AnketaAnketa(verze: 658)
V letním semestru akademického roku 2019/2020 probíhá sběr dat 08.06.2020 - 21.09.2020.
  
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Alexandr Kazda, Ph.D. [32-KA], Konvexní optimalizace [NMMB409, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2020, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Přednášející byl často zábavný, velmi ochotný a látku dobře vysvětloval. Velice oceňuji poutavost výkladu. I přestože přednáška nebyla v češtině, byla téměř vždy srozumitelná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2020, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
Velmi oceňuju připravenost vyučujícího a jeho schopnost vše důkladně a pochopitelně vysvětlit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2020, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
Doktor Kazda je výborným přednášejícím. Je velice nadšený a látku podává záživně a s mnoha komentáři a souvislostmi. Obdivuju mimojiné, jak pestře, přirozeně a bezchybně se dokáže vyjadřovat v angličtině (přednáška probíhala v angličtině).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2020, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
Amazing lecturer, passionate about the subject, funny, open to any feedback and always prepared.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2020, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
Výborně připravené přednášky, srozumitelný výklad a ochota poskytnout konzultace.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2018, 4. Ročník, Matematika, bakalářské
Ze začátku jsme měli myslím všichni problém s tak velkými požadavky na získání zápočtu. Průměrně jsem (ze začátku) přípravou na hodiny konvexkní optimalizace trávila skoro dva dny v týdnu, což byl problém ve chvíli, kdy jsem potřebovala věnovat čas i jiným předmětům. Zpětně, když už je to za mnou, ale na výuce vidím nemálo pozitiv. Oceňuji snahu vyučujícího předat nám i "big picture" a obecně do hodin mísit hodně motivace. Určitě jsem si z předmětu odnesla užitečné znalosti, které se mi jen tak z hlavy nevykouří.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2018, 2. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Vyučujúci Alexander - jedným slovom = vynikajúci. Super prístup, trpezlivosť, snaha všetko vysvetliť. Jeden z najlepších, akých som doteraz mala :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2018, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Doktor Kazda přednáší výborně - byl vždy připravený, přednáška měla dobrou strukturu (až na pár přednášek spojených s pravděpodobností, kde jsem se chvilku ztrácel), byl naprosto otevřený všem dotazům a konzultacím a navíc přednášky obsahovaly i dost zábavných označení a vtipů.
U zkoušky byl naprosto férový až velmi hodný, pokud student nevěděl, popostrčil a dával téměř neomezené množství času na dokončení, čímž nakonec student na položenou otázku odpověděl.
Zápočet byl udělován za písemky a úkoly. Písemka se psala každý týden, úkol se odevzdával z týdne na týden a býval dost rozsáhlý. Díky tomu jsme ke zkoušce byli dobře připraveni již na konci semestru, nicméně během semestru to vyžadovalo nemalé úsilí, kvůli kterému třeba nebyl dostatečný čas na jiné předměty. Mít takové předměty 2 v jednom semestru, člověk by měl dost co dělat - já měl naštěstí takto časově náročný předmět pouze jeden. Rozsáhlost úkolů je myslím ke zvážení, má to svá pro i proti.
Úkoly obsahovaly i programování v Pythonu, což velmi oceňuji, že to nebylo vše jen teoretické. Člověk si látku osahal a viděl, co a jak funguje.
RNDr. Ctirad Matonoha, Ph.D. [32-KA], Konvexní optimalizace [NMMB409, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
Jak už jsem psal, cvičící k tomuto cvičení přistoupil spíše jako k přednášce, takže po většinu času byl k nám otočený zády a psal věty a tvrzení na tabuli... Ze začáku roku (myslím jeho první) sem si říkal, že snad ani chodit nebudu, pak se to trochu zlepšilo a občas se vyskytla i vtipná situace. Celkově ale bohužel...
Mgr. Jiří Pavlů [32-KA], Konvexní optimalizace [NMMB409, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2020, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
Cvičení nemám co vytknout, snad kromě zřejmého, že není vhodné čekat s diskuzí řešení na 10 minut před koncem hodiny, a pak to nestihnout ani přes přetáhnutí o 10 minut (ale to se často neopakovalo).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2020, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
Sometimes it would be nice to show more enthusiasm. But he was always nice a ready to help with the problems or discuss the solutions.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2020, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
Cvičiaci je veľmi ochotný, má priateľský prístup. Ocenila by som trochu viac súvislých riešení príkladov, ktoré sme nezvládli samostatne poriadne vyriešiť.
Připomínka k předmětu, Konvexní optimalizace [NMMB409, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2020, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
I found most of the problems quite hard, but I appreciated we had enough time to think about them alone and then we discussed solution for most of them.
At the end I really apprecited the quizzes as they made me keep up with the subject.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2016, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
Ač by se na cvičení asi dala dělat spousta zajímavých věcí, my jsme většinou kopírovali přednášku (čili úplně zbytečné cvičení). Někdy jsme opravdu něco spočítali, ale na cvičení mi to přišlo dost málo. Na konci byla písemka, která nebyla těžká a vyskytovaly se tam pouze věci, probrané na cvičení.
Připomínka k předmětu, Konvexní optimalizace [NMMB409, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2020, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Zajímavý předmět, dobře navazující témata.
Zatím jsem však neměla za celé studium přes semestr časově náročnější předmět (i když počítám programovací předměty, které vždy zaberou hodně času).
Díky tomu pak bylo snadné orientovat se v látce a učení na zkoušku zabralo mnohem méně času.
Na druhou stranu kvůli tomu byl problém zvládat ostatní předměty a orientovat se v nich přes semestr.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2020, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
Úplně se mi nelíbí rozložení předmětu - přišlo mi, že se příliš mnoho času a nadšení věnovalo snadnému začátku, zatímco těžší a zajímavá témata ke konci semstru, byla co se týče prostoru, který jim byl věnován, ochuzena. Chápu, že pokud se nestíhá, musí se ke konci semestru jet rychle, ale tady to dle mého byl příliš velký nepoměr. Myslím, že teoretický začátek, který se nevešel do standartních kurzů lineární algebry a analýzy by si zasloužil vlastní (nepovinný?) předmět v rámci bakalářského studia, kde by se tato tvrzení o konvexitě probírala.
To souvisí s domácími úkoly - ty na začátku byly snadné, které by určitě zvládl každý student, který prošel kurzy lineární algebry a analýzy v prváku. Pozdější úkoly byly o poznání těžší a to jak samotnou látkou tak i tím, že se jí nevěnovalo tolik času jako látce v úvodu. Ale body za úkoly byly rozděleny rovnoměrně (tj. neodpovídaly naročnosti úlohy, tj. času, který jí bylo třeba věnovat - a to jak v průběhu semestru, tak i v rámci jedné série). Mám pocit, že za to výše vytýkané drobné nedostatky částečně mohly ankety z minulých let a snaha je nějakých způsobem zohlednit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2020, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
Very interesting course with many practical real-world insights and applications. Even though it seemed to be rather hard at first, with the interactive lecture, good literature and homeworks which made me keep up with the lecture, it end up being my favourite class this semester.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.02.2020, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
Lépe bych vybalancoval body k zápočtu. Úkoly i týdenní písemky byly na začátku roku jednoduché, ale během semestru se náročnost úkolů/písemek značně zvyšovala a byly za stejný počet bodů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2020, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
Přednášky byly dobře připravené, průběžné testy nás donutili se orientovat v učivu. Na zkoušku se dalo krásně připravit ze zápisků z hodiny.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2020, 1. ročník, Matematika, navazující magisterské
Prednášky boli zaujímavé, problém je, že učiva je veľké množstvo, preto je ťažké prebrať ho do takej miery, aby sa študent s každou témou zvládol stotožniť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2018, 2. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Predmet výborný, no obsahovo dosť rozsiahly. Kľudne by sa dal natiahnuť na dva semestre pre lepšie a hlbšie vniknutie do problematiky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2018, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Předmět považuji za velmi zajímavý, narozdíl od některých abstraktních i dost přímo prakticky využitelný (samozřejmě po rozšíření jednoduchých příkladů malých rozměrů do rozměrů odpovídajících dnešním problémům).
Jsou k němu výborná skripta od Boyda stejně jako videopřednášky na YouTube.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK