AnketaAnketa(verze: 682)
V letním semestru akademického roku 2021/2022 probíhá sběr dat 30.05.2022 - 16.09.2022.
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Patrícia Březinová [32-KSVI], Programování 1 [NMIN101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Velmi trpělivá cvičící, všechno ráda zopakovala a dovysvětlila, během cvičení nás dobře naváděla při hledání chyb v programech bez toho, aby je přímo zmiňovala. Navíc na prvních pár cvičeních se nás přímo ptala, jaký styl cvičení nám nejvíce vyhovuje a je nejefektivnější, čímž se potom řídila na dalších cvičeních, což bylo super. Typy programů a úkolů byly adekvátně těžké a dobře připravily na zkoušku. Získat zápočet nebyl problém ani v případě, že člověk v životě neprogramoval, pokud tomu věnoval dostatek času (a ano, dostatek občas znamenalo dvakrát více než ostatním předmětům dohromady). Navíc zdrojáky z hodin a řešení domácích úkolů byly k dispozici na webové stránce, takže se nezbořil svět ani když člověk na cviko nestíhal dojít.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
I když to bylo Paťino první cvičení (pokud se nemýlím), tak to bylo dobré. Na každou hodinu měla připravené příklady na procvičení na svém webu a během cvičení vždycky předvedla vzorové řešení domácího úkolu. Cíl mít z DÚ v Recodexu 65% je splnitelný. Cvičení dobře připraví na zápočtový test.
Bc. Martin Dvořák [32-OPMK], Programování 1 [NMIN101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičící byl skvělý. Vždy dával k řešení zajímavé úlohy. Hodiny byly pestré, čas od času přinesl hezké pomůcky.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Vyučujúci je sám výborným programátorom, ale očakáva to aj od svojich študentov. Zakazuje radiť si medzi sebou pri zápočtových programoch, ale som si istý, že to nikto ten svoj nerobí úplne sám. Domáce úlohy bývajú často veľmi ťažké, rovnako aj zápočtové programy a priebežné testy. Je ťažké získať zápočet.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2018, 1. Ročník, , Program CŽV - zájmový
Skvelé cvičenie. Každé cvičenie korešpondovalo s prednáškou. Ukázali sme hromadu príkladov a hromadu kódov. Mali sme čas aj na skupinovú prácu aj na samostatnú prácu. Domáce úlohy boli adekvátne náročné a naopak úkoly, ktoré sa riešili na cvičeniach boli o niečo jednoduchšie. S cvičiacim sa dalo dohodnúť na konzultáciach, keď bolo treba, či už individuálnych alebo skupinových a vždy nám rád dovysvetľoval, to, čo sme nepobrali na prednáške.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Cvičící moc hodný, ochotný pomoct a vše vysvětlit. Hodiny zpestřoval nenáročnými soutěžemi i s odměnou :)
Mgr. Lenka Forstová [32-SISAL], Programování 1 [NMIN101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Skvelá cvičiaca, ktorá veľmi dobre pripravila na zápočtový test. Hodiny boli veľmi zaujímavé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení jsou docela náročná,, oproti jiným cvičícím, je vyžadováno více domácí práce na náročnějších úkolech, navíc se píšou testy v průbehu semestru, které ostaní také nemívají. Na druhou stranu se člověk něco opravdu naučí a vše je hodnoceno férově. Určitě zůstanu i na zimní semestr.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení byla zábavná, budoucím studentům bych ale výrazně doporučil neopisovat při testech, jinak nebudou mít ani malou šanci na zápočet.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Na cvičeních jsme obvykle většinu času strávili společným řešením malého množství úloh, občas jsem míval pocit, že by bylo možné toho stihnout více. Kódy z domácích úloh cvičící čte a komentuje, což je příjemná zpětná vazba.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Lenka Forstová je bez debat jedna z nejlepších cvičících. Má opravdu vysoké nároky, ale díky tomu mě naučila vše, co bylo potřeba. Získat u ní zápočet je fakt výkon.
Ondřej Mareček, 06.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Mysli, ze cviceni probihalo velmi dobře, pomerne zabavne vedeno, rozumna navaznost na přednášku. Na cviceni jsme kolektivne probirali algoritmy a jejich mozny zapis resenych uloh, při cemz bylo mozne si ujasnit mnoho detailu. Na cviceni vždy navazovala jedna domaci uloha podobného typu na procviceni.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Lenka Forstová mi jako cvičící na programování vyhovovala.
Hodiny běžně probíhaly tak, že studentům byl zadán problém (zadání programu), ke kterému si sami či ve skupinkách měli vymyslet řešení. Nakonec byla úloha vypracována společně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení je zaměřeno hlavně na zaběhnutí základních algoritmizačních postupů, to nebyl úplně můj případ a tak mě až na vyloženě technické (programátorsky-řemeslné) vychytávky příliš nenadchlo
RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. [32-KSVI], Programování 1 [NMIN101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Výborný cvičící, který je ochotný pomoci a poradit, vede studenty k tomu aby se naučili srozumitelně prezentovat svá řešení, nebáli se ptát a spolupracovat a aby se studenti nespokojili se svým jediným řešení, ale aby přemýšleli nad tím, jaké další postupy vedou k řešení, jak se dá jejich řešení zlepšit a jak se mohou inspirovat postupy ostatních studentů. S koncepcí cvičení, jakožto debaty a úvahy o volbě a optimalizaci algoritmů, namísto bezmyšlenkovitého psaní kódů, jsem byl naprosto spokojen.
RNDr. Martin Holub, Ph.D. [32-UFAL], Programování 1 [NMIN101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Velmi oceňuji nápovědy k domácím úkolům. Bohužel ale musím celkově hodnotit cvičení přinejlepším neutrálně. Ze začátku mi cvičení připadala spíš jako výuka pravděpodobnosti. Všechny úkoly předcházel dlouhý výklad toho, jak se to počítá, abychom to pak mohli naprogramovat. Doma, samozřejmě, na hodině se to celé nikdy nestihlo. A stejný model zůstal, i když jsme opustili pravděpodobnost. Teorie je fajn, ale od toho je přednáška, na cvičení z programování bych si představovala o hodně více programování do počítače.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Oceňuji přehled cvičícího o znalostech a schopnostech studentů. Více by mi vyhovovalo, kdyby se každou hodinu programovalo do počítače, třeba jen malý program na ověření, zda víme, jak fungují nové věci z přednášky. Cvičící občas přicházel o několik minut později a pak přetahoval, což není zrovna ideální kombinace. Mnoho času se na cvičení trávilo rozborem nějakého kominatorického či pravděpodobnostního problému, jehož řešení se mělo naprogramovat za domácí cvičení. Oceňuji, že k úkolům odevzdávaným e-mailem jsme dostávali připomínky, co by šlo udělat lépe.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Přišlo mi, že na cvičení trávil příliš mnoho času vlastním výkladem, mnohdy ani nerozebíral věci přímo související s programováním ale spíše nějakou teorie k zadanému domácímu úkolu. Zbylo pak málo času na diskusi algoritmů, popřípadě samotné programování.
Na cvičení jsem pak chodil hlvně proto, že na nich dával návody jak řešit domácí úlohy.
Vadili mi velmi vágně sformulované podmínky zápočtu. Nakonec se ukázal při udělování zápočtu a uznávání zápočtového programu jako vstřícný člověk ale vadila mi ta nejistota v průběhu semestru a zkouškového, že vlastně moc nevím, co mám dělat, jestli toho nedělám málo nebo naopak zbytečně moc...
Občas mu trvalo velmi dlouho odpověďet na maily, což mi během zkouškového, kdy člověk spěchá, aby dokončil zápočet, celkem vadilo. A přišlo mi, že jsem z cvičení neměl příliš jasnou představu jak má být vypracované zadání zápočtového programu či dokumentace. Částečně toto kompenzoval ochotou při konzultacích.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Podle mě zbytečně velký důraz na analýzu jednotlivých úloh, osobně bych ocenil více času na psaní programů, možnost řešit problémy nejdříve sám a až poté je diskutovat. Oceňuji velký přehled cvičícího o schopnostech jednotlivých studentů, snahu posunout jejich dovednosti co nejvíc, ale v přijatelné míře.
Mgr. Peter Polák [32-UFAL], Programování 1 [NMIN101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Ocenil bych více jednodušších, popř. kratších úloh k procvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Ocenil bych víc praxe. Místo velkých prací bych radši dílčí práce, zejména u nové látky nepřeskakovat hned na vysoké cíle, ale dávat nejdřív snadnější i klidně triviálnější, ale ať si student to nejdříve procvičí a seznámí se s tím/osvojí si to trochu, než aby plaval hned u něčeho složitějšího.
doc. RNDr. Pavel Töpfer, CSc. [32-KSVI], Programování 1 [NMIN101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení s panem docentem nejsou o psaní programů, ale o vymýšlení algoritmů. Nejedná se tedy o úplně jednoduchá cvičení. Oceňuji zápal pana docenta pro výuku a prostor se na cokoliv zeptat. Pan docent rád zodpoví i dotazy, které jsou nad rámec výuky. Výběr témat na zápočtový program a způsob výběru, kdy si můžeme vlastně vybrat sami, se mi líbí. Ovšem zadání těchto programů nemůže být tak jednoduché, jako u jiných cvičících. Celkově mě cvičení dobře připravila na zápočtový test. Cvičení u pana docenta mohu jen doporučit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Pan Topfer patří mezi ty náročnější cvičící. Během semestru je třeba dělat pouze domácí úkoly, ale ty obvykle stojí za to. Je velmi ochotný se studenty problémy konzultovat a vždy poradí. Cvičení vede na rozdíl od přednášky velmi dobře. Výhodou náročnosti je, že dobře připraví na zápočtový test.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
ocenujem snahu vysvetlit nam temu aj 5. krat ked tomu stale nerozumieme ale jedine co mi vadi ze ja jeho vysvetlovaniu nerozumiem ani ten 5. krat
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Vtipný, příjemný, vždy mě dokázal ohromit svým řešením na pár řádků, kdy já jsem jich měl desítky či stovky. :)
doc. RNDr. Pavel Töpfer, CSc. [32-KSVI], Programování 1 [NMIN101, přednáška]
Petr Sedláček, 20.02.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Přednášející, který se již řadí ke generaci starších programátorů, ale i přesto je jeho výklad relevantní v kontextu moderního programování. Mezi jeho hlavní přednosti bych zařadil schopnost přednášet i nezáživná (ale nutná) témata s vtipem a nadšením. Míra abstrakce je příjemně nízká, snad ke všem technikám a algoritmům uvádí nějaký příklad, který zjednoduší pochopení i méně zdatným studentům-programátorům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Líbilo se mi nadšení přednášejícího.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Na přednášejícím se mi líbilo hlavně nadšení, s jakým přednášející látku vykládal. Dále velmi oceňuji, že byly dostupné prezentace z přednášek a spousta vzorových prográmků na webových stránkách vyučujícího.
Vojtěch Sekera, 17.02.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Po prvních pár přednáškách bylo nad míru jasné, že profesor látce velmi dobře rozumí. Pohotově odpovídá na všechny typy dotazů, vysvětluje méně zřetelné části důkazů a občas pobaví studenty vtipnými přirovnáními. Výklad je ukázkový.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Ocenuji srozumitelnost vykladu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Prezentace doc. Töpfera jsou volně dostupné na webu. Výklad, i když je v docela rychlém tempu (množství probraného učiva), je poměrně dobře srozumitelný a nadšení vyučujícího pro programování se přenáší na studenty. Jediné, co bych vytkla, je občasný slabší hlas přednášejícího, kdy je hůře slyšet. Možná ale za to částečně může i šum ostatních studentů v posluchárně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Líbí se mi zápal pana docenta.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Docent Topfer má velice uklidňující, až uspávající, hlas, takže člověk se musí často dost snažit udržet pozornost a nenechat se jen pozvolna unášet výkladem, bez jakéhokoliv porozumění. Když se člověk ale dostane přes tuto bariéru, tak se dozví vše potřebné ve velice dobře rozstrukturovaném plánu. Navíc jsou všechny jeho prezentace dostupné na internetu, takže když člověk cokoliv zapomene, lze to snadno dohledat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Občas mě zarazilo, když vyučující uvedl téma jako okrajové ('můžete se s tím setkat úplně výjimečně...'), a následně mu věnoval dalších 40 minut přednášky. Poté jsme se s daným tématem potkali ještě i na cvičení a zápočtovém testu. Jinak byly přednášky přehledné a pochopitelné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Doc. Töpfer opravdu znalec ve svém oboru. Programování zná do nejmenších základů, ale zároveň to umí vysvětlit naprostým začátečníkům. Bohužel po čase začne dost nudit a přednášky spíš uspávají. Chodil jsem na méně navštěvovanou paralelku (odhadem maximálně 40 studentů) a stejně jsem pana docenta v páté řadě neslyšel, protože mluví dost potichu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Ocenil bych názornější vysvětlování promítáných algoritmů, někdy bylo tempo příliš rychlé
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Přednášky byly zajímavé, byť trochu uspávající.
Marek Hlavatý, 04.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Výborný vyučujúci, veľmi zapálený pre svoj predmet.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Na přednášky jsem chodila ráda. Líbil se mi zápal,
se kterým vysvětluje látku(je vidět, že ho to hodně baví).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Přednášející je velmi energický a jde vidět, že se nám snaží co nejvíc a co nejlépe předat dané informace. To jsou skvělé věci, většinou se mu také daří být vtipný. Jediné mínus je, pokud sedíte vzadu - nejde tam moc slyšet. Ale to se dá vždy vyřešit tím, že se vmáčknete víc dopředu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Pan Topfer je na přednášku vždy dobře připravený, dokonce dává své prezentace k dispozici na své stránce, problém ale je, že ačkoliv ho očividně přednášení baví, vykládá velmi rozvlekle a nudně. Občas se dokonce do probírané látky tak zabere, že půlku posluchárny netuší o co se vlastně jedná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Výklad byl srozumitelný a záživný ale přišel mi možná příliš rychlý vůči tempu jakým jsme odpřednášené věci pak skutečně programovali. Rekurzí jsme na cvičeních strávili celkem dlouhou dobu (a myslím si, že oprávněně) ale na přednášce je to něco, na jednu dvě přednášky. Spoustu odpřednášených věcí jsme pak ani v žádném úkolu/cvičení vůbec neprocvičili (a ani by na to nebyl čas) jako například prohledávání do šířky, rozděl a panuj, zásobníky a fronty (o těch pan Töpfer vedl zajímavý a podrobný výklad).

Možná by bylo lepší, kdyby se než na přednášení dalších a dalších věcí, které stejně nestihne procvičit, zaměřil více na přednášení věcí jako je jak testovat program v průběhu tvorby programu, rozebírání složitosti, klidně nějaké teoretické věci, protože ty praktické se nestíhají procvičit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Přednášející má skvěle setříděné myšlenky a dobře vysvětluje, na přednášky jsem chodil rád.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Pavel Töpfer je výborný. Jeho zapálení pro programování z něj září do celé posluchárny. Ukazuje použítí na hezkých příkladech a téměř se mu povedlo proskákat celou šachovnici králem tak, aby na jedno pole nestoupl dvakráát!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Energický, pozitivní, neustále s dobrou náladou a programováním se zřejmě dobře baví. A pozor, to všechno je nakažlivé. :D
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Pan docent má sice poměrně slabý hlas, nicméně všechny precizně udělané prezentace i vzorové programy jsou k dispozici na homepage pana docenta, čili cokoliv jde dohledat. Trochu škoda nevyrovnanosti úkolů při zápočtovém testu, avšak toto je velice subjektivní a navíc vzhledem k povaze předmětu není jiná možnost...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Výklad byl velmi přehledný, podle mého názoru ale příliš pomalý.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Vtipný, poutavý, příjemný. Dobře se to vstřebávalo a nebyl sebemenší problém.
Mgr. Mikuláš Zelinka [32-KTIML], Programování 1 [NMIN101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Skvělý cvičící, umí vysvětlit látku, ochoten konzultacím a o cvičeních se opravdu programuje. Potřebné informace vždy pošle mailem. Neměnila bych.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2019, 2. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičící mel aktivní zájem, aby jsme predmet uspesne dokončili.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Nejvíc oceňuji přátelský přístup a komunikaci vyučujícího. Vždy když jsem potřeboval s něčím poradit, odpověděl do několika desítek minut (třeba i o půlnoci). Cvičení na sebe pěkně navazovala, domácí úkoly byly vždy z toho, co jsme procvičili. Vyučující měl také skvěle zpracované webové stránky (asi nejlépe ze všech ostatních vyučujících). Co zlepšit? Nevím.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Pan cvičící byl úžasný, přátelský, ochotný se vším pomoci, přiměřeně náročný, dalo se s ním na všem domluvit, jeden z nejlepších cvičících, vřele doporučuji.
RNDr. Michal Žemlička, Ph.D. [32-KSVI], Programování 1 [NMIN101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Vyucujici poklada otazky cele tride, ne jednotlivcum, a ocekava odpoved.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Vše jasně vysvětlí, ať už začátečníkům, nebo i přidá nějakou zajímavost pro pokročilé. Velmi příjemné vystupování. Vždy ochoten poradit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Nepochybuji, že cvičící je skvělý člověk (působí tak), ale cvičení podle mě vedl špatně. Z velké většiny jsme probírali algoritmy, které byly podrobně vysvětleny na přednáškách, takže si to člověk poslechl dvakrát. Probíhalo to většinou ilustrativně u tabule (což není na škodu), ale pak jsme dostali úkol v hodině napsat program, který toho využívá, ale o dost těžší a jinak modifikovaný - ve většině případů mi vůbec nešlo začít a lidé kolem mě také nechápavě koukali nebo vůbec nevěděli, co mají dělat. To mi dost znechutilo chození na samotná cvičení. Dalším problémem byly úlohy v CodExu. Většinou se jednalo o zcela normálně zvládnutelný příklad, který souvisel s výukou a demonstroval dobře dané téma (to mě těšilo), ale - to zadání! Jestli si myslíte, že programátoři budou zadávat přesné jednoznačné zadání, tak tento cvičící bohužel ne. Skoro u všech příkladů se daný problém dal pochopit několika způsoby (a teď hádejte, když máte jen 15 odevzdání). Diskutovali jsme o tom hodně se spolužáky a občas se musel cvičícímu i napsat e-mail o upřesnění zadání. Bohužel odpověděl akorát tak, že si to máme přečíst v CodExu (a na cvičení měl poté proslov, že mu píše hodně lidí). Takže za to velký palec dolů, a cvičení si nejspíš znovu nezapíšu. U hodně příkladů také chyběly demonstrace vstupu a výstupu, což bylo špatné obzvlášť, když měl člověk něco naformátovat (ne jen vypsat číslo).
Pozitivní věci se také najdou, třeba, že je vidět, že cvičícího učení baví a snaží se nám vědomosti předávat s elánem. A také velmi rychle odepisuje na e-maily (i o víkendech a o svátcích).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Dětinské poznámky a špatné příklady, kterými se snažil problematiku osvětlit, ale spíš nám zamotal hlavy. Na začátku nic nezadá, takže musíte čekat než je zjevné co se teda má programovat a potom vám nechá strašně málo času na napsání a už jde na další příklad. Z hodin jsem si většinou odnášel 2 až 3 rozdělané programy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Nechápu, k čemu slouží cvičení z programování, když nám na něm učitel neukáže přesný postup k tomu jak napsat program.

Já osobně nejsem programátor, programování mě nebaví a když už jsem tedy donucen naučit se něco v programování ocenil bych, kdyby mi učitel byl na cvičení příkladem a pro celou třídu by ukázal jak daný matematický problém v programování řešit a ne že nám zadá úlohu a nechá nás hodinu a půl se trápit u počítače, když neumíme programovat.

Program Pascal je pak kapitolou samu pro sebe, jelikož odpovídá pomalu stáří celé Karlovy univerzity. Myslím si, že prestižní univerzita, jakou ta Karlova určitě je by se měla zamyslet nad určitou modernizací určitých praktik a změnit trochu přístup ke studentům. Ve výsledku jsem zklamán.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Vstřícný, ale nenaučí. Cvičení připomíná diktát nebo seznam rad do života. Chce to aktivní publikum; když není, je hodina nudná a zdlouhavá. Postrádám návaznost na přednášky.
Pozor na nejednoznačná zadání.
Připomínka k předmětu, Programování 1 [NMIN101, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Programování je sice třeba pochopit (na to byly přednášky skvělé), ale myslím, že ještě více je potřeba programovat. Já si totiž většinu teorie opravdu zapamatovala, až když jsem si ji vyzkoušela v praxi. Ale jen s jedním cvičením týdně se bohužel nedala pořádně procvičit všechna probraná látka..
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Ocenuji provazanost cviceni s prednaskami.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Dost mě mrzí, že látka z přednášek se neupevňovala na cvičeních. Pak bylo ke konci dost těžké naprogramovat úkoly "svým" způsobem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Na cvičení s P. Březinovou nebyla povinnost chodit, přesto se hodilo chodit na něj. Pokud člověk neumí programovat, na cvičení se to naučí. Pokud umí, nemusí na něj chodit a může věnovat čas jiným věcem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Látka navazovala na přednášky a dobře je doplňovala
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Predmet je podľa mňa neprimerane ťažký na to, že je "vedľajší." Začína sa síce od nuly, ale už na konci 1. semestra v 1. ročníku sa programujú dosť náročné a abstraktné veci (3D matica, komponenty grafu).

Programuje sa v Pascale.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.01.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Jediné, co bych vytknul, a co není pochopitelně vina konkrétně jen mého cvičení, je systém Recodex. Člověk často napíše plně funkční program, a pak x hodin stráví na tom, že se někde Recodexu nepozdává nějaká mezera, nebo, že mu dává data v jednom řádku místo po řádcích, apod.
Často to není ani upřesněno v zadání, jelikož jsou to věci, které by člověka ani nenapadly. Měl by hlásit detailnější chybové hlášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Z výukou programování nejsem moc spokojená, jakožto člověk, který nikdy v životě neprogramoval. Myslím, že by se výuka měla vést víc základněji a procvičovat ze začátku hlavně psaní jednoduchých algoritmů v jazyce (což jsme dělali na Praktiku z programování - to by měl být povinný předmět!), protože i po absolvování zimního semestru znám lidi, kteří algoritmus vymyslí, ale nejsou ho schopni napsat (a nemyslím si, že by to byla jejich chyba, že by se v zimním semestru flákali).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení jsou na programování mnohakrát přínosnější než přednáška, všechno se dobře zopakuje a procvičí. Problém je především v neporovnatelné obtížnosti v závislosti na cvičícím. Dle mého názoru by bylo na místě sjednotit požadavky a hlavně obtížnost. Někde se píšou zápočtové programy za celý semestr lehčí než každotýdenní úkoly na jiném cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Oceňuji snaha přimět studenty zamýšlet se nad problémy a řešeními a vedení je k tomu, že jenom najít řešení a tím skončit, není správný přístup k řešení problémů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Vadilo mi, že primárním prostředím byl Borland nebo Free Pascal, které byli velmi nepříjemné na používání a tak stejně většina lidí používala Lazarus, což trochu vedlo k propasti mezi cvičícím který používá Free Pascal a studenty, kteří ne. Třeba debuggování jsme vůbec neprobrali jak funguje v Lazaru (a i to co jsme probrali mi přišlo jako příliš málo).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Za mě nejnáročnější předmět prváku. Pro úplné neználky je toho hodně na začátek a pokud nejste rychlí, tak se po chvíli ztratíte. Přednášky jsou zbytečný, člověk tam nepochopí vůbec nic, pokud ho to vyloženě nezajímá.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičení provázaná s přednáškou, obsahují všechno podstatné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Předmět díky nutnosti dělání domácích úkolů-prográmků člověka naučí, jak programovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Nevím, proč se má každý matematik naučit psát programy v Pascalu. Slouží-li tento předmět jako úvod do informatiky, jsem rád, že jsem ji nešel studovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
postupuje sa az moc rychlo takze clovek ktory nikdy pred tym programovanie nevidel a nema nanho najvacsi talent sa strati a uz to nema sancu dobehnut a ked nespravi v prvom semestri zapocet tak nemoze ist na programovanie do druheho
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Dobrý, vcelku jsem si osvěžil vědomosti z přednášek a zkusil si poradit s vcelku zajímavými problémy. Zároveň musím určitě ocenit, že se člověk naučil spoustu dobrých vychytávek do programů.
Připomínka k předmětu, Programování 1 [NMIN101, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Nevyhovuje mi volba jazyku. Preferoval bych C.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Ocenila bych větší provázanost přednášky a cvičení, např. tak, aby všichni cvičící udělali úlohu na šachovnici, s grafy, dlouhými čísly, atd. Oceňuji snahu naučit studenty matematiky nějaké základy programování a algoritmů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2019, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Líbí se mi zveřejňování témat ještě před přednáškou. Také jsem rád, že jsou k dispozici veškeré programy, které jsou na přednášce zmíněny.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Jsem zastánce názoru, že by přednáška a cvičení mělo být nějak spojeno, tak aby výklad probíhal na cvičení, myšleno cvičení, aby bylo spojeno s přednáškou a to doslova, ale to bohužel není možné.
Tomáš Růžička, 09.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
U přednášky je občas těžké udržet pozornost. Je přínosná, co se týče vysvětlování funkcí a ukázek algoritmů.
Marek Hlavatý, 04.01.2019, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Zaujímavé prednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
S výukou programování samotného pro matematiky spokojená nejsem, ale to není ničí konkrétní chyba, spíš toho, jak je to celé nastavené (2 povinné semestry, přičemž žádné "základy", ale rovnou po hlavě).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Látka je sice poměrně dobře vysvětlená, ale zásadní chybou je, že člověk, který nikdy neprogramoval si pod většinou z odvykládaných věcí stejně nedokáže nic představit dokud nedojde na cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Přišlo mi, že na to, že se jedná pouze o pětikreditový předmět, byl časově velmi náročný (a to už jsem se s programováním setkal před nástupem na matfyz).
Nevím, co si myslet o tom, že probíraným jazykem byl Pascal, mě osobně se tento jazyk nelíbí. Rozhodně mi ale vadil tlak na to, používat hlavně Free Pascal či Borland Pascal. Několikrát nám bylo opakováno, že se učíme hlavně základní principy programování, algoritmy apod. a myslím si, že u tohoto není důvod nepoužívat přívětivější prostřední Lazaru (sice zjednoduše věci tím, že int má víc jak dva byte apod. ale pokud je cílem předmětu naučit základy programování a algoritmů, tak by tyhle věci měli být jedno).
Dělat úpravy zápočtového programu aby byli funkční i ve free pascalu bylo celkem otravné a přišlo mi to zbytečné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
První hodina pro mě, jakožto začátečníka v programování, byla lehce nesrozumitelná, ale to se hned srovnalo. Zbytek byl výborný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Nenásilná cesta, jak seznámit s programováním i úplné začátečníky. Profesionálové se sice budou mírně nudit, ale stojí to za to i tak, máte-li času nazbyt. Až na ten design koncem semestru...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Nevím, proč se má každý matematik povinně naučit psát programy v Pascalu. Je-li tento předmět míněn jako úvod do informatiky, jsem rád, že jsem ji nešel studovat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Pro mě nejnáročnější předmět tohoto semestru
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2018, 1. ročník, Matematika, bakalářské
Nenáročný předmět, velmi dobře uspořádaný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2018, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Hodně dobré, zajímavé, naučil jsem se hodně užitečných věcí.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK