkladů, jejichž vyřešení často stojí značnou délku času. Ne všechny typy příkladů se stihly procvičit a je třeba tomu věnovat nějaký čas vlastní.
    Připomínka k předmětu, Matematická statistika 2 [NMSA332, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.07.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
    Nejzajímavější předmět semestru.

    Zkouška u prof. Antocha je dost specifická. Asi smysluplná, ale objektivní může jen těžko být. V podstatě diskuze nad příkladem, za níž je na konci známka. Těžko se na ni připravuje.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 26.05.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
    Predmet nemal systém, z prednášok sa nedali robiť poznámky, jedine čo sa dalo spraviť bolo učiť sa z Andelovych skrípt a dúfať že to je to čo bude pán profesor Antoch chcieť na skúške. Na moj vkus bol predmet až moc technický a niektoré pasáže bolo zbytočné sa učiť toľké predpoklady tvrdení. čo predmet zachraňovalo boli výborné cvičenia a pekná zbierka úloh
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.05.2018, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
    Navzdori tomu ze v sylabu predchozich statistik je regrese, tak jsme ji nikdy neprobirali. To povazuji za velky nedostatek, vzhledem k tomu ze v naslednem studiu vsichni ocekavaji, ze chapeme regresy a navazujici temata. Nevim jestli by se mela zrovna zaradit do statistiky 2, podle me by bylo vhodne ji rovnou probrat ve statistice 1 a odlozit nejake testovani hypotez do statistiky 2, kde se na to stejne navazuje..
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2016, 3. ročník, Matematika, bakalářské
    Předmět užitečný a nutný pro dané zaměření.
    Jan Vávra, 06.06.2016, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
    Na přednášce bylo uvedeno spousta vět bez důkazů, někdo by to mohl považovat za špatné, ale takto jsme se aspoň zaměřili na přínos těchto vět a naučili se je používat, namísto technického provedení důkazu do puntíku.
     
    Univerzita Karlova | Informační systém UK