AnketaAnketa(verze: 653)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Jaromír Antoch, CSc. [32-KPMS], Pravděpodobnostní metody [NMAI060, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Výklad mi připadal neuspořádaný a málo srozumitelný. Před zkouškou mi nebylo jasné, co mám vlastně umět. U zkoušky mi někdy nebylo jasné, na co přesně se mě pan přednášející ptá. Nelíbila se mi organizace zkoušky. Zkouška byla v 9:00, ale po příchodu se polovina studentů dozvěděla, že má přijít až po obědě.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Príjemný prístup, oceňujem organizovanie dobrovoľných cvičení (ktoré dosť pomôžu k pochopeniu látky) aj keď oficiálne má predmet len prednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2019, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Professor Antoch is really nice. He tried to keep the class actively and communicate with students. But his English speaking is too hard to follow up which leads to very little student want to go to lecture.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2019, 2. ročník, Informatika, navazující magisterské
Pan profesor Antoch je výborný učitel. Rád diskutuje se studenty a věnoval se mi i nad rámec výuky ve škole.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2019, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Zlepsit by sa mohlo (ne)preskakovanie medzi roznymi temami. Vela veci spolu suvisi, ale casto som sa v tom dost stracal. Je totiz rozdiel zmenit temu, pri vysvetlovani pribehu skryvajucemu sa za tou pravdepodobnostou (da sa to lahko zvladnut) a pri preskoceni z jednej rovnice do druhej, ktoru sme preberali 2-3 tyzdne spat
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2019, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
What I liked the most about the professor was that he was coming up with examples in the "real world" and and tried to explain everything in a way students can understand. The professor was really helpful and took extra time after the lecture to explain certain things again.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 22.02.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Přednáška má pro mě nepřehlednou strukturu, není moc poznat co je důležité. Na cvičeních, která by měla být oficiální, už je to vidět lépe. Jak u zkoušení, tak na cvičeních často není jasné, na co se pan profesor vlastně ptá a co chce slyšet.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2018, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Páčil sa mi štýl pána profesora. Všetko vysvetľované na príkladoch - nezaspával som tam a bavilo ma to.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Přednáška byla bohužel často zmatená s náhodným poskakováním po slajdech, což znesnadňovalo pochopení látky - ne až tak vzácné chyby tomu také příliš nepomohly. Na druhou stranu, obsah byl poměrně zajímavý, takže pokud se člověk neztratil, tak si z výuky něco odnesl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Přednáška je vedena poněkud zajímavým způsobem. Na první pohled je to velmi chaotické, věci spolu jen zdánlivě souvisí a příklady nejsou skoro nikdy dopočítané až do konce. Když se to ale potom člověk učí na zkoušku, tak zjistí, že ty věci vlastně dávají smysl. Doporučil bych panu Antochovi zkusit věci lépe uspořádat a zdůrazňovat, jak spolu souvisí.

POZOR! Ke zkoušce je téměř nezbytné chodit i na nepovinné cviko, jinak si musíte všechny příklady z přednášky spočítat sami! To je totálně nezvládnuté ze strany MFF UK, když bylo rozhodnuto o snížení počtu kreditů. Zkouška je fajn a férová, pan Antoch je milý, ale předmět prostě MUSÍ mít rozsah 2/2!
Vladislav Vancák, 07.02.2018, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Trochu chaoticky vedená prednáška. Úlohy, príklady z praxe, dôkazy a definície prichádzajú štýlom, že robiť si rozumné poznámky je takmer nemožné. Na druhej strane slajdy sú pomerne pekné. Skúška je rozumne náročná, preverí praktické (t.j. príklad, väčšinou zo života) aj teoretické znalosti. Vytknúť sa dá jedine "nepovinné" cviko, ktoré je efektívne druhá prednáška.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
This professor tries to help students learn. He answers questions properly when students ask. However, I had difficulties with his English speaking and hand-writing on the blackboard.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2018, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Pán Antoch je veľmi príjemný a ústretový pedagóg, ktorý ovláda tématiku, ktorú vyučuje. Mne osobne ale nevyhovovala vysoká formálna úroveň prednášok, kvôli ktorej sa množstvo mnou absorbovaných informácii redukovalo na minimum. Občas p. Antoch spomenul konkrétny príklad (napr. hod mincou, či je čatejšie hodiť HZHZHZ alebo ZZZZZZ), to boli pre mňa veľmi svetlé momenty, zvyšok času som ale nezvládal rozumieť prednášanému učivu a preto som na prednášky prestal chodiť a bol som nútený zvoliť samoštúdium. Je pravda, že s formalizmami mám ja osobne problém, každopádne čaro dokonalého pedagóga je vysvetliť učivo tak, aby mu porozumela aj najhlúpejšia osoba v miestnosti, čo sa u p. Antocha podľa mňa nestávalo. Na skúške bol p. Antoch podľa mňa veľmi férový a moje hodnotenie zodpovedalo rovnici "Známka = dobré porozumenie učivu mínus neschopnosť formálne sa vyjadrovať".
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Jaromir knows very good all the material, he is always concerned about you unserstanding everything. Classes in general were good, but at least for foreign students its very difficult to understand what he writes on the board. Also would be nice to have complementary exercises.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Oceňuji, že zkouška odpovídala formátu výuky - nezkouší se exaktně věty a důkazy, ale zejména orientace v látce a porozumnění, vhled, schopnost řešit příklady z praxe. Na zkoušku se dalo dobře připravit z online materiálů a nakonec mám i pocit, že jsem látce porozumněl, takže svůj účel přednáška splnila.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Velmi oceňuji vstřícný přístup prof. Antocha a příjemný formát zkoušky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2016, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Bohužel mi styl přednášení pana Antocha nesedí. Přednášky jsou podle mého názoru docela zmatené, pan Antoch na začátku ukáže nějaký motivační příklad a zeptá se na nějaké (motivační) otázky. Ale nikdy mi není jasné, jestli ony otázky jsou triviální a jenom tomu nerozumím, nebo se tomu budeme někdy později věnovat. V tom by měl být pan Antoch více transparentní. Takhle jsem z té motivace v rozpacích, protože nevím, co bych měl vědět a co se teprve dozvím.

Taky mi vadí, že se občas na tabuli dělo tolik různých věcí zároveň, že jsem si z toho moc neodnesl. Zase by jenom stačilo více transparentně uvést do daného problému. Navíc pokud se někde udělala chyba, tak se nezřídka celý příklad přepočítával. Kdyby pan profesor měl příklady předpočítané a pro kontrolu se podíval do poznámek, ušetřil by nejen čas, ale i rozpaky studentů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2016, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Ač byl výklad místy ne zcela srozumitelný a přehledný, profesor Antoch všechno vynahrazuje velmi benevolentní zkouškou. Zjevně si uvědomuje, že pro informatiky je pravděpodobnost tak trochu "nutné zlo" (a povinný předmět), takže se snaží vyjít vstříc a pokud to alespoň trochu lze, najít důvod, proč studenta nechat projít.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2015, 3. ročník, Informatika, bakalářské
Přednáška byla skvělá, dobře organizovaná a plná příkladů. Šlo hlavně o pochopení než o mechanické naučení. Nepovinné cvičení bylo nutnost a všem doporučuju aby na něj chodili pravidelně. Navíc prof. Antoch byl až neuvěřitelně ochotný s jakýmkoli vysvětlením, často s pár studenty přetahoval nebo o přestávkách vysvětloval dokud existovaly nějaké otázky - a to i nad rámec látky přednášky.
Připomínka k předmětu, Pravděpodobnostní metody [NMAI060, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2019, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
- vzhledem k náplni předmětu i průběhu zkoušky by podle mě součástí mělo být i povinné cvičení
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2019, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Mal som pocit, že na tento predmet by sme mali mať lepší základ s pravdepodobnosti a štatistiky. Inak ale obsah bol pomerne zaujímavý
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Na to že za predmet sú iba 3 kredity je dosť náročný, bez dobrovoľných cvičení by bolo ťažké predmet úspešne zakončiť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2019, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
This course will be better with practical.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2019, 2. ročník, Informatika, navazující magisterské
Předmět mě docela zajímal, ale nepatřil mezi ty nejzajímavější. Obtížnost předmětu bych ohodnotil jako vysokou, ale obtížnost zkoušky bych ohodnotil jako nízkou.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2019, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
The lecture is interesting and useful, but quite dry.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2018, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Na to, že som si myslel, že sa bude jednať o ďalšiu (pre mňa nudnú) matematiku typu "definícia - veta - dôkaz" ma predmet veľmi príjemne prekvapil. Všetko sa vysvetľuje na príkladoch, ktoré ma bavili, moc sa neriešilo formálna stránka veci a zložitejšie matematické výpočty, za čo som bol rád. Cieľom bolo spoznať problémy a pochopiť myšlienku. Skúška je v pohode.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Předmět byl pro mě zcela nesrozumitelný, přestože předchozí znalosti z Pravděpodobnosti a statistiky mám dobré. Nedokážu však určit konkrétní důvod, proč tomu tak je. Možná je to tím, že se mi do rozvrhu nevešlo cvičení, které bylo označeno jako nepovinné (a tím jsem očekával, že je spíše rozšiřující, takže jsem si řekl, že zkusím předmět vychodit bez něj, což se mi nepovedlo). Pokud je však toto cvičení potřeba k pochopení látky z přednášek, tak si myslím, že by měl být předmět navýšen na 2/2 a zvýšen počet kreditů za jeho splnění (klidně i s domácími úkoly, které by napomohly pochopení látky).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Trochu méně zajímavá, ale užitečná přednáška, která naučí pracovat se stochastickými problémy, diskrétními i spojitými.

Vzhledem k obsahu předmětu je zde jeden zásadní problém, a to, že předmět NEMÁ CVIČENÍ (je 2/0). Chápu, že bez žádosti o výjimku nelze požadovat po studentech více než 90% kreditů (=108) z povinných a povinně volitelných předmětů, čehož se nejlépe dosahuje oříznutím povinných předmětů, ovšem tento předmět cvičení nutně potřebuje, neboť jeho cílem je zejména naučit studenty problémy řešit. Stejný problém je s Umělou inteligencí II. Je skutečně nutné, aby na oboru Umělá inteligence bylo 60 povinných kreditů z povinně volitelných předmětů, kvůli čemuž se musí toto kontraproduktivní ořezávání dělat?

Pan Antoch naštěstí nad rámec požadavků pořádá každý týden dobrovolné cvičení, které má strukturu klasického cvičení, jen není potřeba z něj získat zápočet.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2018, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
K předmětu by se hodilo povinné cvičení. Nyní prof. Antoch vede dobrovolné cvičení, ve kterém navazuje na přednášku a často mnoho věci objasní. Avšak další přednáška občas navazuje na cvičení, takže těm, co nepřišli na nepovinné cvičení, může něco uniknout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.01.2018, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
It was difficult to learn without outside study materials. We had to learn only from the slides and lectures(we did not have practice sessions).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2018, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Na to, aké náročné je učivo, má predmet príliš slabé kreditové ohodnotenie. Pán Antoch sa síce snaží túto do očí bijúcu nerovnováhu riešiť dobrovoľnými cvičeniami, čo oceňujem a uľahčuje to absolvovanie, ale problém pretrváva. Riešením by bolo navýšiť kreditové ohodnotenie aspoň na 4, ak nie na 5 kreditov. Učivo ako celok je veľmi zaujímavé, avšak dostupnosť alternatívnych učebných materiálov je biedna.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Látka je vcelku zajímavá, ale přednáška má trochu zvláštní uspořádání a řád. Nebyl jsem schopen si pořizovat rozumné poznámky, nepoznal jsem kdy jde o příklad, příbeh z praxe nebo definici kterou budeme potřebovat.

Přišlo mi, že přednáška by byla skvělá na osvěžení znalostí. Pokud by se člověk učil látku dopředu, přednáška by skvěle doplnila relace a nadhled. Bohužel bez toho působila velmi zmateně. Možná už jsem si ale prostě jen zvykl na přístup definice-věta-důkaz.

Také volitelné cvičení se podle mého názoru také moc nepovedlo. Zejména mi přišlo jako volné pokračování přednášky. Bohužel nemám žádný konkrétní nápad jak jej zlepšit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Předmětu chybí cvičení, což se sice snaží nahradit nepovinným, avšak to zase neodpovídá počtu kreditů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2016, 1. Ročník, Informatika, navazující magisterské
Nepovinné cvičení se mi nezdá moc fér, protože věci z něj je podle mě třeba umět u zkoušky a tedy by mělo být ohodnoceno kredity.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2016, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Nepovinné cvičení je velmi vstřícný krok ze strany přednášejícího, který velice oceňuji. Občas se ale při společném řešení nějakého příkladu stalo, že jsme byli všichni úplně marní a pan profesor bezvýsledně čekal na nějakou odezvu, což vedlo k nepříjemným momentům ticha. Myslím, že v takovém případě je lepší buď studenty vyburcovat trochu "násilněji", nebo prostě příklad dořešit na tabuli a nechat studenty si řešení opsat a pochopit doma.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.01.2016, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Tento predmet je podle meho usudku kreditove nedocenen. Probirana latka je natolik obsahla, ze se vyrovna mnohym predmetum za 5 kreditu, proto mi 3 prijde opravdu malo. Cviceni, ktere je nepovinne doporucuji (proc je vlastne pouze volitelne?), nektere veci se zde pekne vysvetli. Struktura prednasky by mohla byt trochu lepe organizovana. Casto se preskakuje z jedne myslenky na druhou, takze se obcas trochu obtizne sleduje o cem se prave prednasi, jaky byl vlastne spravny zaver k predchozi otazce atd.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK