AnketaAnketa(verze: 652)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. David Stanovský, Ph.D. [32-KA], Úvod do teorie grup [NMAG337, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2018, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Tomu, že na cvičení byly průběžně zadávány domácí úkoly rozumím. Avšak když jsou opraveny až pár dní před zkouškou a ještě ke všemu polovina, tak mi přijde, že trochu vyzní do prázdna jakákoliv možná zpětná vazba, což je škoda. Jinak bylo cvičení fajn.
doc. RNDr. David Stanovský, Ph.D. [32-KA], Úvod do teorie grup [NMAG337, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2018, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Každé téma bylo moc hezky motivováno, to lze hodnotit jen pozitivně. Na druhou stranu, samotné bližší vysvětlování problematiky bylo občas lehce zmatené.
Mgr. Jan Šaroch, Ph.D. [32-KA], Úvod do teorie grup [NMAG337, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičiaci mal zle štrukturované cvičenia. Príklady nemal občas ani sám premyslené, a teda sme ich nedokončili na danom cviku, ale až na ďalšom. Často trvali príliš dlho a vôbec neukázali pointu preberaného učiva.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
V zimním semestru jsem byl spokojený se všemi předměty, bohužel většinou nikoliv s jejich cvičeními. Přiznám se, že vyučovat cvičení k teoretickým předmětům není snadný úkol.

Často měla často cvičení charakter přednášky a opisování z tabule, což po několika přednáškách po sobě bylo ubíjející. Občas se jednalo o nějakou teorii k předmětu (či resty z přednášky), což chápu, ale možná by stálo za zvážení změnit dotaci předmětu z 2+2 na 3+1 (nebo 2+1).

Rád bych na cvičeních pochopil na jednoduchých ilustracích a příkladech koncept nových definic a vět, řešil ve skupinkách praktické a teoretické úlohy různé obtížnosti a diskutoval. Což se na cvičeních Mgr. Šarocha opravdu nedělo.

Místo ujasnění nových pojmů došlo k zavedení mnoha nových definic a řešení obtížných a zbytečně technicky náročných příkladů, do kterých se často zamotal i sám vyučující. Na jejich rozmyšlení nám nedal dostatek času a sám se pustil do vymýšlení důkazu u tabule. Několikrát se nám nepodařilo za celé cvičení dojít k zdárnému řešení jednoho příkladu.

Zápočet byl za aktivní účast, což mi nepřijde příliš vhodné. Vyhovuje mi, když má zisk zápočtu aspoň trochu jasná pravidla. Navíc se (podle mého názoru) vyučujícímu nepovedlo nás dostatečně motivovat a přivést studenty k nějaké aktivitě (což vzhledem k povaze příkladů a tomu, jak bylo cvičení vedeno, asi není překvapující).

Občas se naskytla světlejší chvilka, zajímavější příklad či důkaz, ale opravdu výjimečně. Celkově cvičení s Mgr. Šarochem nedoporučuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Vyučujúci si na cvičenia vyberá skôr teoretické úlohy, ktorých riešenie nemá vopred premyslené, čo často vedie k chaotickému cvičeniu, na ktorom sa takmer všetci študenti stratia. Kvôli tomu sme niekedy premrhali čas celého cvičenia aj s príkladmi, ktoré robili problém aj na predchádzajúcom cvičení, a teda si ich mohol vopred pripraviť. Navyše niekoľkokrát konštatoval, že vlastne nerozumie, prečo nás na tento predmet chodí tak veľa. Snaží sa zapojiť študentov do práce na cvičení tak, že dáva veľmi krátky čas na rozmyslenie zadanej úlohy a potom ju takmer vždy sám ukazuje na tabuli, pretože nikto ešte nemá riešenie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
viackrat nemal cvicenie dopredu premyslene a tak sme zbytocne pozorovali snahu vyriesit nejaký príklad, v ktorom nas casto stratil
zapocet ku skuske
Mgr. Jan Šaroch, Ph.D. [32-KA], Úvod do teorie grup [NMAG337, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Výklad byl dle mého názoru přehnaně formální a nudný (což v některých příkladech znesnadňovalo pochopení výuky). Myslím si, že některé pojmy by si místo přehnaně formálně definice spíše zasloužily neformální popis, ilustraci na jednoduchých příkladech či obrázku.

Myslím si, že některá jednodušší tvrzení byla na přednášce dokázána zbytečně složitě (a jak jsem zmínil výše, opět přehnaně formálně). Sám jsem při učení na zkoušku přišel na několik přímějších a méně zamotaných důkazů (osm stránek z jedné části přednášky jsem tak redukoval na dvě a půl).

Přes tyto drobné nedostatky není vyučující špatný přednášející (cvičení byla dle mého názoru horší), předal nám znalosti o grupách, některé oddíly byly podány lépe a zajímavěji. Zkouška byla super!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Vyučujúci prednáša systematicky a zrozumiteľne, ale prednáška je veľmi monotónna a neobsahuje takmer žiadne príklady (občas nejaké veľmi všeobecné). Pri jeho výklade je ťažké udržať pozornosť a tiež získať nejaký hlbší náhľad do témy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
nedostatocna motivacia kde kazda kapitola pozostávala priblizne z 10 lem a nejakyh dosledkov, dokazy na moj vkus príliš technické kde slo iba o prepisovanie definícii, mozno by bolo uzitocne niektore preskocit
na skuske velmi ferovy a napomocny, skoda ze skuska pozostáva viacmenej len z jedného tvrdenia, kedze dokopy bolo v predmete minimalne 60 rôznych lem a tvrdeni
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2017, 1. ročník, Informatika, navazující magisterské
Naprostá spokojenost. Oceňuji kvalitní a srozumitelný projev.
Jakub Löwit, 06.02.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
S vyučujícím jsem byl spokojený, oceňuji ochotu a příjemnou atmosféru předmětu.
Připomínka k předmětu, Úvod do teorie grup [NMAG337, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičeni boli celkom zlé. Často mali nevhodne zvolenú náročnosť príkladov, a teda sa to menilo na prednášky, kde cvičiaci zadal príklad, nasledovala trápna chvíľa ticha a rovno odprednášanie riešenia. Príklady boli často technické a nezaujímavé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
V zimním semestru jsem byl spokojený se všemi předměty, bohužel většinou nikoliv s jejich cvičeními. Přiznám se, že vyučovat cvičení k teoretickým předmětům není snadný úkol.

Často měla často cvičení charakter přednášky a opisování z tabule, což po několika přednáškách po sobě bylo ubíjející. Občas se jednalo o nějakou teorii k předmětu (či resty z přednášky), což chápu, ale možná by stálo za zvážení změnit dotaci předmětu z 2+2 na 3+1 (nebo 2+1).

Rád bych na cvičeních pochopil na jednoduchých ilustracích a příkladech koncept nových definic a vět, řešil ve skupinkách praktické a teoretické úlohy různé obtížnosti a diskutoval. Což se na cvičeních Mgr. Šarocha opravdu nedělo.

Místo ujasnění nových pojmů došlo k zavedení mnoha nových definic a řešení obtížných a zbytečně technicky náročných příkladů, do kterých se často zamotal i sám vyučující. Na jejich rozmyšlení nám nedal dostatek času a sám se pustil do vymýšlení důkazu u tabule. Několikrát se nám nepodařilo za celé cvičení dojít k zdárnému řešení jednoho příkladu.

Zápočet byl za aktivní účast, což mi nepřijde příliš vhodné. Vyhovuje mi, když má zisk zápočtu aspoň trochu jasná pravidla. Navíc se (podle mého názoru) vyučujícímu nepovedlo nás dostatečně motivovat a přivést studenty k nějaké aktivitě (což vzhledem k povaze příkladů a tomu, jak bylo cvičení vedeno, asi není překvapující).

Občas se naskytla světlejší chvilka, zajímavější příklad či důkaz, ale opravdu výjimečně. Celkově cvičení s Mgr. Šarochem nedoporučuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Cvičenie k tomuto predmetu v podobe dokazovania ďalších teoretických poznatkov a dokončovania vecí z prednášky sa veľmi nepodobá na cvičenie a postráda svoj zmysel. Často malo viac formu prednášky než cvičenia, kde sa študenti (aj keď mali možnosť) nevedeli zapojiť. Chýbalo mi, že náplňou cvičenia nebol rozbor konkrétnych príkladov pre lepšie pochopenie témy a ukážka využitia preberanej látky. Téma abelovských grúp zaradená na cvičenia obsahovala aj dosť náročné dôkazy, ktoré patrili skôr na prednášku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
priklady zbytocne absurdne a špeciálne pripady, viac by sa hodili priklady ktore by ilustrovali učivo z prednasky ako to bolo napr na cviceniach z algebry
Jakub Löwit, 06.02.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Většinou mě cvičení také bavilo. Výjimečně jsme řešili příklad, který se mi zdál trochu technicky náročný a ne tak zajímavý, to ale asi ke cvičením patří. Oceňuji domácí úkoly.
Připomínka k předmětu, Úvod do teorie grup [NMAG337, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Prednáška bola odprednášaná poctivo, s fajn zápiskami avšak dosť nezáživne a až tak ma nezaujala.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Postupovalo se (plus mínus) podle skript A. Drápala, která jsou organizovaná dobře. Probraná témata mi přišla zajímavá a leccos jsem se o grupách dozvěděl.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Predmet rozširuje znalosti z teórie grúp z 2. ročníka. Medzi jednotlivými preberanými témami však často chýbal súvis a veľmi by som ocenila nejaké príklady, kde sa tieto poznatky dajú využiť aspoň trochu konkrétnejšie v praxi alebo aspoň v nejakých súvislostiach v matematike. Takisto by mi prišlo vhodnejšie zaradiť aspoň časť látky k abelovským grupám na prednášku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
verim tomu ze predmet mohol byt oveľa zaujimavejsi kebyže je lepsie motivovany, prípadne pouzite ine postupy v dôkazoch, takto to bol dosť monotónny a nudny
Jakub Löwit, 06.02.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Předmět mě bavil a zdál se mi zajímavý. Úkoly se mi většinou zdály zábavné a vhodně vybrané (vzhledem k probírané látce). Také oceňuji občasné odchýlení od skript.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK