• Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
Filtr:
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Martin Černý [32-KAM], Lineární algebra 2 [NMAI058, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Martin má talent vysvětlit těžká témata velmi pochopitelně. Oceňuji přátelskou atmosféru, díky které se člověk nebojí zeptat se na cokoliv a lépe pak vše pochopí. Ještě více však oceňuji jeho švihácký outfit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělé. Kolegové se na cvičení skvěle doplňují. Atmosféra cvičení byla velmi přátelská.
Peter Kochelka, 19.08.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Zápočtové úlohy pána Černého boli skvelé - neboli zložité a naviedli k veľmi pekným výsledkom.
Andrej Pribiš, 07.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Aj keď nie som úplne naklonený k matematike, Lineárna Algebra od Martina Černého a Matyáša Lorenca bol jeden z mojich obľúbených predmetov. Niektoré úlohy boli dosť náročné, ale nútili ma sa aspoň zamýšlať nad odpoveďami a vecima ktoré som mal zle. Vždy boli obaja ochotný pomôcť s hocičím čo trebalo.
Šimon Jůza, 13.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvělá prezentace, přátelský ale i profesionální přístup, krásně vysvětlovaná látka a příklady. Za mě opravdu není co vytknout. S kolegou Bc. Matyášem Lorencem tvoří skvělé duo, u kterého máte chuť poslouchat a opravdu si něco ze cvičení odnést.
doc. RNDr. Jiří Fiala, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra 2 [NMAI058, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý cvičící, velmi přátelský, zadává kvalitní úlohy, motivuje k práci. Zápočet není zadarmo, ale ani není příliš drahý. Není vhodný na ty, kteří v algebřičce tápou (na ty bývá naštvaný). A jeho cvičení občas přinesou i nějaké překvapení ;-)
  • Děkuji vám za komentář. Jsem rád, že se vám má výuka líbila.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Pan Fiala je to nejlepší, co se mi v tomhle semestru mohlo stát. Cvičení jsou velmi interaktivní a pan Fiala má neskutečně osobní přístup. Úkoly jsou docela náročné, ale opravdu vás donutí učivo kvalitně pochopit. Dostatek bodů na zápočet jsem měl už v půlce semestru, ale úkoly jsem dělal až do konce, jen pro to souhlasné přikývnutí pana Fialy, když opravené úkoly rozdával zpátky. (A úkoly jsou zábavné)

    Na druhou stranu, panu Fialovi velmi záleží na tom, aby studenti uměli a když jednou spolužák u tabule moc neuměl, dostal solidní čočku.

    Pan Fiala je bezesporu jeden z nejlepších učitelů, které jsem měl tu čest potkat, ale není úplně pro každého (ale takových lidí je podle mě malá menšina).
  • Pane Černohorský, děkuji Vám i za tento milý komentář. Jsem rád, že se Vám i moje cvičení líbily.
    Vybavuji si tu opravdu hodně nepříjemnou situaci a přiznávám, že bych jí napříště raději předešel.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělý cvičící, ke zkoušce si stačilo zopakovat pár příkladů, ale jinak si zbytek člověk jednoduše zapamatoval ze cvičení.
  • Děkuji vám za komentář. Jsem rád, že se vám má výuka líbila.
    Maria Filtsova, 06.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Striktní, ale férový přístup a moc dobře organizovaná výuka. Domácí úkoly jsou navržené, aby byly splnitelné v rozumné době, a je možnost bonusových úloh. Pan Fiala vždy odpovídá na otázky a pomáhá, nemám co mu vytknout.
  • Slečno Filtsová, děkuji Vám za komentář. Jsem rád, že se Vám i moje cvičení líbily.
    doc. RNDr. Jiří Fiala, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra 2 [NMAI058, přednáška]
    Adam Balko, 15.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Pán Fiala má zaujímavý spôsob výuky. Hlavné myšlienky látky sú odprednesené formou krátkeho videa s prezentáciou. Prednáška je potom o zodpovedaní otázok, riešenia nejasností a doplnení detailov. Zakončcená je kratučkým kvízom.

    V prezentácií je vidieť úsilie látku zjednodušiť. Doplnená je diagrammi a farebným značením. Osobne by som ocenil keby text dôkazov nebol tak nahustený na seba, ľahko sa v ňom potom dá stratiť. Na prednášky sa aj tak oplatí chodiť. V prezentácií je zopár krokov, ktoré nie sú úplne očividné.

    Pán Fiala má veľmi priateľskú rétoriku, je radosť ho počúvať, a tento formát preferujem nad paralelkou pána Hladíka.
  • Pane Balko, děkuji vám za komentář. Jsem rád, že se vám má výuka líbila. Snažím se balancovat mezi stručností a jednoduchostí na jedné straně a podrobnostmi na straně druhé. Pokud zjistím, že je některé místo obtížnější a vyžaduje doplnění podrobností nebo ukázky, prezentaci doplním. Pokud byste měl konkrétní náměty, budu rád, když mi dáte vědět.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Jeden z nejlepších přednášejících matfyzu vůbec (alespoň na informatice). Je velmi přítelský. Zkouška je o něco náročnější (zvlášť předtermín), ale jeho netradiční styl výuky za to stojí.
  • Děkuji vám za komentář. Jsem rád, že se vám má výuka líbila.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Přednášky pana docenta Fialy mi budou velmi chybět. Jeho interaktivní přístup mi velmi vyhovoval a také jsem se díky němu hodně naučil. Ve srovnání se suchým výkladem, který jsem zažil na matematické analýze jsem téma nejen lépe pochopil, ale dokonce jsem ze samotného procesu učení měl větší radost. Občasná záludná otázka do publika bylo také hezké zpestření a kvíz na konec samozřejmě také nesmí chybět.
  • Děkuji vám za komentář. Jsem rád, že se vám má výuka líbila.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Pan Fiala je legenda. Ma velmi osobni a lidsky pristup. Neboji se si "zaspinit ruce" a primo na prednasce se pustit do i toho nejzapeklitejsiho dotazu/dukazu (coz je diky prednaskam formou konzultace mozne). Diky tomu jsem pochopil spoustu veci, ktere by mi asi jinak unikly. Opet ocenuji skvela videa (ac technickou kvalitou horsi nez v prvnim semestru - ale to se ma pry zmenit) a moznost dvou pisemnych preterminu.
  • Děkuji vám za komentář. Jsem rád, že se vám má výuka líbila. A ano, s novým semestrem budou prezentace po technické i obsahové stránce vylepšeny.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Na LA1 jsem měl pana Hladíka a nebýt toho, že jsem pana Fialu dostal v kroužkovém rozvrhu na přednášku i cvičení (a prospal jsem zápis) bych v tom asi pokračoval. Přeskok k panu Fialovi bylo nakonec to nejlepší, co se mi v tom semestru mohlo stát.

    Před "přednáškou" vždy pošle ~20 min. video, kde je vždy shrnutí učiva, které chce za daný týden probrat a na "přednášce" už pak slajdy jen pomalu prochází a zodpovídá dotazy. Když se před přednáškou na video nepodíváte, hodně nebudete tušit, ale přednášky jsou i tak must-have, pan Fiala tam obvykle jde hodně do hloubky, všechno dovysvětlí a umí z rukávu vytáhnout důkaz, protipříklad nebo lepší vysvětlení téměř čehokoliv. Pozorovat ho kouzlit na tabuli je radost.

    Taky, pan Fiala má neuvěřitelně osobní přístup. KAŽDÉHO, kdo mu chodí na přednášku zná příjmením a při každé příležitosti ho tím příjmením osloví. Já si to mega užil, protože je vidět, že se pan Fiala snaží přizpůsobit každou svou odpověď tak, aby ji tazatel dobře pochopil. Taky se naučíte znát příjmení spolužáků, což nemusí být od věci. Na druhou stranu, když přijdete pozdě nebo nedej bože usnete, dozví se to celá přednáškovka. Mně to přijde fajn součást vztahu, který si pan Fiala se studenty udržuje, někomu to může vadit.
  • Pane Černohorský, díky za milý komentář, jsem rád, že se Vám moje výuka líbila.
    Jen mi trochu přidáváte, zdaleka neznám všechna jména, a bez pomoci papírového "facebooku" bych svedl oslovit jen málokoho.
    Šimon Jůza, 13.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Metoda switched classroom mě opravdu baví. Pan doktor Fiala je výborný učitel, se kterým je vždy řeč a je schopen cokoliv dovysvětlil a hlavně velmi lidsky. Je poznat, že ho učení studentů, které látka zajímá (či musí zajímat :D), skutečně naplňuje. Zcela upřímně bych si přál více takových učitelů. Děkuji Vám, pane doktore :)
  • Pane Jůzo, děkuji Vám za milý komentář. A rádo se stalo - těší mě, že se Vám má výuka líbila. K tomu samozřejmě přispěla výborná atmosféra na hodinách, na které jste měli se svými spolužáky ten hlavní podíl.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Přednášející byl vždy připraven vysvětlit jakýkoliv dotaz. Velice mi vyhovoval styl přednášek, kde se v podstatě jen dovysvětlovala látka z videí. Pan Fiala si vždy dal práci s tím, aby všichni v přednáškovce tématu rozuměli a vždy dodal k tématu širší přehled a spojitosti.
  • Děkuji vám za komentář. Jsem rád, že se vám má výuka líbila.
    Maria Filtsova, 06.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Přístup přednášejícího mi vyhovuje, čteme si materiály dopředu a na přednášce nám odpoví na všechny otázky, je to víc interaktivní a mám z toho lepší pochopení předmětu.
  • Slečno Filtsová, děkuji Vám za komentář. Jsem rád, že se Vám má výuka líbila.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Převrácená výuka pana Fialy mi naprosto vyhovuje. Velká škoda, že není víc předmětů vedených stejným způsobem. A pozornější si všimli, že od minulého semestru na videích dokonce i změnil barvu svého outfitu, palec nahoru!
  • Pane Pelikáne, děkuji Vám za komentář. Jsem rád, že se Vám má výuka líbila. Bod za postřeh :)
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.05.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Vyučující látce velmi dobře rozumí, je schopen odpovídat na otázky a ve výkladech nedělá chyby. Kombinovaná forma výuky mi vyhovuje, protože máme kompaktní video materiál ze kterého se učit. Chybí mi intuitivní podklad, většina důkazů proběhne stylem "definujeme si tady těch 20 symbolů, pak spadne z nebe tento výraz a ejhle, ono se to zjednoduší".
  • Děkuji vám za komentář. Jsem rád, že se vám má výuka líbila.
    I intuici se snažím předat, především na konzultacích.
    Řada argumentů stojí na důkazu nějaké identity, kdy začínáme levou stranou, poté ji upravujeme za použití předpokladů tak, abychom trefili stranu pravou.
    Někdy jde snadno uhádnout, co se kdy má použít, to když je fakt "očekávaný", ale jindy to může být těžké.
    V tomto ohledu často "stojíme na ramenou obrů", kteří prošlapali neintuitivní, přesto však stručnou nebo jedinou známou cestu k cíli.
    Duc Hung Le, 29.05.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Pan docent Fiala je skvělý nejen jako učitel, ale také jako člověk. Líbil se mi jeho přátelský přístup k studentům.
  • Pane Le, děkuji Vám za komentář. Jsem rád, že se Vám má výuka líbila.
    Mgr. Elif Garajová [32-KAM], Lineární algebra 2 [NMAI058, cvičení]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Od cvičení s paní Elif už v python nepoužívám if a else
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Elif je moc milá a její hodiny mají dobrou rovnováhu povídání a počítání.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Výborná cvičiaca. Na cvikách bolo vždy všetko vysvetlené, čo bolo na prednáške. Systém domácich úloh a písomiek je vynikajúci. Domáce úlohy sú adekvátne na úrovni príkladov na skúške. Písomky sú veľmi dobre spracované a zopakujú vždy, čo bolo prebrané na minulom cviku.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Veľmi príjemná a ústretová vyučujúca, dobre vysvetlí (aj znova ak treba).
    prof. Mgr. Milan Hladík, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra 2 [NMAI058, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení jsou těžké. Ale určitě je dobré na ně chodit. Moc pomohou při zkoušce. (Za mě skoro vůbec jsem se nemusela na zkoušku připravovat a dostala jsem jistou dvojku)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení s panem profesorem byly přínosné, hodně jsem si z hodin odnesl a utvrdil si aktuálně probíranou látku na přednáškách, tempo hodin přizpůsoboval studentům a zápočet byl férový. 50 % bodů za písemky a úkoly se zdá sice mírné, ale v písemkách byl vždy jen jeden příklad, na který člověk ne vždy přišel, u domácích úkolů se člověk taky často zapotil, takže to bylo nakonec akorát. Nemám co vytknout.
    prof. Mgr. Milan Hladík, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra 2 [NMAI058, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Látka dobře vysvětlena a předvedena díky kombinaci slidů a psaní důkazů na tabuli. Oceňuji nahrávané přednášky.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Přednášky jsou de facto přeříkání skript s pár věcmi navíc a jsou nahrávané. Skripta na druhou stranu jsou podrobná a mně se z nich učilo dobře.
    U zkoušky byl profesor spravedlivý a zkouška s ním mě vlastně bavila. Doporučuji předtermín, kdy je pouze teorie.
    Petr Hrdina, 14.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Vyučující byl na přednášku vždy dobře připraven. Tempo bylo přiměřené a vysvětlení látky dobré. Možná i proto se dalo záznamy pouštět rychlostí aspoň 1.5x. Jsou dostupná kvalitní skripta, ale osobně mi stačily slidy a záznamy z přednášky. Zkouška není triviální, opravdu prověří zda látce rozumíte a umíte ji aplikovat - písemka + možné dozkoušení pro zlepšení známky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Pan Hladík je frajer, na přednášky jsem chodil moc rád.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Hladík je prostě borec. Na přednášky jsem se těšil.
    Jiří Kruchina, 04.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Na přednášce bylo každé téma vysvětleno velmi srozumitelně, čemuž napomáhají výborná skripta. Ocenil jsem také podrobnější popsání některých důkazů, které bylo obtížnější pochopit pouze ze skript. Tématicky je podle mě látka dobře rozčleněna s postupným nabalováním nových konceptů, nabízí také vždy několik praktických příkladů využití a nahlédnutí na téma jinými pohledy.
    Aleš Manuel Papáček, 01.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Super! Velmi ocenuji nahravani prednasek
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Veľmi dobrý prednášajúci. Na prednáške je všetko zrozumiteľne vysvetlené. Prezentácie sú vynikajúce a veľmi priehľadne a dobre spracované, učí sa z nich na skúšku veľmi dobre. Prednášky sú nahrávané, takže som si ich mohol pozrieť pred skúškou ešte raz.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 23.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Super přednášky a skripta, ale zkouška mi přišla oproti minulému semestru dost obtížná v tom, že mi přišlo, že byla hodnocena moc přísně, takže stačilo jednu úlohu splést, něčeho si na začátku nevšimnout, ale jinak pak mít postup dobře, ale výsledek byl špatně, takže za úlohu nebyly body, takže měl člověk hned trojku. Ale jinak to byl můj oblíbený předmět a těším se na LA 3. :)
    Mgr. Matyáš Lorenc [32-KTIML], Lineární algebra 2 [NMAI058, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Matyáš je velmi dobrý cvičící. Vše umí pochopitelně vysvětlit. Nic ho nezastaví, kromě dlouhých numerických výpočtů.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělé. Kolegové se na cvičení skvěle doplňují. Atmosféra cvičení byla velmi přátelská.
    Andrej Pribiš, 07.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Aj keď nie som úplne naklonený k matematike, Lineárna Algebra od Martina Černého a Matyáša Lorenca bol jeden z mojich obľúbených predmetov. Niektoré úlohy boli dosť náročné, ale nútili ma sa aspoň zamýšlať nad odpoveďami a vecima ktoré som mal zle. Vždy boli obaja ochotný pomôcť s hocičím čo trebalo.
    Šimon Jůza, 13.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělá prezentace, přátelský ale i profesionální přístup, krásně vysvětlovaná látka a příklady. Za mě opravdu není co vytknout. S kolegou RNDr. Martinem Černým tvoří skvělé duo, u kterého máte chuť poslouchat a opravdu si něco ze cvičení odnést.
    RNDr. Jana Maxová, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra 2 [NMAI058, cvičení]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Oceňujem profesionalitu vyučujúcej: pripravenosť na otázky, energickosť, motiváciu.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Janu Maxovou rozhodně doporučuji. Má lidský přístup ke studentům, ale zároveň je dokáže látku naučit a vysvětlit. Brala ohled na to, že existují studenti, kteří chodí k jinému přednášejícímu, než ke kterému bylo její cvičení myšleno.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.05.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Všechny potřebné definice ke cvičení jsou included v pracovních listech. Podmínky k dostání zápočtu jsou jednoznačně dány, vždy bylo jasno kolik bodů mám, kolik potřebuji a co musím udělat, abych je získal. Testy byly opraveny rychle, domácí ůkoly hned na místě.
    RNDr. Ondřej Pangrác, Ph.D. [32-IUUK], Lineární algebra 2 [NMAI058, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Výborná cvičení. Všechny dotazy byly srozumitelně zodpovězeny a nejasnosti vysvětleny. Zápočet za písemky nebylo nijak obtížné získat.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Výborne podané cviko. Pomohlo doplniť prehľad o preberanej látke. Je len škoda, že sme nestihli spočítať toľko príkladov, väčšinou 3-4 veľmi odlišné a pomerne zložité.

    Neboli vyžadované domáce úlohy, iba písomky každý druhý týždeň. Tie boli vcelku jednoduché, ale ak si študent nestihol postup riešenia osvojiť, pravdepodobne ich nestihol dokonćiť v krátkom časovom úseku.

    Prednes pána Pangráca sa mi však veľmi páčil a pomohol mi lepšie spojitosti medzi hlavnými konceptami.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Vynikajúci cvičiaci, vedel odpovedať na dotazy, zápočet bol dobre získatelný (malá písomka na predošle prebraté témy, každá 2.hodina cca)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělý cvičící, doporučuji
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělý cvičící, obzvlášť pokud se profilujete spíš jako praktický informatik a vši tou matematikou chcete prostě jen nějak prolézt :D

    Bylo super, že ochotně suploval přednášku, když nás třeba víc než polovina nevěděla o co go (což se později v semestru stávalo stále častěji). Všechno vyložil velmi srozumitelně a získat zápočet tak bylo relativně jednoduché.
    Irena Penev, Ph.D. [32-IUUK], Lineární algebra 2 [NMAI058, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
    Professor Irena created amazing lecture notes, easy to understand and follow and very complete. Also she is very enthusiastic in her teaching and she always makes sure we are following her otherwise she patiently explains that part back. I must say I am lucky she was our professor for Algebra I and II this year. I recommend taking her classes 100%.
    Irena Penev, Ph.D. [32-IUUK], Lineární algebra 2 [NMAI058, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2023, 2. ročník, Computer Science, bakalářské
    An alternate approach with presentations was taken by the professor this semester, however, for them it seems much more natural to use more time and explain things and run proofs on the whiteboard.
    Mgr. Lenka Ptáčková, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra 2 [NMAI058, cvičení]
    Petr Hrdina, 14.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Rád bych měl na LA2 jiné cvičení. Postupem semestru nás chodilo na cvičení méně a méně. Cvičící byla často na cvičení špatně připravena a čas, který mohl být dobře použit k procvičení látky byl rozprostřen všeljak. Někdy to bylo zdlouhavé a hlavně zbytečné dopočítávání něčeho. Někdy byl zadán úkol a nikdo 5 minut nevěděl, jak by to řešil. Někdy to bylo triviální opakování téhož. Cvičící neumí se třídou komunikovat.
    Abych nebyl jen kritický, tak jsem si z každého cvičení odnesl aspoň nějaké nové pochopení látky, ale když vám na cvičení připadá víc jak 50% zahozený čas, tak to o něčem svědčí.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Velmi zmatený výklad.
    Člověk si nemohl psát poznámky protože to co se na tabuli objevilo se nejspíš v následujících minutách ještě 3x změnilo a stejně bylo 50/50 špatně.

    Oprava domácích úkolů trvala dlouho a často bez feedbacku (Nakonec jsme si vydomluvili jakousi tabulku s feedbacky, ale ta stejně přestala být aktualizována)
    V zadání domácích úkolů byly někdy chyby.

    Overall nedoporučuji.
    Připomínka k předmětu, Lineární algebra 2 [NMAI058, cvičení]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Úžasné cvičenie. Dobre dopĺňalo prednášky, bolo výborne usporiadané.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení byla dobře provázaná s přednáškou, předmět je stále celkem zajímavý (ačkoli s prvním semestrem se nemůže měřit). Je to jeden z nejnáročnějších předmětů vůbec (i analýza je lehčí).
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Na předmětu lineární algebra 2 oceňuji hlavně Matyáše a Martina.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Nemám co vytknout, výklad byl velmi zajímavý a poutavý.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení z LA2 jsou dobře vedená, mají dobrou souvislost s přednáškami a člověk si učivo opravdu procvičí a dobře se připraví na zkoušku.
    Andrej Pribiš, 07.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Lineárna algebra II dokončuje čo začala I. Predmet aj keď čiastočne abstraktný pri niektorých časťiach, je veľmi dobre vysvetlovaný a zaujímavý. Práca s vektormi je dôležitá aj v informatike a tak tento predmet pekne spája matematiku a okrajovo informatiku.
    Šimon Jůza, 13.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělá příprava korespondující s přednáškami. Naši cvičící (RNDr. Martin Černý a Bc. Matyáš Lorenc) zároveň byli schopni dovysvětlil jakékoliv otázky k přednášce či i nabídnout vlastní pohled. Hodnotím tedy cvičení jako výborné.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.05.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět je příliš abstraktní. Buď je prakticky k ničemu, nebo nebylo dostatečně dobře vysvětleno proč ho potřebujeme. Byly ukázány demonstrace, jak lze LA použít k řešení některých ůloh, ovšem tyto úlohy samy o sobě také nejsou na první pohled praktické a často jdou řešit i jiným, intuitivnějším způsobem.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
    The course is easier than Algebra I if you have good basis after the first semester.
    Připomínka k předmětu, Lineární algebra 2 [NMAI058, přednáška]
    Adam Balko, 15.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Témy predmetu na seba nadväzujú slabšie ako v prvej časti. Využitie nie je vždy jasné. Páčilo by sa mi viac praktických príkladov. Veľký dôraz je teraz predovšetkým na komplikované dôkazy, ktoré nepomáhajú utužiť vedomosti o látke.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Oproti předchozímu semestru byla algebřička o trošku nudnější a náročnější, ale zato více prakticky orientovaná. Stále ji tedy hodnotím jako užitečný předmět
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Lineární algebra je skvělý předmět. Učení z materiálů pana docenta Fialy bylo velmi příjemné. Občas se v nich vyskytovaly drobné chyby ve výpočtech či ukázkách, ale ty pan Fiala po odhalení vždy rychle opravil. Oceňuji barevné zpracování a zajímavé historické poznámky na konec.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Těšil jsem se tuto přednášku. Zábavnější než LA1, možná jsem si na to už trochu zvykl:) Cvičení je s přednáškou dobře propojené a celkově předmět dává smysl.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Predmet mi prisel mene zazivny a logicky vystaveny, nez LA1.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2023, 2. ročník, Computer Science, bakalářské
    Prefer a more in-depth approach to fewer topics rather than broad strokes in multiple, sometimes in the same lecture. Compared to Linear Algebra I much more loaded, almost to a fault.
    Peter Kochelka, 19.08.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Druhý semester plynulo nadviazal na prvý a brali sme ešte krajšie veci.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    LA2 mě fakt bavila, učivo je to hodně náročný, ale sakra krásný. Důkazy jsou místy trikový (násobení správnou jedničkou a příčítání správné nuly...), ale i to se dá nakonec naučit.
    Petr Tvrdek, 23.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Moc zajímavý předmět. :)
    Šimon Jůza, 13.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Zajímavý předmět, u kterého při bližším vhledu naleznete praktické využití v životě či počítačích. Ze začátku může být lehce obtížnější, ale pokud jste Lineární algebrou 1 pouze neprolezli a pamatujete si z ní alespoň základ, tak na něm zde budete jen dále stávět.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Zatím nejzajímavější matematická přednáška od začátku studia. Sice řekl bych nejnáročnější, ale využitelnost pro programátora je poměrně vysoká.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.05.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět je příliš abstraktní. Buď je prakticky k ničemu, nebo nebylo dostatečně dobře vysvětleno proč ho potřebujeme. Byly ukázány demonstrace, jak lze LA použít k řešení některých ůloh, ovšem tyto úlohy samy o sobě také nejsou na první pohled praktické a často jdou řešit i jiným, intuitivnějším způsobem.
    Duc Hung Le, 29.05.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Styl výuky mi vyhovoval. V zimním semestru jsem chodil na klasickou přednášku, takže jsem si vyzkoušel oba styly a nemůžu si stěžovat.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Lingebra je ble