AnketaAnketa(verze: 662)
V letním semestru akademického roku 2019/2020 probíhá sběr dat 08.06.2020 - 21.09.2020.
  
Připomínky k výuce (Oba semestry)
   
Předmět: Katedra:
Typ:
  • Není vybraný rok, zobrazují se pouze komentáře méně než 5 roky staré
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Barbora Hudcová [32-KA], Lineární algebra 1 [NMAG111, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2020, 1. Ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Zdaleka nejlepší přístup k výuce (vysvětlení, atmosféra, zdravé osobní zapálení), se kterým jsem se zatím na mff uk setkal. Jednoznačně hodnotím jako nejkvalitnější cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Toto byly asi nejlepší cvičení vedené studentem, jaké jsme měli. Líbilo se mi, že na začátku každého cvičení byl vzorový příklad a pro studenty jež se nudili jste měla úlohy navíc. Hodně se mi také líbil přátelský a upřímný přístup ke studentům.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2020, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Ať se zeptám na cokoliv, dostanu odpověď.
Ing. Jakub Krásenský [32-KA], Lineární algebra 1 [NMAG111, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2020, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Vždy ochotný poradit, nechal nás na věci přicházet individuálně a neváhal pomoct.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Moc se mi líbil způsob výuky
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Skvělý přístup, se vším pomohl, poradil, když bylo potřeba tak dovysvětlil teorii na tabuli.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Samostatné počítání příkladů s možností se kdykoliv na cokoliv zeptat a dostat srozumitelnou odpověď mi naprosto vyhovovalo. Ochota v pořádání konzultací, důraz na pochopení látky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2020, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičící je ochotný odpovídat na jakékoliv dotazy a pomáhat studentům. Oceňuji, že před midtermy a zkouškami nabízí hromadné konzultace.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Velmi pomohl s přípravou na první midterm. I na cvičeních byl ochoten dovysvětlit nepochopenou látku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Vyučující je velice vstřícný a přátelský. Chápe, že někomu věci nejdou od ruky hned a má s námi trpělivost. Je vidět, že se nám snaží pomoci a podpořit nás. Oceňuji i nabídku hromadné konzultace a rady, jak zvládnout midterm apod. Nemám mu, co vytknout. Spolupráce s ním je velice přínosná.
Mgr. Marián Poppr [32-KMA], Lineární algebra 1 [NMAG111, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2020, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Mladý, nezkušený, občas trošku trvá se zorientovat, ale to je normální. Vřelé vztahy.
doc. RNDr. David Stanovský, Ph.D. [32-KA], Lineární algebra 1 [NMAG111, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Přednášející vykládá učivo s elánem a dokáže ho přiblížit a vysvětlit důvody pro jednotlivé postupy. Často však začne mluvit příliš rychle a špatně srozumitelně, případně zakrývá tabuli, na kterou píše, takže výklad se stává nepřehledným.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Občas jsem při přednášce postrádal strukturu, hlavně v psaní a tabuli, přednášející vyprávěl zajímavě, ale psal do každého volného místa na tabuli.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Místy mi přišly přednášky dost uspěchané. Přijde mi, že se pan Stanovský snaží zmínit všechno ve skriptech, možná by bylo lepší, třeba nějaký příklad vůbec nezmiňovat, protože nějaký minutový komentář nám nepomůže pokud to nechápeme a naopak v tom všem dělá trochu větší chaos.
Moc by se líbilo, kdyby na se na začátku každé přednášky vždy zopakovali v bodech a s nadhledem nějaké nejdůležitější věci z kapitoly(jako je to v nahraných přednáškách z roku 2015/16).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pokud jste si obsah přednášky nenastudovali doma, pak nemá cenu na přednášku jít. Pokud jste si přednášku přečetli dopředu a něco důležitého nepochopili a víte o čem je řeč, potom vám to na přednášce vysvětlí. Učí velmi rychle, vůbec jsem se nechytal a místo přednášek jsem si raději četl skripta sám. Přesto obdivuji, že vydrží tak intenzivně a rychle učit tak dlouho.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Oceňuji zapálení vyučujícího pro předmět. Vyzdvihl bych lidský přístup k odvozování teorie - jak o věci přemýšlet, co kde hledat apod. Rychlejší tempo výkladu mi nevadilo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Na přednášky jsem chodil po přečtení dané látky ve skriptech, takže byly pro mě už jen opakováním. Věřím, že u některých vyučujících bych se pořád nudil, ale docent Stanovský přednáší s takovým elánem, že jsem se na přednášky stejně těšil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Vyučující vše dobře vysvětlil a byl ochoten předvést ukázky výkladu na příkladech
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Líbilo se mi, že Pan Stanovský přednášel se zápalem a doplňoval výklad hodně příklady pro lepší představu. Také ochotně odpovídal na případné dotazy. Občas pro mě ale jeho tempo na přednáškách bylo až příliš rychlé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Super nadseni do predmetu i prednaseni. Asi nejzabavnejsi prednasky semestru.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Velmi inteligentní učitel, díky čemuž je na mě občas až moc rychlý a nestíhám sledovat. Jinak to ale nejspíš nejde, musí se stihnout probrat látka.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.01.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Ocenuji mnozstvi poznamek o aplikaci probiraneho tematu i v jinych oblastech.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Vyučující je takový živý, takže se člověk nenudí. Nicméně nemá cenu chodit na jeho přednášky, pokud nemáte načtená skripta dopředu, protože se prostě nechytnete. A když máte skripta přečtená, tak se zas zpravidla nedozvíte příliš mnoho nového... Navíc učitel nebere vše, co je ve skriptech a stejně se jimi musíte pečlivě prokousat. Ale občas je fajn, když vysvětlí nějaké příklady, že si to dobře uvědomíte.
Jakub Šístek [32-MUUK], Lineární algebra 1 [NMAG111, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2020, 1. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Možná by bylo lepší chození mezi studenty, při kterém by mohl cvičící navádět studenty k jednotlivým řešením úloh a tím by také následně viděl, co jim dělá potíže a na co se tedy více soustředit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2020, 1. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Tempo výuky mohlo být rychlejší, ale zase u složitějších témat se hodilo je podrobně probrat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.01.2020, 1. Ročník, Matematické modelování, bakalářské
Líbilo se mi, že s námi pan Šístek počítal příklady na tabuli a ukázal nám, jak se mají počítat.
Mgr. Dalibor Šmíd, Ph.D. [32-MUUK], Lineární algebra 1 [NMAG111, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Mgr. Dalibor Šmíd, Ph.D. se vždy pokoušel vysvětlit příklady, které nebyly jasné. Nechával čas, abychom si mohli příklady sami propočítat a následně předvedl řešení na tabuli. Musím ocenit cit cvičícího pro ponechaný čas na počítání příkladů a také pro to, kterým příkladům věnovat spíše více/méně času.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Považuji za nepříliš vhodné automaticky předpokládat účast na přednášce, nikdy není od věci na začátku hodiny zopakovat látku a konkrétně tu část, která se pro výpočty bude hodit.
Cvičení bylo při nejlepší vůli průměrné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Vzhledem k tomu, že na cvičení jsme měli přednášejícího, tak cvičení přímo navazovala na přednášku. Většinou jsme dostali čas na počítání příkladů a potom je s námi cvičící probral na tabuli, vysvětlil řešení a třeba ukázal pár triků. Celkově cvičení probíhala pohodově a dobře nás dokázala připravit na zkoušku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičící nechává studenty počítat sám.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pan Šmíd ochotně odpovídal na dotazy a uměl dobře vysvětlit případné nejasnosti.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2020, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Pana Šmída bych si na cvika vzal rád znovu. Uměl skvěle poradit a uváděl vždy více možných přístupů myšlení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2020, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Vždycky pomůže vysvětlit látku tak, že je poté jednoduché ji pochopit. Ale musím říct, že mi na cvičeních vyhovuje trochu víc ten osobní přístup, kdy vyučující studenty obejde a sám se ptá, jestli je něco, čemu nerozumí. Někdy jsem jen seděla a čekala, až se příklad bude řešit na tabuli, protože jsem se nechtěla hlásit s tím, že nevím vůbec jak začít.
Mgr. Dalibor Šmíd, Ph.D. [32-MUUK], Lineární algebra 1 [NMAG111, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2020, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
S vyučujícím jsem byla spokojena. Látku podával sympaticky lidským způsobem a dokázal ji jasně vymezit. V naprosté většině případů jsem věděla proč se bavíme o tom, o čem se bavíme, k čemu je to užitečné, na co to navazuje a co zhruba bude následovat. Osobně bych ocenila větší vstřícnost co se týče dotazů a požadavků žáků mimo čas přednášky. Chyběl mi pocit, že když budu potřebovat, můžu pana profesora oslovit. Oceňuji schopnost pobavit sám sebe vlastními šprýmy - obdivuhodné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2020, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Pohodový přístup, ochota, přesnost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Mgr. Dalibor Šmíd, Ph.D. hodnotím jako přednášejícího jedině kladně. Vždy se snažil látku co nejlépe vysvětlit a stěžejní pojmy a definice vždy ilustroval konkrétními příklady. Přednes byl uspořádaný a nechyběl ani humor.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Přednášky probíhaly pohodově a uvolněně, ale zároveň je vidět, že tomu pan Šmíd fakt rozumí a všechno umí přehledně a srozumitelně vysvětlit. Občas hodí nějaký ten vtip a (hlavně zkušenost ze cvičení) jako člověk je fakt v pohodě a přistupuje ke studentům vstřícně. Hodně se jelo podle skript, což mi přijde ideální, takhle se můžeme na přednášku předem připravit a na zkoušku se jde taky učit podle skript (a není zas takový problém, když se někomu nechce na chodit přednášky).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2020, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Pouze přeříkávání skript.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2020, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
V tomto případě je těžké rozdělit předmět a pedagogické působení. Za mě pan docent Šmíd je výborný přednášející, ale primárně je autorem jedné z nejlepších struktur výuky na MFF.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2020, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Přednášející vykládal látku srozumitelně a přidával spoustu příkladů (i těch, které nebyly ve skriptech). V nekterých případech bych však ocenil detailnější vysvětlení důkazů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2020, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Oceňuji jeho trpělivost a snahu o osobní přístup. Kdybych mohl, na cvičení si opět vyberu jeho.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2020, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Fascinuje mě jeho hluboké porozumění předmětu a také (díky tomu) schopnost odhalit téměř okamžitě vlastní chybu. Výborně vysvětluje souvislosti, takže není těžké látku pochopit.
Jen musím uznat, že jsem někdy na přednáškách měla problém držet pozornost, protože zněl projev dost monotónně - možná by pomohlo trochu zvýšit hlasitost nebo vynechání "umm" ve větách :)
Naštěstí ale skripta, cvičení, kvízy a domácí úkoly byly schopné zajistit pochopení látky i ve chvíli, kdy jsem něco nepochytila na přednášce.
Bc. Martin Žurav [32-KMA], Lineární algebra 1 [NMAG111, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Naprosto skvělý vyučující, se zájmem chodí mezi studenty a ptá se, co chtějí vysvětlit a s ochotou reaguje na jakékoli dotazy a bez problému uspořádá mimořádné cvičení i pro lidi, kteří nejsou z jeho kruhu
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2020, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Martin je skvelý cvičiaci. Na začiatku cvičení s nami vždy prešiel všetko dôležité, čo sme potrebovali na počítanie príkladov. Vysvetľoval veľmi zrozumiteľne, veľakrát som až na cvičení pochopila niektoré veci z prednášok. Oceňujem tiež osobný prístup k jednotlivým študentom. Dokonca sme mali s Martinom dvakrát konzultácie mimo vyučovania, za čo by som sa mu chcela ešte raz poďakovať. Mne osobne veľmi pomohli k príprave na midtermy a skúšku. Celkovo boli cvičenia organizované, všetko bolo vysvetlené zrozumiteľne. Lepšieho cvičiaceho na lineárnu algebru sme asi ani nemohli dostať.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2020, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Sympatický, rád pomůže a vysvětlí, co nechápeme. Občas jsem nerozumněl, protože mluví slovensky. Připravil mě dobře.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2020, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Neskutečně ochotný a motivující cvičící se skvělým přístupem, mohu pouze doporučit.
Připomínka k předmětu, Lineární algebra 1 [NMAG111, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2020, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Nejste vůbec pod žádným tlakem: To někdy svádí k lenosti. Avšak to už je na jednotlivci. Příklady v zkouškovém testu jsou příklady středně těžké z cvičení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Možná mít 2 cvičení týdně by bylo ideální
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičení velmi dobře doplňovalo přednášku a každé cvičení velmi dobře pomáhalo lépe pochopit a upevnit pojmy a věty z přednášky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2020, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Veľmi oceňujem, že na internete boli dostupné príklady z cvičení aj s výsledkami a podrobným riešením. Cvičenia nadväzovali na prednášky, náročnosť bola primeraná tomu, čo bolo na prednáškach a v skriptách.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičení z lineární algebry byly rozhodně nejjednodušší ze všech povinných předmětů v prvním semestru, protože jenom tady jsem byla schopná sama spočítat většinu příkladů. Typové příklady byly většinou ukázkově řešené ve skriptech, takže když jsme po přednášce přišli na cvičení, mohli jsme počítat sami, ale zároveň nám cvičící ukazoval různé další triky a další metody počítání.Témata byla jasně rozdělená, každý týden přesně dané téma ze skript probrané na přednášce minulý týden. Skvělá věc byla, že na stránkách přednášky byly vždy zveřejněné příklady ze cvičení i s podrobným řešením.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2020, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Počítali jsme příklady podobné těm na zkoušce nebo v midtermech, cvičení mě připravilo dobře. Je dobré se učit na midtermy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Příklady probírané na cvičeních jsou velmi přínosné k zvládnutí zkouškového testu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Na cvičeních bylo dost času věnováno samostatné práci i vysvětlování příkladů. Cvičení vždy dobře navazovalo na přednášku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičení je super. Člověk se obvykle sám nedokope k tomu počítat nějaké příklady sám doma/na koleji. A velmi oceňuji tu možnost, kdy spočítáte příklad určitým způsobem a máte možnost pobavit se o vašem postupu s někým, kdo tomu rozumí. Protože během takovýchto rozhovorů se nejlépe zjišťuje, zda tomu rozumíte, či ne. A je to skvělá příležitost, jak se dozvědět šikovnější postupy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2020, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Jediné, co by se dalo cvičením vytknout je, že měly za přednáškou docela podstatné zpoždění - látku jsme cvičili až 8 dní poté, co jsme ji probrali na přednášce. Jinak ale vždycky hodně pomohly v pochopení předmětu.
Připomínka k předmětu, Lineární algebra 1 [NMAG111, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Oceňuji systém domácích úkolů a midtermů, které dobře připraví na zkoušku. Jen mi nevyhovovalo, že skripta, se kterými se pracuje a ze kterých vychází veškeré úkoly a požadavky ke zkoušce, existují pouze v elektronické podobě a neustále se aktualizují. To je však na druhou stranu pochopitelné, protože jsou ve fázi vzniku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2020, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Opravdu VELMI oceňuji nastavení systému výuky LA, kdy je student díky pravidelným domácím úkolům a kvízům nucen pracovat kontinuálně během celého semestru. Dále také úzké propojení s konkrétní publikací konkrétních skript, které studentovi ušetří pátrání po zdrojích a navíc zajišťuje, že pokud si student skripta řádně prostuduje, nic zásadního mu neunikne.
Do budoucno bych ocenila zveřejnění řešení domácích úkolů, vzhledem k tomu, že s nimi značná část studentů bojovala a ne nutně vždy úspěšně. Čas ani energie na to lámat si hlavu nad starším úkolem, když už máte na talíři nový pak opravdu není.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2020, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Předmět má kvalitní skripta + nahrané přednášky tvůrců skript. Občas se toho nabalí hodně, ale jádra ideí zůstavají podobné.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Přednášku hodnotím jako velmi zajímavou. Jednalo se podstatné prohloubení a o formalizaci některých znalostí ze střední školy a objasnění některých podstatných "detailů", které se na střední škole neřeší. Každá přednáška byla dle mého názoru zajímavá a přínosná.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Býval bych ocenil možnost odevzdávat řešení domácích úkolů elektronicky.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Hodně záleží na člověku, mně osobně sedla lineární algebra ze všech předmětů v prvním semestru nejlíp, zkouška pro mě taky byla nejjednodušší. Super věc byla skripta, která jsou přehledně a pochopitelně napsaná a přednáška probíhá přesně podle nich, takže na zkoušku jsem vůbec nepotřebovala zápisky z přednášek. Zároveň se v přednášce a v průběžném hodnocení (dotazníky) počítá s tím, že budeme skripta průběžně aktivně číst, což vážně hodně pomáhá při sledování výkladu na přednášce a při pozdějším učení, ale sama bych se k tomu asi během semestru nedonutila.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Příklady k teorii byly ze skript, což bylo fajn, že jste mohli sledovat skripta a tabuli najednou. Občas mi přišlo, že to bylo takové nesystematické, ale vše se dalo pochopit a na případné dotazy jste hned dostal odpověď.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Je potřeba probrat a pochopit strašně moc věcí, proto se na přednáškách vysvětluje ohromnou rychlostí a je těžké se chytat
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2020, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Donutí se člověka průběžně připravovat, což dosti pomůže
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Dle stránek vyučujících je kurz strukturován tak, aby přiměl studenty k průběžnému studiu (domácí úkoly, kvízy, midtermy). Řekl bych, že se to podařilo. Vlastně bych tento systém zavedl do všech předmětů.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2020, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Styl vedení kurzu mi vyhovoval, motivuje studenta k průběžné práci, a tak mu zvýší šanci při závěrečné zkoušce. Občas je ale domácí práce docela dost časově náročná. K dispozici jsou dobrá skripta kurzu, ze kterých se výborně učí. Přednášky jsou dobré k lepšímu pochopení látky a souvislostí mezi tématy. Cvičící a přednášející jsou ochotní a vstřícní.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 23.01.2020, 1. Ročník, Matematické modelování, bakalářské
strašně dobře strukturovaný a organizovaný předmět
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2020, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Systém domácích úkolů, kvízů a midtermů nutí studenty pracovat průběžně.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2020, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Je dobře, že se v rámci předmětu píšou midtermy. Alespoň mám lepší představu o zkoušce a vím, jak se na ní připravovat.

Lineární algebra byl pro mě asi nejzajímavější předmět.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2020, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Nejlepší konstrukce kurzu! Řekl bych, že tento předmět nabízí studentovi veškerou potřebnou informaci a quizy, domácí úkoly a midtermy fakt pomáhají studentovi pochopit jak dobře rozumí probrané na přednáškách látce. Navíc kurz je zaměřen na samostudium, což pomáhá studentovi se přizpůsobit výuce na VŠ. Děkuji moc!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2020, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Přehledně koncipované přednášky, efektivní systém učení (první čtení - přednáška - druhé čtení - kvíz - cvičení - DÚ), možnost zjistit, jak bude cca vypadat zkouška díky dvěma midtermům. Velká spokojenost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2020, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Skvělá skripta a provázanost témat. Zpočátku se mi předmět jevil jako nudný, ale jeho přitažlivost má vzestupnou tendenci. Nutno vyzdvihnout systém výuky a dosahování zápočtu, který motivuje k průběžné snaze.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2020, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Lineární algebra je rozhodně zajímavý předmět a při studiu matematiky velmi důležitý. Jeho uspořádání a hezká skripta zajišťují, že při věnování dostatečného množství času není ani příliš obtížný na pochopení.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK