AnketaAnketa(verze: 652)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Marian Kamenický [32-KA], Datové a procesní modely [NMMB303, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 2. ročník, Matematika, bakalářské
+ Vtipný učitel
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2016, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Skvělé slidy k předášce, které jsou zábavně podané a "mluví" k vám, i když nějakou hodinu vynecháte. Přestože jsme byli první přednášku varování, že kdo nebude umět Přemyslovce, nemá ke zkoušce ani chodit, došlo nakonec jen na Břetislava s Jitkou.
Marian Kamenický [32-KA], Datové a procesní modely [NMMB303, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Marian je starý energický děda, co potřebuje společnost. Přednáší s neskutečným zápalem a je vidět, že ho to naplňuje. Na jeho prezentacích jsou vidět roky práce. Zároveň databáze dělá celý život a doopravdy se v nich vyzná.

I přesto mně přednáška s ním moc nebavila. Chyběl mi jak celkový nadhled, tak řešení věcí více do hloubky. Když jsme narazili na nějaký problém, co by vyžadoval více přemýšlení, přeskočili jsme ho s tím, že to by bylo nad rámec této přednášky. Předmět byl uživatelská příručka k SQL, XLM a LDAPu. Nedozvěděl jsem se víc, než bych si přečetl v jakékoli jiné příručce pro nematfyzáky.

Marian špatně rozumí a ikdyž už je přímo u vás vy mu křičíte do naslouchátka, nedokáže pochopit, na co se vlastně ptáte.

Přednášku oživoval svým humorem, který byl občas trapný a občas nám sedl. Přes čáru a nekorektní mi připadalo ptát se nás na politická témata.

Bylo těžké se vůbec dohodnout na zkoušku a když už jsme se nějak dohodli, došlo k nedorozumění a Marian stejně nepřišel. Zkouška byla velmi dlouhá a ponižující. Cítil jsem se, jako by mě někdo předhodil Marianovi na zábavu. Z 3/4 mluvil on. Se mnou jen o databázích, s některými i o všem jiném, co ho napadlo. Třeba hodinu a půl. S děvčaty i dvě. Působení Mariana ve firmě jeho bratra je pochybné. Na druhou stranu jsem se na zkoušce dozvěděl nové zajímavé věci o URI.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Výborný přednášející, nadšený, povídavý, pěkné prezentace, vtípky atd. Téma jsem již celkem ovládal a tedy jsem na přednášky chodil hlavně kvůli přednášejícímu.
Ovšem zkoušení byla hrůza. Muselo se jet do firmy někam z ruky, zkoušení trvalo zcela zbytečně a nesmyslně jeden a půl až dvě hodiny. Učitel nechal studenta odpovídat na otázky jen někdy a myslím, že ze zkoušení nemohl moc získat představu jestli to student umí nebo ne.
Taktéž čekání na známku dva měsíce není zrovna polehčující okolnost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Pan Kamenický během přednášky pronáší plno témat mimo přednášku, ale je to zábavné zpestření hodiny. Má velice zábavné a pěkně zpracované prezentace a celkově SQL je užitečná věc do života.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Prednášky boli zaujímavé, vyučujúci nám nedovolil stratiť pozornosť, ak sa aj stalo, ihneď si ju otázkami znovu nadobudol. Trochu mi vadilo, že naše odpovede na otázky ani veľmi nepočúval a prerozprával podľa svojho vlastne to, čo študent povedal pred chvíľou, len máličko rozdielne. Často odbočoval od témy prednášok.
Martina Tichá, 11.02.2016, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Pan Kamenický je naprosto skvělý, vtipný přednášející. Jeho přednášky jsou zajímavé a srozumitelné. Jediné, co bych vytkla, jsou jeho dost zdlouhavé prezentace. Pro přednášku super, ale pro učení se ke zkoušce dost nepraktické.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2015, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Přednášky na databáze a SQL byly výborné. Informace byly podávány srozumitelně a postupně. Prezentace, podle kterých se učilo, byly epické!
RNDr. Jiří Měska [32-KA], Datové a procesní modely [NMMB303, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení bylo dobře připravené a užitečné. Vyučující se moc neměl k tomu, aby něco nějak komentoval, ale když jsem potřeboval s něčím poradit, vždy byl nápomocný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Pokud student něco nevěděl nebyl problém se zeptat a vyučující odpovídal.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Vynikajúco pripravené pracovné listy, v ktorých obtiažnosť postupne stúpala, cvičiaci vždy ochotný pomôcť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2015, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení mi přišla vcelku vhodně sestavená, jen na některých hodinách bylo příkladů zbytečně moc, na jedné nebo dvou jich bylo málo. A hodně celkovému dojmu pomohly zápočtové testy, které byly v půlce semestru a na jeho konci - sestavené z otázek přiměřené obtížnosti tak, aby byla motivace se probíranou látku průběžně učit.
Jen mi u cvičení chybí nějaká přidaná hodnota navíc - interakce s učitelem, práce ve třídě... Cvičení v této podobě si může klidně každý vyplnit doma sám...
RNDr. Jiří Měska [32-KA], Datové a procesní modely [NMMB303, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Tichý monotóní projev. Nedá se na něj soustředit. Špatné prezence s odstavci textu. Látku nepodal srozumitelně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
I tento učitel měl slidy, ze kterých se dalo pak učit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Přednášející má sice dobré prezentace, ale neumí danou látku prodat ostatním. Přednes byl velice uspávající a zdlouhavý a XML mě díky tomu moc nenadchlo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Páči sa mi, že vyučujúci je vždy perfektne pripravený, len výklad bol trochu nezáživný. Možno by pomohlo viac interakcie so študentmi, pretože obsah prednášok bol zaujímavý.
Martina Tichá, 11.02.2016, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Přednáškám pana Měsky bych vytkla, že jsou odpřednášeny bez jakéhokoli zaujetí do přednášené látky. Nijak zvlášť nevynikají ani svou srozumitelností. Na druhou stranu jsou k nim docela dobré prezentace, kvůli nimž jsem ale neměla moc důvod přednášku navštěvovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2016, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Stručné a informačně nabité slidy. Dobře se z nich učí na zkoušku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2015, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Přednášky byly podány monotónně podle nezajímavých prezentací. Na druhou stranu byly prezentace výborným studijním materiálem při učení se na zkoušku.
Mgr. Petr Slačálek [32-KA], Datové a procesní modely [NMMB303, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Páčila sa mi pripravenosť prednášky, bolo to veľmi systematické, ľahko sa dalo v učive orientovať.
Připomínka k předmětu, Datové a procesní modely [NMMB303, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení bylo dobré, spočívalo v řešení připravených úloh, na kterých se látka myslím dobře procvičila, podobné pak byly na testu. Na začátku tam byly nějaké věci, které ještě nebyly na přednášce, což nevadilo, protože nám je pan Měska řekl, nebo si to člověk mohl dohledat sám. Ale přišlo mi pak zbytečné se jimi věnovat znovu na přednášce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 2. ročník, Matematika, bakalářské
+ Možnost stáhnout všechny materiály v elektronické podobě
+ Vzorová řešení všech cvičení
- Nepřehlednost prezentací
+/- Komunikace někdy trvá trochu dýl, ale dá se dohodnout
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičenia, ktoré nás naučili pracovať s databázami a SQL boli veľmi zaujímavé. Taktiež zaujímavé boli cvičenia venované XML, akurát že práce na jedno cvičenie bolo neúrekom, nikdy sme to nestíhali a venovali sme dokončeniu pracovných listov celé hodiny doma.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2016, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Geniálně zpracované cvičení. Škoda, že tak dobře zpracované, že na něj vlastně nebylo potřeba chodit (nebýt povinné docházky). Na každou lekci bylo na síti připraveno zadání několika úloh a vzorová databáze, se kterou se pracovalo.
A do příštího cvičení se na stejném místě objevilo vzorové řešení s komentáři. Cvičící pak mohl sedět a sledovat a případně odpovídat na dotazy, kterých většinou bylo minimum. (Pokud se zrovna podařilo rozchodit techniku.)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2016, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Velmi dobře zpracované cvičení, čas vycházel akorát a po splnění všech úkolů jsem měl látku dostatečně v ruce. Oceňuji testy v průběhu semestru, to mi např. na Aplikačním programování chybělo (navíc i když mělo cvičení stejný formát, tak na druhém předmětu mi přišlo, že to nefunguje jak má).
Připomínka k předmětu, Datové a procesní modely [NMMB303, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Přednášku bych výrazně nedoporučil nikomu. Zvláště ne informatikovi. Přednáška má formu uživatelské příručky k SQL, LDAP a XML pro nematfyzáka; bez jakéhokoli přesahu. Navíc jsou přednášející podprůměrní.

Vzhledem k tomu, že je přednáška přednostně určena pro MMIT, očekával bych, že část přednášky bude věnovaná bezpečnosti. Např. SQL-injections XSS=cross side scripting atd. Není.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Narozdíl od Aplikačního programování má tento předmět nějakou koncepci, nějaký smysl. V první půlce semestru se přednese SQL, pak se napíše zápočtový test. V druhé půlce se přednese XML, pak se napíše zápočtový test. Nakonec se udělá zkouška. Jasné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Poznatky zaujímavé, ale v porovnaní s inými predmetmi na matfyze sme toho tak veľa neprebrali, prednáška by sa dala počtom hodín skrátiť a zhutniť, skôr by sa hodilo viac praktických cvičení.
Martina Tichá, 11.02.2016, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Zajímavý, řekla bych docela užitečný, oddechový předmět.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2016, 1. Ročník, Matematika, navazující magisterské
Nenáročný úvod do SQL a XML. Pan Kamenický pravidelně odbíhal od tématu. Nemalá část času tak byla spíš zábavná než studijní. Možná právě proto se dal velmi dobře sledovat. Programátora to z vás neudělá, ale do CV si už můžu napsat, že ovládám základy SQL. A rád se ho budu učit dál.
XML část přednášky s první polovinou dost kontrastovala a pro některé to možná bylo nepříjemným překvapením. Ale účel rozhodně splnila a něco jsem si odnesl i z ní.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK