AnketaAnketa(verze: 652)
V letním semestru akademického roku 2018/2019 probíhá sběr dat 13.05.2019 - 18.09.2019.
   Přihlásit přes CAS
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. Jan Krajíček, DrSc. [32-KA], Matematická logika [NMAG331, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Pan Krajíček je tak nějak vždy v dobré náladě a i mně jeho přednáška vždy zvedne náladu. Látku podal srozumitelně, velmi dlouhé důkazy dokázal rozumně strukturalizovat. Nikdy nechyběl prostor na dotazy. Jeho angličtina bez snahy o přízvuk je velmi dobrá. Píše strašně.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 05.01.2016, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Dobře vysvětluje, zábavné prupovídky v průběhu semestru. Jedinou nevýhodou je snad nejnečitelnější písmo co jsem kdy viděl.
doc. RNDr. David Stanovský, Ph.D. [32-KA], Matematická logika [NMAG331, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Dobře namotivováno, ale občas trochu zmatené.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Oceňujem prípravu na jednotlivé prednášky a snahu ukázať nám vždy najzaujímavejšie časti učiva a ochotu odpovedať na otázky. Na to, že prednáška nemá cvičenie, nám bolo ukázaných viac príkladov a aplikácií ako na väčšine prednášok s cvičeniami. Jedine by bolo do budúcna fajn ak by prednášajúci mal premyslené riešenia domácich úloh a skúškových úloch, skôr ako sú zadané študentom (občas dopadli nakoniec ťažšie ako vraj bolo zamýšľané.)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Skvěle vedená přednáška. Zajímavě a zaměřená na pochopení látky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Páčilo sa mi, že vynechával technické detaily a kládol dôraz na pochopenie myšlienok. Takisto predmet fungoval ako pekný exkurz do témy matematickej logiky. Domáce úlohy boli podľa mňa dosť náročné, najmä pre nedostatok podobných príkladov z hodín. Skúška bola podľa môjho názoru primerane náročná prednáške.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2019, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Oceňuji jak živý výklad, tak zajímavé domácí úkoly.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Jeden z nejlepších přednášejících na matfyzu. Příklady uprostřed definic nebo vět jsou super, člověk alespoň opravdu pochopí látku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Vyučujúci je veľmi energický, má o svoju výuku záujem a látku vždy ilustruje na príkladoch. Určite má veľký podiel na voľbe odprednášaného obsahu, ktorý spravil prednášku oveľa zaujímavejšou a menej technickou, než keby sa podrobne venoval predikátovej logike. Domáce úlohy ku skúške sú dobré k tomu, aby sa človek v látke podrobnejšie zorientoval počas semestra, ale rozhodne nie sú jednoduché a možno by bolo dobré, keby ku nim bolo viac návodov resp. hintov. Škoda veľkého množstva chýb, ktoré sa objavili v zadaniach.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2019, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Pan docent Stanovský dokázal skvěle předat vše co si naplánoval. Zajímavé bylo i doplnění o historcký a filozofický kontext za matematickou logikou. Domácí úkoly mi pomohli lépe porozumět látce, a dali člověku možnost si přilepšit ke zkoušce.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Přednášející je jeden z nejlepších na mff - dokáže vzbudit zájem o předmět. Občas byly přeskočeny technické detaily (v jiném předmětě by mi to nevadilo, v logice by se podle mě mělo jet podrobněji).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Přednášky pana docenta Stanovského působily nepřipraveně, čemuž nepomáhal ani fakt, že důkazy některých tvrzení zabraly více než tři hodiny, takže byla nutná soustavná rekapitulace.
Jediné, co studenty udržovalo na přednáškách při vědomí, bylo rytmické pohupování se pana docenta jako by nohama stál na trampolíně a mírně se odrážel.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Ze začátku jsem byl z pana docenta nejistý, protože mi přednášky přišly ne příliš připravené, a hlavně jsem měl pocit, že pan docent nemá k logice jako oboru zrovna kladný vztah. Nejspíš to ale bylo tím, že pan docent tento předmět přednášel poprvé, protože v průběhu semestru se pro mě přednášky znatelně zlepšily. Velmi jsem ocenil domácí úkoly, jednak to dávalo možnost přilepšit si ke zkoušce, ale hlavně to částečně vynahrazovalo chybějící cvičení. Zkouška byla celkem lehká. Celkově jsem si přednášku užil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2017, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Způsob výuky logiky, který zvolil pan docent, mi zcela vyhovoval - nebyl natolik technicistní, jak lze občas vidět u jiných vyučujících, zároveň však byl dostatečně exaktní. Oceňuji také schopnost pana docenta dávat věci do trochu širších souvislostí, jakož i jeho snahu donutit nás přečíst si Logicomix, který člověku dává dobrý přehled o vzniku logiky - důraz na historické, případně i filosofické souvislosti probírané látky (alespoň doporučenou literaturou jako v tomto případě), by se hodil i umnoha jiných předmětů na MFF. Také oceňuji systém domácích úkolů (jakkoliv ne vždy zcela správně zadaných :-) ). Zkrátka - pro výuku logiky skvěle zvolený způsob výuky, který mi umožnil opět získat alespoň jistý zájem o logiku, který mi vzala prvácká logika.
Připomínka k předmětu, Matematická logika [NMAG331, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Prednáška bola veľmi zaujímavá. Veľmi oceňujem celkovú štruktúru prednášky, a to čo sme za semester stihli prebrať (vynechanie technických dôkazov, ukázanie príkladov, postupne vybudovanie myšlienky až ku kľúčovým vetám). Náročnosť domácich úloh aj celkového času a obsahu na skúšku bola primeraná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Páčil sa mi sylabus, ktorý sa príliš nezameriaval na technické detaily ale skôr na pochopenie myšlienok a predstavenie tématiky. Náročnosť bola primeraná počtu kreditov získaných.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Velmi zajímavý předmět. Je škoda že nemá větší hodinovou dotaci a na některá témata není dost času. Oceňuji domácí úkoly.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Prvá časť predmetu je veľmi technická a nie až tak záživná, ale určite potrebná. Veľmi oceňujem, že technickým dôkazom nebolo venované priveľa času a že výuka bola pretkaná príkladmi. Časť látky o nerozhodnuteľnosti a neúplnosti bola veľmi zaujímavá, jedna z najzaujímavejších, ktoré som na matfyze absolvovala.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2019, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Předmět byl neskutečně zajímavý, opravdu mi vždy rozzářil týden. Líbil se mi cíl, kterým byla Gödelova věta o neúplnosti. Jediné co mi chybělo byl malý důraz na důkazy v Hilbertově kalkulu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2019, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Občas byly přeskočeny technické detaily (v jiném předmětě by mi to nevadilo, v logice by se podle mě mělo jet podrobněji).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2018, 2. Ročník, Matematika, bakalářské
Základy logiky by měly být prerekvizitou k tomuto kurzu. Takto se ti, co ZL absolvovali trochu nudí a ti druzí nestíhají.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2017, 3. Ročník, Matematika, bakalářské
Během přednášek vyvstala v jednu chvíli velmi humorná otázka, zda šílenství vede k logice, nebo logika k šílenství. Po absolvování tohoto předmětu mohu bez výčitek prohlásit, že platná je druhá implikace.
Látka tohoto předmětu je velmi abstraktní a, bohužel, k ní nejsou k dispozici žádná česky psaná skripta. Místy mě přepadaly pocity úzkosti, zda stále rozumím alespoň základním pojmům jako co je to důkaz, formule, term.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.02.2017, 1. Ročník, Matematika, bakalářské
Protože jde o jednu z pokročilejších přednášek z logiky pro matematiky, které jsem našel, čekal jsem, že se bude soustředit spíš na zajímavější témata (obzvlášť Gödelovy věty), ale většinu přednášky zabral důkaz korektnosti a úplnosti HK a na další látku zbylo jen pár hodin. Jedno z řešení tohoto problému by samozřejmě bylo zvýšení dotace. Myslím, že by také pomohlo některá tvrzení (např. lemmata v důkazu úplnosti) uvést bez důkazu. Krom toho mě napadlo, že pro účely této přednášky by mohlo být lepší zvolit důkazový systém se snazším používáním a kratšími důkazy korektnosti a úplnosti, např. tablo metodu jako na logice pro informatiky, nebo Gentzenovský kalkul, nicméně je mi jasné, že tyto možnosti by s sebou nejspíš přinesly jiné vlastní problémy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.02.2017, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Předmět byl podle mého názoru dobře koncipován - člověk získal obecný přehled o tématech matematické logiky. Pouze mi sylabus přijde dost nabitý, myslím, že jsme nestihli úplně všechno, a přitom byl obzvláště závěr skutečně celkem rychlý.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 05.01.2016, 3. ročník, Matematika, bakalářské
Zábavný předmět. Pro mě byl spíše motivační a zajímavý, než potřebný k dalšímu studiu.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK