AnketaAnketa(verze: 662)
V letním semestru akademického roku 2019/2020 probíhá sběr dat 08.06.2020 - 21.09.2020.
  
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Jan Bok [32-IUUK], Lineární algebra II [NMAI058, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.06.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi dobré cvičení, cvičící měl na každé cvičení připravené příklady na které bylo třeba aplikovat teoretické znalosti z přednášky a celkové souvislosti v LA. Zápočet se uděluje za body získané z domácích úkolů, které se zadávaly po sériích, kde úlohy byly též pěkné a dle mého důkladně připravily na zkoušku.
Mgr. Pavel Dvořák [32-IUUK], Lineární algebra II [NMAI058, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.09.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Na cvičení vysvětlil, co bylo potřeba. Když na otázku nevěděl odpověď na místě, tak to do příště rozmyslel a odpověděl další hodinu. Cvičení bylo úměrné požadavkům ke zkoušce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení mi nepřišlo moc zábavné, nicméně cvičící byl ochotný a vždy poradil. Pokud člověk pravidelně dělá úkoly, pak není těžké získat zápočet.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.07.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Nepáčil sa mi systém cvičenia, kde sme dostali vytlačené príklady a mali sme ich samostatne vypočítať, a na konci ich cvičiaci za 10 minút všetky vypočítal na tabuľu. Myslím si, že oveľa lepšie by bolo, keby sme ich počítali postupne a snažili sa ich vyriešiť spoločne.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.06.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělé cvičení, látka je vždy probrána. Pokud je student pilný, neměl by být problém získat zápočet.
doc. Mgr. Zdeněk Dvořák, Ph.D. [32-IUUK], Lineární algebra II [NMAI058, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.06.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení probíhala v poněkud komorní atmosféře, ale o to víc bylo času rozebrat různé příklady. Pěkné domácí úkoly a přiměřené písemky. Rozhodně jedno z těch lepších cvičení.
doc. Mgr. Milan Hladík, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra II [NMAI058, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.08.2019, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Nejlepší cvičící za celý rok. Velké množství probraných příkladů, vše perfektně vysvětleno. Férové podmínky k získání zápočtu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.05.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Skvely cviciaci, ktory vzdy rad vysvetli a odpovie na otazky. Prikady na cviceni boli roznorode (aj co sa obtiaznosti tyka), ale perfektne napomahali pochopeniu uciva. Velmi prijemne cvicenia a skvely cviciaci!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.07.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pan Hladík je největší sympaťák.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.07.2017, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Pan docent se snaží o důsledné procvičení veškeré látky. Má vstřícný přístup ke studentům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.06.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Opět jako u přednášek nemám ani u cvičení nic, co bych mohl vytknout.
doc. Mgr. Milan Hladík, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra II [NMAI058, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Přednáška byla velmi dobře připravená, líbilo se mi, že pan Hladík ke každému tématu ukázal nějaké praktické využití, k předmětu jsou navíc sepsané velmi dobré skripta. U zkoušky se mi nelíbilo, že oproti zimnímu semestru zůstala jen ústní část, takže relativně hodně záleží na tématu, které si vytáhnete.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.08.2019, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Férový učitel. Je skvělé, že skripta, která se používají, jsou od něho a také podle nich jede. Vždy však všechno vysvětlí na tabuli a řekne ještě něco navíc.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi milý vyučující, na zkoušce je hodný, ale nenechá Vás odejít s pocitem nezasloužené známky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.05.2019, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Docent Hladík má velmi profesionální přístup a příjemné vystupování. V předmětu učí téměř přesně to co má ve skriptech, což ulehčuje učení na zkoušku. Oceňuji také aplikaci, která je na konci každého tématu. Rozšíří obzory.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.05.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Vyucujuci bol vzdy mily, odpovedal na vsetky otazky, ked bolo treba kludne zopakoval vysvetlovanu latku. Velmi prijemne hodiny!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.07.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Super smysl pro humor.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednáška je dle mého názoru skvěle pojatá. Skriptům také není co vytknout.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.06.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
K předmětu jsou sepsaná super skripta. Co se týče dotazů, tak pan Hladík si vždy udělal čas(po přednášce, na chodbě). Ústní zkouška je příjemná a probíhá tak, že student vysvětluje vyučujícímu problematiku a snaží se diagramem nakresleným na A3 pokrýt zadanou část učiva a předkládá i vlastní pochopení. Určitě zkouška neprobíhá stylem "nevíš tuto věc, tak nazdar". Písemná část je transparentní (1 definice, 1 důkaz, 2 počítací příklady a 4 teoretické příklady) co do obsahu. Část s počítacími příklady je podle mě zbytečně těžká (v zimě jsem měl opravdu těžké příklady, v létě trošku lehčí, ale taky žádný med).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.06.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan docent se snaží přednášet srozumitelně a je z něj cítit, že má rozsáhlé znalosti nad rámec učiva, proto pro něj není problém při dotazu studenta vše vysvětlit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.06.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pana docenta jsem měl už v zimě na přednášku i na cvika a rozhodně bych neměnil kdybych nemusel(v létě mi cvika bohužel nepasovaly do rozvrhu), látku dokáže přehledně přednést, v případě nejasností nemá problém cokoliv dovysvětlit. U zkoušky byl milý, snažil se zjistit co student ví, upozornil na chyby ale nechal mě si je opravit.
RNDr. Jaroslav Horáček, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra II [NMAI058, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pohodový cvičící. Možná by bylo fajn, kdyby se snažil trochu víc, aby studenti byli lépe připraveni na zkoušku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.07.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi povedené cvičení, jen bych zařadil sem tam nějaký težší příklad (alespoň dobrovolný).
Mgr. Pavel Hubáček, Ph.D. [32-IUUK], Lineární algebra II [NMAI058, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.09.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi dobře připravená cvičení. Průběžné testy, které donutí projít si probíranou látku.
Mgr. Pavel Hubáček, Ph.D. [32-IUUK], Lineární algebra II [NMAI058, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.09.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Skvěle připravené přednášky, smysluplný výklad.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.08.2019, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Oproti zimnímu semestru skvělé přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.08.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi dobrý přednes. Látku vysvětlil a zdálo se mi, že se na věc snaží koukat našima očima, ne očima profíka. Podle toho nám byl schopný věci dovysvětlit, když nebyly jasné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.07.2019, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Ze začátku letního semestru mi připadalo, že se přednášející snažil trochu změnit styl výkladu - zdůrazňoval, co bychom si hlavního z přednášky měli odnést, vysvětloval věci z trochu jiného pohledu než ve skriptech, postupem času se však vrátil zpět ke stylu výkladu zimního semestru, čili výkladu podle skript (která jsou sice velmi dobrá), takový způsob výuky mi však moc nevyhovuje. Hlubší porozumění jsem získala především díky kvalitním cvičením. Přednášející je však hodný a na dotazy studentů odpovídal.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Jeho tempo je vražedné. Jako kdyby se snažil nacpat dvouhodinovou přednášku do devadesáti minut. Naštěstí lze cokoli, co unikne pozornosti, nalézt v dokonale odpovídajících online skriptech. Vždy si najde čas na průběžné otázky a nějaký ten vtípek. Zajímavé aplikace lineární algebry jsou často obětovány. Zkouška probíhá podobnou rychlostí. Položí druhou otázku zatímco mu ještě odpovídám na první. Nízká rychlost odpovědí však nemá vliv na hodnocení, které není nijak tvrdé. Vše si lze v klidu promyslet.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Prednášky boli o niečo pútavejšie než v zimnom semestri. Osobne oceňujem snahu zhrnúť hlavné body prednášky na začiatku tej ďalšej, kladenie otázok pri istých krokoch v dôkazoch a podobne. Stále to však bolo do veľkej miery o prepisovaní skrípt. Navyše, tento semester nám nezvýšil čas aby sme sa dostali k aplikáciám naučenej teórie, čo pôsobilo ako prednášanie bez nejakej praktickej ukážky toho, na čo môžeme naučenú teóriu využiť.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.06.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášející vycházel ze skript, takže jste mohli pouze poslouchat a nemuseli si psát celou přednášku dlouhé důkazy, což mně vyhovovalo.
Na zkoušce jsme měli písemnou i ústní část, v testu byl sice podle mě přísný, ale ústní je hodný, snaží se vám porozumět.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Trochu horší výklad, ale velmi pěkné zkoušky, nově povinné ústní pro všechny.
doc. RNDr. Vít Jelínek, Ph.D. [32-IUUK], Lineární algebra II [NMAI058, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.06.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičící byl vždy připraven, výklad byl kvalitní a dobře synchronizovaný s přednáškou, na můj vkus možná až moc formální. Ale nebyl problém se na cokoliv zeptat.
Mgr. Vojtěch Kaluža, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra II [NMAI058, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.06.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Nejlepší cvičení v prvním ročníku. Vše dobře vysvětlené a procvičené.
RNDr. Pavel Klavík, Ph.D. [32-IUUK], Lineární algebra II [NMAI058, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.06.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Výuka byla poutavá a oba semestry jsme dostali super materiály (skripta, knížku, diagram na webu). Ač je pan Klavík kontroverzní osoba co se týče matematických názorů, tak u učiva vysvětloval podstatu a v případě dotazu pochopil co člověk chápe špatně a dovedl ho ke správnému pochopení - toto asi nejvíc oceňuji. Cvičení mělo formu diskuze spíše než počítání, což mám osobně radši. Před zkouškou jsem si musel projet komplet "počítací cviko". Neberu to jako minus, protože kvůli počítání nemusí člověk vysedávat každý týden hodinu a půl ve škole. Uvidíme ještě, jak přísně bude hodnotit zápočet.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Není to cvičení ale spíše druhá přednáška, která neukazuje "z prstu vycucané" důkazy ale snaží se to odvodit a názorně ukázat. Zde jsem konečně lineární algebru pochopil. Ke zkouškové písemce se ale hodí, když člověk alespoň občas chodí i na normální cvičení. Doporučuji cvičení Jirky Šejnohy. Nevyžaduje se docházka, zápočet je za pár domácích úloh bez deadline. Jo a prý si mám postěžovat, že místo jednoho slibovaného příkladu jsme jich za semestr spočítali na cvičení až 5, což bylo na mě moc :D
Mgr. Karel Král [32-IUUK], Lineární algebra II [NMAI058, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Tento cvičící dokáže se studenty splynout v jedno a úkoly pak řeší skutečně všichni společně. Vtipná přirovnání a aplikace složitých principů na jednoduché problémy každodenního života osvěží cvičení. Je jediný, kdo dokáže ztělesnit vektorový prostor.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Cviko s Karlem je super. Nese se v neformální atmosféře a Karel velmi ochotně odpovídá na dotazy, ke kterým aktivně vybízí.
Karel se snaží především o to, aby studenti pochopili "co je za tím", tedy typicky nějakou tu geometrii a u toho hodně mává rukama. "Zažít si" to mechanické počítání je ponecháno spíše na doma.
Mám ovšem malou výtku k tomu, že se z toho docela špatně dělají smysluplné zápisky. Co člověk pochopí na hodině a chápe nedlouho po ní, může být před zkouškou problém. Určitě by pomohlo trochu více na tabuli popsat důležité body myšlenkového postupu. (To jsem si uvědomil právě až v okolí zkoušky, jinak by se Karel na požádání určitě přizpůsobil. Čili to mu nelze dávat za vinu.)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
It was great how Karel let us try to discover the solving method ourselves, and then explained some applications in other fields. The second great thing is he tolerates numerical errors, because he tends to make them himself.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Perfektní cvičení - mimo jiné velmi oceňuji trochu jiný úhel pohledu na to co jsme probrali na přednáškách, celé to pak dávalo víc smysl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Nelíbilo se mi, že jsme museli procvičovat nudné věci, ale za to Karel spíš nemohl. Velmi mě bavilo jeho povídání o aplikacích, i když jsem občas něco nepochopil.
Jiří Pelc, 26.05.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Jeden z nejlepších cvičících. Upřímný a ochotný naučit. Pokud máte zájem a neflákáte to, dostanete šanci i pokud vám to třeba nejde. Užitečné konzultace (ať už k výuce nebo navíc).
Vřele doporučuji všem.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.06.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Fajn vyučující, jen na začátku jsem byl poměrně vyděšen zdánlivě příliš vysokou úrovní cvičení. Když se však člověk ptá, Karel umí velmi pěkně vysvětlit. V pohodě v udělování zápočtu, žádné zbytečné problémy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.06.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Výborný cvičící
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.07.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení vnímám pozitivně, cvičící ochotný a dobře vysvětloval. Získání zápočtu není těžké.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.05.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
skvělý přístup ke studentům. Vysvětlení dané látky je prostě skvělé. Nestalo se mi, že by mi s něčím nepomohl, či nevysvětlil. V hodině i po ní.
Mgr. Karel Král [32-IUUK], Lineární algebra II [NMAI058, 1]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý a vstřícný cvičící! Snaží se začlenit i praktické úlohy, například jeden z úkolů byl programovací. Cvičení jsou zábavná, Karel ocení aktivitu, takže se nebojte ptát se a odpovídat na otázky. Na zkoušku výborně připraví
prof. RNDr. Luděk Kučera, DrSc. [32-KAM], Lineární algebra II [NMAI058, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Odstrašující přednáška, nesrozumitelná, o ničem, nedrží se ani sylabu. Jediné plus bylo, že nemá písemku, ale jen ústní zkoušení, na kterém má několik otázek. Některé hrozně jednoduché, některé extrémně těžké, které nejsou ani v sylabu. Na přednášky se nedalo chodit.
RNDr. Tomáš Masařík [32-KAM], Lineární algebra II [NMAI058, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.08.2017, 1. Ročník, , Program CŽV - zájmový
Příliš rychlé a nejasné vysvětlování, stejně sem se většinu věcí musel učit zpětně doma, nezpomalil a nezjasnil jsi to ani když jsem tě dvakrát požádal... Příprava na cviko v pohodě, ale od cvičícího bych čekal i nějakou pedagogickou přidanou hodnotu. Mimo to se často vracíš a děláš chyby, což taky dost boří všechny pokusy o to abych něco pochopil :-) Za mě špatná zkušenost.
  • Milý Marku,
    děkuji za tvou zpětnou vazbu. Mrzí mě, žes nevyužil možnost konzultací, které jsem ti několikrát nabízel, a taktéž ses rozhodl nedodělat domácí úkoly, které by pravděpodobně s trochou snahy vedly k zápočtu. Navíc mi přišlo, že jsem se ti docela snažil pomoci a vyměnil jsem si s tebou v průběhu roku několik dlouhých emailů o tom, jestli budeš nebo nebudeš cvičení chtít plnit. Chyby se myslím občas stanou a navíc se často snažím vás na cvičení vést tak, abyste sami na řešení přišli, a ne jen vám ukázat vzorové řešení, což možná mohlo působit jako chyba.
    RNDr. Ondřej Pangrác, Ph.D. [32-IUUK], Lineární algebra II [NMAI058, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.09.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Nevyžaduje úkoly, probíhají průběžné testy a na zkoušku skvěle připraví.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.09.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Jedno z nejlepších cvičení, cvičící se snaží ukazovat, jak spolu vše souvisí (ne nutně jen v rámci lineární algebry), na cvičeních se probere pár základních příkladů a pak se dělají různé nadstavbové (spíše víc na zamyšlení a pochopení látky, ne nutně těžké). Získání zápočtu je poměrně jednoduché - v testech jsou jen základní příklady.
    Líbilo se mi, že jsme nemuseli dělat žádné domácí úkoly, ale zároveň mi to opravdu hodně dalo.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.08.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělý cvičící. Na cvikách dovysvětlil všechny detaily co mi na přednáškách unikly. Vřele doporučuji.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.08.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Naprosto skvělé cvičení, zajímavé, cvičící vše srozumitelně vysvětlil. Líbilo se mi, že jsme dělali toretické i početní příklady a ukázali si i souvislosti, na které na přednášce nedošlo.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.08.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení bylo dobře organizované.
    Tomáš Husák, 26.06.2019, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělý cvičící, který řádně procvičí probranou látku na cvičení.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělý cvičící, žádné úkoly, několik písemek ze kterých stačí 50%. Jede pomalu, vysvětluje skvěle a dokonce stihne vše co je pak na zkoušce. Varování, dělá ale jen příklady, ne důkazy.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.05.2019, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Pan Pangrác je skvělý cvičící. Cvičení jsou svižná a naučí jak praktické počítání tak teorii. Oceňuji jeho podmínky zápočtu - Na cca každé druhé hodině se píše jednopříkladový test z látky, která byla na předchozí hodině probírána.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení skvěle doplňovala přednášku. Látku jsme vždy zopakovali a poté procvičili na příkladech. Velmi doporučuji.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.09.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičeni byli velmi přínosné, věci byli srozumitelně vysvětleny. Cvičeni bylo zajímavé. Učitel rád vysvětlil nejasnosti. Zápočet byl za nadpoloviční počet bodu z písemek.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    V průběhu semestru jsem opravdu velmi ocenila to, že na cvičení jsme neměli žádné úkoly a psali se jen namátkové testy, které mě nutili se průběžně připravovat. Nevím, jak bych ještě do tolik úkolů týdně vměstnala nějaké další. Látka byla adekvátně procvičená a vysvětlená. Také jsem velmi ocenila to, že nikdo nebyl nucen chodit k tabuli (tedy nikdo nikdy nešel k tabuli). Hodiny byly zábavné, přestože to bylo v pondělí ráno, tak jsem tam chodila ráda. Před zkouškou jsem měla trochu strach, jaké budou v písemce příklady, když na cvičení jsme víceméně mechanicky počítali ty stejné věci, co nebyly příliš obtížné. Nakonec ale ve zkoušce byla obdoba příkladu ze cvičení.
    RNDr. Ondřej Pangrác, Ph.D. [32-IUUK], Lineární algebra II [NMAI058, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Velmi dobrá přednáška. Je vidět, že pan Pangrác dobře rozumí tomu o čem mluví a pokud vycítí (či na požádání), že jedno vysvětlení se moc neujalo, pohotově celou věc podá jiným způsobem.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2018, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    I když přednášky spočívají ve čtení skript, pan doktor dokázal výklad obohatit o důležité poznámky, které mi dopomohly v pochopení problému.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2018, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Perfektní cvičení - mimo jiné velmi oceňuji trochu jiný úhel pohledu na to co jsme probrali na přednáškách, celé to pak dávalo víc smysl.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Bohužel jsem měl ten den jedinou přednášku, takže se mi na MS nechtělo, ale většinou jsem stejně přijel, protože přednáška za to stála. Oproti minulému semestru, kdy jsme měli P. Hubáčka to bylo nesrovnatelné.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.09.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Existence skript z lineární algebry od Milana Hladíka v kombinaci s výkladem více zaměřeným na pochopení, než na technické detaily mi velice vyhovovali.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Na přednášky jsem chodila ráda, protože pan Pangrác umí zaujmout. Víceméně se opisuje ze skript, ale to jsem nejen já velmi ocenila. Doporučuji si je vytisknout, podtrhávat si v nich a občas si dopsat nějakou poznámku. Písemná zkouška byla krátká a ne příliš obtížná. Ústní zkoušení na mě zapůsobilo dobře, necítila jsem se jako u některých jiných vyučujících trapně a poníženě, když jsem něco nevěděla nebo nedokázala vysvětlit. Pan Pangrác se zbytečně ve všem nešťourá, nechá vám čas na rozmyšlenou. Velmi oceňuji přátelský a férový přístup. Na druhou stranu pan Hubáček, který přednášel současně s Pangrácem v tomto semestru, je úplně stejně skvělý a chápavý, takže víceméně nezáleží na tom, koho si zvolíte, chybu rozhodně neuděláte.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Na prednáške opisovanie skript v podstate na skúške bol super
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.07.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Na přednášky jsem nechodil, po zkušenosti z prvního semestru. Na zkoušku jsem se učil výhradně z Hladíkových skript, což bohatě stačilo na jedničku. Zkouška byla oproti prvnímu semestru mnohem rychlejší, na ústních byly menší skupinky lidí.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.07.2017, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
    Pan doktor má zajímavý i srozumitelný výklad, má vstřícný přístup.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Lingebra mi neni uplne blizka, ale prednasejici ji dokaze lidsky a srozumitelne vysvetlit. Jen se obcas na muj vkus az prilis drzi skript.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.05.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Výborný přednášející.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.09.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Rozhodně lepší než v prvním semestru.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Postupuje podle skript, takže přednášky jsou trochu nudné, na druhou stranu spoustě lidí to vyhovuje, protože když chybí, tak se jednoduše doučí danou látku. Navíc Hladíkova skripta jsou FAKT dobrá. Zkouška je v pohodě.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Je vidět, že se snaží, aby studenti látku pochopili oproti minulému semestru a že mu na nich záleží.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.07.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Tento semestr byly přednášky o hodně záživnější než ten předchozí.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.06.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Výklad mi přišel srozumitelný, příjemný, neuspávající.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Vysvetlenie učiva bolo zrozumiteľné. Prednášajúci sa úplne drží skrípt, čo je podľa mňa super, pretože skriptá k prednáške sú veľmi prehľadné. Tým pádom nie je potrebné si robiť poznámky. Bolo by možno fajn na prednáške rozprávať viacej o aplikáciách učivaa o súvislostiach.
    Skúška bola fajn, písomka nie je nič zložité. Ústna skúška s mindmapou bola celkom náročná nakoľko sa vyžaduje úplný prehľad v téme a medzi témami, toto ale bolo zohľadnené v miernejšom hodnotení
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.06.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Přednášející je ochotný, na konci semestru nám dal k dispozici seznam vět, které budou ve zkoušce (včetně odkaz na číslo ve skriptech), při přednášce intenzivně používá skripta, ale některé věci přednese jinak, takže i tak se na přednášky vyplatí chodit (některé věci byly oproti skriptům srozumitelnější).
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Opäť sa vyučovalo z Hladíkových skript, čo bolo fajn, ale posledné kapitoly boli (v skriptách) dosť chabo vysvetlené, takže vtedy sa fakt oplatilo ísť na prednášky. Inak fajn prednášajúci, otvorený otázkam, vysvetľuje vpohode. Skúška mala písomnú aj ústnu časť, skúša sa celé učivo (príklad, definicia, veta, pravdivosť tvrdenia), trebalo vedieť ozaj skoro všetko, teda nedá sa spoľahnúť na to že sa človek naučí dve témy a nejak si dobre potiahne. BOlo super, že na nete boli na skúšku vyvesené najdôležitejšie vety ku ktorým bolo treba zložitejší dôkaz.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.06.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Prednaska sa podla mna ovela zlepsila oproti zimnemu semestru, latka bola lepsie vysvetlena a ne len opisane definicie a vety zo skript.
    Irena Penev, Dr. [32-IUUK], Lineární algebra II [NMAI058, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Mrs. Penev is a really good teacher. She is able to get her point across, such that it makes sense for you later. If you have some troubles with understanding the material, she is always willing to help. Very positive person, which is always a plus.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.06.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    The lecturer speaks very fast, making an already difficult course tough to understand.
    Mgr. Jiří Šejnoha [32-KAM], Lineární algebra II [NMAI058, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.07.2019, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
    Cvičení měla díky/kvůli malé účasti v letním semestru takřka individuální charakter a neformální přátelskou atmosféru, což bylo příjemné, navíc bylo možné po dohodě změnit místo a čas konání cvičení. Cvičení byla skvělá, líbí se mi, že cvičící nabízí více pohledů na danou věc a chápe, že každému může být bližší jiný způsob přemýšlení. Řekla bych, že cvičící má talent na rozpoznání toho, co studentům činí potíže a ví, jak to vysvětlit tak, aby to začalo dávat smysl. Nevzpomínám si za letní semestr, že bych po vysvětlení stále něčemu nerozuměla. Lineární algebra mi po tom roce díky těmto cvičením celkem dává smysl.
    Také oceňuji to, že jsem si na cvičeních jako přírodovědec nepřipadala vetřelcem, což je pocit, který jindy mnohdy na matfyzu mám.
    Jediným negativem bylo to, že poměrně hodně hodin z různých důvodů odpadlo.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2018, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
    Cvičiaci sa stále snaží zlepšovať svoje cvičenia po odbornej aj pedagogickej stránke. Veľmi sa mi páčil prístup k domácim úlohám - zverejnenie viacerých úloh, pričom človek si môže vybrať čo chce riešiť. Zároveň, príklady rátané na cvičení postačovali k zloženiu skúšky, aj keď bola značne jednoduchšia ako v zime.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Trošku netradiční cvičící. Uslyšíte plno velmi nevkusných vtipů, které mě osobně velmi bavily a oživovaly cvičení. Co se týče látky tak je perfektně vysvětlena, všechno do sebe najednou začíná zapadat. Není divu, že někdo chce Jirku jako přednášejícího.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Lepšího vyučujícího jě těžké si představit. Nejvíce oceňuji snahu podat dané téma v souvislosti s těmi ostatními s nějakým celkovým nadhledem. Počítání a porozumnění příkladům je poté snadné, když tomu člověk lépe rozumí a věci si sám odvodí.
    Štěpán Stenchlák, 15.05.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Prozatím nejlepší cvičící, kterého jsem za první rok na MFF měl.

    Učivo se snaží vysvětlit z jiného pohledu často i humorně pro lepší pochopení tématu, což velmi oceňuji, protože si to člověk zapamatuje. Nechybí hlubší pohled do problematiky, nebo limitní případy, na kterých nutí se zamyslet nad problémem z jiné strany. Vhodně rozložený čas na zopakování přednášky a procvičení příkladů. Jde vidět, že ho učení baví a snaží se, abychom si z toho něco odnesli. Klidně bych si ho dokázal představit jako přednášejícího.

    Vypisoval domácí úkoly a každé druhé cvičení se psal test. Na zápočet je potřeba vytvořit i strukturální diagram, což je další věc jak nás nutí pochopit vztahy v problematice. Velmi doporučuji.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Přátelský a dovede si udržet pozornost i větší skupiny na cvičení, dovede věci prakticky vysvětlit a díky tomu posílit nejen znalost, ale i hlubší porozumnění látky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.09.2017, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičící se snaží nejen naučit, ale hlavně pomoci pochopit. (Což by ideálně mělo být pointou výuky.)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Ako prvý semester tak aj teraz to bolo super avšak nás bolo veľa na cvičení teda strácalo kvalitu veľa krát sme sa zamotali do niečoho čo sme úplne nemuseli ale cvičiaci super aj ako človek
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Jirka je super. Snaží se se studenty i povídat a být jim blízko, rád se podělí o zajímavé informace o fakultě i názory :) Jediná výtka k výrazně později opraveným domácím úkolům, ale to se k Jirkovi tak nějak hodí.

    Dle mého osobního názoru i kdyby cviko nic nedalo, tak stojí za to se s tímhle člověkem poznat a vidět jeho pohled na svět.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.05.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Jirka je super člověk a jako učitel není o nic horší. Jsem rád, že jsem měl to štěstí a podařilo se mi zapsat na jeho cviko.

    Není to jen obyčejné cviko, snaží se propojovat věci s analýzou, programováním a tak různě. Také dává rady, co je dobré si zapamatovat a co je "k ničemu".
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Výborný přístup ke cvičencům :-). Rád se s vámi potká i mimo cvičení, na cvičení je ochotný, férový a prokládá filosofickými nadhledy. Mně cvičení sedlo, i když byli lidé, kterým trochu vadilo občasné odbíhání od výuky do filosofie.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Tak ako v minulom semestri to bolo super, možno trochu viac filozofovania namiesto počítania, ale bola sranda aj sme sa veľa naučili. Jirka má super prístup k študentom a rozumne vysvetľuje. Neskoro opravuje úkoly, čiže zápočet bol trošku neistý, ale potom zrazu nabehlo veľa bodov, takže super :) zápočtová písomka sa opäť nepísala, ale každú hodinu malé písomky (dali sa zvládnuť v pohode)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičenia boli super, učivu som chápal. Už aj opravovanie domácich a nahadzovanie bodov bolo častejšie.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.05.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Mohu jen doporučit, osobité, vstřícné a hlavně NAŠE cvičení
    doc. RNDr. Pavel Valtr, Dr. [32-KAM], Lineární algebra II [NMAI058, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 21.05.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    His lack of English skills, teaching methods (quite slow, and he seems confused at times), the fact that he doesn't have any lecture notes available in English (which means he'd have to make 'rough translations' of his Czech lecture notes - which in turn often results in wrong terminology, and so on) hindered my understanding on the subject.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.05.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    While the professor clearly knows a lot about his course content, he has trouble explaining them to his students. His not-so-great English is also an issue and classes are dull and boring, which make me reluctant to attend the lectures.
    Mgr. Peter Zeman [32-KAM], Lineární algebra II [NMAI058, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.06.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    U Petra bylo nejlepší, že si vždycky našel čas vysvětlit nejasnosti po cvičení. Knížka ke, kterou napsal s panem Klavíkem je velmi dobrým studijním materiálem. Tempo cvičení vždy upravoval podle obecenstva.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Fajn, ale výklad občas dost neuhlazený, možná by to chtělo si to připravit dopředu:)
    Připomínka k předmětu, Lineární algebra II [NMAI058, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.06.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    The course is too intense, and some of the material covered seems irrelevant to the bachelor of computer science degree.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.05.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Kdybych mohla dat 1 s hvězdičkou, dala bych 1*.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Nebavilo mě procvičování nudných technikálií. Proč počítat determinanty nebo gausovku v ruce? Toho už jsem si dost užil na střední a ne mff bych to nečekal.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Velmi důležité cvičení, bez něj by měl člověk co dělat u zkoušky.
    Jiří Pelc, 26.05.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Velice příjemná atmosféra. Obsah cvičení je více, než zajímavý a užitečný. Popis praktických věcí je nedocenitelný. Díky tomu, že se cvičící snaží popisovat praktické užitečné a tím složitější věci, je hodina o něco složitější na pochopení.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Ako prvý semester tak aj teraz to bolo super avšak nás bolo veľa na cvičení teda strácalo kvalitu veľa krát sme sa zamotali do niečoho čo sme úplne nemuseli ale cvičiaci super aj ako človek
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.07.2017, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
    Cvičení bylo přínosné, příklady připravily ke zkoušce. Mohl být větší důraz na všeobecné pochopení a propojení.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Prosím, nedávejte cvičení do Tróje!
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.06.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Výhoda cvičení u přednášejícího je, že přesně navazuje na to, co se bralo na přednášce. Oceňuji probírané příklady, které se snaží spíše rozšiřovat studentovi obzory, než slepě počítat kuchařkové příklady podle vět dokázaných na přednášce.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.06.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Dle mého velmi kvalitní cvičení. Zápočet byl za domácí úkoly a aktivitu. Cvičení probíhalo tak, že na začátku se zadaly nějaké příklady a když měl někdo řešení, tak ho šel napsat na tabuli, takže to byla kolektivní práce, ale možná to bylo dáno tím, že nás bylo cca 6-7. Každopádně cvičící měl vždy asi připraveno to co chce probrat a záleželo na tom jak jsem dokázali příklady v průběh cvika řešit, případné navazující příklady pak byly asi jako domácí úkol.
    Možná bych vytkl to, že se nemusely na začátku hodiny řešit minulé DÚ páč se tím zabralo dost času a člověk je snad schopný se zeptat když nevěděl jak DÚ vyřešit.
    Každopádně na cviku se neřeší úplně mechanické úlohy, spíše takové mírně pokročilé, což dobře připravilo (alespoň mě) na zkoušku, ale někomu mohou základy možná trochu chybět. Také cvičící nikoho do ničeho nenutí, aktivita není povinná, což také nemusí vyhovovat všem.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Prostě lingebra. Je to potřeba a občas nuda.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Dobré cvičení. Líbil se mi systém nepovinných úkolů - bylo by ale lepší, kdyby k nim byla rovnou i správná řešení pro kontrolu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.06.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení splnilo svůj účel, tj. pomohlo mi procvičit si učivo probírané na přednášce. Na začátku se stručně zopakovala teorie a pak se počítali příklady. Přístup cvičího byl přátelský.
    Připomínka k předmětu, Lineární algebra II [NMAI058, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.09.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Velice oceňuji kvalitní skripta.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2019, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    I feel like this course could benifit from some visuals. This course is heavy on theory, and sometimes students don't really get what does exactly mean for two vectors to be orthogonal, or what is orthonormal basis and so on. Maybe examples are not the best, but I feel like if you add some visuals to theory, the material will be learned be students much easier.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.05.2019, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    The course is fairly well structured, and I see how the concepts I learn will be useful for the future classes for computer science. However, I wish I'd gotten better professors who'd be able to explain those complicated concepts better to me.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Zajímavý předmět a úžasná skripta od M. Hladíka.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.09.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    To že k předmětu existuji skripta od Milana Hladíka velmi pomáhá, když student něco nepochopil z přednášky, nebo si není jisty svými zápisky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2018, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Zlatá lingebra co dodat :/
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2018, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Je to silně subjektivní hodnocení, ale lineární algebra byla opět mým nejoblíbenějším matematickým předmětem na informatice. Pěkně navazuje na látku probíranou v zimním semestru. Opět velmi vychvaluji perfektně zpracovaná skripta, která neskutečně usnadnila učení na zkoušku.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.08.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Skripta jsou tak skvělá že jsem nechodil na přednášky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Na prednáške opisovanie skript v podstate na skúške bol super
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.07.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Mnohem zajímavější kapitoly lineární algebry, než byly v prvním semestru.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.07.2017, 1. ročník, Bioinformatika, bakalářské
    Předmět je zajímavý i prakticky využitelný. Nároky jsou přiměřené.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2017, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět je skvěle pojatý, dává smysl jako celek a navazuje.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.06.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Přednášky navazují kvalitou na předchozí semestr. S úrovní, způsobem výkladu a volbou důkazů pro vyučovaná tvrzení jsem velice spokojen. Doporučuji!
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.06.2017, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Mě osobně se přednáška líbila, celkem nemám moc co vytknout. Pan docent Hladík látce rozumí, umí ji odpřednášet a uvést i nějaké příklady použití. Náročnost je celkem přiměřená s tím, že se dělá většina důkazů, ale platí, že je zkoušeno jen to co je odpředneseno.
    K přednášce jsou také velmi kvalitní skripta, které přednášku skoro přesně kopírují, což je super, když si člověk něco nezapíše/nebyl na přednášce, tak si to může najít ve skriptech. Na druhou stranu není kvůli tomu až tak nutné na přednášku chodit.
    Forma zkoušky je jako v zimě - písemná + přehledová ústní. Přišlo mi, že je na zkoušce pohodová atmosféra a ústní je jen takové popovídání o čem to ta lingebra je. Na druhou stranu písemná část nejsou jen mechanické příklady, je potřeba znát nějaké hlubší souvislosti.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.09.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět je to potřebný, nebyl tak špatný. Zkouška formou mapy je zajímavá, škoda že jsem ji ne uplně zvládl.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.09.2016, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Pořád poměrně nuda, ale je to potřeba.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.09.2016, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Díky Pavlovi Klavíkovi jsem alespoň pochopil důkazy a jejich smysl, stejně tak použití přednášené látky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Přednáška se oproti minulému semestru dost zlepšila. Stál z ní a z tohoto předmětu nejsem nijak moc nadšená.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.06.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět je skvělý mimo jiné tím, že k němu existují skripta.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Predmet je celkom zaujímavý. Z matematík v prvom ročníku určite jeden z tých lepších. Naviac má prednáška veľmi dobre spracované skriptá.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2016, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Učivo dosť nadväzovalo na prvý semester ale zároveň tam boli aj nové veci, nie vždy sa dalo všetko intituívne pochopiť, najme bilineárne formy, ale inak to bolo celkom fajn
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.06.2016, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Tento predmet je dobry hlavne vdaka skvelym skriptam pana Hladika, ktore su formalne a zaroven pochopitelne a vysvetluju mnohe suvilosti, ktorymi je LA prepletena.
     
    Univerzita Karlova | Informační systém UK