AnketaAnketa(verze: 682)
V letním semestru akademického roku 2021/2022 probíhá sběr dat 30.05.2022 - 16.09.2022.
  
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Iveta Hnětynková, Ph.D. [32-KNM], Analýza maticových výpočtů 1 [NMNM331, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2020, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Skvěle vedené cvičení, oceňuji hlavně formu získávání zápočtu, kdy jsme si mohli vybrat, zda preferujeme řešení úloh před tabulí nebo vypracování domácích úloh. Zadávání "příkladů k rozmyšlení na cvičení" na přednášce bylo skvělé, člověk si díky tomu vždy zopakoval danou látku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2020, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Dobře vedené cviko, fajn podmínky pro zápočet a především ochotná paní cvičící připravená vždy pomoci komukoliv, kdo právě bojoval s Matlabem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2020, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Nenapadá mě nic, co bych mohl vytknout. Doktorka Hnětýnková je ochotná, vstřícná a milá.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2020, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Výborný prístup aj na cvičeniach. Páčil sa mi aj systém udeľovania zápočtu. Kto nerád chodil k tabuli, tak iba stačilo, aby spravil domáce úlohy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Střídala se cvičení u tabule, kde jsme doplňovali některá zdůvodnění z přednášky s cvičeními v Matlabu, kde jsme mohli pozorovat na konkrétních příkladech výsledky z přednášky. Navíc jsme měli většinou za úkol napsat kód a nebo důkaz nějakého tvrzeníčka sami, což přispělo k lepšímu pochopení. Celkově moc dobrá cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Jedno z nejlépe vedených cvičení, které jsem zatím na matfyzu měla.
Tomáš Maleček, 04.02.2019, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Vyučující je tak dobrá, že jsem šel a anketu vyplnil i za přednášku i za cvičení. Narozdíl od numerické matematiky ve druhaku jsem se na tomto předmětu naučil alespoň trochu s Matlabem a cvičení byla zábavná.
PS mínus za špatně mazání tabule, doporučuji konzultovat prof. Picka a přiučit se pokročilým mazacím technikám
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Přívítal bych více praktických úloh v Matlabu, ale jinak velmi dobré cvičení s příjemnou atmosférou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
zapocet ziskatelny za aktivitu na cvičení ale aj pekne domace nadvazujuce na cvičenie
doc. RNDr. Iveta Hnětynková, Ph.D. [32-KNM], Analýza maticových výpočtů 1 [NMNM331, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 20.02.2022, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Poutavý a srozumitelný přednes u mě jednoznačně řadí doc. Hnětynkovou na přední příčky pomyslného žebříčku vyučujících, se kterými jsem se během svých studií setkal. Oceňuji mimo jiné i komunikaci se studenty, kdy jsme například na jednodušší kroky při odvozování teorie měli přicházet sami.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.02.2021, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Výborná přednášející, která dokáže látku skvěle vysvětlit. Oceňuji velmi milý a lidský přístup.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.02.2021, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Přednášející byla velmi ochotná, přístup ke studentům se mi líbil. Zkouška byla přehledová a poměrně snadná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2021, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Moc milá přednášející, ochotná, přednášky dávaly smysl a celková organizace také.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2021, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Jinak průměrný předmět se díky přednášející zvedne na zajímavý.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2021, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Výborně vedená přednáška s důrazem na pochopení učiva a snahou zapojit studenty do výuky i v online verzi. Oceňuji, že přednášky probíhali online v daný čas s přenosem z učebny.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2021, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Nemám žádnou připomínku. Forma distancni výuky mi sedla.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2021, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Výborná přednášející. Distanční výuka zvládnutá skvěle, dostupné materiály, vždy ochotna odpovědět na dotazy. Jen samotný předmět nic moc.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2021, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Perfektní přednášky on-line. Paní docentka se velice snaží zapojit studenty, aby odpovídali a ptali se. Výklad je velmi srozumitelný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2020, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Vynikající přednášející snažící se každou věc detailně vysvětlit. Zároveň je při jejích hodinách příjemná atmosféra.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2020, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Moc pěkná přednáška, vše nám bylo pořádně vysvětleno, ochota s předtermínem a obecně organizací předmětu. Zápočet za aktivní docházku/úkoly nebylo těžké získat a člověk se u toho ještě něco naučil. Dobré bylo střídání teoretických cvičení s praktickými v Matlabu. Na zkoušku se pak člověk ani moc nemusí učit, když chodí pravidelně na cvičení i přednášky, ta je navíc hodnocena velmi mírně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2020, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Je škoda, že tak dobrá přednášející přednáší tak hroznou látku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2020, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Štýl prednášania bol naozaj dobrý a oceňujem, že to bolo skôr o tom pochopení ako o dôkazoch viet. Veľmi oceňujem používanie farebných kried.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2020, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Veľmi sa mi páčil štýl prednášok, aj milý ľudský prístup pani doktorky. Prednášky vždy rýchlo ubehli, keďže výklad bol živý a pestrý. Ani vo večerných hodinách, po celom dni výuky nikto na prednáške nezaspal����
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2020, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Skvělé přednášky, už na nich jsem pochopil většinu učiva, oceňuji přátelský přístup a snahu zapojit studenty do hodiny.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Vyučující přednášela srozumitelně, když jsme něčemu nerozuměli, nebo jsme si něco nepamatovali, tak nám daný pojem nebo problém připomněla. Celkově velmi vstřícná a milá, byla jsem s výkladem moc spokojená.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Oceňuji hlavně to, že paní doktorka po studentech na zkoušce požadovala spíš porozumění látce, než znalost algoritmů nazpaměť.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Výborná prednášajúca, z prednášok som pochopil celé učivo a prednášky boli zaujímavé a zábavné
Tomáš Maleček, 04.02.2019, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Vyučující dokáže podat výklad zajímavě a prakticky a dokáže i úplné tragédy navést ke správnému řešení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Velmi dobrá přednáška, která nebyla utopena v přílišných teoretických detailech.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
pozitivny a priatelsky pristup, ferova a zmysluplna skuska zamerana na porozumenie
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2018, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Opravdu skvělá přednáška. Jedinou malou výtku mám ke způsobu mazání tabule - bylo by lépe houbu opakovaně namáčet ve vodě, aby byla vlhká, jinak se křída na tabuli rozmaže, což má potom negativní dopad na čitelnost písma. Měli jsme přednášku v K1. První dvě tabule byly vždy smazané docela dobře, ale další čtyři byly již mazané suchou houbou, a tedy dost špinavé.
RNDr. Jan Papež, Ph.D. [32-MUUK], Analýza maticových výpočtů 1 [NMNM331, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 20.02.2022, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Skvělý cvičící - bylo znát, že jeho prioritou je pochopení látky ze strany studentů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.02.2021, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Velmi sympatický a ochotný cvičící.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.02.2021, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Velmi dobrý přístup ke studentům a ochota odpovídat na dotazy. Na cvičení byla přátelská atmosféra. Vyhovovaly mi požadavky k zápočtu, kdy člověk může vypracovat zadané domácí úkoly kdykoliv během semestru.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2021, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení byla pěkně vedená a přehledně strukturovaná. Cvičící byl milý a vysvětloval danou problematiku srozumitelně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2021, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Super cvičení, cvičící se snažil zapojit do cvičení hlavně studenty, ačkoliv to ze začátku nebylo jednoduché, tak obecně to bylo velice prospěšné. Vstřícný přístup a velmi přínosné cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2021, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Velmi hezky zvládnuté cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2021, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Moc ochotný cvičící, který vysvětluje srozumitelně. Dobrá připravenost a zvládnutí dist. výuky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2021, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičící je vždy na online cvičení dobře připraven. Velice oceňuji, že jsou hodiny koncipovány tak, aby studenti aktivně pracovali, což také velmi pomáhá pochopení učiva, a na matfyzu to při online cvičení není příliš časté. Zápočet je za 3 domácí úkoly, které lze opravit (+ za docházku).
Připomínka k předmětu, Analýza maticových výpočtů 1 [NMNM331, cvičení]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 20.02.2022, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Na cvičení oceňuji zejména velký prostor k samostatnému řešení úloh - cítil jsem, jak se mé pochopení látky v průběhu cvičení vždy zlepšovalo. Zároveň bych vyzdvihl přiměřenost zadaných příkladů, i co se jejich množství týče.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.02.2021, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení se hezky doplňují s přednáškou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2021, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Dobrá cvičení, jen bych celkový čas na vypracování x otázek rozdělila na více kratších intervalů a postupně řešit úlohy. Někdy je trapné se zeptat, a pak se nejde pohnout z místa. Ale to byl jen drobný detail a jednom či dvou cvičeních.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2020, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Zajímavá kombinace práce s matlabem a teoretických výsledků.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2020, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení dobře doplňovalo přednášku. Střídání teoretických cvičení a cvičení s Matlabem je fajn. Líbí se mi, že zápočet je možné získat jak za domácí úkoly, tak i za aktivitu při hodině. Jen je škoda, že na takhle kvalitním cvičení se dělá tak hrozná látka.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2020, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Veľmi sa mi páčilo, že cvičenia boli aj teoretické (veľmi jednoducho sa dalo na nich získať zápočet), ale aj som sa niečo málo naučila písať v matlabe.
Matvei Slavenko, 15.02.2019, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Probrali a porovnali jsme nekolik metod na reseni linearnich rovnic. Me napada, ze by se hodil nejaka mikrozapoctova prace, nebo treba domaci ukol venovany praktickemu pouziti techto metod.

Idealne bych si to predstavoval tak, ze by student dostal nejaky problem z "realneho zivotu" spojeny se resenim soustavy linearnich rovnic a mel by provest analyzu tohoto problemu, zvolit spravnou metodu, uvest treba odhady chyb a na zaklade toho usoudit, jestli nalezena reseni jsou "pouzitelna" v uvedene situaci z "realneho zivotu".

Jinak cviceni (a presdnasky) jsou skvela a moc se mi libila, muzu jenom doporucit :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení střídavě v matlabu a u tabule se mi velmi líbilo. První hodina matlabu byla velmi přínosná a myslím, že by měla být zařazena i do Základů numerické matematiky, kde většina cvik v matlabu spočívala spíše jen ve spouštění připravených skiptů, což mi nakonec nic nedalo. Tady jsem naopak získala nejen základy matlabu, ale také jsem si něco odnesla z výsledků experimentů. Cvičení u tabule zase člověka přinutí se na předmět podívat i v průběhu semestru.
Tomáš Maleček, 04.02.2019, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Narozdíl od numerické matematiky ve druhaku jsem se na tomto předmětu naučil alespoň trochu s Matlabem a cvičení byla zábavná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
priklady pouzitia metod z prednasky v matlabe, vysvetlenie konvergencii a problemov
Připomínka k předmětu, Analýza maticových výpočtů 1 [NMNM331, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 20.02.2022, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Na přednášce bych vyzdvihl poutavý přednes látky, konkrétně přístup "máme takovou a takovou úlohu a pojďme ji zkusit nějak vyřešit". Zejména u Krylovových prostorů mě proces odvozování kolikrát dokázal plně zaujmout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.02.2021, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Vcelku zajímavý předmět, strukturou se liší od většiny předmětů vyučovaných na obecné matematice- málo důkazů, vět i definic.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2021, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Předmět mi přišel zajímavý.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2020, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Fajnový předmět, který hezky doplňuje předmět Základy numerické matematiky. Určitě užitečný. Menší nevýhoda je absence některých důkazů. Trošku mě mrzí, že jsme neprobrali více do hloubky Krylovy metody.

Při přípavě na zkoušku jsem si přečetla závěr doporučovaných skript i se Slovem na závěr, kde je zmiňován plán vydání druhého dílu skript. Sice předpoklady optimisty se již nenaplní ale i tak, máme se stále těšit na druhý díl skript :) ?
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2020, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Zajímavá přednáška s výbornými skripty.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2020, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Takhle by se měla učit i numerika ve druháku - strukturovaný plán, vysvětlené podrobnosti, zařazená důležitá a zajímavá témata. Za mě skvělé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2020, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Zaujímavý predmet, ktorý trochu viac ukáže, na čo je numerika dobrá aj v iných oboroch.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Oproti Základům numerické lineární algebry je to opravdu zajímavý předmět. Znalosti ze zmíněného předmětu prohloubí a konečně vysvětlí některé vztahy. Škoda, že nezbylo více času na speciální matice a Fourierovu transformaci.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Veľmi mi chýbali materiály k prednáške, ak som chýbal nemal som vôbec šancu si to nejako dobrať a aj s učením sa na tento predmet bol problém kedže nebolo vôbec jasné čo všetko môže byť na skúške
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
ovela relevantnejsi predmet ako zaklady numeriky, odvodenie a vysvetlenie zakladnych metod najma na riesenie sustav
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK